Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 05:55:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 176 177 178 179 180 181 182 [183] 184 185 186 187 188 189 190 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4715569 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9100 Dátum: 2016.08.12 péntek, 22:10:04 »

sziasztok vettem egy 1.6 os tdci mondeot mi a véleményetek rola
késő bánat  eplus2 eplus2


blau4kombi
aszondjak nem olyan rossz kis motor az, bár inkább egy fiestába max focusba való
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.12 péntek, 22:12:05 írta ReFi » Naplózva

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9101 Dátum: 2016.08.12 péntek, 22:15:45 »

sziasztok vettem egy 1.6 os tdci mondeot mi a véleményetek rola
az ilyet vásárlás előtt szokták kérdezni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9102 Dátum: 2016.08.12 péntek, 22:16:38 »


aszondjak nem olyan rossz kis motor az, bár inkább egy fiestába max focusba való
és mi a jó benne? a tervezett 100ekm-es élettartam? az hogy nem lehet felújítani, csak raklapon rendelni másikat a fordtól? vagy én ülök már megint fordítva a moziban? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9103 Dátum: 2016.08.12 péntek, 22:53:51 »

és mi a jó benne? a tervezett 100ekm-es élettartam? az hogy nem lehet felújítani, csak raklapon rendelni másikat a fordtól? vagy én ülök már megint fordítva a moziban? vigyor3
Ezt a tervezett 100ekm-es elettartamot hol olvastad? Cheesy
Ez a felújítás dolog már a Focus Mk1 esetén is kb lehetetlen küldetés volt, eleinte alkatrészeket sem lehetett kapni hozzá, csak komplett fűzott blokkot,
de később a felújított motorok sem lettek hibamentesek.  szomoru1
Viszont még mindig kevesebb baj van ezzel a kis ecoboost-al mint pl a konkurensek kis köbcentis TSIjével.
Naplózva

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9104 Dátum: 2016.08.12 péntek, 22:55:51 »

Ezt a tervezett 100ekm-es elettartamot hol olvastad? Cheesy
Ez a felújítás dolog már a Focus Mk1 esetén is kb lehetetlen küldetés volt, eleinte alkatrészeket sem lehetett kapni hozzá, csak komplett fűzott blokkot,
de később a felújított motorok sem lettek hibamentesek.  szomoru1
Viszont még mindig kevesebb baj van ezzel a kis ecoboost-al mint pl a konkurensek kis köbcentis TSIjével.
olvass utána, maga a ford vallott be rá valami ilyesmi élettartamot, lehet 150ekm volt, de akkor is vicc. arról nem beszélve, hogy jópárról hallottam, hogy már szervízben áll motor gondokkal 100ekm alatt

itt nem is az alkatrészekkel van a gond, hanem, hogy nincs gyári technológiai leírás a felújításra. szóval szét lehet szedni, meg utána érzésre összerakni
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.12 péntek, 22:59:01 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9105 Dátum: 2016.08.12 péntek, 22:56:59 »

Ezt a tervezett 100ekm-es elettartamot hol olvastad? Cheesy
Ez a felújítás dolog már a Focus Mk1 esetén is kb lehetetlen küldetés volt, eleinte alkatrészeket sem lehetett kapni hozzá, csak komplett fűzott blokkot,
de később a felújított motorok sem lettek hibamentesek.  szomoru1
Viszont még mindig kevesebb baj van ezzel a kis ecoboost-al mint pl a konkurensek kis köbcentis TSIjével.
a vw- próbálkozott hasonló elvekkel anno az 1.2 htp-vel, az is siker történet, ott se létezik gyári technológia felújításra, és az élettartam se túl nagy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9106 Dátum: 2016.08.12 péntek, 23:10:42 »

sziasztok vettem egy 1.6 os tdci mondeot mi a véleményetek rola

harmat gyenge, ne kötözködj senkivel, mert nem tudod majd lehagyni.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9107 Dátum: 2016.08.12 péntek, 23:13:10 »

olvass utána, maga a ford vallott be rá valami ilyesmi élettartamot, lehet 150ekm volt, de akkor is vicc. arról nem beszélve, hogy jópárról hallottam, hogy már szervízben áll motor gondokkal 100ekm alatt

itt nem is az alkatrészekkel van a gond, hanem, hogy nincs gyári technológiai leírás a felújításra. szóval szét lehet szedni, meg utána érzésre összerakni
240e km-re terveztek, mint az összes motort.
Naplózva

Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #9108 Dátum: 2016.08.12 péntek, 23:26:27 »

240e km-re terveztek, mint az összes motort.
az rx8 féle wankelt is valami 60ezer körülre tervezték, oszt a behozott 59ezer km-eseken kívül vannak azért 100 fölöttiek is jócskán belőle még mindig Cheesy
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9109 Dátum: 2016.08.12 péntek, 23:29:43 »

az rx8 féle wankelt is valami 60ezer körülre tervezték, oszt a behozott 59ezer km-eseken kívül vannak azért 100 fölöttiek is jócskán belőle még mindig Cheesy
miután felújították őket 3-4x vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9110 Dátum: 2016.08.12 péntek, 23:31:02 »

240e km-re terveztek, mint az összes motort.
ok vigyor3 akkor annyira. az a flottásoknál lesz 2-2,5év vigyor3 de mondom a hazai tapasztalatból nem úgy hallottam eddig, hogy el fognak menni annyi km-t nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
T1BA
Vendég
« Új hozzászólás #9111 Dátum: 2016.08.13 szombat, 05:53:18 »

Ezért jó itt olvasgatni,hiszen innen megtudhatom,hogy már csak csak napjai vannak hátra a blokkomnak.Szerencsére én ismerek olyan embereket,akiknek az újonnan vásárolt Focusa,illetve C-Maxa nem fórumozik és már 400e felett jár...
Nem rossz kis motor ez,de az tény,hogy nem lóerőbajnok.A 260 Nm forgatónyomatékkal városban ideális,simán megy fel akár negyedikben is a hegyi utakon,autópályán könnyedén utazik 130-140-nel,a 115 ló a huligánkodáshoz,meg a villámgyors előzésekhez valóban kevés,cserébe városban simán eljár hat literes átlaggal.
Amire érdemes figyelni,az a vezérlés időben végrehajtott cseréje,ennek az intervallumát a gyár a kezdeti 200e km-ről a rossz tapasztalatok alapján visszamódosította 140e km-re.Én személy szerint a motorvezérlés által meghatározott 20-22e km-es olajcsere periódust - a négyliteres olajtöltet figyelembevételével- felülbíráltam és tízezrenként cserélek motorolajat/szűrőt.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.13 szombat, 05:55:22 írta T1BA » Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9112 Dátum: 2016.08.13 szombat, 22:12:57 »

Ezért jó itt olvasgatni,hiszen innen megtudhatom,hogy már csak csak napjai vannak hátra a blokkomnak.Szerencsére én ismerek olyan embereket,akiknek az újonnan vásárolt Focusa,illetve C-Maxa nem fórumozik és már 400e felett jár...
Nem rossz kis motor ez,de az tény,hogy nem lóerőbajnok.A 260 Nm forgatónyomatékkal városban ideális,simán megy fel akár negyedikben is a hegyi utakon,autópályán könnyedén utazik 130-140-nel,a 115 ló a huligánkodáshoz,meg a villámgyors előzésekhez valóban kevés,cserébe városban simán eljár hat literes átlaggal.
Amire érdemes figyelni,az a vezérlés időben végrehajtott cseréje,ennek az intervallumát a gyár a kezdeti 200e km-ről a rossz tapasztalatok alapján visszamódosította 140e km-re.Én személy szerint a motorvezérlés által meghatározott 20-22e km-es olajcsere periódust - a négyliteres olajtöltet figyelembevételével- felülbíráltam és tízezrenként cserélek motorolajat/szűrőt.

Baromság, hogy csak 250eKm-re tervezik, a taxisok eladják 500eKm felett 120eKM-re visszatekerve. Bár tény, hogy a 97-es Discovery-m óra szerint csak 260ekm-nél jár, de annó az 1983-as BMW-m is 300eKm-el hibátlanúl üzemelt.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9113 Dátum: 2016.08.14 vasárnap, 10:11:04 »

Ezért jó itt olvasgatni,hiszen innen megtudhatom,hogy már csak csak napjai vannak hátra a blokkomnak.Szerencsére én ismerek olyan embereket,akiknek az újonnan vásárolt Focusa,illetve C-Maxa nem fórumozik és már 400e felett jár...
Nem rossz kis motor ez,de az tény,hogy nem lóerőbajnok.A 260 Nm forgatónyomatékkal városban ideális,simán megy fel akár negyedikben is a hegyi utakon,autópályán könnyedén utazik 130-140-nel,a 115 ló a huligánkodáshoz,meg a villámgyors előzésekhez valóban kevés,cserébe városban simán eljár hat literes átlaggal.
Amire érdemes figyelni,az a vezérlés időben végrehajtott cseréje,ennek az intervallumát a gyár a kezdeti 200e km-ről a rossz tapasztalatok alapján visszamódosította 140e km-re.Én személy szerint a motorvezérlés által meghatározott 20-22e km-es olajcsere periódust - a négyliteres olajtöltet figyelembevételével- felülbíráltam és tízezrenként cserélek motorolajat/szűrőt.

Nincs ez így megadva, hogy 250e km-re tervezik szal neaggódj. Az 1.6-os PSA motor kifejezetten ajánlott motor keveset eszik és egy focus bódét jól is visz. Simán bevállalnám egy focusba, mondit is elviszi, de oda a 2.0 jobban passzol. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
tibi6922
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Új hozzászólás #9114 Dátum: 2016.08.14 vasárnap, 18:03:33 »

köszi biztatásokat  taps
Naplózva

1.6 tdci titanium
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9115 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 10:52:03 »

Nincs ez így megadva, hogy 250e km-re tervezik szal neaggódj. Az 1.6-os PSA motor kifejezetten ajánlott motor keveset eszik és egy focus bódét jól is visz. Simán bevállalnám egy focusba, mondit is elviszi, de oda a 2.0 jobban passzol. Smiley
Dehogynem, pontosan 250e kmnel fog ketterepedni a blokk, szakszeruen bele van tervezve  eplus2
aztan vegyel ujat user  eplus2
Naplózva

Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #9116 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 11:17:23 »

Lefulladtam indulásnál.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9117 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 11:31:19 »

Lefulladtam indulásnál.

Hol jártál báránykám? eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #9118 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 11:41:52 »

Hol jártál báránykám? eplus2

Böriben. 2.0bar - al jártam és feljelentettek...  police
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
tibi6922
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Új hozzászólás #9119 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 14:48:23 »

legszeb öröm a káröröm mert az nem fáj wave wave wave wave wave wave wave
Naplózva

1.6 tdci titanium
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9120 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 21:07:42 »

Ezért jó itt olvasgatni,hiszen innen megtudhatom,hogy már csak csak napjai vannak hátra a blokkomnak.Szerencsére én ismerek olyan embereket,akiknek az újonnan vásárolt Focusa,illetve C-Maxa nem fórumozik és már 400e felett jár...
Nem rossz kis motor ez,de az tény,hogy nem lóerőbajnok.A 260 Nm forgatónyomatékkal városban ideális,simán megy fel akár negyedikben is a hegyi utakon,autópályán könnyedén utazik 130-140-nel,a 115 ló a huligánkodáshoz,meg a villámgyors előzésekhez valóban kevés,cserébe városban simán eljár hat literes átlaggal.
Amire érdemes figyelni,az a vezérlés időben végrehajtott cseréje,ennek az intervallumát a gyár a kezdeti 200e km-ről a rossz tapasztalatok alapján visszamódosította 140e km-re.Én személy szerint a motorvezérlés által meghatározott 20-22e km-es olajcsere periódust - a négyliteres olajtöltet figyelembevételével- felülbíráltam és tízezrenként cserélek motorolajat/szűrőt.
nem is az 1.6tdci-ről volt szó, de nem baj vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #9121 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 22:08:16 »

Üdv Fórumtársak!
Már megint a regenerálós mizériával küzdök, illetve nem is már megint, hanem még mindig.
Szerintem egy regenerálást se tud normálisan megcsinálni a kocsi, szinte mindig akkor áll neki, ha lejövök a pályáról vagy éppen a parkolóba akarok otthon beállni. Szóval a sokadik sikertelen után mindig bedobja, hogy a katalizátor hőmérséklete túlságosan alacsony az 1. hengersornál. Ma is ez volt, megint törölhettem ki a hibakódot.
A regeneket mostanában monitorozom, így látom, hogy a telítettség értékek valójában elkezdenek csökkenni, de 5-6 perc után abba is hagyja. Ilyenkor a hőmérsékletek 450-480 az 1. szenzornál, de a 2. szenzornál normálisan 600-650-vagy e feletti.
A szervizben már a legelején azzal jöttek, hogy ki kell cserélni a fáklyát mert biztos az a rossz, ez cirka 70e ftos mutatvány, de megnyugtattak, hogy a raktárban van bőven készleten, mert gyakori jelenség, fogyó alkatrész. Majd holnap felhívom a gödi focus szerelőt, hogy esetleg vállalná-e a fáklya takarítását, mielőtt cserére adnám a fejem.
De amin meg dilemmázom, hogy ha a fáklya ***, akkor a 2. szenzor hőmérséklete, hogy-hogy ideálissá tud emelkedni a regenerációhoz, szemben az 1. szenzorával? Gondolom az 1. van a fáklyánál, a 2. meg a dpf után?
Szóval ha van ötletetek, azt megköszönném!!

(u.i.: pályán 130-as tempó mellett az 1. szenzor 520-540, a 2. szenzor 650+, ilyenkor egész jól lecsökkennek a telítettség adatok)
Naplózva

gery83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



« Új hozzászólás #9122 Dátum: 2016.08.16 kedd, 06:06:31 »

Szia!

Többünknek volt ugyan ez a hibakód, és "fáklya" takarítással megoldódott. Van róla FAQ is, meg én is írtam ide beszámolót róla.
A különbség annyi, hogy nekem abszolút nem sikerült melegítenie.

Üdv Fórumtársak!
Már megint a regenerálós mizériával küzdök, illetve nem is már megint, hanem még mindig.
Szerintem egy regenerálást se tud normálisan megcsinálni a kocsi, szinte mindig akkor áll neki, ha lejövök a pályáról vagy éppen a parkolóba akarok otthon beállni. Szóval a sokadik sikertelen után mindig bedobja, hogy a katalizátor hőmérséklete túlságosan alacsony az 1. hengersornál. Ma is ez volt, megint törölhettem ki a hibakódot.
A regeneket mostanában monitorozom, így látom, hogy a telítettség értékek valójában elkezdenek csökkenni, de 5-6 perc után abba is hagyja. Ilyenkor a hőmérsékletek 450-480 az 1. szenzornál, de a 2. szenzornál normálisan 600-650-vagy e feletti.
A szervizben már a legelején azzal jöttek, hogy ki kell cserélni a fáklyát mert biztos az a rossz, ez cirka 70e ftos mutatvány, de megnyugtattak, hogy a raktárban van bőven készleten, mert gyakori jelenség, fogyó alkatrész. Majd holnap felhívom a gödi focus szerelőt, hogy esetleg vállalná-e a fáklya takarítását, mielőtt cserére adnám a fejem.
De amin meg dilemmázom, hogy ha a fáklya ***, akkor a 2. szenzor hőmérséklete, hogy-hogy ideálissá tud emelkedni a regenerációhoz, szemben az 1. szenzorával? Gondolom az 1. van a fáklyánál, a 2. meg a dpf után?
Szóval ha van ötletetek, azt megköszönném!!

(u.i.: pályán 130-as tempó mellett az 1. szenzor 520-540, a 2. szenzor 650+, ilyenkor egész jól lecsökkennek a telítettség adatok)

Naplózva

MK4 2.0 2011 Titanium 140le
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #9123 Dátum: 2016.08.16 kedd, 06:32:58 »

Szia!

Többünknek volt ugyan ez a hibakód, és "fáklya" takarítással megoldódott. Van róla FAQ is, meg én is írtam ide beszámolót róla.
A különbség annyi, hogy nekem abszolút nem sikerült melegítenie.


Igen, azt olvastam és láttam is, de se eszközöm, se helyem hozzá, illetve ahogy írtad is, Neked egyáltalán nem ment Sad
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9124 Dátum: 2016.08.16 kedd, 15:56:24 »

Igen, azt olvastam és láttam is, de se eszközöm, se helyem hozzá, illetve ahogy írtad is, Neked egyáltalán nem ment Sad
pedig nem kell a csere.csak kikell pucolni.a korom dugítja el.tisztítás után a hiba is megszűnik.

Vidd el szerelőhöz ,és csináltasd meg azzal.

A hibakód leírásában az "1es hengersor hőmérséklet alacsony" szimplán annyit jelent,hogy a regenerációhoz szükséges hőmérséklet nincs meg.Az pedig azét nincs,mert nem fecskendez gázolajat a "fáklya" a dpf-be.

szóval ezek alapján.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #9125 Dátum: 2016.08.16 kedd, 16:35:09 »

pedig nem kell a csere.csak kikell pucolni.a korom dugítja el.tisztítás után a hiba is megszűnik.

Vidd el szerelőhöz ,és csináltasd meg azzal.

A hibakód leírásában az "1es hengersor hőmérséklet alacsony" szimplán annyit jelent,hogy a regenerációhoz szükséges hőmérséklet nincs meg.Az pedig azét nincs,mert nem fecskendez gázolajat a "fáklya" a dpf-be.

szóval ezek alapján.

Ezt értem,  de akkor a másik szenzor miért mér 600 feletti hőmérsékletet? Shocked Sad
Naplózva

danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #9126 Dátum: 2016.08.16 kedd, 21:10:29 »

Spurit kell használni  nyes
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #9127 Dátum: 2016.08.16 kedd, 21:46:47 »

Spurit kell használni  nyes

Akkor szerencsétlen *** vagyok
Ma vettem STP DPF cleaner adalékot, egyből bele is raktam a tankba. Mivel szép hosszú nyaka volt, gondoltam hogy majd azzal jól be tudom nyomni a tank nyílásán a kis reteszt... nem sikerült viszont szépen lassan lecsurgott a nafta, így gondoltam ha lassan adagolom, akkor majd bemegy mind. Már majdnem a felénél jártam, mire észrevettem, hogy a  dob belső felén elkezdett csurogni kifelé, rá a kerékre  falbav
Szóval előkotortam azt a kis tölcsér féleséget és a maradékot sikeresen belötyköltem azon keresztül.

Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9128 Dátum: 2016.08.17 szerda, 07:49:14 »

Ezt értem,  de akkor a másik szenzor miért mér 600 feletti hőmérsékletet? Shocked Sad
másik? melyik? az "1 hengersor hőmérséklet" nem jelöl első vagy hátső szenzort,csak,hogy alacsony a regenhez a hőfok.Érted? Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9129 Dátum: 2016.08.17 szerda, 07:49:50 »

Akkor szerencsétlen *** vagyok
Ma vettem STP DPF cleaner adalékot, egyből bele is raktam a tankba. Mivel szép hosszú nyaka volt, gondoltam hogy majd azzal jól be tudom nyomni a tank nyílásán a kis reteszt... nem sikerült viszont szépen lassan lecsurgott a nafta, így gondoltam ha lassan adagolom, akkor majd bemegy mind. Már majdnem a felénél jártam, mire észrevettem, hogy a  dob belső felén elkezdett csurogni kifelé, rá a kerékre  falbav
Szóval előkotortam azt a kis tölcsér féleséget és a maradékot sikeresen belötyköltem azon keresztül.


vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #9130 Dátum: 2016.08.17 szerda, 07:53:13 »

másik? melyik? az "1 hengersor hőmérséklet" nem jelöl első vagy hátső szenzort,csak,hogy alacsony a regenhez a hőfok.Érted? Wink

Igen értem, de két hőmérséklet szenzor is van
CATEMP11 --ez szokott 480 körül lenni regen közben, de pályán hozza az 520at is
CATEMP12 -- ez meg 600 körül van, pályán meg 650+

A catemp11 forscanes magyar leírása szerint a katalizátor hőmérséklete az 1. hengersornál
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9131 Dátum: 2016.08.17 szerda, 08:00:18 »

Igen értem, de két hőmérséklet szenzor is van
CATEMP11 --ez szokott 480 körül lenni regen közben, de pályán hozza az 520at is
CATEMP12 -- ez meg 600 körül van, pályán meg 650+

A catemp11 forscanes magyar leírása szerint a katalizátor hőmérséklete az 1. hengersornál
a te esetedben indítanék egy kényszer regenerációt.ha nem fut le,egyértelmű a fákja hiba.
Értem,mit szeretnél mondani,de ez csak abban az esetben lehet valós hiba,ha kifúj a kipufogórendszered a dpf előtt-tehát elmegy a hőmérséklet.Ezt rém egyszerűen ellenőrzöd-ha kifúj,ott kormos.A nyomáskülönbség mérőnél a tűzfalon is kiszokott nyukadni a rövid gumicsőszakasz,azt is tudod ellenőrizni.Ha ezek mind rendben vannak,akkor tisztíttasd ki a fákját,és megnyugszor,mert rendben lesz az is,és nincs több variáció.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #9132 Dátum: 2016.08.17 szerda, 08:02:48 »

a te esetedben indítanék egy kényszer regenerációt.ha nem fut le,egyértelmű a fákja hiba.
Értem,mit szeretnél mondani,de ez csak abban az esetben lehet valós hiba,ha kifúj a kipufogórendszered a dpf előtt-tehát elmegy a hőmérséklet.Ezt rém egyszerűen ellenőrzöd-ha kifúj,ott kormos.A nyomáskülönbség mérőnél a tűzfalon is kiszokott nyukadni a rövid gumicsőszakasz,azt is tudod ellenőrizni.Ha ezek mind rendben vannak,akkor tisztíttasd ki a fákját,és megnyugszor,mert rendben lesz az is,és nincs több variáció.

Kényszer regent szoktam csinálni és rendre megszakad az első, de a második kb 40 percig is tekeri és az hiba nélkül végigmegy.
Ha valahol elmenne a nyomás és kifújna a kipufogó annak egy elég jellegzetes "fals" hangja lennie, nem?  Huh? Ilyen panaszom meg nincs 
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9133 Dátum: 2016.08.17 szerda, 08:05:02 »

Kényszer regent szoktam csinálni és rendre megszakad az első, de a második kb 40 percig is tekeri és az hiba nélkül végigmegy.
Ha valahol elmenne a nyomás és kifújna a kipufogó annak egy elég jellegzetes "fals" hangja lennie, nem?
nemm biztos,hogy meghallod.aknán vagy csápos emelőn alá kell nézni-esetleg tükör.de javaslom,hogy ezt mind 1 kalap alatt ellenőriztesd,kb 2 perc.aztán szedesd le a fákját takarításra.Szerintem az egész nem kerül többe egy tízesnél.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #9134 Dátum: 2016.08.17 szerda, 08:22:27 »

nemm biztos,hogy meghallod.aknán vagy csápos emelőn alá kell nézni-esetleg tükör.de javaslom,hogy ezt mind 1 kalap alatt ellenőriztesd,kb 2 perc.aztán szedesd le a fákját takarításra.Szerintem az egész nem kerül többe egy tízesnél.... Roll Eyes

Rendben és köszi!
Naplózva

Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9135 Dátum: 2016.08.17 szerda, 08:30:24 »

nemm biztos,hogy meghallod.aknán vagy csápos emelőn alá kell nézni-esetleg tükör.de javaslom,hogy ezt mind 1 kalap alatt ellenőriztesd,kb 2 perc.aztán szedesd le a fákját takarításra.Szerintem az egész nem kerül többe egy tízesnél.... Roll Eyes

Túl sok olimpiát nézel, állandóan csak a fákján jár az eszed...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9136 Dátum: 2016.08.17 szerda, 20:31:50 »

Túl sok olimpiát nézel, állandóan csak a fákján jár az eszed...  eplus2
há,,,hallottad,hogy elakarták lopni az olimpiai lángot?mekkora marha....Margit! nemtudják,hogy az is dízel? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9137 Dátum: 2016.08.18 csütörtök, 12:37:07 »

Sziasztok! Volt 250km autópályázásom egyhuzamban kb 130-140 sebességgel végig. Azt vettem észre, hogy eddig ez a művelet kb 6,5-7l/100km fogyival ment. Most viszont ez inkább 8-9l volt végig. (Klíma, 4 fő+cuccaink). Kezdjek aggódni, hogy ez valami DPF eltömődés lesz esetleg EGR gond? Alapjárat is 0,7 mostanában nem 0,5. Lehet valami szart tankoltam volna? (MOL)
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
tibi6922
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Új hozzászólás #9138 Dátum: 2016.08.18 csütörtök, 23:29:16 »

sziasztok én 5000km mentem az autoval és még nem vettem észre hogy regeráltvolna normlis ez
Naplózva

1.6 tdci titanium
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9139 Dátum: 2016.08.19 péntek, 00:02:03 »

sziasztok én 5000km mentem az autoval és még nem vettem észre hogy regeráltvolna normlis ez
teljesen
Naplózva

T.G.S.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #9140 Dátum: 2016.08.19 péntek, 07:19:00 »

Sziasztok!
Tegnap vettem észre,hogy alapjáraton kicsit erösebb a rezonálás az utastérben. Nem minden alkalommal,csak néha. Megállok a pirosnál,erösebb,elindulok,megyek valamennyit,akkor visszaáll a normál "dizel-remegés", majd egyszer csak ismét erösebb... alapjárat nem változik,teljesitményen sem vettem észre változást.
Valami ötlet,hogy ez mi lehet?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi 140 Le + egy kicsi:)
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9141 Dátum: 2016.08.19 péntek, 07:33:26 »

Sziasztok!
Szerintetek a Ford olaj megbízható, használható? Legalábbis Ford emblámás olaj. Autószerelő szerint gyári olaj, és használható.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #9142 Dátum: 2016.08.19 péntek, 07:48:05 »

sziasztok én 5000km mentem az autoval és még nem vettem észre hogy regeráltvolna normlis ez
Az teljesen normális, hogy nem veszed észre.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9143 Dátum: 2016.08.19 péntek, 07:55:50 »

Sziasztok!
Szerintetek a Ford olaj megbízható, használható? Legalábbis Ford emblámás olaj. Autószerelő szerint gyári olaj, és használható.
simaliba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9144 Dátum: 2016.08.19 péntek, 07:57:02 »

Sziasztok!
Tegnap vettem észre,hogy alapjáraton kicsit erösebb a rezonálás az utastérben. Nem minden alkalommal,csak néha. Megállok a pirosnál,erösebb,elindulok,megyek valamennyit,akkor visszaáll a normál "dizel-remegés", majd egyszer csak ismét erösebb... alapjárat nem változik,teljesitményen sem vettem észre változást.
Valami ötlet,hogy ez mi lehet?
talán a regeneráció során jön elő ez a remegés.megy a venti,magasabb az üza nyomás,stb...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9145 Dátum: 2016.08.19 péntek, 07:57:30 »

sziasztok én 5000km mentem az autoval és még nem vettem észre hogy regeráltvolna normlis ez
persze!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #9146 Dátum: 2016.08.19 péntek, 10:19:15 »

Sziasztok!
Tegnap vettem észre,hogy alapjáraton kicsit erösebb a rezonálás az utastérben. Nem minden alkalommal,csak néha. Megállok a pirosnál,erösebb,elindulok,megyek valamennyit,akkor visszaáll a normál "dizel-remegés", majd egyszer csak ismét erösebb... alapjárat nem változik,teljesitményen sem vettem észre változást.
Valami ötlet,hogy ez mi lehet?
Lehet, hogy csak bekapcsol a klímakompresszor és kicsit megnő a motor terhelése. Mondjuk nálam az S-Maxon ez nem jelentkezik, de az előző gyengébb off autóimon mindig lehetett ezt érezni. Lehúzott ablaknál elvileg lehet hallani egy kis kattanást vagy nyikkanást, amikor behúz a klímakuplung és a kompresszor elkezdi összenyomni a gázt.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
T.G.S.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #9147 Dátum: 2016.08.19 péntek, 10:21:07 »

talán a regeneráció során jön elő ez a remegés.megy a venti,magasabb az üza nyomás,stb...
Köszi!
Naplózva

MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi 140 Le + egy kicsi:)
T.G.S.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #9148 Dátum: 2016.08.19 péntek, 10:33:41 »

Lehet, hogy csak bekapcsol a klímakompresszor és kicsit megnő a motor terhelése. Mondjuk nálam az S-Maxon ez nem jelentkezik, de az előző gyengébb off autóimon mindig lehetett ezt érezni. Lehúzott ablaknál elvileg lehet hallani egy kis kattanást vagy nyikkanást, amikor behúz a klímakuplung és a kompresszor elkezdi összenyomni a gázt.
Sajnos nem függ össze a klimahasználattal,ha nincs bekapcsolva,akkor is csinálja.
Mondjuk ma még nem teszteltem...
Tegnapelött voltam a kocsival egy ilyen hiper-szuper mindentmosó külsö-belsö mosáson,klimatisztitáson,és azóta csinálja csak. Elötte semmi baja nem volt...
Naplózva

MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi 140 Le + egy kicsi:)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9149 Dátum: 2016.08.19 péntek, 11:00:16 »

Sziasztok!
Tegnap vettem észre,hogy alapjáraton kicsit erösebb a rezonálás az utastérben. Nem minden alkalommal,csak néha. Megállok a pirosnál,erösebb,elindulok,megyek valamennyit,akkor visszaáll a normál "dizel-remegés", majd egyszer csak ismét erösebb... alapjárat nem változik,teljesitményen sem vettem észre változást.
Valami ötlet,hogy ez mi lehet?

Szétesik a kettőstömegűd...  hehe

Egyébként valószínű kissé bogaras vagy... A fordok az mk1 facelift focus óta ilyenek. Ha rásüt a nap azért, ha túl hideg van azért, ha esik akkor mega zért rezegnek, nyikorognak, rezonálnak a kárpitok, motortéri bizbaszok...



Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 176 177 178 179 180 181 182 [183] 184 185 186 187 188 189 190 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.