Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:43:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
157
158
159
160
161
162
163
[
164
]
165
166
167
168
169
170
171
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254838 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8150 Dátum:
2016.02.11 csütörtök, 10:40:46 »
Idézetet írta: babik07 - 2016.02.11 csütörtök, 10:39:39
Csak az egyiket cserélték ki
10e ft körüli a cucc, és otthon minimális, vagy teljesen hiányos műszaki tudással is ki tudod cserélni. Szerintem ne xarozz...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
babik07
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8151 Dátum:
2016.02.11 csütörtök, 10:42:22 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.11 csütörtök, 10:40:46
10e ft körüli a cucc, és otthon minimális, vagy teljesen hiányos műszaki tudással is ki tudod cserélni. Szerintem ne xarozz...
Hol van 10 e Ft ért ? nekem 25 volt !
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
zsitvayb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8152 Dátum:
2016.02.11 csütörtök, 10:43:50 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.11 csütörtök, 10:40:46
10e ft körüli a cucc, és otthon minimális, vagy teljesen hiányos műszaki tudással is ki tudod cserélni. Szerintem ne xarozz...
És mi ez a cucc pontosan?
Nekem is búg leállítás után, de amíg nem írtátok nem is nagyon foglalkoztam a kérdéssel.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8153 Dátum:
2016.02.11 csütörtök, 10:47:15 »
Idézetet írta: zsitvayb - 2016.02.11 csütörtök, 10:43:50
És mi ez a cucc pontosan?
Nekem is búg leállítás után, de amíg nem írtátok nem is nagyon foglalkoztam a kérdéssel.
vákumszabályozó szelep... kettő van belőle
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
babik07
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8154 Dátum:
2016.02.11 csütörtök, 10:49:35 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.11 csütörtök, 10:47:15
vákumszabályozó szelep... kettő van belőle
Ez az
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8155 Dátum:
2016.02.11 csütörtök, 10:49:56 »
Pierburg szelep ügyebn ovassatok vissza, sokat írtunk már róla.
De ma már annyit szakmaiztam, hogy jöhet a bhuzulás...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8156 Dátum:
2016.02.11 csütörtök, 10:50:30 »
Idézetet írta: babik07 - 2016.02.11 csütörtök, 10:42:22
Hol van 10 e Ft ért ? nekem 25 volt !
Ja, ez nekem is jöhetne mert szeret búgócsigát játszani néha.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8157 Dátum:
2016.02.11 csütörtök, 10:54:59 »
https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8158 Dátum:
2016.02.11 csütörtök, 11:02:40 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.11 csütörtök, 10:05:59
Dugózd le az egr-t és szépen kitisztul ottan minden...
le lehet ennel a tipusnal? Nem fog reklamalni? Qxba motorkod.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8159 Dátum:
2016.02.11 csütörtök, 11:07:00 »
Idézetet írta: zsolank - 2016.02.11 csütörtök, 11:02:40
le lehet ennel a tipusnal? Nem fog reklamalni? Qxba motorkod.
Nekem le van... Semmi nincs.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8160 Dátum:
2016.02.11 csütörtök, 17:20:51 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.11 csütörtök, 09:18:50
Fotózd le, a képet ide tedd fel, és megszakértjük...
Ilyenkor indításnál nem füstöl jobban? Vagy a lefulladás utáni indításkor nem jön ki nagyobb korom pamacs?
Ezt most lőttem:
Előre is
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8161 Dátum:
2016.02.12 péntek, 08:29:01 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.11 csütörtök, 17:20:51
Ezt most lőttem:
Előre is
Úgy tűnik, hogy neked elektromos helyzetérzékelős (zöld csati...) Érdekes, mert 2006-os autóban még nem ilyen volt...
Na mindegy, esetleg egy próbát megér: A bilincstől jobbra van az kis fordított csésze-izé... Arra megy rá a vákumcső. Ez hajtogatja a csappantyút...
Azt próbáld meg, hogy lehúzod a vákumcsövet, azt alaposan dugózd le (a kis gumicsövet), hogy ott ne szökjön el a vákum. Próbáld meg így használni...
Ne izgulg, csúnyán fog leállni, de ne foglalkozz vele
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8162 Dátum:
2016.02.12 péntek, 08:39:27 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.12 péntek, 08:29:01
Úgy tűnik, hogy neked elektromos helyzetérzékelős (zöld csati...) Érdekes, mert 2006-os autóban még nem ilyen volt...
Na mindegy, esetleg egy próbát megér: A bilincstől jobbra van az kis fordított csésze-izé... Arra megy rá a vákumcső. Ez hajtogatja a csappantyút...
Azt próbáld meg, hogy lehúzod a vákumcsövet, azt alaposan dugózd le (a kis gumicsövet), hogy ott ne szökjön el a vákum. Próbáld meg így használni...
Ne izgulg, csúnyán fog leállni, de ne foglalkozz vele
mint ha enyém is ilyen lenne. a bal a nyomás mérő,a jobb a hőfok mérő. nem?
enyém
http://kepfeltoltes.hu/view/160212/aaa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.12 péntek, 08:43:37 írta zsolank
»
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8163 Dátum:
2016.02.12 péntek, 08:42:47 »
Idézetet írta: zsolank - 2016.02.12 péntek, 08:39:27
mint ha enyém is ilyen lenne. a bal a nyomás mérő,a jobb a hőfok mérő. nem?
Lehet igazad van, majd megnézem az enyémet és megírom a tuttit....
A fekete a MAP (vagy MAF?) szenzor...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8164 Dátum:
2016.02.12 péntek, 08:45:37 »
Idézetet írta: zsolank - 2016.02.12 péntek, 08:39:27
mint ha enyém is ilyen lenne. a bal a nyomás mérő,a jobb a hőfok mérő. nem?
enyém
http://kepfeltoltes.hu/view/160212/aaa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
tettem fel képet. a bal a map.a jobb a hőfokmérő. ezeket kivéve tiszta trutymó belül. gondolom a króm cső felső végénél van az egr. ugye?
ez a qxba moc.
Naplózva
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8165 Dátum:
2016.02.12 péntek, 08:49:28 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.12 péntek, 08:29:01
Úgy tűnik, hogy neked elektromos helyzetérzékelős (zöld csati...) Érdekes, mert 2006-os autóban még nem ilyen volt...
Na mindegy, esetleg egy próbát megér: A bilincstől jobbra van az kis fordított csésze-izé... Arra megy rá a vákumcső. Ez hajtogatja a csappantyút...
Azt próbáld meg, hogy lehúzod a vákumcsövet, azt alaposan dugózd le (a kis gumicsövet), hogy ott ne szökjön el a vákum. Próbáld meg így használni...
Ne izgulg, csúnyán fog leállni, de ne foglalkozz vele
Mindenképp megpróbálom szerintem holnap reggel.
Ha kiiktatom akkor mi fog változni?
Mit jelent az hogy csúnyán? Nem hangzik túl jól
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8166 Dátum:
2016.02.12 péntek, 08:58:34 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.12 péntek, 08:49:28
Mindenképp megpróbálom szerintem holnap reggel.
Ha kiiktatom akkor mi fog változni?
Mit jelent az hogy csúnyán? Nem hangzik túl jól
Ebben a csőben belül van egy lapát, ami szabályozza a levegő áramlását. Leállításkor behúzza és szebben áll le a motor.
Nekem ez a lapát megszorult, volt hogy kis em nyílt... Ilyenkor volt, hogy nem indult be az autó, vagy beindult és dadogott... A rázkódástól kipattant és mintha mi sem történt volna...
Típushiba korai tdci-knél, a lapát nayaga és maga a ház eltérő anyagú, a menetszél hűti a házat, deformálódik, és megszorul.
Ha lehúzod a vákumcsövet, akkor állandóan nyitva marad ez a lapát...
Nekem semmi hibakód nem volt, de nem indult az autó... Aztán olvastam egy eldugott fórumon, hogy ez volt a baja valakinek. Tibi (GSR) mondta, mit hogyan próbáljak (ő monta ezt a csőlehúzást) és azzal be volt azonosítva, hogy nekem ragad a lapát...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8167 Dátum:
2016.02.12 péntek, 09:19:08 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.12 péntek, 08:58:34
Ebben a csőben belül van egy lapát, ami szabályozza a levegő áramlását. Leállításkor behúzza és szebben áll le a motor.
Nekem ez a lapát megszorult, volt hogy kis em nyílt... Ilyenkor volt, hogy nem indult be az autó, vagy beindult és dadogott... A rázkódástól kipattant és mintha mi sem történt volna...
Típushiba korai tdci-knél, a lapát nayaga és maga a ház eltérő anyagú, a menetszél hűti a házat, deformálódik, és megszorul.
Ha lehúzod a vákumcsövet, akkor állandóan nyitva marad ez a lapát...
Nekem semmi hibakód nem volt, de nem indult az autó... Aztán olvastam egy eldugott fórumon, hogy ez volt a baja valakinek. Tibi (GSR) mondta, mit hogyan próbáljak (ő monta ezt a csőlehúzást) és azzal be volt azonosítva, hogy nekem ragad a lapát...
Ok, köszi
Estére előkészítem és reggel remélem kiderül...
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8168 Dátum:
2016.02.12 péntek, 09:43:21 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.12 péntek, 09:19:08
Ok, köszi
Estére előkészítem és reggel remélem kiderül...
Egyébként ha ezen a vákukcsövön végigmész, akkor eljutsz a teganp linkelt pierburg szelephez, amely mondeóknál a légszűrőház mögött/alatt van a turbóvezérlő szelep mellett, s-maxnál viszont az olajszűrő felett egy qva xar helyen...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8169 Dátum:
2016.02.12 péntek, 10:21:00 »
Sziasztok,
Dugozott mar le valaki euro 5-os EGR-t?
Tapasztalatok? Foleg a 2,2-es erdekelne.
Addig is egy off, de jo a rendszam, a magyarok ertekelik idekint
http://www.blocket.se/jonkoping/Ford_Mondeo_Titanium_Sport_2_0_TDCI_mkt_utr_65215650.htm?ca=23_10&w=3
Koszi
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
bozokigabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8170 Dátum:
2016.02.13 szombat, 16:17:19 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.11 csütörtök, 10:47:15
vákumszabályozó szelep... kettő van belőle
Valójában van amiben 2 van és van amiben 1 pl. TXBA. De a phingot tényleg megszünteti a cseréje.
Naplózva
mk4 kombi Ghia TXBA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8171 Dátum:
2016.02.13 szombat, 16:21:59 »
Idézetet írta: Trekxc - 2016.02.12 péntek, 10:21:00
Sziasztok,
Dugozott mar le valaki euro 5-os EGR-t?
Tapasztalatok? Foleg a 2,2-es erdekelne.
Addig is egy off, de jo a rendszam, a magyarok ertekelik idekint
http://www.blocket.se/jonkoping/Ford_Mondeo_Titanium_Sport_2_0_TDCI_mkt_utr_65215650.htm?ca=23_10&w=3
Koszi
Én dugóztam eu5-öst igaz 2.0 163le tdci, de nincs lámpa, és a regenerációk is teljesen normálisan megmaradtak, csak ritkábban.(gondolom a jobb égés= kevesebb korom miatt)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
babik07
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8172 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 19:47:23 »
Idézetet írta: bozokigabi - 2016.02.13 szombat, 16:17:19
Valójában van amiben 2 van és van amiben 1 pl. TXBA. De a phingot tényleg megszünteti a cseréje.
Enyémbe 2 van a kettő az egyforma ?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8173 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 19:48:25 »
Idézetet írta: babik07 - 2016.02.14 vasárnap, 19:47:23
Enyémbe 2 van a kettő az egyforma ?
igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8174 Dátum:
2016.02.15 hétfő, 07:28:06 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.12 péntek, 08:58:34
Ebben a csőben belül van egy lapát, ami szabályozza a levegő áramlását. Leállításkor behúzza és szebben áll le a motor.
Nekem ez a lapát megszorult, volt hogy kis em nyílt... Ilyenkor volt, hogy nem indult be az autó, vagy beindult és dadogott... A rázkódástól kipattant és mintha mi sem történt volna...
Típushiba korai tdci-knél, a lapát nayaga és maga a ház eltérő anyagú, a menetszél hűti a házat, deformálódik, és megszorul.
Ha lehúzod a vákumcsövet, akkor állandóan nyitva marad ez a lapát...
Nekem semmi hibakód nem volt, de nem indult az autó... Aztán olvastam egy eldugott fórumon, hogy ez volt a baja valakinek. Tibi (GSR) mondta, mit hogyan próbáljak (ő monta ezt a csőlehúzást) és azzal be volt azonosítva, hogy nekem ragad a lapát...
Nos csövecske lehúzva, ledugózva, viszont egyenlőre változást nem veszek észre. Indulásnál továbbra sincs az az a sima alapjárat és egyből ahogy álltam ki a művelet után produkálta a leállást is.. Egyenlőre járok még vele igy, aztán kiderül. A kis UFO alakú házat megkocogtattam, hátha a beragadt lapát elmozdul.
Viszont ami érdekes, hogy a jósolt "csúnya" leállást nem tapasztalom. Semmi változást nem veszek észre igazából.
Ami viszont érdekes és javításra váró dolog lesz, hogy mikor felnyitottam a motorteret azt láttam hogy a ablakmosó fúvókáknál bejön a víz és a motortérburkolat szépen pont úgy vezeti a vizet, hogy a generátorra csöpögjön... Gondolom akinek van zajszigetelő burkolat, annak nem jön elő a probléma, de akinek nincs lehet érdemes megnézni.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8175 Dátum:
2016.02.15 hétfő, 09:12:32 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.15 hétfő, 07:28:06
Nos csövecske lehúzva, ledugózva, viszont egyenlőre változást nem veszek észre. Indulásnál továbbra sincs az az a sima alapjárat és egyből ahogy álltam ki a művelet után produkálta a leállást is.. Egyenlőre járok még vele igy, aztán kiderül. A kis UFO alakú házat megkocogtattam, hátha a beragadt lapát elmozdul.
Viszont ami érdekes, hogy a jósolt "csúnya" leállást nem tapasztalom. Semmi változást nem veszek észre igazából.
Ami viszont érdekes és javításra váró dolog lesz, hogy mikor felnyitottam a motorteret azt láttam hogy a ablakmosó fúvókáknál bejön a víz és a motortérburkolat szépen pont úgy vezeti a vizet, hogy a generátorra csöpögjön... Gondolom akinek van zajszigetelő burkolat, annak nem jön elő a probléma, de akinek nincs lehet érdemes megnézni.
Azért még elgondolkodtató így az is, hogy esteleg valamelyik pierburg szeleped nem engedi-e el a vákumot... Az alapjáratra az is lehetne magyarázat...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8176 Dátum:
2016.02.15 hétfő, 09:41:33 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.15 hétfő, 09:12:32
Azért még elgondolkodtató így az is, hogy esteleg valamelyik pierburg szeleped nem engedi-e el a vákumot... Az alapjáratra az is lehetne magyarázat...
Ahogy mondtad a csövet követve el is jutottam az egyikhez, de az a generátor alatt volt. Hogy a másik hol lehet az passz. Ha lesz egy kis időm mindenképp megnézem.
Feltételezem a szelep jóságát csak cseredarab beépítésével lehet tesztelni
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
1.6 tdci vezérműszíj
«
Új hozzászólás #8177 Dátum:
2016.02.15 hétfő, 18:25:18 »
Ezt nézzétek.
Ez egy 1.6 tdci mk4-es mondeo.A tulaj azt mondja 205e km nél,hogy valami zajt hall a szíj felől,mintha valami surlódna a dekli alatt.
Nem is gondolta,hogy vezszíj szettet kellene már cserélni.
Ez már túl van a halálon legalább 5perccel,és még hiányzott 7-8 fog is.A szíjfecnik fényesre csiszolták a deklit.
És nem ugrott át a vezérlés.Minden gond nélkül a saját lábán érkezett.Persze el gyalog ment a bácsi.Én még ilyet nem láttam.
Otthagyott a csikkzsebből 2 kilót,hogy holnapra legyen kész,mert mennie kell....nem érdekelte,mennyibe kerül.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: 1.6 tdci vezérműszíj
«
Új hozzászólás #8178 Dátum:
2016.02.16 kedd, 09:51:13 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.15 hétfő, 18:25:18
Ezt nézzétek.
Ez egy 1.6 tdci mk4-es mondeo.A tulaj azt mondja 205e km nél,hogy valami zajt hall a szíj felől,mintha valami surlódna a dekli alatt.
Nem is gondolta,hogy vezszíj szettet kellene már cserélni.
[img]https://lh4.googleusercontent.com/-5qI0afxWun0/VsIHd2U4ZZI/AAAAAAAAAgg/XeHQYfExARM/w757-h568-no/2016.%2B02.%2B15.%2B-%2B1
Ez már túl van a halálon legalább 5perccel,és még hiányzott 7-8 fog is.A szíjfecnik fényesre csiszolták a deklit.
És nem ugrott át a vezérlés.Minden gond nélkül a saját lábán érkezett.Persze el gyalog ment a bácsi.Én még ilyet nem láttam.
Otthagyott a csikkzsebből 2 kilót,hogy holnapra legyen kész,mert mennie kell....nem érdekelte,mennyibe kerül.
Wow 1.6 esetén is a 200k km érvényes? Mert akkor ki van ez centizve rendesen alig futott túl és így néz ki.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.16 kedd, 10:16:26 írta alf
»
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: 1.6 tdci vezérműszíj
«
Új hozzászólás #8179 Dátum:
2016.02.16 kedd, 10:16:10 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.02.16 kedd, 09:51:13
Wow 1.6 esetén is a 200k km érvényes? Mert akkor ki van ez centizve rendesen alig futott túl és így néz ki.
180 vagy 200.
de a baj,ha 80e -el vette a 200ról visszatekertet,és most lenne benne 320e km......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: 1.6 tdci vezérműszíj
«
Új hozzászólás #8180 Dátum:
2016.02.16 kedd, 10:23:22 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.16 kedd, 10:16:10
180 vagy 200.
de a baj,ha 80e -el vette a 200ról visszatekertet,és most lenne benne 320e km......
Pont ezért illene használtautó vásárlásakor cserélni ezt is.
Nem tudom sajnálni az olyat aki elhiszi, hogy frissen szervízelt.......
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: 1.6 tdci vezérműszíj
«
Új hozzászólás #8181 Dátum:
2016.02.16 kedd, 10:27:25 »
Idézetet írta: Zoleex - 2016.02.16 kedd, 10:23:22
Pont ezért illene használtautó vásárlásakor cserélni ezt is.
Nem tudom sajnálni az olyat aki elhiszi, hogy frissen szervízelt.......
2évesen vette,és most 4éves.legyél okos.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: 1.6 tdci vezérműszíj
«
Új hozzászólás #8182 Dátum:
2016.02.16 kedd, 10:42:02 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.16 kedd, 10:27:25
2évesen vette,és most 4éves.legyél okos.
2év alatt beleszaladhat sok-sok km.
Jártam már úgy, hogy "nagyszervíz" után vásárolt autóban cseréltünk vezérlést is.......pedig azt tényleg cserélhették, mert nem voltak elhasználódva a dolgok, de én így voltam nyugodt. Öcsém meg pont nem cserélt, mert elhitte a neppernek, hogy nemrég volt cserélve a vezérlés.....ment 2-3ezer km-t az "új" autóval mikor az M7-en szakadt a szíj.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: 1.6 tdci vezérműszíj
«
Új hozzászólás #8183 Dátum:
2016.02.16 kedd, 11:13:48 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.15 hétfő, 18:25:18
Ezt nézzétek.
Ez egy 1.6 tdci mk4-es mondeo.A tulaj azt mondja 205e km nél,hogy valami zajt hall a szíj felől,mintha valami surlódna a dekli alatt.
Nem is gondolta,hogy vezszíj szettet kellene már cserélni.
[img]https://lh4.googleusercontent.com/-5qI0afxWun0/VsIHd2U4ZZI/AAAAAAAAAgg/XeHQYfExARM/w757-h568-no/2016.%2B02.%2B15.%2B-%2B1
Ez már túl van a halálon legalább 5perccel,és még hiányzott 7-8 fog is.A szíjfecnik fényesre csiszolták a deklit.
És nem ugrott át a vezérlés.Minden gond nélkül a saját lábán érkezett.Persze el gyalog ment a bácsi.Én még ilyet nem láttam.
Otthagyott a csikkzsebből 2 kilót,hogy holnapra legyen kész,mert mennie kell....nem érdekelte,mennyibe kerül.
Ez Tibi kesztyűje?
2 kiló egy vezszíj cserére?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: 1.6 tdci vezérműszíj
«
Új hozzászólás #8184 Dátum:
2016.02.16 kedd, 11:15:11 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.16 kedd, 11:13:48
Ez Tibi kesztyűje?
2 kiló egy vezszíj cserére?
1.Tibi unregelte saját magát.
2.így mulat egy magyar Úr.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: 1.6 tdci vezérműszíj
«
Új hozzászólás #8185 Dátum:
2016.02.16 kedd, 11:15:51 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.16 kedd, 10:16:10
180 vagy 200.
de a baj,ha 80e -el vette a 200ról visszatekertet,és most lenne benne 320e km......
Aki 1.6 tdci-t vesz mondeóba, annak bármit be lehet adni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: 1.6 tdci vezérműszíj
«
Új hozzászólás #8186 Dátum:
2016.02.16 kedd, 11:19:26 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.16 kedd, 11:15:11
1.Tibi unregelte saját magát.
2.így mulat egy magyar Úr.
1. ? ? ? ? ?
2. Az s-maxon nagyszervízzel együtt, márkaszervízben, műszakival, mindennel együtt nem volt több 160e ft-nál...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Myki01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: 1.6 tdci vezérműszíj
«
Új hozzászólás #8187 Dátum:
2016.02.16 kedd, 11:30:21 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.16 kedd, 10:16:10
180 vagy 200.
de a baj,ha 80e -el vette a 200ról visszatekertet,és most lenne benne 320e km......
2.0-näl hogy lehetne ellenörizni hogy hogy nez ki a szij?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: 1.6 tdci vezérműszíj
«
Új hozzászólás #8188 Dátum:
2016.02.16 kedd, 12:02:58 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.16 kedd, 10:16:10
180 vagy 200.
de a baj,ha 80e -el vette a 200ról visszatekertet,és most lenne benne 320e km......
Ja így már érthető, mer ha 205k km után így szetmegy, akkor igencsak ki van centizve.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: 1.6 tdci vezérműszíj
«
Új hozzászólás #8189 Dátum:
2016.02.16 kedd, 12:36:54 »
Idézetet írta: Myki01 - 2016.02.16 kedd, 11:30:21
2.0-näl hogy lehetne ellenörizni hogy hogy nez ki a szij?
persze. a deklit kell csak levenni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hetalvo2
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8190 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 04:10:28 »
2.0 tdci a motor. próbálta már valaki eltávolítani a katalizátort esetleg sportkatalizátort betenni a gyári helyére?
lehetséges? működik? szoftverhez hozzá kell nyúlni?
nekem a sport verzió tetszene. hozzá egy sportlég és az egész szoftvert hozzáállítani.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8191 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 07:45:13 »
Idézetet írta: hetalvo2 - 2016.02.18 csütörtök, 04:10:28
2.0 tdci a motor. próbálta már valaki eltávolítani a katalizátort esetleg sportkatalizátort betenni a gyári helyére?
lehetséges? működik? szoftverhez hozzá kell nyúlni?
nekem a sport verzió tetszene. hozzá egy sportlég és az egész szoftvert hozzáállítani.
ennél sportosabb legyen a tdci?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8192 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 08:17:40 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.18 csütörtök, 07:45:13
ennél sportosabb legyen a tdci?
az ennél szó helyett az ettől-t használnám
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8193 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 10:17:45 »
Sziasztok!
Van valakinek DPF tisztításra, esetleg kiiktatásra valamilyen tapasztalata? Lehet-e olyan adalékot kapni ami hatásos, vagy ismertek olyan szervizeket aki ügyesek eme kérdésben?
Köszönöm a hozzászólásokat előre is!
Szép napot!
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8194 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 10:52:21 »
Idézetet írta: Tike - 2016.02.18 csütörtök, 10:17:45
Sziasztok!
Van valakinek DPF tisztításra, esetleg kiiktatásra valamilyen tapasztalata? Lehet-e olyan adalékot kapni ami hatásos, vagy ismertek olyan szervizeket aki ügyesek eme kérdésben?
Köszönöm a hozzászólásokat előre is!
Szép napot!
Szlobi-t keresd meg privátban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8195 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 11:23:17 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.18 csütörtök, 10:52:21
Szlobi-t keresd meg privátban.
Ha jól emlékszem, akkor beszéltünk tavaly december környékén arról, hogy rá tudsz nézni a dpf-em telítettségére. Áll még a felajánlásod?
Naplózva
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8196 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 11:29:35 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.18 csütörtök, 10:52:21
Szlobi-t keresd meg privátban.
Köszi a tippet!
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8197 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 11:52:50 »
Idézetet írta: Candle - 2016.02.18 csütörtök, 11:23:17
Ha jól emlékszem, akkor beszéltünk tavaly december környékén arról, hogy rá tudsz nézni a dpf-em telítettségére. Áll még a felajánlásod?
természetesen.de azt érdemes tudni,hogy a regenerálás folyamán mindig visszaáll egy alacsony értékre(százalékos),és ahogy telítődik, emelkedik ez az érték.Akkor kezd "telítődni",ha regen után is magas marad a százalékos értéke(ugye ez a nyomáskülönbségből számítja).
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.18 csütörtök, 11:54:49 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8198 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 12:27:08 »
Idézetet írta: Candle - 2016.02.18 csütörtök, 11:23:17
. Áll még a felajánlásod?
Nem csak az áll majd...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8199 Dátum:
2016.02.18 csütörtök, 12:54:02 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.18 csütörtök, 11:52:50
természetesen.de azt érdemes tudni,hogy a regenerálás folyamán mindig visszaáll egy alacsony értékre(százalékos),és ahogy telítődik, emelkedik ez az érték.Akkor kezd "telítődni",ha regen után is magas marad a százalékos értéke(ugye ez a nyomáskülönbségből számítja).
Köszönöm. Kereslek majd egy regen után és az a pár10 km nem számít.
Naplózva
Oldalak:
1
...
157
158
159
160
161
162
163
[
164
]
165
166
167
168
169
170
171
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ