Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:42:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 [180] 181 182 183 184 185 186 187 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254805 alkalommal)
0 Felhasználó és 106 vendég van a témában
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8950 Dátum: 2016.07.15 péntek, 14:07:25 »

Legutóbb azt kérdeztem  (mielőtt megkaptam volna a mintát és ajánlatot kértem volna a gyártásra), hogy e-bay-en, alibabán mennyibe kerül megvenni...

kb 1200-1500Ft között mozognak, de ezekhez általában nincs tömítés szett.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #8951 Dátum: 2016.07.15 péntek, 21:18:15 »

túl magas hőmérséklet a kipufogóban, részecskeszűrő 1blank

valszeg a részecskeszűrőn csinálni kéne egy regenerációt diaggal.

klubbtársnál ingyenes,ford szervízben 15 e ft.
Regen elindítva - indításkor 68%os volt a DPF-em. kb 40 percig 2700-es fordulaton pörgött a motor, lement 40%-ra.
Nem magasabb fordulaton kellene mennie a regennek? 40 perc nem sok 1 kicsit?
Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #8952 Dátum: 2016.07.15 péntek, 21:20:53 »

Regen elindítva - indításkor 68%os volt a DPF-em. kb 40 percig 2700-es fordulaton pörgött a motor, lement 40%-ra.
Nem magasabb fordulaton kellene mennie a regennek? 40 perc nem sok 1 kicsit?

Hol kell kiolvasni a DPF tömitettseget? Forscan? Milyen modul, pid , akarmi?
Naplózva

szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #8953 Dátum: 2016.07.16 szombat, 11:17:22 »

Hol kell kiolvasni a DPF tömitettseget? Forscan? Milyen modul, pid , akarmi?
Én a telefonos forscan-el szoktam
PCM - DPF_LOAD
PCM - DPF_SOOT_LD

Tegnap pont elcsíptem egy regent is közben, mint egy gyerek az óriáskereket úgy bámultam, hogy mi-hogyan alakul Smiley

Így szoktam összeraktni a pid gyűjteményt, Ez a kép már a regen után készült
http://kepfeltoltes.hu/view/160716/13709665_1233903483286845_368040114_o_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.16 szombat, 11:21:36 írta szemisun » Naplózva

szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #8954 Dátum: 2016.07.16 szombat, 11:28:15 »

Tegnap összefutottam a bmw-s szerelő szomszédommal és szóba került, hogy a regenerálás az egyetlen dolog, amivel nem vagyok megelégedve a kocsimmal. Ált, mindig akkor kezdi el, amikor odaértünk az úti célunkhoz, vagy lejöttünk a pályáról és egy lassabb úton folytatjuk tovább...
Aztán ajánlotta a WEPP 2132 DPF tisztító adalékot, mert Ő minden diesel motorhoz aminek dpf nyűgje van ajánlja és rendbe is szokta tenni.

az adalék leírása lapján:
Válogatott hatóanyagkombinációkat tartalmaz a modern diesel motorokhoz, amely csökkenti a korom és a káros anyag kibocsájtást ezáltal optimális motor működést biztosít az összes tipusú diesel motornál COMON roil és PUMPE-DÜSE rendszereknél alkalmazható.

pont a korom csökkentése miatt tankolok mindig premium üzemanyagot, szerintetek ez számítana, segítene, használtatok már ilyet?
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.16 szombat, 11:31:25 írta szemisun » Naplózva

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8955 Dátum: 2016.07.16 szombat, 11:51:40 »

Tegnap összefutottam a bmw-s szerelő szomszédommal és szóba került, hogy a regenerálás az egyetlen dolog, amivel nem vagyok megelégedve a kocsimmal. Ált, mindig akkor kezdi el, amikor odaértünk az úti célunkhoz, vagy lejöttünk a pályáról és egy lassabb úton folytatjuk tovább...
Aztán ajánlotta a WEPP 2132 DPF tisztító adalékot, mert Ő minden diesel motorhoz aminek dpf nyűgje van ajánlja és rendbe is szokta tenni.

az adalék leírása lapján:
Válogatott hatóanyagkombinációkat tartalmaz a modern diesel motorokhoz, amely csökkenti a korom és a káros anyag kibocsájtást ezáltal optimális motor működést biztosít az összes tipusú diesel motornál COMON roil és PUMPE-DÜSE rendszereknél alkalmazható.

pont a korom csökkentése miatt tankolok mindig premium üzemanyagot, szerintetek ez számítana, segítene, használtatok már ilyet?
common rail-t se tudják rendesen leírni vigyor3 én itt szoktam elveszteni a bizalmam...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
T1BA
Vendég
« Új hozzászólás #8956 Dátum: 2016.07.16 szombat, 15:48:56 »

common rail-t se tudják rendesen leírni vigyor3 én itt szoktam elveszteni a bizalmam...
Ez csak egy boltos,a gyártó azért tud helyesen írni.

http://wepp.org/producten-2/
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.18 hétfő, 14:52:08 írta T1BA » Naplózva
ent128k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #8957 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 10:05:03 »

Sziasztok,
Érdeklődni szeretnék, hogy ebből az EGR dugó gyártásból lett valami? Ha igen, akkor kinek tartozom, mennyivel és hol tudom átvenni?

Üdv BL


Ha lesz ebből valami, akkor én is szeretnék feliratkozni. 

1.) danidoki
2.) ReFi (3db)
3.) ManiMondeo (2db)
4.) steve78
5.) Relhist
6.) ticu
7.) bakolaci
8.) xrobe
9.) ent128k
Naplózva

2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
Andor04
Vendég
« Új hozzászólás #8958 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 15:35:07 »

Sziasztok!

Egy héttel ezelőtt lettem büszke tulajdonosa egy 2009es 2.0tdci trend mondeonak 217000km-el Belgiumból.
Olyan problémám van a kocsival hogy autópálya tempónaál 5ösbe vagy 6osba padó gáznál nem egyenletesen gyorsul hanem szaggatva, mondhatni rángatva mitől lehet ez porlasztó csúcsok kezdenek elfáradni vagy üzemanyagszűrő esetleg adagoló?

Válaszokat előre is köszönöm  worship
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #8959 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 16:24:42 »

Sziasztok!

Egy héttel ezelőtt lettem büszke tulajdonosa egy 2009es 2.0tdci trend mondeonak 217000km-el Belgiumból.
Olyan problémám van a kocsival hogy autópálya tempónaál 5ösbe vagy 6osba padó gáznál nem egyenletesen gyorsul hanem szaggatva, mondhatni rángatva mitől lehet ez porlasztó csúcsok kezdenek elfáradni vagy üzemanyagszűrő esetleg adagoló?

Válaszokat előre is köszönöm  worship

Keress vissza, kulcsszó Pierburg szelep lesz, ez állítja a turbót.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #8960 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 19:41:59 »

Keress vissza, kulcsszó Pierburg szelep lesz, ez állítja a turbót.

Illetve FAQ topikon belul MK4
Naplózva

blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #8961 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 20:17:00 »

kb 1200-1500Ft között mozognak, de ezekhez általában nincs tömítés szett.
falbav Csaba, ez így nesze semmi.......
Vállaltam, hogy gyártatok lemezt és tömítést is hozzá. Csak kell mintadarab ÉS ár, hogyha most bemégy vmelyik bótba (cromax, bardy, sarkitunningshop stb.) ott mennyiért lehet kapni. Tehát nem egy odalökött 1200-1500huf, hanem vmi link féle, hogy pl. ebben a webáruházban ennyi a cucc+1500huf a szállítás.
Tehát továbbra is várom a konkrét infót az ár/szet ügyében.
Ahogy számolom úgy kb. egy 30 darabot lehetne gyártatni. És 60 db tömítést.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8962 Dátum: 2016.07.19 kedd, 00:20:33 »

falbav Csaba, ez így nesze semmi.......
Vállaltam, hogy gyártatok lemezt és tömítést is hozzá. Csak kell mintadarab ÉS ár, hogyha most bemégy vmelyik bótba (cromax, bardy, sarkitunningshop stb.) ott mennyiért lehet kapni. Tehát nem egy odalökött 1200-1500huf, hanem vmi link féle, hogy pl. ebben a webáruházban ennyi a cucc+1500huf a szállítás.
Tehát továbbra is várom a konkrét infót az ár/szet ügyében.
Ahogy számolom úgy kb. egy 30 darabot lehetne gyártatni. És 60 db tömítést.

azt kérdezted, hogy ebay-en ez mennyibe kerülhet én erre válaszoltam, amúgy nem nagy művészet beírni, hogy mondeo mk4 egr off  vagy egr blanking plate

http://www.ebay.com/itm/EGR-valve-blanking-plate-MK4-FORD-MONDEO-2-0-16V-TDCi-BHP-MPG-DPF-block-off-/161433678515?hash=item25963272b3:g:dLoAAMXQrhdTTuRQ&vxp=mtr

Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Csabibacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8963 Dátum: 2016.07.19 kedd, 11:51:50 »

Sziasztok!

Van egy 2009es 2.0tdci mondeom a gyengebbik 115 lovas modell. Problemam az lenne hogy nehezkesen indul, termeszetesen szereloknel kezdtem, az egyik sajnos nem er ra, a masik talan csutortokon vallal es EGR tisztitast szeretne vegezni mert ra dugta gepre es ott kapott rendellenes ertekeket. Minden mas rendben volt. Nem fustol, nem raz, jol huz, jol fogyaszt, szimplan csak nehezen indul. Nem tudom volt e valakinek hasonlo, ontottem mar az uzemanyaghoz egy kis pro-tectet is de semmi. Minden ertek tokeletes volt hibakod olvasaskor is csak az egr nem. A kerdesem az lenne ha a tisztitas nem oldana meg akkor mi lehet meg? Koszi elore is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8964 Dátum: 2016.07.19 kedd, 11:53:56 »

Sziasztok!

Van egy 2009es 2.0tdci mondeom a gyengebbik 115 lovas modell. Problemam az lenne hogy nehezkesen indul, termeszetesen szereloknel kezdtem, az egyik sajnos nem er ra, a masik talan csutortokon vallal es EGR tisztitast szeretne vegezni mert ra dugta gepre es ott kapott rendellenes ertekeket. Minden mas rendben volt. Nem fustol, nem raz, jol huz, jol fogyaszt, szimplan csak nehezen indul. Nem tudom volt e valakinek hasonlo, ontottem mar az uzemanyaghoz egy kis pro-tectet is de semmi. Minden ertek tokeletes volt hibakod olvasaskor is csak az egr nem. A kerdesem az lenne ha a tisztitas nem oldana meg akkor mi lehet meg? Koszi elore is.
üza levegősödés,izzítógyertyák.....ezeket is érdemes ellenőrizni.
nem volt go szűrő csere mostanában?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #8965 Dátum: 2016.07.19 kedd, 22:35:06 »

Saáry Zoltánnál voltál esetleg? ESS Motor, Göd.

Sziasztok!

Van egy 2009es 2.0tdci mondeom a gyengebbik 115 lovas modell. Problemam az lenne hogy nehezkesen indul, termeszetesen szereloknel kezdtem, az egyik sajnos nem er ra, a masik talan csutortokon vallal es EGR tisztitast szeretne vegezni mert ra dugta gepre es ott kapott rendellenes ertekeket. Minden mas rendben volt. Nem fustol, nem raz, jol huz, jol fogyaszt, szimplan csak nehezen indul. Nem tudom volt e valakinek hasonlo, ontottem mar az uzemanyaghoz egy kis pro-tectet is de semmi. Minden ertek tokeletes volt hibakod olvasaskor is csak az egr nem. A kerdesem az lenne ha a tisztitas nem oldana meg akkor mi lehet meg? Koszi elore is.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Csabibacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8966 Dátum: 2016.07.19 kedd, 22:43:45 »

Saáry Zoltánnál voltál esetleg? ESS Motor, Göd.


Koszi alf, es danidoki a reakciot.

Nem voltam, debreceni vagyok, itt azert nehezebb megfelelo szerelot talalni sajnos. De probalkozom tovabb.  Lehet az izzitogyertya cseret inkabb markaszervizre bizom nemetorszagban a vezerles cserejevel egyutt. Ott elek, csak most itthon voltam 2 hetig, de talan csutortokon megoldodik egy egr tisztitassal, nagyon bizom benne.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8967 Dátum: 2016.07.19 kedd, 23:25:41 »

Valaki segítsen már nekem, hogy ha egyszer meglesz az az EGR dugó, akkor merre is keressem majd magát az EGR-t.  Roll Eyes Néztem-néztem de nem látom sehol.  wow1
http://kepfeltoltes.hu/160719/20160715_080653_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #8968 Dátum: 2016.07.20 szerda, 08:22:07 »

Valaki segítsen már nekem, hogy ha egyszer meglesz az az EGR dugó, akkor merre is keressem majd magát az EGR-t.  Roll Eyes Néztem-néztem de nem látom sehol.  wow1
http://kepfeltoltes.hu/160719/20160715_080653_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=roVue66Jaeo&index=12&list=PLDMT022J0u0Sq8QpK_uZ0Xvnpnn2tfk9K
 Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #8969 Dátum: 2016.07.20 szerda, 19:28:01 »

Hol kell kiolvasni a DPF tömitettseget? Forscan? Milyen modul, pid , akarmi?
Passz, ismerős csinálta, én nem értek hozzá  rinya
Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
gery83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



« Új hozzászólás #8970 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 15:49:51 »

Kicseréltem a leállításkor mekegő "pierburg szelepet" a légszűrő levétele után. Meg is szűnt a jelenség. Viszont a másikat nem találtam meg. Hol kell keresnem?

Nálam az asszony szerint kecske hangot ad ilyenkor...  nyes

Naplózva

MK4 2.0 2011 Titanium 140le
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #8971 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 16:11:37 »

Kicseréltem a leállításkor mekegő "pierburg szelepet" a légszűrő levétele után. Meg is szűnt a jelenség. Viszont a másikat nem találtam meg. Hol kell keresnem?

Ott van nem messze tőle, de ha FL-es a géped (motorod), akkor ott már csak egy lesz
Naplózva

gery83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



« Új hozzászólás #8972 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 20:26:04 »

Azaz. Köszi!  wave

Ott van nem messze tőle, de ha FL-es a géped (motorod), akkor ott már csak egy lesz
Naplózva

MK4 2.0 2011 Titanium 140le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8973 Dátum: 2016.07.22 péntek, 22:34:14 »

Relhist,Sakos és a többiek!

Újra életre kelt az elmconfig-om.Azonnal szénné configoltam a gépet,és érdekes dolgot találtam.
A central configban a PCM modulba beolvasható más motorvezérlő sw is.
Beolvastam egy 2.2 Dízel 190LE-s motorvezérlő progiját.Természetesen egyből törölhetetlen hiba-A modullal nem kompatibilis konfiguráció.
Mondom ha végem van,akkor is kipróbálom.Beindítottam,és minden oké volt.
Ésmost jön a java.
Az eredeti 175lovas motorvezérlő progimmal a (gyári 2,7bar) acsippelt turbónyomás 2,95bar.
A hibát jelzó 190lovas motorvezérlő progival 3,2 bar a maximum.
És érezni,hogy az autó jobban megy

Visszaellenőriztem.A sebességre bezárást átírtam-működik.
A kerékméretet átírtam-visszaellenőrzve.
2lépésben nyitást-átírtam,működik.

Szóval amit átállítottam a centrál configban,azt mind átvitte az autóra,még azt is,hogy 75literes tankot állítottam be.

Amit kérnék az mk4-es mondeós kollégáktól.Valaki 2.0 dízellel nézze már meg,milyen más teljesítményű motorvezérlőt lehet a 2.0-ás dízelhet beolvastatni a gyári helyett.Olyanra gondolok,hogy a gyári 140lovashoz létezhet 163lovas vezérlő progi.Ha igen,akkor az bizony minden autó tartalmazza,és esetleg el lehetne érni,hogy hiba nélkül menjen a gyári állapot helyett.Úgy értem,hogy bárki számára elérhető lenne egy sima elmconfiggal is.


Várom a téma normális kivesézését.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8974 Dátum: 2016.07.22 péntek, 23:09:33 »

Relhist,Sakos és a többiek!

Újra életre kelt az elmconfig-om.Azonnal szénné configoltam a gépet,és érdekes dolgot találtam.
A central configban a PCM modulba beolvasható más motorvezérlő sw is.
Beolvastam egy 2.2 Dízel 190LE-s motorvezérlő progiját.Természetesen egyből törölhetetlen hiba-A modullal nem kompatibilis konfiguráció.
Mondom ha végem van,akkor is kipróbálom.Beindítottam,és minden oké volt.
Ésmost jön a java.
Az eredeti 175lovas motorvezérlő progimmal a (gyári 2,7bar) acsippelt turbónyomás 2,95bar.
A hibát jelzó 190lovas motorvezérlő progival 3,2 bar a maximum.
És érezni,hogy az autó jobban megy

Visszaellenőriztem.A sebességre bezárást átírtam-működik.
A kerékméretet átírtam-visszaellenőrzve.
2lépésben nyitást-átírtam,működik.

Szóval amit átállítottam a centrál configban,azt mind átvitte az autóra,még azt is,hogy 75literes tankot állítottam be.

Amit kérnék az mk4-es mondeós kollégáktól.Valaki 2.0 dízellel nézze már meg,milyen más teljesítményű motorvezérlőt lehet a 2.0-ás dízelhet beolvastatni a gyári helyett.Olyanra gondolok,hogy a gyári 140lovashoz létezhet 163lovas vezérlő progi.Ha igen,akkor az bizony minden autó tartalmazza,és esetleg el lehetne érni,hogy hiba nélkül menjen a gyári állapot helyett.Úgy értem,hogy bárki számára elérhető lenne egy sima elmconfiggal is.


Várom a téma normális kivesézését.
mit értesz az alatt, hogy "beolvastam"?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8975 Dátum: 2016.07.23 szombat, 01:26:33 »

Relhist,Sakos és a többiek!

Újra életre kelt az elmconfig-om.Azonnal szénné configoltam a gépet,és érdekes dolgot találtam.
A central configban a PCM modulba beolvasható más motorvezérlő sw is.
Beolvastam egy 2.2 Dízel 190LE-s motorvezérlő progiját.Természetesen egyből törölhetetlen hiba-A modullal nem kompatibilis konfiguráció.
Mondom ha végem van,akkor is kipróbálom.Beindítottam,és minden oké volt.
Ésmost jön a java.
Az eredeti 175lovas motorvezérlő progimmal a (gyári 2,7bar) acsippelt turbónyomás 2,95bar.
A hibát jelzó 190lovas motorvezérlő progival 3,2 bar a maximum.
És érezni,hogy az autó jobban megy

Visszaellenőriztem.A sebességre bezárást átírtam-működik.
A kerékméretet átírtam-visszaellenőrzve.
2lépésben nyitást-átírtam,működik.

Szóval amit átállítottam a centrál configban,azt mind átvitte az autóra,még azt is,hogy 75literes tankot állítottam be.

Amit kérnék az mk4-es mondeós kollégáktól.Valaki 2.0 dízellel nézze már meg,milyen más teljesítményű motorvezérlőt lehet a 2.0-ás dízelhet beolvastatni a gyári helyett.Olyanra gondolok,hogy a gyári 140lovashoz létezhet 163lovas vezérlő progi.Ha igen,akkor az bizony minden autó tartalmazza,és esetleg el lehetne érni,hogy hiba nélkül menjen a gyári állapot helyett.Úgy értem,hogy bárki számára elérhető lenne egy sima elmconfiggal is.


Várom a téma normális kivesézését.

wow, mennyire majréztál, hogy éppen téglát gyártasz?  wow1
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #8976 Dátum: 2016.07.23 szombat, 02:47:46 »

A central configban a PCM modulba beolvasható más motorvezérlő sw is.

elmconfignal csak a BCM es IPC modulnal latok opciot hogy a central configot beirod a modulba.
Naplózva

Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8977 Dátum: 2016.07.23 szombat, 10:43:13 »

wow, mennyire majréztál, hogy éppen téglát gyártasz?  wow1
múltkor én is kipróbáltam, hogy a 130LE CS jelölésű motort átírtam dw10-re a konfigban. Lett is tőle engine malfunction meg transmission malfunction üzenet a konzerv+on, de indítható volt.
Elmconfigban én még nem találtam mondeonál a modulok sw frissítésének opcióját, holott focus opcióval tudja. Nem gondolom, hogy a két tipus között hatalmas címzési különbségek lennének a flashelésnél, tehát előfordul, hogy focus módban kapcsolódva mondeohoz, lehetne modult frissíteni (pl. vezetékelésnél kb minden ugyan az). Lenne egy bontásra szánt gépem, ki is próbálnám.
Az opciók kvázi kockázatmentesen állíthatóak, ha nagyon eldurvul a helyzet, internetről bármikor lekérhető elmconfiggal is az AsBuilt konfiguráció, azt visszatöltve minden a gyári értékre áll vissza (hiszen AsBuilt... Smiley )

Továbbra is kíváncsi vagyok, Tomi mit is művelt pontosan. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8978 Dátum: 2016.07.23 szombat, 11:05:08 »

mit értesz az alatt, hogy "beolvastam"?
central config write.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8979 Dátum: 2016.07.23 szombat, 11:07:13 »

wow, mennyire majréztál, hogy éppen téglát gyártasz?  wow1
2 másodpercet.az én autóm motorvezérlője nem írható obd-n keresztül.csak az van a motorverzérlőben,amit gyárilag beletettek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8980 Dátum: 2016.07.23 szombat, 11:11:30 »

elmconfignal csak a BCM es IPC modulnal latok opciot hogy a central configot beirod a modulba.
és azokban van minden.gondold el.
az 75literes tank az IPC-ben van.
az ülések a PDM és a DDM-ben.
Aztán a klíma és a rádió.
Abs.
A motorvezérlő program a PCM-ben.



Éppen ezért CENTRAL konfig-ebben van az összes átkapcsolható modul.



Azt mond meg,hogy neked milyen motorvezérlő progit hoz a fül alatt a 2.0ás motorodhoz,ami még választható lenne!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8981 Dátum: 2016.07.23 szombat, 11:15:01 »

múltkor én is kipróbáltam, hogy a 130LE CS jelölésű motort átírtam dw10-re a konfigban. Lett is tőle engine malfunction meg transmission malfunction üzenet a konzerv+on, de indítható volt.
Elmconfigban én még nem találtam mondeonál a modulok sw frissítésének opcióját, holott focus opcióval tudja. Nem gondolom, hogy a két tipus között hatalmas címzési különbségek lennének a flashelésnél, tehát előfordul, hogy focus módban kapcsolódva mondeohoz, lehetne modult frissíteni (pl. vezetékelésnél kb minden ugyan az). Lenne egy bontásra szánt gépem, ki is próbálnám.
Az opciók kvázi kockázatmentesen állíthatóak, ha nagyon eldurvul a helyzet, internetről bármikor lekérhető elmconfiggal is az AsBuilt konfiguráció, azt visszatöltve minden a gyári értékre áll vissza (hiszen AsBuilt... Smiley )

Továbbra is kíváncsi vagyok, Tomi mit is művelt pontosan. Smiley
lentebb már írtam.az én PCM modulom nem írható OBD-n keresztül.A csipp is közvetlen vezetékeléssel a csippre készült.
Azok a motorvezérlő programok nem az elmconfigban vannak,hanem az autóban-a PCM ben.Ezeket csak kapcsolod,hogy melyiket töltse be az autó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8982 Dátum: 2016.07.23 szombat, 11:26:07 »

Sziasztok!

Keresem, de nem találok sehol Pierburg szelepet eladó webhelyet. Van valami rejtett neve, hogy miként kell keresni? Se cromax, se kovács, sehol.
Valakinek esetleg linkje akad?  worship wave

Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8983 Dátum: 2016.07.23 szombat, 11:38:33 »

Sziasztok!

Keresem, de nem találok sehol Pierburg szelepet eladó webhelyet. Van valami rejtett neve, hogy miként kell keresni? Se cromax, se kovács, sehol.
Valakinek esetleg linkje akad?  worship wave


pl:

http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=cat_detail&artid=7.01771.01.0&brand=PIERBURG
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #8984 Dátum: 2016.07.23 szombat, 11:46:18 »

és azokban van minden.gondold el.
az 75literes tank az IPC-ben van.
az ülések a PDM és a DDM-ben.
Aztán a klíma és a rádió.
Abs.
A motorvezérlő program a PCM-ben.

Éppen ezért CENTRAL konfig-ebben van az összes átkapcsolható modul.

Azt mond meg,hogy neked milyen motorvezérlő progit hoz a fül alatt a 2.0ás motorodhoz,ami még választható lenne!
eddig 1x probaltam elmconfigot a kocsin (csak 1 central config kiolvasast), aminek az lett az eredmenye hogy kaptam vagy 20 DTC-t es az auto nem akart beindulni, az oninditot sem tekerte Cheesy
levert a viz a rendesen, probabol reseteltem a BCM-et ezutan mar forscannel kitudtam minden hibat torolni es a kocsi helyre jott.

azota meg nem volt merszem ujraprobalkozni Cheesy
Naplózva

kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8985 Dátum: 2016.07.23 szombat, 12:09:31 »

Sziasztok!

Keresem, de nem találok sehol Pierburg szelepet eladó webhelyet. Van valami rejtett neve, hogy miként kell keresni? Se cromax, se kovács, sehol.
Valakinek esetleg linkje akad?  worship wave



Pedig én is a kovácstól vettem:

https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz#.U_Rt3_mSyit
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #8986 Dátum: 2016.07.23 szombat, 12:25:29 »

Sziasztok!

Keresem, de nem találok sehol Pierburg szelepet eladó webhelyet. Van valami rejtett neve, hogy miként kell keresni? Se cromax, se kovács, sehol.
Valakinek esetleg linkje akad?  worship wave


Helló!
A FAQ-ban lévő leírásban szereplő alkatrész számokat illeszd be az adott webshop keresőjébe. Én is így találtam meg. Az összehasonlított árak közül a kovácsautóé volt a legkedvezőbb.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8987 Dátum: 2016.07.23 szombat, 12:47:54 »


Köszönöm mindenkinek.  worship
Kovácséknál beirtam hogy pierburg, de semmi, turbó/vákuum alkatrészek között se találtam. De akkor igy már van több is, válogathatok.  vigyor3
Amugy ma cseréltem ki a kettőt épp, mert hullámzott a gyorsitáskor pályán az ereje és most egy tesztkör után érezhetően jobb lett, nincs teljesitmény késés vagy visszaesés.   eljen Köszönöm is a pierburgos leirást a készitőnek.  worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #8988 Dátum: 2016.07.23 szombat, 13:14:58 »

Köszönöm mindenkinek.  worship
Kovácséknál beirtam hogy pierburg, de semmi, turbó/vákuum alkatrészek között se találtam. De akkor igy már van több is, válogathatok.  vigyor3
Amugy ma cseréltem ki a kettőt épp, mert hullámzott a gyorsitáskor pályán az ereje és most egy tesztkör után érezhetően jobb lett, nincs teljesitmény késés vagy visszaesés.   eljen Köszönöm is a pierburgos leirást a készitőnek.  worship

bitte Cheesy de en csak összefoglaltam
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8989 Dátum: 2016.07.23 szombat, 13:30:26 »


azota meg nem volt merszem ujraprobalkozni Cheesy

papírkutya... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8990 Dátum: 2016.07.23 szombat, 13:50:27 »

bitte Cheesy de en csak összefoglaltam

Épp elég.  Wink Ennek köszönhetően tudtam javitani a vezetés élményén és elháritani egy hibajelenséget.  smile
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kzrider
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


kakuk.zoltan@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8991 Dátum: 2016.07.23 szombat, 17:55:32 »

Sziasztok!
Tudna abban valaki segíteni,hogy klíma használatnál azt vettem észre ,hogy pl előzésnél hullámzik a gyorsulás amikor bekapcsol a klíma!De ha tempomattal megyek és kapcsol ,akkor is rángat egy picit.Találkozott már valaki hasonlóval?Mk4 2009 2.0 tdci.
Naplózva

2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8992 Dátum: 2016.07.23 szombat, 17:58:05 »

Sziasztok!
Tudna abban valaki segíteni,hogy klíma használatnál azt vettem észre ,hogy pl előzésnél hullámzik a gyorsulás amikor bekapcsol a klíma!De ha tempomattal megyek és kapcsol ,akkor is rángat egy picit.Találkozott már valaki hasonlóval?Mk4 2009 2.0 tdci.

szerintem ha nem megy a klíma és lepadlózod, akkor is rángat és amikor leállítod az autót, akkor a motortérből morgás (úgy mondjuk fingás) hallatszik. Az előbbi posztokban említett pierburg szelep szokott ilyenkor gond lenni, ha még nem volt cserélve, akkor lassan itt az ideje
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #8993 Dátum: 2016.07.23 szombat, 21:20:34 »

central config write.
Végülis átírtál valamit a central configban vagy rátöltötted egy másik autó konfigját, de nem is látszik, hogy mi a különbség?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8994 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 10:32:13 »

Végülis átírtál valamit a central configban vagy rátöltötted egy másik autó konfigját, de nem is látszik, hogy mi a különbség?
átírtam-átkapcsoltam a saját configjában egy másik szoftwer verziót a motorvezérlőre,és azt feltöltöttem.
A különbséget csak a turbónyomásban vettem eddig észre.Nade mitől lehet?Csak akkor ha megváltozott valami az sw-ben,nem?

http://members.upc.hu/simontamas0229/sw.docx
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #8995 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 10:36:17 »

Sziasztok!

Tavaly cseréltem egy összekötő gumis perselyt, vagy mit a generátor és a szabadon futó között, mert szétszakadt.
Most megint ugyan az a helyzet. 1 évet (30e km) bírt. (FEBI)

A generátor nem szorul, a szabadon futó is rendben van szerintem.

Miért szakad ez szét? Elég masszív az a gumi, mégis szét ment! Szerintem marha nagy erőhatásnak kellene érnie ehhez, mondjuk a generátor ha beállt volna, de az nem történt meg.

Ötlet?



Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8996 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 10:40:14 »

Sziasztok!

Tavaly cseréltem egy összekötő gumis perselyt, vagy mit a generátor és a szabadon futó között, mert szétszakadt.
Most megint ugyan az a helyzet. 1 évet (30e km) bírt. (FEBI)

A generátor nem szorul, a szabadon futó is rendben van szerintem.

Miért szakad ez szét? Elég masszív az a gumi, mégis szét ment! Szerintem marha nagy erőhatásnak kellene érnie ehhez, mondjuk a generátor ha beállt volna, de az nem történt meg.

Ötlet?

febi-t ilyen gumis cuccoknál nem szokták agyon dicsérni.

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8997 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 10:43:41 »

Sziasztok!

Tavaly cseréltem egy összekötő gumis perselyt, vagy mit a generátor és a szabadon futó között, mert szétszakadt.
Most megint ugyan az a helyzet. 1 évet (30e km) bírt. (FEBI)

A generátor nem szorul, a szabadon futó is rendben van szerintem.

Miért szakad ez szét? Elég masszív az a gumi, mégis szét ment! Szerintem marha nagy erőhatásnak kellene érnie ehhez, mondjuk a generátor ha beállt volna, de az nem történt meg.

Ötlet?

[img]http://rcpilot.hu/users/950/13616/s_201607241015278952.jpg

[url=http://rcpilot.hu/users/950/13616/b_2016072410153232.jpg] [img]http://rcpilot.hu/users/950/13616/s_2016072410153232.jpg
én cseréltem volna a szabadonfutót is,mert szerintem azért ment ez tönkre megint.kb + 12e ft.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #8998 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 12:26:36 »

Sziasztok!

Tavaly cseréltem egy összekötő gumis perselyt, vagy mit a generátor és a szabadon futó között, mert szétszakadt.
Most megint ugyan az a helyzet. 1 évet (30e km) bírt. (FEBI)

A generátor nem szorul, a szabadon futó is rendben van szerintem.

Miért szakad ez szét? Elég masszív az a gumi, mégis szét ment! Szerintem marha nagy erőhatásnak kellene érnie ehhez, mondjuk a generátor ha beállt volna, de az nem történt meg.

Ötlet?


Be kö' hegeszteni azt jónapot Cheesy
Egyébként ha az a gumi szétmegy akkor  egyből megjelenik valami hibajelző szöveg, ikon a müszeregységen?
Vagy a  "Low battery" figyelmeztet már csak amikor az akksid is lemerül?
Naplózva

semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #8999 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 12:53:52 »

Be kö' hegeszteni azt jónapot Cheesy
Egyébként ha az a gumi szétmegy akkor  egyből megjelenik valami hibajelző szöveg, ikon a müszeregységen?
Vagy a  "Low battery" figyelmeztet már csak amikor az akksid is lemerül?

Azt kellene, de gondolom van valami funkciója, rezgés csillapítás, vagy valami ilyesmi...

Világít a nincs töltés lámpicsek, a kis piros akksi.
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
Oldalak: 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 [180] 181 182 183 184 185 186 187 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.