Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:13:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
170
171
172
173
174
175
176
[
177
]
178
179
180
181
182
183
184
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263486 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8800 Dátum:
2016.06.14 kedd, 09:25:01 »
Idézetet írta: ticu - 2016.06.13 hétfő, 22:08:04
Szóval az EGR dugó lista:
1.) danidoki
2.) ReFi (3db)
3.) ManiMondeo (2db)
4.) steve78
5.) Relhist
6.) ticu
2,2-eshez is jó ez a dugó?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8801 Dátum:
2016.06.14 kedd, 09:39:21 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.13 hétfő, 22:14:48
szétszed, dugóz oszt kész
Az LWK-ba nem tetettél dugót ? (nem néztem eddig...)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8802 Dátum:
2016.06.14 kedd, 09:45:15 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.06.14 kedd, 09:39:21
Az LWK-ba nem tetettél dugót ? (nem néztem eddig...)
a Vik dugózta le. Most az 1.8-on éppen nézem, hogy van az ebay-en olyan kitt, ahol az előtte/utána lévő tömítést is adják, nem kell külön megvenni a cromax-ban
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8803 Dátum:
2016.06.14 kedd, 09:45:59 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.06.14 kedd, 09:25:01
2,2-eshez is jó ez a dugó?
szerintem nekünk egészen más a rácsatlakozás,mint a 2.0-nak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8804 Dátum:
2016.06.14 kedd, 10:13:40 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.14 kedd, 09:45:15
a Vik dugózta le. Most az 1.8-on éppen nézem, hogy van az ebay-en olyan kitt, ahol az előtte/utána lévő tömítést is adják, nem kell külön megvenni a cromax-ban
akkor nekem nem is kell dugó?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8805 Dátum:
2016.06.14 kedd, 10:45:02 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.06.14 kedd, 10:13:40
akkor nekem nem is kell dugó?
neked nem, mert le van dugózva
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8806 Dátum:
2016.06.14 kedd, 12:46:17 »
Szóval az EGR dugó lista:
1.) danidoki
2.) ReFi (3db)
3.) ManiMondeo (2db)
4.) steve78
5.) Relhist
6.) ticu
7.) bakolaci
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8807 Dátum:
2016.06.14 kedd, 12:50:31 »
Idézetet írta: bakolaci - 2016.06.14 kedd, 12:46:17
Szóval az EGR dugó lista:
1.) danidoki
2.) ReFi (3db)
3.) ManiMondeo (2db)
4.) steve78
5.) Relhist
6.) ticu
7.) bakolaci
Ma este megyek az Etele útra, oda nem tudna eljönni valaki a minta dugóért
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8808 Dátum:
2016.06.14 kedd, 13:16:11 »
Szóval az EGR dugó lista:
1.) danidoki
2.) ReFi (3db)
3.) ManiMondeo (2db)
4.) steve78
5.) Relhist
6.) ticu
7.) bakolaci
8.) xrobe
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8809 Dátum:
2016.06.14 kedd, 15:46:59 »
Na ez jól hangzik
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.13 hétfő, 22:14:48
szétszed, dugóz oszt kész
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8810 Dátum:
2016.06.14 kedd, 15:49:39 »
Idézetet írta: ticu - 2016.06.14 kedd, 15:46:59
Na ez jól hangzik
annyi, hogy a tömítéseket ne felejtsétek alátenni, vagyis dugózás esetén duplán kell a tömítés
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8811 Dátum:
2016.06.14 kedd, 15:53:12 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.14 kedd, 15:49:39
annyi, hogy a tömítéseket ne felejtsétek alátenni, vagyis dugózás esetén duplán kell a tömítés
Miért is?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8812 Dátum:
2016.06.14 kedd, 15:55:13 »
Csak egy hülye Q:
mennyi is, ha megvesszük (megveszitek) az ebay-e a dugózó szett-et? (lemez+2 db tömítés?)
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8813 Dátum:
2016.06.14 kedd, 15:57:25 »
Sziasztok!
Esetleg az az EGR dugó lehetne ez a fajta, ami a videón van? Gondolok itt a csavar lyukjának kialakitására. Egyszerübb talán a beszerelés, nem kell levenni se a csöveket.
Vagy ennek van valami hátránya!?
https://www.youtube.com/watch?v=roVue66Jaeo
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8814 Dátum:
2016.06.14 kedd, 16:01:20 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.06.14 kedd, 15:55:13
Csak egy hülye Q:
mennyi is, ha megvesszük (megveszitek) az ebay-e a dugózó szett-et? (lemez+2 db tömítés?)
Itt ennyikért vesztegetik.
Hogy pontosan melyik a jó nekünk és hogy mennyire jó az anyag, azt nem tudom.
http://japcartuning.hu/products_new.php/currency/USD/sort/2a/page/36
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8815 Dátum:
2016.06.14 kedd, 16:10:24 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.06.14 kedd, 16:01:20
Itt ennyikért vesztegetik.
Hogy pontosan melyik a jó nekünk és hogy mennyire jó az anyag, azt nem tudom.
http://japcartuning.hu/products_new.php/currency/USD/sort/2a/page/36
Kedveskéim: vki, aki szeretne ilyet, nézzem már utána, hogy utalással, szállítással stb. mennyire jön ki egy ilyen szett.
Pénteken lesz "közbensőmini" vagy két hét múlva normál. Aki ismer, tudja, segítek szívesen legyártatni a lemez/tömítés szettet, csak ráfizetni nem szeretnék (nagyon).
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8816 Dátum:
2016.06.14 kedd, 16:15:10 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.06.14 kedd, 15:57:25
Sziasztok!
Esetleg az az EGR dugó lehetne ez a fajta, ami a videón van? Gondolok itt a csavar lyukjának kialakitására. Egyszerübb talán a beszerelés, nem kell levenni se a csöveket.
Vagy ennek van valami hátránya!?
https://www.youtube.com/watch?v=roVue66Jaeo
Ami nekem van és minta lehetne, az ilyen kialakítású.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8817 Dátum:
2016.06.14 kedd, 16:18:19 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.06.14 kedd, 16:15:10
Ami nekem van és minta lehetne, az ilyen kialakítású.
Szuper!
Akkor kérnénk eljuttatni blau4kombi-nak a mintát, aki legyártatja és máris kérek kettőt.
Amugy kb milyen összegre jön ki egy legyártása, tömitéssel együtt!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8818 Dátum:
2016.06.14 kedd, 16:21:35 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.06.14 kedd, 16:18:19
Szuper!
Akkor kérnénk eljuttatni blau4kombi-nak a mintát, aki legyártatja és máris kérek kettőt.
Amugy kb milyen összegre jön ki egy legyártása, tömitéssel együtt!?
Nem tudom mennyiért vettem. Fillérekért. Mert én fillérbaxo vagyok.
De Vik már megcsinálta a másikat mikor kiderült, hogy a példány az autóban volt...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8819 Dátum:
2016.06.14 kedd, 20:13:09 »
mivan-mivan-mivan???
Milyen tömítés kell?
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.14 kedd, 15:49:39
annyi, hogy a tömítéseket ne felejtsétek alátenni, vagyis dugózás esetén duplán kell a tömítés
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8820 Dátum:
2016.06.14 kedd, 22:54:16 »
BT,
holnap XI. kerületbe megyek, 4Metró végállomás, Kelenföld, ha gondolod összefuthatunk, ha épp majd arra leszel...
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8821 Dátum:
2016.06.15 szerda, 00:05:02 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.06.14 kedd, 22:54:16
BT,
holnap XI. kerületbe megyek, 4Metró végállomás, Kelenföld, ha gondolod összefuthatunk, ha épp majd arra leszel...
Csütörtök keleti környéke? Valamilyen Hungária hozelben leszek szinte egész nap...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8822 Dátum:
2016.06.15 szerda, 10:03:08 »
Szia Tamás,
akkor lehet, h az a legegyszerűbb, ha Lacinak adod a talin, ha mész. Mész?
Én ma 19-es villamosra ülök Kelenföldnél, de ez nem a Hungária sajnos...Ma Ítélőtáblára megyek, nem a Bud. Környékére, egyébként ott lennék a Hungárián...
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.06.15 szerda, 00:05:02
Csütörtök keleti környéke? Valamilyen Hungária hozelben leszek szinte egész nap...
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8823 Dátum:
2016.06.15 szerda, 11:21:58 »
TZS,
hétfőn megyek szakszervizbe, mert a klímagáz mennyiségét ellenőrzik és tisztítást végeznek, s akkor megkérem őket, hogy nézzenek rá az izzítókra is. Laci írta, hogy 145e kmnél cserélve lettek az izzítók, (most van benne 244), így ennek szerintem jónak kéne lennie (talán 3-4 éve történhetett a csere)....
Reggel hidegen egyébként tényleg nehezebben indul, azóta figyelem, hogy beírtam.
Üdv.
Dani
Idézetet írta: TZS - 2016.06.13 hétfő, 13:37:52
Én így elsőre izzító hibát mondanék.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8824 Dátum:
2016.06.16 csütörtök, 20:32:19 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.06.15 szerda, 11:21:58
TZS,
hétfőn megyek szakszervizbe, mert a klímagáz mennyiségét ellenőrzik és tisztítást végeznek, s akkor megkérem őket, hogy nézzenek rá az izzítókra is. Laci írta, hogy 145e kmnél cserélve lettek az izzítók, (most van benne 244), így ennek szerintem jónak kéne lennie (talán 3-4 éve történhetett a csere)....
Reggel hidegen egyébként tényleg nehezebben indul, azóta figyelem, hogy beírtam.
Üdv.
Dani
Ok, majd írd meg az eredményt!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Zoli87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8825 Dátum:
2016.06.19 vasárnap, 12:46:10 »
Sziasztok.Mk4 2.0 tdci 180.000km. Mostanában azt vettem észre,hogy amikor még hideg a motor be-be ránt az autó gázadásra főleg 1-2-fokozatban.Melegen már nem csinálja mi lehet ez?Gázadás alatt értem azt,hogy 2000/rpm max hidegen.Szóval óvatos gázadásnál.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8826 Dátum:
2016.06.20 hétfő, 00:03:57 »
Idézetet írta: Zoli87 - 2016.06.19 vasárnap, 12:46:10
Sziasztok.Mk4 2.0 tdci 180.000km. Mostanában azt vettem észre,hogy amikor még hideg a motor be-be ránt az autó gázadásra főleg 1-2-fokozatban.Melegen már nem csinálja mi lehet ez?Gázadás alatt értem azt,hogy 2000/rpm max hidegen.Szóval óvatos gázadásnál.
szerintem izzító probléma
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ent128k
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8827 Dátum:
2016.06.21 kedd, 12:51:02 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.13 hétfő, 22:14:48
szétszed, dugóz oszt kész
Ez komoly? Tényleg nem lesz semmi hibalámpa?
Naplózva
2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8828 Dátum:
2016.06.21 kedd, 12:52:12 »
Idézetet írta: ent128k - 2016.06.21 kedd, 12:51:02
Ez komoly? Tényleg nem lesz semmi hibalámpa?
2.0-nál nem
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Bela74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8829 Dátum:
2016.06.21 kedd, 12:58:23 »
Üdv Kedves Mondeo Tulajok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy adott egy 2008 as 2.0 diesel mondeo.
Olaj csere után kb 600km ig minden indulásnál megnéztük az olaj szintet és tökéletes. Majd a következő 30 kn megtétele után bejelzett olaj hibara. Az olaj szint a motorban megnőtt kb 1,5 cm-el és gázolajszagú. Tréler szervíz olajcsere plusz valami tisztítás és mehetünk. Kb 600 km múlva ugyan ez a szituáció. Előtte semmi.
Mi okozhatja ezt ?
Találkozott vki már ilyennel?
Ha igen, akk mi volt a baj mit kell cserélni?
Amenniben vki tud segíteni kérem írja meg ha lehet !
Előre is köszönöm a segítségeteket!!!
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8830 Dátum:
2016.06.21 kedd, 13:14:07 »
Idézetet írta: Bela74 - 2016.06.21 kedd, 12:58:23
Üdv Kedves Mondeo Tulajok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy adott egy 2008 as 2.0 diesel mondeo.
Olaj csere után kb 600km ig minden indulásnál megnéztük az olaj szintet és tökéletes. Majd a következő 30 kn megtétele után bejelzett olaj hibara. Az olaj szint a motorban megnőtt kb 1,5 cm-el és gázolajszagú. Tréler szervíz olajcsere plusz valami tisztítás és mehetünk. Kb 600 km múlva ugyan ez a szituáció. Előtte semmi.
Mi okozhatja ezt ?
Találkozott vki már ilyennel?
Ha igen, akk mi volt a baj mit kell cserélni?
Amenniben vki tud segíteni kérem írja meg ha lehet !
Előre is köszönöm a segítségeteket!!!
Többszöri megszakított regeneráció okozza az olajszint emelkedést. Ha csak rövid távokon használod az autót, és nem tudja végigcsinálni a regenerációt, akkor ez sajnos elő fog fordulni. Ha morgós hangot ad ki és a pillanatnyi fogyasztás megnő, akkor ebből lehet kikövetkeztetni hogy épp folyamatban van a koromszűrő tisztítása. Ilyenkor ne állítsd le, menj még pár km-t és jó lesz.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8831 Dátum:
2016.06.21 kedd, 13:24:05 »
Idézetet írta: titta - 2016.06.21 kedd, 13:14:07
Többszöri megszakított regeneráció okozza az olajszint emelkedést. Ha csak rövid távokon használod az autót, és nem tudja végigcsinálni a regenerációt, akkor ez sajnos elő fog fordulni. Ha morgós hangot ad ki és a pillanatnyi fogyasztás megnő, akkor ebből lehet kikövetkeztetni hogy épp folyamatban van a koromszűrő tisztítása. Ilyenkor ne állítsd le, menj még pár km-t és jó lesz.
Na de 600 km alatt azért nem okozhat ekkora gázolaj-növekedést...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8832 Dátum:
2016.06.21 kedd, 13:29:16 »
Idézetet írta: Bela74 - 2016.06.21 kedd, 12:58:23
Üdv Kedves Mondeo Tulajok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy adott egy 2008 as 2.0 diesel mondeo.
Olaj csere után kb 600km ig minden indulásnál megnéztük az olaj szintet és tökéletes. Majd a következő 30 kn megtétele után bejelzett olaj hibara. Az olaj szint a motorban megnőtt kb 1,5 cm-el és gázolajszagú. Tréler szervíz olajcsere plusz valami tisztítás és mehetünk. Kb 600 km múlva ugyan ez a szituáció. Előtte semmi.
Mi okozhatja ezt ?
Találkozott vki már ilyennel?
Ha igen, akk mi volt a baj mit kell cserélni?
Amenniben vki tud segíteni kérem írja meg ha lehet !
Előre is köszönöm a segítségeteket!!!
vidd ki a pályára és menjél vele 130-at szépen. Vagy a M0-án a megengedettel menjél a megyeri hídtól ferihegyig és vissza. Az a gond, hogy nagyon keveset mész és rövideket
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8833 Dátum:
2016.06.21 kedd, 13:29:39 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.06.21 kedd, 13:24:05
Na de 600 km alatt azért nem okozhat ekkora gázolaj-növekedést...
szerintem simán, ha folyamatosan megszakad a regen
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8834 Dátum:
2016.06.21 kedd, 13:58:22 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.06.21 kedd, 13:24:05
Na de 600 km alatt azért nem okozhat ekkora gázolaj-növekedést...
egy törött olajlehúzó viszont igen...vagy lukas dugó...
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.21 kedd, 14:04:00 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8835 Dátum:
2016.06.21 kedd, 14:11:33 »
Idézetet írta: alf - 2016.06.21 kedd, 13:58:22
egy törött olajlehúzó viszont igen...vagy lukas dugó...
erről beszélek...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bela74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8836 Dátum:
2016.06.21 kedd, 14:54:20 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.21 kedd, 13:29:39
szerintem simán, ha folyamatosan megszakad a regen
Szerintem a Kisbér - Tatabánya nem éppen rövid táv . 45 km .
Milyen szenzort lehetne megpucolni vagy kicserélni ?
Ja a korábbiakhoz: fél fordításra indul , nem füstöl, ráadásul ha nyomod neki akkor megy is mint a veszett.
Diagnosztika szerint az injektorok jók.
se kék se fekete füst . szépen jár a motor. Egr is cserélve Fordnál.
thx
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.21 kedd, 15:00:29 írta Bela74
»
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8837 Dátum:
2016.06.21 kedd, 15:27:08 »
Idézetet írta: Bela74 - 2016.06.21 kedd, 14:54:20
Szerintem a Kisbér - Tatabánya nem éppen rövid táv . 45 km .
Milyen szenzort lehetne megpucolni vagy kicserélni ?
Ja a korábbiakhoz: fél fordításra indul , nem füstöl, ráadásul ha nyomod neki akkor megy is mint a veszett.
Diagnosztika szerint az injektorok jók.
se kék se fekete füst . szépen jár a motor. Egr is cserélve Fordnál.
thx
A kipufogó rendszerben található szűrőt eltömődés esetén kiégeti. Ilyenkor a motor többlet üzemanyagot kap, ezzel is segítve a tisztítási folyamathoz szükséges magas hőmérséklet elérését. Ha ezt a folyamatot rendszeresen megszakítod, akkor kerülhet a motorolajba gázolaj, ami megemeli a motorolaj szintjét. De ez csak egy lehetséges, viszont a típust/regen. folyamatot nem ismerőknél sűrűn előforduló ok. Ettől függetlenül más is okozhatja.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8838 Dátum:
2016.06.21 kedd, 15:42:18 »
Idézetet írta: titta - 2016.06.21 kedd, 15:27:08
A kipufogó rendszerben található szűrőt eltömődés esetén kiégeti. Ilyenkor a motor többlet üzemanyagot kap, ezzel is segítve a tisztítási folyamathoz szükséges magas hőmérséklet elérését. Ha ezt a folyamatot rendszeresen megszakítod, akkor kerülhet a motorolajba gázolaj, ami megemeli a motorolaj szintjét. De ez csak egy lehetséges, viszont a típust/regen. folyamatot nem ismerőknél sűrűn előforduló ok. Ettől függetlenül más is okozhatja.
Nem jó az ok-okozat.
Az nem úgy igaz, hogy "ha megszakítod -> akkor kerülhet a motorolajba gázolaj"
A valóság az, hogy minden aktív regeneráláskor kerül gázolja a motorolajba... (akármilyen állapotban vannak a kompresszió és lehúzó gyűrűk, sőt minél egészségesebbek, annál több gázolajat húznak le...)
Ha "rendszeresen megszakítja" az aktív regenerálást, akkor az autó újra fogja kezdeni legközelebb. S a probléma az igazából ez: hogy nem tudja 1db aktív regennel kitisztítani a DPF-et, hanem nekikezd 5-10-20-30 aktív regenerálásnak, s ilyenkor ugye hígul a motorolaj folyamatosan.
Ha 45km-eket jár, s Kisbér-Tbánya viszonylatban, akkor vszínű nem megy 110nél gyorsabban, s az 550 fokos kipuffgáz az miután csak ekkortól van meg, ekkortól tudna a passzív regen működni.
Legalább 110-zel kell menni ezekkel, hogy ne legyen aktív regen. (én mértem anno, meg néztem OBD-n)
Ezeket az új (2006-2008+ ) motorokat hajtani kell, mert még el is fog kokszosodni, majd jönnek az EGR problémák stb.
Benzinest kell venni, ha nem folyamatosan/túlnyomórészt autópályázik az ember.
NÉzzétek meg az ecoboost topikot, tiszta halott...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8839 Dátum:
2016.06.21 kedd, 15:51:15 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.06.21 kedd, 15:42:18
Nem jó az ok-okozat.
Az nem úgy igaz, hogy "ha megszakítod -> akkor kerülhet a motorolajba gázolaj"
A valóság az, hogy minden aktív regeneráláskor kerül gázolja a motorolajba... (akármilyen állapotban vannak a kompresszió és lehúzó gyűrűk, sőt minél egészségesebbek, annál több gázolajat húznak le...)
Ha "rendszeresen megszakítja" az aktív regenerálást, akkor az autó újra fogja kezdeni legközelebb. S a probléma az igazából ez: hogy nem tudja 1db aktív regennel kitisztítani a DPF-et, hanem nekikezd 5-10-20-30 aktív regenerálásnak, s ilyenkor ugye hígul a motorolaj folyamatosan.
Ha 45km-eket jár, s Kisbér-Tbánya viszonylatban, akkor vszínű nem megy 110nél gyorsabban, s az 550 fokos kipuffgáz az miután csak ekkortól van meg, ekkortól tudna a passzív regen működni.
Legalább 110-zel kell menni ezekkel, hogy ne legyen aktív regen. (én mértem anno, meg néztem OBD-n)
Ezeket az új (2006-2008+ ) motorokat hajtani kell, mert még el is fog kokszosodni, majd jönnek az EGR problémák stb.
Benzinest kell venni, ha nem folyamatosan/túlnyomórészt autópályázik az ember.
NÉzzétek meg az ecoboost topikot, tiszta halott...
Értem én hogy gőzgép, de mi hajcsa?
Te pontosabban írtad le, de én is ugyanarra gondoltam.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8840 Dátum:
2016.06.21 kedd, 16:10:52 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.06.21 kedd, 15:42:18
Nem jó az ok-okozat.
Az nem úgy igaz, hogy "ha megszakítod -> akkor kerülhet a motorolajba gázolaj"
A valóság az, hogy minden aktív regeneráláskor kerül gázolja a motorolajba... (akármilyen állapotban vannak a kompresszió és lehúzó gyűrűk, sőt minél egészségesebbek, annál több gázolajat húznak le...)
Ha "rendszeresen megszakítja" az aktív regenerálást, akkor az autó újra fogja kezdeni legközelebb. S a probléma az igazából ez: hogy nem tudja 1db aktív regennel kitisztítani a DPF-et, hanem nekikezd 5-10-20-30 aktív regenerálásnak, s ilyenkor ugye hígul a motorolaj folyamatosan.
Ha 45km-eket jár, s Kisbér-Tbánya viszonylatban, akkor vszínű nem megy 110nél gyorsabban, s az 550 fokos kipuffgáz az miután csak ekkortól van meg, ekkortól tudna a passzív regen működni.
Legalább 110-zel kell menni ezekkel, hogy ne legyen aktív regen. (én mértem anno, meg néztem OBD-n)
Ezeket az új (2006-2008+ ) motorokat hajtani kell, mert még el is fog kokszosodni, majd jönnek az EGR problémák stb.
Benzinest kell venni, ha nem folyamatosan/túlnyomórészt autópályázik az ember.
NÉzzétek meg az ecoboost topikot, tiszta halott...
van nekem otthon benzines fűnyíró, meg fűrész, de a férfi ember dizit vesz
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8841 Dátum:
2016.06.21 kedd, 16:17:00 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.21 kedd, 16:10:52
van nekem otthon benzines fűnyíró, meg fűrész, de a férfi ember dizit vesz
Robikapa!!!!!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8842 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 13:31:06 »
Szia TZS,
írtam, hogy írok eredményt. Nos, nem került sor az izzítás vizsgálatára, mivel egy klímaszervizt követően került volna arra sor, ugyanakkor nem fért bele az időbe. Érdekes a dolog, mert felhívtam őket (egy héttel előtte), hogy szeretnék egy klímavizsgálatot és töltést, majd utána meginthívtam őket, hogy akkor már egy izzítás vizsgálatot is csináljunk. Telefonban leegyeztettük, eljött a szerda, én elmentem. A szervizfelvevő munkatérs kérdi, miben segíthet. Mondtam, hogy időpontra jöttem, klímatöltésre és izzítás vizsgálatra. Kérdi, hogy én ezt hogy szeretném,mivel a klímatöltés másfél óra, s zárásig nem végzünk...Mondom, nekem jó, hogy ha máskor hozom vissza az autót, de akkor miért kaptam időpontot? Válasz: ezt ő sem érti..., jó a kérdésem. Telefonál, majd mondja, hogy rendben, kéri a kulcsokat. Ez követően, lám, 40-50 perc alatt megvolt a művelet, mikor is a klímát feltöltötték 200gr gáz hiányzott, s a két fűtőtest között kitakarítottak. Ez került 11e forintba, ami egyébként márkaszervizes árakhoz képest nem sok. Mondjuk a Motorcraft klímaszerviz programban úgy írják, hogy az ár tartalmazza az anyagköltséget (s még zárójelben sem írják, hogy a gázt külön kell fizetni). Mivel nem vagyok fillér...szó, nem szóltam miatta, meg a végére a szervizes is tök normális volt. Kérte, hogy ha hidegebb van, s nem indul az autó, vagy ingadozik az alapjárat, hozzam el egyik este, s reggel azzal kezdenek, hogy ők is lássák a hibát. Rákérdezett az akksira és az önindítóra, mondtam, hogy ezek is, meg a generátor is cserélve volt (a gyertyákat már mondtam, hogy voltak cserélve). Akkor - mondta - lehet, hogy befecskendező, s kérdezte, nem e füstöl reggel fehéren. Mondom semmilyen füst nem jön belőle, erre jelezte, hogy majd ránéznek. Most így állunk.
Szóval ez volt a tapasztalat. Ford Petrányi, Budaörs.
Idézetet írta: TZS - 2016.06.16 csütörtök, 20:32:19
Ok, majd írd meg az eredményt!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Plebi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8843 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 15:55:22 »
Sziasztok!
A részecskeszűrőm most jutott el cserélendő állapotba (330.000 km) Olvastam azt, hogy többek is használják már kiiktatott, vagy kibelezett részecskeszűrővel a kocsit. 2007 év végi a mondeom, 130 lovas 2.0 tdci. Ki lehet ebben iktatni teljesen a regenerálást? Ismertek olyan szakit zalában, vagy környéken, aki jó munkát végez vezérlő írásban, ha nagyon nincs, akkor lehet távolabbi is.
Nézegettem részecskeszűrő árakat, most már annyira nem vészesek, olyan 100.000 körül kaphatóak. Sokat nem megyek már a kocsival, amit igen az főleg város, ezért gondolkodom a kiiktatásban, illetve szerelő is ezt ajánlaná. Érdemes lehet meglépni?
Köszönöm!
Naplózva
2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8844 Dátum:
2016.06.28 kedd, 06:00:55 »
Idézetet írta: Plebi - 2016.06.27 hétfő, 15:55:22
Sziasztok!
A részecskeszűrőm most jutott el cserélendő állapotba (330.000 km) Olvastam azt, hogy többek is használják már kiiktatott, vagy kibelezett részecskeszűrővel a kocsit. 2007 év végi a mondeom, 130 lovas 2.0 tdci. Ki lehet ebben iktatni teljesen a regenerálást? Ismertek olyan szakit zalában, vagy környéken, aki jó munkát végez vezérlő írásban, ha nagyon nincs, akkor lehet távolabbi is.
Nézegettem részecskeszűrő árakat, most már annyira nem vészesek, olyan 100.000 körül kaphatóak. Sokat nem megyek már a kocsival, amit igen az főleg város, ezért gondolkodom a kiiktatásban, illetve szerelő is ezt ajánlaná. Érdemes lehet meglépni?
Köszönöm!
nem tudok teljes hibamentes kiiktatásról.és az is kerül majdnem annyiba.mész még 300e-t? ha nem,vegyél bele másikat,és béke lesz....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8845 Dátum:
2016.06.28 kedd, 11:25:18 »
Idézetet írta: Plebi - 2016.06.27 hétfő, 15:55:22
Sziasztok!
A részecskeszűrőm most jutott el cserélendő állapotba (330.000 km) Olvastam azt, hogy többek is használják már kiiktatott, vagy kibelezett részecskeszűrővel a kocsit. 2007 év végi a mondeom, 130 lovas 2.0 tdci. Ki lehet ebben iktatni teljesen a regenerálást? Ismertek olyan szakit zalában, vagy környéken, aki jó munkát végez vezérlő írásban, ha nagyon nincs, akkor lehet távolabbi is.
Nézegettem részecskeszűrő árakat, most már annyira nem vészesek, olyan 100.000 körül kaphatóak. Sokat nem megyek már a kocsival, amit igen az főleg város, ezért gondolkodom a kiiktatásban, illetve szerelő is ezt ajánlaná. Érdemes lehet meglépni?
Köszönöm!
van egy átütött kat+dpf párosom, ha kellene, programozót is tudok ajánlani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8846 Dátum:
2016.06.28 kedd, 11:25:43 »
Idézetet írta: alf - 2016.06.28 kedd, 06:00:55
nem tudok teljes hibamentes kiiktatásról.és az is kerül majdnem annyiba.mész még 300e-t? ha nem,vegyél bele másikat,és béke lesz....
meg lehet csinálni, tudok rá embert, aki megírja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
optikal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8847 Dátum:
2016.06.29 szerda, 01:00:03 »
Srácok csináltatok már házilag olajcserét? Nehezebb mint a régebbi autónál? Videók alapján nem tűnik nehéznek.
Naplózva
2009 2.0TDCI 140LE Kombi
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8848 Dátum:
2016.06.29 szerda, 09:13:36 »
Idézetet írta: optikal - 2016.06.29 szerda, 01:00:03
Srácok csináltatok már házilag olajcserét? Nehezebb mint a régebbi autónál? Videók alapján nem tűnik nehéznek.
Igen, kényelmesen fél óra. 8-as imbusz, meg 27-es crova legyen, és akkor minden sima.
Jah, meg asszem 10-es crova az alsó motorvédő műanyag levételéhez.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8849 Dátum:
2016.06.29 szerda, 09:35:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.28 kedd, 11:25:43
meg lehet csinálni, tudok rá embert, aki megírja
nekem azt az embert mutasd be,aki már túl van 100e hibamentes km-en....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
170
171
172
173
174
175
176
[
177
]
178
179
180
181
182
183
184
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ