Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 07:41:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 167 168 169 170 171 172 173 [174] 175 176 177 178 179 180 181 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4717758 alkalommal)
0 Felhasználó és 108 vendég van a témában
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #8650 Dátum: 2016.05.19 csütörtök, 21:11:15 »

túl magas hőmérséklet a kipufogóban, részecskeszűrő 1blank

valszeg a részecskeszűrőn csinálni kéne egy regenerációt diaggal.

klubbtársnál ingyenes,ford szervízben 15 e ft.

Köszi. Zalaegerszeg környékén van vki, aki ebben tud segíteni?
Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
papabahama
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



« Új hozzászólás #8651 Dátum: 2016.05.20 péntek, 08:18:11 »

Köszi. Zalaegerszeg környékén van vki, aki ebben tud segíteni?

Sopron és környékén én segítek szívesen. Esetleg jövő hét pénteken Sümegen.
Naplózva

Mondeo Titanium-S 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS), 6-sebességes automata AWF21 FWD váltó - 170.000 km
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #8652 Dátum: 2016.05.20 péntek, 10:27:57 »

Sopron és környékén én segítek szívesen. Esetleg jövő hét pénteken Sümegen.
Köszi, PM ment Smiley
Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #8653 Dátum: 2016.05.21 szombat, 02:10:56 »

Válaszokat várok  vigyor3   Főleg igy pár pohár sör után taps

Autó leállitás után, nem mindig, de berezonál, rezeg autó. Mi lehet? Motortartó gumibakok? Én arra gyanakszom. Kuplunkgot ha lassan lenyomom semmi hangot nem ad. Visszont kuplung kiengedesekor enyhe hangot hallok,hang változást, az talán kinyomó csapágy lehet. 280000 van most autoban. Véleményeket várom, kösz! help
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #8654 Dátum: 2016.05.21 szombat, 18:22:51 »

Válaszokat várok  vigyor3   Főleg igy pár pohár sör után taps

Autó leállitás után, nem mindig, de berezonál, rezeg autó. Mi lehet? Motortartó gumibakok? Én arra gyanakszom. Kuplunkgot ha lassan lenyomom semmi hangot nem ad. Visszont kuplung kiengedesekor enyhe hangot hallok,hang változást, az talán kinyomó csapágy lehet. 280000 van most autoban. Véleményeket várom, kösz! help
lendkerék gyári még?
Naplózva

kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8655 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 00:03:28 »

Válaszokat várok  vigyor3   Főleg igy pár pohár sör után taps

Autó leállitás után, nem mindig, de berezonál, rezeg autó. Mi lehet? Motortartó gumibakok? Én arra gyanakszom. Kuplunkgot ha lassan lenyomom semmi hangot nem ad. Visszont kuplung kiengedesekor enyhe hangot hallok,hang változást, az talán kinyomó csapágy lehet. 280000 van most autoban. Véleményeket várom, kösz! help

kettőstömegűnek tűnik
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #8656 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 14:46:29 »

lendkerék gyári még?

Igen, még gyári a lendkerék.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8657 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 14:54:09 »

Válaszokat várok  vigyor3   Főleg igy pár pohár sör után taps

Autó leállitás után, nem mindig, de berezonál, rezeg autó. Mi lehet? Motortartó gumibakok? Én arra gyanakszom. Kuplunkgot ha lassan lenyomom semmi hangot nem ad. Visszont kuplung kiengedesekor enyhe hangot hallok,hang változást, az talán kinyomó csapágy lehet. 280000 van most autoban. Véleményeket várom, kösz! help

nagy valószínűséggel 2tömegű.
üresben tedd rá a lábad a kuplungra annyira, h épp csak hozzáérjen a talpad. A pedált ne nyomd be. Ha ütemesen lüktet, berezonál a pedál (érezni fogod a talpaddal), akkor haldoklóban van a 2tömegű.

kinyomónál fémes, cicergő hangja van bizonyos pedálállásig.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #8658 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 15:10:02 »

nagy valószínűséggel 2tömegű.
üresben tedd rá a lábad a kuplungra annyira, h épp csak hozzáérjen a talpad. A pedált ne nyomd be. Ha ütemesen lüktet, berezonál a pedál (érezni fogod a talpaddal), akkor haldoklóban van a 2tömegű.

kinyomónál fémes, cicergő hangja van bizonyos pedálállásig.

Koszonom, mindjart meg is nezem.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #8659 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 19:14:59 »

Igen, még gyári a lendkerék.

tippre azzal lesz a gond, de szép futásteljesítményt él meg
Naplózva

Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #8660 Dátum: 2016.05.23 hétfő, 14:55:47 »

Koszonom, mindjart meg is nezem.

Nem rezonal be a kuplungpedal, viszont gazpedal meg fek egy picit mintha berezonalna. Erdekes.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #8661 Dátum: 2016.05.24 kedd, 13:24:32 »

Tud segíteni valaki abban, hogy a porlasztókat hogyan lehet beállítani a motorhoz, vagy programozni valamit?

A helyzet az, hogy kb. 2 éve a porlasztók ki lettek szedve, el lettek küldve bevizsgáltatva javíttatva lettek meg pucolták vagy nem tudom már. Miután vissza hozta a szerelő vissza tette őket, ami miatt el lettek küldve ( korábban mér értékek miatt ) nem változtak. Akkoriban futottam pár kört, a szerelők véleménye tudása mind eltérő volt, egyik azt mondta kell újraprogramozni, taníttatni a porlasztókat a hozzákapott kódokkal a másik meg azt mondta hogy nem kell semmit ebben a típusban. Nekem fogalmam sincs az egészhez nem vagyok autószerelő én csak használom az autót és a lényeg hogy jól működjön. Amelyik szerelő visszatette az nem állított be semmit, mondván hogy nem kell. Én nem foglalkoztam vele mert az autó ment tovább minden hiba jelenség nélkül, a motor is szépen jár, a hangja is rendben van.
Viszont az eltelt 2 év alatt a fogyasztása az autónak lényegesen megnőtt. A fogyasztás miatt már írtam ide korábban de nem jutottam előbbre. A lényeg, hogy az autó a porlasztók kivétele előtt 5 liter alatt evett. Amióta ezek a porlasztók ki lettek véve és vissza lettek rakva azóta valahol 6-7 liter között eszik az autó. A fogyasztás mérője 5,4-5,8 között mutat de többször utána számoltunk ezek nem valós adatok amit az autó számol. Egy tele tank gázolajjal 1200 km feletti távot is meg lehetett tenni az autóval régebben. Most ez olyan 900 km kb. amit egy tank bír.
Újból elővettem ez a témát, egy szerelő mondta  hogy valami kódokat kapott a porlasztó azok alapján kellett volna anno beállítani visszatenni.
Most azt nem tudom, hogy ilyenkor mit lehet ezzel csinálni? Újból kivenni elküldeni a porlasztókat új kódokat kérni rá és vissza?  Vagy van más egyszerűbb megoldás erre?
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8662 Dátum: 2016.05.24 kedd, 13:52:57 »

Tud segíteni valaki abban, hogy a porlasztókat hogyan lehet beállítani a motorhoz, vagy programozni valamit?

A helyzet az, hogy kb. 2 éve a porlasztók ki lettek szedve, el lettek küldve bevizsgáltatva javíttatva lettek meg pucolták vagy nem tudom már. Miután vissza hozta a szerelő vissza tette őket, ami miatt el lettek küldve ( korábban mér értékek miatt ) nem változtak. Akkoriban futottam pár kört, a szerelők véleménye tudása mind eltérő volt, egyik azt mondta kell újraprogramozni, taníttatni a porlasztókat a hozzákapott kódokkal a másik meg azt mondta hogy nem kell semmit ebben a típusban. Nekem fogalmam sincs az egészhez nem vagyok autószerelő én csak használom az autót és a lényeg hogy jól működjön. Amelyik szerelő visszatette az nem állított be semmit, mondván hogy nem kell. Én nem foglalkoztam vele mert az autó ment tovább minden hiba jelenség nélkül, a motor is szépen jár, a hangja is rendben van.
Viszont az eltelt 2 év alatt a fogyasztása az autónak lényegesen megnőtt. A fogyasztás miatt már írtam ide korábban de nem jutottam előbbre. A lényeg, hogy az autó a porlasztók kivétele előtt 5 liter alatt evett. Amióta ezek a porlasztók ki lettek véve és vissza lettek rakva azóta valahol 6-7 liter között eszik az autó. A fogyasztás mérője 5,4-5,8 között mutat de többször utána számoltunk ezek nem valós adatok amit az autó számol. Egy tele tank gázolajjal 1200 km feletti távot is meg lehetett tenni az autóval régebben. Most ez olyan 900 km kb. amit egy tank bír.
Újból elővettem ez a témát, egy szerelő mondta  hogy valami kódokat kapott a porlasztó azok alapján kellett volna anno beállítani visszatenni.
Most azt nem tudom, hogy ilyenkor mit lehet ezzel csinálni? Újból kivenni elküldeni a porlasztókat új kódokat kérni rá és vissza?  Vagy van más egyszerűbb megoldás erre?

nem tudom milyen kódokat kapna, mert ez nem egy vércukor mérő, amivel kalibrálni kell. Alapvetően adott ideig, adott mennyiségű üzemanyagot enged be az égéstérbe (adott cikluson belül akár többször is). Ehez nem tudom milyen kódok kellenének, de majd a jártasabb mondja. A kb 1l-es többlet fogyasztást nem érzem akkora gondnak, az sem biztos, hogy a miatt eszik többet. Én pl miután megszokom az autót, teljesen máshol kezdek el gyorsítani és ez bizony többlet fogyasztással jár. Amennyiben egy picit változott az ember élete (óvodás vagy iskolás lett a gyerek és el kell menni a 3km-re lévő intézménybe) és sok indítás/leállás van, akkor megint csak emelkedni fog. A fogyasztásmérő pontosságát ne vedd alapul, annak semmi értelme nincs, mert már ha másik kereket raksz fel, akkor nem fog stimmelni. Nomeg válthattál gumit is, ami 1-2 decivel növelhette a fogyasztást. szerintem 1l-es emelkedésnél fölösleges parázni, az nem biztos, hogy problémára utal.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #8663 Dátum: 2016.05.24 kedd, 14:01:18 »

nem tudom milyen kódokat kapna, mert ez nem egy vércukor mérő, amivel kalibrálni kell. Alapvetően adott ideig, adott mennyiségű üzemanyagot enged be az égéstérbe (adott cikluson belül akár többször is). Ehez nem tudom milyen kódok kellenének, de majd a jártasabb mondja. A kb 1l-es többlet fogyasztást nem érzem akkora gondnak, az sem biztos, hogy a miatt eszik többet. Én pl miután megszokom az autót, teljesen máshol kezdek el gyorsítani és ez bizony többlet fogyasztással jár. Amennyiben egy picit változott az ember élete (óvodás vagy iskolás lett a gyerek és el kell menni a 3km-re lévő intézménybe) és sok indítás/leállás van, akkor megint csak emelkedni fog. A fogyasztásmérő pontosságát ne vedd alapul, annak semmi értelme nincs, mert már ha másik kereket raksz fel, akkor nem fog stimmelni. Nomeg válthattál gumit is, ami 1-2 decivel növelhette a fogyasztást. szerintem 1l-es emelkedésnél fölösleges parázni, az nem biztos, hogy problémára utal.

Ezt a rendszert nem ismerem, de a hármasnál igenis volt jelentősége a kódnak. A motorvezérlőnek szolgált információkkal, a kód tartalmazza az injektor pár fontos paraméterét.
pl: http://royaldiesel.hu/diesel-injektor
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8664 Dátum: 2016.05.24 kedd, 14:01:43 »

nem tudom milyen kódokat kapna, mert ez nem egy vércukor mérő, amivel kalibrálni kell. Alapvetően adott ideig, adott mennyiségű üzemanyagot enged be az égéstérbe (adott cikluson belül akár többször is). Ehez nem tudom milyen kódok kellenének, de majd a jártasabb mondja. A kb 1l-es többlet fogyasztást nem érzem akkora gondnak, az sem biztos, hogy a miatt eszik többet. Én pl miután megszokom az autót, teljesen máshol kezdek el gyorsítani és ez bizony többlet fogyasztással jár. Amennyiben egy picit változott az ember élete (óvodás vagy iskolás lett a gyerek és el kell menni a 3km-re lévő intézménybe) és sok indítás/leállás van, akkor megint csak emelkedni fog. A fogyasztásmérő pontosságát ne vedd alapul, annak semmi értelme nincs, mert már ha másik kereket raksz fel, akkor nem fog stimmelni. Nomeg válthattál gumit is, ami 1-2 decivel növelhette a fogyasztást. szerintem 1l-es emelkedésnél fölösleges parázni, az nem biztos, hogy problémára utal.
valóban nem vércukor mérő, de attól a csúcsoknak még van kalibrációs kódja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8665 Dátum: 2016.05.24 kedd, 14:02:24 »

Ezt a rendszert nem ismerem, de a hármasnál igenis volt jelentősége a kódnak. A motorvezérlőnek szolgált információkkal, a kód tartalmazza az injektor pár fontos paraméterét.
pl: http://royaldiesel.hu/diesel-injektor
minden cr dízelnél van jelentősége
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #8666 Dátum: 2016.05.24 kedd, 14:03:16 »

minden cr dízelnél van jelentősége

Gondoltam, de mivel nem ismerem, nem akartam hülyeséget írni.  smile

Vagyis a lényeg, igenis fel kellett volna programoznia a szerelőnek a visszarakásnál.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8667 Dátum: 2016.05.24 kedd, 14:03:42 »

Ezt a rendszert nem ismerem, de a hármasnál igenis volt jelentősége a kódnak. A motorvezérlőnek szolgált információkkal, a kód tartalmazza az injektor pár fontos paraméterét.
pl: http://royaldiesel.hu/diesel-injektor
valóban nem vércukor mérő, de attól a csúcsoknak még van kalibrációs kódja

 worship
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #8668 Dátum: 2016.05.24 kedd, 14:17:19 »

valóban nem vércukor mérő, de attól a csúcsoknak még van kalibrációs kódja

Na ezekre gondoltam, ha van ilyen tényleg, akkor ezek a kódok amikről a szerelő semmit nem mondott csak vissza tette. Azóta másik szerelő mondta hogy kellettek volna ilyen kódok.

Közben értem én a gumi váltást, meg a máshogy gyorsítok stb. dolgokat.
De az hogy 2 évvel ezelőtt horvátból egy tankkal meg lehetett vele fordulni úgy, hogy 5en ültek az autóban full tele a csomagtartó, klíma ment végig és mindez volt 1200 km, majd még kiírta hogy több mint 100 km-t lehet menni az autóval, 4,8-as fogyasztást írt végig oda vissza a computer.
Azóta nem láttam 5 alatt meg már 5,5 alatt sem a computert amióta a porlasztók ki lettek véve. Plusz a kettős tömegű és minden egyéb cserélve lett, tehát még javulnia is kellett volna a fogyasztásnak. Helyette a tankolást és a megtett távokat számolva, messze nem reális a kiírt 5,3-5,8 közötti értékek, mivel inkább a 6-7 literes fogyasztás a reális de inkább a 7 sajnos...
Jelenleg a porlasztókra van tipp...
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #8669 Dátum: 2016.05.24 kedd, 15:25:07 »

Gondoltam, de mivel nem ismerem, nem akartam hülyeséget írni.  smile

Vagyis a lényeg, igenis fel kellett volna programoznia a szerelőnek a visszarakásnál.

Biztos, hogy programozni kell? Mert vannak autó típusok ahol nem kell programozni.
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.24 kedd, 15:27:28 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #8670 Dátum: 2016.05.24 kedd, 15:34:56 »

Biztos, hogy programozni kell? Mert vannak autó típusok ahol nem kell programozni.

Én mint laikus ebben nem tudom a választ. 5 autószerelőből 3 mondja ezt 2 meg azt. Döntsön az ember ezek alapján.
Gondoltam a fórumon valaki tutira megmondja ezt. Vagy esetleg a motorról több adat kell? Kevés a típus évjárat ?
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #8671 Dátum: 2016.05.24 kedd, 16:25:39 »

Biztos, hogy programozni kell? Mert vannak autó típusok ahol nem kell programozni.

Ha a felújítás után más kódot kapott, akkor szerintem mindenképp programozni kell, hiszen eltérő lett az injektor paramétere. Olvasd el a linkelt leírást, hogy mit tartalmaz a kód és megérted hogy miért kell újraprogramozni.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
papabahama
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



« Új hozzászólás #8672 Dátum: 2016.05.24 kedd, 16:51:16 »

Sziasztok Urak!

Most biztosan kapok hideget-meleget, de a tapasztalatokra lennék kíváncsi...

Öcsém lassan egy éve vett egy RaceChip Pro-t (német gyártmány, 250 euró) a 4 éves, 140 lovas Octaviaba (170e km), és azóta szűk 1 literrel kevesebbet eszik, és összehasonlíthatatlanul könnyebben gyorsul.  Legalább 30 ezret ment vele azóta hibamentesen, az autószerelő is azt mondta rá, hogy korrekt cucc.

Az én 2,2 - 200 le - automata masinám nagyon jól teljesít, de elgondolkodtam rajta, hogy mi lenne, ha én is kipróbálnék egy ilyet:

http://www.ebay.com/itm/Chip-potencia-RaceChip-Pro2-Ford-Mondeo-IV-BA7-2-2-TDCi-147kW-200PS-Tuning-/321043525277?hash=item4abfaf6e9d

Használt valaki ilyet / hasonlót közületek?

Köszönöm a válaszokat.
 worship
Naplózva

Mondeo Titanium-S 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS), 6-sebességes automata AWF21 FWD váltó - 170.000 km
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #8673 Dátum: 2016.05.24 kedd, 16:55:31 »

Sziasztok Urak!

Most biztosan kapok hideget-meleget, de a tapasztalatokra lennék kíváncsi...

Öcsém lassan egy éve vett egy RaceChip Pro-t (német gyártmány, 250 euró) a 4 éves, 140 lovas Octaviaba (170e km), és azóta szűk 1 literrel kevesebbet eszik, és összehasonlíthatatlanul könnyebben gyorsul.  Legalább 30 ezret ment vele azóta hibamentesen, az autószerelő is azt mondta rá, hogy korrekt cucc.

Az én 2,2 - 200 le - automata masinám nagyon jól teljesít, de elgondolkodtam rajta, hogy mi lenne, ha én is kipróbálnék egy ilyet:

http://www.ebay.com/itm/Chip-potencia-RaceChip-Pro2-Ford-Mondeo-IV-BA7-2-2-TDCi-147kW-200PS-Tuning-/321043525277?hash=item4abfaf6e9d

Használt valaki ilyet / hasonlót közületek?

Köszönöm a válaszokat.
 worship

Annak mindenképp járj utána, hogy a váltód bírja-e az emelt nyomatékot, nehogy az adja meg magát.  Amúgy meg ennyi pénzért már szerintem találsz olyan helyet, ahol teljesítményméréssel az ízlésednek megfelelően húzzák a motor teljesítményét.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8674 Dátum: 2016.05.24 kedd, 17:07:29 »

Sziasztok Urak!

Most biztosan kapok hideget-meleget, de a tapasztalatokra lennék kíváncsi...

Öcsém lassan egy éve vett egy RaceChip Pro-t (német gyártmány, 250 euró) a 4 éves, 140 lovas Octaviaba (170e km), és azóta szűk 1 literrel kevesebbet eszik, és összehasonlíthatatlanul könnyebben gyorsul.  Legalább 30 ezret ment vele azóta hibamentesen, az autószerelő is azt mondta rá, hogy korrekt cucc.

Az én 2,2 - 200 le - automata masinám nagyon jól teljesít, de elgondolkodtam rajta, hogy mi lenne, ha én is kipróbálnék egy ilyet:

http://www.ebay.com/itm/Chip-potencia-RaceChip-Pro2-Ford-Mondeo-IV-BA7-2-2-TDCi-147kW-200PS-Tuning-/321043525277?hash=item4abfaf6e9d

Használt valaki ilyet / hasonlót közületek?

Köszönöm a válaszokat.
 worship

bunyek fórumtársunkat keresd. Személyre szabott chip teljesítményméréssel.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8675 Dátum: 2016.05.24 kedd, 17:40:57 »

Sziasztok!

Már nemrég emlitettem a hibajelenséget, mondtátok is a lehetséges okot, de sajna a szerelők csak mondogatják, hogy biztos nem az, de szerintem csak nem akarnak dolgozni.
A lényeg, hogy vezérlés és szűrőcsere (gázolaj is)óta alapjáraton dadog a motor kissé és menet közben 1500 fordulaton tartva a sebességet szintén berángat finoman. Ami még előfordul, hogy elindulásnál egy pillanatra kihagy a motor, talán csak egy ütemre.
Váltó tökéletesen vált és hibajelzés nem volt. Emlitettétek, hogy levegősödhet a rendszer a gázolajszűrő cseréje után. Mi az a csatlakozó, cső, szoritó, ahol lehetséges egy rossz visszahelyezés miatti efféle levegősödés és merre keressem a motortérben? szomoru1
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8676 Dátum: 2016.05.25 szerda, 12:06:47 »

Ha új kódokat kap, akkor tuti kell. Most csináltattam egy Transitnál ugyan ezt.
Biztos, hogy programozni kell? Mert vannak autó típusok ahol nem kell programozni.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8677 Dátum: 2016.05.25 szerda, 12:41:28 »

Sziasztok!

Már nemrég emlitettem a hibajelenséget, mondtátok is a lehetséges okot, de sajna a szerelők csak mondogatják, hogy biztos nem az, de szerintem csak nem akarnak dolgozni.
A lényeg, hogy vezérlés és szűrőcsere (gázolaj is)óta alapjáraton dadog a motor kissé és menet közben 1500 fordulaton tartva a sebességet szintén berángat finoman. Ami még előfordul, hogy elindulásnál egy pillanatra kihagy a motor, talán csak egy ütemre.
Váltó tökéletesen vált és hibajelzés nem volt. Emlitettétek, hogy levegősödhet a rendszer a gázolajszűrő cseréje után. Mi az a csatlakozó, cső, szoritó, ahol lehetséges egy rossz visszahelyezés miatti efféle levegősödés és merre keressem a motortérben? szomoru1

elöl van a szűrőd, vagy hátul?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8678 Dátum: 2016.05.25 szerda, 13:46:12 »

elöl van a szűrőd, vagy hátul?

Ez lett volna a következő kérdésem, hogy merre találom a szűrőt és egyébb csatikat, csöveket!?   vigyor3
QXBA a motorkód. Ebből talán kiderül.  smile
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8679 Dátum: 2016.05.25 szerda, 13:48:16 »

Ez lett volna a következő kérdésem, hogy merre találom a szűrőt és egyébb csatikat, csöveket!?   vigyor3
QXBA a motorkód. Ebből talán kiderül.  smile

Mk3-nál tudtam melyik a szűrő, itt még nem.  smile
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #8680 Dátum: 2016.05.25 szerda, 14:27:42 »

Ez lett volna a következő kérdésem, hogy merre találom a szűrőt és egyébb csatikat, csöveket!?   vigyor3
QXBA a motorkód. Ebből talán kiderül.  smile
https://www.youtube.com/watch?v=Po4BddwSJ1Q&index=2&list=PLDMT022J0u0Sq8QpK_uZ0Xvnpnn2tfk9K

A vidiben benne van minden elég részletesen.  Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8681 Dátum: 2016.05.25 szerda, 15:24:41 »


Köszönöm, ez egy szuper videó.  worship
Először is, lőjjék le a tervezőt, aki ilyen helyekre rakja a szűrőket. Másodszor pedig. Most itt összesen van két cső, végén 4 db olyan csati, ami egyféleképpen visszatehető. Ha rosszul lenne, lejönne. A szűrőházban van egy tömités és slusz. Akkor itt mi lehet rosszul visszatéve, hogy állandó levegősödés legyen? Gondolom vákum van ebben a rendszerben, ezért nem jön ki az üzemanyag, de jut be a levegő.
A másik kérdés, hogy ilyen pumpát lehet-e kapni nálunk?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #8682 Dátum: 2016.05.25 szerda, 15:48:21 »

Köszönöm, ez egy szuper videó.  worship
Először is, lőjjék le a tervezőt, aki ilyen helyekre rakja a szűrőket. Másodszor pedig. Most itt összesen van két cső, végén 4 db olyan csati, ami egyféleképpen visszatehető. Ha rosszul lenne, lejönne. A szűrőházban van egy tömités és slusz. Akkor itt mi lehet rosszul visszatéve, hogy állandó levegősödés legyen? Gondolom vákum van ebben a rendszerben, ezért nem jön ki az üzemanyag, de jut be a levegő.
A másik kérdés, hogy ilyen pumpát lehet-e kapni nálunk?
Én itt vettem, kell még valamennyi 8-as benzincső is.
http://aruhaz.vtx.hu/?mod=reszlet&tid=1323&oldal=1
Iagzából nem tudom, hol levegősödhet. Én megcsináltam úgy, ahogy a videón van, és azóta is jó, nem levegősödik.
Megnézheted a motortétben lévő csatikat, de szerintem a felrakását nem nagyon lehet elrontani.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8683 Dátum: 2016.05.25 szerda, 15:49:40 »

Köszönöm, ez egy szuper videó.  worship
Először is, lőjjék le a tervezőt, aki ilyen helyekre rakja a szűrőket. Másodszor pedig. Most itt összesen van két cső, végén 4 db olyan csati, ami egyféleképpen visszatehető. Ha rosszul lenne, lejönne. A szűrőházban van egy tömités és slusz. Akkor itt mi lehet rosszul visszatéve, hogy állandó levegősödés legyen? Gondolom vákum van ebben a rendszerben, ezért nem jön ki az üzemanyag, de jut be a levegő.
A másik kérdés, hogy ilyen pumpát lehet-e kapni nálunk?

bemész bármelyik hajós boltba és veszel egy külmotorhoz való pumpát

http://www.maritimehajosbolt.hu/termek/uzemanyagpumpa-nagy-nr-ua-pumpa-nr-2
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8684 Dátum: 2016.05.25 szerda, 15:52:19 »

Én itt vettem, kell még valamennyi 8-as benzincső is.
http://aruhaz.vtx.hu/?mod=reszlet&tid=1323&oldal=1
Iagzából nem tudom, hol levegősödhet. Én megcsináltam úgy, ahogy a videón van, és azóta is jó, nem levegősödik.
Megnézheted a motortétben lévő csatikat, de szerintem a felrakását nem nagyon lehet elrontani.

Tegyük fel, hogy nem levegősödik, akkor egy vezérlés cserénél el lehet valamit ugy szurni, hogy az ilyen jelenséget produkáljon? Elötte olyan szép sima alapjárata volt a kocsinak és semmi rángatás, ezért tuti, hogy a szervizben történt valami!
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #8685 Dátum: 2016.05.25 szerda, 15:53:35 »

Tegyük fel, hogy nem levegősödik, akkor egy vezérlés cserénél el lehet valamit ugy szurni, hogy az ilyen jelenséget produkáljon? Elötte olyan szép sima alapjárata volt a kocsinak és semmi rángatás, ezért tuti, hogy a szervizben történt valami!
Mennyit mentél vele azóta?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8686 Dátum: 2016.05.25 szerda, 15:55:31 »

Én itt vettem, kell még valamennyi 8-as benzincső is.
http://aruhaz.vtx.hu/?mod=reszlet&tid=1323&oldal=1
Iagzából nem tudom, hol levegősödhet. Én megcsináltam úgy, ahogy a videón van, és azóta is jó, nem levegősödik.
Megnézheted a motortétben lévő csatikat, de szerintem a felrakását nem nagyon lehet elrontani.

Amugy Te is csepeli vagy!? Csak mert Ko-csi-ék itt vannak a szomszédomban!  nyes
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8687 Dátum: 2016.05.25 szerda, 15:57:23 »

Mennyit mentél vele azóta?

Nem sokat. Kb 300km-t, városban! Eleinte volt, hogy inditásnál is többet forgott, mire beindult, de mostmár ez elmult, már csak a dadogo alapjárat, főképp hidegen, illetve a rángatás sebességtartásnál.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #8688 Dátum: 2016.05.25 szerda, 15:59:01 »

Amugy Te is csepeli vagy!? Csak mert Ko-csi-ék itt vannak a szomszédomban!  nyes
Nem, halásztelki. Csak arra gondoltam, hogy valamennyire levegős maradt, és még nem dolgozta ki magából.
Nem tudom, hogy úgy beindulna-e egyáltalán. Nekem légtelenítés után indult, és ugyanolyan jól ment, mint előtte.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8689 Dátum: 2016.05.25 szerda, 16:01:38 »

Nem, halásztelki. Csak arra gondoltam, hogy valamennyire levegős maradt, és még nem dolgozta ki magából.
Nem tudom, hogy úgy beindulna-e egyáltalán. Nekem légtelenítés után indult, és ugyanolyan jól ment, mint előtte.

Akkor az első, hogy megveszem ezt a pumpát és kiszivom a rendszert, ki tudja, lehet valahol megbujt egy adag levegő. Talán voltak olyan pancserek, hogy nem tettek üzemanyagot se a szürőházba előre!  falbav
Ha az nem segit, akkor keresem máshol a hibát!
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #8690 Dátum: 2016.05.25 szerda, 16:03:24 »

Akkor az első, hogy megveszem ezt a pumpát és kiszivom a rendszert, ki tudja, lehet valahol megbujt egy adag levegő. Talán voltak olyan pancserek, hogy nem tettek üzemanyagot se a szürőházba előre!  falbav
Ha az nem segit, akkor keresem máshol a hibát!
Azt én sem raktam bele, de ettől még jó lett utána, gondolom többet kellett légtelenítenem.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8691 Dátum: 2016.05.25 szerda, 16:04:49 »

Azt én sem raktam bele, de ettől még jó lett utána, gondolom többet kellett légtelenítenem.

Hát ez az, hogy bár nem tettél bele, de légtelenitetted rendesen!  Wink Na de majd megirom a tapasztalatokat. Köszi a segitséget!  integet2
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8692 Dátum: 2016.05.25 szerda, 16:05:34 »

Akkor az első, hogy megveszem ezt a pumpát és kiszivom a rendszert, ki tudja, lehet valahol megbujt egy adag levegő. Talán voltak olyan pancserek, hogy nem tettek üzemanyagot se a szürőházba előre!  falbav
Ha az nem segit, akkor keresem máshol a hibát!

Szerintem azt már nem kell légteleníteni így, mert ha az autó beindul, akkor 300km alatt már kinyomta a levegőt.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #8693 Dátum: 2016.05.25 szerda, 16:07:07 »

Szerintem azt már nem kell légteleníteni így, mert ha az autó beindul, akkor 300km alatt már kinyomta a levegőt.
Szerintem se indulna be levegősen. Amíg nem légtelenítettem hiába indítóztam, nem indult.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #8694 Dátum: 2016.05.25 szerda, 17:34:53 »

túl magas hőmérséklet a kipufogóban, részecskeszűrő 1blank

valszeg a részecskeszűrőn csinálni kéne egy regenerációt diaggal.

klubbtársnál ingyenes,ford szervízben 15 e ft.
Jövő hét csütörtökön a reptérre kell mennem. Délután 16-17 után valaki a környéken rá tudna nézni?
Ha be kell mennem Pestre, nem gond....
Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8695 Dátum: 2016.05.25 szerda, 20:41:43 »

Jövő hét csütörtökön a reptérre kell mennem. Délután 16-17 után valaki a környéken rá tudna nézni?
Ha be kell mennem Pestre, nem gond....
délpesten az m0-ás dunahíd környékén tudnék segíteni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #8696 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 21:35:14 »

Sziasztok.
Nagyon hulye kerdest fogok feltenni.Honnan tudom meg,hogy az autom szijas vagy lancos?Ezek a parameterek ha ez segit.
15.10.2009
Gépkocsi típus:     Mondeo 2007-2014
Karosszéria kialakítás:     5 ajtós limuzin
Változat:     60 sorozat
Motor:     2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW
Váltó:     6-sebességes automata AWF21
Hajtás:     RHD FWD
Emisszió:     IV. fokozat+ DPF kibocsátások
Légkondicionáló:     Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:     (+)"GB"
Fényezés:     Hypnotic Silver
Belső anyag:     New York/Lux / Ebony

Koszonom es bocs,a z idiota kerdesert.
L
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #8697 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 21:55:52 »

Sziasztok.
Nagyon hulye kerdest fogok feltenni.Honnan tudom meg,hogy az autom szijas vagy lancos?Ezek a parameterek ha ez segit.
15.10.2009
Gépkocsi típus:     Mondeo 2007-2014
Karosszéria kialakítás:     5 ajtós limuzin
Változat:     60 sorozat
Motor:     2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW
Váltó:     6-sebességes automata AWF21
Hajtás:     RHD FWD
Emisszió:     IV. fokozat+ DPF kibocsátások
Légkondicionáló:     Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:     (+)"GB"
Fényezés:     Hypnotic Silver
Belső anyag:     New York/Lux / Ebony

Koszonom es bocs,a z idiota kerdesert.
L

Vezermu szijas ha ez a kerdes. Csere ha jol emlekszem 10 ev vagy 200e km. De ha biztosra akarsz menni, es nem volt igazoltan cserelve, akkor csinaltasd meg.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8698 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 22:01:43 »

Sziasztok.
Nagyon hulye kerdest fogok feltenni.Honnan tudom meg,hogy az autom szijas vagy lancos?Ezek a parameterek ha ez segit.
15.10.2009
Gépkocsi típus:     Mondeo 2007-2014
Karosszéria kialakítás:     5 ajtós limuzin
Változat:     60 sorozat
Motor:     2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW
Váltó:     6-sebességes automata AWF21
Hajtás:     RHD FWD
Emisszió:     IV. fokozat+ DPF kibocsátások
Légkondicionáló:     Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:     (+)"GB"
Fényezés:     Hypnotic Silver
Belső anyag:     New York/Lux / Ebony

Koszonom es bocs,a z idiota kerdesert.
L

csak az 1.8 láncos a dizik közül, pontosabban láncos és szíjas, hogy olcsó legyen. Ha pontos km-t tudsz, akkor én 150e Km-nél cserélném mert ha elszakad akkor az drága játék lesz.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8699 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 22:03:37 »

csak az 1.8 láncos a dizik közül, pontosabban láncos és szíjas, hogy olcsó legyen. Ha pontos km-t tudsz, akkor én 150e Km-nél cserélném mert ha elszakad akkor az drága játék lesz.
én 190-nél dobtam le, még a gyári volt a kocsiban. a 200-at én se várnám meg, olyan 180-185körül ahogy kijön az olajcsere szerintem elég cserélni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 167 168 169 170 171 172 173 [174] 175 176 177 178 179 180 181 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.