Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:41:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
178
179
180
181
182
183
184
[
185
]
186
187
188
189
190
191
192
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254771 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9200 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 14:07:37 »
Idézetet írta: Charlito - 2016.08.28 vasárnap, 19:48:43
1.8 TDCI csöpög a gázolaj, fotót is csináltam. Ott ahol van a fém színű csavar, illetve a rozsdás "csavar" találkozása.
http://kepfeltoltes.hu/view/160828/913718403image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Lelki szemeim előtt 100e.-s kiadásokat látok.
Ismerősnek ugyanitt csöpög, szintén ez a motor csak focusba.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9201 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 14:19:30 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.08.29 hétfő, 14:07:37
Ismerősnek ugyanitt csöpög, szintén ez a motor csak focusba.
nem kéne oda egy bilincs?
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
mtamaska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9202 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 15:18:21 »
Sziasztok.
Segítségre lenne szükségem...
2011-es 2.0tdci 300.000km végig magyarba 1 tulajos.
A hiba a következő:
5. 6. nem húz. Motor hiba jelzés kint. (kiolvasva turbot ír.) Szervíz szerint a turbo hibátlan.
Ötletek? Tapasztalatok? Tanácsok??
Előre is köszönöm.
üdv...t
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9203 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 15:22:38 »
Idézetet írta: mtamaska - 2016.08.29 hétfő, 15:18:21
Sziasztok.
Segítségre lenne szükségem...
2011-es 2.0tdci 300.000km végig magyarba 1 tulajos.
A hiba a következő:
5. 6. nem húz. Motor hiba jelzés kint. (kiolvasva turbot ír.) Szervíz szerint a turbo hibátlan.
Ötletek? Tapasztalatok? Tanácsok??
Előre is köszönöm.
üdv...t
lehet a pierburg szelep is, hogy nem állítja a turbót, de jó lenne kiolvasni az összes hibakódot és azokat látni. Amikor nem húz van-e motor hibalámpa?
Amúgy manuális vagy automata?
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9204 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 16:56:17 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.08.29 hétfő, 14:19:30
nem kéne oda egy bilincs?
De eléggé úgy néz ki, hogy kéne. Nem tudom nála van-e, de ott ennyire nem csöpög épphogy csak.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
mtamaska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9205 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 17:53:04 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.08.29 hétfő, 15:22:38
lehet a pierburg szelep is, hogy nem állítja a turbót, de jó lenne kiolvasni az összes hibakódot és azokat látni. Amikor nem húz van-e motor hibalámpa?
Amúgy manuális vagy automata?
Manuális.
Van motor lámpa.
A szervizes aki kiolvasta azt mondta turbo hiba van benne csak.
Köszönöm a választ meg a segítséget.
Naplózva
T1BA
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9206 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 17:53:38 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.08.29 hétfő, 14:19:30
nem kéne oda egy bilincs?
Résolajcsövön nincs bilincs.A tömítettség záloga az új,jó minőségű résolajcső és az,hogy szárazra tisztított csatlakozócsonkra kell feltolni.
Naplózva
kzrider
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9207 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 20:46:25 »
Esetleg meg lehet cserélni a két pierburg szelepet és kipróbálni úgy !Lehet ,hogy így ki lehet szűrni az e a baja!Feltéve ha nem fáradt el mind a két szelep.
Nekem kb 3 hete mind a kettőt cserélnem kellett mert egyik sem volt 100%-os!Csere útán csak úgy repült
.
Idézetet írta: mtamaska - 2016.08.29 hétfő, 17:53:04
Manuális.
Van motor lámpa.
A szervizes aki kiolvasta azt mondta turbo hiba van benne csak.
Köszönöm a választ meg a segítséget.
Naplózva
2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9208 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 20:59:40 »
Idézetet írta: mtamaska - 2016.08.29 hétfő, 17:53:04
Manuális.
Van motor lámpa.
A szervizes aki kiolvasta azt mondta turbo hiba van benne csak.
Köszönöm a választ meg a segítséget.
Van egy raklap fajta hiba és jó lenne a hibakód, mert az alapján lehetne mit mondani. A turbóhibára sem egy hibakód van. Szóval jó lenne azt kiolvasni.
A szervizes fordos volt vagy általános. Mivel olvasta ki?
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9209 Dátum:
2016.08.30 kedd, 12:41:06 »
Mibe fáj egy ilyen szelep? A youtube-on láttam egy tisztítás módszert, mert hogy van benne egy kivehető, mosható szivacs betét. Az nem orvosol semmit?
Idézetet írta: kzrider - 2016.08.29 hétfő, 20:46:25
Esetleg meg lehet cserélni a két pierburg szelepet és kipróbálni úgy !Lehet ,hogy így ki lehet szűrni az e a baja!Feltéve ha nem fáradt el mind a két szelep.
Nekem kb 3 hete mind a kettőt cserélnem kellett mert egyik sem volt 100%-os!Csere útán csak úgy repült
.
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9210 Dátum:
2016.08.30 kedd, 12:59:22 »
Idézetet írta: ticu - 2016.08.30 kedd, 12:41:06
Mibe fáj egy ilyen szelep? A youtube-on láttam egy tisztítás módszert, mert hogy van benne egy kivehető, mosható szivacs betét. Az nem orvosol semmit?
nem igazán segített eddig még senkinek. Amúgy 11-12ehuf körül van.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Lipi650
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9211 Dátum:
2016.09.04 vasárnap, 05:47:30 »
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy azt honnan tudhatnám meg, hogy a 2.0 TDCI-m milyen befecskendező rendszerű?
Bosch vagy Siemens?
Naplózva
2008 MKIV 2.0TDCi Titanium Kombi
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9212 Dátum:
2016.09.04 vasárnap, 07:10:27 »
Idézetet írta: Lipi650 - 2016.09.04 vasárnap, 05:47:30
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy azt honnan tudhatnám meg, hogy a 2.0 TDCI-m milyen befecskendező rendszerű?
Bosch vagy Siemens?
Ha jól tudom 2007-2010-ig siemens volt
2010-től delphi.
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9213 Dátum:
2016.09.04 vasárnap, 07:15:38 »
Idézetet írta: Lipi650 - 2016.09.04 vasárnap, 05:47:30
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy azt honnan tudhatnám meg, hogy a 2.0 TDCI-m milyen befecskendező rendszerű?
Bosch vagy Siemens?
Fent a keresőbe beíros, hogy "siemens" és kapsz egy csomó okos hsz-t, melyből minden kiderül. Ha nem, (de igen mert rákerestem kb. félperc volt), akkor keress a "bosch" szóra.
DOMIIIIIIIIIIIIIII! Kéne egy topik: Kezdő mk4-eseknek. Navi, dpf, regen, 1.8-as (
), mert már megint rengeteg a havonta ismétlődő kérdés.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9214 Dátum:
2016.09.04 vasárnap, 10:06:24 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.08.30 kedd, 12:59:22
nem igazán segített eddig még senkinek. Amúgy 11-12ehuf körül van.
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Lipi650
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9215 Dátum:
2016.09.04 vasárnap, 18:04:01 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.09.04 vasárnap, 07:15:38
Fent a keresőbe beíros, hogy "siemens" és kapsz egy csomó okos hsz-t, melyből minden kiderül. Ha nem, (de igen mert rákerestem kb. félperc volt), akkor keress a "bosch" szóra.
DOMIIIIIIIIIIIIIII! Kéne egy topik: Kezdő mk4-eseknek. Navi, dpf, regen, 1.8-as (
), mert már megint rengeteg a havonta ismétlődő kérdés.
Köszi!
Ezen már túl vagyok, de ezzel kapcsolatban nem találok semmit.
Belinkelhatnéd nekem, hogy kiderüljön hogy én vagyok a hülye.
Valami olyasmire gondoltam, hogy alvázszám alapján valahogy vissza lehet fejteni.
Bocs a tudatlanságomért, de most vásároltam a kocsit és szretnék minden infót begyűjteni róla.
A service manual is érdekelne de azt sem találom sehol.
Az elző autómhoz meg volt mindenem önerőböl, de úgy látom itt ez most nehezebben fog menni.
Az autómat mindig magam szervizelem ezért kellenének a dolgok hozzá.
Nem szeretek pl csavrokat flankra meghúzni, pl egy kettőstömegű csrénél, ezértkellene a manual a nyomatékok miatt is pl.
Elöre is köszönöm.
Naplózva
2008 MKIV 2.0TDCi Titanium Kombi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9216 Dátum:
2016.09.04 vasárnap, 18:34:19 »
Idézetet írta: Lipi650 - 2016.09.04 vasárnap, 18:04:01
Köszi!
Ezen már túl vagyok, de ezzel kapcsolatban nem találok semmit.
Belinkelhatnéd nekem, hogy kiderüljön hogy én vagyok a hülye.
Valami olyasmire gondoltam, hogy alvázszám alapján valahogy vissza lehet fejteni.
Bocs a tudatlanságomért, de most vásároltam a kocsit és szretnék minden infót begyűjteni róla.
A service manual is érdekelne de azt sem találom sehol.
Az elző autómhoz meg volt mindenem önerőböl, de úgy látom itt ez most nehezebben fog menni.
Az autómat mindig magam szervizelem ezért kellenének a dolgok hozzá.
Nem szeretek pl csavrokat flankra meghúzni, pl egy kettőstömegű csrénél, ezértkellene a manual a nyomatékok miatt is pl.
Elöre is köszönöm.
Sokat segítene, ha Te is, mint mi, az aláírásodban megjegyeznéd, hogy miféle a vas, amit hajtasz. Főképp akkor, ha magad szervizelsz.
Tehát:
"FL delphi, előtte siemens", "QXBA motorkódos az Siemens.".
Ezeket a idézgettem.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Lipi650
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9217 Dátum:
2016.09.04 vasárnap, 19:14:36 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.09.04 vasárnap, 18:34:19
Sokat segítene, ha Te is, mint mi, az aláírásodban megjegyeznéd, hogy miféle a vas, amit hajtasz. Főképp akkor, ha magad szervizelsz.
Tehát:
"FL delphi, előtte siemens", "QXBA motorkódos az Siemens.".
Ezeket a idézgettem.
Köszi!
Akkor siemens.
Naplózva
2008 MKIV 2.0TDCi Titanium Kombi
Ozi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9218 Dátum:
2016.09.08 csütörtök, 20:08:26 »
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.Mk4 2.0tdci qxba 2009évj 140le 210000km hidegen elindulás után,kigyorsításkor kéket füstöl,ami 2-3 sebességváltás után megszűnik.Melegen nagy fordolaton,vagy hirtelen gyorsításkor pedig feketét füstöl.Olajat 5000km alatt kb 3dl-t evett meg.A másik gond,hogy 1800-as fordulattól csörgő hang hallatszik a motorból.
Előre is köszönöm!
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9219 Dátum:
2016.09.08 csütörtök, 20:45:06 »
Idézetet írta: Ozi - 2016.09.08 csütörtök, 20:08:26
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.Mk4 2.0tdci qxba 2009évj 140le 210000km hidegen elindulás után,kigyorsításkor kéket füstöl,ami 2-3 sebességváltás után megszűnik.Melegen nagy fordolaton,vagy hirtelen gyorsításkor pedig feketét füstöl.Olajat 5000km alatt kb 3dl-t evett meg.A másik gond,hogy 1800-as fordulattól csörgő hang hallatszik a motorból.
Előre is köszönöm!
Sakos jobban fogja tudni a problémát én szelepszár szimeringre voksolok
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.08 csütörtök, 21:53:37 írta kotta_cs
»
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9220 Dátum:
2016.09.08 csütörtök, 21:45:25 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.09.08 csütörtök, 20:45:06
Sakos jobban fogja tudni a problémát és szelepszár szimeringre voksolok
Mivel feltételezésem szerint nem valami elektronikus dolog füstöl, úgyhogy passz.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9221 Dátum:
2016.09.08 csütörtök, 21:53:46 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.09.08 csütörtök, 21:45:25
Mivel feltételezésem szerint nem valami elektronikus dolog füstöl, úgyhogy passz.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9222 Dátum:
2016.09.09 péntek, 08:30:44 »
Idézetet írta: Ozi - 2016.09.08 csütörtök, 20:08:26
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.Mk4 2.0tdci qxba 2009évj 140le 210000km hidegen elindulás után,kigyorsításkor kéket füstöl,ami 2-3 sebességváltás után megszűnik.Melegen nagy fordolaton,vagy hirtelen gyorsításkor pedig feketét füstöl.Olajat 5000km alatt kb 3dl-t evett meg.A másik gond,hogy 1800-as fordulattól csörgő hang hallatszik a motorból.
Előre is köszönöm!
A csörgés bizonyos szintig normál lehet,a befecskendezés okozza.Persze lehet hiba is,de azt így nem lehet megállapítani.
Hidegen nem illik kigyorsítani,érdemes kicsit hagyni felmelegedni a motor,és csak aztán.
A fekete füst turbólevegő hiányra utal.Ellenőrizni kell nem e lukas valamelyik gumicső,és nyomást mérni diaggal.
Gyanús,hogy nincs már dpf-ed csak a háza.Ugyanis nem lenne semmilyen füst ha lenne....erről nem tudsz közelebbit?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9223 Dátum:
2016.09.09 péntek, 08:58:08 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.09 péntek, 08:30:44
A csörgés bizonyos szintig normál lehet,a befecskendezés okozza.Persze lehet hiba is,de azt így nem lehet megállapítani.
Hidegen nem illik kigyorsítani,érdemes kicsit hagyni felmelegedni a motor,és csak aztán.
A fekete füst turbólevegő hiányra utal.Ellenőrizni kell nem e lukas valamelyik gumicső,és nyomást mérni diaggal.
Gyanús,hogy nincs már dpf-ed csak a háza.Ugyanis nem lenne semmilyen füst ha lenne....erről nem tudsz közelebbit?
Eszi neki az olajat a kék füst és az 5000km alatti 3decis csökkenés is erre utal. Tippre szelepszár szimering, vagy halott lehet már a turboja.
Ha nincs DPF és gyári program van rajta, akkor úgyse füstöl.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9224 Dátum:
2016.09.09 péntek, 09:02:39 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.09.09 péntek, 08:58:08
Eszi neki az olajat a kék füst és az 5000km alatti 3decis csökkenés is erre utal. Tippre szelepszár szimering, vagy halott lehet már a turboja.
Ha nincs DPF és gyári program van rajta, akkor úgyse füstöl.
de füstül ha lukas a turbócsöve.dpf el meg még úgy sem.szóval gyanús...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9225 Dátum:
2016.09.09 péntek, 10:40:30 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.09.09 péntek, 08:58:08
Eszi neki az olajat a kék füst és az 5000km alatti 3decis csökkenés is erre utal. Tippre szelepszár szimering, vagy halott lehet már a turboja.
Ha nincs DPF és gyári program van rajta, akkor úgyse füstöl.
A turbónál mindig szokott valamennyi olajpára lenni, de ha ott ereszt, akkor szerintem folyamatosabban lenne kék füst. szóval én is a szelepszár szimeringekre gyanakszom, azok cseréje nem akkora költség, mint egy turbó javítás érdemes lehet kipróbálni
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Ozi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9226 Dátum:
2016.09.09 péntek, 14:17:36 »
Voltam diagnosztikán,akkor azt mondták,hogy a dpf tiszta,porlasztócsúcsok 0,9-1 körül.Turbónyomást nem mértek.Ha óvatosan járok kijelzi a műszerfal a dpf-et.
Köszi!
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9227 Dátum:
2016.09.09 péntek, 14:26:49 »
Idézetet írta: Ozi - 2016.09.09 péntek, 14:17:36
Voltam diagnosztikán,akkor azt mondták,hogy a dpf tiszta,porlasztócsúcsok 0,9-1 körül.Turbónyomást nem mértek.Ha óvatosan járok kijelzi a műszerfal a dpf-et.
Köszi!
aláírásodba legalább kéne az autó paraméterei, mert így nem tudjuk miről van szó, csak sejtjük, hogy mondi dizi
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9228 Dátum:
2016.09.09 péntek, 15:01:23 »
Idézetet írta: Ozi - 2016.09.09 péntek, 14:17:36
Voltam diagnosztikán,akkor azt mondták,hogy a dpf tiszta,porlasztócsúcsok 0,9-1 körül.Turbónyomást nem mértek.Ha óvatosan járok kijelzi a műszerfal a dpf-et.
Köszi!
Ha kijelzi a dpf-t, akkor ott meg is van az egyik probléma már csak azt kéne tudni, hogy miért jelzi ki. Kéne megint egy diag turbo nyomást mérni +kiolvasni a hiba tárolót, hogy miért jelzi a dpf hibát.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Ozi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9229 Dátum:
2016.09.09 péntek, 15:25:46 »
Nem konkrétan dpf-t ír ki,hanem diesel filter overloaded,és olyankor ha nem huzatom 2000 fölé váltáskor kb 100-200km után dobja az üzenetet/spórolósan próbálok vezetni/.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9230 Dátum:
2016.09.09 péntek, 15:43:30 »
Idézetet írta: Ozi - 2016.09.09 péntek, 15:25:46
Nem konkrétan dpf-t ír ki,hanem diesel filter overloaded,és olyankor ha nem huzatom 2000 fölé váltáskor kb 100-200km után dobja az üzenetet/spórolósan próbálok vezetni/.
Pont ezt mondtam, túl hamar eltömődik aminek az okát kell kideríteni. 100-200km nagyon kevés normál esetben 500-1000km között kéne neki regent indítani.
Milyen évjárat, milyen motor, mennyi km van az autóban?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Ozi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9231 Dátum:
2016.09.09 péntek, 16:01:37 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.09.09 péntek, 15:43:30
Pont ezt mondtam, túl hamar eltömődik aminek az okát kell kideríteni. 100-200km nagyon kevés normál esetben 500-1000km között kéne neki regent indítani.
Milyen évjárat, milyen motor, mennyi km van az autóban?
Mk4 2.0tdci qxba 2009évj 140le 210000km
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9232 Dátum:
2016.09.09 péntek, 16:15:37 »
Idézetet írta: Ozi - 2016.09.09 péntek, 16:01:37
Mk4 2.0tdci qxba 2009évj 140le 210000km
Írtad, hogy eszi az olajat szerintem simán lehet az miatt a dpf gyors eltömődése.
Vidd el szakihoz és első sorban ezt derítsétek ki, hogy miért eszi az olajat.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9233 Dátum:
2016.09.10 szombat, 16:23:33 »
Sziasztok!
Van egy p1335-ös hibakódom - EGR Position Sensor Minimum Stop Performance
Ezt okozhatja a pierburg szelep hibája? Volt, hogy töröltem a hibát, és egy ideig nem jött elő, de most megint itt van. Néha leállításkor, főleg hosszabb út után megrázza a kasztnit a motor (nem tudom, hogy ez lenne-e a f*ngó hang
). Az autó jól gyorsul, nem érzek benne semmi furcsát. Ha nem ez okozza, hanem az EGR, akkor azt érdemes lenne ledugózni és kész?
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
kzrider
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9234 Dátum:
2016.09.10 szombat, 20:25:35 »
Szia!
Nekem is nagyon csúnyán állt le a motor amikor az a szelep tönkre ment!Amint kicseréltem megszűnt a hiba és leállításkor már szépen állt le.
Idézetet írta: xrobe - 2016.09.10 szombat, 16:23:33
Sziasztok!
Van egy p1335-ös hibakódom - EGR Position Sensor Minimum Stop Performance
Ezt okozhatja a pierburg szelep hibája? Volt, hogy töröltem a hibát, és egy ideig nem jött elő, de most megint itt van. Néha leállításkor, főleg hosszabb út után megrázza a kasztnit a motor (nem tudom, hogy ez lenne-e a f*ngó hang
). Az autó jól gyorsul, nem érzek benne semmi furcsát. Ha nem ez okozza, hanem az EGR, akkor azt érdemes lenne ledugózni és kész?
Naplózva
2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9235 Dátum:
2016.09.10 szombat, 22:49:46 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.09.10 szombat, 16:23:33
Sziasztok!
Van egy p1335-ös hibakódom - EGR Position Sensor Minimum Stop Performance
Ezt okozhatja a pierburg szelep hibája? Volt, hogy töröltem a hibát, és egy ideig nem jött elő, de most megint itt van. Néha leállításkor, főleg hosszabb út után megrázza a kasztnit a motor (nem tudom, hogy ez lenne-e a f*ngó hang
). Az autó jól gyorsul, nem érzek benne semmi furcsát. Ha nem ez okozza, hanem az EGR, akkor azt érdemes lenne ledugózni és kész?
igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9236 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 14:38:34 »
Idézetet írta: kzrider - 2016.09.10 szombat, 20:25:35
Szia!
Nekem is nagyon csúnyán állt le a motor amikor az a szelep tönkre ment!Amint kicseréltem megszűnt a hiba és leállításkor már szépen állt le.
És más baja nem volt a kocsinak, csak a rázás leállításkor?
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9237 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 10:19:34 »
Ma menet közben kijött a Converse-re a "Motorhiba" jelzés, és világított az ESP visszajelzője is. Gondolom ez a vészüzemet jelzi, mert 2000-es fordulat felett nem igazán ment az autó.
Leállítás nélkül kiolvastam a hibát, bemásolom ide. Kiszedem belőle a "felesleges részeket".
===PCM DTC P0489:00-27===
Code: P0489 - EGR Control Circuit Low
===PCM DTC P1335:1C-28===
Code: P1335 - EGR Position Sensor Minimum Stop Performance
===OBDII DTC P0489-C===
Code: P0489 - Exhaust Gas Recirculation Control Circuit Low
Ilyennel találkozott valaki, vagy vigyem szervízbe? Pierburg szelep csere + EGR dugózás?
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9238 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 11:15:56 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.09.12 hétfő, 10:19:34
Ma menet közben kijött a Converse-re a "Motorhiba" jelzés, és világított az ESP visszajelzője is. Gondolom ez a vészüzemet jelzi, mert 2000-es fordulat felett nem igazán ment az autó.
Leállítás nélkül kiolvastam a hibát, bemásolom ide. Kiszedem belőle a "felesleges részeket".
===PCM DTC P0489:00-27===
Code: P0489 - EGR Control Circuit Low
===PCM DTC P1335:1C-28===
Code: P1335 - EGR Position Sensor Minimum Stop Performance
===OBDII DTC P0489-C===
Code: P0489 - Exhaust Gas Recirculation Control Circuit Low
Ilyennel találkozott valaki, vagy vigyem szervízbe? Pierburg szelep csere + EGR dugózás?
ez egyértelműen egr hiba.levan dugózva?töröld a hibát,és menjtovább...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9239 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 11:19:20 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.12 hétfő, 11:15:56
ez egyértelműen egr hiba.levan dugózva?töröld a hibát,és menjtovább...
Ha bexarik az EGR, akkor már hiába dugózod, mert nem tud visszaállni egy alap pozícióra, ami hibakódot generál, nem?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Roberto720607
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9240 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 11:45:54 »
Sziasztok!Tudom ,hogy egy hibajelenségnek több oka is lehet,de hátha volt már ilyen valaha valakinek!
Mk4 2007-es 2.0 TDCI Mondim van,jött egy olyan jelenség,hogy alapjaraton remeg az auto és egyenletlen a járás,de van mikor elmulik "kisimul"normal temponal nincs ez a probléma,bár szokott 1500-2000 ford között is neha rangatni...!valakinek 5lete vagy esetleg tapasztalata ?Az autóban egyébként a kettőstömegü is elég fura tehat az is cserés lesz!Előre is köszi!
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9241 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 11:49:00 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.12 hétfő, 11:15:56
ez egyértelműen egr hiba.levan dugózva?töröld a hibát,és menjtovább...
Nincs ledugózva még, a motorhibát jelző hibakódot meg egyszer töröltem, amikor kiolvastam, de vissza is jött.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9242 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 11:52:16 »
Idézetet írta: Roberto720607 - 2016.09.12 hétfő, 11:45:54
Sziasztok!Tudom ,hogy egy hibajelenségnek több oka is lehet,de hátha volt már ilyen valaha valakinek!
Mk4 2007-es 2.0 TDCI Mondim van,jött egy olyan jelenség,hogy alapjaraton remeg az auto és egyenletlen a járás,de van mikor elmulik "kisimul"normal temponal nincs ez a probléma,bár szokott 1500-2000 ford között is neha rangatni...!valakinek 5lete vagy esetleg tapasztalata ?Az autóban egyébként a kettőstömegü is elég fura tehat az is cserés lesz!Előre is köszi!
Ezt mindig csinálja, vagy csak ritkán?
Amikor regenerál az autó, akkor hangosabban jár alapjáraton, és rángatás is tapasztalható elvileg menet közben.
Nekem most egyszer sikerült elkapnom egy regenerálás végét megállás után, amúgy csak olvastam róla többször.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Roberto720607
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9243 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 12:11:14 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.09.12 hétfő, 11:52:16
Ezt mindig csinálja, vagy csak ritkán?
Amikor regenerál az autó, akkor hangosabban jár alapjáraton, és rángatás is tapasztalható elvileg menet közben.
Nekem most egyszer sikerült elkapnom egy regenerálás végét megállás után, amúgy csak olvastam róla többször.
Ezt most kezdte pár napja...annyi hogy előtte sokat adtam rá a gyujtast és vettem le...mert probalgattam a lámpát....mondjuk az előtt nem volt ilyen még nem csinaltam ezt...
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9244 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 12:13:40 »
Idézetet írta: Roberto720607 - 2016.09.12 hétfő, 12:11:14
Ezt most kezdte pár napja...annyi hogy előtte sokat adtam rá a gyujtast és vettem le...mert probalgattam a lámpát....mondjuk az előtt nem volt ilyen még nem csinaltam ezt...
Hát a regenerálás az pár percig tart elvileg, szóval akkor ehhez nem lesz köze, hacsak nem nagyon kis távokat mentél vele, és megpróbál megint regenerálni.
Ha mentél vele hosszabb távot, akkor passz.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Roberto720607
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9245 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 12:18:21 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.09.12 hétfő, 12:13:40
Hát a regenerálás az pár percig tart elvileg, szóval akkor ehhez nem lesz köze, hacsak nem nagyon kis távokat mentél vele, és megpróbál megint regenerálni.
Ha mentél vele hosszabb távot, akkor passz.
köszönöm a segitséged...illetve a szándékot is..
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9246 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 12:40:05 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.09.12 hétfő, 11:49:00
Nincs ledugózva még, a motorhibát jelző hibakódot meg egyszer töröltem, amikor kiolvastam, de vissza is jött.
szerintem dugózd, le EGR-t tisztítsd ki, mert nagyon retek lehet már, töröld a hibakódot és ha az EGR nem szenvedte meg a nagyon koszos állapotot, akkor minden rendben lesz utána
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9247 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 12:52:32 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.09.12 hétfő, 12:40:05
szerintem dugózd, le EGR-t tisztítsd ki, mert nagyon retek lehet már, töröld a hibakódot és ha az EGR nem szenvedte meg a nagyon koszos állapotot, akkor minden rendben lesz utána
Valószínűleg ezt fogom csinálni, köszi!
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9248 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 12:55:58 »
Idézetet írta: Magas Bolhát - 2016.09.12 hétfő, 11:19:20
Ha bexarik az EGR, akkor már hiába dugózod, mert nem tud visszaállni egy alap pozícióra, ami hibakódot generál, nem?
erről lehet szó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9249 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 12:57:33 »
Idézetet írta: Roberto720607 - 2016.09.12 hétfő, 11:45:54
Sziasztok!Tudom ,hogy egy hibajelenségnek több oka is lehet,de hátha volt már ilyen valaha valakinek!
Mk4 2007-es 2.0 TDCI Mondim van,jött egy olyan jelenség,hogy alapjaraton remeg az auto és egyenletlen a járás,de van mikor elmulik "kisimul"normal temponal nincs ez a probléma,bár szokott 1500-2000 ford között is neha rangatni...!valakinek 5lete vagy esetleg tapasztalata ?Az autóban egyébként a kettőstömegü is elég fura tehat az is cserés lesz!Előre is köszi!
dugózd le az egr szelepet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
178
179
180
181
182
183
184
[
185
]
186
187
188
189
190
191
192
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ