Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:57:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
154
155
156
157
158
159
160
[
161
]
162
163
164
165
166
167
168
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5253679 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8000 Dátum:
2016.01.10 vasárnap, 21:27:53 »
Idézetet írta: Tike - 2016.01.10 vasárnap, 11:30:48
Köszi a tippeket Urak!
Egyik kollégám autója ugyan ezt produkálta, neki párologtató szelep volt az okozó.
Melyik pesti márkaszerviz a legjobb? Szfváron az Ivanics elég gyenge szolgáltatást nyújt sajnos.
Nincs jelentősége, hogy egy másik autón mi volt az ok. Ez a párologtató szelep amúgy is túl egzotikusan hangzik. Felejtsd el.
Olvass hibakódot. vagy menj szervizbe.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8001 Dátum:
2016.01.18 hétfő, 15:00:04 »
sziasztok!
Valaki esetleg találkozott már Mk4-gyel, amiben állófűtés vagy kiegészítő fűtés volt?
Arra lennék igazából kíváncsi, hogy a kályha az üzemanyagot honnan kapja? Üa.tartályból jön egy külön kis cső, s végigmegy az autó alján? (BMWnél pld. igen.)
Mert az újabb rendszerű Webasto kályhák már nem átfolyósak, hanem szívják a gázolajat, külön kis pumpával. Előnye is megvan, de hátránya is... Legegyszerűbb - ahogy én az előbbi off autónál csináltam - az az volt, hogy a visszatérő ágba be lett kötve a kályha, de ez még az átfolyós rendszerű thermo-top volt. A pumpával már kicsit bonyolultabb a dolog.
Köszönöm válaszotok!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8002 Dátum:
2016.01.18 hétfő, 15:26:14 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.01.18 hétfő, 15:00:04
sziasztok!
Valaki esetleg találkozott már Mk4-gyel, amiben állófűtés vagy kiegészítő fűtés volt?
Arra lennék igazából kíváncsi, hogy a kályha az üzemanyagot honnan kapja? Üa.tartályból jön egy külön kis cső, s végigmegy az autó alján? (BMWnél pld. igen.)
Mert az újabb rendszerű Webasto kályhák már nem átfolyósak, hanem szívják a gázolajat, külön kis pumpával. Előnye is megvan, de hátránya is... Legegyszerűbb - ahogy én az előbbi off autónál csináltam - az az volt, hogy a visszatérő ágba be lett kötve a kályha, de ez még az átfolyós rendszerű thermo-top volt. A pumpával már kicsit bonyolultabb a dolog.
Köszönöm válaszotok!
Találkozok mindennap magammal!
(Webasto, gyári)
Külön szívja a tankból, nem átfolyós rendszerű.
Járó motornál párhuzamosan műxik az elektromos fűtőrendszerrel kb. 40fokos vízhőig...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8003 Dátum:
2016.01.18 hétfő, 15:28:20 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.01.18 hétfő, 15:26:14
Találkozok mindennap magammal!
(Webasto, gyári)
Külön szívja a tankból, nem átfolyós rendszerű.
Járó motornál párhuzamosan műxik az elektromos fűtőrendszerrel kb. 40fokos vízhőig...
Szia Vebaszto!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8004 Dátum:
2016.01.18 hétfő, 15:37:02 »
Köszönöm!!
Akkor az a kiegészítő fűtés, s volt gyárilag is, jó tudni! Vajon ez az extralistában hogy szerepelt, milyen megnevezéssel?
Láttad már egyébént, hogy a tankból van a csőnek gyári kivezetés vagy gyárilag is "utólag" van egy csatlakozás betéve?
Idézetet írta: Tonyo - 2016.01.18 hétfő, 15:26:14
Találkozok mindennap magammal!
(Webasto, gyári)
Külön szívja a tankból, nem átfolyós rendszerű.
Járó motornál párhuzamosan műxik az elektromos fűtőrendszerrel kb. 40fokos vízhőig...
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8005 Dátum:
2016.01.18 hétfő, 16:19:50 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.01.18 hétfő, 15:37:02
Köszönöm!!
Akkor az a kiegészítő fűtés, s volt gyárilag is, jó tudni! Vajon ez az extralistában hogy szerepelt, milyen megnevezéssel?
Láttad már egyébént, hogy a tankból van a csőnek gyári kivezetés vagy gyárilag is "utólag" van egy csatlakozás betéve?
Nonono! A neve az extralistán Programozható, üzemanyag tüzelésű állófűtés. Lehetett rendelni már ősidők óta.
(Már MK3-ban is lehetett asszem, de nem ezerszázalék, az enyémben nincs volt...)
Most nem vetődöm be alá, mert kutyahideg van, de majd megnézem, hogy mekkora a hókuszpókusz a csövezésben! Azt szinte kizártnak tartom, hogy kapott külön cikkszámot az a tank... Szerintem csak eccerűen van egy extra kiállás a tankon lévő elosztón...
Ez xenonos?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8006 Dátum:
2016.01.18 hétfő, 17:26:49 »
Ha az "ez"en az én autóm érted, akkor igen, xenonos. Miért kérded?
Köszönöm, ha a csövezést majd meglesed!
Idézetet írta: Tonyo - 2016.01.18 hétfő, 16:19:50
Nonono! A neve az extralistán Programozható, üzemanyag tüzelésű állófűtés. Lehetett rendelni már ősidők óta.
(Már MK3-ban is lehetett asszem, de nem ezerszázalék, az enyémben nincs volt...)
Most nem vetődöm be alá, mert kutyahideg van, de majd megnézem, hogy mekkora a hókuszpókusz a csövezésben! Azt szinte kizártnak tartom, hogy kapott külön cikkszámot az a tank... Szerintem csak eccerűen van egy extra kiállás a tankon lévő elosztón...
Ez xenonos?
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8007 Dátum:
2016.01.18 hétfő, 17:42:50 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.01.18 hétfő, 16:19:50
Ez xenonos?
B+!!! Te nem tudod, hogy B4K-ról érdeklődöl vagy mi?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8008 Dátum:
2016.01.18 hétfő, 19:24:44 »
Szerintetek az üzem meleg motor 70 fokos hűtővize megfelelő / 0 fok kint/?
Kevésnek találom.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8009 Dátum:
2016.01.18 hétfő, 19:48:10 »
Idézetet írta: Savanya - 2016.01.18 hétfő, 19:24:44
Szerintetek az üzem meleg motor 70 fokos hűtővize megfelelő / 0 fok kint/?
Kevésnek találom.
az a helyzet,hogy szerintem az mk4-nél is ez az érték a hf hőmérséklete.
Amúgy meg persze,a termó 92-96fok felett nyit(na)...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8010 Dátum:
2016.01.18 hétfő, 20:06:36 »
Kicsit visszakanyarodva, állófűtésnél is azért vigyázni kell. Mert ha a hengerfejben (vagy egyáltalán a keringetett ) víz 80-85 fokos (talán a kályha állófűtéseknél itt kapcsol ki) az olaj még hőven hideg, ahogy a motornak is sok része. Egyébként, ha a fűtés a motor elindítására indul el, az kiegészítő fűtés. Ha önállóan lehet vezérelni (pld. programozni az autóról, GSM modullal vagy távirányítóval) az már állófűtés. Sok kieg. fűtést egyébként meg lehet csinálni állófűtésre. A szellőztetés szerintem egyébként csak jól hangzik, sokat nem ér.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8011 Dátum:
2016.01.19 kedd, 08:32:12 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.01.18 hétfő, 17:42:50
B+!!! Te nem tudod, hogy B4K-ról érdeklődöl vagy mi?
Laci!
Te már háromnegyedhatkor agresszív részegre iszod magad? És ez gyakorlat?
Az enyémben nincs
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8012 Dátum:
2016.01.19 kedd, 08:34:51 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.01.18 hétfő, 20:06:36
Kicsit visszakanyarodva, állófűtésnél is azért vigyázni kell. Mert ha a hengerfejben (vagy egyáltalán a keringetett ) víz 80-85 fokos (talán a kályha állófűtéseknél itt kapcsol ki) az olaj még hőven hideg, ahogy a motornak is sok része. Egyébként, ha a fűtés a motor elindítására indul el, az kiegészítő fűtés. Ha önállóan lehet vezérelni (pld. programozni az autóról, GSM modullal vagy távirányítóval) az már állófűtés. Sok kieg. fűtést egyébként meg lehet csinálni állófűtésre. A szellőztetés szerintem egyébként csak jól hangzik, sokat nem ér.
Kb. 40°C - ig fűti a vizet, nem 80-ig.
Allófűtés volt a téma?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8013 Dátum:
2016.01.19 kedd, 08:43:51 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.01.19 kedd, 08:34:51
Kb. 40°C - ig fűti a vizet, nem 80-ig.
Allófűtés volt a téma?
Ja, az nekem nincs.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8014 Dátum:
2016.01.19 kedd, 08:50:17 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.01.18 hétfő, 20:06:36
Kicsit visszakanyarodva, állófűtésnél is azért vigyázni kell. Mert ha a hengerfejben (vagy egyáltalán a keringetett ) víz 80-85 fokos (talán a kályha állófűtéseknél itt kapcsol ki) az olaj még hőven hideg, ahogy a motornak is sok része.
Emlékeim szerint, nekem a MB-nél 40 fok környékén már kikapcsolt az állófűtés.
Idézetet írta: danidoki - 2016.01.18 hétfő, 20:06:36
... A szellőztetés szerintem egyébként csak jól hangzik, sokat nem ér.
Anno a szabad ég alatt állt a paripa és azért az sokat ért, amikor az autóról leolvadt a jég és nem kellett öltönyben kapargatni, valamint a 20 fokos bőrkárpitos autóba kellett beülni és nem -20fokosba.
Naplózva
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8015 Dátum:
2016.01.19 kedd, 10:51:53 »
üdv.
kinek hogy indul hidegben a gép?
nekem első dízel.fura is volt,hogy sose láttam izzítani.
na ma reggel -10ben láttam az ikont a kijelzőn. de utána sem volt valami szép az elindulása a motornak.elsőre elég morgós volt,aztán rögtön abba is hagyta. mire hazaértem ,hallom,hogy ment elöl a hűtőventi. szóval mentem még egy kört a szomszéd településig. tényleg jókor koromtalanít mindiig
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8016 Dátum:
2016.01.19 kedd, 10:54:01 »
Idézetet írta: zsolank - 2016.01.19 kedd, 10:51:53
üdv.
kinek hogy indul hidegben a gép?
nekem első dízel.fura is volt,hogy sose láttam izzítani.
na ma reggel -10ben láttam az ikont a kijelzőn. de utána sem volt valami szép az elindulása a motornak.elsőre elég morgós volt,aztán rögtön abba is hagyta. mire hazaértem ,hallom,hogy ment elöl a hűtőventi. szóval mentem még egy kört a szomszéd településig. tényleg jókor koromtalanít mindiig
Hajlamos a leghidegebb időben is folytatni a regent. Mert ugye ez valószínű egy befejezetlennek a folytatása volt.
Egyébként elég balfax sw van hozzá...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8017 Dátum:
2016.01.19 kedd, 10:57:39 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.01.19 kedd, 10:54:01
Hajlamos a leghidegebb időben is folytatni a regent. Mert ugye ez valószínű egy befejezetlennek a folytatása volt.
Egyébként elég balfax sw van hozzá...
persze.miután a nyomáskülönbség alapján regenerál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8018 Dátum:
2016.01.19 kedd, 11:05:47 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.19 kedd, 10:57:39
persze.miután a nyomáskülönbség alapján regenerál.
A legutsó regen óta 1200km-t mentem el. kb 800 óta direkt hosszabban megyek (felesleges köröket kocsikázok) és meg-meg nyomom neki, hátha elkezdi, de semmi :/
kb 2 hét múlva lesz egy hosszabb autópálya, remélem ott alkot valamit
Nyáron volt egy engine mailfunction a dpf miatt, akkor le lett szedve és ki lett takarítva. Addig 2-3-400 km-ént regenerált, utána már csak 7-8. Ez az 1200 már soknak tűnik
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8019 Dátum:
2016.01.19 kedd, 11:58:48 »
Az állófűtések 60-65 foknál kapcsolnak le, legalábbis a web. thermo top kályhák.
Én is elírtam a 80 fokot...
Idézetet írta: Tonyo - 2016.01.19 kedd, 08:34:51
Kb. 40°C - ig fűti a vizet, nem 80-ig.
Allófűtés volt a téma?
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8020 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:02:22 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.01.19 kedd, 11:05:47
A legutsó regen óta 1200km-t mentem el. kb 800 óta direkt hosszabban megyek (felesleges köröket kocsikázok) és meg-meg nyomom neki, hátha elkezdi, de semmi :/
kb 2 hét múlva lesz egy hosszabb autópálya, remélem ott alkot valamit
Nyáron volt egy engine mailfunction a dpf miatt, akkor le lett szedve és ki lett takarítva. Addig 2-3-400 km-ént regenerált, utána már csak 7-8. Ez az 1200 már soknak tűnik
1200km EU5-nek???
Annyit nem mehet el regen nélkül. Nekem most télen 250 - 400 km - ként csinálja, de az 1200 qrvasok. eddig MAX 600km-t mentem 2 regen között. Horvátországban mindig a fizetőkapuknál kezdte, mikor lelassítottam a sorbanállás végett.
Jótanács: ha pl. pályázol és nem akarod a garázsajtóban kezdeni a regent, de érzetre már kb aktuális lenne, próbáld meg a következőt. Egyenletes autópályatempónál elveszed a gázt, kellő körültekintéssel motorfékkel lassulj kb. 90 - ig és 6.-ikban intenzíven kezdj gyorsítani, egy nagyon vicces füstfelhővel kezd, már többször rámdudáltak, hogy hengerfejes a gép, vigyem Tibihez!
Regent pályán egyenletes tempónál (fordulat 2000+) nem fog indítani, csak alacsony fordulaton intenzív terhelésre. Szóval ki lehet provokálni, de nem 50km - enként. Országúton ugyanez a helyzet, a lényeg az intenzív terhelésváltás és 1000 - 1500 közötti rpm. Jó DPF sokkolást!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8021 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:08:19 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.01.19 kedd, 12:02:22
1200km EU5-nek???
Annyit nem mehet el regen nélkül. Nekem most télen 250 - 400 km - ként csinálja, de az 1200 qrvasok. eddig MAX 600km-t mentem 2 regen között. Horvátországban mindig a fizetőkapuknál kezdte, mikor lelassítottam a sorbanállás végett.
Jótanács: ha pl. pályázol és nem akarod a garázsajtóban kezdeni a regent, de érzetre már kb aktuális lenne, próbáld meg a következőt. Egyenletes autópályatempónál elveszed a gázt, kellő körültekintéssel motorfékkel lassulj kb. 90 - ig és 6.-ikban intenzíven kezdj gyorsítani, egy nagyon vicces füstfelhővel kezd, már többször rámdudáltak, hogy hengerfejes a gép, vigyem Tibihez!
Regent pályán egyenletes tempónál (fordulat 2000+) nem fog indítani, csak alacsony fordulaton intenzív terhelésre. Szóval ki lehet provokálni, de nem 50km - enként. Országúton ugyanez a helyzet, a lényeg az intenzív terhelésváltás és 1000 - 1500 közötti rpm. Jó DPF sokkolást!
Kell ezzel foglalkozni, ha amúgy a telítettség nem mutat magas százalékot, de már régen regenerált?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8022 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:10:58 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.01.19 kedd, 12:02:22
1200km EU5-nek???
Annyit nem mehet el regen nélkül. Nekem most télen 250 - 400 km - ként csinálja, de az 1200 qrvasok. eddig MAX 600km-t mentem 2 regen között. Horvátországban mindig a fizetőkapuknál kezdte, mikor lelassítottam a sorbanállás végett.
Jótanács: ha pl. pályázol és nem akarod a garázsajtóban kezdeni a regent, de érzetre már kb aktuális lenne, próbáld meg a következőt. Egyenletes autópályatempónál elveszed a gázt, kellő körültekintéssel motorfékkel lassulj kb. 90 - ig és 6.-ikban intenzíven kezdj gyorsítani, egy nagyon vicces füstfelhővel kezd, már többször rámdudáltak, hogy
hengerfejes a gép, vigyem Tibihez
!
Regent pályán egyenletes tempónál (fordulat 2000+) nem fog indítani, csak alacsony fordulaton intenzív terhelésre. Szóval ki lehet provokálni, de nem 50km - enként. Országúton ugyanez a helyzet, a lényeg az intenzív terhelésváltás és 1000 - 1500 közötti rpm. Jó DPF sokkolást!
Bocsánat, de a hulladék fém felvásárlás máshol van!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.19 kedd, 12:13:58 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8023 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:11:32 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.01.19 kedd, 12:08:19
Kell ezzel foglalkozni, ha amúgy a telítettség nem mutat magas százalékot, de már régen regenerált?
Akkor nem okvetlenül kell ezzel foglalkozni, de gyanakodni érdemes... Szerintem!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8024 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:13:43 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.01.19 kedd, 12:02:22
1200km EU5-nek???
Annyit nem mehet el regen nélkül. Nekem most télen 250 - 400 km - ként csinálja, de az 1200 qrvasok. eddig MAX 600km-t mentem 2 regen között. Horvátországban mindig a fizetőkapuknál kezdte, mikor lelassítottam a sorbanállás végett.
Jótanács: ha pl. pályázol és nem akarod a garázsajtóban kezdeni a regent, de érzetre már kb aktuális lenne, próbáld meg a következőt. Egyenletes autópályatempónál elveszed a gázt, kellő körültekintéssel motorfékkel lassulj kb. 90 - ig és 6.-ikban intenzíven kezdj gyorsítani, egy nagyon vicces füstfelhővel kezd, már többször rámdudáltak, hogy hengerfejes a gép, vigyem Tibihez!
Regent pályán egyenletes tempónál (fordulat 2000+) nem fog indítani, csak alacsony fordulaton intenzív terhelésre. Szóval ki lehet provokálni, de nem 50km - enként. Országúton ugyanez a helyzet, a lényeg az intenzív terhelésváltás és 1000 - 1500 közötti rpm. Jó DPF sokkolást!
nekem sohanemsem regenerál... Mit csináljak?
Ja, nekem nincs dpf-em.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8025 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:15:16 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.01.19 kedd, 12:08:19
Kell ezzel foglalkozni, ha amúgy a telítettség nem mutat magas százalékot, de már régen regenerált?
nem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8026 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:16:21 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.01.19 kedd, 12:02:22
1200km EU5-nek???
Annyit nem mehet el regen nélkül. Nekem most télen 250 - 400 km - ként csinálja, de az 1200 qrvasok. eddig MAX 600km-t mentem 2 regen között. Horvátországban mindig a fizetőkapuknál kezdte, mikor lelassítottam a sorbanállás végett.
Jótanács: ha pl. pályázol és nem akarod a garázsajtóban kezdeni a regent, de érzetre már kb aktuális lenne, próbáld meg a következőt. Egyenletes autópályatempónál elveszed a gázt, kellő körültekintéssel motorfékkel lassulj kb. 90 - ig és 6.-ikban intenzíven kezdj gyorsítani, egy nagyon vicces füstfelhővel kezd, már többször rámdudáltak, hogy hengerfejes a gép, vigyem Tibihez!
Regent pályán egyenletes tempónál (fordulat 2000+) nem fog indítani, csak alacsony fordulaton intenzív terhelésre. Szóval ki lehet provokálni, de nem 50km - enként. Országúton ugyanez a helyzet, a lényeg az intenzív terhelésváltás és 1000 - 1500 közötti rpm. Jó DPF sokkolást!
fl előtt nincs semmi füst meg ilyen marhaság....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8027 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:16:58 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.19 kedd, 12:16:21
fl előtt nincs semmi füst meg ilyen marhaság....
Fl után sem, csak TrollOnyo még azt hiszi, ez a normális.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8028 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:18:17 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.01.19 kedd, 12:16:58
Fl után sem, csak TrollOnyo még azt hiszi, ez a normális.
TrollAnyo....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8029 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:18:38 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.01.19 kedd, 12:13:43
nekem sohanemsem regenerál... Mit csináljak?
Ja, nekem nincs dpf-em.
Nagy még a boldogság Imot, de a smaxi EU6 - os lesz, do not worry, majkommentelsz még dpf ügyben teis!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8030 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:19:47 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.01.19 kedd, 12:18:38
Nagy még a boldogság Imot, de a smaxi EU6 - os lesz, do not worry, majkommentelsz még dpf ügyben teis!
Mire megjön, szerintem EU7 lesz már.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8031 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:20:48 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.01.19 kedd, 12:13:43
nekem sohanemsem regenerál... Mit csináljak?
Ja, nekem nincs dpf-em.
Nekem sem. Sőt nem is füstöl és nem is büdös....... Mit csináljak?
Vegyek dízelt?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8032 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:22:09 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.19 kedd, 12:20:48
Nekem sem. Sőt nem is füstöl és nem is büdös....... Mit csináljak?
Vegyek dízelt?
[img]http://s.cdnadcom.net/sm/img/smiles/11.gif
Tibi-tibi... Nem csak a fekete korom a füst, a kék füst is füst...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8033 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:26:35 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.01.19 kedd, 12:22:09
Tibi-tibi... Nem csak a fekete korom a füst, a kék füst is füst...
Igazad van!
Majd szerzek valami utólagos kékfüst generátort a homasitában, mert enélkül még nincs! Egyébként meglepő, de az olajat evő jó katalizátoros motorok már nem füstölnek kéken úgy látványosan.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8034 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:28:24 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.19 kedd, 12:26:35
Igazad van!
Majd szerzek valami utólagos kékfüst generátort a homasitában, mert enélkül még nincs! Egyébként meglepő, de az olajat evő jó katalizátoros motorok már nem füstölnek kéken úgy látványosan.
Akkor neked még a katalizátorod is rossz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8035 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:29:51 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.01.19 kedd, 10:54:01
Hajlamos a leghidegebb időben is folytatni a regent. Mert ugye ez valószínű egy befejezetlennek a folytatása volt.
Egyébként elég balfax sw van hozzá...
hát az enyémhez biztos speciális van.
mindig az udvarban kezdi a gyeprácson állva, had égjen ki a fű
amúgy megnéztem párszor, és kb 5-600km et írt sikeres regenekhez. félbehagyottat nem jelzett eddig.
a másik dolog, hogy maga a motor olaj sem tetszett meg. eddig bixxolt rakott a szerelő bele. gondoltam a castrolt megpróbálom. úgy érzem,kicsit hangosabb a motor tőle.
az FL utániakban amúgy modosítottak valamit a motor hangszigetelésén?vagy akasztnién? tesóm 2014es gépében nem is hallani ,hogy jár a motor. enyémben sajna igen.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8036 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:30:18 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.01.19 kedd, 12:28:24
Akkor neked még a katalizátorod is rossz.
Ha akkor rossz, mikor a káros anyag kibocsájtási adatok alatta maradnak az EuroIV-nek is, háta akkor nekem nem kell jó!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8037 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:31:59 »
Idézetet írta: zsolank - 2016.01.19 kedd, 12:29:51
hát az enyémhez biztos speciális van.
mindig az udvarban kezdi a gyeprácson állva, had égjen ki a fű
amúgy megnéztem párszor, és kb 5-600km et írt sikeres regenekhez. félbehagyottat nem jelzett eddig.
a másik dolog, hogy maga a motor olaj sem tetszett meg. eddig bixxolt rakott a szerelő bele. gondoltam a castrolt megpróbálom. úgy érzem,kicsit hangosabb a motor tőle.
az FL utániakban amúgy modosítottak valamit a motor hangszigetelésén?vagy akasztnién?
tesóm 2014es gépében nem is hallani ,hogy jár a motor. enyémben sajna igen.
Szólj a tesódnak, hogy indítsa be az övében is. Hallani azt....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8038 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:35:21 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.19 kedd, 12:31:59
Szólj a tesódnak, hogy indítsa be az övében is. Hallani azt....
mentem vele. hallani,de nem jön be annyi motorhang az utastérbe mint az én 2010es példányomba.
a másik nagy élmény a gyári163paci. nem estem tőle hanyatt az enyém után.de kicsit rugalmasabb alacsony fordulaton. az tetszett.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.19 kedd, 14:15:41 írta zsolank
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8039 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:38:28 »
Idézetet írta: zsolank - 2016.01.19 kedd, 12:35:21
mentem vele. hallani,de nem jön be annyi motorhang az utastérbe mint az én 2010es példányomba.
a másik nagy élmény a gyári16paci. nem estem tőle hanyatt az enyém után.de kicsit rugalmasabb alacsony fordulaton. az tetszett.
2010-ben már volt FL-es motorral is FL előtti karosszéria.
Egyébként talán csendesebb is, ez a jó szó. (Nem a "nem hallani")
Jól mozog a 163 LE-vel. Gyakorlatilag bőven elég mindenre, könnyű vele csekkeket "nyerni".
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8040 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:38:55 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.01.19 kedd, 12:11:32
Akkor nem okvetlenül kell ezzel foglalkozni, de gyanakodni érdemes... Szerintem!
Szépen lassan kúszik felfelé, de elég ritkán szokott. Mondjuk az országút talán pont a legkevésbé tolja tele.
Idézetet írta: alf - 2016.01.19 kedd, 12:15:16
nem.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8041 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:40:54 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.01.19 kedd, 12:19:47
Mire megjön, szerintem EU7 lesz már.
Éééés mégboldogabb leszel! Képzeld birtokomba jutott egy tervezet a tervezett változásokról:
- Csak 0,08°% kéntartalmú cipőtalppal szállhacc be
- Az szélvédőt csakis védett madárfajok kulázhatják le
- gázolajat csak fehér kesztyűben tankolhacc
- Max. 1250rpm (95cm-es csigát tesznek majd a motorra)
- Nem lesz benne fékpedál
- Ha már beültél, csak deszt.vizet piálhacc
- átvétel csak kp. ellenében, 100% juharfa-petpalack örleményből készült 30 ezer forintos bankók, junker arcképével
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8042 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:47:24 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.01.19 kedd, 12:40:54
Éééés mégboldogabb leszel! Képzeld birtokomba jutott egy tervezet a tervezett változásokról:
- Csak 0,08°% kéntartalmú cipőtalppal szállhacc be
- Az szélvédőt csakis védett madárfajok kulázhatják le
- gázolajat csak fehér kesztyűben tankolhacc
- Max. 1250rpm (95cm-es csigát tesznek majd a motorra)
- Nem lesz benne fékpedál
- Ha már beültél, csak deszt.vizet piálhacc
- átvétel csak kp. ellenében, 100% juharfa-petpalack örleményből készült 30 ezer forintos bankók, junker arcképével
Majd ha valami vicceset akarsz írni, azt a Humor topikba írd.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8043 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:48:17 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.19 kedd, 12:38:28
2010-ben már volt FL-es motorral is FL előtti karosszéria.
Egyébként talán csendesebb is, ez a jó szó. (Nem a "nem hallani")
Jól mozog a 163 LE-vel. Gyakorlatilag bőven elég mindenre, könnyű vele csekkeket "nyerni".
az biztos
én megúsztam egy 45öst
még anno
kifutottak a határidőből, és így csak a megszüntetésről kaptam határozatot
de korai volt az örömöm.
utána nyertek tőlem egy 30as támogatást .
enyém 2010-03 havi. és még a régebbi vezérlős moci. QXBA.
de nem nagyon lépett meg előlem pályán
tetszik a kocsija. :
s-line hófehér szörnyeteg. jól néz ki
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8044 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:51:49 »
Idézetet írta: zsolank - 2016.01.19 kedd, 12:48:17
az biztos
én megúsztam egy 45öst
még anno
kifutottak a határidőből, és így csak a megszüntetésről kaptam határozatot
de korai volt az örömöm.
utána nyertek tőlem egy 30as támogatást .
enyém 2010-03 havi. és még a régebbi vezérlős moci. QXBA.
de nem nagyon lépett meg előlem pályán
tetszik a kocsija. :
s-line hófehér szörnyeteg. jól néz ki
Szép a fehér Mondeo.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8045 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:53:09 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.19 kedd, 12:51:49
Szép a fehér Mondeo.
az biztos.
enyém a kis szürke családi
mint ha nem is ugyanaz a márka lenne
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8046 Dátum:
2016.01.19 kedd, 12:57:41 »
Idézetet írta: zsolank - 2016.01.19 kedd, 12:48:17
tetszik a kocsija. :
s-line hófehér szörnyeteg. jól néz ki
Audi?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8047 Dátum:
2016.01.19 kedd, 13:16:57 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.01.19 kedd, 11:05:47
A legutsó regen óta 1200km-t mentem el. kb 800 óta direkt hosszabban megyek (felesleges köröket kocsikázok) és meg-meg nyomom neki, hátha elkezdi, de semmi :/
kb 2 hét múlva lesz egy hosszabb autópálya, remélem ott alkot valamit
Nyáron volt egy engine mailfunction a dpf miatt, akkor le lett szedve és ki lett takarítva. Addig 2-3-400 km-ént regenerált, utána már csak 7-8. Ez az 1200 már soknak tűnik
Nem lehet, hogy nem veszed észre a "körök" közben? Az 1,200 már nagyon sok.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8048 Dátum:
2016.01.19 kedd, 13:39:42 »
Idézetet írta: zsolank - 2016.01.19 kedd, 12:35:21
mentem vele. hallani,de nem jön be annyi motorhang az utastérbe mint az én 2010es példányomba.
a másik nagy élmény a gyári16paci. nem estem tőle hanyatt az enyém után.de kicsit rugalmasabb alacsony fordulaton. az tetszett.
Lehelletnyivel csendesebb lett fl után...
Enyém is gyári 16pacis, a régi 280-as Ikaruszokat lenyomtam még tüdőből, de a Lion's Cityvel már nem boldogul. Most rendeltem egy boxot Tibitől, ami felrántja 16,4Ps - re, allítólag ez már CAF szint lesz, ...hát már elég kíváncsi vagyok!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8049 Dátum:
2016.01.19 kedd, 13:43:55 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.01.19 kedd, 12:57:41
Audi?
Nononono, az Audi 18pacis, ez meg gyári 16-os!
Tehát, micsubicsu lehet...talán...ööö...Janié! Az xenonos?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.19 kedd, 13:46:01 írta Tonyo
»
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak:
1
...
154
155
156
157
158
159
160
[
161
]
162
163
164
165
166
167
168
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ