Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:12:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
173
174
175
176
177
178
179
[
180
]
181
182
183
184
185
186
187
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5258433 alkalommal)
0 Felhasználó és 256 vendég van a témában
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8950 Dátum:
2016.07.15 péntek, 14:07:25 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.07.15 péntek, 14:02:03
Legutóbb azt kérdeztem (mielőtt megkaptam volna a mintát és ajánlatot kértem volna a gyártásra), hogy e-bay-en, alibabán mennyibe kerül megvenni...
kb 1200-1500Ft között mozognak, de ezekhez általában nincs tömítés szett.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
KLaci78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8951 Dátum:
2016.07.15 péntek, 21:18:15 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.19 csütörtök, 20:34:59
túl magas hőmérséklet a kipufogóban, részecskeszűrő 1blank
valszeg a részecskeszűrőn csinálni kéne egy regenerációt diaggal.
klubbtársnál ingyenes,ford szervízben 15 e ft.
Regen elindítva - indításkor 68%os volt a DPF-em. kb 40 percig 2700-es fordulaton pörgött a motor, lement 40%-ra.
Nem magasabb fordulaton kellene mennie a regennek? 40 perc nem sok 1 kicsit?
Naplózva
FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8952 Dátum:
2016.07.15 péntek, 21:20:53 »
Idézetet írta: KLaci78 - 2016.07.15 péntek, 21:18:15
Regen elindítva - indításkor 68%os volt a DPF-em. kb 40 percig 2700-es fordulaton pörgött a motor, lement 40%-ra.
Nem magasabb fordulaton kellene mennie a regennek? 40 perc nem sok 1 kicsit?
Hol kell kiolvasni a DPF tömitettseget? Forscan? Milyen modul, pid , akarmi?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8953 Dátum:
2016.07.16 szombat, 11:17:22 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.07.15 péntek, 21:20:53
Hol kell kiolvasni a DPF tömitettseget? Forscan? Milyen modul, pid , akarmi?
Én a telefonos forscan-el szoktam
PCM - DPF_LOAD
PCM - DPF_SOOT_LD
Tegnap pont elcsíptem egy regent is közben, mint egy gyerek az óriáskereket úgy bámultam, hogy mi-hogyan alakul
Így szoktam összeraktni a pid gyűjteményt, Ez a kép már a regen után készült
http://kepfeltoltes.hu/view/160716/13709665_1233903483286845_368040114_o_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2016.07.16 szombat, 11:21:36 írta szemisun
»
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8954 Dátum:
2016.07.16 szombat, 11:28:15 »
Tegnap összefutottam a bmw-s szerelő szomszédommal és szóba került, hogy a regenerálás az egyetlen dolog, amivel nem vagyok megelégedve a kocsimmal. Ált, mindig akkor kezdi el, amikor odaértünk az úti célunkhoz, vagy lejöttünk a pályáról és egy lassabb úton folytatjuk tovább...
Aztán ajánlotta a
WEPP 2132 DPF tisztító adalék
ot, mert Ő minden diesel motorhoz aminek dpf nyűgje van ajánlja és rendbe is szokta tenni.
az adalék leírása lapján:
Válogatott hatóanyagkombinációkat tartalmaz a modern diesel motorokhoz, amely
csökkenti a korom
és a káros anyag kibocsájtást ezáltal optimális motor működést biztosít az összes tipusú diesel motornál COMON roil és PUMPE-DÜSE rendszereknél alkalmazható.
pont a korom csökkentése miatt tankolok mindig premium üzemanyagot, szerintetek ez számítana, segítene, használtatok már ilyet?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.07.16 szombat, 11:31:25 írta szemisun
»
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8955 Dátum:
2016.07.16 szombat, 11:51:40 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.07.16 szombat, 11:28:15
Tegnap összefutottam a bmw-s szerelő szomszédommal és szóba került, hogy a regenerálás az egyetlen dolog, amivel nem vagyok megelégedve a kocsimmal. Ált, mindig akkor kezdi el, amikor odaértünk az úti célunkhoz, vagy lejöttünk a pályáról és egy lassabb úton folytatjuk tovább...
Aztán ajánlotta a
WEPP 2132 DPF tisztító adalék
ot, mert Ő minden diesel motorhoz aminek dpf nyűgje van ajánlja és rendbe is szokta tenni.
az adalék leírása lapján:
Válogatott hatóanyagkombinációkat tartalmaz a modern diesel motorokhoz, amely
csökkenti a korom
és a káros anyag kibocsájtást ezáltal optimális motor működést biztosít az összes tipusú diesel motornál COMON roil és PUMPE-DÜSE rendszereknél alkalmazható.
pont a korom csökkentése miatt tankolok mindig premium üzemanyagot, szerintetek ez számítana, segítene, használtatok már ilyet?
common rail-t se tudják rendesen leírni
én itt szoktam elveszteni a bizalmam...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
T1BA
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8956 Dátum:
2016.07.16 szombat, 15:48:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.07.16 szombat, 11:51:40
common rail-t se tudják rendesen leírni
én itt szoktam elveszteni a bizalmam...
Ez csak egy boltos,a gyártó azért tud helyesen írni.
http://wepp.org/producten-2/
«
Utoljára szerkesztve: 2016.07.18 hétfő, 14:52:08 írta T1BA
»
Naplózva
ent128k
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8957 Dátum:
2016.07.18 hétfő, 10:05:03 »
Idézetet írta: bakolaci - 2016.07.15 péntek, 10:19:01
Sziasztok,
Érdeklődni szeretnék, hogy ebből az EGR dugó gyártásból lett valami? Ha igen, akkor kinek tartozom, mennyivel és hol tudom átvenni?
Üdv BL
Ha lesz ebből valami, akkor én is szeretnék feliratkozni.
1.) danidoki
2.) ReFi (3db)
3.) ManiMondeo (2db)
4.) steve78
5.) Relhist
6.) ticu
7.) bakolaci
8.) xrobe
9.) ent128k
Naplózva
2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
Andor04
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8958 Dátum:
2016.07.18 hétfő, 15:35:07 »
Sziasztok!
Egy héttel ezelőtt lettem büszke tulajdonosa egy 2009es 2.0tdci trend mondeonak 217000km-el Belgiumból.
Olyan problémám van a kocsival hogy autópálya tempónaál 5ösbe vagy 6osba padó gáznál nem egyenletesen gyorsul hanem szaggatva, mondhatni rángatva mitől lehet ez porlasztó csúcsok kezdenek elfáradni vagy üzemanyagszűrő esetleg adagoló?
Válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8959 Dátum:
2016.07.18 hétfő, 16:24:42 »
Idézetet írta: Andor04 - 2016.07.18 hétfő, 15:35:07
Sziasztok!
Egy héttel ezelőtt lettem büszke tulajdonosa egy 2009es 2.0tdci trend mondeonak 217000km-el Belgiumból.
Olyan problémám van a kocsival hogy autópálya tempónaál 5ösbe vagy 6osba padó gáznál nem egyenletesen gyorsul hanem szaggatva, mondhatni rángatva mitől lehet ez porlasztó csúcsok kezdenek elfáradni vagy üzemanyagszűrő esetleg adagoló?
Válaszokat előre is köszönöm
Keress vissza, kulcsszó Pierburg szelep lesz, ez állítja a turbót.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8960 Dátum:
2016.07.18 hétfő, 19:41:59 »
Idézetet írta: titta - 2016.07.18 hétfő, 16:24:42
Keress vissza, kulcsszó Pierburg szelep lesz, ez állítja a turbót.
Illetve FAQ topikon belul MK4
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8961 Dátum:
2016.07.18 hétfő, 20:17:00 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.07.15 péntek, 14:07:25
kb 1200-1500Ft között mozognak, de ezekhez általában nincs tömítés szett.
Csaba, ez így nesze semmi.......
Vállaltam, hogy gyártatok lemezt és tömítést is hozzá. Csak kell mintadarab ÉS ár, hogyha most bemégy vmelyik bótba (cromax, bardy, sarkitunningshop stb.) ott mennyiért lehet kapni. Tehát nem egy odalökött 1200-1500huf, hanem vmi link féle, hogy pl. ebben a webáruházban ennyi a cucc+1500huf a szállítás.
Tehát továbbra is várom a konkrét infót az ár/szet ügyében.
Ahogy számolom úgy kb. egy 30 darabot lehetne gyártatni. És 60 db tömítést.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8962 Dátum:
2016.07.19 kedd, 00:20:33 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.07.18 hétfő, 20:17:00
Csaba, ez így nesze semmi.......
Vállaltam, hogy gyártatok lemezt és tömítést is hozzá. Csak kell mintadarab ÉS ár, hogyha most bemégy vmelyik bótba (cromax, bardy, sarkitunningshop stb.) ott mennyiért lehet kapni. Tehát nem egy odalökött 1200-1500huf, hanem vmi link féle, hogy pl. ebben a webáruházban ennyi a cucc+1500huf a szállítás.
Tehát továbbra is várom a konkrét infót az ár/szet ügyében.
Ahogy számolom úgy kb. egy 30 darabot lehetne gyártatni. És 60 db tömítést.
azt kérdezted, hogy ebay-en ez mennyibe kerülhet én erre válaszoltam, amúgy nem nagy művészet beírni, hogy mondeo mk4 egr off vagy egr blanking plate
http://www.ebay.com/itm/EGR-valve-blanking-plate-MK4-FORD-MONDEO-2-0-16V-TDCi-BHP-MPG-DPF-block-off-/161433678515?hash=item25963272b3:g:dLoAAMXQrhdTTuRQ&vxp=mtr
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Csabibacsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8963 Dátum:
2016.07.19 kedd, 11:51:50 »
Sziasztok!
Van egy 2009es 2.0tdci mondeom a gyengebbik 115 lovas modell. Problemam az lenne hogy nehezkesen indul, termeszetesen szereloknel kezdtem, az egyik sajnos nem er ra, a masik talan csutortokon vallal es EGR tisztitast szeretne vegezni mert ra dugta gepre es ott kapott rendellenes ertekeket. Minden mas rendben volt. Nem fustol, nem raz, jol huz, jol fogyaszt, szimplan csak nehezen indul. Nem tudom volt e valakinek hasonlo, ontottem mar az uzemanyaghoz egy kis pro-tectet is de semmi. Minden ertek tokeletes volt hibakod olvasaskor is csak az egr nem. A kerdesem az lenne ha a tisztitas nem oldana meg akkor mi lehet meg? Koszi elore is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8964 Dátum:
2016.07.19 kedd, 11:53:56 »
Idézetet írta: Csabibacsi - 2016.07.19 kedd, 11:51:50
Sziasztok!
Van egy 2009es 2.0tdci mondeom a gyengebbik 115 lovas modell. Problemam az lenne hogy nehezkesen indul, termeszetesen szereloknel kezdtem, az egyik sajnos nem er ra, a masik talan csutortokon vallal es EGR tisztitast szeretne vegezni mert ra dugta gepre es ott kapott rendellenes ertekeket. Minden mas rendben volt. Nem fustol, nem raz, jol huz, jol fogyaszt, szimplan csak nehezen indul. Nem tudom volt e valakinek hasonlo, ontottem mar az uzemanyaghoz egy kis pro-tectet is de semmi. Minden ertek tokeletes volt hibakod olvasaskor is csak az egr nem. A kerdesem az lenne ha a tisztitas nem oldana meg akkor mi lehet meg? Koszi elore is.
üza levegősödés,izzítógyertyák.....ezeket is érdemes ellenőrizni.
nem volt go szűrő csere mostanában?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8965 Dátum:
2016.07.19 kedd, 22:35:06 »
Saáry Zoltánnál voltál esetleg? ESS Motor, Göd.
Idézetet írta: Csabibacsi - 2016.07.19 kedd, 11:51:50
Sziasztok!
Van egy 2009es 2.0tdci mondeom a gyengebbik 115 lovas modell. Problemam az lenne hogy nehezkesen indul, termeszetesen szereloknel kezdtem, az egyik sajnos nem er ra, a masik talan csutortokon vallal es EGR tisztitast szeretne vegezni mert ra dugta gepre es ott kapott rendellenes ertekeket. Minden mas rendben volt. Nem fustol, nem raz, jol huz, jol fogyaszt, szimplan csak nehezen indul. Nem tudom volt e valakinek hasonlo, ontottem mar az uzemanyaghoz egy kis pro-tectet is de semmi. Minden ertek tokeletes volt hibakod olvasaskor is csak az egr nem. A kerdesem az lenne ha a tisztitas nem oldana meg akkor mi lehet meg? Koszi elore is.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Csabibacsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8966 Dátum:
2016.07.19 kedd, 22:43:45 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.07.19 kedd, 22:35:06
Saáry Zoltánnál voltál esetleg? ESS Motor, Göd.
Koszi alf, es danidoki a reakciot.
Nem voltam, debreceni vagyok, itt azert nehezebb megfelelo szerelot talalni sajnos. De probalkozom tovabb. Lehet az izzitogyertya cseret inkabb markaszervizre bizom nemetorszagban a vezerles cserejevel egyutt. Ott elek, csak most itthon voltam 2 hetig, de talan csutortokon megoldodik egy egr tisztitassal, nagyon bizom benne.
Naplózva
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8967 Dátum:
2016.07.19 kedd, 23:25:41 »
Valaki segítsen már nekem, hogy ha egyszer meglesz az az EGR dugó, akkor merre is keressem majd magát az EGR-t.
Néztem-néztem de nem látom sehol.
http://kepfeltoltes.hu/160719/20160715_080653_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8968 Dátum:
2016.07.20 szerda, 08:22:07 »
Idézetet írta: ticu - 2016.07.19 kedd, 23:25:41
Valaki segítsen már nekem, hogy ha egyszer meglesz az az EGR dugó, akkor merre is keressem majd magát az EGR-t.
Néztem-néztem de nem látom sehol.
http://kepfeltoltes.hu/160719/20160715_080653_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=roVue66Jaeo&index=12&list=PLDMT022J0u0Sq8QpK_uZ0Xvnpnn2tfk9K
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
KLaci78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8969 Dátum:
2016.07.20 szerda, 19:28:01 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.07.15 péntek, 21:20:53
Hol kell kiolvasni a DPF tömitettseget? Forscan? Milyen modul, pid , akarmi?
Passz, ismerős csinálta, én nem értek hozzá
Naplózva
FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
gery83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8970 Dátum:
2016.07.21 csütörtök, 15:49:51 »
Kicseréltem a leállításkor mekegő "pierburg szelepet" a légszűrő levétele után. Meg is szűnt a jelenség. Viszont a másikat nem találtam meg. Hol kell keresnem?
Idézetet írta: gery83 - 2016.07.06 szerda, 10:32:16
Nálam az asszony szerint kecske hangot ad ilyenkor...
Naplózva
MK4 2.0 2011 Titanium 140le
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8971 Dátum:
2016.07.21 csütörtök, 16:11:37 »
Idézetet írta: gery83 - 2016.07.21 csütörtök, 15:49:51
Kicseréltem a leállításkor mekegő "pierburg szelepet" a légszűrő levétele után. Meg is szűnt a jelenség. Viszont a másikat nem találtam meg. Hol kell keresnem?
Ott van nem messze tőle, de ha FL-es a géped (motorod), akkor ott már csak egy lesz
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
gery83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8972 Dátum:
2016.07.21 csütörtök, 20:26:04 »
Azaz. Köszi!
Idézetet írta: szemisun - 2016.07.21 csütörtök, 16:11:37
Ott van nem messze tőle, de ha FL-es a géped (motorod), akkor ott már csak egy lesz
Naplózva
MK4 2.0 2011 Titanium 140le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8973 Dátum:
2016.07.22 péntek, 22:34:14 »
Relhist,Sakos és a többiek!
Újra életre kelt az elmconfig-om.Azonnal szénné configoltam a gépet,és érdekes dolgot találtam.
A central configban a PCM modulba beolvasható más motorvezérlő sw is.
Beolvastam egy 2.2 Dízel 190LE-s motorvezérlő progiját.Természetesen egyből törölhetetlen hiba-A modullal nem kompatibilis konfiguráció.
Mondom ha végem van,akkor is kipróbálom.Beindítottam,és minden oké volt.
Ésmost jön a java.
Az eredeti 175lovas motorvezérlő progimmal a (gyári 2,7bar) acsippelt turbónyomás 2,95bar.
A hibát jelzó 190lovas motorvezérlő progival 3,2 bar a maximum.
És érezni,hogy az autó jobban megy
Visszaellenőriztem.A sebességre bezárást átírtam-működik.
A kerékméretet átírtam-visszaellenőrzve.
2lépésben nyitást-átírtam,működik.
Szóval amit átállítottam a centrál configban,azt mind átvitte az autóra,még azt is,hogy 75literes tankot állítottam be.
Amit kérnék az mk4-es mondeós kollégáktól.Valaki 2.0 dízellel nézze már meg,milyen más teljesítményű motorvezérlőt lehet a 2.0-ás dízelhet beolvastatni a gyári helyett.Olyanra gondolok,hogy a gyári 140lovashoz létezhet 163lovas vezérlő progi.Ha igen,akkor az bizony minden autó tartalmazza,és esetleg el lehetne érni,hogy hiba nélkül menjen a gyári állapot helyett.Úgy értem,hogy bárki számára elérhető lenne egy sima elmconfiggal is.
Várom a téma normális kivesézését.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8974 Dátum:
2016.07.22 péntek, 23:09:33 »
Idézetet írta: alf - 2016.07.22 péntek, 22:34:14
Relhist,Sakos és a többiek!
Újra életre kelt az elmconfig-om.Azonnal szénné configoltam a gépet,és érdekes dolgot találtam.
A central configban a PCM modulba beolvasható más motorvezérlő sw is.
Beolvastam egy 2.2 Dízel 190LE-s motorvezérlő progiját.Természetesen egyből törölhetetlen hiba-A modullal nem kompatibilis konfiguráció.
Mondom ha végem van,akkor is kipróbálom.Beindítottam,és minden oké volt.
Ésmost jön a java.
Az eredeti 175lovas motorvezérlő progimmal a (gyári 2,7bar) acsippelt turbónyomás 2,95bar.
A hibát jelzó 190lovas motorvezérlő progival 3,2 bar a maximum.
És érezni,hogy az autó jobban megy
Visszaellenőriztem.A sebességre bezárást átírtam-működik.
A kerékméretet átírtam-visszaellenőrzve.
2lépésben nyitást-átírtam,működik.
Szóval amit átállítottam a centrál configban,azt mind átvitte az autóra,még azt is,hogy 75literes tankot állítottam be.
Amit kérnék az mk4-es mondeós kollégáktól.Valaki 2.0 dízellel nézze már meg,milyen más teljesítményű motorvezérlőt lehet a 2.0-ás dízelhet beolvastatni a gyári helyett.Olyanra gondolok,hogy a gyári 140lovashoz létezhet 163lovas vezérlő progi.Ha igen,akkor az bizony minden autó tartalmazza,és esetleg el lehetne érni,hogy hiba nélkül menjen a gyári állapot helyett.Úgy értem,hogy bárki számára elérhető lenne egy sima elmconfiggal is.
Várom a téma normális kivesézését.
mit értesz az alatt, hogy "beolvastam"?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8975 Dátum:
2016.07.23 szombat, 01:26:33 »
Idézetet írta: alf - 2016.07.22 péntek, 22:34:14
Relhist,Sakos és a többiek!
Újra életre kelt az elmconfig-om.Azonnal szénné configoltam a gépet,és érdekes dolgot találtam.
A central configban a PCM modulba beolvasható más motorvezérlő sw is.
Beolvastam egy 2.2 Dízel 190LE-s motorvezérlő progiját.Természetesen egyből törölhetetlen hiba-A modullal nem kompatibilis konfiguráció.
Mondom ha végem van,akkor is kipróbálom.Beindítottam,és minden oké volt.
Ésmost jön a java.
Az eredeti 175lovas motorvezérlő progimmal a (gyári 2,7bar) acsippelt turbónyomás 2,95bar.
A hibát jelzó 190lovas motorvezérlő progival 3,2 bar a maximum.
És érezni,hogy az autó jobban megy
Visszaellenőriztem.A sebességre bezárást átírtam-működik.
A kerékméretet átírtam-visszaellenőrzve.
2lépésben nyitást-átírtam,működik.
Szóval amit átállítottam a centrál configban,azt mind átvitte az autóra,még azt is,hogy 75literes tankot állítottam be.
Amit kérnék az mk4-es mondeós kollégáktól.Valaki 2.0 dízellel nézze már meg,milyen más teljesítményű motorvezérlőt lehet a 2.0-ás dízelhet beolvastatni a gyári helyett.Olyanra gondolok,hogy a gyári 140lovashoz létezhet 163lovas vezérlő progi.Ha igen,akkor az bizony minden autó tartalmazza,és esetleg el lehetne érni,hogy hiba nélkül menjen a gyári állapot helyett.Úgy értem,hogy bárki számára elérhető lenne egy sima elmconfiggal is.
Várom a téma normális kivesézését.
wow, mennyire majréztál, hogy éppen téglát gyártasz?
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8976 Dátum:
2016.07.23 szombat, 02:47:46 »
Idézetet írta: alf - 2016.07.22 péntek, 22:34:14
A central configban a PCM modulba beolvasható más motorvezérlő sw is.
elmconfignal csak a BCM es IPC modulnal latok opciot hogy a central configot beirod a modulba.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8977 Dátum:
2016.07.23 szombat, 10:43:13 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.07.23 szombat, 01:26:33
wow, mennyire majréztál, hogy éppen téglát gyártasz?
múltkor én is kipróbáltam, hogy a 130LE CS jelölésű motort átírtam dw10-re a konfigban. Lett is tőle engine malfunction meg transmission malfunction üzenet a konzerv+on, de indítható volt.
Elmconfigban én még nem találtam mondeonál a modulok sw frissítésének opcióját, holott focus opcióval tudja. Nem gondolom, hogy a két tipus között hatalmas címzési különbségek lennének a flashelésnél, tehát előfordul, hogy focus módban kapcsolódva mondeohoz, lehetne modult frissíteni (pl. vezetékelésnél kb minden ugyan az). Lenne egy bontásra szánt gépem, ki is próbálnám.
Az opciók kvázi kockázatmentesen állíthatóak, ha nagyon eldurvul a helyzet, internetről bármikor lekérhető elmconfiggal is az AsBuilt konfiguráció, azt visszatöltve minden a gyári értékre áll vissza (hiszen AsBuilt...
)
Továbbra is kíváncsi vagyok, Tomi mit is művelt pontosan.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8978 Dátum:
2016.07.23 szombat, 11:05:08 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.07.22 péntek, 23:09:33
mit értesz az alatt, hogy "beolvastam"?
central config write.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8979 Dátum:
2016.07.23 szombat, 11:07:13 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.07.23 szombat, 01:26:33
wow, mennyire majréztál, hogy éppen téglát gyártasz?
2 másodpercet.az én autóm motorvezérlője nem írható obd-n keresztül.csak az van a motorverzérlőben,amit gyárilag beletettek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8980 Dátum:
2016.07.23 szombat, 11:11:30 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.07.23 szombat, 02:47:46
elmconfignal csak a BCM es IPC modulnal latok opciot hogy a central configot beirod a modulba.
és azokban van minden.gondold el.
az 75literes tank az IPC-ben van.
az ülések a PDM és a DDM-ben.
Aztán a klíma és a rádió.
Abs.
A motorvezérlő program a PCM-ben.
Éppen ezért CENTRAL konfig-ebben van az összes átkapcsolható modul.
Azt mond meg,hogy neked milyen motorvezérlő progit hoz a fül alatt a 2.0ás motorodhoz,ami még választható lenne!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8981 Dátum:
2016.07.23 szombat, 11:15:01 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.07.23 szombat, 10:43:13
múltkor én is kipróbáltam, hogy a 130LE CS jelölésű motort átírtam dw10-re a konfigban. Lett is tőle engine malfunction meg transmission malfunction üzenet a konzerv+on, de indítható volt.
Elmconfigban én még nem találtam mondeonál a modulok sw frissítésének opcióját, holott focus opcióval tudja. Nem gondolom, hogy a két tipus között hatalmas címzési különbségek lennének a flashelésnél, tehát előfordul, hogy focus módban kapcsolódva mondeohoz, lehetne modult frissíteni (pl. vezetékelésnél kb minden ugyan az). Lenne egy bontásra szánt gépem, ki is próbálnám.
Az opciók kvázi kockázatmentesen állíthatóak, ha nagyon eldurvul a helyzet, internetről bármikor lekérhető elmconfiggal is az AsBuilt konfiguráció, azt visszatöltve minden a gyári értékre áll vissza (hiszen AsBuilt...
)
Továbbra is kíváncsi vagyok, Tomi mit is művelt pontosan.
lentebb már írtam.az én PCM modulom nem írható OBD-n keresztül.A csipp is közvetlen vezetékeléssel a csippre készült.
Azok a motorvezérlő programok nem az elmconfigban vannak,hanem az autóban-a PCM ben.Ezeket csak kapcsolod,hogy melyiket töltse be az autó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8982 Dátum:
2016.07.23 szombat, 11:26:07 »
Sziasztok!
Keresem, de nem találok sehol Pierburg szelepet eladó webhelyet. Van valami rejtett neve, hogy miként kell keresni? Se cromax, se kovács, sehol.
Valakinek esetleg linkje akad?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8983 Dátum:
2016.07.23 szombat, 11:38:33 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.07.23 szombat, 11:26:07
Sziasztok!
Keresem, de nem találok sehol Pierburg szelepet eladó webhelyet. Van valami rejtett neve, hogy miként kell keresni? Se cromax, se kovács, sehol.
Valakinek esetleg linkje akad?
pl:
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=cat_detail&artid=7.01771.01.0&brand=PIERBURG
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8984 Dátum:
2016.07.23 szombat, 11:46:18 »
Idézetet írta: alf - 2016.07.23 szombat, 11:11:30
és azokban van minden.gondold el.
az 75literes tank az IPC-ben van.
az ülések a PDM és a DDM-ben.
Aztán a klíma és a rádió.
Abs.
A motorvezérlő program a PCM-ben.
Éppen ezért CENTRAL konfig-ebben van az összes átkapcsolható modul.
Azt mond meg,hogy neked milyen motorvezérlő progit hoz a fül alatt a 2.0ás motorodhoz,ami még választható lenne!
eddig 1x probaltam elmconfigot a kocsin (csak 1 central config kiolvasast), aminek az lett az eredmenye hogy kaptam vagy 20 DTC-t es az auto nem akart beindulni, az oninditot sem tekerte
levert a viz a rendesen, probabol reseteltem a BCM-et ezutan mar forscannel kitudtam minden hibat torolni es a kocsi helyre jott.
azota meg nem volt merszem ujraprobalkozni
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8985 Dátum:
2016.07.23 szombat, 12:09:31 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.07.23 szombat, 11:26:07
Sziasztok!
Keresem, de nem találok sehol Pierburg szelepet eladó webhelyet. Van valami rejtett neve, hogy miként kell keresni? Se cromax, se kovács, sehol.
Valakinek esetleg linkje akad?
Pedig én is a kovácstól vettem:
https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz#.U_Rt3_mSyit
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8986 Dátum:
2016.07.23 szombat, 12:25:29 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.07.23 szombat, 11:26:07
Sziasztok!
Keresem, de nem találok sehol Pierburg szelepet eladó webhelyet. Van valami rejtett neve, hogy miként kell keresni? Se cromax, se kovács, sehol.
Valakinek esetleg linkje akad?
Helló!
A FAQ-ban lévő leírásban szereplő alkatrész számokat illeszd be az adott webshop keresőjébe. Én is így találtam meg. Az összehasonlított árak közül a kovácsautóé volt a legkedvezőbb.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8987 Dátum:
2016.07.23 szombat, 12:47:54 »
Idézetet írta: alf - 2016.07.23 szombat, 11:38:33
pl:
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=cat_detail&artid=7.01771.01.0&brand=PIERBURG
Köszönöm mindenkinek.
Kovácséknál beirtam hogy pierburg, de semmi, turbó/vákuum alkatrészek között se találtam. De akkor igy már van több is, válogathatok.
Amugy ma cseréltem ki a kettőt épp, mert hullámzott a gyorsitáskor pályán az ereje és most egy tesztkör után érezhetően jobb lett, nincs teljesitmény késés vagy visszaesés.
Köszönöm is a pierburgos leirást a készitőnek.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8988 Dátum:
2016.07.23 szombat, 13:14:58 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.07.23 szombat, 12:47:54
Köszönöm mindenkinek.
Kovácséknál beirtam hogy pierburg, de semmi, turbó/vákuum alkatrészek között se találtam. De akkor igy már van több is, válogathatok.
Amugy ma cseréltem ki a kettőt épp, mert hullámzott a gyorsitáskor pályán az ereje és most egy tesztkör után érezhetően jobb lett, nincs teljesitmény késés vagy visszaesés.
Köszönöm is a pierburgos leirást a készitőnek.
bitte
de en csak összefoglaltam
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8989 Dátum:
2016.07.23 szombat, 13:30:26 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.07.23 szombat, 11:46:18
azota meg nem volt merszem ujraprobalkozni
papírkutya...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8990 Dátum:
2016.07.23 szombat, 13:50:27 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.07.23 szombat, 13:14:58
bitte
de en csak összefoglaltam
Épp elég.
Ennek köszönhetően tudtam javitani a vezetés élményén és elháritani egy hibajelenséget.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kzrider
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8991 Dátum:
2016.07.23 szombat, 17:55:32 »
Sziasztok!
Tudna abban valaki segíteni,hogy klíma használatnál azt vettem észre ,hogy pl előzésnél hullámzik a gyorsulás amikor bekapcsol a klíma!De ha tempomattal megyek és kapcsol ,akkor is rángat egy picit.Találkozott már valaki hasonlóval?Mk4 2009 2.0 tdci.
Naplózva
2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8992 Dátum:
2016.07.23 szombat, 17:58:05 »
Idézetet írta: kzrider - 2016.07.23 szombat, 17:55:32
Sziasztok!
Tudna abban valaki segíteni,hogy klíma használatnál azt vettem észre ,hogy pl előzésnél hullámzik a gyorsulás amikor bekapcsol a klíma!De ha tempomattal megyek és kapcsol ,akkor is rángat egy picit.Találkozott már valaki hasonlóval?Mk4 2009 2.0 tdci.
szerintem ha nem megy a klíma és lepadlózod, akkor is rángat és amikor leállítod az autót, akkor a motortérből morgás (úgy mondjuk fingás) hallatszik. Az előbbi posztokban említett pierburg szelep szokott ilyenkor gond lenni, ha még nem volt cserélve, akkor lassan itt az ideje
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8993 Dátum:
2016.07.23 szombat, 21:20:34 »
Idézetet írta: alf - 2016.07.23 szombat, 11:05:08
central config write.
Végülis átírtál valamit a central configban vagy rátöltötted egy másik autó konfigját, de nem is látszik, hogy mi a különbség?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8994 Dátum:
2016.07.24 vasárnap, 10:32:13 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.07.23 szombat, 21:20:34
Végülis átírtál valamit a central configban vagy rátöltötted egy másik autó konfigját, de nem is látszik, hogy mi a különbség?
átírtam-átkapcsoltam a saját configjában egy másik szoftwer verziót a motorvezérlőre,és azt feltöltöttem.
A különbséget csak a turbónyomásban vettem eddig észre.Nade mitől lehet?Csak akkor ha megváltozott valami az sw-ben,nem?
http://members.upc.hu/simontamas0229/sw.docx
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
semseyp
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8995 Dátum:
2016.07.24 vasárnap, 10:36:17 »
Sziasztok!
Tavaly cseréltem egy összekötő gumis perselyt, vagy mit a generátor és a szabadon futó között, mert szétszakadt.
Most megint ugyan az a helyzet. 1 évet (30e km) bírt. (FEBI)
A generátor nem szorul, a szabadon futó is rendben van szerintem.
Miért szakad ez szét? Elég masszív az a gumi, mégis szét ment! Szerintem marha nagy erőhatásnak kellene érnie ehhez, mondjuk a generátor ha beállt volna, de az nem történt meg.
Ötlet?
Naplózva
Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8996 Dátum:
2016.07.24 vasárnap, 10:40:14 »
Idézetet írta: semseyp - 2016.07.24 vasárnap, 10:36:17
Sziasztok!
Tavaly cseréltem egy összekötő gumis perselyt, vagy mit a generátor és a szabadon futó között, mert szétszakadt.
Most megint ugyan az a helyzet. 1 évet (30e km) bírt. (FEBI)
A generátor nem szorul, a szabadon futó is rendben van szerintem.
Miért szakad ez szét? Elég masszív az a gumi, mégis szét ment! Szerintem marha nagy erőhatásnak kellene érnie ehhez, mondjuk a generátor ha beállt volna, de az nem történt meg.
Ötlet?
febi-t ilyen gumis cuccoknál nem szokták agyon dicsérni.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8997 Dátum:
2016.07.24 vasárnap, 10:43:41 »
Idézetet írta: semseyp - 2016.07.24 vasárnap, 10:36:17
Sziasztok!
Tavaly cseréltem egy összekötő gumis perselyt, vagy mit a generátor és a szabadon futó között, mert szétszakadt.
Most megint ugyan az a helyzet. 1 évet (30e km) bírt. (FEBI)
A generátor nem szorul, a szabadon futó is rendben van szerintem.
Miért szakad ez szét? Elég masszív az a gumi, mégis szét ment! Szerintem marha nagy erőhatásnak kellene érnie ehhez, mondjuk a generátor ha beállt volna, de az nem történt meg.
Ötlet?
[img]http://rcpilot.hu/users/950/13616/s_201607241015278952.jpg
[url=http://rcpilot.hu/users/950/13616/b_2016072410153232.jpg] [img]http://rcpilot.hu/users/950/13616/s_2016072410153232.jpg
én cseréltem volna a szabadonfutót is,mert szerintem azért ment ez tönkre megint.kb + 12e ft.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8998 Dátum:
2016.07.24 vasárnap, 12:26:36 »
Idézetet írta: semseyp - 2016.07.24 vasárnap, 10:36:17
Sziasztok!
Tavaly cseréltem egy összekötő gumis perselyt, vagy mit a generátor és a szabadon futó között, mert szétszakadt.
Most megint ugyan az a helyzet. 1 évet (30e km) bírt. (FEBI)
A generátor nem szorul, a szabadon futó is rendben van szerintem.
Miért szakad ez szét? Elég masszív az a gumi, mégis szét ment! Szerintem marha nagy erőhatásnak kellene érnie ehhez, mondjuk a generátor ha beállt volna, de az nem történt meg.
Ötlet?
Be kö' hegeszteni azt jónapot
Egyébként ha az a gumi szétmegy akkor egyből megjelenik valami hibajelző szöveg, ikon a müszeregységen?
Vagy a "Low battery" figyelmeztet már csak amikor az akksid is lemerül?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
semseyp
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8999 Dátum:
2016.07.24 vasárnap, 12:53:52 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.07.24 vasárnap, 12:26:36
Be kö' hegeszteni azt jónapot
Egyébként ha az a gumi szétmegy akkor egyből megjelenik valami hibajelző szöveg, ikon a müszeregységen?
Vagy a "Low battery" figyelmeztet már csak amikor az akksid is lemerül?
Azt kellene, de gondolom van valami funkciója, rezgés csillapítás, vagy valami ilyesmi...
Világít a nincs töltés lámpicsek, a kis piros akksi.
Naplózva
Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
Oldalak:
1
...
173
174
175
176
177
178
179
[
180
]
181
182
183
184
185
186
187
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ