Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:56:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 205 206 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 218 219 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5256999 alkalommal)
0 Felhasználó és 272 vendég van a témában
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #10550 Dátum: 2017.03.04 szombat, 18:02:36 »



elég hideg van a katalizatorban is  Shocked
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10551 Dátum: 2017.03.04 szombat, 20:51:57 »

van még abból a tudatmódosítóból amit ittál, beszedtél? vigyor3 aggyál nekem is nyes vigyor3

a mai utóizzítás ugyan azért van mint régen. az öngyulladáshoz kell a hőfok, és attól hogy beindult a motor még nem ideálisak a körülmények, ezért megy az izzítás

regenkor meg azért, hogy a többlet üzemanyaggal megküzdjön rásegít a, hogy minnél hamarabb meglegyen az öngyulladás, hogy ne húzódjon el az égés, mert akkor fog olvadni a motor.

hf és turbó között 7-900fokos a kipuffgáz, turbón hül egy kicsit mire kihasználja a hő és mozgásienergiát, de mág akkor is van hőmérséklete, akkor se 30fokos lesz

te kanyarodtál el, onnan indultunk, hogy az izzítógyertyának komoly szerepe van a motormelegítésben indítás után. konkrétan semennyi. van márkafüggetlen irodalom, úgy hívják, hogy a "dízel motor működési elve" és hasonlók. vagy elfogadod vagy nem engem innentől nem érdekel, így is több energiát ötem bele, mint amennyit ér az egész
nemá....még egy hétig elgörcsölhetnénk a semmin.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10552 Dátum: 2017.03.04 szombat, 20:59:57 »

most már én is kérek belőle!     eplus2 nyes eplus2 nyespias
 Wink  beka3
nemá....még egy hétig elgörcsölhetnénk a semmin.... nyes
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10553 Dátum: 2017.03.04 szombat, 21:02:08 »

most már én is kérek belőle!     eplus2 nyes eplus2 nyespias
 Wink  beka3
miért?én megvagyok győződve róla,hogy hülyeséget beszél,ő meg arról hogy én.Ehhez ne kell beszívni.elég a kitartás..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10554 Dátum: 2017.03.04 szombat, 21:07:59 »

miért?én megvagyok győződve róla,hogy hülyeséget beszél,ő meg arról hogy én.Ehhez ne kell beszívni.elég a kitartás..... nyes
nyes taps eljen
 exploserderage és akkor lesz regen is.
nekem ma megvolt megint, a múltkor nem volt teljes és most meg sem várta, hogy megteljen. Tuti olvas GPS-t  eplus2
 integet2 beka3
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.05 vasárnap, 08:54:48 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10555 Dátum: 2017.03.04 szombat, 21:09:48 »

 falbav falbav vigyor3
miért?én megvagyok győződve róla,hogy hülyeséget beszél,ő meg arról hogy én.Ehhez ne kell beszívni.elég a kitartás..... nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bozokigabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



E-mail
« Új hozzászólás #10556 Dátum: 2017.03.05 vasárnap, 07:56:32 »


Sziasztok! Találkozott már valaki azzal a jelenséggel,hogy "nagypapisan" vezetve fix tempóval leheletnyi gyorsításra fél mpre mintha megszünne a hajtás? Eddig nem vettem ilyet észre de tegnap valamiért kb 80nal mentem 6.ikba ez olyayn 1300as fordulat lehet és akkor csinálta1x utánna hiába próbáltam nem tudtam újra produkálni csak du.án sokadik kisérletre.
 Nem olyan érzés amit 1500as fordulatnál már többen írtak,ez nem rántás! Esetleg porlasztóm döglik be vagy valami más? Alapjárat,gyorsitás minden ok, semmi remegés megtorpanás nem érezhető.
Naplózva

mk4 kombi Ghia TXBA
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10557 Dátum: 2017.03.05 vasárnap, 09:01:06 »

Szerintem nem ideális fordulatszám 1300f/p 6. ban, főleg nem gyorsításra, max gáz-nélküli kigurulásra.
Sziasztok! Találkozott már valaki azzal a jelenséggel,hogy "nagypapisan" vezetve fix tempóval leheletnyi gyorsításra fél mpre mintha megszünne a hajtás? Eddig nem vettem ilyet észre de tegnap valamiért kb 80nal mentem 6.ikba ez olyayn 1300as fordulat lehet és akkor csinálta1x utánna hiába próbáltam nem tudtam újra produkálni csak du.án sokadik kisérletre.
 Nem olyan érzés amit 1500as fordulatnál már többen írtak,ez nem rántás! Esetleg porlasztóm döglik be vagy valami más? Alapjárat,gyorsitás minden ok, semmi remegés megtorpanás nem érezhető.
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10558 Dátum: 2017.03.05 vasárnap, 09:28:26 »

Sziasztok! Találkozott már valaki azzal a jelenséggel,hogy "nagypapisan" vezetve fix tempóval leheletnyi gyorsításra fél mpre mintha megszünne a hajtás? Eddig nem vettem ilyet észre de tegnap valamiért kb 80nal mentem 6.ikba ez olyayn 1300as fordulat lehet és akkor csinálta1x utánna hiába próbáltam nem tudtam újra produkálni csak du.án sokadik kisérletre.
 Nem olyan érzés amit 1500as fordulatnál már többen írtak,ez nem rántás! Esetleg porlasztóm döglik be vagy valami más? Alapjárat,gyorsitás minden ok, semmi remegés megtorpanás nem érezhető.
lendkereked fog, ha ilyet játszol a kocsival
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bozokigabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



E-mail
« Új hozzászólás #10559 Dátum: 2017.03.05 vasárnap, 09:46:02 »

Szerintem nem ideális fordulatszám 1300f/p 6. ban, főleg nem gyorsításra, max gáz-nélküli kigurulásra.
Tudom,hogy nem ideális nem is igy használom inkább mindig törekszem 2000 körül tartani a fordulatot.
Naplózva

mk4 kombi Ghia TXBA
bozokigabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



E-mail
« Új hozzászólás #10560 Dátum: 2017.03.05 vasárnap, 09:49:38 »

lendkereked fog, ha ilyet játszol a kocsival
Szerintem igen, valami hasonló az érzés mint amikor a seb határolóval eléred a beállitott értéket és nem gyorsul tovább,de mondom csak fél mp az egész.
Naplózva

mk4 kombi Ghia TXBA
Mentatea
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Új hozzászólás #10561 Dátum: 2017.03.05 vasárnap, 15:03:18 »

Sziasztok!
Azt vettem észre, hogy mostanában amikor megállok az autóval majdnem mindig megy a motor hűtőventillátora. Először még regenre gyanakodtam, de se a pillanatnyi fogyasztás, se a megtett távolság nem indokolná. A motor hőmérséklete rendben van (1-2km, 77-78°C-nál is tapasztaltam a jelenséget).
Aztán ma azt vettem észre, hogy azok a terelő lamellák, amik a gyorsabb bemelegedést segítik, nem nyitnak ki. Látott már valaki ilyet? Mi romolhat el benne? Ha kézzel nyitom, akkor viszonylag könnyen kinyílik, de pár másodperc után érzem, hogy a villanymotor ellenem dolgozik, és bezárja.
Köszi!
Naplózva

Mondeo Turnier Mk4 FL 2012/06 2.0TDCI 163LE
Mondeo Turnier Mk5 FL 2021/11 Hybrid
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10562 Dátum: 2017.03.05 vasárnap, 15:23:16 »

Sziasztok!
Azt vettem észre, hogy mostanában amikor megállok az autóval majdnem mindig megy a motor hűtőventillátora. Először még regenre gyanakodtam, de se a pillanatnyi fogyasztás, se a megtett távolság nem indokolná. A motor hőmérséklete rendben van (1-2km, 77-78°C-nál is tapasztaltam a jelenséget).
Aztán ma azt vettem észre, hogy azok a terelő lamellák, amik a gyorsabb bemelegedést segítik, nem nyitnak ki. Látott már valaki ilyet? Mi romolhat el benne? Ha kézzel nyitom, akkor viszonylag könnyen kinyílik, de pár másodperc után érzem, hogy a villanymotor ellenem dolgozik, és bezárja.
Köszi!
lehet a biztije ment ki.én diaggal kedzeném.ebben tudok segíteni ha kell-délpesten.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #10563 Dátum: 2017.03.05 vasárnap, 18:45:04 »

azok a terelő lamellák, amik a gyorsabb bemelegedést segítik, nem nyitnak ki.

Az MK4-ben vannak ilyen lamellák??  wow1
Hol vannak ezek? Valakinek egy fotó róla?
Köszi!
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
kalmara
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #10564 Dátum: 2017.03.05 vasárnap, 19:04:38 »

Sziasztok! Találkozott már valaki azzal a jelenséggel,hogy "nagypapisan" vezetve fix tempóval leheletnyi gyorsításra fél mpre mintha megszünne a hajtás? Eddig nem vettem ilyet észre de tegnap valamiért kb 80nal mentem 6.ikba ez olyayn 1300as fordulat lehet és akkor csinálta1x utánna hiába próbáltam nem tudtam újra produkálni csak du.án sokadik kisérletre.
 Nem olyan érzés amit 1500as fordulatnál már többen írtak,ez nem rántás! Esetleg porlasztóm döglik be vagy valami más? Alapjárat,gyorsitás minden ok, semmi remegés megtorpanás nem érezhető.

Szerintem annyira finom gázadásról beszélhetsz, amit már nem tud az elektronikus gázpedál megoldani és "hibázik" ez a megtorpanás.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10565 Dátum: 2017.03.05 vasárnap, 19:10:57 »

Szerintem annyira finom gázadásról beszélhetsz, amit már nem tud az elektronikus gázpedál megoldani és "hibázik" ez a megtorpanás.

 nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10566 Dátum: 2017.03.05 vasárnap, 19:33:45 »

Az MK4-ben vannak ilyen lamellák??  wow1
Hol vannak ezek? Valakinek egy fotó róla?
Köszi!
Fészliftben. Smiley A hűtő előtt, kívülről.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #10567 Dátum: 2017.03.05 vasárnap, 19:35:07 »

Vezérléscsere következik. Nézegettem az alkatrész webáruházak kínálatát, és találtam olyat, ahol fel volt tüntetve, hogy lekerekített fogprofillal, vagy trapéz alakú fogprofillal. Melik kell Nekem?  Huh?

Köszi
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #10568 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 00:13:43 »

Fészliftben. Smiley A hűtő előtt, kívülről.

en azokat a lamellakat meg a budos eletben nem lattam csukott allapotban.
van info a vezerlesi elverol?
Naplózva

Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #10569 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 08:31:24 »

en azokat a lamellakat meg a budos eletben nem lattam csukott allapotban.
van info a vezerlesi elverol?

Ha hideg a motor becsukja, ha meleg, kinyitja  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #10570 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 08:40:55 »

Ha hideg a motor becsukja, ha meleg, kinyitja  nyes
taps
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10571 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 09:00:13 »

Ha hideg a motor becsukja, ha meleg, kinyitja  nyes

Illetve ha el van baxódva, akkor motor hőmérsékletétől függetlenül vagy nyitva van, vagy zárva, vagy a kettő között...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #10572 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 12:05:59 »

Sziasztok,

Vezérlésszettnél van érdemi különbség a márkák között? Cromaxnál 30 és 60 ezer között mozognak, és van kb 10 darab. nem tudom ragaszkodjak e az eredetihez vagy vmi olcsobb is megfelelne e.

Elore is köszi
Üdv
Breaker
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #10573 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 12:25:07 »

Sziasztok,

Vezérlésszettnél van érdemi különbség a márkák között? Cromaxnál 30 és 60 ezer között mozognak, és van kb 10 darab. nem tudom ragaszkodjak e az eredetihez vagy vmi olcsobb is megfelelne e.

Elore is köszi
Üdv
Breaker

Csak gyárit raknék be...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10574 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 12:51:19 »

Csak gyárit raknék be...
hülyeség vigyor3 ez nem láncos, szíjat is gyártják a fordnak

contitech, gates, ina, skf, dayco bármelyik berakható, gyáriak is ilyen elemekből álnak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #10575 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 13:08:03 »

Vezérléscsere következik. Nézegettem az alkatrész webáruházak kínálatát, és találtam olyat, ahol fel volt tüntetve, hogy lekerekített fogprofillal, vagy trapéz alakú fogprofillal. Melik kell Nekem?  Huh?

Köszi

Én ezt a készletet tettem be (cikkszámok a doksi végén vannak):
http://www.fileconvoy.com/dfl.php?id=g67fe4067cfd4dc1f999939012ec44a6e921e60f33


Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #10576 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 13:20:49 »

hülyeség vigyor3 ez nem láncos, szíjat is gyártják a fordnak

contitech, gates, ina, skf, dayco bármelyik berakható, gyáriak is ilyen elemekből álnak

De attól én még csak azt raknék be  vigyor3
Tudom, hogy a Ford nem gyárt szíjat, de a vezérlés akkor is egy olyan dolog nálam, hogy a lelki megnyugvásomnak kellene a tudat, hogy ott a Ford logó Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #10577 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 13:29:39 »

Én ezt a készletet tettem be (cikkszámok a doksi végén vannak):
http://www.fileconvoy.com/dfl.php?id=g67fe4067cfd4dc1f999939012ec44a6e921e60f33


Bonca

A víruskeresőm letiltotta az oldalt, amit linkeltél. Fel tudnád tenni máshova?
Köszi!
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #10578 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 14:51:39 »

A víruskeresőm letiltotta az oldalt, amit linkeltél. Fel tudnád tenni máshova?
Köszi!

Remélem, ez menni fog:
https://ufile.io/4f385

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #10579 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 17:34:23 »

reggel melohelyre erve vettem eszre hogy regenel a draga, asszem ez volt a 4ik alkalom az elmult 13e alatt amikor eszleltem a dolgot, 5percet hagytam jarni abbol vagy 2-3percet emelt fordulattas es befejezte.
egyelore nem epitek be regen visszajelzo led-et.

ma megvolt az 5ik regen amit eszleltem, csak az a bibi hogy az elozo vagy 150km-el ezelott volt :DD
reggel meloba megallas utan lattam hogy 1.5l/h korul van a pillanatnyi es mintha morogna, de kb 15mp mulva abba is maradt minden  Roll Eyes
kezdjek aggodni hogy utolert a dpf vesz?

itthon megneztem 0 hibaüzenet, raneztem meg a pidekre amiknek koze lehet a dpfhez es ezeket talaltam.
ebbol barki megtud barmit allapitani?  help
ilyeneket hogy utolso regen ota megtett km es hasonlok csak facelift elott vannak?





Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10580 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 17:37:53 »

ma megvolt az 5ik regen amit eszleltem, csak az a bibi hogy az elozo vagy 150km-el ezelott volt :DD
reggel meloba megallas utan lattam hogy 1.5l/h korul van a pillanatnyi es mintha morogna, de kb 15mp mulva abba is maradt minden  Roll Eyes
kezdjek aggodni hogy utolert a dpf vesz?

itthon megneztem 0 hibaüzenet, raneztem meg a pidekre amiknek koze lehet a dpfhez es ezeket talaltam.
ebbol barki megtud barmit allapitani?  help
ilyeneket hogy utolso regen ota megtett km es hasonlok csak facelift elott vannak?




az 55% szerintem nem jó érték.A helyedben kiépíteném azt a ledet mégis,és csekkolnám,hogy valóban befejezi-e a regenerációt.
Aztán indítanék a helyedben egy kényszer regent a diaggal,és ellenőrizném,mekkora értékre esik utána vissza. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10581 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 17:53:48 »

Azt is leírhatnád miért nem jó szerinted!.

Refi, Ideiglenesen 100Ft-ból tudsz jelzőt csinálni kívülre szélvédőre matricázva, nekem így van hónapok óta. 10 perc. Akkor nézd gépen vagy telefonon. Első kettő lényeges. Még a 600 C körüli hőmérséklet elérése.Menj ki pályára, 80 kb 4-5 fok. Kb 2200 Ford.. Ne kínozd azt a kocsimotort.  Csak előre is nézz!  Winkbeka3
az 55% szerintem nem jó érték.A helyedben kiépíteném azt a ledet mégis,és csekkolnám,hogy valóban befejezi-e a regenerációt.
Aztán indítanék a helyedben egy kényszer regent a diaggal,és ellenőrizném,mekkora értékre esik utána vissza. Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.06 hétfő, 18:02:51 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #10582 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 18:13:11 »

az 55% szerintem nem jó érték.A helyedben kiépíteném azt a ledet mégis,és csekkolnám,hogy valóban befejezi-e a regenerációt.
Aztán indítanék a helyedben egy kényszer regent a diaggal,és ellenőrizném,mekkora értékre esik utána vissza. Roll Eyes
azt hogy nem fejezte be a multheten es ma sem a regent azt nem tom valahogy kiolvasni forscannel?
sikertelen regen szamlalo mintha lett volna valaki altal linkelt kepen, de en nem talaltam a pidek kozott. nincs ilyen az enyemben?
mert akkor ott latnam hogy mizu
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10583 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 18:29:24 »

azt hogy nem fejezte be a multheten es ma sem a regent azt nem tom valahogy kiolvasni forscannel?
sikertelen regen szamlalo mintha lett volna valaki altal linkelt kepen, de en nem talaltam a pidek kozott. nincs ilyen az enyemben?
mert akkor ott latnam hogy mizu
az a fl előtti motorokból olvasható ki.az fl után már nem közli ezt az adatot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10584 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 18:31:43 »

Azt is leírhatnád miért nem jó szerinted!.

Refi, Ideiglenesen 100Ft-ból tudsz jelzőt csinálni kívülre szélvédőre matricázva, nekem így van hónapok óta. 10 perc. Akkor nézd gépen vagy telefonon. Első kettő lényeges. Még a 600 C körüli hőmérséklet elérése.Menj ki pályára, 80 kb 4-5 fok. Kb 2200 Ford.. Ne kínozd azt a kocsimotort.  Csak előre is nézz!  Winkbeka3
már korábban leírtam.A korom telítettség a regen után lecsökken akár 10%-alá is...ergo nem hiszem,hogy volt sikeres regenerációja.
55%-azt jelenti,hogy az utolsó regenek nem sikerültek,vagy nem fejeződtek be.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #10585 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 18:50:00 »

egyébként volt már itt valakinek gondja Mk4 FL-nél DPF regennel, kiváncsi lennék hogy mi volt a szimptoma, volt-e hibakod vagy ilyesmi.  help
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10586 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 18:59:31 »

egyébként volt már itt valakinek gondja Mk4 FL-nél DPF regennel, kiváncsi lennék hogy mi volt a szimptoma, volt-e hibakod vagy ilyesmi.  help
volt már pár.már cikk is íródott e témában.

http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #10587 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 19:15:56 »

volt már pár.már cikk is íródott e témában.

http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0

ahh koszi, szoval van ra hibakod FLnél, habár ez s kocsi 2.2-s volt.
egyébként a regen be tud fejezodni alapjáraton? (nem a kenyszeritett, hanem amit magatol indit)
ha nem akkor lehet nekem multheten sem ment vegig , aztan ezert probalta ujra.

Naplózva

kisimi69
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #10588 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 19:25:59 »

egyébként volt már itt valakinek gondja Mk4 FL-nél DPF regennel, kiváncsi lennék hogy mi volt a szimptoma, volt-e hibakod vagy ilyesmi.  help
[/quote
Szia
nem tudom hogy erre vagy kiváncsi
2013 1.6 kombim van 2 hete ki irta engine malfuncion 3000 nél szabályozott
pdf tisztitás programozás regenálás most jo
Naplózva

2013 Ford Mondeo 1,6 trend tdci
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #10589 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 19:26:49 »

ahh koszi, szoval van ra hibakod FLnél, habár ez s kocsi 2.2-s volt.
egyébként a regen be tud fejezodni alapjáraton? (nem a kenyszeritett, hanem amit magatol indit)
ha nem akkor lehet nekem multheten sem ment vegig , aztan ezert probalta ujra.


Szia!
Nekem már többször volt, hogy alapjáraton fejezte be a regent. És biztos végigment, mert utána 3-4 hétig nyugi volt.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #10590 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 20:07:34 »

Szia!
Nekem már többször volt, hogy alapjáraton fejezte be a regent. És biztos végigment, mert utána 3-4 hétig nyugi volt.

oké, kösz az infot.
Naplózva

danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #10591 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 20:31:42 »

Nekem az az érdekes, hogy télen sokkal kevesebbet regenerált, nyáron szinte mindig észreveszem, mert sokszor pont ugyanott csinálja, s kb 5-600 kmenként. A logikus az lenne, hogy télen csinálja többször (hidegindítás, nehezebb bemelegedés), de mégsem. VFL-ről beszélek.


Szia!
Nekem már többször volt, hogy alapjáraton fejezte be a regent. És biztos végigment, mert utána 3-4 hétig nyugi volt.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10592 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 20:33:53 »

ahh koszi, szoval van ra hibakod FLnél, habár ez s kocsi 2.2-s volt.
egyébként a regen be tud fejezodni alapjáraton? (nem a kenyszeritett, hanem amit magatol indit)
ha nem akkor lehet nekem multheten sem ment vegig , aztan ezert probalta ujra.


persze.alapjáraton is befejezi.Azért indítja újra,mert a nyomáskülönbség érzékelő biztosan magas értéket mér.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10593 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 21:09:14 »

Nekem nem fejezte be, valamennyit ürített és idő előtt lekapcsolt. Lévén nem igazán ideális a tisztítási folyamat. Így hamar próbálkozott másnap.
Ha minden igaz ez a bejegyzés kerül a DTC be. Sajnos konkrétan nem tudtam ellenőrizni ekkor, csak később leltem rá.
 beka3
persze.alapjáraton is befejezi.Azért indítja újra,mert a nyomáskülönbség érzékelő biztosan magas értéket mér.
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.06 hétfő, 21:22:12 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10594 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 21:12:03 »

FORSCAN DTC
===PCM DTC P246B:00-28===
Code: P246B - Vehicle Conditions Incorrect for Diesel Particulate Filter Regeneration

Status:
 - Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

.....
Vagyis nem zajlott le teljesen a regeneráció, de nem jelenti azt, hogy baj lenne.   Legalább is remélem, mert van mikor sokáig fut és jól letisztul az eredmények alapján.

Csinálj egy elkapott, kontrollált, tartós, optimális regent. De ha lehet 2-3 is egymás után.  Egyre lejjebb kell mennie a LOAD-nak.
Ezért jó a LED. És néha nézz bele kettő közt OBD-n közte és látni fogod, hogy lassan mikor várható.

És ha már minden ok, és van LED, felejts el az aggódást. Néha egy kis játékos ellenőrzés, csak úgy, ... és GO.
 beka3


egyébként volt már itt valakinek gondja Mk4 FL-nél DPF regennel, kiváncsi lennék hogy mi volt a szimptoma, volt-e hibakod vagy ilyesmi.  help
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.06 hétfő, 21:27:55 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10595 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 21:19:51 »

Nekem az arányok furcsák.
Nálam a soot szokott akár 130% ig menni és általában 27-30% megy le, jó esetben. (A 130% ügyebár furcsa érték, lehet az a 100 és a ~30% a nulla. Nem tudom, hogy lehet-e "elkalibrálni"?)
A load sem mindig megy le alacsonyra, pl város regen, alapjárati regen, de több egymás utáni kiadós regen után lement 0% ra.,
Arra nem emlékszem, hogy a load magasabb lett volna a soot nál.
De lehet rosszul emlékszem. Amit lementettem és most betöltöttem azokban nincs ilyen az biztos.
 beka3


az 55% szerintem nem jó érték.A helyedben kiépíteném azt a ledet mégis,és csekkolnám,hogy valóban befejezi-e a regenerációt.
Aztán indítanék a helyedben egy kényszer regent a diaggal,és ellenőrizném,mekkora értékre esik utána vissza. Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.06 hétfő, 22:06:35 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
kzrider
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


kakuk.zoltan@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10596 Dátum: 2017.03.07 kedd, 10:12:46 »

Sziasztok !
Sajna még senki nem adott választ a lent említett kérdésemre.
Valaki tud ebben segíteni  Wink

Sziasztok!
Aki ért hozzá megmondaná ,hogy a képen látható 2.henger adatai más mint a többié! Ez probléma lehet?Kell aggódnom?
https://www.kephost.com/image/wZGi

Köszi a segítséget!
Naplózva

2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10597 Dátum: 2017.03.07 kedd, 20:19:53 »

Sziasztok !
Sajna még senki nem adott választ a lent említett kérdésemre.
Valaki tud ebben segíteni  Wink

nincs. a rossz csúcs nagyobb korrekciót mutat.4-6-8-10 és felette....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kisimi69
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #10598 Dátum: 2017.03.08 szerda, 18:23:11 »

Sziasztok
Lehet hogy már unjátok de nekem még uj az dizel
Raktok valami adalékot az üzem anyaghoz és milyet  help help help
KÖszönöm
Naplózva

2013 Ford Mondeo 1,6 trend tdci
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #10599 Dátum: 2017.03.08 szerda, 18:59:04 »

Sziasztok
Lehet hogy már unjátok de nekem még uj az dizel
Raktok valami adalékot az üzem anyaghoz és milyet  help help help
KÖszönöm
A szokásos válaszom: olvass vissza! Kulcsszó a keresőbe: adalék.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak: 1 ... 205 206 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 218 219 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.