Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:43:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
176
177
178
179
180
181
182
[
183
]
184
185
186
187
188
189
190
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5255813 alkalommal)
Gejza
és 84 vendég van a témában
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9100 Dátum:
2016.08.12 péntek, 22:10:04 »
Idézetet írta: tibi6922 - 2016.08.12 péntek, 20:42:50
sziasztok vettem egy 1.6 os tdci mondeot mi a véleményetek rola
késő bánat
blau4kombi
aszondjak nem olyan rossz kis motor az, bár inkább egy fiestába max focusba való
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.12 péntek, 22:12:05 írta ReFi
»
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9101 Dátum:
2016.08.12 péntek, 22:15:45 »
Idézetet írta: tibi6922 - 2016.08.12 péntek, 20:42:50
sziasztok vettem egy 1.6 os tdci mondeot mi a véleményetek rola
az ilyet vásárlás előtt szokták kérdezni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9102 Dátum:
2016.08.12 péntek, 22:16:38 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.08.12 péntek, 22:10:04
aszondjak nem olyan rossz kis motor az, bár inkább egy fiestába max focusba való
és mi a jó benne? a tervezett 100ekm-es élettartam? az hogy nem lehet felújítani, csak raklapon rendelni másikat a fordtól? vagy én ülök már megint fordítva a moziban?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9103 Dátum:
2016.08.12 péntek, 22:53:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.08.12 péntek, 22:16:38
és mi a jó benne? a tervezett 100ekm-es élettartam? az hogy nem lehet felújítani, csak raklapon rendelni másikat a fordtól? vagy én ülök már megint fordítva a moziban?
Ezt a tervezett 100ekm-es elettartamot hol olvastad?
Ez a felújítás dolog már a Focus Mk1 esetén is kb lehetetlen küldetés volt, eleinte alkatrészeket sem lehetett kapni hozzá, csak komplett fűzott blokkot,
de később a felújított motorok sem lettek hibamentesek.
Viszont még mindig kevesebb baj van ezzel a kis ecoboost-al mint pl a konkurensek kis köbcentis TSIjével.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9104 Dátum:
2016.08.12 péntek, 22:55:51 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.08.12 péntek, 22:53:51
Ezt a tervezett 100ekm-es elettartamot hol olvastad?
Ez a felújítás dolog már a Focus Mk1 esetén is kb lehetetlen küldetés volt, eleinte alkatrészeket sem lehetett kapni hozzá, csak komplett fűzott blokkot,
de később a felújított motorok sem lettek hibamentesek.
Viszont még mindig kevesebb baj van ezzel a kis ecoboost-al mint pl a konkurensek kis köbcentis TSIjével.
olvass utána, maga a ford vallott be rá valami ilyesmi élettartamot, lehet 150ekm volt, de akkor is vicc. arról nem beszélve, hogy jópárról hallottam, hogy már szervízben áll motor gondokkal 100ekm alatt
itt nem is az alkatrészekkel van a gond, hanem, hogy nincs gyári technológiai leírás a felújításra. szóval szét lehet szedni, meg utána érzésre összerakni
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.12 péntek, 22:59:01 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9105 Dátum:
2016.08.12 péntek, 22:56:59 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.08.12 péntek, 22:53:51
Ezt a tervezett 100ekm-es elettartamot hol olvastad?
Ez a felújítás dolog már a Focus Mk1 esetén is kb lehetetlen küldetés volt, eleinte alkatrészeket sem lehetett kapni hozzá, csak komplett fűzott blokkot,
de később a felújított motorok sem lettek hibamentesek.
Viszont még mindig kevesebb baj van ezzel a kis ecoboost-al mint pl a konkurensek kis köbcentis TSIjével.
a vw- próbálkozott hasonló elvekkel anno az 1.2 htp-vel, az is siker történet, ott se létezik gyári technológia felújításra, és az élettartam se túl nagy
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9106 Dátum:
2016.08.12 péntek, 23:10:42 »
Idézetet írta: tibi6922 - 2016.08.12 péntek, 20:42:50
sziasztok vettem egy 1.6 os tdci mondeot mi a véleményetek rola
harmat gyenge, ne kötözködj senkivel, mert nem tudod majd lehagyni.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9107 Dátum:
2016.08.12 péntek, 23:13:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.08.12 péntek, 22:55:51
olvass utána, maga a ford vallott be rá valami ilyesmi élettartamot, lehet 150ekm volt, de akkor is vicc. arról nem beszélve, hogy jópárról hallottam, hogy már szervízben áll motor gondokkal 100ekm alatt
itt nem is az alkatrészekkel van a gond, hanem, hogy nincs gyári technológiai leírás a felújításra. szóval szét lehet szedni, meg utána érzésre összerakni
240e km-re terveztek, mint az összes motort.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9108 Dátum:
2016.08.12 péntek, 23:26:27 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.08.12 péntek, 23:13:10
240e km-re terveztek, mint az összes motort.
az rx8 féle wankelt is valami 60ezer körülre tervezték, oszt a behozott 59ezer km-eseken kívül vannak azért 100 fölöttiek is jócskán belőle még mindig
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9109 Dátum:
2016.08.12 péntek, 23:29:43 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.08.12 péntek, 23:26:27
az rx8 féle wankelt is valami 60ezer körülre tervezték, oszt a behozott 59ezer km-eseken kívül vannak azért 100 fölöttiek is jócskán belőle még mindig
miután felújították őket 3-4x
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9110 Dátum:
2016.08.12 péntek, 23:31:02 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.08.12 péntek, 23:13:10
240e km-re terveztek, mint az összes motort.
ok
akkor annyira. az a flottásoknál lesz 2-2,5év
de mondom a hazai tapasztalatból nem úgy hallottam eddig, hogy el fognak menni annyi km-t
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
T1BA
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9111 Dátum:
2016.08.13 szombat, 05:53:18 »
Ezért jó itt olvasgatni,hiszen innen megtudhatom,hogy már csak csak napjai vannak hátra a blokkomnak.Szerencsére én ismerek olyan embereket,akiknek az újonnan vásárolt Focusa,illetve C-Maxa nem fórumozik és már 400e felett jár...
Nem rossz kis motor ez,de az tény,hogy nem lóerőbajnok.A 260 Nm forgatónyomatékkal városban ideális,simán megy fel akár negyedikben is a hegyi utakon,autópályán könnyedén utazik 130-140-nel,a 115 ló a huligánkodáshoz,meg a villámgyors előzésekhez valóban kevés,cserébe városban simán eljár hat literes átlaggal.
Amire érdemes figyelni,az a vezérlés időben végrehajtott cseréje,ennek az intervallumát a gyár a kezdeti 200e km-ről a rossz tapasztalatok alapján visszamódosította 140e km-re.Én személy szerint a motorvezérlés által meghatározott 20-22e km-es olajcsere periódust - a négyliteres olajtöltet figyelembevételével- felülbíráltam és tízezrenként cserélek motorolajat/szűrőt.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.13 szombat, 05:55:22 írta T1BA
»
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9112 Dátum:
2016.08.13 szombat, 22:12:57 »
Idézetet írta: T1BA - 2016.08.13 szombat, 05:53:18
Ezért jó itt olvasgatni,hiszen innen megtudhatom,hogy már csak csak napjai vannak hátra a blokkomnak.Szerencsére én ismerek olyan embereket,akiknek az újonnan vásárolt Focusa,illetve C-Maxa nem fórumozik és már 400e felett jár...
Nem rossz kis motor ez,de az tény,hogy nem lóerőbajnok.A 260 Nm forgatónyomatékkal városban ideális,simán megy fel akár negyedikben is a hegyi utakon,autópályán könnyedén utazik 130-140-nel,a 115 ló a huligánkodáshoz,meg a villámgyors előzésekhez valóban kevés,cserébe városban simán eljár hat literes átlaggal.
Amire érdemes figyelni,az a vezérlés időben végrehajtott cseréje,ennek az intervallumát a gyár a kezdeti 200e km-ről a rossz tapasztalatok alapján visszamódosította 140e km-re.Én személy szerint a motorvezérlés által meghatározott 20-22e km-es olajcsere periódust - a négyliteres olajtöltet figyelembevételével- felülbíráltam és tízezrenként cserélek motorolajat/szűrőt.
Baromság, hogy csak 250eKm-re tervezik, a taxisok eladják 500eKm felett 120eKM-re visszatekerve. Bár tény, hogy a 97-es Discovery-m óra szerint csak 260ekm-nél jár, de annó az 1983-as BMW-m is 300eKm-el hibátlanúl üzemelt.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9113 Dátum:
2016.08.14 vasárnap, 10:11:04 »
Idézetet írta: T1BA - 2016.08.13 szombat, 05:53:18
Ezért jó itt olvasgatni,hiszen innen megtudhatom,hogy már csak csak napjai vannak hátra a blokkomnak.Szerencsére én ismerek olyan embereket,akiknek az újonnan vásárolt Focusa,illetve C-Maxa nem fórumozik és már 400e felett jár...
Nem rossz kis motor ez,de az tény,hogy nem lóerőbajnok.A 260 Nm forgatónyomatékkal városban ideális,simán megy fel akár negyedikben is a hegyi utakon,autópályán könnyedén utazik 130-140-nel,a 115 ló a huligánkodáshoz,meg a villámgyors előzésekhez valóban kevés,cserébe városban simán eljár hat literes átlaggal.
Amire érdemes figyelni,az a vezérlés időben végrehajtott cseréje,ennek az intervallumát a gyár a kezdeti 200e km-ről a rossz tapasztalatok alapján visszamódosította 140e km-re.Én személy szerint a motorvezérlés által meghatározott 20-22e km-es olajcsere periódust - a négyliteres olajtöltet figyelembevételével- felülbíráltam és tízezrenként cserélek motorolajat/szűrőt.
Nincs ez így megadva, hogy 250e km-re tervezik szal neaggódj. Az 1.6-os PSA motor kifejezetten ajánlott motor keveset eszik és egy focus bódét jól is visz. Simán bevállalnám egy focusba, mondit is elviszi, de oda a 2.0 jobban passzol.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
tibi6922
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9114 Dátum:
2016.08.14 vasárnap, 18:03:33 »
köszi biztatásokat
Naplózva
1.6 tdci titanium
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9115 Dátum:
2016.08.15 hétfő, 10:52:03 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.08.14 vasárnap, 10:11:04
Nincs ez így megadva, hogy 250e km-re tervezik szal neaggódj. Az 1.6-os PSA motor kifejezetten ajánlott motor keveset eszik és egy focus bódét jól is visz. Simán bevállalnám egy focusba, mondit is elviszi, de oda a 2.0 jobban passzol.
Dehogynem, pontosan 250e kmnel fog ketterepedni a blokk, szakszeruen bele van tervezve
aztan vegyel ujat user
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9116 Dátum:
2016.08.15 hétfő, 11:17:23 »
Lefulladtam indulásnál.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9117 Dátum:
2016.08.15 hétfő, 11:31:19 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.08.15 hétfő, 11:17:23
Lefulladtam indulásnál.
Hol jártál báránykám?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9118 Dátum:
2016.08.15 hétfő, 11:41:52 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.08.15 hétfő, 11:31:19
Hol jártál báránykám?
Böriben. 2.0bar - al jártam és feljelentettek...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
tibi6922
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9119 Dátum:
2016.08.15 hétfő, 14:48:23 »
legszeb öröm a káröröm mert az nem fáj
Naplózva
1.6 tdci titanium
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9120 Dátum:
2016.08.15 hétfő, 21:07:42 »
Idézetet írta: T1BA - 2016.08.13 szombat, 05:53:18
Ezért jó itt olvasgatni,hiszen innen megtudhatom,hogy már csak csak napjai vannak hátra a blokkomnak.Szerencsére én ismerek olyan embereket,akiknek az újonnan vásárolt Focusa,illetve C-Maxa nem fórumozik és már 400e felett jár...
Nem rossz kis motor ez,de az tény,hogy nem lóerőbajnok.A 260 Nm forgatónyomatékkal városban ideális,simán megy fel akár negyedikben is a hegyi utakon,autópályán könnyedén utazik 130-140-nel,a 115 ló a huligánkodáshoz,meg a villámgyors előzésekhez valóban kevés,cserébe városban simán eljár hat literes átlaggal.
Amire érdemes figyelni,az a vezérlés időben végrehajtott cseréje,ennek az intervallumát a gyár a kezdeti 200e km-ről a rossz tapasztalatok alapján visszamódosította 140e km-re.Én személy szerint a motorvezérlés által meghatározott 20-22e km-es olajcsere periódust - a négyliteres olajtöltet figyelembevételével- felülbíráltam és tízezrenként cserélek motorolajat/szűrőt.
nem is az 1.6tdci-ről volt szó, de nem baj
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9121 Dátum:
2016.08.15 hétfő, 22:08:16 »
Üdv Fórumtársak!
Már megint a regenerálós mizériával küzdök, illetve nem is már megint, hanem még mindig.
Szerintem egy regenerálást se tud normálisan megcsinálni a kocsi, szinte mindig akkor áll neki, ha lejövök a pályáról vagy éppen a parkolóba akarok otthon beállni. Szóval a sokadik sikertelen után mindig bedobja, hogy a katalizátor hőmérséklete túlságosan alacsony az 1. hengersornál. Ma is ez volt, megint törölhettem ki a hibakódot.
A regeneket mostanában monitorozom, így látom, hogy a telítettség értékek valójában elkezdenek csökkenni, de 5-6 perc után abba is hagyja. Ilyenkor a hőmérsékletek 450-480 az 1. szenzornál, de a 2. szenzornál normálisan 600-650-vagy e feletti.
A szervizben már a legelején azzal jöttek, hogy ki kell cserélni a fáklyát mert biztos az a rossz, ez cirka 70e ftos mutatvány, de megnyugtattak, hogy a raktárban van bőven készleten, mert gyakori jelenség, fogyó alkatrész. Majd holnap felhívom a gödi focus szerelőt, hogy esetleg vállalná-e a fáklya takarítását, mielőtt cserére adnám a fejem.
De amin meg dilemmázom, hogy ha a fáklya ***, akkor a 2. szenzor hőmérséklete, hogy-hogy ideálissá tud emelkedni a regenerációhoz, szemben az 1. szenzorával? Gondolom az 1. van a fáklyánál, a 2. meg a dpf után?
Szóval ha van ötletetek, azt megköszönném!!
(u.i.: pályán 130-as tempó mellett az 1. szenzor 520-540, a 2. szenzor 650+, ilyenkor egész jól lecsökkennek a telítettség adatok)
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
gery83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9122 Dátum:
2016.08.16 kedd, 06:06:31 »
Szia!
Többünknek volt ugyan ez a hibakód, és "fáklya" takarítással megoldódott. Van róla FAQ is, meg én is írtam ide beszámolót róla.
A különbség annyi, hogy nekem abszolút nem sikerült melegítenie.
Idézetet írta: szemisun - 2016.08.15 hétfő, 22:08:16
Üdv Fórumtársak!
Már megint a regenerálós mizériával küzdök, illetve nem is már megint, hanem még mindig.
Szerintem egy regenerálást se tud normálisan megcsinálni a kocsi, szinte mindig akkor áll neki, ha lejövök a pályáról vagy éppen a parkolóba akarok otthon beállni. Szóval a sokadik sikertelen után mindig bedobja, hogy a katalizátor hőmérséklete túlságosan alacsony az 1. hengersornál. Ma is ez volt, megint törölhettem ki a hibakódot.
A regeneket mostanában monitorozom, így látom, hogy a telítettség értékek valójában elkezdenek csökkenni, de 5-6 perc után abba is hagyja. Ilyenkor a hőmérsékletek 450-480 az 1. szenzornál, de a 2. szenzornál normálisan 600-650-vagy e feletti.
A szervizben már a legelején azzal jöttek, hogy ki kell cserélni a fáklyát mert biztos az a rossz, ez cirka 70e ftos mutatvány, de megnyugtattak, hogy a raktárban van bőven készleten, mert gyakori jelenség, fogyó alkatrész. Majd holnap felhívom a gödi focus szerelőt, hogy esetleg vállalná-e a fáklya takarítását, mielőtt cserére adnám a fejem.
De amin meg dilemmázom, hogy ha a fáklya ***, akkor a 2. szenzor hőmérséklete, hogy-hogy ideálissá tud emelkedni a regenerációhoz, szemben az 1. szenzorával? Gondolom az 1. van a fáklyánál, a 2. meg a dpf után?
Szóval ha van ötletetek, azt megköszönném!!
(u.i.: pályán 130-as tempó mellett az 1. szenzor 520-540, a 2. szenzor 650+, ilyenkor egész jól lecsökkennek a telítettség adatok)
Naplózva
MK4 2.0 2011 Titanium 140le
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9123 Dátum:
2016.08.16 kedd, 06:32:58 »
Idézetet írta: gery83 - 2016.08.16 kedd, 06:06:31
Szia!
Többünknek volt ugyan ez a hibakód, és "fáklya" takarítással megoldódott. Van róla FAQ is, meg én is írtam ide beszámolót róla.
A különbség annyi, hogy nekem abszolút nem sikerült melegítenie.
Igen, azt olvastam és láttam is, de se eszközöm, se helyem hozzá, illetve ahogy írtad is, Neked egyáltalán nem ment
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9124 Dátum:
2016.08.16 kedd, 15:56:24 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.08.16 kedd, 06:32:58
Igen, azt olvastam és láttam is, de se eszközöm, se helyem hozzá, illetve ahogy írtad is, Neked egyáltalán nem ment
pedig nem kell a csere.csak kikell pucolni.a korom dugítja el.tisztítás után a hiba is megszűnik.
Vidd el szerelőhöz ,és csináltasd meg azzal.
A hibakód leírásában az "1es hengersor hőmérséklet alacsony" szimplán annyit jelent,hogy a regenerációhoz szükséges hőmérséklet nincs meg.Az pedig azét nincs,mert nem fecskendez gázolajat a "fáklya" a dpf-be.
szóval ezek alapján.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9125 Dátum:
2016.08.16 kedd, 16:35:09 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.16 kedd, 15:56:24
pedig nem kell a csere.csak kikell pucolni.a korom dugítja el.tisztítás után a hiba is megszűnik.
Vidd el szerelőhöz ,és csináltasd meg azzal.
A hibakód leírásában az "1es hengersor hőmérséklet alacsony" szimplán annyit jelent,hogy a regenerációhoz szükséges hőmérséklet nincs meg.Az pedig azét nincs,mert nem fecskendez gázolajat a "fáklya" a dpf-be.
szóval ezek alapján.
Ezt értem, de akkor a másik szenzor miért mér 600 feletti hőmérsékletet?
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9126 Dátum:
2016.08.16 kedd, 21:10:29 »
Spurit kell használni
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9127 Dátum:
2016.08.16 kedd, 21:46:47 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.08.16 kedd, 21:10:29
Spurit kell használni
Akkor szerencsétlen *** vagyok
Ma vettem STP DPF cleaner adalékot, egyből bele is raktam a tankba. Mivel szép hosszú nyaka volt, gondoltam hogy majd azzal jól be tudom nyomni a tank nyílásán a kis reteszt... nem sikerült viszont szépen lassan lecsurgott a nafta, így gondoltam ha lassan adagolom, akkor majd bemegy mind. Már majdnem a felénél jártam, mire észrevettem, hogy a dob belső felén elkezdett csurogni kifelé, rá a kerékre
Szóval előkotortam azt a kis tölcsér féleséget és a maradékot sikeresen belötyköltem azon keresztül.
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9128 Dátum:
2016.08.17 szerda, 07:49:14 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.08.16 kedd, 16:35:09
Ezt értem, de akkor a másik szenzor miért mér 600 feletti hőmérsékletet?
másik? melyik? az "1 hengersor hőmérséklet" nem jelöl első vagy hátső szenzort,csak,hogy alacsony a regenhez a hőfok.Érted?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9129 Dátum:
2016.08.17 szerda, 07:49:50 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.08.16 kedd, 21:46:47
Akkor szerencsétlen *** vagyok
Ma vettem STP DPF cleaner adalékot, egyből bele is raktam a tankba. Mivel szép hosszú nyaka volt, gondoltam hogy majd azzal jól be tudom nyomni a tank nyílásán a kis reteszt... nem sikerült viszont szépen lassan lecsurgott a nafta, így gondoltam ha lassan adagolom, akkor majd bemegy mind. Már majdnem a felénél jártam, mire észrevettem, hogy a dob belső felén elkezdett csurogni kifelé, rá a kerékre
Szóval előkotortam azt a kis tölcsér féleséget és a maradékot sikeresen belötyköltem azon keresztül.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9130 Dátum:
2016.08.17 szerda, 07:53:13 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.17 szerda, 07:49:14
másik? melyik? az "1 hengersor hőmérséklet" nem jelöl első vagy hátső szenzort,csak,hogy alacsony a regenhez a hőfok.Érted?
Igen értem, de két hőmérséklet szenzor is van
CATEMP11 --ez szokott 480 körül lenni regen közben, de pályán hozza az 520at is
CATEMP12 -- ez meg 600 körül van, pályán meg 650+
A catemp11 forscanes magyar leírása szerint a katalizátor hőmérséklete az 1. hengersornál
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9131 Dátum:
2016.08.17 szerda, 08:00:18 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.08.17 szerda, 07:53:13
Igen értem, de két hőmérséklet szenzor is van
CATEMP11 --ez szokott 480 körül lenni regen közben, de pályán hozza az 520at is
CATEMP12 -- ez meg 600 körül van, pályán meg 650+
A catemp11 forscanes magyar leírása szerint a katalizátor hőmérséklete az 1. hengersornál
a te esetedben indítanék egy kényszer regenerációt.ha nem fut le,egyértelmű a fákja hiba.
Értem,mit szeretnél mondani,de ez csak abban az esetben lehet valós hiba,ha kifúj a kipufogórendszered a dpf előtt-tehát elmegy a hőmérséklet.Ezt rém egyszerűen ellenőrzöd-ha kifúj,ott kormos.A nyomáskülönbség mérőnél a tűzfalon is kiszokott nyukadni a rövid gumicsőszakasz,azt is tudod ellenőrizni.Ha ezek mind rendben vannak,akkor tisztíttasd ki a fákját,és megnyugszor,mert rendben lesz az is,és nincs több variáció.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9132 Dátum:
2016.08.17 szerda, 08:02:48 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.17 szerda, 08:00:18
a te esetedben indítanék egy kényszer regenerációt.ha nem fut le,egyértelmű a fákja hiba.
Értem,mit szeretnél mondani,de ez csak abban az esetben lehet valós hiba,ha kifúj a kipufogórendszered a dpf előtt-tehát elmegy a hőmérséklet.Ezt rém egyszerűen ellenőrzöd-ha kifúj,ott kormos.A nyomáskülönbség mérőnél a tűzfalon is kiszokott nyukadni a rövid gumicsőszakasz,azt is tudod ellenőrizni.Ha ezek mind rendben vannak,akkor tisztíttasd ki a fákját,és megnyugszor,mert rendben lesz az is,és nincs több variáció.
Kényszer regent szoktam csinálni és rendre megszakad az első, de a második kb 40 percig is tekeri és az hiba nélkül végigmegy.
Ha valahol elmenne a nyomás és kifújna a kipufogó annak egy elég jellegzetes "fals" hangja lennie, nem?
Ilyen panaszom meg nincs
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9133 Dátum:
2016.08.17 szerda, 08:05:02 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.08.17 szerda, 08:02:48
Kényszer regent szoktam csinálni és rendre megszakad az első, de a második kb 40 percig is tekeri és az hiba nélkül végigmegy.
Ha valahol elmenne a nyomás és kifújna a kipufogó annak egy elég jellegzetes "fals" hangja lennie, nem?
nemm biztos,hogy meghallod.aknán vagy csápos emelőn alá kell nézni-esetleg tükör.de javaslom,hogy ezt mind 1 kalap alatt ellenőriztesd,kb 2 perc.aztán szedesd le a fákját takarításra.Szerintem az egész nem kerül többe egy tízesnél....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9134 Dátum:
2016.08.17 szerda, 08:22:27 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.17 szerda, 08:05:02
nemm biztos,hogy meghallod.aknán vagy csápos emelőn alá kell nézni-esetleg tükör.de javaslom,hogy ezt mind 1 kalap alatt ellenőriztesd,kb 2 perc.aztán szedesd le a fákját takarításra.Szerintem az egész nem kerül többe egy tízesnél....
Rendben és köszi!
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9135 Dátum:
2016.08.17 szerda, 08:30:24 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.17 szerda, 08:05:02
nemm biztos,hogy meghallod.aknán vagy csápos emelőn alá kell nézni-esetleg tükör.de javaslom,hogy ezt mind 1 kalap alatt ellenőriztesd,kb 2 perc.aztán szedesd le a fákját takarításra.Szerintem az egész nem kerül többe egy tízesnél....
Túl sok olimpiát nézel, állandóan csak a fákján jár az eszed...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9136 Dátum:
2016.08.17 szerda, 20:31:50 »
Idézetet írta: P. Nisz - 2016.08.17 szerda, 08:30:24
Túl sok olimpiát nézel, állandóan csak a fákján jár az eszed...
há,,,hallottad,hogy elakarták lopni az olimpiai lángot?mekkora marha....Margit! nemtudják,hogy az is dízel?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9137 Dátum:
2016.08.18 csütörtök, 12:37:07 »
Sziasztok! Volt 250km autópályázásom egyhuzamban kb 130-140 sebességgel végig. Azt vettem észre, hogy eddig ez a művelet kb 6,5-7l/100km fogyival ment. Most viszont ez inkább 8-9l volt végig. (Klíma, 4 fő+cuccaink). Kezdjek aggódni, hogy ez valami DPF eltömődés lesz esetleg EGR gond? Alapjárat is 0,7 mostanában nem 0,5. Lehet valami szart tankoltam volna? (MOL)
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
tibi6922
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9138 Dátum:
2016.08.18 csütörtök, 23:29:16 »
sziasztok én 5000km mentem az autoval és még nem vettem észre hogy regeráltvolna normlis ez
Naplózva
1.6 tdci titanium
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9139 Dátum:
2016.08.19 péntek, 00:02:03 »
Idézetet írta: tibi6922 - 2016.08.18 csütörtök, 23:29:16
sziasztok én 5000km mentem az autoval és még nem vettem észre hogy regeráltvolna normlis ez
teljesen
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
T.G.S.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9140 Dátum:
2016.08.19 péntek, 07:19:00 »
Sziasztok!
Tegnap vettem észre,hogy alapjáraton kicsit erösebb a rezonálás az utastérben. Nem minden alkalommal,csak néha. Megállok a pirosnál,erösebb,elindulok,megyek valamennyit,akkor visszaáll a normál "dizel-remegés", majd egyszer csak ismét erösebb... alapjárat nem változik,teljesitményen sem vettem észre változást.
Valami ötlet,hogy ez mi lehet?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi 140 Le + egy kicsi:)
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9141 Dátum:
2016.08.19 péntek, 07:33:26 »
Sziasztok!
Szerintetek a Ford olaj megbízható, használható? Legalábbis Ford emblámás olaj. Autószerelő szerint gyári olaj, és használható.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9142 Dátum:
2016.08.19 péntek, 07:48:05 »
Idézetet írta: tibi6922 - 2016.08.18 csütörtök, 23:29:16
sziasztok én 5000km mentem az autoval és még nem vettem észre hogy regeráltvolna normlis ez
Az teljesen normális, hogy nem veszed észre.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9143 Dátum:
2016.08.19 péntek, 07:55:50 »
Idézetet írta: sinci - 2016.08.19 péntek, 07:33:26
Sziasztok!
Szerintetek a Ford olaj megbízható, használható? Legalábbis Ford emblámás olaj. Autószerelő szerint gyári olaj, és használható.
simaliba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9144 Dátum:
2016.08.19 péntek, 07:57:02 »
Idézetet írta: T.G.S. - 2016.08.19 péntek, 07:19:00
Sziasztok!
Tegnap vettem észre,hogy alapjáraton kicsit erösebb a rezonálás az utastérben. Nem minden alkalommal,csak néha. Megállok a pirosnál,erösebb,elindulok,megyek valamennyit,akkor visszaáll a normál "dizel-remegés", majd egyszer csak ismét erösebb... alapjárat nem változik,teljesitményen sem vettem észre változást.
Valami ötlet,hogy ez mi lehet?
talán a regeneráció során jön elő ez a remegés.megy a venti,magasabb az üza nyomás,stb...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9145 Dátum:
2016.08.19 péntek, 07:57:30 »
Idézetet írta: tibi6922 - 2016.08.18 csütörtök, 23:29:16
sziasztok én 5000km mentem az autoval és még nem vettem észre hogy regeráltvolna normlis ez
persze!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9146 Dátum:
2016.08.19 péntek, 10:19:15 »
Idézetet írta: T.G.S. - 2016.08.19 péntek, 07:19:00
Sziasztok!
Tegnap vettem észre,hogy alapjáraton kicsit erösebb a rezonálás az utastérben. Nem minden alkalommal,csak néha. Megállok a pirosnál,erösebb,elindulok,megyek valamennyit,akkor visszaáll a normál "dizel-remegés", majd egyszer csak ismét erösebb... alapjárat nem változik,teljesitményen sem vettem észre változást.
Valami ötlet,hogy ez mi lehet?
Lehet, hogy csak bekapcsol a klímakompresszor és kicsit megnő a motor terhelése. Mondjuk nálam az S-Maxon ez nem jelentkezik, de az előző gyengébb off autóimon mindig lehetett ezt érezni. Lehúzott ablaknál elvileg lehet hallani egy kis kattanást vagy nyikkanást, amikor behúz a klímakuplung és a kompresszor elkezdi összenyomni a gázt.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
T.G.S.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9147 Dátum:
2016.08.19 péntek, 10:21:07 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.19 péntek, 07:57:02
talán a regeneráció során jön elő ez a remegés.megy a venti,magasabb az üza nyomás,stb...
Köszi!
Naplózva
MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi 140 Le + egy kicsi:)
T.G.S.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9148 Dátum:
2016.08.19 péntek, 10:33:41 »
Idézetet írta: fektoh - 2016.08.19 péntek, 10:19:15
Lehet, hogy csak bekapcsol a klímakompresszor és kicsit megnő a motor terhelése. Mondjuk nálam az S-Maxon ez nem jelentkezik, de az előző gyengébb off autóimon mindig lehetett ezt érezni. Lehúzott ablaknál elvileg lehet hallani egy kis kattanást vagy nyikkanást, amikor behúz a klímakuplung és a kompresszor elkezdi összenyomni a gázt.
Sajnos nem függ össze a klimahasználattal,ha nincs bekapcsolva,akkor is csinálja.
Mondjuk ma még nem teszteltem...
Tegnapelött voltam a kocsival egy ilyen hiper-szuper mindentmosó külsö-belsö mosáson,klimatisztitáson,és azóta csinálja csak. Elötte semmi baja nem volt...
Naplózva
MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi 140 Le + egy kicsi:)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9149 Dátum:
2016.08.19 péntek, 11:00:16 »
Idézetet írta: T.G.S. - 2016.08.19 péntek, 07:19:00
Sziasztok!
Tegnap vettem észre,hogy alapjáraton kicsit erösebb a rezonálás az utastérben. Nem minden alkalommal,csak néha. Megállok a pirosnál,erösebb,elindulok,megyek valamennyit,akkor visszaáll a normál "dizel-remegés", majd egyszer csak ismét erösebb... alapjárat nem változik,teljesitményen sem vettem észre változást.
Valami ötlet,hogy ez mi lehet?
Szétesik a kettőstömegűd...
Egyébként valószínű kissé bogaras vagy... A fordok az mk1 facelift focus óta ilyenek. Ha rásüt a nap azért, ha túl hideg van azért, ha esik akkor mega zért rezegnek, nyikorognak, rezonálnak a kárpitok, motortéri bizbaszok...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
176
177
178
179
180
181
182
[
183
]
184
185
186
187
188
189
190
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ