Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:03:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5253836 alkalommal)
0 Felhasználó és 58 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #8800 Dátum: 2016.06.14 kedd, 09:25:01 »

Szóval az EGR dugó lista:

1.) danidoki
2.) ReFi (3db)
3.) ManiMondeo (2db)
4.) steve78
5.) Relhist
6.) ticu

2,2-eshez is jó ez a dugó?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8801 Dátum: 2016.06.14 kedd, 09:39:21 »

szétszed, dugóz oszt kész
Az LWK-ba nem tetettél  dugót ? (nem néztem eddig...)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8802 Dátum: 2016.06.14 kedd, 09:45:15 »

Az LWK-ba nem tetettél  dugót ? (nem néztem eddig...)

a Vik dugózta le. Most az 1.8-on éppen nézem, hogy van az ebay-en olyan kitt, ahol az előtte/utána lévő tömítést is adják, nem kell külön megvenni a cromax-ban Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8803 Dátum: 2016.06.14 kedd, 09:45:59 »

2,2-eshez is jó ez a dugó?
szerintem nekünk egészen más a rácsatlakozás,mint a 2.0-nak. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8804 Dátum: 2016.06.14 kedd, 10:13:40 »

a Vik dugózta le. Most az 1.8-on éppen nézem, hogy van az ebay-en olyan kitt, ahol az előtte/utána lévő tömítést is adják, nem kell külön megvenni a cromax-ban Cheesy
akkor nekem nem is kell dugó? Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8805 Dátum: 2016.06.14 kedd, 10:45:02 »

akkor nekem nem is kell dugó? Smiley

neked nem, mert le van dugózva Cheesy Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
bakolaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #8806 Dátum: 2016.06.14 kedd, 12:46:17 »


Szóval az EGR dugó lista:

1.) danidoki
2.) ReFi (3db)
3.) ManiMondeo (2db)
4.) steve78
5.) Relhist
6.) ticu
7.) bakolaci
Naplózva

2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8807 Dátum: 2016.06.14 kedd, 12:50:31 »

Szóval az EGR dugó lista:

1.) danidoki
2.) ReFi (3db)
3.) ManiMondeo (2db)
4.) steve78
5.) Relhist
6.) ticu
7.) bakolaci


Ma este megyek az Etele útra, oda nem tudna eljönni valaki a minta dugóért  Cheesy
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #8808 Dátum: 2016.06.14 kedd, 13:16:11 »

Szóval az EGR dugó lista:

1.) danidoki
2.) ReFi (3db)
3.) ManiMondeo (2db)
4.) steve78
5.) Relhist
6.) ticu
7.) bakolaci
8.) xrobe

Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8809 Dátum: 2016.06.14 kedd, 15:46:59 »

Na ez jól hangzik  eljen
szétszed, dugóz oszt kész
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8810 Dátum: 2016.06.14 kedd, 15:49:39 »

Na ez jól hangzik  eljen

annyi, hogy a tömítéseket ne felejtsétek alátenni, vagyis dugózás esetén duplán kell a tömítés Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8811 Dátum: 2016.06.14 kedd, 15:53:12 »

annyi, hogy a tömítéseket ne felejtsétek alátenni, vagyis dugózás esetén duplán kell a tömítés Cheesy

Miért is?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #8812 Dátum: 2016.06.14 kedd, 15:55:13 »

Csak egy hülye Q:
mennyi is, ha megvesszük (megveszitek) az ebay-e a dugózó szett-et? (lemez+2 db tömítés?)
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8813 Dátum: 2016.06.14 kedd, 15:57:25 »

Sziasztok!

Esetleg az az EGR dugó lehetne ez a fajta, ami a videón van? Gondolok itt a csavar lyukjának kialakitására. Egyszerübb talán a beszerelés, nem kell levenni se a csöveket.
Vagy ennek van valami hátránya!?  wave

https://www.youtube.com/watch?v=roVue66Jaeo
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8814 Dátum: 2016.06.14 kedd, 16:01:20 »

Csak egy hülye Q:
mennyi is, ha megvesszük (megveszitek) az ebay-e a dugózó szett-et? (lemez+2 db tömítés?)


Itt ennyikért vesztegetik.  Wink Hogy pontosan melyik a jó nekünk és hogy mennyire jó az anyag, azt nem tudom.

http://japcartuning.hu/products_new.php/currency/USD/sort/2a/page/36
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #8815 Dátum: 2016.06.14 kedd, 16:10:24 »

Itt ennyikért vesztegetik.  Wink Hogy pontosan melyik a jó nekünk és hogy mennyire jó az anyag, azt nem tudom.

http://japcartuning.hu/products_new.php/currency/USD/sort/2a/page/36
Kedveskéim: vki, aki szeretne ilyet, nézzem már utána, hogy utalással, szállítással stb. mennyire jön ki egy ilyen szett.
Pénteken lesz "közbensőmini" vagy két hét múlva normál. Aki ismer, tudja, segítek szívesen legyártatni a lemez/tömítés szettet, csak ráfizetni nem szeretnék (nagyon).
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8816 Dátum: 2016.06.14 kedd, 16:15:10 »

Sziasztok!

Esetleg az az EGR dugó lehetne ez a fajta, ami a videón van? Gondolok itt a csavar lyukjának kialakitására. Egyszerübb talán a beszerelés, nem kell levenni se a csöveket.
Vagy ennek van valami hátránya!?  wave

https://www.youtube.com/watch?v=roVue66Jaeo

Ami nekem van és minta lehetne, az ilyen kialakítású.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8817 Dátum: 2016.06.14 kedd, 16:18:19 »

Ami nekem van és minta lehetne, az ilyen kialakítású.

Szuper!  eljen
Akkor kérnénk eljuttatni blau4kombi-nak a mintát, aki legyártatja és máris kérek kettőt.  nyes
Amugy kb milyen összegre jön ki egy legyártása, tömitéssel együtt!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8818 Dátum: 2016.06.14 kedd, 16:21:35 »

Szuper!  eljen
Akkor kérnénk eljuttatni blau4kombi-nak a mintát, aki legyártatja és máris kérek kettőt.  nyes
Amugy kb milyen összegre jön ki egy legyártása, tömitéssel együtt!?

Nem tudom mennyiért vettem. Fillérekért. Mert én fillérbaxo vagyok.  nyes

De Vik már megcsinálta a másikat mikor kiderült, hogy a példány az autóban volt...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8819 Dátum: 2016.06.14 kedd, 20:13:09 »

mivan-mivan-mivan???  Roll Eyes Milyen tömítés kell?
annyi, hogy a tömítéseket ne felejtsétek alátenni, vagyis dugózás esetén duplán kell a tömítés Cheesy
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #8820 Dátum: 2016.06.14 kedd, 22:54:16 »

BT,

holnap XI. kerületbe megyek, 4Metró végállomás, Kelenföld, ha gondolod összefuthatunk, ha épp majd arra leszel...
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8821 Dátum: 2016.06.15 szerda, 00:05:02 »

BT,

holnap XI. kerületbe megyek, 4Metró végállomás, Kelenföld, ha gondolod összefuthatunk, ha épp majd arra leszel...

Csütörtök keleti környéke? Valamilyen Hungária hozelben leszek szinte egész nap...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #8822 Dátum: 2016.06.15 szerda, 10:03:08 »

Szia Tamás,

akkor lehet, h az a legegyszerűbb, ha Lacinak adod a talin, ha mész. Mész?
Én ma 19-es villamosra ülök Kelenföldnél, de ez nem a Hungária sajnos...Ma Ítélőtáblára megyek, nem a Bud. Környékére, egyébként ott lennék a Hungárián...


Csütörtök keleti környéke? Valamilyen Hungária hozelben leszek szinte egész nap...
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #8823 Dátum: 2016.06.15 szerda, 11:21:58 »

TZS,

hétfőn megyek szakszervizbe, mert a klímagáz mennyiségét ellenőrzik és tisztítást végeznek, s akkor megkérem őket, hogy nézzenek rá az izzítókra is. Laci írta, hogy 145e kmnél cserélve lettek az izzítók, (most van benne 244), így ennek szerintem jónak kéne lennie (talán 3-4 éve történhetett a csere)....

Reggel hidegen egyébként tényleg nehezebben indul, azóta figyelem, hogy beírtam.

Üdv.
Dani

Én így elsőre izzító hibát mondanék.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #8824 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 20:32:19 »

TZS,

hétfőn megyek szakszervizbe, mert a klímagáz mennyiségét ellenőrzik és tisztítást végeznek, s akkor megkérem őket, hogy nézzenek rá az izzítókra is. Laci írta, hogy 145e kmnél cserélve lettek az izzítók, (most van benne 244), így ennek szerintem jónak kéne lennie (talán 3-4 éve történhetett a csere)....

Reggel hidegen egyébként tényleg nehezebben indul, azóta figyelem, hogy beírtam.

Üdv.
Dani

Ok, majd írd meg az eredményt!
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #8825 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 12:46:10 »

Sziasztok.Mk4 2.0 tdci 180.000km. Mostanában azt vettem észre,hogy amikor még hideg a motor be-be ránt az autó gázadásra főleg 1-2-fokozatban.Melegen már nem csinálja mi lehet ez?Gázadás alatt értem azt,hogy 2000/rpm max hidegen.Szóval óvatos gázadásnál.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8826 Dátum: 2016.06.20 hétfő, 00:03:57 »

Sziasztok.Mk4 2.0 tdci 180.000km. Mostanában azt vettem észre,hogy amikor még hideg a motor be-be ránt az autó gázadásra főleg 1-2-fokozatban.Melegen már nem csinálja mi lehet ez?Gázadás alatt értem azt,hogy 2000/rpm max hidegen.Szóval óvatos gázadásnál.

szerintem izzító probléma
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ent128k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #8827 Dátum: 2016.06.21 kedd, 12:51:02 »

szétszed, dugóz oszt kész

Ez komoly? Tényleg nem lesz semmi hibalámpa?
Naplózva

2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8828 Dátum: 2016.06.21 kedd, 12:52:12 »

Ez komoly? Tényleg nem lesz semmi hibalámpa?

2.0-nál nem
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Bela74
Vendég
« Új hozzászólás #8829 Dátum: 2016.06.21 kedd, 12:58:23 »

Üdv Kedves Mondeo Tulajok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy adott egy 2008 as 2.0 diesel mondeo.
Olaj csere után kb 600km ig minden indulásnál megnéztük az olaj szintet és tökéletes. Majd a következő 30 kn megtétele után bejelzett olaj hibara. Az olaj szint a motorban megnőtt kb 1,5 cm-el és gázolajszagú. Tréler szervíz olajcsere plusz valami tisztítás és mehetünk. Kb 600 km múlva ugyan ez a szituáció. Előtte semmi.
Mi okozhatja ezt ?
Találkozott vki már ilyennel?
Ha igen, akk mi volt a baj mit kell cserélni?
Amenniben vki tud segíteni kérem írja meg ha lehet !
Előre is köszönöm a segítségeteket!!!
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #8830 Dátum: 2016.06.21 kedd, 13:14:07 »

Üdv Kedves Mondeo Tulajok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy adott egy 2008 as 2.0 diesel mondeo.
Olaj csere után kb 600km ig minden indulásnál megnéztük az olaj szintet és tökéletes. Majd a következő 30 kn megtétele után bejelzett olaj hibara. Az olaj szint a motorban megnőtt kb 1,5 cm-el és gázolajszagú. Tréler szervíz olajcsere plusz valami tisztítás és mehetünk. Kb 600 km múlva ugyan ez a szituáció. Előtte semmi.
Mi okozhatja ezt ?
Találkozott vki már ilyennel?
Ha igen, akk mi volt a baj mit kell cserélni?
Amenniben vki tud segíteni kérem írja meg ha lehet !
Előre is köszönöm a segítségeteket!!!

Többszöri megszakított regeneráció okozza az olajszint emelkedést. Ha csak rövid távokon használod az autót, és nem tudja végigcsinálni a regenerációt, akkor ez sajnos elő fog fordulni. Ha morgós hangot ad ki és a pillanatnyi fogyasztás megnő, akkor ebből lehet kikövetkeztetni hogy épp folyamatban van a koromszűrő tisztítása. Ilyenkor ne állítsd le, menj még pár km-t és jó lesz.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8831 Dátum: 2016.06.21 kedd, 13:24:05 »

Többszöri megszakított regeneráció okozza az olajszint emelkedést. Ha csak rövid távokon használod az autót, és nem tudja végigcsinálni a regenerációt, akkor ez sajnos elő fog fordulni. Ha morgós hangot ad ki és a pillanatnyi fogyasztás megnő, akkor ebből lehet kikövetkeztetni hogy épp folyamatban van a koromszűrő tisztítása. Ilyenkor ne állítsd le, menj még pár km-t és jó lesz.

Na de 600 km alatt azért nem okozhat ekkora gázolaj-növekedést...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8832 Dátum: 2016.06.21 kedd, 13:29:16 »

Üdv Kedves Mondeo Tulajok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy adott egy 2008 as 2.0 diesel mondeo.
Olaj csere után kb 600km ig minden indulásnál megnéztük az olaj szintet és tökéletes. Majd a következő 30 kn megtétele után bejelzett olaj hibara. Az olaj szint a motorban megnőtt kb 1,5 cm-el és gázolajszagú. Tréler szervíz olajcsere plusz valami tisztítás és mehetünk. Kb 600 km múlva ugyan ez a szituáció. Előtte semmi.
Mi okozhatja ezt ?
Találkozott vki már ilyennel?
Ha igen, akk mi volt a baj mit kell cserélni?
Amenniben vki tud segíteni kérem írja meg ha lehet !
Előre is köszönöm a segítségeteket!!!

vidd ki a pályára és menjél vele 130-at szépen. Vagy a M0-án a megengedettel menjél a megyeri hídtól ferihegyig és vissza. Az a gond, hogy nagyon keveset mész és rövideket
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8833 Dátum: 2016.06.21 kedd, 13:29:39 »

Na de 600 km alatt azért nem okozhat ekkora gázolaj-növekedést...

szerintem simán, ha folyamatosan megszakad a regen
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8834 Dátum: 2016.06.21 kedd, 13:58:22 »

Na de 600 km alatt azért nem okozhat ekkora gázolaj-növekedést...
egy törött olajlehúzó viszont igen...vagy lukas dugó...
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.21 kedd, 14:04:00 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8835 Dátum: 2016.06.21 kedd, 14:11:33 »

egy törött olajlehúzó viszont igen...vagy lukas dugó...

erről beszélek...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bela74
Vendég
« Új hozzászólás #8836 Dátum: 2016.06.21 kedd, 14:54:20 »

szerintem simán, ha folyamatosan megszakad a regen

Szerintem a Kisbér - Tatabánya nem éppen rövid táv . 45 km .
Milyen szenzort lehetne megpucolni vagy kicserélni ?
Ja a korábbiakhoz: fél fordításra indul , nem füstöl, ráadásul ha nyomod neki akkor megy is mint a veszett.
Diagnosztika szerint az injektorok jók.
se kék se fekete füst . szépen jár a motor. Egr is cserélve Fordnál.

thx
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.21 kedd, 15:00:29 írta Bela74 » Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #8837 Dátum: 2016.06.21 kedd, 15:27:08 »

Szerintem a Kisbér - Tatabánya nem éppen rövid táv . 45 km .
Milyen szenzort lehetne megpucolni vagy kicserélni ?
Ja a korábbiakhoz: fél fordításra indul , nem füstöl, ráadásul ha nyomod neki akkor megy is mint a veszett.
Diagnosztika szerint az injektorok jók.
se kék se fekete füst . szépen jár a motor. Egr is cserélve Fordnál.

thx

A kipufogó rendszerben található szűrőt eltömődés esetén kiégeti. Ilyenkor a motor többlet üzemanyagot kap, ezzel is segítve a tisztítási folyamathoz szükséges magas hőmérséklet elérését. Ha ezt a folyamatot rendszeresen megszakítod, akkor kerülhet a motorolajba gázolaj, ami megemeli a motorolaj szintjét. De ez csak egy lehetséges, viszont a típust/regen. folyamatot nem ismerőknél sűrűn előforduló ok. Ettől függetlenül más is okozhatja.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #8838 Dátum: 2016.06.21 kedd, 15:42:18 »

A kipufogó rendszerben található szűrőt eltömődés esetén kiégeti. Ilyenkor a motor többlet üzemanyagot kap, ezzel is segítve a tisztítási folyamathoz szükséges magas hőmérséklet elérését. Ha ezt a folyamatot rendszeresen megszakítod, akkor kerülhet a motorolajba gázolaj, ami megemeli a motorolaj szintjét. De ez csak egy lehetséges, viszont a típust/regen. folyamatot nem ismerőknél sűrűn előforduló ok. Ettől függetlenül más is okozhatja.

Nem jó az ok-okozat.
Az nem úgy igaz, hogy "ha megszakítod -> akkor kerülhet a motorolajba gázolaj"
A valóság az, hogy minden aktív regeneráláskor kerül gázolja a motorolajba... (akármilyen állapotban vannak a kompresszió és lehúzó gyűrűk, sőt minél egészségesebbek, annál több gázolajat húznak le...)
Ha "rendszeresen megszakítja" az aktív regenerálást, akkor az autó újra fogja kezdeni legközelebb. S a probléma az igazából ez: hogy nem tudja 1db aktív regennel kitisztítani a DPF-et, hanem nekikezd 5-10-20-30 aktív regenerálásnak, s ilyenkor ugye hígul a motorolaj folyamatosan.
Ha 45km-eket jár, s Kisbér-Tbánya viszonylatban, akkor vszínű nem megy 110nél gyorsabban, s az 550 fokos kipuffgáz az miután csak ekkortól van meg, ekkortól tudna a passzív regen működni.
Legalább 110-zel kell menni ezekkel, hogy ne legyen aktív regen. (én mértem anno, meg néztem OBD-n)

Ezeket az új (2006-2008+ ) motorokat hajtani kell, mert még el is fog kokszosodni, majd jönnek az EGR problémák stb.

Benzinest kell venni, ha nem folyamatosan/túlnyomórészt autópályázik az ember.  Wink NÉzzétek meg az ecoboost topikot, tiszta halott...  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #8839 Dátum: 2016.06.21 kedd, 15:51:15 »

Nem jó az ok-okozat.
Az nem úgy igaz, hogy "ha megszakítod -> akkor kerülhet a motorolajba gázolaj"
A valóság az, hogy minden aktív regeneráláskor kerül gázolja a motorolajba... (akármilyen állapotban vannak a kompresszió és lehúzó gyűrűk, sőt minél egészségesebbek, annál több gázolajat húznak le...)
Ha "rendszeresen megszakítja" az aktív regenerálást, akkor az autó újra fogja kezdeni legközelebb. S a probléma az igazából ez: hogy nem tudja 1db aktív regennel kitisztítani a DPF-et, hanem nekikezd 5-10-20-30 aktív regenerálásnak, s ilyenkor ugye hígul a motorolaj folyamatosan.
Ha 45km-eket jár, s Kisbér-Tbánya viszonylatban, akkor vszínű nem megy 110nél gyorsabban, s az 550 fokos kipuffgáz az miután csak ekkortól van meg, ekkortól tudna a passzív regen működni.
Legalább 110-zel kell menni ezekkel, hogy ne legyen aktív regen. (én mértem anno, meg néztem OBD-n)

Ezeket az új (2006-2008+ ) motorokat hajtani kell, mert még el is fog kokszosodni, majd jönnek az EGR problémák stb.

Benzinest kell venni, ha nem folyamatosan/túlnyomórészt autópályázik az ember.  Wink NÉzzétek meg az ecoboost topikot, tiszta halott...  vigyor3


Értem én hogy gőzgép, de mi hajcsa?  smile Te pontosabban írtad le, de én is ugyanarra gondoltam.  nyes
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8840 Dátum: 2016.06.21 kedd, 16:10:52 »

Nem jó az ok-okozat.
Az nem úgy igaz, hogy "ha megszakítod -> akkor kerülhet a motorolajba gázolaj"
A valóság az, hogy minden aktív regeneráláskor kerül gázolja a motorolajba... (akármilyen állapotban vannak a kompresszió és lehúzó gyűrűk, sőt minél egészségesebbek, annál több gázolajat húznak le...)
Ha "rendszeresen megszakítja" az aktív regenerálást, akkor az autó újra fogja kezdeni legközelebb. S a probléma az igazából ez: hogy nem tudja 1db aktív regennel kitisztítani a DPF-et, hanem nekikezd 5-10-20-30 aktív regenerálásnak, s ilyenkor ugye hígul a motorolaj folyamatosan.
Ha 45km-eket jár, s Kisbér-Tbánya viszonylatban, akkor vszínű nem megy 110nél gyorsabban, s az 550 fokos kipuffgáz az miután csak ekkortól van meg, ekkortól tudna a passzív regen működni.
Legalább 110-zel kell menni ezekkel, hogy ne legyen aktív regen. (én mértem anno, meg néztem OBD-n)

Ezeket az új (2006-2008+ ) motorokat hajtani kell, mert még el is fog kokszosodni, majd jönnek az EGR problémák stb.

Benzinest kell venni, ha nem folyamatosan/túlnyomórészt autópályázik az ember.  Wink NÉzzétek meg az ecoboost topikot, tiszta halott...  vigyor3


van nekem otthon benzines fűnyíró, meg fűrész, de a férfi ember dizit vesz  eplus2  eplus2  nyes  nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #8841 Dátum: 2016.06.21 kedd, 16:17:00 »

van nekem otthon benzines fűnyíró, meg fűrész, de a férfi ember dizit vesz  eplus2  eplus2  nyes  nyes
Robikapa!!!!!  Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #8842 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 13:31:06 »

Szia TZS,

írtam, hogy írok eredményt. Nos, nem került sor az izzítás vizsgálatára, mivel egy klímaszervizt követően került volna arra sor, ugyanakkor nem fért bele az időbe. Érdekes a dolog, mert felhívtam őket (egy héttel előtte), hogy szeretnék egy klímavizsgálatot és töltést, majd utána meginthívtam őket, hogy akkor már egy izzítás vizsgálatot is csináljunk. Telefonban leegyeztettük, eljött a szerda, én elmentem. A szervizfelvevő munkatérs kérdi, miben segíthet. Mondtam, hogy időpontra jöttem, klímatöltésre és izzítás vizsgálatra. Kérdi, hogy én ezt hogy szeretném,mivel a klímatöltés másfél óra, s zárásig nem végzünk...Mondom, nekem jó, hogy ha máskor hozom vissza az autót, de akkor miért kaptam időpontot? Válasz: ezt ő sem érti..., jó a kérdésem. Telefonál, majd mondja, hogy rendben, kéri a kulcsokat. Ez követően, lám, 40-50 perc alatt megvolt a művelet, mikor is a klímát feltöltötték 200gr gáz hiányzott, s a két fűtőtest között kitakarítottak. Ez került 11e forintba, ami egyébként márkaszervizes árakhoz képest nem sok. Mondjuk a Motorcraft klímaszerviz programban úgy írják, hogy az ár tartalmazza az anyagköltséget (s még zárójelben sem írják, hogy a gázt külön kell fizetni). Mivel nem vagyok fillér...szó, nem szóltam miatta, meg a végére a szervizes is tök normális volt. Kérte, hogy ha hidegebb van, s nem indul az autó, vagy ingadozik az alapjárat, hozzam el egyik este, s reggel azzal kezdenek, hogy ők is lássák a hibát. Rákérdezett az akksira és az önindítóra, mondtam, hogy ezek is, meg a generátor is cserélve volt (a gyertyákat már mondtam, hogy voltak cserélve).  Akkor - mondta - lehet, hogy befecskendező, s kérdezte, nem e füstöl reggel fehéren. Mondom semmilyen füst nem jön belőle, erre jelezte, hogy majd ránéznek. Most így állunk.

Szóval ez volt a tapasztalat. Ford Petrányi, Budaörs.

Ok, majd írd meg az eredményt!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Plebi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #8843 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 15:55:22 »

Sziasztok!

A részecskeszűrőm most jutott el cserélendő állapotba (330.000 km) Olvastam azt, hogy többek is használják már kiiktatott, vagy kibelezett részecskeszűrővel a kocsit. 2007 év végi a mondeom, 130 lovas 2.0 tdci. Ki lehet ebben iktatni teljesen a regenerálást? Ismertek olyan szakit zalában, vagy környéken, aki jó munkát végez vezérlő írásban, ha nagyon nincs, akkor lehet távolabbi is.

Nézegettem részecskeszűrő árakat, most már annyira nem vészesek, olyan 100.000 körül kaphatóak. Sokat nem megyek már a kocsival, amit igen az főleg város, ezért gondolkodom a kiiktatásban, illetve szerelő is ezt ajánlaná. Érdemes lehet meglépni?

Köszönöm!
Naplózva

2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8844 Dátum: 2016.06.28 kedd, 06:00:55 »

Sziasztok!

A részecskeszűrőm most jutott el cserélendő állapotba (330.000 km) Olvastam azt, hogy többek is használják már kiiktatott, vagy kibelezett részecskeszűrővel a kocsit. 2007 év végi a mondeom, 130 lovas 2.0 tdci. Ki lehet ebben iktatni teljesen a regenerálást? Ismertek olyan szakit zalában, vagy környéken, aki jó munkát végez vezérlő írásban, ha nagyon nincs, akkor lehet távolabbi is.

Nézegettem részecskeszűrő árakat, most már annyira nem vészesek, olyan 100.000 körül kaphatóak. Sokat nem megyek már a kocsival, amit igen az főleg város, ezért gondolkodom a kiiktatásban, illetve szerelő is ezt ajánlaná. Érdemes lehet meglépni?

Köszönöm!
nem tudok teljes hibamentes kiiktatásról.és az is kerül majdnem annyiba.mész még 300e-t? ha nem,vegyél bele másikat,és béke lesz....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8845 Dátum: 2016.06.28 kedd, 11:25:18 »

Sziasztok!

A részecskeszűrőm most jutott el cserélendő állapotba (330.000 km) Olvastam azt, hogy többek is használják már kiiktatott, vagy kibelezett részecskeszűrővel a kocsit. 2007 év végi a mondeom, 130 lovas 2.0 tdci. Ki lehet ebben iktatni teljesen a regenerálást? Ismertek olyan szakit zalában, vagy környéken, aki jó munkát végez vezérlő írásban, ha nagyon nincs, akkor lehet távolabbi is.

Nézegettem részecskeszűrő árakat, most már annyira nem vészesek, olyan 100.000 körül kaphatóak. Sokat nem megyek már a kocsival, amit igen az főleg város, ezért gondolkodom a kiiktatásban, illetve szerelő is ezt ajánlaná. Érdemes lehet meglépni?

Köszönöm!
van egy átütött kat+dpf párosom, ha kellene, programozót is tudok ajánlani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8846 Dátum: 2016.06.28 kedd, 11:25:43 »

nem tudok teljes hibamentes kiiktatásról.és az is kerül majdnem annyiba.mész még 300e-t? ha nem,vegyél bele másikat,és béke lesz....
meg lehet csinálni, tudok rá embert, aki megírja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #8847 Dátum: 2016.06.29 szerda, 01:00:03 »

Srácok csináltatok már házilag olajcserét? Nehezebb mint a régebbi autónál? Videók alapján nem tűnik nehéznek.
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #8848 Dátum: 2016.06.29 szerda, 09:13:36 »

Srácok csináltatok már házilag olajcserét? Nehezebb mint a régebbi autónál? Videók alapján nem tűnik nehéznek.
Igen, kényelmesen fél óra. 8-as imbusz, meg 27-es crova legyen, és akkor minden sima.
Jah, meg asszem 10-es crova az alsó motorvédő műanyag levételéhez.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8849 Dátum: 2016.06.29 szerda, 09:35:08 »

meg lehet csinálni, tudok rá embert, aki megírja
nekem azt az embert mutasd be,aki már túl van 100e hibamentes km-en.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.054 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.