Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:35:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
203
204
205
206
207
208
209
[
210
]
211
212
213
214
215
216
217
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254633 alkalommal)
0 Felhasználó és 92 vendég van a témában
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10450 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 23:16:32 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.02.26 vasárnap, 23:11:48
Hát Fl előtti az Siemens befecskendezős, az Fl utáni meg Delphi. Ebből kifolyólag gondolom a motorvezérlő más.
A fórumtárs szempontjából ez volt az érdekes, én nagyjából vázoltam a helyzetet. Szerkezetileg fogalmam nincs.
Alapvetően a motor tök ugyan az, csak a befecskendező más. Amúgy nem feltétlenül kell az ecu-nak is másnak lenni. De tegyük fel, hogy más az ecu, ekkor az adott ECU-nak megfelelő SW van rajta, ami ugyan azokat a paramétereket tartalmazza ami meghatározza, hogy hány LE az autó. Vagyis végül is mindegy melyik ECU-val van szerelve, ha az adott kombinációban volt erősebb, akkor egyszerűen, ha nem, akkor kicsit bonyolultabban lehet hozzájutni a LE-höz
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10451 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 23:25:45 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2017.02.26 vasárnap, 23:16:32
Alapvetően a motor tök ugyan az, csak a befecskendező más. Amúgy nem feltétlenül kell az ecu-nak is másnak lenni. De tegyük fel, hogy más az ecu, ekkor az adott ECU-nak megfelelő SW van rajta, ami ugyan azokat a paramétereket tartalmazza ami meghatározza, hogy hány LE az autó. Vagyis végül is mindegy melyik ECU-val van szerelve, ha az adott kombinációban volt erősebb, akkor egyszerűen, ha nem, akkor kicsit bonyolultabban lehet hozzájutni a LE-höz
Nagyjából ezt írtam én is, csak rövidebben.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10452 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 23:28:41 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.02.26 vasárnap, 23:25:45
Nagyjából ezt írtam én is, csak rövidebben.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10453 Dátum:
2017.02.27 hétfő, 20:04:24 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.02.26 vasárnap, 20:53:15
Most próbáltam utánanézni a neten az izzítók szerepének a regenerálásban. Tényleg van köze hozzá, Alfnak igaza van,
Mondjuk azt nem tudom megerősíteni, hogy rossz izzítókkal füstölne regen alatt.
na már van is értékes infó az izzítás működéséről.
Ma reggel 1 fok,izzított 20 másodpercig,és izzított 5percig az indítás után!
Melóból indulás 12fok, 20 másodperc izzítás indítás előtt,majd indítás után izzított 4 percig.
Meleg motornál pedig csak addig izzít,amig el nem fordítom a gyujtáskulcsot indítózni.Aztán már nem.
Szóval jóval óriási a jelentősége az induláskori izzítás mellett a motor bemelegítése is. A forscan nem engedi 65fokos motorhűtővízhőmérséklet alatt a regent elindítani.Gyanítom,hogy eddig a hőfokig mehet az izzítás is a rendszer szerint is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10454 Dátum:
2017.02.27 hétfő, 20:30:55 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.27 hétfő, 20:04:24
na már van is értékes infó az izzítás működéséről.
Raktál egy ledet az utastérbe? Hol vitted be a vezetéket?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10455 Dátum:
2017.02.27 hétfő, 20:37:06 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.02.27 hétfő, 20:30:55
Raktál egy ledet az utastérbe? Hol vitted be a vezetéket?
persze.nem olvastad a cikket az faq-ba?kép is van.
A kesztyűtartó mögött megy ki a kábelköteg a motortérbe.
Kintről a motortartó bak felett bedugsz egy 2es tömör réz hegesztő elektródát
a tűzfalon,a gumidugón, és az amikor beér,nekimegy a kesztyűtartó dobozának.(nekem itt megy az összes tolatóradar érzékelő,a blokkolófejek kábelei,és már ez is,meg a zene is.)
Alul leereszted a BCM-et,és felnyúlsz a keszty.doboz mögé.Ott figyel a drót vége.Innentől már tudod.Behúzószál,madzag benn van.A motortérben szépen elvezetve a
hűtő felett,rögzítve.Az agyik végállomás a relé lábaira forrasztva,a másikon a led van.Az pedig a váltó alá került a kézifékkar fölé.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10456 Dátum:
2017.02.27 hétfő, 20:59:29 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.02.26 vasárnap, 20:34:13
Köszi Alf, ez nagyon érdekes és meglepő eredmény.
Azt nézted esetleg, hogy melyik fázisban kezdi el fűteni az izzítókat? Mármint a forscan szerint fázisok közül.
persze.a felmelegítési fázisban,amikor megemeli a fordulatszámot-ekkor már izzít,és végig izzít,amíg be nem fejezia folyamatot.Ekkor kezdi leejteni a fordulatot.Az kb 20-25perc.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10457 Dátum:
2017.02.27 hétfő, 21:45:26 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.27 hétfő, 20:04:24
na már van is értékes infó az izzítás működéséről.
Szóval jóval óriási a jelentősége az induláskori izzítás mellett a motor bemelegítése is.
nem a motor bemelegítésében segít indítás után, hanem a hideg üzemnél az alapjárat egyenletességében segít.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kzrider
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10458 Dátum:
2017.02.28 kedd, 11:28:00 »
Sziasztok!
A leírás alapján kiépítésre került a dolog!Most csak gyorsan behúztam egy kábelt,és a műszerfal tövéhez tettem egy piros t5 ös ledet.Ha beszereztem egy olyan csinos ledet mint ami a leírásban van akkor majd átkötöm.Tökéletesen működik! Érdekes megfigyelni tényleg meddig ,és mikor izzít!
Még nem mentem az autóval ,de kíváncsi leszek mikor kapok így el egy regent! Köszönjük a leírást!
Idézetet írta: alf® - 2017.02.27 hétfő, 20:04:24
na már van is értékes infó az izzítás működéséről.
Ma reggel 1 fok,izzított 20 másodpercig,és izzított 5percig az indítás után!
Melóból indulás 12fok, 20 másodperc izzítás indítás előtt,majd indítás után izzított 4 percig.
Meleg motornál pedig csak addig izzít,amig el nem fordítom a gyujtáskulcsot indítózni.Aztán már nem.
Szóval jóval óriási a jelentősége az induláskori izzítás mellett a motor bemelegítése is. A forscan nem engedi 65fokos motorhűtővízhőmérséklet alatt a regent elindítani.Gyanítom,hogy eddig a hőfokig mehet az izzítás is a rendszer szerint is.
img width=800 height=600]http://members.upc.hu/simontamas0229/hidegmotor.jpg[/img]
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.28 kedd, 11:48:43 írta Zsolteey
»
Naplózva
2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10459 Dátum:
2017.02.28 kedd, 12:25:57 »
Segítsetek légyszi!
Cserélném az izzítógyertyákat, de van két fajta méret is. Melyiket ajánljátok innen?
https://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&22523&9900082&9900201&-1&5&8&-1&~/frmCarBrowser.aspx?IGCB
|9|9|11|12
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10460 Dátum:
2017.02.28 kedd, 15:25:17 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.02.28 kedd, 12:25:57
Segítsetek légyszi!
Cserélném az izzítógyertyákat, de van két fajta méret is. Melyiket ajánljátok innen?
https://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&22523&9900082&9900201&-1&5&8&-1&~/frmCarBrowser.aspx?IGCB
|9|9|11|12
egyértelmű.NGK.ez a gyári is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jago1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10461 Dátum:
2017.02.28 kedd, 18:11:26 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.28 kedd, 15:25:17
egyértelmű.NGK.ez a gyári is.
Nem a márka a kérdés,hanem a méret, van 8-as és van 10-es menetes.
Szerintem!
Naplózva
VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le 6,2l/100km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10462 Dátum:
2017.02.28 kedd, 18:34:18 »
Idézetet írta: Jago1 - 2017.02.28 kedd, 18:11:26
Nem a márka a kérdés,hanem a méret, van 8-as és van 10-es menetes.
Szerintem!
m10x1
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10463 Dátum:
2017.02.28 kedd, 19:41:15 »
Szedtetek már ki házilag izzító gyertyát? Én az 1,8-as fókában kicserélten, könnyen kijött, de ezt mondták is, mivel az még acél hengerfejes vagy mi. Van hozzá szerszámom, de parázok hogy beletörik...
Inkább úgy kérdezem, volt-e már valakinek gondja cserekor?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.28 kedd, 19:46:10 írta Filewalker
»
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10464 Dátum:
2017.02.28 kedd, 19:47:30 »
Idézetet írta: Filewalker - 2017.02.28 kedd, 19:41:15
Szedtetek már ki házilag izzító gyertyát? Én az 1,8-as fókában kicserélten, könnyen kijött, de ezt mondták is, mivel az még acél hengerfejes vagy mi. Van hozzá szerszámom, de parázok hogy beletörik.
nekem 210e km nél úgy kijött mint a pitsa.sőt,még sokkal jobban.tényleg.nem kell tartani tőle,Ésszel,és érzéssel nyisd.Locsold be valami olajjal előtte és meleg motornál csináld.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10465 Dátum:
2017.03.01 szerda, 10:56:39 »
Sziasztok,
Tudtok abban segíteni hogy komplett vezérlést mikor kell cserélni? Német import 0 előélettel vettem akkor 150 volt benne. 2 év alatt 20ezret raktam bele, de persze ha 300rol tekerték vissza akkor mindegy
Egyszóval arra lennék kivancsi, hogy valahogy lehet e a szij allapotat ellenorizni hogy milyen kopott vagy zörög e valahol arendszer ha mar cserélni kéne stb. Márkaszervizben 200ezernél akarják cserélni, azt mondtak addig hagyjam.
Előre is köszi
Üdv
Breaker
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10466 Dátum:
2017.03.01 szerda, 11:03:32 »
Idézetet írta: Breaker - 2017.03.01 szerda, 10:56:39
Sziasztok,
Tudtok abban segíteni hogy komplett vezérlést mikor kell cserélni? Német import 0 előélettel vettem akkor 150 volt benne. 2 év alatt 20ezret raktam bele, de persze ha 300rol tekerték vissza akkor mindegy
Egyszóval arra lennék kivancsi, hogy valahogy lehet e a szij allapotat ellenorizni hogy milyen kopott vagy zörög e valahol arendszer ha mar cserélni kéne stb. Márkaszervizben 200ezernél akarják cserélni, azt mondtak addig hagyjam.
Előre is köszi
Üdv
Breaker
Ha nem vagy biztos a futott km-ben, szerintem már hozzá is foghatsz a cseréhez!
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10467 Dátum:
2017.03.01 szerda, 11:27:00 »
Idézetet írta: Breaker - 2017.03.01 szerda, 10:56:39
Sziasztok,
Tudtok abban segíteni hogy komplett vezérlést mikor kell cserélni? Német import 0 előélettel vettem akkor 150 volt benne. 2 év alatt 20ezret raktam bele, de persze ha 300rol tekerték vissza akkor mindegy
Egyszóval arra lennék kivancsi, hogy valahogy lehet e a szij allapotat ellenorizni hogy milyen kopott vagy zörög e valahol arendszer ha mar cserélni kéne stb. Márkaszervizben 200ezernél akarják cserélni, azt mondtak addig hagyjam.
Előre is köszi
Üdv
Breaker
Azonnal!
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10468 Dátum:
2017.03.01 szerda, 11:36:00 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.28 kedd, 19:47:30
nekem 210e km nél úgy kijött mint a pitsa.
Az hogy jön ki? Vagy ez valami kalandod Tibcsivel?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10469 Dátum:
2017.03.01 szerda, 14:45:46 »
Idézetet írta: Breaker - 2017.03.01 szerda, 10:56:39
Sziasztok,
Tudtok abban segíteni hogy komplett vezérlést mikor kell cserélni? Német import 0 előélettel vettem akkor 150 volt benne. 2 év alatt 20ezret raktam bele, de persze ha 300rol tekerték vissza akkor mindegy
Egyszóval arra lennék kivancsi, hogy valahogy lehet e a szij allapotat ellenorizni hogy milyen kopott vagy zörög e valahol arendszer ha mar cserélni kéne stb. Márkaszervizben 200ezernél akarják cserélni, azt mondtak addig hagyjam.
Előre is köszi
Üdv
Breaker
Két évvel ezelőtt.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10470 Dátum:
2017.03.01 szerda, 17:58:34 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.03.01 szerda, 11:36:00
Az hogy jön ki? Vagy ez valami kalandod Tibcsivel?
A Tibinek pitsája van?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10471 Dátum:
2017.03.01 szerda, 20:02:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.27 hétfő, 21:45:26
nem a motor bemelegítésében segít indítás után, hanem a hideg üzemnél az alapjárat egyenletességében segít.
ezt nekem is megírta a Tibi,de .
Ha ezzel "csak" egyenletesebb lesz az alapjárat,akkor mi alapján kapcsolja le?És nem fog tőle hamarabb melegedni a motor?
De igen.Hamarabb fog melegedni,és hőfokra kapcsolja le,pont mint az mk3,csak az hf hőmérsékletet mért.
szerintem,de nincs semmilyen írott anyagom róla....következtetés.így akár bármi is lehet...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10472 Dátum:
2017.03.01 szerda, 20:46:21 »
Idézetet írta: alf® - 2017.03.01 szerda, 20:02:54
ezt nekem is megírta a Tibi,de .
Ha ezzel "csak" egyenletesebb lesz az alapjárat,akkor mi alapján kapcsolja le?És nem fog tőle hamarabb melegedni a motor?
De igen.Hamarabb fog melegedni,és hőfokra kapcsolja le,pont mint az mk3,csak az hf hőmérsékletet mért.
szerintem,de nincs semmilyen írott anyagom róla....következtetés.így akár bármi is lehet...
nekem nem írta meg
motorvezérlőben figyel több paramétert (leginkább motor és külsőhőmérsékletet) és abból tudja, hogy mikor meddig kell utóizzítson
de nem a melegítés miatt írták bele ezt a funkciót, hanem a motor egyenletes járását segítik vele elő.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10473 Dátum:
2017.03.01 szerda, 21:15:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.01 szerda, 20:46:21
nekem nem írta meg
motorvezérlőben figyel több paramétert (leginkább motor és külsőhőmérsékletet) és abból tudja, hogy mikor meddig kell utóizzítson
de nem a melegítés miatt írták bele ezt a funkciót, hanem a motor egyenletes járását segítik vele elő.
tehát hőmérsékletre kapcsol.ergo elkerülhetetlen a melegites funkció.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10474 Dátum:
2017.03.01 szerda, 21:40:48 »
Idézetet írta: alf® - 2017.03.01 szerda, 21:15:55
tehát hőmérsékletre kapcsol.ergo elkerülhetetlen a melegites funkció.
látom meggyőzhetetlen vagy. egy működő egr többet segít a melegítésben mint a 4 izzító
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10475 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 00:46:39 »
reggel melohelyre erve vettem eszre hogy regenel a draga, asszem ez volt a 4ik alkalom az elmult 13e alatt amikor eszleltem a dolgot, 5percet hagytam jarni abbol vagy 2-3percet emelt fordulattas es befejezte.
egyelore nem epitek be regen visszajelzo led-et.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10476 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 06:19:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.01 szerda, 21:40:48
látom meggyőzhetetlen vagy. egy működő egr többet segít a melegítésben mint a 4 izzító
az mind1 is....de hőfokra kapcsol.ez az alapja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10477 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 06:58:34 »
Alfa, Te a henger izzító melegítésről írsz, vagy a motor bemelegedésről? Szerintem elbeszélés egymás mellett. De akkor megjegyzem, ha az égés a helyén zajlik, egyáltalán lezajlik, az a motor melegedését segíti. De nem jelentősen. Alapjáratról beszélünk.
Idézetet írta: alf® - 2017.03.01 szerda, 21:15:55
tehát hőmérsékletre kapcsol.ergo elkerülhetetlen a melegites funkció.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.02 csütörtök, 07:25:37 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10478 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 07:11:37 »
Sziasztok!
Leállitás után egr végzi az öntisztitást, problémám az, hogy mostmár ez túlságosan hangos. Ezen lehet valahogy segiteni, pl. egr tisztitásásával? Vagy dugózás? Előre is köszönöm válaszokat.
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10479 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 07:53:23 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.28 kedd, 15:25:17
egyértelmű.NGK.ez a gyári is.
Na bakker persze, hogy az a legdrágább... a többi milyen? Bosch? Denso?
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10480 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 09:03:09 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2017.03.02 csütörtök, 07:11:37
Sziasztok!
Leállitás után egr végzi az öntisztitást, problémám az, hogy mostmár ez túlságosan hangos. Ezen lehet valahogy segiteni, pl. egr tisztitásásával? Vagy dugózás? Előre is köszönöm válaszokat.
Max tisztítás dugózás után is ugyanolyan hangos marad.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10481 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 09:07:27 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2017.03.02 csütörtök, 07:11:37
Sziasztok!
Leállitás után egr végzi az öntisztitást, problémám az, hogy mostmár ez túlságosan hangos. Ezen lehet valahogy segiteni, pl. egr tisztitásásával? Vagy dugózás? Előre is köszönöm válaszokat.
Szia,
Csak puszta kiváncsiságból érdekel, hogy miből áll az egr szelep tisztitási folyamat? hogyan tisztitja magát?
Köszi
Üdv
Breaker
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10482 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 09:24:20 »
Idézetet írta: Breaker - 2017.03.02 csütörtök, 09:07:27
Szia,
Csak puszta kiváncsiságból érdekel, hogy miből áll az egr szelep tisztitási folyamat? hogyan tisztitja magát?
Köszi
Üdv
Breaker
párszor nyit-zár egymás után a szelep leállítás után
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10483 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 12:50:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.02 csütörtök, 09:24:20
párszor nyit-zár egymás után a szelep leállítás után
Ok köszi.
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10484 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 13:40:11 »
Idézetet írta: Jago1 - 2017.02.28 kedd, 18:11:26
Nem a márka a kérdés,hanem a méret, van 8-as és van 10-es menetes.
Szerintem!
Na ez jó. Honnan fogja tudni az az alkatrészkereskedésben kiszolgáló eladó, hogy nekem a 8-as vagy a 10-es kell ha mindkettőt feldobja a típushoz?
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10485 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 14:31:40 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.03.02 csütörtök, 13:40:11
Na ez jó. Honnan fogja tudni az az alkatrészkereskedésben kiszolgáló eladó, hogy nekem a 8-as vagy a 10-es kell ha mindkettőt feldobja a típushoz?
Esetleg az alvázszám alapján?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10486 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 15:14:19 »
Egy kis érdekesség.
Ugye elvileg a 140 és 163 LE változatok mindenben megyegyeznek. Ez alapján szintém feltoltam a kicsikét 140-ről 163 LE-re Powerford klubtárs segítségével.
Izzító csere előtt állok, ezért kutakodtam kicsit NGK honlapján. Ezt találtam:
http://
http://www.ngkpartfinder.co.uk/car_commercial_search.php?type=GLOW%2520PLUGS&manufact=FORD&model=MONDEO%2520IV%2520%252807--%253E%2529&engine=2.0
Mi lehet a kettő izzítógyertya között a különbség???
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10487 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 15:15:56 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.03.02 csütörtök, 15:14:19
Egy kis érdekesség.
Ugye elvileg a 140 és 163 LE változatok mindenben megyegyeznek. Ez alapján szintém feltoltam a kicsikét 140-ről 163 LE-re Powerford klubtárs segítségével.
Izzító csere előtt állok, ezért kutakodtam kicsit NGK honlapján. Ezt találtam:
http://
http://www.ngkpartfinder.co.uk/car_commercial_search.php?type=GLOW%2520PLUGS&manufact=FORD&model=MONDEO%2520IV%2520%252807--%253E%2529&engine=2.0
Mi lehet a kettő izzítógyertya között a különbség???
Ez alapján sose fogjuk megtudni, mert a link szerintem csak nálad lokálban működött, így megosztva már nem...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10488 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 15:23:43 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.03.02 csütörtök, 15:14:19
Egy kis érdekesség.
Ugye elvileg a 140 és 163 LE változatok mindenben megyegyeznek. Ez alapján szintém feltoltam a kicsikét 140-ről 163 LE-re Powerford klubtárs segítségével.
Izzító csere előtt állok, ezért kutakodtam kicsit NGK honlapján. Ezt találtam:
http://
http://www.ngkpartfinder.co.uk/car_commercial_search.php?type=GLOW%2520PLUGS&manufact=FORD&model=MONDEO%2520IV%2520%252807--%253E%2529&engine=2.0
Mi lehet a kettő izzítógyertya között a különbség???
Na akkor kimásolom:
FORD 2.0 MONDEO IV (07-->) GLOW PLUGS
Showing Recommended Products. Click on a red Part No to view full details.
Model Detail Engine Type / Additional Info Year Part No Stock No
MONDEO IV (07-->) 2.0 KLBA,LPBA,TYBA / TDCi 115 09/09 –>
Y1005J
8939
MONDEO IV (07-->) 2.0 AZBA,N7DD,QXBA,QXBB / TDCi 130 & 140 02/07 –>
Y1005J
8939
MONDEO IV (07-->) 2.0 TXBA / TDCi 163 05/10 –>
Y8001AS
8851
Mint látjátok, a bevastagított elemek a cikkszámok. Hogyan lehet, hogy a 163 LE változathoz más izzítógyetya van?
Kis kutatás után azt találtam, hogy a Y1005J:
Feszültség 11 V
Menetméret M10 x 1,0
Kulcsnyílás 10,0 mm
Míg a Y8001AS:
Feszültség 5 V
Menetméret M8 x 1,0
Kulcsnyílás 8,0 mm
Gyártó honlapja szerint:
https://www.ngk.de/nc/en/product-finder/produktfinder/PKW/GLUEHKERZEN/FORD/MONDEO%20IV%20%20%282007%29/Y1005J/5557/
https://www.ngk.de/nc/en/product-finder/produktfinder/PKW/GLUEHKERZEN/FORD/MONDEO%20IV%20%20%282007%29/Y8001AS/5559/
Láng alkatrész kereső is más gyertyát dob fel a két változathoz motorhoz. Egyik az NKG d-power 56 (143LE), ez M10-es, a másik meg NKG d-power 58 (163LE) ez M8-as. Más-más méret, más-más ellenállás.
Akkor hogy is van ez?
Meg most akkor, ha power_ford felhúzta 140-ről 163-ra akkor nekem ezután a TXBA motorkódra kell keresnem a QXBA helyett?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.02 csütörtök, 15:33:43 írta Toto00
»
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10489 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 15:30:15 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.03.02 csütörtök, 15:14:19
Egy kis érdekesség.
Ugye elvileg a 140 és 163 LE változatok mindenben megyegyeznek.
Ez alapján szintém feltoltam a kicsikét 140-ről 163 LE
-re Powerford klubtárs segítségével.
Izzító csere előtt állok, ezért kutakodtam kicsit NGK honlapján. Ezt találtam:
http://
http://www.ngkpartfinder.co.uk/car_commercial_search.php?type=GLOW%2520PLUGS&manufact=FORD&model=MONDEO%2520IV%2520%252807--%253E%2529&engine=2.0
Mi lehet a kettő izzítógyertya között a különbség???
Ez adócsalás! Legalább ne teregesd ki a szennyest! Amúgy "állítólag" persze szigorúan csak kipróbálásra olyan 194 lóig lehet húzni ezt a motort. Kicsit visszavéve a teljesítményből, olyan 183-185 körülire minden gond nélkül "átírható" a sw.
MK5 esetében... de azt inkább a megfelelő helyre.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10490 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 15:31:19 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.03.02 csütörtök, 15:23:43
Na akkor kimásolom:
FORD 2.0 MONDEO IV (07-->) GLOW PLUGS
Showing Recommended Products. Click on a red Part No to view full details.
Model Detail Engine Type / Additional Info Year Part No Stock No
MONDEO IV (07-->) 2.0 KLBA,LPBA,TYBA / TDCi 115 09/09 –>
Y1005J
8939
MONDEO IV (07-->) 2.0 AZBA,N7DD,QXBA,QXBB / TDCi 130 & 140 02/07 –>
Y1005J
8939
MONDEO IV (07-->) 2.0 TXBA / TDCi 163 05/10 –>
Y8001AS
8851
Mint látjátok, a bevastagított elemek a cikkszámok. Hogyan lehet, hogy a 163 LE változathoz más izzítógyetya van?
Kis kutatás után azt találtam, hogy a Y1005J:
Feszültség 11 V
Menetméret M10 x 1,0
Kulcsnyílás 10,0 mm
Míg a Y8001AS:
Feszültség 5 V
Menetméret M8 x 1,0
Kulcsnyílás 8,0 mm
Akkor hogy is van ez?
Meg most akkor, ha power_ford felhúzta 140-ről 163-ra akkor nekem ezután a TXBA motorkódra kell keresnem a QXBA helyett?
Attól hogy más lett a teljesítmény a motorkódod még nem változott. Az eredeti alapján kell alkatrészt választanod. Az meg elég egyértelmű.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10491 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 15:35:54 »
Idézetet írta: titta - 2017.03.02 csütörtök, 15:31:19
Attól hogy más lett a teljesítmény a motorkódod még nem változott. Az eredeti alapján kell alkatrészt választanod. Az meg elég egyértelmű.
Egy két linket még betettem az eredetibe.
De akkor sem értem, hogyan lehet fizikailag más a kettő izzító ha a motor ugyanaz?
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10492 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 15:44:14 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.03.02 csütörtök, 15:35:54
Egy két linket még betettem az eredetibe.
De akkor sem értem, hogyan lehet fizikailag más a kettő izzító ha a motor ugyanaz?
Most néztem meg: nekem a törzskönyvöm, mint motorkód UFBA áll. Ez nincs benne a fenti idézetedben.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10493 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 15:50:03 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.03.02 csütörtök, 15:35:54
Egy két linket még betettem az eredetibe.
De akkor sem értem, hogyan lehet fizikailag más a kettő izzító ha a motor ugyanaz?
A QXBA az a FL előtti 140 lovas motor. FL után más kéne legyen a motorkód. Biztos, hogy neked QXBA?
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10494 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 15:59:44 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.03.02 csütörtök, 15:44:14
Most néztem meg: nekem a törzskönyvöm, mint motorkód UFBA áll. Ez nincs benne a fenti idézetedben.
Nekem is UFBA
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10495 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 16:00:11 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.03.02 csütörtök, 15:50:03
A QXBA az a FL előtti 140 lovas motor. FL után más kéne legyen a motorkód. Biztos, hogy neked QXBA?
Bocsi elnéztem. Nekem is UFBA. De a téma szempontjából irreleváns h uxbb vagy ufba mert azokhoz ugyanaz valo
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10496 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 16:02:41 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.03.02 csütörtök, 16:00:11
Bocsi elnéztem. Nekem is UFBA. De a téma szempontjából irreleváns h uxbb vagy ufba mert azokhoz ugyanaz valo
Az első fog kelleni, a 10mm-es. Szerintem. Nem tudom hol nézed, de szerintem a Cromaxnál egész jó áron van a gyári...
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.02 csütörtök, 16:07:46 írta titta
»
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10497 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 16:03:46 »
Idézetet írta: titta - 2017.03.02 csütörtök, 16:02:41
Az első fog kelleni, a 10mm-es. Szerintem.
Biztos, hogy az kell. De akkor ezek szerint mégsem ugyanaz a két motor?
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10498 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 16:05:19 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.03.02 csütörtök, 16:03:46
Biztos, hogy az kell. De akkor ezek szerint mégsem ugyanaz a két motor?
tiednek mi a motorkódja forgalmi szerint?
fl-el változott az izzítórendszer, de nem igazán értem, hogy mire ez a nagy dilemma
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10499 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 16:07:37 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.03.02 csütörtök, 16:00:11
Bocsi elnéztem. Nekem is UFBA. De a téma szempontjából irreleváns h uxbb vagy ufba mert azokhoz ugyanaz valo
nem
qxba/bb és ufba/bb be más kell
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
203
204
205
206
207
208
209
[
210
]
211
212
213
214
215
216
217
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ