Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:47:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 202 203 204 205 206 207 208 [209] 210 211 212 213 214 215 216 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254914 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10400 Dátum: 2017.02.24 péntek, 11:59:19 »

Nekem is kéne egy olyan szerelő, aki kiszedi a generátort, szétszedi, s megnézi mi csereérett benne, s nem kell otthagyni napokra az autót. Van ilyen? Smiley Lemegyek én Sásdra is, csak ne legyen az, hogy 3-4 nap kiesés. Mondjuk Budaörs lenne a legjobb, míg melózom, valaki megcsinálja Cheesy


Jól töltsd fel az akksit, egy-két napra nélkülözhető a generátor.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10401 Dátum: 2017.02.24 péntek, 12:54:37 »

Nekem is kéne egy olyan szerelő, aki kiszedi a generátort, szétszedi, s megnézi mi csereérett benne, s nem kell otthagyni napokra az autót. Van ilyen? Smiley Lemegyek én Sásdra is, csak ne legyen az, hogy 3-4 nap kiesés. Mondjuk Budaörs lenne a legjobb, míg melózom, valaki megcsinálja Cheesy

mennyi km van a tiedben? tegyél fel egy bontottat, az megvan 1 nap alatt vigyor3

mk4-nél nem tom, hogy van-e cseredarabos felújító mint mk3nál
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #10402 Dátum: 2017.02.24 péntek, 14:39:34 »

Nekem is kéne egy olyan szerelő, aki kiszedi a generátort, szétszedi, s megnézi mi csereérett benne, s nem kell otthagyni napokra az autót. Van ilyen? Smiley Lemegyek én Sásdra is, csak ne legyen az, hogy 3-4 nap kiesés. Mondjuk Budaörs lenne a legjobb, míg melózom, valaki megcsinálja Cheesy


Kertész utcaiakat kérdezd meg, sztem beleférnek egy napba.
Viszont MK3 topikban egyre többet lehet olvasni, hogy nem sikerül jól felújítani a generátorokat. Cromaxnál új gyári Ford 65ezer, én azon is elgondolkodnék.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #10403 Dátum: 2017.02.24 péntek, 15:57:19 »

Ez azért szomorú, hogy egy generátort már nem tudnak jól felújítani...Sad


Kertész utcaiakat kérdezd meg, sztem beleférnek egy napba.
Viszont MK3 topikban egyre többet lehet olvasni, hogy nem sikerül jól felújítani a generátorokat. Cromaxnál új gyári Ford 65ezer, én azon is elgondolkodnék.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #10404 Dátum: 2017.02.24 péntek, 16:41:59 »

Ez azért szomorú, hogy egy generátort már nem tudnak jól felújítani...Sad


Van valami baja?
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #10405 Dátum: 2017.02.24 péntek, 20:35:21 »

Nincs véletlenül egy olyan összefoglaló, ahol látszik a Ford motorok evolúciója? Én totál abban a hitben voltam, hogy a 130, 140 lovas motorok között csak szoftveres különbség van. A 130 lovas motor régebbi? Rosszabb?
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10406 Dátum: 2017.02.24 péntek, 20:37:50 »

Nincs véletlenül egy olyan összefoglaló, ahol látszik a Ford motorok evolúciója? Én totál abban a hitben voltam, hogy a 130, 140 lovas motorok között csak szoftveres különbség van. A 130 lovas motor régebbi? Rosszabb?
mk3 volt 130,mk4 140le,majd 163,ezek  között csak a fészliftesnél van sw különbség.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10407 Dátum: 2017.02.24 péntek, 20:42:44 »

mk3 volt 130,mk4 140le,majd 163,ezek  között csak a fészliftesnél van sw különbség.

Mk4-ben is volt 130 lovas

Ott más a motorvezérlő
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #10408 Dátum: 2017.02.24 péntek, 21:24:58 »

Nekem S-Max van, azt hittem az mind Mk4-es....
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10409 Dátum: 2017.02.24 péntek, 21:37:21 »

Nekem S-Max van, azt hittem az mind Mk4-es....
pug motoros már az is, széria elején voltak 130lovasok belőle
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10410 Dátum: 2017.02.24 péntek, 21:40:20 »

pug motoros már az is, széria elején voltak 130lovasok belőle

Így van, főleg a sima autómatáknál...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #10411 Dátum: 2017.02.25 szombat, 01:43:36 »

pug motoros már az is, széria elején voltak 130lovasok belőle

És ez a motor miben különbözik a 140 lovastól?
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #10412 Dátum: 2017.02.25 szombat, 09:00:02 »

Most jövök á, hogy én eddig teljesen el voltam tájolva. Én azt hittem a modeom 2.0 tdci 2007 láncos vezérlésű. Most nézem  a vezérlés szetteket és szíj van benne. Vagy van tdci ami láncos? Nem a két vezérműtengelyt összekötő láncra gondolok, már ha az lánc? Azt egyébként szokták cserélni?
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #10413 Dátum: 2017.02.25 szombat, 09:27:10 »

Hamár TDCI motorok: üzemanyag fronton mit tapasztaltok? Én OMW-t szoktam tankolni, de a mulkor kénytelen voltam MOL-t tankolni és meglepően jó volt (sokat pályázok ugyanoda és vissza, jól érezhetően kijönnek a különbségek). Pl Lukoil prémimmal van valakinek tapasztalata? Egész jó áron adják...
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #10414 Dátum: 2017.02.25 szombat, 09:29:44 »

Hamár TDCI motorok: üzemanyag fronton mit tapasztaltok? Én OMW-t szoktam tankolni, de a mulkor kénytelen voltam MOL-t tankolni és meglepően jó volt (sokat pályázok ugyanoda és vissza, jól érezhetően kijönnek a különbségek). Pl Lukoil prémimmal van valakinek tapasztalata? Egész jó áron adják...
Van üzemanyag topik! Ott olvass viszza. Szintén visszatérő téma évszakonként. 1000x kitárgyalva.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #10415 Dátum: 2017.02.25 szombat, 10:26:40 »

Van üzemanyag topik! Ott olvass viszza. Szintén visszatérő téma évszakonként. 1000x kitárgyalva.

Megtaláltam, köszi! worship
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #10416 Dátum: 2017.02.25 szombat, 16:35:02 »

Van üzemanyag topik! Ott olvass viszza. Szintén visszatérő téma évszakonként. 1000x kitárgyalva.

blau4kombi a forum polgárőre Cheesy
Naplózva

Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10417 Dátum: 2017.02.25 szombat, 16:40:27 »

blau4kombi a forum polgárőre Cheesy

 taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #10418 Dátum: 2017.02.25 szombat, 19:51:26 »

És ez a motor miben különbözik a 140 lovastól?

Erre esetleg valaki?
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #10419 Dátum: 2017.02.25 szombat, 20:10:38 »

blau4kombi a forum polgárőre Cheesy
Jó, tessék, most +int beszóltatok. Sőt, megsértettetek, nem végzek több közösségi munkát az mk4ért! Először is oldom a feszültsége(me)t!  pias  Cheesy
Záros határidőm belül úgy is búcsút intek az mk4 topiknak. Azután írhatjátok minden új júzernek, hogy mi is az a regenerálás, megy hogy kell felprogramozni a táviránytót és tsa. És ez már a második figyelmeztetés!  Grin 
 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10420 Dátum: 2017.02.25 szombat, 20:14:02 »

És ez a motor miben különbözik a 140 lovastól?
Semmiben, csak sw.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #10421 Dátum: 2017.02.25 szombat, 20:42:32 »

Semmiben, csak sw.

Ezek szerint lehet rá tenni 163 Le-s szoftvert?
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10422 Dátum: 2017.02.25 szombat, 20:49:08 »

Ezek szerint lehet rá tenni 163 Le-s szoftvert?
nem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #10423 Dátum: 2017.02.25 szombat, 21:53:48 »

nem

Bakker nem vagytok valami bőbeszédűek Wink Ha csak a SW a különbség és nem lehet másikat rá tenni, akkor, akkor, áh, hagyom a pic@ába.... integet2
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #10424 Dátum: 2017.02.25 szombat, 22:17:54 »

Bakker nem vagytok valami bőbeszédűek Wink Ha csak a SW a különbség és nem lehet másikat rá tenni, akkor, akkor, áh, hagyom a pic@ába.... integet2
A Facelift előtti 140 lovas az más motor. Ezekből a korai varziókban előfordulhat 130 lovas is, amit 140re lehet változtatni.
Facelift után 115, 140, 163 lóerős verziók vannak, és az összesből lehet 163-ast csinálni.
Ezen felül van a chiptuning, ami már nem gyári SW lesz, de azzal még lehet bármelyiken húzni.  Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #10425 Dátum: 2017.02.25 szombat, 22:57:34 »

A Facelift előtti 140 lovas az más motor. Ezekből a korai varziókban előfordulhat 130 lovas is, amit 140re lehet változtatni.
Facelift után 115, 140, 163 lóerős verziók vannak, és az összesből lehet 163-ast csinálni.
Ezen felül van a chiptuning, ami már nem gyári SW lesz, de azzal még lehet bármelyiken húzni.  Wink

Kössssszönöm! Minden világos!
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #10426 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 07:35:06 »

Kössssszönöm! Minden világos!
És van egy kis átfedés, amikor nem Faceliftes autóba, Faceliftes motor került.  vigyor3 Legalábbis mondeonál láttam ilyet. S-maxnál nem tudom.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #10427 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 10:24:33 »

Blau police

Van üzemanyag topik! Ott olvass viszza. Szintén visszatérő téma évszakonként. 1000x kitárgyalva.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #10428 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 10:27:05 »

Laci, ne már....

Az nem lesz annyira viharos topic, unni fogod.  nyes Maradj itt azért köztünk, még lélekben úgyis sokáig mk4-es leszel.

Jó, tessék, most +int beszóltatok. Sőt, megsértettetek, nem végzek több közösségi munkát az mk4ért! Először is oldom a feszültsége(me)t!  pias  Cheesy
Záros határidőm belül úgy is búcsút intek az mk4 topiknak. Azután írhatjátok minden új júzernek, hogy mi is az a regenerálás, megy hogy kell felprogramozni a táviránytót és tsa. És ez már a második figyelmeztetés!  Grin 
 
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10429 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 10:30:35 »

Laci, ne már....

Az nem lesz annyira viharos topic, unni fogod.  nyes Maradj itt azért köztünk, még lélekben úgyis sokáig mk4-es leszel.

nyes már elvonási tünetei vannak.....az mk5 miatt......is....... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #10430 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 11:10:39 »

nyes már elvonási tünetei vannak.....az mk5 miatt......is....... eplus2
B+ lebuktam...  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #10431 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 16:26:13 »

most azért mert mk5 lesz így bánni velünk. Wink Wink nyes Grin
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #10432 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 17:00:28 »

most azért mert mk5 lesz így bánni velünk. Wink Wink nyes Grin
Persze, mert előbb írtok, ahelyett, hogy keresnétek, gugliznátok és visszaolvasnátok... Persze, megígéritek, hogy ezentúl szót fogadtok és gondolkodtok billentyűpüfölés előtt, akkor lehet maradok önkéntes  police  Cheesy. Aki min. 45+ kb. emléxik ezen csoportra.  tickedoff
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #10433 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 17:13:32 »

Köszönjük tisztelettel Blau police

 worship


Persze, mert előbb írtok, ahelyett, hogy keresnétek, gugliznátok és visszaolvasnátok... Persze, megígéritek, hogy ezentúl szót fogadtok és gondolkodtok billentyűpüfölés előtt, akkor lehet maradok önkéntes  police  Cheesy. Aki min. 45+ kb. emléxik ezen csoportra.  tickedoff
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10434 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 19:40:46 »

Sakos és a többiek!

http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg1087269#msg1087269

Nem hagyott nyugodni a reg és az izzítás közti összefüggés.
Az izzítógyertyákról eddig képzelt fontossági nagyságrend óriásira ugrott.
Ugyanis végig izzít a FL előtti (és utáni autó is,az a DPF ben az evaporátornál)a regeneráció alatt.
Mindkettőnél 1 relé vezérli az összes gyertyát.
Ez téves lehet,mert vannak modellek az FL után,ahol nem relé vezérli az izzítást,hanem modulos.
Súgott a Tibi. worship


Készítettem egy rövidke cikket is a bizonyításról.
http://mondeo.hu/index.php?topic=25170.0

Ajánlom mindenki figyelmébe!
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.26 vasárnap, 21:06:45 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10435 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 20:34:13 »

Sakos és a többiek!

http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg1087269#msg1087269

Nem hagyott nyugodni a reg és az izzítás közti összefüggés.
Az izzítógyertyákról eddig képzelt fontossági nagyságrend óriásira ugrott.
Ugyanis végig izzít a FL előtti és utáni autó is a regeneráció alatt.
Mindkettőnél 1 relé vezérli az összes gyertyát.

Készítettem egy rövidke cikket is a bizonyításról.
http://mondeo.hu/index.php?topic=25170.0

Ajánlom mindenki figyelmébe!
Köszi Alf, ez nagyon érdekes és meglepő eredmény.
Azt nézted esetleg, hogy melyik fázisban kezdi el fűteni az izzítókat? Mármint a forscan szerint fázisok közül.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #10436 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 20:35:55 »

Sakos és a többiek!

http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg1087269#msg1087269

Nem hagyott nyugodni a reg és az izzítás közti összefüggés.
Az izzítógyertyákról eddig képzelt fontossági nagyságrend óriásira ugrott.
Ugyanis végig izzít a FL előtti és utáni autó is a regeneráció alatt.
Mindkettőnél 1 relé vezérli az összes gyertyát.

Készítettem egy rövidke cikket is a bizonyításról.
http://mondeo.hu/index.php?topic=25170.0

Ajánlom mindenki figyelmébe!

Szia!

A leírásod alapján, az én Mondeom regenerálásos füstölése az izzítógyertyák állapotával függhet össze! Így már érthető!  taps
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10437 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 20:37:41 »

Szia!

A leírásod alapján, az én Mondeom regenerálásos füstölése az izzítógyertyák állapotával függhet össze! Így már érthető!  taps
például.
Cseréld ki a gyertyákat,és szerintem meg kell szűnnie a füstnek a regen alatt.Ha rendesen kiég a DPF,nem lesz füst. eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10438 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 20:50:58 »

Fecskebéka.Tudom,hogy neked beépítette GSR... vigyor3 de a tiéd fl utáni,így az már nem volt újdonság. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10439 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 20:53:15 »

például.
Cseréld ki a gyertyákat,és szerintem meg kell szűnnie a füstnek a regen alatt.Ha rendesen kiég a DPF,nem lesz füst. eljen
Most próbáltam utánanézni a neten az izzítók szerepének a regenerálásban. Tényleg van köze hozzá, Alfnak igaza van,
Mondjuk azt nem tudom megerősíteni, hogy rossz izzítókkal füstölne regen alatt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10440 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 20:59:23 »

A Tiéd vaporiser befecskendező nélküli.. igaz ??
Vagyis a plusz hőt a motor henger befecskendezők későbbi már nyitott kipufogószelep melletti befecskendezése teremti meg. Nincs már megfelelő nyomás, nincs öngyulladás, ezért gyújtani kell. Gondolom...
Nem tudom, hogy vaporiseres befecskendezésnél, FL ek nél, ha valóban onnantól alkalmazzák, szintén van-e még motortéri plusz befecskendezés.
Nekem a visszajelzés mindig csak regenerációkor jelez. ~2 hónapja használom.
Henger izzítóra nem mértem, mert azt sem tudom hol van  nyes
Ha egyszer úgy hozza az élet, hogy közben rá tudok mérni megteszem, de addig szerintem itt akad már ár válasz.

Szegény autó, vagyis motor. Ez katasztrófa komolyan.. így járatni terheletlenül.  taps
Szegény öcsém csinált így egy régi opel vivaroval. Ment ,metn, egyszer csak nem bírták leállítani a motort. És pörgött mint a vadbarom.  Ijedtében lerugdosta a befecskendező csöveket, mielőtt szétesett volna.  Le is ált.  eplus2
Pedig nem is ért a motorokhoz egyáltalán.  worship
 beka3

Sakos és a többiek!

http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg1087269#msg1087269

Nem hagyott nyugodni a reg és az izzítás közti összefüggés.
Az izzítógyertyákról eddig képzelt fontossági nagyságrend óriásira ugrott.
Ugyanis végig izzít a FL előtti és utáni autó is a regeneráció alatt.
Mindkettőnél 1 relé vezérli az összes gyertyát.

Készítettem egy rövidke cikket is a bizonyításról.
http://mondeo.hu/index.php?topic=25170.0

Ajánlom mindenki figyelmébe!
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.27 hétfő, 20:38:53 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10441 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 21:04:50 »

Ő csak a végső tippet adta meg. Így nem kellett kutakodnom. És nem kellett a kocsi alá másznom, hogy visszakövessem. Így hamarább meglehetett. És nagyon megköszöntem neki. Egyszer majd iszunk is rá  eljen
Nem értem, mi nem volt újdonság..  szomoru1   Nekem az volt..  Wink

Fecskebéka.Tudom,hogy neked beépítette GSR... vigyor3 de a tiéd fl utáni,így az már nem volt újdonság. Wink
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10442 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 21:08:05 »

Ő csak a végső tippet adta meg. Így nem kellett kutakodnom. És nem kellett a kocsi alá másznom, hogy visszakövessem. Így hamarább meglehetett. És nagyon megköszöntem neki. Egyszer majd iszunk is rá  eljen
Nem értem, mi nem volt újdonság..  szomoru1   Nekem az volt..  Wink

azóta nem volt.akkor az volt. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10443 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 21:08:43 »

A Tiéd vaporiser befecskendező nélküli.. igaz ??
Vagyis a plusz hőt a motor henger befecskendezők későbbi már nyitott kipufogószelep melletti befecskendezése teremti meg. Nincs már megfelelő nyomás, nincs öngyulladás, ezért gyújtani kell. Gondolom...
Nem tudom, hogy vaporiseres befecskendezésnél, FL ek nél, ha valóban onnantól alkalmazzák, szintén van-e még motortéri plusz befecskendezés.
Nekem a visszajelzés mindig csak regenerációkor jelez. ~2 hónapja használom.
Henger izzítóra nem mértem, mert azt sem tudom hol van  nyes
Ha egyszer úgy hozza az élet, hogy közben rá tudok mérni megteszem, de addig szerintem itt akad már ár válasz.

Szegény autó, vagyis motor. Ez katasztrófa komolyan.. így járatni terheletlenül.  taps
 beka3

normál kényszerített regen.3000 fordulat.semmi extra.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10444 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 21:15:40 »

A Tiéd vaporiser befecskendező nélküli.. igaz ??
Vagyis a plusz hőt a motor henger befecskendezők későbbi már nyitott kipufogószelep melletti befecskendezése teremti meg. Nincs már megfelelő nyomás, nincs öngyulladás, ezért gyújtani kell. Gondolom...
Nem tudom, hogy vaporiseres befecskendezésnél, FL ek nél, ha valóban onnantól alkalmazzák, szintén van-e még motortéri plusz befecskendezés.
Nekem a visszajelzés mindig csak regenerációkor jelez. ~2 hónapja használom.
Henger izzítóra nem mértem, mert azt sem tudom hol van  nyes
Ha egyszer úgy hozza az élet, hogy közben rá tudok mérni megteszem, de addig szerintem itt akad már ár válasz.

Szegény autó, vagyis motor. Ez katasztrófa komolyan.. így járatni terheletlenül.  taps
Szegény öcsém csinált így egy régi opel vivaroval. Ment ,metn, egyszer csak nem bírták leállítani a motort. És pörgött mint a vadbarom.  Ijedtében lerugdosta a befecskendező csöveket, mielőtt szétesett volna.  Le is ált.  eplus2
Pedig nem is ért a motorokhoz egyáltalán.  worship
 beka3

te ugyan arra a relére kötötted az evaporátornál lévő izzítód jelét,mint én a hengerekben lévő izzítók működtető reléjére.
Tehát a relé ugyan az,csak valszeg neked a hengerekben lévő gyertyáknak már modul kapcsolja a szuflát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10445 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 21:17:37 »

biztos..  worship
 taperouleaupatisserie a Ti nyelvetekhez már öreg vagyok, de nem értem az tutti.. eplus2

azóta nem volt.akkor az volt. nyes
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10446 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 21:23:15 »

NA AKKOR EZT TISZTÁZTUK !  nyes  eljen  worship
Igaz kaptam egy megrovást közben, igaz valahol jogosan...  law

 beka3

Nekem ez ott sántít, hogy hengertéri izzításnál ezek szerint a vaponak is menni kellene. Hát hidegen nem tudom mit csinál szerencsétlen a DPF a sok gázolajjal.  Huh?
Vagy a vapo szivattyúja külön tápot kap és az meg nem megy?

Vagy:  ja hogy szerinted nálam már a hengertéri izzítás nem függ attól a relétől.
 Roll Eyes
Mondom, hogy nem értem amit írtok néha Smiley
 beka3
te ugyan arra a relére kötötted az evaporátornál lévő izzítód jelét,mint én a hengerekben lévő izzítók működtető reléjére.
Tehát a relé ugyan az,csak valszeg neked a hengerekben lévő gyertyáknak már modul kapcsolja a szuflát.
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.26 vasárnap, 21:53:27 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10447 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 21:42:19 »

Válasz

Vagy:  ja hogy szerinted nálam már a hengertéri izzítás nem függ attól a relétől.
 Roll Eyes
Mondom, hogy nem értem amit írtok néha Smiley
 beka3
hát persze.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #10448 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 23:00:45 »

A Facelift előtti 140 lovas az más motor. Ezekből a korai varziókban előfordulhat 130 lovas is, amit 140re lehet változtatni.
Facelift után 115, 140, 163 lóerős verziók vannak, és az összesből lehet 163-ast csinálni.
Ezen felül van a chiptuning, ami már nem gyári SW lesz, de azzal még lehet bármelyiken húzni.  Wink

miben más, mert ugyan azok az alkatrészek és a legtöbb esetben a két külön alkatrész kód mögött ugyan az a termék van. Én eddig csak ilyenbe futottam bele, de érdekelne, hogy miben különbözik.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #10449 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 23:11:48 »

miben más, mert ugyan azok az alkatrészek és a legtöbb esetben a két külön alkatrész kód mögött ugyan az a termék van. Én eddig csak ilyenbe futottam bele, de érdekelne, hogy miben különbözik.
Hát Fl előtti az Siemens befecskendezős, az Fl utáni meg Delphi. Ebből kifolyólag gondolom a motorvezérlő más.
A fórumtárs szempontjából ez volt az érdekes, én nagyjából vázoltam a helyzetet. Szerkezetileg fogalmam nincs.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Oldalak: 1 ... 202 203 204 205 206 207 208 [209] 210 211 212 213 214 215 216 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.