Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:02:55
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
167
168
169
170
171
172
173
[
174
]
175
176
177
178
179
180
181
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263578 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
KLaci78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8650 Dátum:
2016.05.19 csütörtök, 21:11:15 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.19 csütörtök, 20:34:59
túl magas hőmérséklet a kipufogóban, részecskeszűrő 1blank
valszeg a részecskeszűrőn csinálni kéne egy regenerációt diaggal.
klubbtársnál ingyenes,ford szervízben 15 e ft.
Köszi. Zalaegerszeg környékén van vki, aki ebben tud segíteni?
Naplózva
FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
papabahama
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8651 Dátum:
2016.05.20 péntek, 08:18:11 »
Idézetet írta: KLaci78 - 2016.05.19 csütörtök, 21:11:15
Köszi. Zalaegerszeg környékén van vki, aki ebben tud segíteni?
Sopron és környékén én segítek szívesen. Esetleg jövő hét pénteken Sümegen.
Naplózva
Mondeo Titanium-S 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS), 6-sebességes automata AWF21 FWD váltó - 170.000 km
KLaci78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8652 Dátum:
2016.05.20 péntek, 10:27:57 »
Idézetet írta: papabahama - 2016.05.20 péntek, 08:18:11
Sopron és környékén én segítek szívesen. Esetleg jövő hét pénteken Sümegen.
Köszi, PM ment
Naplózva
FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8653 Dátum:
2016.05.21 szombat, 02:10:56 »
Válaszokat várok
Főleg igy pár pohár sör után
Autó leállitás után, nem mindig, de berezonál, rezeg autó. Mi lehet? Motortartó gumibakok? Én arra gyanakszom. Kuplunkgot ha lassan lenyomom semmi hangot nem ad. Visszont kuplung kiengedesekor enyhe hangot hallok,hang változást, az talán kinyomó csapágy lehet. 280000 van most autoban. Véleményeket várom, kösz!
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8654 Dátum:
2016.05.21 szombat, 18:22:51 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.05.21 szombat, 02:10:56
Válaszokat várok
Főleg igy pár pohár sör után
Autó leállitás után, nem mindig, de berezonál, rezeg autó. Mi lehet? Motortartó gumibakok? Én arra gyanakszom. Kuplunkgot ha lassan lenyomom semmi hangot nem ad. Visszont kuplung kiengedesekor enyhe hangot hallok,hang változást, az talán kinyomó csapágy lehet. 280000 van most autoban. Véleményeket várom, kösz!
lendkerék gyári még?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8655 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 00:03:28 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.05.21 szombat, 02:10:56
Válaszokat várok
Főleg igy pár pohár sör után
Autó leállitás után, nem mindig, de berezonál, rezeg autó. Mi lehet? Motortartó gumibakok? Én arra gyanakszom. Kuplunkgot ha lassan lenyomom semmi hangot nem ad. Visszont kuplung kiengedesekor enyhe hangot hallok,hang változást, az talán kinyomó csapágy lehet. 280000 van most autoban. Véleményeket várom, kösz!
kettőstömegűnek tűnik
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8656 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 14:46:29 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.05.21 szombat, 18:22:51
lendkerék gyári még?
Igen, még gyári a lendkerék.
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8657 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 14:54:09 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.05.21 szombat, 02:10:56
Válaszokat várok
Főleg igy pár pohár sör után
Autó leállitás után, nem mindig, de berezonál, rezeg autó. Mi lehet? Motortartó gumibakok? Én arra gyanakszom. Kuplunkgot ha lassan lenyomom semmi hangot nem ad. Visszont kuplung kiengedesekor enyhe hangot hallok,hang változást, az talán kinyomó csapágy lehet. 280000 van most autoban. Véleményeket várom, kösz!
nagy valószínűséggel 2tömegű.
üresben tedd rá a lábad a kuplungra annyira, h épp csak hozzáérjen a talpad. A pedált ne nyomd be. Ha ütemesen lüktet, berezonál a pedál (érezni fogod a talpaddal), akkor haldoklóban van a 2tömegű.
kinyomónál fémes, cicergő hangja van bizonyos pedálállásig.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8658 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 15:10:02 »
Idézetet írta: Cs12 - 2016.05.22 vasárnap, 14:54:09
nagy valószínűséggel 2tömegű.
üresben tedd rá a lábad a kuplungra annyira, h épp csak hozzáérjen a talpad. A pedált ne nyomd be. Ha ütemesen lüktet, berezonál a pedál (érezni fogod a talpaddal), akkor haldoklóban van a 2tömegű.
kinyomónál fémes, cicergő hangja van bizonyos pedálállásig.
Koszonom, mindjart meg is nezem.
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8659 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 19:14:59 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.05.22 vasárnap, 14:46:29
Igen, még gyári a lendkerék.
tippre azzal lesz a gond, de szép futásteljesítményt él meg
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8660 Dátum:
2016.05.23 hétfő, 14:55:47 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.05.22 vasárnap, 15:10:02
Koszonom, mindjart meg is nezem.
Nem rezonal be a kuplungpedal, viszont gazpedal meg fek egy picit mintha berezonalna. Erdekes.
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8661 Dátum:
2016.05.24 kedd, 13:24:32 »
Tud segíteni valaki abban, hogy a porlasztókat hogyan lehet beállítani a motorhoz, vagy programozni valamit?
A helyzet az, hogy kb. 2 éve a porlasztók ki lettek szedve, el lettek küldve bevizsgáltatva javíttatva lettek meg pucolták vagy nem tudom már. Miután vissza hozta a szerelő vissza tette őket, ami miatt el lettek küldve ( korábban mér értékek miatt ) nem változtak. Akkoriban futottam pár kört, a szerelők véleménye tudása mind eltérő volt, egyik azt mondta kell újraprogramozni, taníttatni a porlasztókat a hozzákapott kódokkal a másik meg azt mondta hogy nem kell semmit ebben a típusban. Nekem fogalmam sincs az egészhez nem vagyok autószerelő én csak használom az autót és a lényeg hogy jól működjön. Amelyik szerelő visszatette az nem állított be semmit, mondván hogy nem kell. Én nem foglalkoztam vele mert az autó ment tovább minden hiba jelenség nélkül, a motor is szépen jár, a hangja is rendben van.
Viszont az eltelt 2 év alatt a fogyasztása az autónak lényegesen megnőtt. A fogyasztás miatt már írtam ide korábban de nem jutottam előbbre. A lényeg, hogy az autó a porlasztók kivétele előtt 5 liter alatt evett. Amióta ezek a porlasztók ki lettek véve és vissza lettek rakva azóta valahol 6-7 liter között eszik az autó. A fogyasztás mérője 5,4-5,8 között mutat de többször utána számoltunk ezek nem valós adatok amit az autó számol. Egy tele tank gázolajjal 1200 km feletti távot is meg lehetett tenni az autóval régebben. Most ez olyan 900 km kb. amit egy tank bír.
Újból elővettem ez a témát, egy szerelő mondta hogy valami kódokat kapott a porlasztó azok alapján kellett volna anno beállítani visszatenni.
Most azt nem tudom, hogy ilyenkor mit lehet ezzel csinálni? Újból kivenni elküldeni a porlasztókat új kódokat kérni rá és vissza? Vagy van más egyszerűbb megoldás erre?
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8662 Dátum:
2016.05.24 kedd, 13:52:57 »
Idézetet írta: Habell - 2016.05.24 kedd, 13:24:32
Tud segíteni valaki abban, hogy a porlasztókat hogyan lehet beállítani a motorhoz, vagy programozni valamit?
A helyzet az, hogy kb. 2 éve a porlasztók ki lettek szedve, el lettek küldve bevizsgáltatva javíttatva lettek meg pucolták vagy nem tudom már. Miután vissza hozta a szerelő vissza tette őket, ami miatt el lettek küldve ( korábban mér értékek miatt ) nem változtak. Akkoriban futottam pár kört, a szerelők véleménye tudása mind eltérő volt, egyik azt mondta kell újraprogramozni, taníttatni a porlasztókat a hozzákapott kódokkal a másik meg azt mondta hogy nem kell semmit ebben a típusban. Nekem fogalmam sincs az egészhez nem vagyok autószerelő én csak használom az autót és a lényeg hogy jól működjön. Amelyik szerelő visszatette az nem állított be semmit, mondván hogy nem kell. Én nem foglalkoztam vele mert az autó ment tovább minden hiba jelenség nélkül, a motor is szépen jár, a hangja is rendben van.
Viszont az eltelt 2 év alatt a fogyasztása az autónak lényegesen megnőtt. A fogyasztás miatt már írtam ide korábban de nem jutottam előbbre. A lényeg, hogy az autó a porlasztók kivétele előtt 5 liter alatt evett. Amióta ezek a porlasztók ki lettek véve és vissza lettek rakva azóta valahol 6-7 liter között eszik az autó. A fogyasztás mérője 5,4-5,8 között mutat de többször utána számoltunk ezek nem valós adatok amit az autó számol. Egy tele tank gázolajjal 1200 km feletti távot is meg lehetett tenni az autóval régebben. Most ez olyan 900 km kb. amit egy tank bír.
Újból elővettem ez a témát, egy szerelő mondta hogy valami kódokat kapott a porlasztó azok alapján kellett volna anno beállítani visszatenni.
Most azt nem tudom, hogy ilyenkor mit lehet ezzel csinálni? Újból kivenni elküldeni a porlasztókat új kódokat kérni rá és vissza? Vagy van más egyszerűbb megoldás erre?
nem tudom milyen kódokat kapna, mert ez nem egy vércukor mérő, amivel kalibrálni kell. Alapvetően adott ideig, adott mennyiségű üzemanyagot enged be az égéstérbe (adott cikluson belül akár többször is). Ehez nem tudom milyen kódok kellenének, de majd a jártasabb mondja. A kb 1l-es többlet fogyasztást nem érzem akkora gondnak, az sem biztos, hogy a miatt eszik többet. Én pl miután megszokom az autót, teljesen máshol kezdek el gyorsítani és ez bizony többlet fogyasztással jár. Amennyiben egy picit változott az ember élete (óvodás vagy iskolás lett a gyerek és el kell menni a 3km-re lévő intézménybe) és sok indítás/leállás van, akkor megint csak emelkedni fog. A fogyasztásmérő pontosságát ne vedd alapul, annak semmi értelme nincs, mert már ha másik kereket raksz fel, akkor nem fog stimmelni. Nomeg válthattál gumit is, ami 1-2 decivel növelhette a fogyasztást. szerintem 1l-es emelkedésnél fölösleges parázni, az nem biztos, hogy problémára utal.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8663 Dátum:
2016.05.24 kedd, 14:01:18 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.05.24 kedd, 13:52:57
nem tudom milyen kódokat kapna, mert ez nem egy vércukor mérő, amivel kalibrálni kell. Alapvetően adott ideig, adott mennyiségű üzemanyagot enged be az égéstérbe (adott cikluson belül akár többször is). Ehez nem tudom milyen kódok kellenének, de majd a jártasabb mondja. A kb 1l-es többlet fogyasztást nem érzem akkora gondnak, az sem biztos, hogy a miatt eszik többet. Én pl miután megszokom az autót, teljesen máshol kezdek el gyorsítani és ez bizony többlet fogyasztással jár. Amennyiben egy picit változott az ember élete (óvodás vagy iskolás lett a gyerek és el kell menni a 3km-re lévő intézménybe) és sok indítás/leállás van, akkor megint csak emelkedni fog. A fogyasztásmérő pontosságát ne vedd alapul, annak semmi értelme nincs, mert már ha másik kereket raksz fel, akkor nem fog stimmelni. Nomeg válthattál gumit is, ami 1-2 decivel növelhette a fogyasztást. szerintem 1l-es emelkedésnél fölösleges parázni, az nem biztos, hogy problémára utal.
Ezt a rendszert nem ismerem, de a hármasnál igenis volt jelentősége a kódnak. A motorvezérlőnek szolgált információkkal, a kód tartalmazza az injektor pár fontos paraméterét.
pl:
http://royaldiesel.hu/diesel-injektor
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8664 Dátum:
2016.05.24 kedd, 14:01:43 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.05.24 kedd, 13:52:57
nem tudom milyen kódokat kapna, mert ez nem egy vércukor mérő, amivel kalibrálni kell. Alapvetően adott ideig, adott mennyiségű üzemanyagot enged be az égéstérbe (adott cikluson belül akár többször is). Ehez nem tudom milyen kódok kellenének, de majd a jártasabb mondja. A kb 1l-es többlet fogyasztást nem érzem akkora gondnak, az sem biztos, hogy a miatt eszik többet. Én pl miután megszokom az autót, teljesen máshol kezdek el gyorsítani és ez bizony többlet fogyasztással jár. Amennyiben egy picit változott az ember élete (óvodás vagy iskolás lett a gyerek és el kell menni a 3km-re lévő intézménybe) és sok indítás/leállás van, akkor megint csak emelkedni fog. A fogyasztásmérő pontosságát ne vedd alapul, annak semmi értelme nincs, mert már ha másik kereket raksz fel, akkor nem fog stimmelni. Nomeg válthattál gumit is, ami 1-2 decivel növelhette a fogyasztást. szerintem 1l-es emelkedésnél fölösleges parázni, az nem biztos, hogy problémára utal.
valóban nem vércukor mérő, de attól a csúcsoknak még van kalibrációs kódja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8665 Dátum:
2016.05.24 kedd, 14:02:24 »
Idézetet írta: titta - 2016.05.24 kedd, 14:01:18
Ezt a rendszert nem ismerem, de a hármasnál igenis volt jelentősége a kódnak. A motorvezérlőnek szolgált információkkal, a kód tartalmazza az injektor pár fontos paraméterét.
pl:
http://royaldiesel.hu/diesel-injektor
minden cr dízelnél van jelentősége
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8666 Dátum:
2016.05.24 kedd, 14:03:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.05.24 kedd, 14:02:24
minden cr dízelnél van jelentősége
Gondoltam, de mivel nem ismerem, nem akartam hülyeséget írni.
Vagyis a lényeg, igenis fel kellett volna programoznia a szerelőnek a visszarakásnál.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8667 Dátum:
2016.05.24 kedd, 14:03:42 »
Idézetet írta: titta - 2016.05.24 kedd, 14:01:18
Ezt a rendszert nem ismerem, de a hármasnál igenis volt jelentősége a kódnak. A motorvezérlőnek szolgált információkkal, a kód tartalmazza az injektor pár fontos paraméterét.
pl:
http://royaldiesel.hu/diesel-injektor
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.05.24 kedd, 14:01:43
valóban nem vércukor mérő, de attól a csúcsoknak még van kalibrációs kódja
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8668 Dátum:
2016.05.24 kedd, 14:17:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.05.24 kedd, 14:01:43
valóban nem vércukor mérő, de attól a csúcsoknak még van kalibrációs kódja
Na ezekre gondoltam, ha van ilyen tényleg, akkor ezek a kódok amikről a szerelő semmit nem mondott csak vissza tette. Azóta másik szerelő mondta hogy kellettek volna ilyen kódok.
Közben értem én a gumi váltást, meg a máshogy gyorsítok stb. dolgokat.
De az hogy 2 évvel ezelőtt horvátból egy tankkal meg lehetett vele fordulni úgy, hogy 5en ültek az autóban full tele a csomagtartó, klíma ment végig és mindez volt 1200 km, majd még kiírta hogy több mint 100 km-t lehet menni az autóval, 4,8-as fogyasztást írt végig oda vissza a computer.
Azóta nem láttam 5 alatt meg már 5,5 alatt sem a computert amióta a porlasztók ki lettek véve. Plusz a kettős tömegű és minden egyéb cserélve lett, tehát még javulnia is kellett volna a fogyasztásnak. Helyette a tankolást és a megtett távokat számolva, messze nem reális a kiírt 5,3-5,8 közötti értékek, mivel inkább a 6-7 literes fogyasztás a reális de inkább a 7 sajnos...
Jelenleg a porlasztókra van tipp...
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8669 Dátum:
2016.05.24 kedd, 15:25:07 »
Idézetet írta: titta - 2016.05.24 kedd, 14:03:16
Gondoltam, de mivel nem ismerem, nem akartam hülyeséget írni.
Vagyis a lényeg, igenis fel kellett volna programoznia a szerelőnek a visszarakásnál.
Biztos, hogy programozni kell? Mert vannak autó típusok ahol nem kell programozni.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.24 kedd, 15:27:28 írta Szlobi
»
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8670 Dátum:
2016.05.24 kedd, 15:34:56 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.05.24 kedd, 15:25:07
Biztos, hogy programozni kell? Mert vannak autó típusok ahol nem kell programozni.
Én mint laikus ebben nem tudom a választ. 5 autószerelőből 3 mondja ezt 2 meg azt. Döntsön az ember ezek alapján.
Gondoltam a fórumon valaki tutira megmondja ezt. Vagy esetleg a motorról több adat kell? Kevés a típus évjárat ?
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8671 Dátum:
2016.05.24 kedd, 16:25:39 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.05.24 kedd, 15:25:07
Biztos, hogy programozni kell? Mert vannak autó típusok ahol nem kell programozni.
Ha a felújítás után más kódot kapott, akkor szerintem mindenképp programozni kell, hiszen eltérő lett az injektor paramétere. Olvasd el a linkelt leírást, hogy mit tartalmaz a kód és megérted hogy miért kell újraprogramozni.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
papabahama
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8672 Dátum:
2016.05.24 kedd, 16:51:16 »
Sziasztok Urak!
Most biztosan kapok hideget-meleget, de a tapasztalatokra lennék kíváncsi...
Öcsém lassan egy éve vett egy RaceChip Pro-t (német gyártmány, 250 euró) a 4 éves, 140 lovas Octaviaba (170e km), és azóta szűk 1 literrel kevesebbet eszik, és összehasonlíthatatlanul könnyebben gyorsul. Legalább 30 ezret ment vele azóta hibamentesen, az autószerelő is azt mondta rá, hogy korrekt cucc.
Az én 2,2 - 200 le - automata masinám nagyon jól teljesít, de elgondolkodtam rajta, hogy mi lenne, ha én is kipróbálnék egy ilyet:
http://www.ebay.com/itm/Chip-potencia-RaceChip-Pro2-Ford-Mondeo-IV-BA7-2-2-TDCi-147kW-200PS-Tuning-/321043525277?hash=item4abfaf6e9d
Használt valaki ilyet / hasonlót közületek?
Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
Mondeo Titanium-S 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS), 6-sebességes automata AWF21 FWD váltó - 170.000 km
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8673 Dátum:
2016.05.24 kedd, 16:55:31 »
Idézetet írta: papabahama - 2016.05.24 kedd, 16:51:16
Sziasztok Urak!
Most biztosan kapok hideget-meleget, de a tapasztalatokra lennék kíváncsi...
Öcsém lassan egy éve vett egy RaceChip Pro-t (német gyártmány, 250 euró) a 4 éves, 140 lovas Octaviaba (170e km), és azóta szűk 1 literrel kevesebbet eszik, és összehasonlíthatatlanul könnyebben gyorsul. Legalább 30 ezret ment vele azóta hibamentesen, az autószerelő is azt mondta rá, hogy korrekt cucc.
Az én 2,2 - 200 le - automata masinám nagyon jól teljesít, de elgondolkodtam rajta, hogy mi lenne, ha én is kipróbálnék egy ilyet:
http://www.ebay.com/itm/Chip-potencia-RaceChip-Pro2-Ford-Mondeo-IV-BA7-2-2-TDCi-147kW-200PS-Tuning-/321043525277?hash=item4abfaf6e9d
Használt valaki ilyet / hasonlót közületek?
Köszönöm a válaszokat.
Annak mindenképp járj utána, hogy a váltód bírja-e az emelt nyomatékot, nehogy az adja meg magát. Amúgy meg ennyi pénzért már szerintem találsz olyan helyet, ahol teljesítményméréssel az ízlésednek megfelelően húzzák a motor teljesítményét.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8674 Dátum:
2016.05.24 kedd, 17:07:29 »
Idézetet írta: papabahama - 2016.05.24 kedd, 16:51:16
Sziasztok Urak!
Most biztosan kapok hideget-meleget, de a tapasztalatokra lennék kíváncsi...
Öcsém lassan egy éve vett egy RaceChip Pro-t (német gyártmány, 250 euró) a 4 éves, 140 lovas Octaviaba (170e km), és azóta szűk 1 literrel kevesebbet eszik, és összehasonlíthatatlanul könnyebben gyorsul. Legalább 30 ezret ment vele azóta hibamentesen, az autószerelő is azt mondta rá, hogy korrekt cucc.
Az én 2,2 - 200 le - automata masinám nagyon jól teljesít, de elgondolkodtam rajta, hogy mi lenne, ha én is kipróbálnék egy ilyet:
http://www.ebay.com/itm/Chip-potencia-RaceChip-Pro2-Ford-Mondeo-IV-BA7-2-2-TDCi-147kW-200PS-Tuning-/321043525277?hash=item4abfaf6e9d
Használt valaki ilyet / hasonlót közületek?
Köszönöm a válaszokat.
bunyek fórumtársunkat keresd. Személyre szabott chip teljesítményméréssel.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8675 Dátum:
2016.05.24 kedd, 17:40:57 »
Sziasztok!
Már nemrég emlitettem a hibajelenséget, mondtátok is a lehetséges okot, de sajna a szerelők csak mondogatják, hogy biztos nem az, de szerintem csak nem akarnak dolgozni.
A lényeg, hogy vezérlés és szűrőcsere (gázolaj is)óta alapjáraton dadog a motor kissé és menet közben 1500 fordulaton tartva a sebességet szintén berángat finoman. Ami még előfordul, hogy elindulásnál egy pillanatra kihagy a motor, talán csak egy ütemre.
Váltó tökéletesen vált és hibajelzés nem volt. Emlitettétek, hogy levegősödhet a rendszer a gázolajszűrő cseréje után. Mi az a csatlakozó, cső, szoritó, ahol lehetséges egy rossz visszahelyezés miatti efféle levegősödés és merre keressem a motortérben?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8676 Dátum:
2016.05.25 szerda, 12:06:47 »
Ha új kódokat kap, akkor tuti kell. Most csináltattam egy Transitnál ugyan ezt.
Idézetet írta: Szlobi - 2016.05.24 kedd, 15:25:07
Biztos, hogy programozni kell? Mert vannak autó típusok ahol nem kell programozni.
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8677 Dátum:
2016.05.25 szerda, 12:41:28 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.05.24 kedd, 17:40:57
Sziasztok!
Már nemrég emlitettem a hibajelenséget, mondtátok is a lehetséges okot, de sajna a szerelők csak mondogatják, hogy biztos nem az, de szerintem csak nem akarnak dolgozni.
A lényeg, hogy vezérlés és szűrőcsere (gázolaj is)óta alapjáraton dadog a motor kissé és menet közben 1500 fordulaton tartva a sebességet szintén berángat finoman. Ami még előfordul, hogy elindulásnál egy pillanatra kihagy a motor, talán csak egy ütemre.
Váltó tökéletesen vált és hibajelzés nem volt. Emlitettétek, hogy levegősödhet a rendszer a gázolajszűrő cseréje után. Mi az a csatlakozó, cső, szoritó, ahol lehetséges egy rossz visszahelyezés miatti efféle levegősödés és merre keressem a motortérben?
elöl van a szűrőd, vagy hátul?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8678 Dátum:
2016.05.25 szerda, 13:46:12 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.05.25 szerda, 12:41:28
elöl van a szűrőd, vagy hátul?
Ez lett volna a következő kérdésem, hogy merre találom a szűrőt és egyébb csatikat, csöveket!?
QXBA a motorkód. Ebből talán kiderül.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8679 Dátum:
2016.05.25 szerda, 13:48:16 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.05.25 szerda, 13:46:12
Ez lett volna a következő kérdésem, hogy merre találom a szűrőt és egyébb csatikat, csöveket!?
QXBA a motorkód. Ebből talán kiderül.
Mk3-nál tudtam melyik a szűrő, itt még nem.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8680 Dátum:
2016.05.25 szerda, 14:27:42 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.05.25 szerda, 13:46:12
Ez lett volna a következő kérdésem, hogy merre találom a szűrőt és egyébb csatikat, csöveket!?
QXBA a motorkód. Ebből talán kiderül.
https://www.youtube.com/watch?v=Po4BddwSJ1Q&index=2&list=PLDMT022J0u0Sq8QpK_uZ0Xvnpnn2tfk9K
A vidiben benne van minden elég részletesen.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8681 Dátum:
2016.05.25 szerda, 15:24:41 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.05.25 szerda, 14:27:42
https://www.youtube.com/watch?v=Po4BddwSJ1Q&index=2&list=PLDMT022J0u0Sq8QpK_uZ0Xvnpnn2tfk9K
A vidiben benne van minden elég részletesen.
Köszönöm, ez egy szuper videó.
Először is, lőjjék le a tervezőt, aki ilyen helyekre rakja a szűrőket. Másodszor pedig. Most itt összesen van két cső, végén 4 db olyan csati, ami egyféleképpen visszatehető. Ha rosszul lenne, lejönne. A szűrőházban van egy tömités és slusz. Akkor itt mi lehet rosszul visszatéve, hogy állandó levegősödés legyen? Gondolom vákum van ebben a rendszerben, ezért nem jön ki az üzemanyag, de jut be a levegő.
A másik kérdés, hogy ilyen pumpát lehet-e kapni nálunk?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8682 Dátum:
2016.05.25 szerda, 15:48:21 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.05.25 szerda, 15:24:41
Köszönöm, ez egy szuper videó.
Először is, lőjjék le a tervezőt, aki ilyen helyekre rakja a szűrőket. Másodszor pedig. Most itt összesen van két cső, végén 4 db olyan csati, ami egyféleképpen visszatehető. Ha rosszul lenne, lejönne. A szűrőházban van egy tömités és slusz. Akkor itt mi lehet rosszul visszatéve, hogy állandó levegősödés legyen? Gondolom vákum van ebben a rendszerben, ezért nem jön ki az üzemanyag, de jut be a levegő.
A másik kérdés, hogy ilyen pumpát lehet-e kapni nálunk?
Én itt vettem, kell még valamennyi 8-as benzincső is.
http://aruhaz.vtx.hu/?mod=reszlet&tid=1323&oldal=1
Iagzából nem tudom, hol levegősödhet. Én megcsináltam úgy, ahogy a videón van, és azóta is jó, nem levegősödik.
Megnézheted a motortétben lévő csatikat, de szerintem a felrakását nem nagyon lehet elrontani.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8683 Dátum:
2016.05.25 szerda, 15:49:40 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.05.25 szerda, 15:24:41
Köszönöm, ez egy szuper videó.
Először is, lőjjék le a tervezőt, aki ilyen helyekre rakja a szűrőket. Másodszor pedig. Most itt összesen van két cső, végén 4 db olyan csati, ami egyféleképpen visszatehető. Ha rosszul lenne, lejönne. A szűrőházban van egy tömités és slusz. Akkor itt mi lehet rosszul visszatéve, hogy állandó levegősödés legyen? Gondolom vákum van ebben a rendszerben, ezért nem jön ki az üzemanyag, de jut be a levegő.
A másik kérdés, hogy ilyen pumpát lehet-e kapni nálunk?
bemész bármelyik hajós boltba és veszel egy külmotorhoz való pumpát
http://www.maritimehajosbolt.hu/termek/uzemanyagpumpa-nagy-nr-ua-pumpa-nr-2
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8684 Dátum:
2016.05.25 szerda, 15:52:19 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.05.25 szerda, 15:48:21
Én itt vettem, kell még valamennyi 8-as benzincső is.
http://aruhaz.vtx.hu/?mod=reszlet&tid=1323&oldal=1
Iagzából nem tudom, hol levegősödhet. Én megcsináltam úgy, ahogy a videón van, és azóta is jó, nem levegősödik.
Megnézheted a motortétben lévő csatikat, de szerintem a felrakását nem nagyon lehet elrontani.
Tegyük fel, hogy nem levegősödik, akkor egy vezérlés cserénél el lehet valamit ugy szurni, hogy az ilyen jelenséget produkáljon? Elötte olyan szép sima alapjárata volt a kocsinak és semmi rángatás, ezért tuti, hogy a szervizben történt valami!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8685 Dátum:
2016.05.25 szerda, 15:53:35 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.05.25 szerda, 15:52:19
Tegyük fel, hogy nem levegősödik, akkor egy vezérlés cserénél el lehet valamit ugy szurni, hogy az ilyen jelenséget produkáljon? Elötte olyan szép sima alapjárata volt a kocsinak és semmi rángatás, ezért tuti, hogy a szervizben történt valami!
Mennyit mentél vele azóta?
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8686 Dátum:
2016.05.25 szerda, 15:55:31 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.05.25 szerda, 15:48:21
Én itt vettem, kell még valamennyi 8-as benzincső is.
http://aruhaz.vtx.hu/?mod=reszlet&tid=1323&oldal=1
Iagzából nem tudom, hol levegősödhet. Én megcsináltam úgy, ahogy a videón van, és azóta is jó, nem levegősödik.
Megnézheted a motortétben lévő csatikat, de szerintem a felrakását nem nagyon lehet elrontani.
Amugy Te is csepeli vagy!? Csak mert Ko-csi-ék itt vannak a szomszédomban!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8687 Dátum:
2016.05.25 szerda, 15:57:23 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.05.25 szerda, 15:53:35
Mennyit mentél vele azóta?
Nem sokat. Kb 300km-t, városban! Eleinte volt, hogy inditásnál is többet forgott, mire beindult, de mostmár ez elmult, már csak a dadogo alapjárat, főképp hidegen, illetve a rángatás sebességtartásnál.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8688 Dátum:
2016.05.25 szerda, 15:59:01 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.05.25 szerda, 15:55:31
Amugy Te is csepeli vagy!? Csak mert Ko-csi-ék itt vannak a szomszédomban!
Nem, halásztelki. Csak arra gondoltam, hogy valamennyire levegős maradt, és még nem dolgozta ki magából.
Nem tudom, hogy úgy beindulna-e egyáltalán. Nekem légtelenítés után indult, és ugyanolyan jól ment, mint előtte.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8689 Dátum:
2016.05.25 szerda, 16:01:38 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.05.25 szerda, 15:59:01
Nem, halásztelki. Csak arra gondoltam, hogy valamennyire levegős maradt, és még nem dolgozta ki magából.
Nem tudom, hogy úgy beindulna-e egyáltalán. Nekem légtelenítés után indult, és ugyanolyan jól ment, mint előtte.
Akkor az első, hogy megveszem ezt a pumpát és kiszivom a rendszert, ki tudja, lehet valahol megbujt egy adag levegő. Talán voltak olyan pancserek, hogy nem tettek üzemanyagot se a szürőházba előre!
Ha az nem segit, akkor keresem máshol a hibát!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8690 Dátum:
2016.05.25 szerda, 16:03:24 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.05.25 szerda, 16:01:38
Akkor az első, hogy megveszem ezt a pumpát és kiszivom a rendszert, ki tudja, lehet valahol megbujt egy adag levegő. Talán voltak olyan pancserek, hogy nem tettek üzemanyagot se a szürőházba előre!
Ha az nem segit, akkor keresem máshol a hibát!
Azt én sem raktam bele, de ettől még jó lett utána, gondolom többet kellett légtelenítenem.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8691 Dátum:
2016.05.25 szerda, 16:04:49 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.05.25 szerda, 16:03:24
Azt én sem raktam bele, de ettől még jó lett utána, gondolom többet kellett légtelenítenem.
Hát ez az, hogy bár nem tettél bele, de légtelenitetted rendesen!
Na de majd megirom a tapasztalatokat. Köszi a segitséget!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8692 Dátum:
2016.05.25 szerda, 16:05:34 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.05.25 szerda, 16:01:38
Akkor az első, hogy megveszem ezt a pumpát és kiszivom a rendszert, ki tudja, lehet valahol megbujt egy adag levegő. Talán voltak olyan pancserek, hogy nem tettek üzemanyagot se a szürőházba előre!
Ha az nem segit, akkor keresem máshol a hibát!
Szerintem azt már nem kell légteleníteni így, mert ha az autó beindul, akkor 300km alatt már kinyomta a levegőt.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8693 Dátum:
2016.05.25 szerda, 16:07:07 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.05.25 szerda, 16:05:34
Szerintem azt már nem kell légteleníteni így, mert ha az autó beindul, akkor 300km alatt már kinyomta a levegőt.
Szerintem se indulna be levegősen. Amíg nem légtelenítettem hiába indítóztam, nem indult.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
KLaci78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8694 Dátum:
2016.05.25 szerda, 17:34:53 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.19 csütörtök, 20:34:59
túl magas hőmérséklet a kipufogóban, részecskeszűrő 1blank
valszeg a részecskeszűrőn csinálni kéne egy regenerációt diaggal.
klubbtársnál ingyenes,ford szervízben 15 e ft.
Jövő hét csütörtökön a reptérre kell mennem. Délután 16-17 után valaki a környéken rá tudna nézni?
Ha be kell mennem Pestre, nem gond....
Naplózva
FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8695 Dátum:
2016.05.25 szerda, 20:41:43 »
Idézetet írta: KLaci78 - 2016.05.25 szerda, 17:34:53
Jövő hét csütörtökön a reptérre kell mennem. Délután 16-17 után valaki a környéken rá tudna nézni?
Ha be kell mennem Pestre, nem gond....
délpesten az m0-ás dunahíd környékén tudnék segíteni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacilondon
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8696 Dátum:
2016.05.30 hétfő, 21:35:14 »
Sziasztok.
Nagyon hulye kerdest fogok feltenni.Honnan tudom meg,hogy az autom szijas vagy lancos?Ezek a parameterek ha ez segit.
15.10.2009
Gépkocsi típus: Mondeo 2007-2014
Karosszéria kialakítás: 5 ajtós limuzin
Változat: 60 sorozat
Motor: 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW
Váltó: 6-sebességes automata AWF21
Hajtás: RHD FWD
Emisszió: IV. fokozat+ DPF kibocsátások
Légkondicionáló: Kétzónás aut. szab. klímával
Terület: (+)"GB"
Fényezés: Hypnotic Silver
Belső anyag: New York/Lux / Ebony
Koszonom es bocs,a z idiota kerdesert.
L
Naplózva
Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8697 Dátum:
2016.05.30 hétfő, 21:55:52 »
Idézetet írta: Lacilondon - 2016.05.30 hétfő, 21:35:14
Sziasztok.
Nagyon hulye kerdest fogok feltenni.Honnan tudom meg,hogy az autom szijas vagy lancos?Ezek a parameterek ha ez segit.
15.10.2009
Gépkocsi típus: Mondeo 2007-2014
Karosszéria kialakítás: 5 ajtós limuzin
Változat: 60 sorozat
Motor: 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW
Váltó: 6-sebességes automata AWF21
Hajtás: RHD FWD
Emisszió: IV. fokozat+ DPF kibocsátások
Légkondicionáló: Kétzónás aut. szab. klímával
Terület: (+)"GB"
Fényezés: Hypnotic Silver
Belső anyag: New York/Lux / Ebony
Koszonom es bocs,a z idiota kerdesert.
L
Vezermu szijas ha ez a kerdes. Csere ha jol emlekszem 10 ev vagy 200e km. De ha biztosra akarsz menni, es nem volt igazoltan cserelve, akkor csinaltasd meg.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8698 Dátum:
2016.05.30 hétfő, 22:01:43 »
Idézetet írta: Lacilondon - 2016.05.30 hétfő, 21:35:14
Sziasztok.
Nagyon hulye kerdest fogok feltenni.Honnan tudom meg,hogy az autom szijas vagy lancos?Ezek a parameterek ha ez segit.
15.10.2009
Gépkocsi típus: Mondeo 2007-2014
Karosszéria kialakítás: 5 ajtós limuzin
Változat: 60 sorozat
Motor: 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW
Váltó: 6-sebességes automata AWF21
Hajtás: RHD FWD
Emisszió: IV. fokozat+ DPF kibocsátások
Légkondicionáló: Kétzónás aut. szab. klímával
Terület: (+)"GB"
Fényezés: Hypnotic Silver
Belső anyag: New York/Lux / Ebony
Koszonom es bocs,a z idiota kerdesert.
L
csak az 1.8 láncos a dizik közül, pontosabban láncos és szíjas, hogy olcsó legyen. Ha pontos km-t tudsz, akkor én 150e Km-nél cserélném mert ha elszakad akkor az drága játék lesz.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8699 Dátum:
2016.05.30 hétfő, 22:03:37 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.05.30 hétfő, 22:01:43
csak az 1.8 láncos a dizik közül, pontosabban láncos és szíjas, hogy olcsó legyen. Ha pontos km-t tudsz, akkor én 150e Km-nél cserélném mert ha elszakad akkor az drága játék lesz.
én 190-nél dobtam le, még a gyári volt a kocsiban. a 200-at én se várnám meg, olyan 180-185körül ahogy kijön az olajcsere szerintem elég cserélni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
167
168
169
170
171
172
173
[
174
]
175
176
177
178
179
180
181
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ