Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 08:30:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 178 179 180 181 182 183 184 [185] 186 187 188 189 190 191 192 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4718881 alkalommal)
0 Felhasználó és 118 vendég van a témában
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9200 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 14:07:37 »

1.8 TDCI csöpög a gázolaj, fotót is csináltam. Ott ahol van a fém színű csavar, illetve a rozsdás "csavar" találkozása.

http://kepfeltoltes.hu/view/160828/913718403image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Lelki szemeim előtt 100e.-s kiadásokat látok.

Ismerősnek ugyanitt csöpög, szintén ez a motor csak focusba. 
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9201 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 14:19:30 »

Ismerősnek ugyanitt csöpög, szintén ez a motor csak focusba. 

nem kéne oda egy bilincs?
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
mtamaska
Vendég
« Új hozzászólás #9202 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 15:18:21 »

Sziasztok.
Segítségre lenne szükségem...
2011-es 2.0tdci 300.000km végig magyarba 1 tulajos.
A hiba a következő:
5. 6. nem húz. Motor hiba jelzés kint. (kiolvasva turbot ír.) Szervíz szerint a turbo hibátlan.
Ötletek? Tapasztalatok? Tanácsok??

Előre is köszönöm.
üdv...t
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9203 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 15:22:38 »

Sziasztok.
Segítségre lenne szükségem...
2011-es 2.0tdci 300.000km végig magyarba 1 tulajos.
A hiba a következő:
5. 6. nem húz. Motor hiba jelzés kint. (kiolvasva turbot ír.) Szervíz szerint a turbo hibátlan.
Ötletek? Tapasztalatok? Tanácsok??

Előre is köszönöm.
üdv...t

lehet a pierburg szelep is, hogy nem állítja a turbót, de jó lenne kiolvasni az összes hibakódot és azokat látni. Amikor nem húz van-e motor hibalámpa?

Amúgy manuális vagy automata?
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9204 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 16:56:17 »

nem kéne oda egy bilincs?

De eléggé úgy néz ki, hogy kéne. Nem tudom nála van-e, de ott ennyire nem csöpög épphogy csak.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
mtamaska
Vendég
« Új hozzászólás #9205 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 17:53:04 »

lehet a pierburg szelep is, hogy nem állítja a turbót, de jó lenne kiolvasni az összes hibakódot és azokat látni. Amikor nem húz van-e motor hibalámpa?

Amúgy manuális vagy automata?

Manuális.
Van motor lámpa.
A szervizes aki kiolvasta azt mondta turbo hiba van benne csak.
Köszönöm a választ meg a segítséget.
Naplózva
T1BA
Vendég
« Új hozzászólás #9206 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 17:53:38 »

nem kéne oda egy bilincs?
Résolajcsövön nincs bilincs.A tömítettség záloga az új,jó minőségű résolajcső és az,hogy szárazra tisztított csatlakozócsonkra kell feltolni.
Naplózva
kzrider
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


kakuk.zoltan@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9207 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 20:46:25 »

Esetleg meg lehet cserélni a két pierburg szelepet és kipróbálni úgy !Lehet ,hogy így ki lehet szűrni az e a baja!Feltéve ha nem fáradt el mind a két szelep.
Nekem kb 3 hete mind a kettőt cserélnem kellett mert egyik sem volt 100%-os!Csere útán csak úgy repült Smiley.


Manuális.
Van motor lámpa.
A szervizes aki kiolvasta azt mondta turbo hiba van benne csak.
Köszönöm a választ meg a segítséget.

Naplózva

2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9208 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 20:59:40 »

Manuális.
Van motor lámpa.
A szervizes aki kiolvasta azt mondta turbo hiba van benne csak.
Köszönöm a választ meg a segítséget.


Van egy raklap fajta hiba és jó lenne a hibakód, mert az alapján lehetne mit mondani. A turbóhibára sem egy hibakód van. Szóval jó lenne azt kiolvasni.
A szervizes fordos volt vagy általános. Mivel olvasta ki?
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9209 Dátum: 2016.08.30 kedd, 12:41:06 »

Mibe fáj egy ilyen szelep? A youtube-on láttam egy tisztítás módszert, mert hogy van benne egy kivehető, mosható szivacs betét. Az nem orvosol semmit?

Esetleg meg lehet cserélni a két pierburg szelepet és kipróbálni úgy !Lehet ,hogy így ki lehet szűrni az e a baja!Feltéve ha nem fáradt el mind a két szelep.
Nekem kb 3 hete mind a kettőt cserélnem kellett mert egyik sem volt 100%-os!Csere útán csak úgy repült Smiley.


Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9210 Dátum: 2016.08.30 kedd, 12:59:22 »

Mibe fáj egy ilyen szelep? A youtube-on láttam egy tisztítás módszert, mert hogy van benne egy kivehető, mosható szivacs betét. Az nem orvosol semmit?


nem igazán segített eddig még senkinek. Amúgy 11-12ehuf körül van.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Lipi650
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #9211 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 05:47:30 »

Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy azt honnan tudhatnám meg, hogy a 2.0 TDCI-m milyen befecskendező rendszerű?
Bosch vagy Siemens?
Naplózva

2008 MKIV 2.0TDCi  Titanium Kombi
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #9212 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 07:10:27 »

Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy azt honnan tudhatnám meg, hogy a 2.0 TDCI-m milyen befecskendező rendszerű?
Bosch vagy Siemens?
Ha jól tudom 2007-2010-ig siemens volt
2010-től delphi.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #9213 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 07:15:38 »

Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy azt honnan tudhatnám meg, hogy a 2.0 TDCI-m milyen befecskendező rendszerű?
Bosch vagy Siemens?
Fent a keresőbe beíros, hogy "siemens" és kapsz egy csomó okos hsz-t, melyből minden kiderül. Ha nem, (de igen mert rákerestem kb. félperc volt), akkor keress a "bosch" szóra.

DOMIIIIIIIIIIIIIII! Kéne egy topik: Kezdő mk4-eseknek. Navi, dpf, regen, 1.8-as ( Cheesy), mert már megint rengeteg a havonta ismétlődő kérdés.    
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9214 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 10:06:24 »

 worship
nem igazán segített eddig még senkinek. Amúgy 11-12ehuf körül van.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Lipi650
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #9215 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 18:04:01 »

Fent a keresőbe beíros, hogy "siemens" és kapsz egy csomó okos hsz-t, melyből minden kiderül. Ha nem, (de igen mert rákerestem kb. félperc volt), akkor keress a "bosch" szóra.

DOMIIIIIIIIIIIIIII! Kéne egy topik: Kezdő mk4-eseknek. Navi, dpf, regen, 1.8-as ( Cheesy), mert már megint rengeteg a havonta ismétlődő kérdés.    

Köszi!

Ezen már túl vagyok, de ezzel kapcsolatban nem találok semmit.
Belinkelhatnéd nekem, hogy kiderüljön hogy én vagyok a hülye.
Valami olyasmire gondoltam, hogy alvázszám alapján valahogy vissza lehet fejteni.
Bocs a tudatlanságomért, de most vásároltam a kocsit és szretnék minden infót begyűjteni róla.
A service manual is érdekelne de azt sem találom sehol.
Az elző autómhoz meg volt mindenem önerőböl, de úgy látom itt ez most nehezebben fog menni.
Az autómat mindig magam szervizelem ezért kellenének a dolgok hozzá.
Nem szeretek pl csavrokat flankra meghúzni, pl egy kettőstömegű csrénél, ezértkellene a manual a nyomatékok miatt is pl.
Elöre is köszönöm.

Naplózva

2008 MKIV 2.0TDCi  Titanium Kombi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #9216 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 18:34:19 »

Köszi!

Ezen már túl vagyok, de ezzel kapcsolatban nem találok semmit.
Belinkelhatnéd nekem, hogy kiderüljön hogy én vagyok a hülye.
Valami olyasmire gondoltam, hogy alvázszám alapján valahogy vissza lehet fejteni.
Bocs a tudatlanságomért, de most vásároltam a kocsit és szretnék minden infót begyűjteni róla.
A service manual is érdekelne de azt sem találom sehol.
Az elző autómhoz meg volt mindenem önerőböl, de úgy látom itt ez most nehezebben fog menni.
Az autómat mindig magam szervizelem ezért kellenének a dolgok hozzá.
Nem szeretek pl csavrokat flankra meghúzni, pl egy kettőstömegű csrénél, ezértkellene a manual a nyomatékok miatt is pl.
Elöre is köszönöm.


Sokat segítene, ha Te is, mint mi, az aláírásodban megjegyeznéd, hogy miféle a vas, amit hajtasz. Főképp akkor, ha magad szervizelsz.
Tehát:
"FL delphi, előtte siemens", "QXBA motorkódos az Siemens.".
Ezeket a idézgettem.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Lipi650
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #9217 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 19:14:36 »

Sokat segítene, ha Te is, mint mi, az aláírásodban megjegyeznéd, hogy miféle a vas, amit hajtasz. Főképp akkor, ha magad szervizelsz.
Tehát:
"FL delphi, előtte siemens", "QXBA motorkódos az Siemens.".
Ezeket a idézgettem.

Köszi!

Akkor siemens.

Naplózva

2008 MKIV 2.0TDCi  Titanium Kombi
Ozi
Vendég
« Új hozzászólás #9218 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 20:08:26 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.Mk4 2.0tdci qxba 2009évj 140le 210000km hidegen elindulás után,kigyorsításkor kéket füstöl,ami 2-3 sebességváltás után megszűnik.Melegen nagy fordolaton,vagy hirtelen gyorsításkor pedig feketét füstöl.Olajat 5000km alatt kb 3dl-t evett meg.A másik gond,hogy 1800-as fordulattól csörgő hang hallatszik a motorból.
Előre is köszönöm!
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9219 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 20:45:06 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.Mk4 2.0tdci qxba 2009évj 140le 210000km hidegen elindulás után,kigyorsításkor kéket füstöl,ami 2-3 sebességváltás után megszűnik.Melegen nagy fordolaton,vagy hirtelen gyorsításkor pedig feketét füstöl.Olajat 5000km alatt kb 3dl-t evett meg.A másik gond,hogy 1800-as fordulattól csörgő hang hallatszik a motorból.
Előre is köszönöm!

Sakos jobban fogja tudni a problémát én szelepszár szimeringre voksolok
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.08 csütörtök, 21:53:37 írta kotta_cs » Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #9220 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 21:45:25 »

Sakos jobban fogja tudni a problémát és szelepszár szimeringre voksolok
Mivel feltételezésem szerint nem valami elektronikus dolog füstöl, úgyhogy passz.  Wink
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9221 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 21:53:46 »

Mivel feltételezésem szerint nem valami elektronikus dolog füstöl, úgyhogy passz.  Wink

Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9222 Dátum: 2016.09.09 péntek, 08:30:44 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.Mk4 2.0tdci qxba 2009évj 140le 210000km hidegen elindulás után,kigyorsításkor kéket füstöl,ami 2-3 sebességváltás után megszűnik.Melegen nagy fordolaton,vagy hirtelen gyorsításkor pedig feketét füstöl.Olajat 5000km alatt kb 3dl-t evett meg.A másik gond,hogy 1800-as fordulattól csörgő hang hallatszik a motorból.
Előre is köszönöm!
A csörgés bizonyos szintig normál lehet,a befecskendezés okozza.Persze lehet hiba is,de azt így nem lehet megállapítani.
Hidegen nem illik kigyorsítani,érdemes kicsit hagyni felmelegedni a motor,és csak aztán.
A fekete füst turbólevegő hiányra utal.Ellenőrizni kell nem e lukas valamelyik gumicső,és nyomást mérni diaggal.
Gyanús,hogy nincs már dpf-ed csak a háza.Ugyanis nem lenne semmilyen füst ha lenne....erről nem tudsz közelebbit?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9223 Dátum: 2016.09.09 péntek, 08:58:08 »

A csörgés bizonyos szintig normál lehet,a befecskendezés okozza.Persze lehet hiba is,de azt így nem lehet megállapítani.
Hidegen nem illik kigyorsítani,érdemes kicsit hagyni felmelegedni a motor,és csak aztán.
A fekete füst turbólevegő hiányra utal.Ellenőrizni kell nem e lukas valamelyik gumicső,és nyomást mérni diaggal.
Gyanús,hogy nincs már dpf-ed csak a háza.Ugyanis nem lenne semmilyen füst ha lenne....erről nem tudsz közelebbit?

Eszi neki az olajat a kék füst és az 5000km alatti 3decis csökkenés is erre utal. Tippre szelepszár szimering, vagy halott lehet már a turboja.
Ha nincs DPF és gyári program van rajta, akkor úgyse füstöl.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9224 Dátum: 2016.09.09 péntek, 09:02:39 »

Eszi neki az olajat a kék füst és az 5000km alatti 3decis csökkenés is erre utal. Tippre szelepszár szimering, vagy halott lehet már a turboja.
Ha nincs DPF és gyári program van rajta, akkor úgyse füstöl.
de füstül ha lukas a turbócsöve.dpf el meg még úgy sem.szóval gyanús...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9225 Dátum: 2016.09.09 péntek, 10:40:30 »

Eszi neki az olajat a kék füst és az 5000km alatti 3decis csökkenés is erre utal. Tippre szelepszár szimering, vagy halott lehet már a turboja.
Ha nincs DPF és gyári program van rajta, akkor úgyse füstöl.


A turbónál mindig szokott valamennyi olajpára lenni, de ha ott ereszt, akkor szerintem folyamatosabban lenne kék füst. szóval én is a szelepszár szimeringekre gyanakszom, azok cseréje nem akkora költség, mint egy turbó javítás érdemes lehet kipróbálni
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Ozi
Vendég
« Új hozzászólás #9226 Dátum: 2016.09.09 péntek, 14:17:36 »

Voltam diagnosztikán,akkor azt mondták,hogy a dpf tiszta,porlasztócsúcsok 0,9-1 körül.Turbónyomást nem mértek.Ha óvatosan járok kijelzi a műszerfal a dpf-et.
Köszi!
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9227 Dátum: 2016.09.09 péntek, 14:26:49 »

Voltam diagnosztikán,akkor azt mondták,hogy a dpf tiszta,porlasztócsúcsok 0,9-1 körül.Turbónyomást nem mértek.Ha óvatosan járok kijelzi a műszerfal a dpf-et.
Köszi!

aláírásodba legalább kéne az autó paraméterei, mert így nem tudjuk miről van szó, csak sejtjük, hogy mondi dizi
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9228 Dátum: 2016.09.09 péntek, 15:01:23 »

Voltam diagnosztikán,akkor azt mondták,hogy a dpf tiszta,porlasztócsúcsok 0,9-1 körül.Turbónyomást nem mértek.Ha óvatosan járok kijelzi a műszerfal a dpf-et.
Köszi!

Ha kijelzi a dpf-t, akkor ott meg is van az egyik probléma már csak azt kéne tudni, hogy miért jelzi ki.  Kéne megint egy diag turbo nyomást mérni +kiolvasni a hiba tárolót, hogy miért jelzi a dpf hibát. 
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Ozi
Vendég
« Új hozzászólás #9229 Dátum: 2016.09.09 péntek, 15:25:46 »

Nem konkrétan dpf-t ír ki,hanem diesel filter overloaded,és olyankor ha nem huzatom 2000 fölé váltáskor kb 100-200km után dobja az üzenetet/spórolósan próbálok vezetni/.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9230 Dátum: 2016.09.09 péntek, 15:43:30 »

Nem konkrétan dpf-t ír ki,hanem diesel filter overloaded,és olyankor ha nem huzatom 2000 fölé váltáskor kb 100-200km után dobja az üzenetet/spórolósan próbálok vezetni/.

Pont ezt mondtam, túl hamar eltömődik aminek az okát kell kideríteni.  100-200km nagyon kevés normál esetben 500-1000km között kéne neki regent indítani. 

Milyen évjárat, milyen motor, mennyi km van az autóban?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Ozi
Vendég
« Új hozzászólás #9231 Dátum: 2016.09.09 péntek, 16:01:37 »

Pont ezt mondtam, túl hamar eltömődik aminek az okát kell kideríteni.  100-200km nagyon kevés normál esetben 500-1000km között kéne neki regent indítani. 

Milyen évjárat, milyen motor, mennyi km van az autóban?

Mk4 2.0tdci qxba 2009évj 140le 210000km
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9232 Dátum: 2016.09.09 péntek, 16:15:37 »

Mk4 2.0tdci qxba 2009évj 140le 210000km

Írtad, hogy eszi az olajat szerintem simán lehet az miatt a dpf gyors eltömődése. 

Vidd el szakihoz és első sorban ezt derítsétek ki, hogy miért eszi az olajat. 
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #9233 Dátum: 2016.09.10 szombat, 16:23:33 »

Sziasztok!
Van egy p1335-ös hibakódom - EGR Position Sensor Minimum Stop Performance
Ezt okozhatja a pierburg szelep hibája? Volt, hogy töröltem a hibát, és egy ideig nem jött elő, de most megint itt van. Néha leállításkor, főleg hosszabb út után megrázza a kasztnit a motor (nem tudom, hogy ez lenne-e a f*ngó hang  vigyor3). Az autó jól gyorsul, nem érzek benne semmi furcsát. Ha nem ez okozza, hanem az EGR, akkor azt érdemes lenne ledugózni és kész?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
kzrider
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


kakuk.zoltan@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9234 Dátum: 2016.09.10 szombat, 20:25:35 »

Szia!
Nekem is nagyon csúnyán állt le a motor amikor az a szelep tönkre ment!Amint kicseréltem megszűnt a hiba és leállításkor már szépen állt le.

Sziasztok!
Van egy p1335-ös hibakódom - EGR Position Sensor Minimum Stop Performance
Ezt okozhatja a pierburg szelep hibája? Volt, hogy töröltem a hibát, és egy ideig nem jött elő, de most megint itt van. Néha leállításkor, főleg hosszabb út után megrázza a kasztnit a motor (nem tudom, hogy ez lenne-e a f*ngó hang  vigyor3). Az autó jól gyorsul, nem érzek benne semmi furcsát. Ha nem ez okozza, hanem az EGR, akkor azt érdemes lenne ledugózni és kész?
Naplózva

2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9235 Dátum: 2016.09.10 szombat, 22:49:46 »

Sziasztok!
Van egy p1335-ös hibakódom - EGR Position Sensor Minimum Stop Performance
Ezt okozhatja a pierburg szelep hibája? Volt, hogy töröltem a hibát, és egy ideig nem jött elő, de most megint itt van. Néha leállításkor, főleg hosszabb út után megrázza a kasztnit a motor (nem tudom, hogy ez lenne-e a f*ngó hang  vigyor3). Az autó jól gyorsul, nem érzek benne semmi furcsát. Ha nem ez okozza, hanem az EGR, akkor azt érdemes lenne ledugózni és kész?
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #9236 Dátum: 2016.09.11 vasárnap, 14:38:34 »

Szia!
Nekem is nagyon csúnyán állt le a motor amikor az a szelep tönkre ment!Amint kicseréltem megszűnt a hiba és leállításkor már szépen állt le.

És más baja nem volt a kocsinak, csak a rázás leállításkor?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #9237 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 10:19:34 »

Ma menet közben kijött a Converse-re a "Motorhiba" jelzés, és világított az ESP visszajelzője is. Gondolom ez a vészüzemet jelzi, mert 2000-es fordulat felett nem igazán ment az autó.
Leállítás nélkül kiolvastam a hibát, bemásolom ide. Kiszedem belőle a "felesleges részeket".

===PCM DTC P0489:00-27===
Code: P0489 - EGR Control Circuit Low

===PCM DTC P1335:1C-28===
Code: P1335 - EGR Position Sensor Minimum Stop Performance

===OBDII DTC P0489-C===
Code: P0489 - Exhaust Gas Recirculation Control Circuit Low

Ilyennel találkozott valaki, vagy vigyem szervízbe? Pierburg szelep csere + EGR dugózás?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9238 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 11:15:56 »

Ma menet közben kijött a Converse-re a "Motorhiba" jelzés, és világított az ESP visszajelzője is. Gondolom ez a vészüzemet jelzi, mert 2000-es fordulat felett nem igazán ment az autó.
Leállítás nélkül kiolvastam a hibát, bemásolom ide. Kiszedem belőle a "felesleges részeket".

===PCM DTC P0489:00-27===
Code: P0489 - EGR Control Circuit Low

===PCM DTC P1335:1C-28===
Code: P1335 - EGR Position Sensor Minimum Stop Performance

===OBDII DTC P0489-C===
Code: P0489 - Exhaust Gas Recirculation Control Circuit Low

Ilyennel találkozott valaki, vagy vigyem szervízbe? Pierburg szelep csere + EGR dugózás?
ez egyértelműen egr hiba.levan dugózva?töröld a hibát,és menjtovább...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9239 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 11:19:20 »

ez egyértelműen egr hiba.levan dugózva?töröld a hibát,és menjtovább...

Ha bexarik az EGR, akkor már hiába dugózod, mert nem tud visszaállni egy alap pozícióra, ami hibakódot generál, nem?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Roberto720607
Vendég
« Új hozzászólás #9240 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 11:45:54 »

Sziasztok!Tudom ,hogy egy hibajelenségnek több oka is lehet,de hátha volt már ilyen valaha valakinek!
Mk4 2007-es 2.0 TDCI Mondim van,jött egy olyan jelenség,hogy alapjaraton remeg az auto és egyenletlen a járás,de van mikor elmulik "kisimul"normal  temponal nincs ez a probléma,bár szokott 1500-2000 ford között is neha rangatni...!valakinek 5lete vagy esetleg tapasztalata ?Az autóban egyébként a kettőstömegü is elég fura tehat az is cserés lesz!Előre is köszi!
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #9241 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 11:49:00 »

ez egyértelműen egr hiba.levan dugózva?töröld a hibát,és menjtovább...
Nincs ledugózva még, a motorhibát jelző hibakódot meg egyszer töröltem, amikor kiolvastam, de vissza is jött.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #9242 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 11:52:16 »

Sziasztok!Tudom ,hogy egy hibajelenségnek több oka is lehet,de hátha volt már ilyen valaha valakinek!
Mk4 2007-es 2.0 TDCI Mondim van,jött egy olyan jelenség,hogy alapjaraton remeg az auto és egyenletlen a járás,de van mikor elmulik "kisimul"normal  temponal nincs ez a probléma,bár szokott 1500-2000 ford között is neha rangatni...!valakinek 5lete vagy esetleg tapasztalata ?Az autóban egyébként a kettőstömegü is elég fura tehat az is cserés lesz!Előre is köszi!

Ezt mindig csinálja, vagy csak ritkán?
Amikor regenerál az autó, akkor hangosabban jár alapjáraton, és rángatás is tapasztalható elvileg menet közben.
Nekem most egyszer sikerült elkapnom egy regenerálás végét megállás után, amúgy csak olvastam róla többször.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Roberto720607
Vendég
« Új hozzászólás #9243 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 12:11:14 »

Ezt mindig csinálja, vagy csak ritkán?
Amikor regenerál az autó, akkor hangosabban jár alapjáraton, és rángatás is tapasztalható elvileg menet közben.
Nekem most egyszer sikerült elkapnom egy regenerálás végét megállás után, amúgy csak olvastam róla többször.

Ezt most kezdte pár napja...annyi hogy előtte sokat adtam rá a gyujtast és vettem le...mert probalgattam a lámpát....mondjuk az előtt nem volt ilyen még nem csinaltam ezt...Sad
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #9244 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 12:13:40 »

Ezt most kezdte pár napja...annyi hogy előtte sokat adtam rá a gyujtast és vettem le...mert probalgattam a lámpát....mondjuk az előtt nem volt ilyen még nem csinaltam ezt...Sad
Hát a regenerálás az pár percig tart elvileg, szóval akkor ehhez nem lesz köze, hacsak nem nagyon kis távokat mentél vele, és megpróbál megint regenerálni.
Ha mentél vele hosszabb távot, akkor passz.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Roberto720607
Vendég
« Új hozzászólás #9245 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 12:18:21 »

Hát a regenerálás az pár percig tart elvileg, szóval akkor ehhez nem lesz köze, hacsak nem nagyon kis távokat mentél vele, és megpróbál megint regenerálni.
Ha mentél vele hosszabb távot, akkor passz.
köszönöm a segitséged...illetve a szándékot is..Smiley
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9246 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 12:40:05 »

Nincs ledugózva még, a motorhibát jelző hibakódot meg egyszer töröltem, amikor kiolvastam, de vissza is jött.

szerintem dugózd, le EGR-t tisztítsd ki, mert nagyon retek lehet már, töröld a hibakódot és ha az EGR nem szenvedte meg a nagyon koszos állapotot, akkor minden rendben lesz utána
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #9247 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 12:52:32 »

szerintem dugózd, le EGR-t tisztítsd ki, mert nagyon retek lehet már, töröld a hibakódot és ha az EGR nem szenvedte meg a nagyon koszos állapotot, akkor minden rendben lesz utána
Valószínűleg ezt fogom csinálni, köszi! worship
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9248 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 12:55:58 »

Ha bexarik az EGR, akkor már hiába dugózod, mert nem tud visszaállni egy alap pozícióra, ami hibakódot generál, nem?
erről lehet szó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9249 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 12:57:33 »

Sziasztok!Tudom ,hogy egy hibajelenségnek több oka is lehet,de hátha volt már ilyen valaha valakinek!
Mk4 2007-es 2.0 TDCI Mondim van,jött egy olyan jelenség,hogy alapjaraton remeg az auto és egyenletlen a járás,de van mikor elmulik "kisimul"normal  temponal nincs ez a probléma,bár szokott 1500-2000 ford között is neha rangatni...!valakinek 5lete vagy esetleg tapasztalata ?Az autóban egyébként a kettőstömegü is elég fura tehat az is cserés lesz!Előre is köszi!

dugózd le az egr szelepet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 178 179 180 181 182 183 184 [185] 186 187 188 189 190 191 192 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.