Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 09:00:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4719537 alkalommal)
0 Felhasználó és 108 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8150 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 10:40:46 »

Csak az egyiket cserélték ki

10e ft körüli a cucc, és otthon minimális, vagy teljesen hiányos műszaki tudással is ki tudod cserélni. Szerintem ne xarozz...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8151 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 10:42:22 »

10e ft körüli a cucc, és otthon minimális, vagy teljesen hiányos műszaki tudással is ki tudod cserélni. Szerintem ne xarozz...

Hol van 10 e Ft ért ? nekem 25 volt !
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
zsitvayb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #8152 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 10:43:50 »

10e ft körüli a cucc, és otthon minimális, vagy teljesen hiányos műszaki tudással is ki tudod cserélni. Szerintem ne xarozz...

És mi ez a cucc pontosan? Smiley Nekem is búg leállítás után, de amíg nem írtátok nem is nagyon foglalkoztam a kérdéssel.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8153 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 10:47:15 »

És mi ez a cucc pontosan? Smiley Nekem is búg leállítás után, de amíg nem írtátok nem is nagyon foglalkoztam a kérdéssel.

vákumszabályozó szelep... kettő van belőle

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8154 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 10:49:35 »

vákumszabályozó szelep... kettő van belőle



Ez az
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8155 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 10:49:56 »

Pierburg szelep ügyebn ovassatok vissza, sokat írtunk már róla.

De ma már annyit szakmaiztam, hogy jöhet a bhuzulás...  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8156 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 10:50:30 »

Hol van 10 e Ft ért ? nekem 25 volt !

Ja, ez nekem is jöhetne mert szeret búgócsigát játszani néha.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8157 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 10:54:59 »

https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #8158 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 11:02:40 »

Dugózd le az egr-t és szépen kitisztul ottan minden...
le lehet ennel a tipusnal? Nem fog reklamalni? Qxba motorkod.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8159 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 11:07:00 »

le lehet ennel a tipusnal? Nem fog reklamalni? Qxba motorkod.

Nekem le van... Semmi nincs.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8160 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 17:20:51 »

Fotózd le, a képet ide tedd fel, és megszakértjük...

Ilyenkor indításnál nem füstöl jobban? Vagy a lefulladás utáni indításkor nem jön ki nagyobb korom pamacs?

Ezt most lőttem:


Előre is  worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8161 Dátum: 2016.02.12 péntek, 08:29:01 »

Ezt most lőttem:


Előre is  worship

Úgy tűnik, hogy neked elektromos helyzetérzékelős (zöld csati...) Érdekes, mert 2006-os autóban még nem ilyen volt...

Na mindegy, esetleg egy próbát megér: A bilincstől jobbra van az kis fordított csésze-izé... Arra megy rá a vákumcső. Ez hajtogatja a csappantyút...

Azt próbáld meg, hogy lehúzod a vákumcsövet, azt alaposan dugózd le (a kis gumicsövet), hogy ott ne szökjön el a vákum. Próbáld meg így használni...

Ne izgulg, csúnyán fog leállni, de ne foglalkozz vele
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #8162 Dátum: 2016.02.12 péntek, 08:39:27 »

Úgy tűnik, hogy neked elektromos helyzetérzékelős (zöld csati...) Érdekes, mert 2006-os autóban még nem ilyen volt...

Na mindegy, esetleg egy próbát megér: A bilincstől jobbra van az kis fordított csésze-izé... Arra megy rá a vákumcső. Ez hajtogatja a csappantyút...

Azt próbáld meg, hogy lehúzod a vákumcsövet, azt alaposan dugózd le (a kis gumicsövet), hogy ott ne szökjön el a vákum. Próbáld meg így használni...

Ne izgulg, csúnyán fog leállni, de ne foglalkozz vele
mint ha enyém is ilyen lenne. a bal a nyomás mérő,a jobb a hőfok mérő. nem?
enyém
http://kepfeltoltes.hu/view/160212/aaa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.12 péntek, 08:43:37 írta zsolank » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8163 Dátum: 2016.02.12 péntek, 08:42:47 »

mint ha enyém is ilyen lenne. a bal a nyomás mérő,a jobb a hőfok mérő. nem?

Lehet igazad van, majd megnézem az enyémet és megírom a tuttit....

A fekete a MAP (vagy MAF?) szenzor...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #8164 Dátum: 2016.02.12 péntek, 08:45:37 »

mint ha enyém is ilyen lenne. a bal a nyomás mérő,a jobb a hőfok mérő. nem?
enyém
http://kepfeltoltes.hu/view/160212/aaa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
tettem fel képet. a bal a map.a jobb a hőfokmérő. ezeket kivéve tiszta trutymó belül. gondolom a króm cső felső végénél van az egr. ugye?
ez a qxba moc. worship
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8165 Dátum: 2016.02.12 péntek, 08:49:28 »

Úgy tűnik, hogy neked elektromos helyzetérzékelős (zöld csati...) Érdekes, mert 2006-os autóban még nem ilyen volt...

Na mindegy, esetleg egy próbát megér: A bilincstől jobbra van az kis fordított csésze-izé... Arra megy rá a vákumcső. Ez hajtogatja a csappantyút...

Azt próbáld meg, hogy lehúzod a vákumcsövet, azt alaposan dugózd le (a kis gumicsövet), hogy ott ne szökjön el a vákum. Próbáld meg így használni...

Ne izgulg, csúnyán fog leállni, de ne foglalkozz vele
Mindenképp megpróbálom szerintem holnap reggel. worship
Ha kiiktatom akkor mi fog változni?
Mit jelent az hogy csúnyán? Nem hangzik túl jól szomoru1
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8166 Dátum: 2016.02.12 péntek, 08:58:34 »

Mindenképp megpróbálom szerintem holnap reggel. worship
Ha kiiktatom akkor mi fog változni?
Mit jelent az hogy csúnyán? Nem hangzik túl jól szomoru1

Ebben a csőben belül van egy lapát, ami szabályozza a levegő áramlását. Leállításkor behúzza és szebben áll le a motor.

Nekem ez a lapát megszorult, volt hogy kis em nyílt... Ilyenkor volt, hogy nem indult be az autó, vagy beindult és dadogott... A rázkódástól kipattant és mintha mi sem történt volna...

Típushiba korai tdci-knél, a lapát nayaga és maga a ház eltérő anyagú, a menetszél hűti a házat, deformálódik, és megszorul.

Ha lehúzod a vákumcsövet, akkor állandóan nyitva marad ez a lapát...

Nekem semmi hibakód nem volt, de nem indult az autó... Aztán olvastam egy eldugott fórumon, hogy ez volt a baja valakinek. Tibi (GSR) mondta, mit hogyan próbáljak (ő monta ezt a csőlehúzást) és azzal be volt azonosítva, hogy nekem ragad a lapát...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8167 Dátum: 2016.02.12 péntek, 09:19:08 »

Ebben a csőben belül van egy lapát, ami szabályozza a levegő áramlását. Leállításkor behúzza és szebben áll le a motor.

Nekem ez a lapát megszorult, volt hogy kis em nyílt... Ilyenkor volt, hogy nem indult be az autó, vagy beindult és dadogott... A rázkódástól kipattant és mintha mi sem történt volna...

Típushiba korai tdci-knél, a lapát nayaga és maga a ház eltérő anyagú, a menetszél hűti a házat, deformálódik, és megszorul.

Ha lehúzod a vákumcsövet, akkor állandóan nyitva marad ez a lapát...

Nekem semmi hibakód nem volt, de nem indult az autó... Aztán olvastam egy eldugott fórumon, hogy ez volt a baja valakinek. Tibi (GSR) mondta, mit hogyan próbáljak (ő monta ezt a csőlehúzást) és azzal be volt azonosítva, hogy nekem ragad a lapát...

Ok, köszi
Estére előkészítem és reggel remélem kiderül...
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8168 Dátum: 2016.02.12 péntek, 09:43:21 »

Ok, köszi
Estére előkészítem és reggel remélem kiderül...

Egyébként ha ezen a vákukcsövön végigmész, akkor eljutsz a teganp linkelt pierburg szelephez, amely mondeóknál a légszűrőház mögött/alatt van a turbóvezérlő szelep mellett, s-maxnál viszont az olajszűrő felett egy qva xar helyen...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8169 Dátum: 2016.02.12 péntek, 10:21:00 »

Sziasztok,

Dugozott mar le valaki euro 5-os EGR-t?
Tapasztalatok? Foleg a 2,2-es erdekelne.

Addig is egy off, de jo a rendszam, a magyarok ertekelik idekint  vigyor3 vigyor3

http://www.blocket.se/jonkoping/Ford_Mondeo_Titanium_Sport_2_0_TDCI_mkt_utr_65215650.htm?ca=23_10&w=3

Koszi
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
bozokigabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



E-mail
« Új hozzászólás #8170 Dátum: 2016.02.13 szombat, 16:17:19 »

vákumszabályozó szelep... kettő van belőle


Valójában van amiben 2 van és van amiben 1 pl. TXBA. De a phingot tényleg megszünteti a cseréje.
Naplózva

mk4 kombi Ghia TXBA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8171 Dátum: 2016.02.13 szombat, 16:21:59 »

Sziasztok,

Dugozott mar le valaki euro 5-os EGR-t?
Tapasztalatok? Foleg a 2,2-es erdekelne.

Addig is egy off, de jo a rendszam, a magyarok ertekelik idekint  vigyor3 vigyor3

http://www.blocket.se/jonkoping/Ford_Mondeo_Titanium_Sport_2_0_TDCI_mkt_utr_65215650.htm?ca=23_10&w=3

Koszi
Én dugóztam eu5-öst igaz 2.0 163le tdci, de nincs lámpa, és a regenerációk is teljesen normálisan megmaradtak, csak ritkábban.(gondolom a jobb égés= kevesebb korom miatt)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8172 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 19:47:23 »

Valójában van amiben 2 van és van amiben 1 pl. TXBA. De a phingot tényleg megszünteti a cseréje.

Enyémbe 2 van a kettő az egyforma ?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8173 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 19:48:25 »

Enyémbe 2 van a kettő az egyforma ?
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8174 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 07:28:06 »

Ebben a csőben belül van egy lapát, ami szabályozza a levegő áramlását. Leállításkor behúzza és szebben áll le a motor.

Nekem ez a lapát megszorult, volt hogy kis em nyílt... Ilyenkor volt, hogy nem indult be az autó, vagy beindult és dadogott... A rázkódástól kipattant és mintha mi sem történt volna...

Típushiba korai tdci-knél, a lapát nayaga és maga a ház eltérő anyagú, a menetszél hűti a házat, deformálódik, és megszorul.

Ha lehúzod a vákumcsövet, akkor állandóan nyitva marad ez a lapát...

Nekem semmi hibakód nem volt, de nem indult az autó... Aztán olvastam egy eldugott fórumon, hogy ez volt a baja valakinek. Tibi (GSR) mondta, mit hogyan próbáljak (ő monta ezt a csőlehúzást) és azzal be volt azonosítva, hogy nekem ragad a lapát...

Nos csövecske lehúzva, ledugózva, viszont egyenlőre változást nem veszek észre. Indulásnál továbbra sincs az az a sima alapjárat és egyből ahogy álltam ki a művelet után produkálta a leállást is.. Egyenlőre járok még vele igy, aztán kiderül. A kis UFO alakú házat megkocogtattam, hátha a beragadt lapát elmozdul.
Viszont ami érdekes, hogy a jósolt "csúnya" leállást nem tapasztalom. Semmi változást nem veszek észre igazából.

Ami viszont érdekes és javításra váró dolog lesz, hogy mikor felnyitottam a motorteret azt láttam hogy a ablakmosó fúvókáknál bejön a víz és a motortérburkolat szépen pont úgy vezeti a vizet, hogy a generátorra csöpögjön... Gondolom akinek van zajszigetelő burkolat, annak nem jön elő a probléma, de akinek nincs lehet érdemes megnézni.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8175 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 09:12:32 »

Nos csövecske lehúzva, ledugózva, viszont egyenlőre változást nem veszek észre. Indulásnál továbbra sincs az az a sima alapjárat és egyből ahogy álltam ki a művelet után produkálta a leállást is.. Egyenlőre járok még vele igy, aztán kiderül. A kis UFO alakú házat megkocogtattam, hátha a beragadt lapát elmozdul.
Viszont ami érdekes, hogy a jósolt "csúnya" leállást nem tapasztalom. Semmi változást nem veszek észre igazából.

Ami viszont érdekes és javításra váró dolog lesz, hogy mikor felnyitottam a motorteret azt láttam hogy a ablakmosó fúvókáknál bejön a víz és a motortérburkolat szépen pont úgy vezeti a vizet, hogy a generátorra csöpögjön... Gondolom akinek van zajszigetelő burkolat, annak nem jön elő a probléma, de akinek nincs lehet érdemes megnézni.

Azért még elgondolkodtató így az is, hogy esteleg valamelyik pierburg szeleped nem engedi-e el a vákumot... Az alapjáratra az is lehetne magyarázat...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8176 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 09:41:33 »

Azért még elgondolkodtató így az is, hogy esteleg valamelyik pierburg szeleped nem engedi-e el a vákumot... Az alapjáratra az is lehetne magyarázat...
Ahogy mondtad a csövet követve el is jutottam az egyikhez, de az a generátor alatt volt. Hogy a másik hol lehet az passz. Ha lesz egy kis időm mindenképp megnézem.

Feltételezem a szelep jóságát csak cseredarab beépítésével lehet tesztelni
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8177 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 18:25:18 »

Ezt nézzétek.
Ez egy 1.6 tdci mk4-es mondeo.A tulaj azt mondja 205e km nél,hogy valami zajt hall a szíj felől,mintha valami surlódna a dekli alatt.
Nem is gondolta,hogy vezszíj szettet kellene már cserélni.

 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1



Ez már túl van a halálon legalább 5perccel,és még hiányzott 7-8 fog is.A szíjfecnik fényesre csiszolták a deklit.
És nem ugrott át a vezérlés.Minden gond nélkül a saját lábán érkezett.Persze el gyalog ment a bácsi.Én még ilyet nem láttam.
Otthagyott a csikkzsebből 2 kilót,hogy holnapra legyen kész,mert mennie kell....nem érdekelte,mennyibe kerül. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #8178 Dátum: 2016.02.16 kedd, 09:51:13 »

Ezt nézzétek.
Ez egy 1.6 tdci mk4-es mondeo.A tulaj azt mondja 205e km nél,hogy valami zajt hall a szíj felől,mintha valami surlódna a dekli alatt.
Nem is gondolta,hogy vezszíj szettet kellene már cserélni.

 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1

[img]https://lh4.googleusercontent.com/-5qI0afxWun0/VsIHd2U4ZZI/AAAAAAAAAgg/XeHQYfExARM/w757-h568-no/2016.%2B02.%2B15.%2B-%2B1

Ez már túl van a halálon legalább 5perccel,és még hiányzott 7-8 fog is.A szíjfecnik fényesre csiszolták a deklit.
És nem ugrott át a vezérlés.Minden gond nélkül a saját lábán érkezett.Persze el gyalog ment a bácsi.Én még ilyet nem láttam.
Otthagyott a csikkzsebből 2 kilót,hogy holnapra legyen kész,mert mennie kell....nem érdekelte,mennyibe kerül. vigyor3

Wow 1.6 esetén is a 200k km érvényes? Mert akkor ki van ez centizve rendesen alig futott túl és így néz ki.
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.16 kedd, 10:16:26 írta alf » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8179 Dátum: 2016.02.16 kedd, 10:16:10 »

Wow 1.6 esetén is a 200k km érvényes? Mert akkor ki van ez centizve rendesen alig futott túl és így néz ki.
180 vagy 200.

de a baj,ha 80e -el vette a 200ról visszatekertet,és most lenne benne 320e km......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #8180 Dátum: 2016.02.16 kedd, 10:23:22 »

180 vagy 200.

de a baj,ha 80e -el vette a 200ról visszatekertet,és most lenne benne 320e km......


Pont ezért illene használtautó vásárlásakor cserélni ezt is.
Nem tudom sajnálni az olyat aki elhiszi, hogy frissen szervízelt.......
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8181 Dátum: 2016.02.16 kedd, 10:27:25 »



Pont ezért illene használtautó vásárlásakor cserélni ezt is.
Nem tudom sajnálni az olyat aki elhiszi, hogy frissen szervízelt.......
2évesen vette,és most 4éves.legyél okos.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #8182 Dátum: 2016.02.16 kedd, 10:42:02 »

2évesen vette,és most 4éves.legyél okos.

 2év alatt beleszaladhat sok-sok km.  szomoru1
Jártam már úgy, hogy "nagyszervíz" után vásárolt autóban cseréltünk vezérlést is.......pedig azt tényleg cserélhették, mert nem voltak elhasználódva a dolgok, de én így voltam nyugodt.  Öcsém meg pont nem cserélt, mert elhitte a neppernek, hogy nemrég volt cserélve a vezérlés.....ment 2-3ezer km-t az "új" autóval mikor az M7-en szakadt a szíj.     
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8183 Dátum: 2016.02.16 kedd, 11:13:48 »

Ezt nézzétek.
Ez egy 1.6 tdci mk4-es mondeo.A tulaj azt mondja 205e km nél,hogy valami zajt hall a szíj felől,mintha valami surlódna a dekli alatt.
Nem is gondolta,hogy vezszíj szettet kellene már cserélni.

 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1

[img]https://lh4.googleusercontent.com/-5qI0afxWun0/VsIHd2U4ZZI/AAAAAAAAAgg/XeHQYfExARM/w757-h568-no/2016.%2B02.%2B15.%2B-%2B1

Ez már túl van a halálon legalább 5perccel,és még hiányzott 7-8 fog is.A szíjfecnik fényesre csiszolták a deklit.
És nem ugrott át a vezérlés.Minden gond nélkül a saját lábán érkezett.Persze el gyalog ment a bácsi.Én még ilyet nem láttam.
Otthagyott a csikkzsebből 2 kilót,hogy holnapra legyen kész,mert mennie kell....nem érdekelte,mennyibe kerül. vigyor3

Ez Tibi kesztyűje?

2 kiló egy vezszíj cserére?  wow1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8184 Dátum: 2016.02.16 kedd, 11:15:11 »

Ez Tibi kesztyűje?

2 kiló egy vezszíj cserére?  wow1
1.Tibi unregelte saját magát.

2.így mulat egy magyar Úr. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8185 Dátum: 2016.02.16 kedd, 11:15:51 »

180 vagy 200.

de a baj,ha 80e -el vette a 200ról visszatekertet,és most lenne benne 320e km......

Aki 1.6 tdci-t vesz mondeóba, annak bármit be lehet adni...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8186 Dátum: 2016.02.16 kedd, 11:19:26 »

1.Tibi unregelte saját magát.

2.így mulat egy magyar Úr. vigyor3
1. ? ? ? ? ?

2. Az s-maxon nagyszervízzel együtt, márkaszervízben, műszakival, mindennel együtt nem volt több 160e ft-nál... 
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Myki01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #8187 Dátum: 2016.02.16 kedd, 11:30:21 »

180 vagy 200.

de a baj,ha 80e -el vette a 200ról visszatekertet,és most lenne benne 320e km......

2.0-näl hogy lehetne ellenörizni hogy hogy nez ki a szij?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #8188 Dátum: 2016.02.16 kedd, 12:02:58 »

180 vagy 200.

de a baj,ha 80e -el vette a 200ról visszatekertet,és most lenne benne 320e km......

Ja így már érthető, mer ha 205k km után így szetmegy, akkor igencsak ki van centizve. 
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8189 Dátum: 2016.02.16 kedd, 12:36:54 »

2.0-näl hogy lehetne ellenörizni hogy hogy nez ki a szij?
persze. a deklit kell csak levenni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hetalvo2
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #8190 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 04:10:28 »

2.0 tdci a motor. próbálta már valaki eltávolítani a katalizátort esetleg sportkatalizátort betenni a gyári helyére?
lehetséges? működik? szoftverhez hozzá kell nyúlni?
nekem a sport verzió tetszene. hozzá egy sportlég és az egész szoftvert hozzáállítani.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8191 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 07:45:13 »

2.0 tdci a motor. próbálta már valaki eltávolítani a katalizátort esetleg sportkatalizátort betenni a gyári helyére?
lehetséges? működik? szoftverhez hozzá kell nyúlni?
nekem a sport verzió tetszene. hozzá egy sportlég és az egész szoftvert hozzáállítani.
ennél sportosabb legyen a tdci?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8192 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 08:17:40 »

ennél sportosabb legyen a tdci?

az ennél szó helyett az ettől-t használnám
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #8193 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 10:17:45 »

Sziasztok!

Van valakinek DPF tisztításra, esetleg kiiktatásra valamilyen tapasztalata? Lehet-e olyan adalékot kapni ami hatásos, vagy ismertek olyan szervizeket aki ügyesek eme kérdésben?
Köszönöm a hozzászólásokat előre is!
Szép napot! integet2
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8194 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 10:52:21 »

Sziasztok!

Van valakinek DPF tisztításra, esetleg kiiktatásra valamilyen tapasztalata? Lehet-e olyan adalékot kapni ami hatásos, vagy ismertek olyan szervizeket aki ügyesek eme kérdésben?
Köszönöm a hozzászólásokat előre is!
Szép napot! integet2
Szlobi-t keresd meg privátban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #8195 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 11:23:17 »

Szlobi-t keresd meg privátban.

Ha jól emlékszem, akkor beszéltünk tavaly december környékén arról, hogy rá tudsz nézni a dpf-em telítettségére. Áll még a felajánlásod?
Naplózva
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #8196 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 11:29:35 »

Szlobi-t keresd meg privátban.

Köszi a tippet!
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8197 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 11:52:50 »

Ha jól emlékszem, akkor beszéltünk tavaly december környékén arról, hogy rá tudsz nézni a dpf-em telítettségére. Áll még a felajánlásod?
természetesen.de azt érdemes tudni,hogy a regenerálás folyamán mindig visszaáll egy alacsony értékre(százalékos),és ahogy telítődik, emelkedik ez az érték.Akkor kezd "telítődni",ha regen után is magas marad a százalékos értéke(ugye ez a nyomáskülönbségből számítja).
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.18 csütörtök, 11:54:49 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8198 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 12:27:08 »


. Áll még a felajánlásod?

Nem csak az áll majd... eplus2 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #8199 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 12:54:02 »

természetesen.de azt érdemes tudni,hogy a regenerálás folyamán mindig visszaáll egy alacsony értékre(százalékos),és ahogy telítődik, emelkedik ez az érték.Akkor kezd "telítődni",ha regen után is magas marad a százalékos értéke(ugye ez a nyomáskülönbségből számítja).

Köszönöm. Kereslek majd egy regen után és az a pár10 km nem számít.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.