Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:25:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
171
172
173
174
175
176
177
[
178
]
179
180
181
182
183
184
185
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254359 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8850 Dátum:
2016.06.29 szerda, 10:59:57 »
Idézetet írta: alf - 2016.06.29 szerda, 09:35:08
nekem azt az embert mutasd be,aki már túl van 100e hibamentes km-en....
van nem 1.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8851 Dátum:
2016.06.29 szerda, 11:10:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.29 szerda, 10:59:57
van nem 1.
ember? jah....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8852 Dátum:
2016.06.29 szerda, 11:11:10 »
Idézetet írta: alf - 2016.06.29 szerda, 11:10:05
ember? jah....
mert mégis milyen hibákra gondolsz?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8853 Dátum:
2016.06.29 szerda, 11:12:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.29 szerda, 11:11:10
mert mégis milyen hibákra gondolsz?
elektromos hibakódok,rángatás,füstölés,turbó,műszaki,stb,stb...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8854 Dátum:
2016.06.29 szerda, 11:24:23 »
Idézetet írta: alf - 2016.06.29 szerda, 11:12:38
elektromos hibakódok,rángatás,füstölés,turbó,műszaki,stb,stb...
ha normálisan csinálják egyikkel sincs gond. akinek kell pü-ben szivesen megadom a szaki elérhetőségét
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8855 Dátum:
2016.06.29 szerda, 15:37:06 »
Idézetet írta: alf - 2016.06.29 szerda, 09:35:08
nekem azt az embert mutasd be,aki már túl van 100e hibamentes km-en....
Jelentem már 30e km körül járok regenerálás nélkül.
Természetesen probléma mentesen mintha gyárilag nem lett volna rajta DPF.
Hzsoltnak igaza van sokáig csak félmegoldás létezett nekem is, elsőnek az volt meg amivel tényleg volt szívás, de már egy éve vagy több megvan a végleges szoft.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.29 szerda, 15:41:52 írta Szlobi
»
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8856 Dátum:
2016.06.29 szerda, 15:43:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.29 szerda, 11:24:23
ha normálisan csinálják egyikkel sincs gond. akinek kell pü-ben szivesen megadom a szaki elérhetőségét
Letezik ilyen FL -es verziora is ami mar EU5-s?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
bozokigabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8857 Dátum:
2016.06.29 szerda, 19:41:35 »
Idézetet írta: alf - 2016.06.29 szerda, 11:12:38
elektromos hibakódok,rángatás,füstölés,turbó,műszaki,stb,stb...
Hibakódot leszámítva itt vagyok én 101ekm-el. Nálam 2x volt hiba:1. olajcsere nullázás elfelejtve szerelő részéröl de a kocsi nem feledékeny
2 . a dpf szürőnél valami izzitó bigyó volt beszarva de cserélni nem kellett csak vajákolni valamit rajta.
Ennyi hibát kivánok mindenkinek!
Naplózva
mk4 kombi Ghia TXBA
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8858 Dátum:
2016.06.29 szerda, 19:55:46 »
Idézetet írta: bozokigabi - 2016.06.29 szerda, 19:41:35
Hibakódot leszámítva itt vagyok én 101ekm-el. Nálam 2x volt hiba:1. olajcsere nullázás elfelejtve szerelő részéröl de a kocsi nem feledékeny
2 . a dpf szürőnél valami izzitó bigyó volt beszarva de cserélni nem kellett csak vajákolni valamit rajta.
Ennyi hibát kivánok mindenkinek!
Az szép akkor ezek szerint a txba motor kódosokat is lehet már jó ideje kiütni. Ezeknek a hibáknak semmi köze a dpf offhoz.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8859 Dátum:
2016.06.29 szerda, 21:38:34 »
És dinamikában van valami változás?
Idézetet írta: Szlobi - 2016.06.29 szerda, 15:37:06
Jelentem már 30e km körül járok regenerálás nélkül.
Természetesen probléma mentesen mintha gyárilag nem lett volna rajta DPF.
Hzsoltnak igaza van sokáig csak félmegoldás létezett nekem is, elsőnek az volt meg amivel tényleg volt szívás, de már egy éve vagy több megvan a végleges szoft.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8860 Dátum:
2016.06.29 szerda, 22:58:56 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.06.29 szerda, 21:38:34
És dinamikában van valami változás?
Ugyanúgy viselkedik, nincs változás.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
optikal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8861 Dátum:
2016.06.29 szerda, 23:46:50 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.06.29 szerda, 09:13:36
Igen, kényelmesen fél óra. 8-as imbusz, meg 27-es crova legyen, és akkor minden sima.
Jah, meg asszem 10-es crova az alsó motorvédő műanyag levételéhez.
Naplózva
2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Bögöly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8862 Dátum:
2016.07.03 vasárnap, 22:31:44 »
Üdv, segítséget szeretnék kérni, 2008 as 2.0 Tdci mondeomban világít a motorellenőrzés lámpa. A szerelő szerint a részecskeszűrő koszolódása miatt van. Sajnos ritkán használom hosszú távra, de tervezem hogy felviszem autópályára hogy tisztuljon a részecskeszűrő. Szerintetek segít rajta?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8863 Dátum:
2016.07.04 hétfő, 07:40:54 »
Idézetet írta: Bögöly - 2016.07.03 vasárnap, 22:31:44
Üdv, segítséget szeretnék kérni, 2008 as 2.0 Tdci mondeomban világít a motorellenőrzés lámpa. A szerelő szerint a részecskeszűrő koszolódása miatt van. Sajnos ritkán használom hosszú távra, de tervezem hogy felviszem autópályára hogy tisztuljon a részecskeszűrő. Szerintetek segít rajta?
talán.ha mégsem,akkor gyere el egy diagra délpestre,és indítunk egy regenerációt.ha az sem fut le,akkor a dpf-ből kiszedeted a befecskendezőt,és tisztítás után, már minden rendben lesz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8864 Dátum:
2016.07.04 hétfő, 08:17:38 »
Idézetet írta: alf - 2016.07.04 hétfő, 07:40:54
talán.ha mégsem,akkor gyere el egy diagra délpestre,és indítunk egy regenerációt.ha az sem fut le,akkor a dpf-ből kiszedeted a befecskendezőt,és tisztítás után, már minden rendben lesz.
2008-ban még nem volt külön befecskendező...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8865 Dátum:
2016.07.04 hétfő, 10:48:28 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.07.04 hétfő, 08:17:38
2008-ban még nem volt külön befecskendező...
igaz.akkor diag mindenképpen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Plebi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8866 Dátum:
2016.07.04 hétfő, 19:41:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.28 kedd, 11:25:18
van egy átütött kat+dpf párosom, ha kellene, programozót is tudok ajánlani
Most hogy mentem egy kicsit hosszabban, megint eltűnt magától a motor hiba jel, szóval tisztult annyit a rendszer. Ahogy olvasom sokaknak működik a kiírás, utánaolvasok, HZsoltnak írtam, bár itt a fórum alapesetben nem menti az elküldött üzenetet, úgyhogy most egy kicsit gondban vagyok, hogy írtam vagy sem
Amennyiben tényleg érdemes lehet kiíratni és gondot sem okoz akkor lehet megpróbálom én is, bár ha van egy kicsi buktatója is akkor inkább az új szűrő 100 ért. Előtte a olajteknőnél eljövő nagy turbócsövet kell cseréltetnem, mert hegesztésnél a műanyag megrepedt, rozsdamentes csőből, meg szilikonosból lesz kicserélve. Főnököm elvileg 2 éve cserélte, ha cserélték neki
Elmúlt jel ellenére csináltattam egy regenerálást a kocsin, AutoCom-mal. Kb 5 percig ment 2500-ös fordulaton, majd a maradék 20-25 percben alapjáraton, igaz a normálhoz képest sokkal melegebb kipufogó gázzal, másnál is ilyen, vagy ez már jelez valamit? Megmondani a szerelő sem tudja, hibát nem írt, végigment. Mazdára mondta, hogy ott 20-25 percig nyomja magasabb fordulaton.
Hallottatok bármit is ezekről a részecskeszűrő márkákról: jmj; Bm catalysts; Asso? Első kettő alkatrészek.hu-nál van 80 alatt körül, az asso unixnál 115 listaáron, meg van walker 166-ért Cordierite minőségben, meg szintén walker 250-ért SiC minőségben. Nah walker tuti nem lesz, de ott mi lehet a minőségi különbség?
Naplózva
2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8867 Dátum:
2016.07.04 hétfő, 20:05:30 »
Idézetet írta: Plebi - 2016.07.04 hétfő, 19:41:09
Most hogy mentem egy kicsit hosszabban, megint eltűnt magától a motor hiba jel, szóval tisztult annyit a rendszer. Ahogy olvasom sokaknak működik a kiírás, utánaolvasok, HZsoltnak írtam, bár itt a fórum alapesetben nem menti az elküldött üzenetet, úgyhogy most egy kicsit gondban vagyok, hogy írtam vagy sem
Amennyiben tényleg érdemes lehet kiíratni és gondot sem okoz akkor lehet megpróbálom én is, bár ha van egy kicsi buktatója is akkor inkább az új szűrő 100 ért. Előtte a olajteknőnél eljövő nagy turbócsövet kell cseréltetnem, mert hegesztésnél a műanyag megrepedt, rozsdamentes csőből, meg szilikonosból lesz kicserélve. Főnököm elvileg 2 éve cserélte, ha cserélték neki
Elmúlt jel ellenére csináltattam egy regenerálást a kocsin, AutoCom-mal. Kb 5 percig ment 2500-ös fordulaton, majd a maradék 20-25 percben alapjáraton, igaz a normálhoz képest sokkal melegebb kipufogó gázzal, másnál is ilyen, vagy ez már jelez valamit? Megmondani a szerelő sem tudja, hibát nem írt, végigment. Mazdára mondta, hogy ott 20-25 percig nyomja magasabb fordulaton.
Hallottatok bármit is ezekről a részecskeszűrő márkákról: jmj; Bm catalysts; Asso? Első kettő alkatrészek.hu-nál van 80 alatt körül, az asso unixnál 115 listaáron, meg van walker 166-ért Cordierite minőségben, meg szintén walker 250-ért SiC minőségben. Nah walker tuti nem lesz, de ott mi lehet a minőségi különbség?
A 130 lovasnak más a motorvezérlője, mint a 140 lovasnak. Szóval a 140 lovasra megírt dpg kiiktató sw nem bizzos, hogx jó an130 lovasra...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tayrol
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8868 Dátum:
2016.07.05 kedd, 14:00:48 »
Lehet, hogy inkább ide kellene írnom, mint teleszemetelem az általános topicot...
Szóval mitől lehet, hogy az elmúlt 3000 km alatt a fogyim 1 literrel nőtt? Napi 30 km pálya + 30 km város az adag, illetve hétvégente átlagban 150 km pálya. Eddig is dettó ez volt a napi rutin es kevesebbet evett egy literrel. Klíma akkor is es most is mindig megy. Ja, es 500 km-enkent feldobja az olajcsere üzit miközben 7e km-rel korábban volt csere.
Kicsit sok az a nyári 8.2 liter... (ma reggel 8.5 az elmúlt hétvégére, ami 750 km)
Annyit már kiderítettem (remélem jól), hogy valószínű a DPF haldoklik, de nem tudom, mi a legjobb megoldás? Elvinni tisztíttatni 20-30e ft-ért van venni egy másikat 200e ft-ért? Pedig azt gondoltam, hogy a rengeteg pályázás miatt nálam rendesen tud majd regenerálni. Gondolom a kiiktatás nem ajánlott opció.
Esetleg tudna valaki segíteni - aki pesti - egy csatos bambiért cserébe, hogy diaggal megnézzük pontosan, mi a hiba oka? Smiley
És gondolom mihamarabb vigyem el újra olajcserére...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8869 Dátum:
2016.07.05 kedd, 15:02:00 »
Idézetet írta: tayrol - 2016.07.05 kedd, 14:00:48
Lehet, hogy inkább ide kellene írnom, mint teleszemetelem az általános topicot...
Szóval mitől lehet, hogy az elmúlt 3000 km alatt a fogyim 1 literrel nőtt? Napi 30 km pálya + 30 km város az adag, illetve hétvégente átlagban 150 km pálya. Eddig is dettó ez volt a napi rutin es kevesebbet evett egy literrel. Klíma akkor is es most is mindig megy. Ja, es 500 km-enkent feldobja az olajcsere üzit miközben 7e km-rel korábban volt csere.
Kicsit sok az a nyári 8.2 liter... (ma reggel 8.5 az elmúlt hétvégére, ami 750 km)
Annyit már kiderítettem (remélem jól), hogy valószínű a DPF haldoklik, de nem tudom, mi a legjobb megoldás? Elvinni tisztíttatni 20-30e ft-ért van venni egy másikat 200e ft-ért? Pedig azt gondoltam, hogy a rengeteg pályázás miatt nálam rendesen tud majd regenerálni. Gondolom a kiiktatás nem ajánlott opció.
Esetleg tudna valaki segíteni - aki pesti - egy csatos bambiért cserébe, hogy diaggal megnézzük pontosan, mi a hiba oka? Smiley
És gondolom mihamarabb vigyem el újra olajcserére...
diag-bár ha hibakód nincs,maximum a regenek száma adhat következtetést,hogy tényleg az miatt nőtt a fogyi.lehet egy regent is indítani,lehet,hogy nem fut le a regeneráció az utóbbi időben.
a héten már nem érek rá,jövőhét meg szabi.szóval most nem tudom ígérni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tayrol
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8870 Dátum:
2016.07.05 kedd, 15:06:05 »
Idézetet írta: alf - 2016.07.05 kedd, 15:02:00
diag-bár ha hibakód nincs,maximum a regenek száma adhat következtetést,hogy tényleg az miatt nőtt a fogyi.lehet egy regent is indítani,lehet,hogy nem fut le a regeneráció az utóbbi időben.
a héten már nem érek rá,jövőhét meg szabi.szóval most nem tudom ígérni...
köszi a tippet.
remélem valaki szaki ráér, mert eléggé aggasztó a helyzet és mihamarabb a végére szeretnék járni, a napi kb. 70 km-rel elég hamar kifogy a tankom.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8871 Dátum:
2016.07.05 kedd, 15:18:35 »
Idézetet írta: tayrol - 2016.07.05 kedd, 15:06:05
köszi a tippet.
remélem valaki szaki ráér, mert eléggé aggasztó a helyzet és mihamarabb a végére szeretnék járni, a napi kb. 70 km-rel elég hamar kifogy a tankom.
Most 140, vagy 170 lóerős az autód?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tayrol
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8872 Dátum:
2016.07.05 kedd, 15:21:24 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.07.05 kedd, 15:18:35
Most 140, vagy 170 lóerős az autód?
szoftveresen van ugye húzva, és most is úgy használom ~170le.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8873 Dátum:
2016.07.05 kedd, 15:24:03 »
Idézetet írta: tayrol - 2016.07.05 kedd, 15:21:24
szoftveresen van ugye húzva, és most is úgy használom ~170le.
Ha baj van a dpf-el akkor vészüzembe áll az autó. Sóval én először ezt a tuningot ellenőrizném...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tayrol
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8874 Dátum:
2016.07.05 kedd, 15:26:40 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.07.05 kedd, 15:24:03
Ha baj van a dpf-el akkor vészüzembe áll az autó. Sóval én először ezt a tuningot ellenőrizném...
Ellenőrzés alatt mit értesz pontosan? Vészüzembe állás miben nyilvánul meg?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8875 Dátum:
2016.07.05 kedd, 18:17:51 »
Idézetet írta: tayrol - 2016.07.05 kedd, 15:26:40
Ellenőrzés alatt mit értesz pontosan? Vészüzembe állás miben nyilvánul meg?
Hát gondolom vissza kéne rakni a gyári szoftot és úgy használni egy ideig.
Vészüzemnél dob egy motor checket és elveszi a turbo nyomást alig fog gyorsulni az autó ilyen max 100 körül lehet vele menni.
Amúgy helló.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
tayrol
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8876 Dátum:
2016.07.05 kedd, 19:08:14 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.07.05 kedd, 18:17:51
Hát gondolom vissza kéne rakni a gyári szoftot és úgy használni egy ideig.
Vészüzemnél dob egy motor checket és elveszi a turbo nyomást alig fog gyorsulni az autó ilyen max 100 körül lehet vele menni.
Amúgy helló.
Helló!
Remélem nem találkozom ilyen vészüzemmel.
Gondolod, hogy a gyári szoft visszarakása után le tudna futni a regen? Bár ha lefut (és szerintem az elmúlt hónapban párszor le kellett futnia, mert 145-150-nel jöttem haza pl. Debrecenből is, és 30 percig senki nem volt a pályán) akkor sem tisztul ki a dpf már, ugye?
Naplózva
gery83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8877 Dátum:
2016.07.05 kedd, 19:18:06 »
Sziasztok, üdv Nektek, ez az első hsz-em.
Én múlt héten mentem végig hasonlón. Történetem röviden:
Hétfőn felvillant Engine Malfunction a Converse-en. Csütörtökön sikerült szervizbe kiolvastatni, hogy DPF eltömődés, regen leállt, stb. Aztán este Alf-nál megpróbáltunk egy statikus regent, ami nem ment le, mert "Katalizátor hőmérséklet alacsony" volt. Pénteken már korlátozta a turbot, szörnyű volt, ráadásul M0-n mentem egy csomót pont akkor. Alf tanácsára és a fórum alapos átnézése után pénteken délután 5kor nekiláttunk kitisztítani a plusz befecsis részt a kipuffban (nem tudom a rendes nevét). A FAQ-ban leírtak szerint lángszóró, kompresszor kellett hozzá. Mi még tűzhely tisztítót és higítót is adagoltunk hozzá (jól égett)
Erről van szó:
Este 10kor már a Tesco parkolóban futtattam a regent, 40 percet ment, azóta teljesen jó.
Röviden: lehet, hogy próbál regenerálni, csak el van tömődve korommal a kis lyuk, és nem ér be a plusz gázolaj. Nekem sem volt rögtön hibakód, és check engine, csak amikor már durvult a helyzet. A végén 2-3 bar nyomáskülönbség volt már alaphelyzetben a részecske szűrőnél.
Innentől találgatás, majd a hozzáértők megmondják... azt mondják felhígulhat az olaj, lehetséges, hogy azért kéri a cserét?
Hibakódot, részecske szűrő állapotot esetleg tudok neked kiolvasni Pesten, de itt vége is a tudománynak
Idézetet írta: tayrol - 2016.07.05 kedd, 15:06:05
köszi a tippet.
remélem valaki szaki ráér, mert eléggé aggasztó a helyzet és mihamarabb a végére szeretnék járni, a napi kb. 70 km-rel elég hamar kifogy a tankom.
Naplózva
MK4 2.0 2011 Titanium 140le
tayrol
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8878 Dátum:
2016.07.05 kedd, 19:26:24 »
Idézetet írta: gery83 - 2016.07.05 kedd, 19:18:06
Sziasztok, üdv Nektek, ez az első hsz-em.
Én múlt héten mentem végig hasonlón. Történetem röviden:
Hétfőn felvillant Engine Malfunction a Converse-en. Csütörtökön sikerült szervizbe kiolvastatni, hogy DPF eltömődés, regen leállt, stb. Aztán este Alf-nál megpróbáltunk egy statikus regent, ami nem ment le, mert "Katalizátor hőmérséklet alacsony" volt. Pénteken már korlátozta a turbot, szörnyű volt, ráadásul M0-n mentem egy csomót pont akkor. Alf tanácsára és a fórum alapos átnézése után pénteken délután 5kor nekiláttunk kitisztítani a plusz befecsis részt a kipuffban (nem tudom a rendes nevét). A FAQ-ban leírtak szerint lángszóró, kompresszor kellett hozzá. Mi még tűzhely tisztítót és higítót is adagoltunk hozzá (jól égett)
Erről van szó:
[img]https://s32.postimg.org/aph6hxptx/2016_07_02_08_02_16.jpg[/img
Este 10kor már a Tesco parkolóban futtattam a regent, 40 percet ment, azóta teljesen jó.
Röviden: lehet, hogy próbál regenerálni, csak el van tömődve korommal a kis lyuk, és nem ér be a plusz gázolaj. Nekem sem volt rögtön hibakód, és check engine, csak amikor már durvult a helyzet. A végén 2-3 bar nyomáskülönbség volt már alaphelyzetben a részecske szűrőnél.
Innentől találgatás, majd a hozzáértők megmondják... azt mondják felhígulhat az olaj, lehetséges, hogy azért kéri a cserét?
Hibakódot, részecske szűrő állapotot esetleg tudok neked kiolvasni Pesten, de itt vége is a tudománynak
Az a baj, hogy az enyém 2007-es és ott még nincs külön befecskendező, ha jól tudom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8879 Dátum:
2016.07.05 kedd, 19:27:34 »
Idézetet írta: gery83 - 2016.07.05 kedd, 19:18:06
Sziasztok, üdv Nektek, ez az első hsz-em.
Én múlt héten mentem végig hasonlón. Történetem röviden:
Hétfőn felvillant Engine Malfunction a Converse-en. Csütörtökön sikerült szervizbe kiolvastatni, hogy DPF eltömődés, regen leállt, stb. Aztán este Alf-nál megpróbáltunk egy statikus regent, ami nem ment le, mert "Katalizátor hőmérséklet alacsony" volt. Pénteken már korlátozta a turbot, szörnyű volt, ráadásul M0-n mentem egy csomót pont akkor. Alf tanácsára és a fórum alapos átnézése után pénteken délután 5kor nekiláttunk kitisztítani a plusz befecsis részt a kipuffban (nem tudom a rendes nevét). A FAQ-ban leírtak szerint lángszóró, kompresszor kellett hozzá. Mi még tűzhely tisztítót és higítót is adagoltunk hozzá (jól égett)
Erről van szó:
[img]https://s32.postimg.org/aph6hxptx/2016_07_02_08_02_16.jpg
Este 10kor már a Tesco parkolóban futtattam a regent, 40 percet ment, azóta teljesen jó.
Röviden: lehet, hogy próbál regenerálni, csak el van tömődve korommal a kis lyuk, és nem ér be a plusz gázolaj. Nekem sem volt rögtön hibakód, és check engine, csak amikor már durvult a helyzet. A végén 2-3 bar nyomáskülönbség volt már alaphelyzetben a részecske szűrőnél.
Innentől találgatás, majd a hozzáértők megmondják... azt mondják felhígulhat az olaj, lehetséges, hogy azért kéri a cserét?
Hibakódot, részecske szűrő állapotot esetleg tudok neked kiolvasni Pesten, de itt vége is a tudománynak
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8880 Dátum:
2016.07.05 kedd, 20:02:25 »
Idézetet írta: gery83 - 2016.07.05 kedd, 19:18:06
Sziasztok, üdv Nektek, ez az első hsz-em.
Én múlt héten mentem végig hasonlón. Történetem röviden:
Hétfőn felvillant Engine Malfunction a Converse-en. Csütörtökön sikerült szervizbe kiolvastatni, hogy DPF eltömődés, regen leállt, stb. Aztán este Alf-nál megpróbáltunk egy statikus regent, ami nem ment le, mert "Katalizátor hőmérséklet alacsony" volt. Pénteken már korlátozta a turbot, szörnyű volt, ráadásul M0-n mentem egy csomót pont akkor. Alf tanácsára és a fórum alapos átnézése után pénteken délután 5kor nekiláttunk kitisztítani a plusz befecsis részt a kipuffban (nem tudom a rendes nevét). A FAQ-ban leírtak szerint lángszóró, kompresszor kellett hozzá. Mi még tűzhely tisztítót és higítót is adagoltunk hozzá (jól égett)
Erről van szó:
Este 10kor már a Tesco parkolóban futtattam a regent, 40 percet ment, azóta teljesen jó.
Röviden: lehet, hogy próbál regenerálni, csak el van tömődve korommal a kis lyuk, és nem ér be a plusz gázolaj. Nekem sem volt rögtön hibakód, és check engine, csak amikor már durvult a helyzet. A végén 2-3 bar nyomáskülönbség volt már alaphelyzetben a részecske szűrőnél.
Innentől találgatás, majd a hozzáértők megmondják... azt mondják felhígulhat az olaj, lehetséges, hogy azért kéri a cserét?
Hibakódot, részecske szűrő állapotot esetleg tudok neked kiolvasni Pesten, de itt vége is a tudománynak
Ez mar az Euro5-s lenne igaz?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8881 Dátum:
2016.07.05 kedd, 22:41:35 »
Idézetet írta: tayrol - 2016.07.05 kedd, 19:26:24
Az a baj, hogy az enyém 2007-es és ott még nincs külön befecskendező, ha jól tudom.
Ez így van, viszont nyomás különbség szenzor van, de ha jól vettem ki a szavaiból akkor ő nem a szenzort égette ki, hanem a befecskendezőket a szűrőnél tehát a te esetedben ez nem működik.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8882 Dátum:
2016.07.05 kedd, 22:42:39 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.07.05 kedd, 22:41:35
Ez így van, viszont nyomás különbség szenzor van, de ha jól vettem ki a szavaiból akkor ő nem a szenzort égette ki, hanem a befecskendezőket a szűrőnél tehát a te esetedben ez nem működik.
de lehet, hogy a nyomásszenzor vacakol és egy kivesz, megtisztít ott is működhet.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
tayrol
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8883 Dátum:
2016.07.05 kedd, 22:57:40 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.07.05 kedd, 22:42:39
de lehet, hogy a nyomásszenzor vacakol és egy kivesz, megtisztít ott is működhet.
Na, egy ilyenhez (is) értő szaki jól jönne.
Naplózva
gery83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8884 Dátum:
2016.07.05 kedd, 23:12:06 »
Igen, az.
Idézetet írta: ReFi - 2016.07.05 kedd, 20:02:25
Ez mar az Euro5-s lenne igaz?
Naplózva
MK4 2.0 2011 Titanium 140le
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8885 Dátum:
2016.07.06 szerda, 08:07:49 »
Idézetet írta: alf - 2016.07.05 kedd, 15:02:00
diag-bár ha hibakód nincs,maximum a regenek száma adhat következtetést,hogy tényleg az miatt nőtt a fogyi.lehet egy regent is indítani,lehet,hogy nem fut le a regeneráció az utóbbi időben.
a héten már nem érek rá,jövőhét meg szabi.szóval most nem tudom ígérni...
Azt nem tudod esetleg, hogy forscannel kiolvasható-e, hogy hányszor volt sikertelen regenerálási kísérlete az utolsó sikeres regen óta?
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8886 Dátum:
2016.07.06 szerda, 10:17:10 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.07.06 szerda, 08:07:49
Azt nem tudod esetleg, hogy forscannel kiolvasható-e, hogy hányszor volt sikertelen regenerálási kísérlete az utolsó sikeres regen óta?
igen.van olyan autó ami közli,de van ami nem.talán a fl-es nem,de az előtti biztosan.a puding próbája az evés.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8887 Dátum:
2016.07.06 szerda, 10:22:52 »
A leállítást követően a motortér felől hallható kattogással a pierburg szelepek összecserélésére vonatkozó igényét jelzi a TDCI?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gery83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8888 Dátum:
2016.07.06 szerda, 10:32:16 »
Nálam az asszony szerint kecske hangot ad ilyenkor...
Idézetet írta: Relhist - 2016.07.06 szerda, 10:22:52
A leállítást követően a motortér felől hallható kattogással a pierburg szelepek összecserélésére vonatkozó igényét jelzi a TDCI?
Naplózva
MK4 2.0 2011 Titanium 140le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8889 Dátum:
2016.07.06 szerda, 10:36:58 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.07.06 szerda, 10:22:52
A leállítást követően a motortér felől hallható kattogással a pierburg szelepek összecserélésére vonatkozó igényét jelzi a TDCI?
az nem kattog,hanem fingik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8890 Dátum:
2016.07.06 szerda, 10:37:48 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.07.06 szerda, 10:22:52
A leállítást követően a motortér felől hallható kattogással a pierburg szelepek összecserélésére vonatkozó igényét jelzi a TDCI?
nem hiszem, szerintem csak valami alapállapotba áll vissza. Olyankor morogni szokott, de neked alig két éves az turbót állító szeleped, nem hiszem, hogy ott lenne valami.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8891 Dátum:
2016.07.06 szerda, 10:40:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.07.06 szerda, 10:22:52
A leállítást követően a motortér felől hallható kattogással a pierburg szelepek összecserélésére vonatkozó igényét jelzi a TDCI?
Az EGR-t hallod kattogni...
Egyébként így nyáron jóval többet csinálja szerintem, de nem értem miért, mikor pont télen van/lenne értelme...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8892 Dátum:
2016.07.06 szerda, 11:03:22 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.07.06 szerda, 10:22:52
A leállítást követően a motortér felől hallható kattogással a pierburg szelepek összecserélésére vonatkozó igényét jelzi a TDCI?
+1 EGR, ezt mondtak legalabbis a szervizbe, nekem is csinalja időnként vagy 4-5x kibenyitogatja leállítás után.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8893 Dátum:
2016.07.06 szerda, 11:05:18 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.07.06 szerda, 10:22:52
A leállítást követően a motortér felől hallható kattogással a pierburg szelepek összecserélésére vonatkozó igényét jelzi a TDCI?
Az EGR kattogással sem kell foglalkozni, mert az meg le van dugózva
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8894 Dátum:
2016.07.06 szerda, 12:21:39 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.07.06 szerda, 11:05:18
Az EGR kattogással sem kell foglalkozni, mert az meg le van dugózva
Na ja, de ettől függetlenül nekem is szokta csinálni, elvileg tisztítja ilyenkor.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8895 Dátum:
2016.07.06 szerda, 12:47:32 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.07.06 szerda, 12:21:39
Na ja, de ettől függetlenül nekem is szokta csinálni, elvileg tisztítja ilyenkor.
persze, vezérelni fogja még és kattogni is fog.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8896 Dátum:
2016.07.06 szerda, 13:54:42 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.07.06 szerda, 10:22:52
A leállítást követően a motortér felől hallható kattogással a pierburg szelepek összecserélésére vonatkozó igényét jelzi a TDCI?
Kösz a sok választ, megnyugtató.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
tayrol
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8897 Dátum:
2016.07.06 szerda, 22:38:52 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.07.06 szerda, 08:07:49
Azt nem tudod esetleg, hogy forscannel kiolvasható-e, hogy hányszor volt sikertelen regenerálási kísérlete az utolsó sikeres regen óta?
Nem tudom sajna. Ellenben van tapasztalat dpf tisztítással? Gondolkozom, hogy első körben keresek valakit aki ezt megcsinálná, aztán majd meglátom hogy milyen hosszabb tavon a dolog.
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8898 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 19:22:56 »
Sziasztok!
Sikerült egy egr dugót vennem jó áron és a beszerelése után nem tudom, hogy van-e valami teendőm!?
Mk3-nál az euro4es mociknál volt hibakódjelzés, igaz ott elektromos egr volt. Itt lesz hibajelzés, ha még az euro4es (QXBA, 140Le-s) mocim van!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8899 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 20:19:58 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.07.07 csütörtök, 19:22:56
Sziasztok!
Sikerült egy egr dugót vennem jó áron és a beszerelése után nem tudom, hogy van-e valami teendőm!?
Mk3-nál az euro4es mociknál volt hibakódjelzés, igaz ott elektromos egr volt. Itt lesz hibajelzés, ha még az euro4es (QXBA, 140Le-s) mocim van!?
Nálam nincs hibajelzés,motorkód ugyanez
Naplózva
Oldalak:
1
...
171
172
173
174
175
176
177
[
178
]
179
180
181
182
183
184
185
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ