Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:45:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 171 172 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 184 185 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254880 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8850 Dátum: 2016.06.29 szerda, 10:59:57 »

nekem azt az embert mutasd be,aki már túl van 100e hibamentes km-en.... vigyor3
van nem 1.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8851 Dátum: 2016.06.29 szerda, 11:10:05 »

van nem 1.
ember? jah.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8852 Dátum: 2016.06.29 szerda, 11:11:10 »

ember? jah.... nyes
mert mégis  milyen hibákra gondolsz?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8853 Dátum: 2016.06.29 szerda, 11:12:38 »

mert mégis  milyen hibákra gondolsz?
elektromos hibakódok,rángatás,füstölés,turbó,műszaki,stb,stb...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8854 Dátum: 2016.06.29 szerda, 11:24:23 »

elektromos hibakódok,rángatás,füstölés,turbó,műszaki,stb,stb...
ha normálisan csinálják egyikkel sincs gond. akinek kell pü-ben szivesen megadom a szaki elérhetőségét integet2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #8855 Dátum: 2016.06.29 szerda, 15:37:06 »

nekem azt az embert mutasd be,aki már túl van 100e hibamentes km-en.... vigyor3

Jelentem már 30e km körül járok regenerálás nélkül.  Wink

Természetesen probléma mentesen mintha gyárilag nem lett volna rajta DPF.

Hzsoltnak igaza van sokáig csak félmegoldás létezett nekem is, elsőnek az volt meg amivel tényleg volt szívás, de már egy éve vagy több megvan a végleges szoft.
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.29 szerda, 15:41:52 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #8856 Dátum: 2016.06.29 szerda, 15:43:25 »

ha normálisan csinálják egyikkel sincs gond. akinek kell pü-ben szivesen megadom a szaki elérhetőségét integet2
Letezik ilyen FL -es verziora is ami mar EU5-s?
Naplózva

bozokigabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



E-mail
« Új hozzászólás #8857 Dátum: 2016.06.29 szerda, 19:41:35 »

elektromos hibakódok,rángatás,füstölés,turbó,műszaki,stb,stb...
Hibakódot leszámítva itt vagyok én 101ekm-el. Nálam 2x volt hiba:1. olajcsere nullázás elfelejtve szerelő részéröl de a kocsi nem feledékeny Wink
                                                                                                 2 . a dpf szürőnél valami izzitó bigyó volt beszarva de cserélni nem kellett csak vajákolni valamit rajta.
Ennyi hibát kivánok mindenkinek!
                                                                                                 
Naplózva

mk4 kombi Ghia TXBA
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #8858 Dátum: 2016.06.29 szerda, 19:55:46 »

Hibakódot leszámítva itt vagyok én 101ekm-el. Nálam 2x volt hiba:1. olajcsere nullázás elfelejtve szerelő részéröl de a kocsi nem feledékeny Wink
                                                                                                 2 . a dpf szürőnél valami izzitó bigyó volt beszarva de cserélni nem kellett csak vajákolni valamit rajta.
Ennyi hibát kivánok mindenkinek!
                                                                                                 

Az szép akkor ezek szerint a txba motor kódosokat is lehet már jó ideje kiütni. Ezeknek a hibáknak semmi köze a dpf offhoz. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #8859 Dátum: 2016.06.29 szerda, 21:38:34 »

És dinamikában van valami változás?

Jelentem már 30e km körül járok regenerálás nélkül.  Wink

Természetesen probléma mentesen mintha gyárilag nem lett volna rajta DPF.

Hzsoltnak igaza van sokáig csak félmegoldás létezett nekem is, elsőnek az volt meg amivel tényleg volt szívás, de már egy éve vagy több megvan a végleges szoft.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #8860 Dátum: 2016.06.29 szerda, 22:58:56 »

És dinamikában van valami változás?


Ugyanúgy viselkedik, nincs változás.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #8861 Dátum: 2016.06.29 szerda, 23:46:50 »

Igen, kényelmesen fél óra. 8-as imbusz, meg 27-es crova legyen, és akkor minden sima.
Jah, meg asszem 10-es crova az alsó motorvédő műanyag levételéhez.

 worship
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Bögöly
Vendég
« Új hozzászólás #8862 Dátum: 2016.07.03 vasárnap, 22:31:44 »

Üdv, segítséget szeretnék kérni, 2008 as 2.0 Tdci mondeomban világít a motorellenőrzés lámpa. A szerelő szerint a részecskeszűrő koszolódása miatt van. Sajnos ritkán használom hosszú távra, de tervezem hogy felviszem autópályára hogy tisztuljon a részecskeszűrő. Szerintetek segít rajta?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8863 Dátum: 2016.07.04 hétfő, 07:40:54 »

Üdv, segítséget szeretnék kérni, 2008 as 2.0 Tdci mondeomban világít a motorellenőrzés lámpa. A szerelő szerint a részecskeszűrő koszolódása miatt van. Sajnos ritkán használom hosszú távra, de tervezem hogy felviszem autópályára hogy tisztuljon a részecskeszűrő. Szerintetek segít rajta?
talán.ha mégsem,akkor gyere el egy diagra délpestre,és indítunk egy regenerációt.ha az sem fut le,akkor a dpf-ből kiszedeted a  befecskendezőt,és tisztítás után, már minden rendben lesz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8864 Dátum: 2016.07.04 hétfő, 08:17:38 »

talán.ha mégsem,akkor gyere el egy diagra délpestre,és indítunk egy regenerációt.ha az sem fut le,akkor a dpf-ből kiszedeted a  befecskendezőt,és tisztítás után, már minden rendben lesz.

2008-ban még nem volt külön befecskendező...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8865 Dátum: 2016.07.04 hétfő, 10:48:28 »

2008-ban még nem volt külön befecskendező...
igaz.akkor diag mindenképpen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Plebi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #8866 Dátum: 2016.07.04 hétfő, 19:41:09 »

van egy átütött kat+dpf párosom, ha kellene, programozót is tudok ajánlani

Most hogy mentem egy kicsit hosszabban, megint eltűnt magától a motor hiba jel, szóval tisztult annyit a rendszer. Ahogy olvasom sokaknak működik a kiírás, utánaolvasok, HZsoltnak írtam, bár itt a fórum alapesetben nem menti az elküldött üzenetet, úgyhogy most egy kicsit gondban vagyok, hogy írtam vagy sem  Roll Eyes Amennyiben tényleg érdemes lehet kiíratni és gondot sem okoz akkor lehet megpróbálom én is, bár ha van egy kicsi buktatója is akkor inkább az új szűrő 100 ért. Előtte a olajteknőnél eljövő nagy turbócsövet kell cseréltetnem, mert hegesztésnél a műanyag megrepedt, rozsdamentes csőből, meg szilikonosból lesz kicserélve. Főnököm elvileg 2 éve cserélte, ha cserélték neki  Huh?

Elmúlt jel ellenére csináltattam egy regenerálást a kocsin, AutoCom-mal. Kb 5 percig ment 2500-ös fordulaton, majd a maradék 20-25 percben alapjáraton, igaz a normálhoz képest sokkal melegebb kipufogó gázzal, másnál is ilyen, vagy ez már jelez valamit? Megmondani a szerelő sem tudja, hibát nem írt, végigment. Mazdára mondta, hogy ott 20-25 percig nyomja magasabb fordulaton. 

Hallottatok bármit is ezekről a részecskeszűrő márkákról: jmj; Bm catalysts; Asso? Első kettő alkatrészek.hu-nál van 80 alatt körül, az asso unixnál 115 listaáron, meg van walker 166-ért Cordierite minőségben, meg szintén walker 250-ért SiC minőségben. Nah walker tuti nem lesz, de ott mi lehet a minőségi különbség?


 
Naplózva

2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8867 Dátum: 2016.07.04 hétfő, 20:05:30 »

Most hogy mentem egy kicsit hosszabban, megint eltűnt magától a motor hiba jel, szóval tisztult annyit a rendszer. Ahogy olvasom sokaknak működik a kiírás, utánaolvasok, HZsoltnak írtam, bár itt a fórum alapesetben nem menti az elküldött üzenetet, úgyhogy most egy kicsit gondban vagyok, hogy írtam vagy sem  Roll Eyes Amennyiben tényleg érdemes lehet kiíratni és gondot sem okoz akkor lehet megpróbálom én is, bár ha van egy kicsi buktatója is akkor inkább az új szűrő 100 ért. Előtte a olajteknőnél eljövő nagy turbócsövet kell cseréltetnem, mert hegesztésnél a műanyag megrepedt, rozsdamentes csőből, meg szilikonosból lesz kicserélve. Főnököm elvileg 2 éve cserélte, ha cserélték neki  Huh?

Elmúlt jel ellenére csináltattam egy regenerálást a kocsin, AutoCom-mal. Kb 5 percig ment 2500-ös fordulaton, majd a maradék 20-25 percben alapjáraton, igaz a normálhoz képest sokkal melegebb kipufogó gázzal, másnál is ilyen, vagy ez már jelez valamit? Megmondani a szerelő sem tudja, hibát nem írt, végigment. Mazdára mondta, hogy ott 20-25 percig nyomja magasabb fordulaton. 

Hallottatok bármit is ezekről a részecskeszűrő márkákról: jmj; Bm catalysts; Asso? Első kettő alkatrészek.hu-nál van 80 alatt körül, az asso unixnál 115 listaáron, meg van walker 166-ért Cordierite minőségben, meg szintén walker 250-ért SiC minőségben. Nah walker tuti nem lesz, de ott mi lehet a minőségi különbség?


 

A 130 lovasnak más a motorvezérlője, mint a 140 lovasnak. Szóval a 140 lovasra megírt dpg kiiktató sw nem bizzos, hogx jó an130 lovasra...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #8868 Dátum: 2016.07.05 kedd, 14:00:48 »

Lehet, hogy inkább ide kellene írnom, mint teleszemetelem az általános topicot... Wink

Szóval mitől lehet, hogy az elmúlt 3000 km alatt a fogyim 1 literrel nőtt? Napi 30 km pálya + 30 km város az adag, illetve hétvégente átlagban 150 km pálya. Eddig is dettó ez volt a napi rutin es kevesebbet evett egy literrel. Klíma akkor is es most is mindig megy. Ja, es 500 km-enkent feldobja az olajcsere üzit miközben 7e km-rel korábban volt csere.

Kicsit sok az a nyári 8.2 liter... (ma reggel 8.5 az elmúlt hétvégére, ami 750 km)

Annyit már kiderítettem (remélem jól), hogy valószínű a DPF haldoklik, de nem tudom, mi a legjobb megoldás? Elvinni tisztíttatni 20-30e ft-ért van venni egy másikat 200e ft-ért? Pedig azt gondoltam, hogy a rengeteg pályázás miatt nálam rendesen tud majd regenerálni. Gondolom a kiiktatás nem ajánlott opció.

Esetleg tudna valaki segíteni - aki pesti - egy csatos bambiért cserébe, hogy diaggal megnézzük pontosan, mi a hiba oka? Smiley

És gondolom mihamarabb vigyem el újra olajcserére...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8869 Dátum: 2016.07.05 kedd, 15:02:00 »

Lehet, hogy inkább ide kellene írnom, mint teleszemetelem az általános topicot... Wink

Szóval mitől lehet, hogy az elmúlt 3000 km alatt a fogyim 1 literrel nőtt? Napi 30 km pálya + 30 km város az adag, illetve hétvégente átlagban 150 km pálya. Eddig is dettó ez volt a napi rutin es kevesebbet evett egy literrel. Klíma akkor is es most is mindig megy. Ja, es 500 km-enkent feldobja az olajcsere üzit miközben 7e km-rel korábban volt csere.

Kicsit sok az a nyári 8.2 liter... (ma reggel 8.5 az elmúlt hétvégére, ami 750 km)

Annyit már kiderítettem (remélem jól), hogy valószínű a DPF haldoklik, de nem tudom, mi a legjobb megoldás? Elvinni tisztíttatni 20-30e ft-ért van venni egy másikat 200e ft-ért? Pedig azt gondoltam, hogy a rengeteg pályázás miatt nálam rendesen tud majd regenerálni. Gondolom a kiiktatás nem ajánlott opció.

Esetleg tudna valaki segíteni - aki pesti - egy csatos bambiért cserébe, hogy diaggal megnézzük pontosan, mi a hiba oka? Smiley

És gondolom mihamarabb vigyem el újra olajcserére...
diag-bár ha hibakód nincs,maximum a regenek száma adhat következtetést,hogy tényleg az miatt nőtt a fogyi.lehet egy regent is indítani,lehet,hogy nem fut le a regeneráció az utóbbi időben.
a héten már nem érek rá,jövőhét meg szabi.szóval most nem tudom ígérni...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #8870 Dátum: 2016.07.05 kedd, 15:06:05 »

diag-bár ha hibakód nincs,maximum a regenek száma adhat következtetést,hogy tényleg az miatt nőtt a fogyi.lehet egy regent is indítani,lehet,hogy nem fut le a regeneráció az utóbbi időben.
a héten már nem érek rá,jövőhét meg szabi.szóval most nem tudom ígérni...

köszi a tippet.

remélem valaki szaki ráér, mert eléggé aggasztó a helyzet és mihamarabb a végére szeretnék járni, a napi kb. 70 km-rel elég hamar kifogy a tankom.Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8871 Dátum: 2016.07.05 kedd, 15:18:35 »

köszi a tippet.

remélem valaki szaki ráér, mert eléggé aggasztó a helyzet és mihamarabb a végére szeretnék járni, a napi kb. 70 km-rel elég hamar kifogy a tankom.Smiley

Most 140, vagy 170 lóerős az autód?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #8872 Dátum: 2016.07.05 kedd, 15:21:24 »

Most 140, vagy 170 lóerős az autód?

szoftveresen van ugye húzva, és most is úgy használom ~170le.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8873 Dátum: 2016.07.05 kedd, 15:24:03 »

szoftveresen van ugye húzva, és most is úgy használom ~170le.

Ha baj van a dpf-el akkor vészüzembe áll az autó. Sóval én először ezt a tuningot ellenőrizném...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #8874 Dátum: 2016.07.05 kedd, 15:26:40 »

Ha baj van a dpf-el akkor vészüzembe áll az autó. Sóval én először ezt a tuningot ellenőrizném...

Ellenőrzés alatt mit értesz pontosan? Vészüzembe állás miben nyilvánul meg?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #8875 Dátum: 2016.07.05 kedd, 18:17:51 »

Ellenőrzés alatt mit értesz pontosan? Vészüzembe állás miben nyilvánul meg?

Hát gondolom vissza kéne rakni a gyári szoftot és úgy használni egy ideig.
Vészüzemnél dob egy motor checket és elveszi a turbo nyomást alig fog gyorsulni az autó ilyen max 100 körül lehet vele menni.

Amúgy helló.  vigyor3
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #8876 Dátum: 2016.07.05 kedd, 19:08:14 »

Hát gondolom vissza kéne rakni a gyári szoftot és úgy használni egy ideig.
Vészüzemnél dob egy motor checket és elveszi a turbo nyomást alig fog gyorsulni az autó ilyen max 100 körül lehet vele menni.

Amúgy helló.  vigyor3

Helló! wave

Remélem nem találkozom ilyen vészüzemmel.Smiley Gondolod, hogy a gyári szoft visszarakása után le tudna futni a regen? Bár ha lefut (és szerintem az elmúlt hónapban párszor le kellett futnia, mert 145-150-nel jöttem haza pl. Debrecenből is, és 30 percig senki nem volt a pályán) akkor sem tisztul ki a dpf már, ugye?
Naplózva
gery83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



« Új hozzászólás #8877 Dátum: 2016.07.05 kedd, 19:18:06 »

Sziasztok, üdv Nektek, ez az első hsz-em.

Én múlt héten mentem végig hasonlón. Történetem röviden:
Hétfőn felvillant Engine Malfunction a Converse-en. Csütörtökön sikerült szervizbe kiolvastatni, hogy DPF eltömődés, regen leállt, stb. Aztán este Alf-nál megpróbáltunk egy statikus regent, ami nem ment le, mert "Katalizátor hőmérséklet alacsony" volt. Pénteken már korlátozta a turbot, szörnyű volt, ráadásul M0-n mentem egy csomót pont akkor. Alf tanácsára és a fórum alapos átnézése után pénteken délután 5kor nekiláttunk kitisztítani a plusz befecsis részt a kipuffban (nem tudom a rendes nevét). A FAQ-ban leírtak szerint lángszóró, kompresszor kellett hozzá. Mi még tűzhely tisztítót és higítót is adagoltunk hozzá (jól égett)  taps

Erről van szó:


Este 10kor már a Tesco parkolóban futtattam a regent, 40 percet ment, azóta teljesen jó.

Röviden: lehet, hogy próbál regenerálni, csak el van tömődve korommal a kis lyuk, és nem ér be a plusz gázolaj. Nekem sem volt rögtön hibakód, és check engine, csak amikor már durvult a helyzet. A végén 2-3 bar nyomáskülönbség volt már alaphelyzetben a részecske szűrőnél.

Innentől találgatás, majd a hozzáértők megmondják... azt mondják felhígulhat az olaj, lehetséges, hogy azért kéri a cserét?
Hibakódot, részecske szűrő állapotot esetleg tudok neked kiolvasni Pesten, de itt vége is a tudománynak  wave

köszi a tippet.

remélem valaki szaki ráér, mert eléggé aggasztó a helyzet és mihamarabb a végére szeretnék járni, a napi kb. 70 km-rel elég hamar kifogy a tankom.Smiley
Naplózva

MK4 2.0 2011 Titanium 140le
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #8878 Dátum: 2016.07.05 kedd, 19:26:24 »

Sziasztok, üdv Nektek, ez az első hsz-em.

Én múlt héten mentem végig hasonlón. Történetem röviden:
Hétfőn felvillant Engine Malfunction a Converse-en. Csütörtökön sikerült szervizbe kiolvastatni, hogy DPF eltömődés, regen leállt, stb. Aztán este Alf-nál megpróbáltunk egy statikus regent, ami nem ment le, mert "Katalizátor hőmérséklet alacsony" volt. Pénteken már korlátozta a turbot, szörnyű volt, ráadásul M0-n mentem egy csomót pont akkor. Alf tanácsára és a fórum alapos átnézése után pénteken délután 5kor nekiláttunk kitisztítani a plusz befecsis részt a kipuffban (nem tudom a rendes nevét). A FAQ-ban leírtak szerint lángszóró, kompresszor kellett hozzá. Mi még tűzhely tisztítót és higítót is adagoltunk hozzá (jól égett)  taps

Erről van szó:
[img]https://s32.postimg.org/aph6hxptx/2016_07_02_08_02_16.jpg[/img

Este 10kor már a Tesco parkolóban futtattam a regent, 40 percet ment, azóta teljesen jó.

Röviden: lehet, hogy próbál regenerálni, csak el van tömődve korommal a kis lyuk, és nem ér be a plusz gázolaj. Nekem sem volt rögtön hibakód, és check engine, csak amikor már durvult a helyzet. A végén 2-3 bar nyomáskülönbség volt már alaphelyzetben a részecske szűrőnél.

Innentől találgatás, majd a hozzáértők megmondják... azt mondják felhígulhat az olaj, lehetséges, hogy azért kéri a cserét?
Hibakódot, részecske szűrő állapotot esetleg tudok neked kiolvasni Pesten, de itt vége is a tudománynak  wave


Az a baj, hogy az enyém 2007-es és ott még nincs külön befecskendező, ha jól tudom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8879 Dátum: 2016.07.05 kedd, 19:27:34 »

Sziasztok, üdv Nektek, ez az első hsz-em.

Én múlt héten mentem végig hasonlón. Történetem röviden:
Hétfőn felvillant Engine Malfunction a Converse-en. Csütörtökön sikerült szervizbe kiolvastatni, hogy DPF eltömődés, regen leállt, stb. Aztán este Alf-nál megpróbáltunk egy statikus regent, ami nem ment le, mert "Katalizátor hőmérséklet alacsony" volt. Pénteken már korlátozta a turbot, szörnyű volt, ráadásul M0-n mentem egy csomót pont akkor. Alf tanácsára és a fórum alapos átnézése után pénteken délután 5kor nekiláttunk kitisztítani a plusz befecsis részt a kipuffban (nem tudom a rendes nevét). A FAQ-ban leírtak szerint lángszóró, kompresszor kellett hozzá. Mi még tűzhely tisztítót és higítót is adagoltunk hozzá (jól égett)  taps

Erről van szó:
[img]https://s32.postimg.org/aph6hxptx/2016_07_02_08_02_16.jpg

Este 10kor már a Tesco parkolóban futtattam a regent, 40 percet ment, azóta teljesen jó.

Röviden: lehet, hogy próbál regenerálni, csak el van tömődve korommal a kis lyuk, és nem ér be a plusz gázolaj. Nekem sem volt rögtön hibakód, és check engine, csak amikor már durvult a helyzet. A végén 2-3 bar nyomáskülönbség volt már alaphelyzetben a részecske szűrőnél.

Innentől találgatás, majd a hozzáértők megmondják... azt mondják felhígulhat az olaj, lehetséges, hogy azért kéri a cserét?
Hibakódot, részecske szűrő állapotot esetleg tudok neked kiolvasni Pesten, de itt vége is a tudománynak  wave

eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #8880 Dátum: 2016.07.05 kedd, 20:02:25 »

Sziasztok, üdv Nektek, ez az első hsz-em.

Én múlt héten mentem végig hasonlón. Történetem röviden:
Hétfőn felvillant Engine Malfunction a Converse-en. Csütörtökön sikerült szervizbe kiolvastatni, hogy DPF eltömődés, regen leállt, stb. Aztán este Alf-nál megpróbáltunk egy statikus regent, ami nem ment le, mert "Katalizátor hőmérséklet alacsony" volt. Pénteken már korlátozta a turbot, szörnyű volt, ráadásul M0-n mentem egy csomót pont akkor. Alf tanácsára és a fórum alapos átnézése után pénteken délután 5kor nekiláttunk kitisztítani a plusz befecsis részt a kipuffban (nem tudom a rendes nevét). A FAQ-ban leírtak szerint lángszóró, kompresszor kellett hozzá. Mi még tűzhely tisztítót és higítót is adagoltunk hozzá (jól égett)  taps

Erről van szó:


Este 10kor már a Tesco parkolóban futtattam a regent, 40 percet ment, azóta teljesen jó.

Röviden: lehet, hogy próbál regenerálni, csak el van tömődve korommal a kis lyuk, és nem ér be a plusz gázolaj. Nekem sem volt rögtön hibakód, és check engine, csak amikor már durvult a helyzet. A végén 2-3 bar nyomáskülönbség volt már alaphelyzetben a részecske szűrőnél.

Innentől találgatás, majd a hozzáértők megmondják... azt mondják felhígulhat az olaj, lehetséges, hogy azért kéri a cserét?
Hibakódot, részecske szűrő állapotot esetleg tudok neked kiolvasni Pesten, de itt vége is a tudománynak  wave


Ez mar az Euro5-s lenne igaz?
Naplózva

Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #8881 Dátum: 2016.07.05 kedd, 22:41:35 »

Az a baj, hogy az enyém 2007-es és ott még nincs külön befecskendező, ha jól tudom.

Ez így van, viszont nyomás különbség szenzor van, de ha jól vettem ki a szavaiból akkor ő nem a szenzort égette ki, hanem a befecskendezőket a szűrőnél tehát a te esetedben ez nem működik.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8882 Dátum: 2016.07.05 kedd, 22:42:39 »

Ez így van, viszont nyomás különbség szenzor van, de ha jól vettem ki a szavaiból akkor ő nem a szenzort égette ki, hanem a befecskendezőket a szűrőnél tehát a te esetedben ez nem működik.

de lehet, hogy a nyomásszenzor vacakol és egy kivesz, megtisztít ott is működhet.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #8883 Dátum: 2016.07.05 kedd, 22:57:40 »

de lehet, hogy a nyomásszenzor vacakol és egy kivesz, megtisztít ott is működhet.

Na, egy ilyenhez (is) értő szaki jól jönne.
Naplózva
gery83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



« Új hozzászólás #8884 Dátum: 2016.07.05 kedd, 23:12:06 »

Igen, az.

Ez mar az Euro5-s lenne igaz?
Naplózva

MK4 2.0 2011 Titanium 140le
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #8885 Dátum: 2016.07.06 szerda, 08:07:49 »

diag-bár ha hibakód nincs,maximum a regenek száma adhat következtetést,hogy tényleg az miatt nőtt a fogyi.lehet egy regent is indítani,lehet,hogy nem fut le a regeneráció az utóbbi időben.
a héten már nem érek rá,jövőhét meg szabi.szóval most nem tudom ígérni...
Azt nem tudod esetleg, hogy forscannel kiolvasható-e, hogy hányszor volt sikertelen regenerálási kísérlete az utolsó sikeres regen óta?
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8886 Dátum: 2016.07.06 szerda, 10:17:10 »

Azt nem tudod esetleg, hogy forscannel kiolvasható-e, hogy hányszor volt sikertelen regenerálási kísérlete az utolsó sikeres regen óta?
igen.van olyan autó ami közli,de van ami nem.talán a fl-es nem,de az előtti biztosan.a puding próbája az evés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8887 Dátum: 2016.07.06 szerda, 10:22:52 »

A leállítást követően a motortér felől hallható kattogással a pierburg szelepek összecserélésére vonatkozó igényét jelzi a TDCI?  szomoru1
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gery83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



« Új hozzászólás #8888 Dátum: 2016.07.06 szerda, 10:32:16 »

Nálam az asszony szerint kecske hangot ad ilyenkor...  nyes

A leállítást követően a motortér felől hallható kattogással a pierburg szelepek összecserélésére vonatkozó igényét jelzi a TDCI?  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0 2011 Titanium 140le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8889 Dátum: 2016.07.06 szerda, 10:36:58 »

A leállítást követően a motortér felől hallható kattogással a pierburg szelepek összecserélésére vonatkozó igényét jelzi a TDCI?  szomoru1
az nem kattog,hanem fingik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8890 Dátum: 2016.07.06 szerda, 10:37:48 »

A leállítást követően a motortér felől hallható kattogással a pierburg szelepek összecserélésére vonatkozó igényét jelzi a TDCI?  szomoru1

nem hiszem, szerintem csak valami alapállapotba áll vissza. Olyankor morogni szokott, de neked alig két éves az turbót állító szeleped, nem hiszem, hogy ott lenne valami.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8891 Dátum: 2016.07.06 szerda, 10:40:47 »

A leállítást követően a motortér felől hallható kattogással a pierburg szelepek összecserélésére vonatkozó igényét jelzi a TDCI?  szomoru1

Az EGR-t hallod kattogni...

Egyébként így nyáron jóval többet csinálja szerintem, de nem értem miért, mikor pont télen van/lenne értelme...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #8892 Dátum: 2016.07.06 szerda, 11:03:22 »

A leállítást követően a motortér felől hallható kattogással a pierburg szelepek összecserélésére vonatkozó igényét jelzi a TDCI?  szomoru1
+1 EGR, ezt mondtak legalabbis a szervizbe, nekem is csinalja időnként vagy 4-5x kibenyitogatja leállítás után.
Naplózva

kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8893 Dátum: 2016.07.06 szerda, 11:05:18 »

A leállítást követően a motortér felől hallható kattogással a pierburg szelepek összecserélésére vonatkozó igényét jelzi a TDCI?  szomoru1

Az EGR kattogással sem kell foglalkozni, mert az meg le van dugózva Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #8894 Dátum: 2016.07.06 szerda, 12:21:39 »

Az EGR kattogással sem kell foglalkozni, mert az meg le van dugózva Cheesy

Na ja, de ettől függetlenül nekem is szokta csinálni, elvileg tisztítja ilyenkor.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8895 Dátum: 2016.07.06 szerda, 12:47:32 »

Na ja, de ettől függetlenül nekem is szokta csinálni, elvileg tisztítja ilyenkor.

persze, vezérelni fogja még és kattogni is fog.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8896 Dátum: 2016.07.06 szerda, 13:54:42 »

A leállítást követően a motortér felől hallható kattogással a pierburg szelepek összecserélésére vonatkozó igényét jelzi a TDCI?  szomoru1
Kösz a sok választ, megnyugtató. Smiley  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #8897 Dátum: 2016.07.06 szerda, 22:38:52 »

Azt nem tudod esetleg, hogy forscannel kiolvasható-e, hogy hányszor volt sikertelen regenerálási kísérlete az utolsó sikeres regen óta?

Nem tudom sajna. Ellenben van tapasztalat dpf tisztítással? Gondolkozom, hogy első körben keresek valakit aki ezt megcsinálná, aztán majd meglátom hogy milyen hosszabb tavon a dolog.
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8898 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 19:22:56 »

Sziasztok!

Sikerült egy egr dugót vennem jó áron és a beszerelése után nem tudom, hogy van-e valami teendőm!?
Mk3-nál az euro4es mociknál volt hibakódjelzés, igaz ott elektromos egr volt. Itt lesz hibajelzés, ha még az euro4es (QXBA, 140Le-s) mocim van!?  integet2
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #8899 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 20:19:58 »

Sziasztok!

Sikerült egy egr dugót vennem jó áron és a beszerelése után nem tudom, hogy van-e valami teendőm!?
Mk3-nál az euro4es mociknál volt hibakódjelzés, igaz ott elektromos egr volt. Itt lesz hibajelzés, ha még az euro4es (QXBA, 140Le-s) mocim van!?  integet2

Nálam nincs hibajelzés,motorkód ugyanez
Naplózva
Oldalak: 1 ... 171 172 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 184 185 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.