Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:58:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
202
203
204
205
206
207
208
[
209
]
210
211
212
213
214
215
216
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263557 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10400 Dátum:
2017.02.24 péntek, 11:59:19 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.02.24 péntek, 10:33:48
Nekem is kéne egy olyan szerelő, aki kiszedi a generátort, szétszedi, s megnézi mi csereérett benne, s nem kell otthagyni napokra az autót. Van ilyen?
Lemegyek én Sásdra is, csak ne legyen az, hogy 3-4 nap kiesés. Mondjuk Budaörs lenne a legjobb, míg melózom, valaki megcsinálja
Jól töltsd fel az akksit, egy-két napra nélkülözhető a generátor.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10401 Dátum:
2017.02.24 péntek, 12:54:37 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.02.24 péntek, 10:33:48
Nekem is kéne egy olyan szerelő, aki kiszedi a generátort, szétszedi, s megnézi mi csereérett benne, s nem kell otthagyni napokra az autót. Van ilyen?
Lemegyek én Sásdra is, csak ne legyen az, hogy 3-4 nap kiesés. Mondjuk Budaörs lenne a legjobb, míg melózom, valaki megcsinálja
mennyi km van a tiedben? tegyél fel egy bontottat, az megvan 1 nap alatt
mk4-nél nem tom, hogy van-e cseredarabos felújító mint mk3nál
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10402 Dátum:
2017.02.24 péntek, 14:39:34 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.02.24 péntek, 10:33:48
Nekem is kéne egy olyan szerelő, aki kiszedi a generátort, szétszedi, s megnézi mi csereérett benne, s nem kell otthagyni napokra az autót. Van ilyen?
Lemegyek én Sásdra is, csak ne legyen az, hogy 3-4 nap kiesés. Mondjuk Budaörs lenne a legjobb, míg melózom, valaki megcsinálja
Kertész utcaiakat kérdezd meg, sztem beleférnek egy napba.
Viszont MK3 topikban egyre többet lehet olvasni, hogy nem sikerül jól felújítani a generátorokat. Cromaxnál új gyári Ford 65ezer, én azon is elgondolkodnék.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10403 Dátum:
2017.02.24 péntek, 15:57:19 »
Ez azért szomorú, hogy egy generátort már nem tudnak jól felújítani...
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.02.24 péntek, 14:39:34
Kertész utcaiakat kérdezd meg, sztem beleférnek egy napba.
Viszont MK3 topikban egyre többet lehet olvasni, hogy nem sikerül jól felújítani a generátorokat. Cromaxnál új gyári Ford 65ezer, én azon is elgondolkodnék.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10404 Dátum:
2017.02.24 péntek, 16:41:59 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.02.24 péntek, 15:57:19
Ez azért szomorú, hogy egy generátort már nem tudnak jól felújítani...
Van valami baja?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10405 Dátum:
2017.02.24 péntek, 20:35:21 »
Nincs véletlenül egy olyan összefoglaló, ahol látszik a Ford motorok evolúciója? Én totál abban a hitben voltam, hogy a 130, 140 lovas motorok között csak szoftveres különbség van. A 130 lovas motor régebbi? Rosszabb?
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10406 Dátum:
2017.02.24 péntek, 20:37:50 »
Idézetet írta: Filewalker - 2017.02.24 péntek, 20:35:21
Nincs véletlenül egy olyan összefoglaló, ahol látszik a Ford motorok evolúciója? Én totál abban a hitben voltam, hogy a 130, 140 lovas motorok között csak szoftveres különbség van. A 130 lovas motor régebbi? Rosszabb?
mk3 volt 130,mk4 140le,majd 163,ezek között csak a fészliftesnél van sw különbség.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10407 Dátum:
2017.02.24 péntek, 20:42:44 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.24 péntek, 20:37:50
mk3 volt 130,mk4 140le,majd 163,ezek között csak a fészliftesnél van sw különbség.
Mk4-ben is volt 130 lovas
Ott más a motorvezérlő
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10408 Dátum:
2017.02.24 péntek, 21:24:58 »
Nekem S-Max van, azt hittem az mind Mk4-es....
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10409 Dátum:
2017.02.24 péntek, 21:37:21 »
Idézetet írta: Filewalker - 2017.02.24 péntek, 21:24:58
Nekem S-Max van, azt hittem az mind Mk4-es....
pug motoros már az is, széria elején voltak 130lovasok belőle
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10410 Dátum:
2017.02.24 péntek, 21:40:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.24 péntek, 21:37:21
pug motoros már az is, széria elején voltak 130lovasok belőle
Így van, főleg a sima autómatáknál...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10411 Dátum:
2017.02.25 szombat, 01:43:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.24 péntek, 21:37:21
pug motoros már az is, széria elején voltak 130lovasok belőle
És ez a motor miben különbözik a 140 lovastól?
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10412 Dátum:
2017.02.25 szombat, 09:00:02 »
Most jövök á, hogy én eddig teljesen el voltam tájolva. Én azt hittem a modeom 2.0 tdci 2007 láncos vezérlésű. Most nézem a vezérlés szetteket és szíj van benne. Vagy van tdci ami láncos? Nem a két vezérműtengelyt összekötő láncra gondolok, már ha az lánc? Azt egyébként szokták cserélni?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10413 Dátum:
2017.02.25 szombat, 09:27:10 »
Hamár TDCI motorok: üzemanyag fronton mit tapasztaltok? Én OMW-t szoktam tankolni, de a mulkor kénytelen voltam MOL-t tankolni és meglepően jó volt (sokat pályázok ugyanoda és vissza, jól érezhetően kijönnek a különbségek). Pl Lukoil prémimmal van valakinek tapasztalata? Egész jó áron adják...
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10414 Dátum:
2017.02.25 szombat, 09:29:44 »
Idézetet írta: Filewalker - 2017.02.25 szombat, 09:27:10
Hamár TDCI motorok: üzemanyag fronton mit tapasztaltok? Én OMW-t szoktam tankolni, de a mulkor kénytelen voltam MOL-t tankolni és meglepően jó volt (sokat pályázok ugyanoda és vissza, jól érezhetően kijönnek a különbségek). Pl Lukoil prémimmal van valakinek tapasztalata? Egész jó áron adják...
Van üzemanyag topik! Ott olvass viszza. Szintén visszatérő téma évszakonként. 1000x kitárgyalva.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10415 Dátum:
2017.02.25 szombat, 10:26:40 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.02.25 szombat, 09:29:44
Van üzemanyag topik! Ott olvass viszza. Szintén visszatérő téma évszakonként. 1000x kitárgyalva.
Megtaláltam, köszi!
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10416 Dátum:
2017.02.25 szombat, 16:35:02 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.02.25 szombat, 09:29:44
Van üzemanyag topik! Ott olvass viszza. Szintén visszatérő téma évszakonként. 1000x kitárgyalva.
blau4kombi a forum polgárőre
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10417 Dátum:
2017.02.25 szombat, 16:40:27 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.02.25 szombat, 16:35:02
blau4kombi a forum polgárőre
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10418 Dátum:
2017.02.25 szombat, 19:51:26 »
Idézetet írta: Filewalker - 2017.02.25 szombat, 01:43:36
És ez a motor miben különbözik a 140 lovastól?
Erre esetleg valaki?
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10419 Dátum:
2017.02.25 szombat, 20:10:38 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.02.25 szombat, 16:35:02
blau4kombi a forum polgárőre
Jó, tessék, most +int beszóltatok. Sőt, megsértettetek, nem végzek több közösségi munkát az mk4ért! Először is oldom a feszültsége(me)t!
Záros határidőm belül úgy is búcsút intek az mk4 topiknak. Azután írhatjátok minden új júzernek, hogy mi is az a regenerálás, megy hogy kell felprogramozni a táviránytót és tsa. És ez már a második figyelmeztetés!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10420 Dátum:
2017.02.25 szombat, 20:14:02 »
Idézetet írta: Filewalker - 2017.02.25 szombat, 01:43:36
És ez a motor miben különbözik a 140 lovastól?
Semmiben, csak sw.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10421 Dátum:
2017.02.25 szombat, 20:42:32 »
Idézetet írta: Ervin - 2017.02.25 szombat, 20:14:02
Semmiben, csak sw.
Ezek szerint lehet rá tenni 163 Le-s szoftvert?
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10422 Dátum:
2017.02.25 szombat, 20:49:08 »
Idézetet írta: Filewalker - 2017.02.25 szombat, 20:42:32
Ezek szerint lehet rá tenni 163 Le-s szoftvert?
nem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10423 Dátum:
2017.02.25 szombat, 21:53:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.25 szombat, 20:49:08
nem
Bakker nem vagytok valami bőbeszédűek
Ha csak a SW a különbség és nem lehet másikat rá tenni, akkor, akkor, áh, hagyom a pic@ába....
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10424 Dátum:
2017.02.25 szombat, 22:17:54 »
Idézetet írta: Filewalker - 2017.02.25 szombat, 21:53:48
Bakker nem vagytok valami bőbeszédűek
Ha csak a SW a különbség és nem lehet másikat rá tenni, akkor, akkor, áh, hagyom a pic@ába....
A Facelift előtti 140 lovas az más motor. Ezekből a korai varziókban előfordulhat 130 lovas is, amit 140re lehet változtatni.
Facelift után 115, 140, 163 lóerős verziók vannak, és az összesből lehet 163-ast csinálni.
Ezen felül van a chiptuning, ami már nem gyári SW lesz, de azzal még lehet bármelyiken húzni.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10425 Dátum:
2017.02.25 szombat, 22:57:34 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.02.25 szombat, 22:17:54
A Facelift előtti 140 lovas az más motor. Ezekből a korai varziókban előfordulhat 130 lovas is, amit 140re lehet változtatni.
Facelift után 115, 140, 163 lóerős verziók vannak, és az összesből lehet 163-ast csinálni.
Ezen felül van a chiptuning, ami már nem gyári SW lesz, de azzal még lehet bármelyiken húzni.
Kössssszönöm! Minden világos!
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10426 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 07:35:06 »
Idézetet írta: Filewalker - 2017.02.25 szombat, 22:57:34
Kössssszönöm! Minden világos!
És van egy kis átfedés, amikor nem Faceliftes autóba, Faceliftes motor került.
Legalábbis mondeonál láttam ilyet. S-maxnál nem tudom.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10427 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 10:24:33 »
Blau
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.02.25 szombat, 09:29:44
Van üzemanyag topik! Ott olvass viszza. Szintén visszatérő téma évszakonként. 1000x kitárgyalva.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10428 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 10:27:05 »
Laci, ne már....
Az nem lesz annyira viharos topic, unni fogod.
Maradj itt azért köztünk, még lélekben úgyis sokáig mk4-es leszel.
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.02.25 szombat, 20:10:38
Jó, tessék, most +int beszóltatok. Sőt, megsértettetek, nem végzek több közösségi munkát az mk4ért! Először is oldom a feszültsége(me)t!
Záros határidőm belül úgy is búcsút intek az mk4 topiknak. Azután írhatjátok minden új júzernek, hogy mi is az a regenerálás, megy hogy kell felprogramozni a táviránytót és tsa. És ez már a második figyelmeztetés!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10429 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 10:30:35 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.02.26 vasárnap, 10:27:05
Laci, ne már....
Az nem lesz annyira viharos topic, unni fogod.
Maradj itt azért köztünk, még lélekben úgyis sokáig mk4-es leszel.
már elvonási tünetei vannak.....az mk5 miatt......is.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10430 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 11:10:39 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.26 vasárnap, 10:30:35
már elvonási tünetei vannak.....az mk5 miatt......is.......
B+ lebuktam...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10431 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 16:26:13 »
most azért mert mk5 lesz így bánni velünk.
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10432 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 17:00:28 »
Idézetet írta: T0aD - 2017.02.26 vasárnap, 16:26:13
most azért mert mk5 lesz így bánni velünk.
Persze, mert előbb írtok, ahelyett, hogy keresnétek, gugliznátok és visszaolvasnátok... Persze, megígéritek, hogy ezentúl szót fogadtok és gondolkodtok billentyűpüfölés előtt, akkor lehet maradok önkéntes
. Aki min. 45+ kb. emléxik ezen csoportra.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10433 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 17:13:32 »
Köszönjük tisztelettel Blau
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.02.26 vasárnap, 17:00:28
Persze, mert előbb írtok, ahelyett, hogy keresnétek, gugliznátok és visszaolvasnátok... Persze, megígéritek, hogy ezentúl szót fogadtok és gondolkodtok billentyűpüfölés előtt, akkor lehet maradok önkéntes
. Aki min. 45+ kb. emléxik ezen csoportra.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10434 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 19:40:46 »
Sakos és a többiek!
http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg1087269#msg1087269
Nem hagyott nyugodni a reg és az izzítás közti összefüggés.
Az izzítógyertyákról eddig képzelt fontossági nagyságrend óriásira ugrott.
Ugyanis végig izzít a FL előtti (és utáni autó is,az a DPF ben az evaporátornál)a regeneráció alatt.
Mindkettőnél 1 relé vezérli az összes gyertyát.
Ez téves lehet,mert vannak modellek az FL után,ahol nem relé vezérli az izzítást,hanem modulos.
Súgott a Tibi.
Készítettem egy rövidke cikket is a bizonyításról.
http://mondeo.hu/index.php?topic=25170.0
Ajánlom mindenki figyelmébe!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.26 vasárnap, 21:06:45 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10435 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 20:34:13 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.26 vasárnap, 19:40:46
Sakos és a többiek!
http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg1087269#msg1087269
Nem hagyott nyugodni a reg és az izzítás közti összefüggés.
Az izzítógyertyákról eddig képzelt fontossági nagyságrend óriásira ugrott.
Ugyanis végig izzít a FL előtti és utáni autó is a regeneráció alatt.
Mindkettőnél 1 relé vezérli az összes gyertyát.
Készítettem egy rövidke cikket is a bizonyításról.
http://mondeo.hu/index.php?topic=25170.0
Ajánlom mindenki figyelmébe!
Köszi Alf, ez nagyon érdekes és meglepő eredmény.
Azt nézted esetleg, hogy melyik fázisban kezdi el fűteni az izzítókat? Mármint a forscan szerint fázisok közül.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
JOCi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10436 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 20:35:55 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.26 vasárnap, 19:40:46
Sakos és a többiek!
http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg1087269#msg1087269
Nem hagyott nyugodni a reg és az izzítás közti összefüggés.
Az izzítógyertyákról eddig képzelt fontossági nagyságrend óriásira ugrott.
Ugyanis végig izzít a FL előtti és utáni autó is a regeneráció alatt.
Mindkettőnél 1 relé vezérli az összes gyertyát.
Készítettem egy rövidke cikket is a bizonyításról.
http://mondeo.hu/index.php?topic=25170.0
Ajánlom mindenki figyelmébe!
Szia!
A leírásod alapján, az én Mondeom regenerálásos füstölése az izzítógyertyák állapotával függhet össze! Így már érthető!
Naplózva
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10437 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 20:37:41 »
Idézetet írta: JOCi - 2017.02.26 vasárnap, 20:35:55
Szia!
A leírásod alapján, az én Mondeom regenerálásos füstölése az izzítógyertyák állapotával függhet össze! Így már érthető!
például.
Cseréld ki a gyertyákat,és szerintem meg kell szűnnie a füstnek a regen alatt.Ha rendesen kiég a DPF,nem lesz füst.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10438 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 20:50:58 »
Fecskebéka.Tudom,hogy neked beépítette GSR...
de a tiéd fl utáni,így az már nem volt újdonság.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10439 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 20:53:15 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.26 vasárnap, 20:37:41
például.
Cseréld ki a gyertyákat,és szerintem meg kell szűnnie a füstnek a regen alatt.Ha rendesen kiég a DPF,nem lesz füst.
Most próbáltam utánanézni a neten az izzítók szerepének a regenerálásban. Tényleg van köze hozzá, Alfnak igaza van,
Mondjuk azt nem tudom megerősíteni, hogy rossz izzítókkal füstölne regen alatt.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10440 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 20:59:23 »
A Tiéd vaporiser befecskendező nélküli.. igaz ??
Vagyis a plusz hőt a motor henger befecskendezők későbbi már nyitott kipufogószelep melletti befecskendezése teremti meg. Nincs már megfelelő nyomás, nincs öngyulladás, ezért gyújtani kell. Gondolom...
Nem tudom, hogy vaporiseres befecskendezésnél, FL ek nél, ha valóban onnantól alkalmazzák, szintén van-e még motortéri plusz befecskendezés.
Nekem a visszajelzés mindig csak regenerációkor jelez. ~2 hónapja használom.
Henger izzítóra nem mértem, mert azt sem tudom hol van
Ha egyszer úgy hozza az élet, hogy közben rá tudok mérni megteszem, de addig szerintem itt akad már ár válasz.
Szegény autó, vagyis motor. Ez katasztrófa komolyan.. így járatni terheletlenül.
Szegény öcsém csinált így egy régi opel vivaroval. Ment ,metn, egyszer csak nem bírták leállítani a motort. És pörgött mint a vadbarom. Ijedtében lerugdosta a befecskendező csöveket, mielőtt szétesett volna. Le is ált.
Pedig nem is ért a motorokhoz egyáltalán.
Idézetet írta: alf® - 2017.02.26 vasárnap, 19:40:46
Sakos és a többiek!
http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg1087269#msg1087269
Nem hagyott nyugodni a reg és az izzítás közti összefüggés.
Az izzítógyertyákról eddig képzelt fontossági nagyságrend óriásira ugrott.
Ugyanis végig izzít a FL előtti
és utáni autó is
a regeneráció alatt.
Mindkettőnél 1 relé vezérli az összes gyertyát.
Készítettem egy rövidke cikket is a bizonyításról.
http://mondeo.hu/index.php?topic=25170.0
Ajánlom mindenki figyelmébe!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.27 hétfő, 20:38:53 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10441 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 21:04:50 »
Ő csak a végső tippet adta meg. Így nem kellett kutakodnom. És nem kellett a kocsi alá másznom, hogy visszakövessem. Így hamarább meglehetett. És nagyon megköszöntem neki. Egyszer majd iszunk is rá
Nem értem, mi nem volt újdonság..
Nekem az volt..
Idézetet írta: alf® - 2017.02.26 vasárnap, 20:50:58
Fecskebéka.Tudom,hogy neked beépítette GSR...
de a tiéd fl utáni,így az már nem volt újdonság.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10442 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 21:08:05 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.02.26 vasárnap, 21:04:50
Ő csak a végső tippet adta meg. Így nem kellett kutakodnom. És nem kellett a kocsi alá másznom, hogy visszakövessem. Így hamarább meglehetett. És nagyon megköszöntem neki. Egyszer majd iszunk is rá
Nem értem, mi nem volt újdonság..
Nekem az volt..
azóta nem volt.akkor az volt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10443 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 21:08:43 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.02.26 vasárnap, 20:59:23
A Tiéd vaporiser befecskendező nélküli.. igaz ??
Vagyis a plusz hőt a motor henger befecskendezők későbbi már nyitott kipufogószelep melletti befecskendezése teremti meg. Nincs már megfelelő nyomás, nincs öngyulladás, ezért gyújtani kell. Gondolom...
Nem tudom, hogy vaporiseres befecskendezésnél, FL ek nél, ha valóban onnantól alkalmazzák, szintén van-e még motortéri plusz befecskendezés.
Nekem a visszajelzés mindig csak regenerációkor jelez. ~2 hónapja használom.
Henger izzítóra nem mértem, mert azt sem tudom hol van
Ha egyszer úgy hozza az élet, hogy közben rá tudok mérni megteszem, de addig szerintem itt akad már ár válasz.
Szegény autó, vagyis motor. Ez katasztrófa komolyan.. így járatni terheletlenül.
normál kényszerített regen.3000 fordulat.semmi extra.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10444 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 21:15:40 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.02.26 vasárnap, 20:59:23
A Tiéd vaporiser befecskendező nélküli.. igaz ??
Vagyis a plusz hőt a motor henger befecskendezők későbbi már nyitott kipufogószelep melletti befecskendezése teremti meg. Nincs már megfelelő nyomás, nincs öngyulladás, ezért gyújtani kell. Gondolom...
Nem tudom, hogy vaporiseres befecskendezésnél, FL ek nél, ha valóban onnantól alkalmazzák, szintén van-e még motortéri plusz befecskendezés.
Nekem a visszajelzés mindig csak regenerációkor jelez. ~2 hónapja használom.
Henger izzítóra nem mértem, mert azt sem tudom hol van
Ha egyszer úgy hozza az élet, hogy közben rá tudok mérni megteszem, de addig szerintem itt akad már ár válasz.
Szegény autó, vagyis motor. Ez katasztrófa komolyan.. így járatni terheletlenül.
Szegény öcsém csinált így egy régi opel vivaroval. Ment ,metn, egyszer csak nem bírták leállítani a motort. És pörgött mint a vadbarom. Ijedtében lerugdosta a befecskendező csöveket, mielőtt szétesett volna. Le is ált.
Pedig nem is ért a motorokhoz egyáltalán.
te ugyan arra a relére kötötted az evaporátornál lévő izzítód jelét,mint én a hengerekben lévő izzítók működtető reléjére.
Tehát a relé ugyan az,csak valszeg neked a hengerekben lévő gyertyáknak már modul kapcsolja a szuflát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10445 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 21:17:37 »
biztos..
a Ti nyelvetekhez már öreg vagyok, de nem értem az tutti..
Idézetet írta: alf® - 2017.02.26 vasárnap, 21:08:05
azóta nem volt.akkor az volt.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10446 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 21:23:15 »
NA AKKOR EZT TISZTÁZTUK !
Igaz kaptam egy megrovást közben, igaz valahol jogosan...
Nekem ez ott sántít, hogy hengertéri izzításnál ezek szerint a vaponak is menni kellene. Hát hidegen nem tudom mit csinál szerencsétlen a DPF a sok gázolajjal.
Vagy a vapo szivattyúja külön tápot kap és az meg nem megy?
Vagy: ja hogy szerinted nálam már a hengertéri izzítás nem függ attól a relétől.
Mondom, hogy nem értem amit írtok néha
Idézetet írta: alf® - 2017.02.26 vasárnap, 21:15:40
te ugyan arra a relére kötötted az evaporátornál lévő izzítód jelét,mint én a hengerekben lévő izzítók működtető reléjére.
Tehát a relé ugyan az,csak valszeg neked a hengerekben lévő gyertyáknak már modul kapcsolja a szuflát.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.26 vasárnap, 21:53:27 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10447 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 21:42:19 »
Válasz
Vagy: ja hogy szerinted nálam már a hengertéri izzítás nem függ attól a relétől.
Mondom, hogy nem értem amit írtok néha
hát persze.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10448 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 23:00:45 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.02.25 szombat, 22:17:54
A Facelift előtti 140 lovas az más motor. Ezekből a korai varziókban előfordulhat 130 lovas is, amit 140re lehet változtatni.
Facelift után 115, 140, 163 lóerős verziók vannak, és az összesből lehet 163-ast csinálni.
Ezen felül van a chiptuning, ami már nem gyári SW lesz, de azzal még lehet bármelyiken húzni.
miben más, mert ugyan azok az alkatrészek és a legtöbb esetben a két külön alkatrész kód mögött ugyan az a termék van. Én eddig csak ilyenbe futottam bele, de érdekelne, hogy miben különbözik.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10449 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 23:11:48 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2017.02.26 vasárnap, 23:00:45
miben más, mert ugyan azok az alkatrészek és a legtöbb esetben a két külön alkatrész kód mögött ugyan az a termék van. Én eddig csak ilyenbe futottam bele, de érdekelne, hogy miben különbözik.
Hát Fl előtti az Siemens befecskendezős, az Fl utáni meg Delphi. Ebből kifolyólag gondolom a motorvezérlő más.
A fórumtárs szempontjából ez volt az érdekes, én nagyjából vázoltam a helyzetet. Szerkezetileg fogalmam nincs.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Oldalak:
1
...
202
203
204
205
206
207
208
[
209
]
210
211
212
213
214
215
216
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ