Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:48:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
205
206
207
208
209
210
211
[
212
]
213
214
215
216
217
218
219
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5256281 alkalommal)
0 Felhasználó és 172 vendég van a témában
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10550 Dátum:
2017.03.04 szombat, 18:02:36 »
Idézetet írta: kzrider - 2017.03.04 szombat, 17:48:55
elég hideg van a katalizatorban is
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10551 Dátum:
2017.03.04 szombat, 20:51:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.04 szombat, 09:00:31
van még abból a tudatmódosítóból amit ittál, beszedtél?
aggyál nekem is
a mai utóizzítás ugyan azért van mint régen. az öngyulladáshoz kell a hőfok, és attól hogy beindult a motor még nem ideálisak a körülmények, ezért megy az izzítás
regenkor meg azért, hogy a többlet üzemanyaggal megküzdjön rásegít a, hogy minnél hamarabb meglegyen az öngyulladás, hogy ne húzódjon el az égés, mert akkor fog olvadni a motor.
hf és turbó között 7-900fokos a kipuffgáz, turbón hül egy kicsit mire kihasználja a hő és mozgásienergiát, de mág akkor is van hőmérséklete, akkor se 30fokos lesz
te kanyarodtál el, onnan indultunk, hogy az izzítógyertyának komoly szerepe van a motormelegítésben indítás után. konkrétan semennyi. van márkafüggetlen irodalom, úgy hívják, hogy a "dízel motor működési elve" és hasonlók. vagy elfogadod vagy nem engem innentől nem érdekel, így is több energiát ötem bele, mint amennyit ér az egész
nemá....még egy hétig elgörcsölhetnénk a semmin....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10552 Dátum:
2017.03.04 szombat, 20:59:57 »
most már én is kérek belőle!
+
Idézetet írta: alf® - 2017.03.04 szombat, 20:51:57
nemá....még egy hétig elgörcsölhetnénk a semmin....
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10553 Dátum:
2017.03.04 szombat, 21:02:08 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.03.04 szombat, 20:59:57
most már én is kérek belőle!
+
miért?én megvagyok győződve róla,hogy hülyeséget beszél,ő meg arról hogy én.Ehhez ne kell beszívni.elég a kitartás.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10554 Dátum:
2017.03.04 szombat, 21:07:59 »
Idézetet írta: alf® - 2017.03.04 szombat, 21:02:08
miért?én megvagyok győződve róla,hogy hülyeséget beszél,ő meg arról hogy én.Ehhez ne kell beszívni.elég a kitartás.....
és akkor lesz regen is.
nekem ma megvolt megint, a múltkor nem volt teljes és most meg sem várta, hogy megteljen. Tuti olvas GPS-t
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.05 vasárnap, 08:54:48 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10555 Dátum:
2017.03.04 szombat, 21:09:48 »
Idézetet írta: alf® - 2017.03.04 szombat, 21:02:08
miért?én megvagyok győződve róla,hogy hülyeséget beszél,ő meg arról hogy én.Ehhez ne kell beszívni.elég a kitartás.....
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bozokigabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10556 Dátum:
2017.03.05 vasárnap, 07:56:32 »
Sziasztok! Találkozott már valaki azzal a jelenséggel,hogy "nagypapisan" vezetve fix tempóval leheletnyi gyorsításra fél mpre mintha megszünne a hajtás? Eddig nem vettem ilyet észre de tegnap valamiért kb 80nal mentem 6.ikba ez olyayn 1300as fordulat lehet és akkor csinálta1x utánna hiába próbáltam nem tudtam újra produkálni csak du.án sokadik kisérletre.
Nem olyan érzés amit 1500as fordulatnál már többen írtak,ez nem rántás! Esetleg porlasztóm döglik be vagy valami más? Alapjárat,gyorsitás minden ok, semmi remegés megtorpanás nem érezhető.
Naplózva
mk4 kombi Ghia TXBA
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10557 Dátum:
2017.03.05 vasárnap, 09:01:06 »
Szerintem nem ideális fordulatszám 1300f/p 6. ban, főleg nem gyorsításra, max gáz-nélküli kigurulásra.
Idézetet írta: bozokigabi - 2017.03.05 vasárnap, 07:56:32
Sziasztok! Találkozott már valaki azzal a jelenséggel,hogy "nagypapisan" vezetve fix tempóval leheletnyi gyorsításra fél mpre mintha megszünne a hajtás? Eddig nem vettem ilyet észre de tegnap valamiért kb 80nal mentem 6.ikba ez olyayn 1300as fordulat lehet és akkor csinálta1x utánna hiába próbáltam nem tudtam újra produkálni csak du.án sokadik kisérletre.
Nem olyan érzés amit 1500as fordulatnál már többen írtak,ez nem rántás! Esetleg porlasztóm döglik be vagy valami más? Alapjárat,gyorsitás minden ok, semmi remegés megtorpanás nem érezhető.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10558 Dátum:
2017.03.05 vasárnap, 09:28:26 »
Idézetet írta: bozokigabi - 2017.03.05 vasárnap, 07:56:32
Sziasztok! Találkozott már valaki azzal a jelenséggel,hogy "nagypapisan" vezetve fix tempóval leheletnyi gyorsításra fél mpre mintha megszünne a hajtás? Eddig nem vettem ilyet észre de tegnap valamiért kb 80nal mentem 6.ikba ez olyayn 1300as fordulat lehet és akkor csinálta1x utánna hiába próbáltam nem tudtam újra produkálni csak du.án sokadik kisérletre.
Nem olyan érzés amit 1500as fordulatnál már többen írtak,ez nem rántás! Esetleg porlasztóm döglik be vagy valami más? Alapjárat,gyorsitás minden ok, semmi remegés megtorpanás nem érezhető.
lendkereked fog, ha ilyet játszol a kocsival
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bozokigabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10559 Dátum:
2017.03.05 vasárnap, 09:46:02 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.03.05 vasárnap, 09:01:06
Szerintem nem ideális fordulatszám 1300f/p 6. ban, főleg nem gyorsításra, max gáz-nélküli kigurulásra.
Tudom,hogy nem ideális nem is igy használom inkább mindig törekszem 2000 körül tartani a fordulatot.
Naplózva
mk4 kombi Ghia TXBA
bozokigabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10560 Dátum:
2017.03.05 vasárnap, 09:49:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.05 vasárnap, 09:28:26
lendkereked fog, ha ilyet játszol a kocsival
Szerintem igen, valami hasonló az érzés mint amikor a seb határolóval eléred a beállitott értéket és nem gyorsul tovább,de mondom csak fél mp az egész.
Naplózva
mk4 kombi Ghia TXBA
Mentatea
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10561 Dátum:
2017.03.05 vasárnap, 15:03:18 »
Sziasztok!
Azt vettem észre, hogy mostanában amikor megállok az autóval majdnem mindig megy a motor hűtőventillátora. Először még regenre gyanakodtam, de se a pillanatnyi fogyasztás, se a megtett távolság nem indokolná. A motor hőmérséklete rendben van (1-2km, 77-78°C-nál is tapasztaltam a jelenséget).
Aztán ma azt vettem észre, hogy azok a terelő lamellák, amik a gyorsabb bemelegedést segítik, nem nyitnak ki. Látott már valaki ilyet? Mi romolhat el benne? Ha kézzel nyitom, akkor viszonylag könnyen kinyílik, de pár másodperc után érzem, hogy a villanymotor ellenem dolgozik, és bezárja.
Köszi!
Naplózva
Mondeo Turnier Mk4 FL 2012/06 2.0TDCI 163LE
Mondeo Turnier Mk5 FL 2021/11 Hybrid
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10562 Dátum:
2017.03.05 vasárnap, 15:23:16 »
Idézetet írta: Mentatea - 2017.03.05 vasárnap, 15:03:18
Sziasztok!
Azt vettem észre, hogy mostanában amikor megállok az autóval majdnem mindig megy a motor hűtőventillátora. Először még regenre gyanakodtam, de se a pillanatnyi fogyasztás, se a megtett távolság nem indokolná. A motor hőmérséklete rendben van (1-2km, 77-78°C-nál is tapasztaltam a jelenséget).
Aztán ma azt vettem észre, hogy azok a terelő lamellák, amik a gyorsabb bemelegedést segítik, nem nyitnak ki. Látott már valaki ilyet? Mi romolhat el benne? Ha kézzel nyitom, akkor viszonylag könnyen kinyílik, de pár másodperc után érzem, hogy a villanymotor ellenem dolgozik, és bezárja.
Köszi!
lehet a biztije ment ki.én diaggal kedzeném.ebben tudok segíteni ha kell-délpesten.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10563 Dátum:
2017.03.05 vasárnap, 18:45:04 »
Idézetet írta: Mentatea - 2017.03.05 vasárnap, 15:03:18
azok a terelő lamellák, amik a gyorsabb bemelegedést segítik, nem nyitnak ki.
Az MK4-ben vannak ilyen lamellák??
Hol vannak ezek? Valakinek egy fotó róla?
Köszi!
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
kalmara
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10564 Dátum:
2017.03.05 vasárnap, 19:04:38 »
Idézetet írta: bozokigabi - 2017.03.05 vasárnap, 07:56:32
Sziasztok! Találkozott már valaki azzal a jelenséggel,hogy "nagypapisan" vezetve fix tempóval leheletnyi gyorsításra fél mpre mintha megszünne a hajtás? Eddig nem vettem ilyet észre de tegnap valamiért kb 80nal mentem 6.ikba ez olyayn 1300as fordulat lehet és akkor csinálta1x utánna hiába próbáltam nem tudtam újra produkálni csak du.án sokadik kisérletre.
Nem olyan érzés amit 1500as fordulatnál már többen írtak,ez nem rántás! Esetleg porlasztóm döglik be vagy valami más? Alapjárat,gyorsitás minden ok, semmi remegés megtorpanás nem érezhető.
Szerintem annyira finom gázadásról beszélhetsz, amit már nem tud az elektronikus gázpedál megoldani és "hibázik" ez a megtorpanás.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10565 Dátum:
2017.03.05 vasárnap, 19:10:57 »
Idézetet írta: kalmara - 2017.03.05 vasárnap, 19:04:38
Szerintem annyira finom gázadásról beszélhetsz, amit már nem tud az elektronikus gázpedál megoldani és "hibázik" ez a megtorpanás.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10566 Dátum:
2017.03.05 vasárnap, 19:33:45 »
Idézetet írta: sinci - 2017.03.05 vasárnap, 18:45:04
Az MK4-ben vannak ilyen lamellák??
Hol vannak ezek? Valakinek egy fotó róla?
Köszi!
Fészliftben.
A hűtő előtt, kívülről.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10567 Dátum:
2017.03.05 vasárnap, 19:35:07 »
Vezérléscsere következik. Nézegettem az alkatrész webáruházak kínálatát, és találtam olyat, ahol fel volt tüntetve, hogy lekerekített fogprofillal, vagy trapéz alakú fogprofillal. Melik kell Nekem?
Köszi
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10568 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 00:13:43 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.03.05 vasárnap, 19:33:45
Fészliftben.
A hűtő előtt, kívülről.
en azokat a lamellakat meg a budos eletben nem lattam csukott allapotban.
van info a vezerlesi elverol?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10569 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 08:31:24 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.03.06 hétfő, 00:13:43
en azokat a lamellakat meg a budos eletben nem lattam csukott allapotban.
van info a
vezerlesi elverol
?
Ha hideg a motor becsukja, ha meleg, kinyitja
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10570 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 08:40:55 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.03.06 hétfő, 08:31:24
Ha hideg a motor becsukja, ha meleg, kinyitja
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10571 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 09:00:13 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.03.06 hétfő, 08:31:24
Ha hideg a motor becsukja, ha meleg, kinyitja
Illetve ha el van baxódva, akkor motor hőmérsékletétől függetlenül vagy nyitva van, vagy zárva, vagy a kettő között...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10572 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 12:05:59 »
Sziasztok,
Vezérlésszettnél van érdemi különbség a márkák között? Cromaxnál 30 és 60 ezer között mozognak, és van kb 10 darab. nem tudom ragaszkodjak e az eredetihez vagy vmi olcsobb is megfelelne e.
Elore is köszi
Üdv
Breaker
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10573 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 12:25:07 »
Idézetet írta: Breaker - 2017.03.06 hétfő, 12:05:59
Sziasztok,
Vezérlésszettnél van érdemi különbség a márkák között? Cromaxnál 30 és 60 ezer között mozognak, és van kb 10 darab. nem tudom ragaszkodjak e az eredetihez vagy vmi olcsobb is megfelelne e.
Elore is köszi
Üdv
Breaker
Csak gyárit raknék be...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10574 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 12:51:19 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.03.06 hétfő, 12:25:07
Csak gyárit raknék be...
hülyeség
ez nem láncos, szíjat is gyártják a fordnak
contitech, gates, ina, skf, dayco bármelyik berakható, gyáriak is ilyen elemekből álnak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10575 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 13:08:03 »
Idézetet írta: steve78 - 2017.03.05 vasárnap, 19:35:07
Vezérléscsere következik. Nézegettem az alkatrész webáruházak kínálatát, és találtam olyat, ahol fel volt tüntetve, hogy lekerekített fogprofillal, vagy trapéz alakú fogprofillal. Melik kell Nekem?
Köszi
Én ezt a készletet tettem be (cikkszámok a doksi végén vannak):
http://www.fileconvoy.com/dfl.php?id=g67fe4067cfd4dc1f999939012ec44a6e921e60f33
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10576 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 13:20:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.06 hétfő, 12:51:19
hülyeség
ez nem láncos, szíjat is gyártják a fordnak
contitech, gates, ina, skf, dayco bármelyik berakható, gyáriak is ilyen elemekből álnak
De attól én még csak azt raknék be
Tudom, hogy a Ford nem gyárt szíjat, de a vezérlés akkor is egy olyan dolog nálam, hogy a lelki megnyugvásomnak kellene a tudat, hogy ott a Ford logó
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10577 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 13:29:39 »
Idézetet írta: Bonca - 2017.03.06 hétfő, 13:08:03
Én ezt a készletet tettem be (cikkszámok a doksi végén vannak):
http://www.fileconvoy.com/dfl.php?id=g67fe4067cfd4dc1f999939012ec44a6e921e60f33
Bonca
A víruskeresőm letiltotta az oldalt, amit linkeltél. Fel tudnád tenni máshova?
Köszi!
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10578 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 14:51:39 »
Idézetet írta: sinci - 2017.03.06 hétfő, 13:29:39
A víruskeresőm letiltotta az oldalt, amit linkeltél. Fel tudnád tenni máshova?
Köszi!
Remélem, ez menni fog:
https://ufile.io/4f385
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10579 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 17:34:23 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.03.02 csütörtök, 00:46:39
reggel melohelyre erve vettem eszre hogy regenel a draga, asszem ez volt a 4ik alkalom az elmult 13e alatt amikor eszleltem a dolgot, 5percet hagytam jarni abbol vagy 2-3percet emelt fordulattas es befejezte.
egyelore nem epitek be regen visszajelzo led-et.
ma megvolt az 5ik regen amit eszleltem, csak az a bibi hogy az elozo vagy 150km-el ezelott volt :DD
reggel meloba megallas utan lattam hogy 1.5l/h korul van a pillanatnyi es mintha morogna, de kb 15mp mulva abba is maradt minden
kezdjek aggodni hogy utolert a dpf vesz?
itthon megneztem 0 hibaüzenet, raneztem meg a pidekre amiknek koze lehet a dpfhez es ezeket talaltam.
ebbol barki megtud barmit allapitani?
ilyeneket hogy utolso regen ota megtett km es hasonlok csak facelift elott vannak?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10580 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 17:37:53 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.03.06 hétfő, 17:34:23
ma megvolt az 5ik regen amit eszleltem, csak az a bibi hogy az elozo vagy 150km-el ezelott volt :DD
reggel meloba megallas utan lattam hogy 1.5l/h korul van a pillanatnyi es mintha morogna, de kb 15mp mulva abba is maradt minden
kezdjek aggodni hogy utolert a dpf vesz?
itthon megneztem 0 hibaüzenet, raneztem meg a pidekre amiknek koze lehet a dpfhez es ezeket talaltam.
ebbol barki megtud barmit allapitani?
ilyeneket hogy utolso regen ota megtett km es hasonlok csak facelift elott vannak?
az 55% szerintem nem jó érték.A helyedben kiépíteném azt a ledet mégis,és csekkolnám,hogy valóban befejezi-e a regenerációt.
Aztán indítanék a helyedben egy kényszer regent a diaggal,és ellenőrizném,mekkora értékre esik utána vissza.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10581 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 17:53:48 »
Azt is leírhatnád miért nem jó szerinted!.
Refi, Ideiglenesen 100Ft-ból tudsz jelzőt csinálni kívülre szélvédőre matricázva, nekem így van hónapok óta. 10 perc. Akkor nézd gépen vagy telefonon. Első kettő lényeges. Még a 600 C körüli hőmérséklet elérése.Menj ki pályára, 80 kb 4-5 fok. Kb 2200 Ford.. Ne kínozd azt a kocsimotort. Csak előre is nézz!
Idézetet írta: alf® - 2017.03.06 hétfő, 17:37:53
az 55% szerintem nem jó érték.A helyedben kiépíteném azt a ledet mégis,és csekkolnám,hogy valóban befejezi-e a regenerációt.
Aztán indítanék a helyedben egy kényszer regent a diaggal,és ellenőrizném,mekkora értékre esik utána vissza.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.06 hétfő, 18:02:51 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10582 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 18:13:11 »
Idézetet írta: alf® - 2017.03.06 hétfő, 17:37:53
az 55% szerintem nem jó érték.A helyedben kiépíteném azt a ledet mégis,és csekkolnám,hogy valóban befejezi-e a regenerációt.
Aztán indítanék a helyedben egy kényszer regent a diaggal,és ellenőrizném,mekkora értékre esik utána vissza.
azt hogy nem fejezte be a multheten es ma sem a regent azt nem tom valahogy kiolvasni forscannel?
sikertelen regen szamlalo mintha lett volna valaki altal linkelt kepen, de en nem talaltam a pidek kozott. nincs ilyen az enyemben?
mert akkor ott latnam hogy mizu
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10583 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 18:29:24 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.03.06 hétfő, 18:13:11
azt hogy nem fejezte be a multheten es ma sem a regent azt nem tom valahogy kiolvasni forscannel?
sikertelen regen szamlalo mintha lett volna valaki altal linkelt kepen, de en nem talaltam a pidek kozott. nincs ilyen az enyemben?
mert akkor ott latnam hogy mizu
az a fl előtti motorokból olvasható ki.az fl után már nem közli ezt az adatot.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10584 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 18:31:43 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.03.06 hétfő, 17:53:48
Azt is leírhatnád miért nem jó szerinted!.
Refi, Ideiglenesen 100Ft-ból tudsz jelzőt csinálni kívülre szélvédőre matricázva, nekem így van hónapok óta. 10 perc. Akkor nézd gépen vagy telefonon. Első kettő lényeges. Még a 600 C körüli hőmérséklet elérése.Menj ki pályára, 80 kb 4-5 fok. Kb 2200 Ford.. Ne kínozd azt a kocsimotort. Csak előre is nézz!
már korábban leírtam.A korom telítettség a regen után lecsökken akár 10%-alá is...ergo nem hiszem,hogy volt sikeres regenerációja.
55%-azt jelenti,hogy az utolsó regenek nem sikerültek,vagy nem fejeződtek be.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10585 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 18:50:00 »
egyébként volt már itt valakinek gondja Mk4 FL-nél DPF regennel, kiváncsi lennék hogy mi volt a szimptoma, volt-e hibakod vagy ilyesmi.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10586 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 18:59:31 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.03.06 hétfő, 18:50:00
egyébként volt már itt valakinek gondja Mk4 FL-nél DPF regennel, kiváncsi lennék hogy mi volt a szimptoma, volt-e hibakod vagy ilyesmi.
volt már pár.már cikk is íródott e témában.
http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10587 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 19:15:56 »
Idézetet írta: alf® - 2017.03.06 hétfő, 18:59:31
volt már pár.már cikk is íródott e témában.
http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0
ahh koszi, szoval van ra hibakod FLnél, habár ez s kocsi 2.2-s volt.
egyébként a regen be tud fejezodni alapjáraton? (nem a kenyszeritett, hanem amit magatol indit)
ha nem akkor lehet nekem multheten sem ment vegig , aztan ezert probalta ujra.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
kisimi69
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10588 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 19:25:59 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.03.06 hétfő, 18:50:00
egyébként volt már itt valakinek gondja Mk4 FL-nél DPF regennel, kiváncsi lennék hogy mi volt a szimptoma, volt-e hibakod vagy ilyesmi.
[/quote
Szia
nem tudom hogy erre vagy kiváncsi
2013 1.6 kombim van 2 hete ki irta engine malfuncion 3000 nél szabályozott
pdf tisztitás programozás regenálás most jo
Naplózva
2013 Ford Mondeo 1,6 trend tdci
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10589 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 19:26:49 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.03.06 hétfő, 19:15:56
ahh koszi, szoval van ra hibakod FLnél, habár ez s kocsi 2.2-s volt.
egyébként a regen be tud fejezodni alapjáraton? (nem a kenyszeritett, hanem amit magatol indit)
ha nem akkor lehet nekem multheten sem ment vegig , aztan ezert probalta ujra.
Szia!
Nekem már többször volt, hogy alapjáraton fejezte be a regent. És biztos végigment, mert utána 3-4 hétig nyugi volt.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10590 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 20:07:34 »
Idézetet írta: nagytomi - 2017.03.06 hétfő, 19:26:49
Szia!
Nekem már többször volt, hogy alapjáraton fejezte be a regent. És biztos végigment, mert utána 3-4 hétig nyugi volt.
oké, kösz az infot.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10591 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 20:31:42 »
Nekem az az érdekes, hogy télen sokkal kevesebbet regenerált, nyáron szinte mindig észreveszem, mert sokszor pont ugyanott csinálja, s kb 5-600 kmenként. A logikus az lenne, hogy télen csinálja többször (hidegindítás, nehezebb bemelegedés), de mégsem. VFL-ről beszélek.
Idézetet írta: nagytomi - 2017.03.06 hétfő, 19:26:49
Szia!
Nekem már többször volt, hogy alapjáraton fejezte be a regent. És biztos végigment, mert utána 3-4 hétig nyugi volt.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10592 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 20:33:53 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.03.06 hétfő, 19:15:56
ahh koszi, szoval van ra hibakod FLnél, habár ez s kocsi 2.2-s volt.
egyébként a regen be tud fejezodni alapjáraton? (nem a kenyszeritett, hanem amit magatol indit)
ha nem akkor lehet nekem multheten sem ment vegig , aztan ezert probalta ujra.
persze.alapjáraton is befejezi.Azért indítja újra,mert a nyomáskülönbség érzékelő biztosan magas értéket mér.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10593 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 21:09:14 »
Nekem nem fejezte be, valamennyit ürített és idő előtt lekapcsolt. Lévén nem igazán ideális a tisztítási folyamat. Így hamar próbálkozott másnap.
Ha minden igaz ez a bejegyzés kerül a DTC be. Sajnos konkrétan nem tudtam ellenőrizni ekkor, csak később leltem rá.
Idézetet írta: alf® - 2017.03.06 hétfő, 20:33:53
persze.alapjáraton is befejezi.Azért indítja újra,mert a nyomáskülönbség érzékelő biztosan magas értéket mér.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.06 hétfő, 21:22:12 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10594 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 21:12:03 »
FORSCAN DTC
===PCM DTC P246B:00-28===
Code: P246B - Vehicle Conditions Incorrect for Diesel Particulate Filter Regeneration
Status:
- Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
.....
Vagyis nem zajlott le teljesen a regeneráció, de nem jelenti azt, hogy baj lenne. Legalább is remélem, mert van mikor sokáig fut és jól letisztul az eredmények alapján.
Csinálj egy elkapott, kontrollált, tartós, optimális regent. De ha lehet 2-3 is egymás után. Egyre lejjebb kell mennie a LOAD-nak.
Ezért jó a LED. És néha nézz bele kettő közt OBD-n közte és látni fogod, hogy lassan mikor várható.
És ha már minden ok, és van LED, felejts el az aggódást. Néha egy kis játékos ellenőrzés, csak úgy, ... és GO.
Idézetet írta: ReFi - 2017.03.06 hétfő, 18:50:00
egyébként volt már itt valakinek gondja Mk4 FL-nél DPF regennel, kiváncsi lennék hogy mi volt a szimptoma, volt-e hibakod vagy ilyesmi.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.06 hétfő, 21:27:55 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10595 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 21:19:51 »
Nekem az arányok furcsák.
Nálam a
soot
szokott akár 130% ig menni és általában 27-30% megy le, jó esetben. (A 130% ügyebár furcsa érték, lehet az a 100 és a ~30% a nulla. Nem tudom, hogy lehet-e "elkalibrálni"?)
A
load
sem mindig megy le alacsonyra, pl város regen, alapjárati regen, de több egymás utáni kiadós regen után lement 0% ra.,
Arra nem emlékszem, hogy a
load
magasabb lett volna a
soot
nál.
De lehet rosszul emlékszem. Amit lementettem és most betöltöttem azokban nincs ilyen az biztos.
Idézetet írta: alf® - 2017.03.06 hétfő, 17:37:53
az 55% szerintem nem jó érték.A helyedben kiépíteném azt a ledet mégis,és csekkolnám,hogy valóban befejezi-e a regenerációt.
Aztán indítanék a helyedben egy kényszer regent a diaggal,és ellenőrizném,mekkora értékre esik utána vissza.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.06 hétfő, 22:06:35 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
kzrider
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10596 Dátum:
2017.03.07 kedd, 10:12:46 »
Sziasztok !
Sajna még senki nem adott választ a lent említett kérdésemre.
Valaki tud ebben segíteni
Idézetet írta: kzrider - 2017.03.03 péntek, 19:14:42
Sziasztok!
Aki ért hozzá megmondaná ,hogy a képen látható 2.henger adatai más mint a többié! Ez probléma lehet?Kell aggódnom?
https://www.kephost.com/image/wZGi
Köszi a segítséget!
Naplózva
2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10597 Dátum:
2017.03.07 kedd, 20:19:53 »
Idézetet írta: kzrider - 2017.03.07 kedd, 10:12:46
Sziasztok !
Sajna még senki nem adott választ a lent említett kérdésemre.
Valaki tud ebben segíteni
nincs. a rossz csúcs nagyobb korrekciót mutat.4-6-8-10 és felette....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kisimi69
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10598 Dátum:
2017.03.08 szerda, 18:23:11 »
Sziasztok
Lehet hogy már unjátok de nekem még uj az dizel
Raktok valami adalékot az üzem anyaghoz és milyet
KÖszönöm
Naplózva
2013 Ford Mondeo 1,6 trend tdci
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10599 Dátum:
2017.03.08 szerda, 18:59:04 »
Idézetet írta: kisimi69 - 2017.03.08 szerda, 18:23:11
Sziasztok
Lehet hogy már unjátok de nekem még uj az dizel
Raktok valami adalékot az üzem anyaghoz és milyet
KÖszönöm
A szokásos válaszom: olvass vissza! Kulcsszó a keresőbe: adalék.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak:
1
...
205
206
207
208
209
210
211
[
212
]
213
214
215
216
217
218
219
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ