Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:07:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
209
210
211
212
213
214
215
[
216
]
217
218
219
220
221
222
223
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263600 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10750 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 21:46:34 »
Idézetet írta: batur - 2017.03.23 csütörtök, 21:37:24
Akkor milyen kell?
A szakszervízben is ilyen pumpát használnak csak a csövek gyorscsatlakozósak
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10751 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 21:55:30 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.03.23 csütörtök, 21:25:01
Ezeket beöntésre használod?
mert az üzemanyagszűrőhöz ezt bekötni nem nagyon lehet
Amatőr....
Biztos nehéz felfogni, hogy ahová a gyorscsatlakozó felmegy, oda a gumicső is....
( a szűrő után kell bekötni és úgy átszívni a szűrőn az olajat...)
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.24 péntek, 07:18:43 írta GSR™
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
batur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10752 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 22:07:30 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.23 csütörtök, 21:55:30
Amatőr....
Biztos nehéz felfogni, hogy ahová a gyorscsatlakozó felmegy, oda a gumicső is....
( a szűrő után kell bekötni és úgy átszívni a szűrőn az olajat...)
Én olyan videót láttam, ahol a motornál légtelenítettek. Van valami kép, vagy videó róla?
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2013 12.hó Titánium 2.0 dízel 140le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10753 Dátum:
2017.03.24 péntek, 07:20:38 »
Idézetet írta: batur - 2017.03.23 csütörtök, 22:07:30
Én olyan videót láttam
, ahol a motornál légtelenítettek.
Van valami kép, vagy videó róla
?
A mondat elejét így kezded:
"Én olyan videót láttam"
, nos akkor nézd meg újra.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
batur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10754 Dátum:
2017.03.24 péntek, 10:18:14 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.24 péntek, 07:20:38
A mondat elejét így kezded:
"Én olyan videót láttam"
, nos akkor nézd meg újra.
Igen,de régebbi típus volt ! Ehhez hová kell csatlakoztatni a légtelenítőt?
http://www
.***/view.php?filename=421IMG_20170324_094838.jpg
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2013 12.hó Titánium 2.0 dízel 140le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10755 Dátum:
2017.03.24 péntek, 10:22:33 »
Idézetet írta: batur - 2017.03.24 péntek, 10:18:14
Igen,de régebbi típus volt ! Ehhez hová kell csatlakoztatni a légtelenítőt?
http://www
.***/view.php?filename=421IMG_20170324_094838.jpg
Például a tankból jövő cső és a szűrő közé.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.24 péntek, 10:25:41 írta GSR™
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
batur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10756 Dátum:
2017.03.24 péntek, 10:37:05 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.24 péntek, 10:22:33
Például a tankból jövő cső és a szűrő közé.
Ha jól tudom nekem hátul van a szűrő a tanknál. Akkor a zöldre vagy a fehérre kell tenni?
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2013 12.hó Titánium 2.0 dízel 140le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10757 Dátum:
2017.03.24 péntek, 20:59:53 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.03.17 péntek, 23:20:28
Kormánymű? Fent állítócsavar?
Doktor Úr!
Ehhez a csavarhoz hozzáférek fentről a motortérből? Hol találom? Hol keressem? Mit csináljak? Esetleg fotó?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10758 Dátum:
2017.03.25 szombat, 05:27:45 »
Több képet tettem a vezérléscsere leírásába. Ha a moderátorok úgy gondolják, érdemes ezzel frissíteni a FAQ-ban levőt. Innen letölthető:
http://www.fileconvoy.com/dfl.php?id=g5254f280fdaaf90f999945817851aac1c3cac8216
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10759 Dátum:
2017.03.25 szombat, 10:10:20 »
Idézetet írta: batur - 2017.03.24 péntek, 10:37:05
Ha jól tudom nekem hátul van a szűrő a tanknál. Akkor a zöldre vagy a fehérre kell tenni?
Ha hátul van a szűrőd, akkor nem így néz ki a motortér.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10760 Dátum:
2017.03.25 szombat, 10:21:08 »
Idézetet írta: Bonca - 2017.03.25 szombat, 05:27:45
Több képet tettem a vezérléscsere leírásába. Ha a moderátorok úgy gondolják, érdemes ezzel frissíteni a FAQ-ban levőt. Innen letölthető:
http://www.fileconvoy.com/dfl.php?id=g5254f280fdaaf90f999945817851aac1c3cac8216
Bonca
Szia!
Csak egy észrevétel.
Amikor a végén megjelölöd a légtelenítési helyet, hát az nem sikerült túlságosan szerencsésre.
Szerintem vedd le a motorburkolatot és egy piros nyíllal mutass rá a valódi légtelenítő csavarra!
A kép szerint (ami a klímacsövet mutatja) nem lenne szerencsés ha valaki a klíma szervizcsatlakozóján próbálna meg légteleníteni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10761 Dátum:
2017.03.25 szombat, 15:14:35 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.25 szombat, 10:21:08
Szia!
Csak egy észrevétel.
Amikor a végén megjelölöd a légtelenítési helyet, hát az nem sikerült túlságosan szerencsésre.
Szerintem vedd le a motorburkolatot és egy piros nyíllal mutass rá a valódi légtelenítő csavarra!
A kép szerint (ami a klímacsövet mutatja) nem lenne szerencsés ha valaki a klíma szervizcsatlakozóján próbálna meg légteleníteni.
Köszönöm az észrevételt! Ha ott látsz javítani valót, akkor jó sokáig elolvastad
Javítottam a képet:
http://www.fileconvoy.com/dfl.php?id=gfffcd83da533e1e19999459636ee8335bdc3ddcd0
Bonca
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.26 vasárnap, 15:21:43 írta Bonca
»
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10762 Dátum:
2017.03.25 szombat, 21:01:13 »
Halihó,
nem, csak alulról.
A kormánymű tetején van egy talán 19-es (??) zöld anya, műanyag, nagyon-nagyon kicsit húzz csak először rajta, a kormánymű holtjáték. A kormánymű felújító cégnél pld. lecserélik fémre, mert a műanyagnak a menete elnyaklik. Nekem ezt pld. megcsinálták, mert zörgött.
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.03.24 péntek, 20:59:53
Doktor Úr!
Ehhez a csavarhoz hozzáférek fentről a motortérből? Hol találom? Hol keressem? Mit csináljak? Esetleg fotó?
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10763 Dátum:
2017.03.26 vasárnap, 19:08:17 »
Üdv.
Gáz van.
egyszercsak p2002.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10764 Dátum:
2017.03.26 vasárnap, 20:33:01 »
Idézetet írta: zsolank - 2017.03.26 vasárnap, 19:08:17
Üdv.
Gáz van.
egyszercsak p2002.
fészliftes a mocid ugye? pontosan behatárolható a hiba.gyertya vagy eldugult fúvóka.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10765 Dátum:
2017.03.27 hétfő, 04:04:57 »
Idézetet írta: alf® - 2017.03.26 vasárnap, 20:33:01
fészliftes a mocid ugye? pontosan behatárolható a hiba.gyertya vagy eldugult fúvóka.
Nem . FL elötti. Akkor is? nyomást mint ha nem mérné
Ezt aképet 3 éve,amikor megvettem a kocsit akkor csináltam,olajcserekor. EZ AZ a nyomorult amit okozza a gondot?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.27 hétfő, 04:34:24 írta zsolank
»
Naplózva
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10766 Dátum:
2017.03.27 hétfő, 16:36:04 »
Alámászva, megvan a nyomorult
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10767 Dátum:
2017.03.27 hétfő, 16:52:30 »
Idézetet írta: zsolank - 2017.03.27 hétfő, 16:36:04
Alámászva, megvan a nyomorult
[img width=800 height=450]http://kepkezelo.com/images/ydpbjnfdfmt1i2oddy51.jpg
Majd akkor röhögj, mikor megtudod mennyibe kerül a cső...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10768 Dátum:
2017.03.27 hétfő, 17:23:09 »
Idézetet írta: zsolank - 2017.03.27 hétfő, 16:36:04
Alámászva, megvan a nyomorult
[img width=800 height=450]http://kepkezelo.com/images/ydpbjnfdfmt1i2oddy51.jpg
ennyi.nem kell megint dpf et cserélni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10769 Dátum:
2017.03.27 hétfő, 17:57:28 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.03.27 hétfő, 16:52:30
Majd akkor röhögj, mikor megtudod mennyibe kerül a cső...
Tudom mennyi.
30, és 50 a szenzor
Naplózva
Matheus90
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10770 Dátum:
2017.03.28 kedd, 10:35:12 »
Sziasztok!
Lenne 3 kérdésem egy 2008.09. hó 2.0TDCi (140LE) mondeoval kapcsolatban (306ekm). Abból amit eddig olvastam a fórumon, kezd kirajzolódni, hogy csere érettek a nyomásátalakítók. Az autó padlógázra 1900-2000 körül megindul, de közben meg-meg torpan, mintha egy 2-3 tizedmásodpercre levenném a lábamat a gázról, de aztán húz tovább. Ugyanakkor nem vagyok benne biztos, hogy nem bizonyos fordulat tartománynál műveli ezt mindig (VGT ragad itt-ott?). A másik pedig, hogy leállítás után néha még jó hosszan morog az autó. Keresés eredménye ide vezetett:
https://alkatreszek.hu/gyariszam/6g9q9e882ca
1. Kérdésem az lenne, hogy ezek között az áron és a megnevezésen kívül van bármi különbség? Vagy ezek teljesen csereszabatosak egymással? Megcélozhatom a legolcsóbbat, vagy van amelyiket érdemesebb a másiknál?
2. Továbbá, amíg rendesen fel nem melegszik a motor, ez a fajta huhogás folyamatosan megvan, melegen sokat enyhül, de azért hallható:
https://www.youtube.com/watch?v=pyjmncgeEeg
Ez mennyire normális? A turbó külseje és a nyomóági gumicső vastagon fekete, de az autó nem eszi az olajat. Ezt a képet gumicserekor lőttem, amikor meg volt emelve a kocsi:
http://www
.***/images/hdd1/2017/03/28/10420161102_092748.jpg
3. Már régebben észrevettem, hogy terheletlen állapotban 2000 környékén enyhén zakatoló hang jön motorból, kicsit olyan mint ha egy régi varrógépet is beraktak volna a motor mellé.
Gyorsításnál és lassításnál megszűnik, csak akkor jelentkezik, ha kb. állandó sebességgel, könnyen megy a motor. Találkozott már valaki ilyesmivel? Esetleg ötlet, hogy mi okozhatja?
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
2008.09., 2.0TDCi 140LE Titanium
http://www
.***/images/hdd1/2017/03/28/35320160903_162002.jpg
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10771 Dátum:
2017.03.28 kedd, 10:44:25 »
Idézetet írta: Matheus90 - 2017.03.28 kedd, 10:35:12
Sziasztok!
Lenne 3 kérdésem egy 2008.09. hó 2.0TDCi (140LE) mondeoval kapcsolatban (306ekm). Abból amit eddig olvastam a fórumon, kezd kirajzolódni, hogy csere érettek a nyomásátalakítók. Az autó padlógázra 1900-2000 körül megindul, de közben meg-meg torpan, mintha egy 2-3 tizedmásodpercre levenném a lábamat a gázról, de aztán húz tovább. Ugyanakkor nem vagyok benne biztos, hogy nem bizonyos fordulat tartománynál műveli ezt mindig (VGT ragad itt-ott?). A másik pedig, hogy leállítás után néha még jó hosszan morog az autó. Keresés eredménye ide vezetett:
https://alkatreszek.hu/gyariszam/6g9q9e882ca
1. Kérdésem az lenne, hogy ezek között az áron és a megnevezésen kívül van bármi különbség? Vagy ezek teljesen csereszabatosak egymással? Megcélozhatom a legolcsóbbat, vagy van amelyiket érdemesebb a másiknál?
2. Továbbá, amíg rendesen fel nem melegszik a motor, ez a fajta huhogás folyamatosan megvan, melegen sokat enyhül, de azért hallható:
https://www.youtube.com/watch?v=pyjmncgeEeg
Ez mennyire normális? A turbó külseje és a nyomóági gumicső vastagon fekete, de az autó nem eszi az olajat. Ezt a képet gumicserekor lőttem, amikor meg volt emelve a kocsi:
http://www
.***/images/hdd1/2017/03/28/10420161102_092748.jpg
3. Már régebben észrevettem, hogy terheletlen állapotban 2000 környékén enyhén zakatoló hang jön motorból, kicsit olyan mint ha egy régi varrógépet is beraktak volna a motor mellé.
Gyorsításnál és lassításnál megszűnik, csak akkor jelentkezik, ha kb. állandó sebességgel, könnyen megy a motor. Találkozott már valaki ilyesmivel? Esetleg ötlet, hogy mi okozhatja?
A válaszokat előre is köszönöm!
Nyomásátalakítók?
Hm.... azok hol vannak és mire alakítják? Vákuumra?
Viccet félretéve, cseréld ki a turbó nyomásszabályzó szolenoid szelepet (Pierburg szelepnek hívja mindenki, mert a gyártó neve az) és megszűnik a hullámzás és a morgás is.
Zakatol, morog....hát kérem ilyen a traktor motor!
Ezt élőben kell meghallgatnia valakinek, aki tudja mit hallgat..... videón nézve és mesélve róla nincs értelme találgatni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Matheus90
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10772 Dátum:
2017.03.28 kedd, 10:56:26 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.28 kedd, 10:44:25
Nyomásátalakítók?
Hm.... azok hol vannak és mire alakítják? Vákuumra?
Viccet félretéve, cseréld ki a turbó nyomásszabályzó szolenoid szelepet (Pierburg szelepnek hívja mindenki, mert a gyártó neve az) és megszűnik a hullámzás és a morgás is.
Zakatol, morog....hát kérem ilyen a traktor motor!
Ezt élőben kell meghallgatnia valakinek, aki tudja mit hallgat..... videón nézve és mesélve róla nincs értelme találgatni.
Rendben bocsi, de itt is úgy emlegetik őket, gondoltam biztos ez a neve akkor
http://mondeo.hu/index.php?topic=23709.0
Igen, az eddig se volt kérdés, hogy kicserélem. Inkább az, hogy a fenti linken elérhetőek közül mindegy melyiket veszem, vagy jobban járok bizonyos darabokkal? Gondolok itt arra, hogy más a megnevezésük, és a cikkszám is különbözik pár betűben.
Naplózva
2008.09., 2.0TDCi 140LE Titanium
http://www
.***/images/hdd1/2017/03/28/35320160903_162002.jpg
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10773 Dátum:
2017.03.28 kedd, 15:40:09 »
Idézetet írta: Matheus90 - 2017.03.28 kedd, 10:56:26
Rendben bocsi, de itt is úgy emlegetik őket, gondoltam biztos ez a neve akkor
http://mondeo.hu/index.php?topic=23709.0
Igen, az eddig se volt kérdés, hogy kicserélem. Inkább az, hogy a fenti linken elérhetőek közül mindegy melyiket veszem, vagy jobban járok bizonyos darabokkal? Gondolok itt arra, hogy más a megnevezésük, és a cikkszám is különbözik pár betűben.
Sípoló, huhogó hangot turbó adja, nekem is ez volt, turbó felújítás segített rajta, picit hidegebb motornál hallani, de alig, meleg motornál pedig szinte semmi.
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10774 Dátum:
2017.03.28 kedd, 15:43:37 »
Idézetet írta: Matheus90 - 2017.03.28 kedd, 10:56:26
Rendben bocsi, de itt is úgy emlegetik őket, gondoltam biztos ez a neve akkor
http://mondeo.hu/index.php?topic=23709.0
Igen, az eddig se volt kérdés, hogy kicserélem. Inkább az, hogy a fenti linken elérhetőek közül mindegy melyiket veszem, vagy jobban járok bizonyos darabokkal? Gondolok itt arra, hogy más a megnevezésük, és a cikkszám is különbözik pár betűben.
Nos, hát nem egy hiteles szentírás az, ahol annak említik (hibásan) azt a szelepet!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10775 Dátum:
2017.03.28 kedd, 17:36:35 »
Idézetet írta: Matheus90 - 2017.03.28 kedd, 10:35:12
Sziasztok!
Lenne 3 kérdésem egy 2008.09. hó 2.0TDCi (140LE) mondeoval kapcsolatban (306ekm). Abból amit eddig olvastam a fórumon, kezd kirajzolódni, hogy csere érettek a nyomásátalakítók. Az autó padlógázra 1900-2000 körül megindul, de közben meg-meg torpan, mintha egy 2-3 tizedmásodpercre levenném a lábamat a gázról, de aztán húz tovább. Ugyanakkor nem vagyok benne biztos, hogy nem bizonyos fordulat tartománynál műveli ezt mindig (VGT ragad itt-ott?). A másik pedig, hogy leállítás után néha még jó hosszan morog az autó. Keresés eredménye ide vezetett:
https://alkatreszek.hu/gyariszam/6g9q9e882ca
1. Kérdésem az lenne, hogy ezek között az áron és a megnevezésen kívül van bármi különbség? Vagy ezek teljesen csereszabatosak egymással? Megcélozhatom a legolcsóbbat, vagy van amelyiket érdemesebb a másiknál?
2. Továbbá, amíg rendesen fel nem melegszik a motor, ez a fajta huhogás folyamatosan megvan, melegen sokat enyhül, de azért hallható:
https://www.youtube.com/watch?v=pyjmncgeEeg
Ez mennyire normális? A turbó külseje és a nyomóági gumicső vastagon fekete, de az autó nem eszi az olajat. Ezt a képet gumicserekor lőttem, amikor meg volt emelve a kocsi:
http://www
.***/images/hdd1/2017/03/28/10420161102_092748.jpg
3. Már régebben észrevettem, hogy terheletlen állapotban 2000 környékén enyhén zakatoló hang jön motorból, kicsit olyan mint ha egy régi varrógépet is beraktak volna a motor mellé.
Gyorsításnál és lassításnál megszűnik, csak akkor jelentkezik, ha kb. állandó sebességgel, könnyen megy a motor. Találkozott már valaki ilyesmivel? Esetleg ötlet, hogy mi okozhatja?
A válaszokat előre is köszönöm!
hát kéremszépen,akinek ilyen csecse a turbója,az ne csodálkozzon a huhogáson és a zakatoláson.A karbantartás szó egészen mást jelent.Alapvető problémákból lesznek a komoly költségek.És olyankor már csak a csere segít sokmindenen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matheus90
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10776 Dátum:
2017.03.28 kedd, 17:43:37 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2017.03.28 kedd, 15:40:09
Sípoló, huhogó hangot turbó adja, nekem is ez volt, turbó felújítás segített rajta, picit hidegebb motornál hallani, de alig, meleg motornál pedig szinte semmi.
Féltem, hogy ilyen választ kapok, akkor ez a "nem teljesen normális" állapot.
Te hol újíttattad fel? Mikor és mibe fájt?
Naplózva
2008.09., 2.0TDCi 140LE Titanium
http://www
.***/images/hdd1/2017/03/28/35320160903_162002.jpg
Matheus90
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10777 Dátum:
2017.03.28 kedd, 17:54:12 »
Idézetet írta: alf® - 2017.03.28 kedd, 17:36:35
hát kéremszépen,akinek ilyen csecse a turbója,az ne csodálkozzon a huhogáson és a zakatoláson.A karbantartás szó egészen mást jelent.Alapvető problémákból lesznek a komoly költségek.És olyankor már csak a csere segít sokmindenen.
Hát, 280e-rel vettem másfél éve a kocsit, kereken 7 éves mivoltjában, akkor még nem huhogott. Rögtön elvittem egy évenkénti szervizre (szűrők + olaj csere), hogy amit kell azt megadjam neki, és 15e km után újra. Lassan megint esedékes lesz. Figyelek a melegítésre, hideg motorral is csak óvatosan járok (<1900), leállításkor hagyom hűlni a turbót mielőtt lekapcsolom. Lehet, hogy 300-310e km volt megírva szegény csigusznak, ha más nem, marad a felújítás.
Naplózva
2008.09., 2.0TDCi 140LE Titanium
http://www
.***/images/hdd1/2017/03/28/35320160903_162002.jpg
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10778 Dátum:
2017.03.28 kedd, 18:13:34 »
Idézetet írta: Matheus90 - 2017.03.28 kedd, 17:54:12
Hát, 280e-rel vettem másfél éve a kocsit, kereken 7 éves mivoltjában, akkor még nem huhogott. Rögtön elvittem egy évenkénti szervizre (szűrők + olaj csere), hogy amit kell azt megadjam neki, és 15e km után újra. Lassan megint esedékes lesz. Figyelek a melegítésre, hideg motorral is csak óvatosan járok (<1900), leállításkor hagyom hűlni a turbót mielőtt lekapcsolom. Lehet, hogy 300-310e km volt megírva szegény csigusznak, ha más nem, marad a felújítás.
a gumikat te színezted ki?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matheus90
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10779 Dátum:
2017.03.28 kedd, 18:31:09 »
Idézetet írta: alf® - 2017.03.28 kedd, 18:13:34
a gumikat te színezted ki?
Igen, még a téli gumikkal kezdtem múlt télen:
http://www
.***/images/hdd1/2017/03/28/14520160110_152339.jpg
http://www
.***/images/hdd1/2017/03/28/31820160112_123427.jpg
Olaj bázisú lakk filccel csináltam (papírírószer). Egész jól megmarad, csak idővel kicsit degradálódik. És nagyon allergiás a padkára.
Most majd kipróbálom azt, hogy lemaszkolom, és a fújható fóliával/gumival teszek egy próbát, reményeim szerint az megmarad fényes fehérnek, és nem repedezik össze mint a lakk.
Naplózva
2008.09., 2.0TDCi 140LE Titanium
http://www
.***/images/hdd1/2017/03/28/35320160903_162002.jpg
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10780 Dátum:
2017.03.28 kedd, 20:26:13 »
Vezérműszíj szett+vízpumpa+hosszbordás szíj szett+hűtőfolyadék+első féktárcsák és betétek+fékfolyadék lecserélve.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10781 Dátum:
2017.03.28 kedd, 20:35:44 »
Idézetet írta: steve78 - 2017.03.28 kedd, 20:26:13
Vezérműszíj szett+vízpumpa+hosszbordás szíj szett+hűtőfolyadék+első féktárcsák és betétek+fékfolyadék lecserélve.
, én ugyan ma nem cseréltem semmit egyik autón sem, de azért
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10782 Dátum:
2017.03.28 kedd, 20:41:10 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.03.28 kedd, 20:35:44
, én ugyan ma nem cseréltem semmit egyik autón sem, de azért
Egészségedre!
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10783 Dátum:
2017.03.28 kedd, 20:45:07 »
Idézetet írta: steve78 - 2017.03.28 kedd, 20:41:10
Egészségedre!
Na jó, akkor még1! Proszt!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10784 Dátum:
2017.03.28 kedd, 22:03:33 »
Idézetet írta: Matheus90 - 2017.03.28 kedd, 17:43:37
Féltem, hogy ilyen választ kapok, akkor ez a "nem teljesen normális" állapot.
Te hol újíttattad fel? Mikor és mibe fájt?
Nekem 90000 ft- ba került, bosch szervizben, de ez külföldön történt. Szerintem, ha írsz fórumon, biztos tud valaki ajánlani valami jó turbó szervizt.
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Matheus90
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10785 Dátum:
2017.03.29 szerda, 09:33:45 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2017.03.28 kedd, 22:03:33
Nekem 90000 ft- ba került, bosch szervizben, de ez külföldön történt. Szerintem, ha írsz fórumon, biztos tud valaki ajánlani valami jó turbó szervizt.
Okés, körbe érdeklődök, de a fizut megvárom azért vele
köszi
Naplózva
2008.09., 2.0TDCi 140LE Titanium
http://www
.***/images/hdd1/2017/03/28/35320160903_162002.jpg
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10786 Dátum:
2017.03.29 szerda, 10:09:02 »
Idézetet írta: Matheus90 - 2017.03.28 kedd, 17:43:37
Féltem, hogy ilyen választ kapok, akkor ez a "nem teljesen normális" állapot.
Te hol újíttattad fel? Mikor és mibe fájt?
azért nem kell ennyire aggódni. A teljes turbó felújítás kb 65eHuf, ha a turbó háza nem sérült.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10787 Dátum:
2017.03.29 szerda, 10:12:28 »
Idézetet írta: Matheus90 - 2017.03.29 szerda, 09:33:45
Okés, körbe érdeklődök, de a fizut megvárom azért vele
köszi
bazi sokan foglalkoznak vele, bár nekem utoljára az alfa 75-ön kellett turbót felújítani, de a legutóbb mikor elektronika gond volt, akkor beszéltem párral. Eléggé széles sávban mozog a téma
https://www.google.hu/?gws_rd=ssl#q=non+stop+turb%C3%B3+jav%C3%ADt%C3%A1s&
*
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10788 Dátum:
2017.03.29 szerda, 13:33:32 »
Idézetet írta: Matheus90 - 2017.03.29 szerda, 09:33:45
Okés, körbe érdeklődök, de a fizut megvárom azért vele
köszi
Bocs, rosszul mondtam kB 70000 Ft volt felújítás
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Matheus90
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10789 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 20:52:17 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2017.03.29 szerda, 13:33:32
Bocs, rosszul mondtam kB 70000 Ft volt felújítás
Rendben, köszi, így már picit barátibb
Naplózva
2008.09., 2.0TDCi 140LE Titanium
http://www
.***/images/hdd1/2017/03/28/35320160903_162002.jpg
Matheus90
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10790 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 20:55:17 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2017.03.29 szerda, 10:12:28
bazi sokan foglalkoznak vele, bár nekem utoljára az alfa 75-ön kellett turbót felújítani, de a legutóbb mikor elektronika gond volt, akkor beszéltem párral. Eléggé széles sávban mozog a téma
https://www.google.hu/?gws_rd=ssl#q=non+stop+turb%C3%B3+jav%C3%ADt%C3%A1s&
*
Okés, akkor keresek valakit, ha itt az idő. (hamarosan...) Amúgy Ford-ba ne is menjek ilyennel? Ott csak csere van, aztán jó'van? Mennyibe lehet egy új turbó Fordéknál?
Naplózva
2008.09., 2.0TDCi 140LE Titanium
http://www
.***/images/hdd1/2017/03/28/35320160903_162002.jpg
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10791 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 21:04:12 »
Idézetet írta: Matheus90 - 2017.03.30 csütörtök, 20:55:17
Okés, akkor keresek valakit, ha itt az idő. (hamarosan...) Amúgy Ford-ba ne is menjek ilyennel? Ott csak csere van, aztán jó'van? Mennyibe lehet egy új turbó Fordéknál?
Az új kb. 600e. A gyári felújított kb. 300e (ez teljesen egyenértékű egy újjal).
+ egy turbó cserénél vannak még járulékos alkatrészek, amiket cserélni kell és olajat is. A garancia feltételei....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Matheus90
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10792 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 21:09:34 »
Idézetet írta: alf® - 2017.03.28 kedd, 17:36:35
hát kéremszépen,akinek ilyen csecse a turbója,az ne csodálkozzon a huhogáson és a zakatoláson.A karbantartás szó egészen mást jelent.Alapvető problémákból lesznek a komoly költségek.És olyankor már csak a csere segít sokmindenen.
Tegnap dobtuk fel a nyári gumit az alufelnire, meg ha már fent volt a kocsi, lepucoltuk kicsit a turbót. Féktisztító visz mindent, nem kérdez vissza:
http://www
.***/images/hdd1/2017/03/30/15720170329_154013.jpg
Ma voltam vele olyan 100km-t, majd itthon megnéztem mi a helyzet:
http://www
.***/images/hdd1/2017/03/30/23620170330_175934.jpg
Már megjelent a csepp a csavarnál. Igaz, tisztítás után húztam kb. 20 foknyit a csavaron. Tényleg csak alig, hátha azért folyik, mert laza. Azóta folyamatosan meg-megtorpan, ha nincs padlógáz, csak közepes terhelés, akkor is. És még be is csikorgott padlóra. Na ott lemondtam róla. Holnap visszaengedem a csavaron azt a 20 fokot, lehet hogy ennyi elég volt, hogy félrehúzzon valamit? Pedig egy vastag gumialátét van alatta, nem?
Lényegében már belenyugodtam, hogy ebből felújítás (ne adj isten, csere) lesz.
Naplózva
2008.09., 2.0TDCi 140LE Titanium
http://www
.***/images/hdd1/2017/03/28/35320160903_162002.jpg
Matheus90
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10793 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 21:16:30 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.30 csütörtök, 21:04:12
Az új kb. 600e. A gyári felújított kb. 300e (ez teljesen egyenértékű egy újjal).
+ egy turbó cserénél vannak még járulékos alkatrészek, amiket cserélni kell és olajat is. A garancia feltételei....
Na, akkor az már tényleg húzós.
Naplózva
2008.09., 2.0TDCi 140LE Titanium
http://www
.***/images/hdd1/2017/03/28/35320160903_162002.jpg
atti1848
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10794 Dátum:
2017.03.31 péntek, 17:02:02 »
Sziasztok.
Tudom, hogy Mondeo forum, de remélem ti tudtok segíteni:
Egy olyan gondom van a Focussal, hogy egy másik ugyan ilyen motorral felszerelt Focushoz képest gyengének érzem:
Etis alapján:
Másik: 2011 év ___Motor: 1.6L Duratorq CR TC (115PS) - DV6 ; ____ Váltó: 6 fok kézi váltó - B6 ____ Hajtás: LHD FWD ___ Tengely áttétel: nincs megadva
Saját: 2012 év ___Motor: 1.6L Duratorq CR TC (115PS) - DV6; ____ Váltó: 6 fok kézi váltó - B6 ____ Hajtás: LHD FWD ___ Tengely áttétel: 3.61
Olyan mintha nem adná le a 270nm nyomatékot. Nem tudom, hogy valaki Mondeo-nál találkozott-e már ilyennel, hogy mi lehet az oka: turbo, kuplung, részecskeszűrő?? Még annyi a különbség a kettő között, hogy az enyém sokkal többet eszik, saját 6l/100km, másik 5-5.2l/100km, persze tudom, hogy függ a vezetéstől, de nem hajtok úgy mint egy bolond, szépen megyek vele. A másik indulásnál és menet közbeni gyorsulásnál is jobban húz.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10795 Dátum:
2017.03.31 péntek, 17:41:21 »
Idézetet írta: atti1848 - 2017.03.31 péntek, 17:02:02
Sziasztok.
Tudom, hogy Mondeo forum, de remélem ti tudtok segíteni:
Egy olyan gondom van a Focussal, hogy egy másik ugyan ilyen motorral felszerelt Focushoz képest gyengének érzem:
Etis alapján:
Másik: 2011 év ___Motor: 1.6L Duratorq CR TC (115PS) - DV6 ; ____ Váltó: 6 fok kézi váltó - B6 ____ Hajtás: LHD FWD ___ Tengely áttétel: nincs megadva
Saját: 2012 év ___Motor: 1.6L Duratorq CR TC (115PS) - DV6; ____ Váltó: 6 fok kézi váltó - B6 ____ Hajtás: LHD FWD ___ Tengely áttétel: 3.61
Olyan mintha nem adná le a 270nm nyomatékot. Nem tudom, hogy valaki Mondeo-nál találkozott-e már ilyennel, hogy mi lehet az oka: turbo, kuplung, részecskeszűrő?? Még annyi a különbség a kettő között, hogy az enyém sokkal többet eszik, saját 6l/100km, másik 5-5.2l/100km, persze tudom, hogy függ a vezetéstől, de nem hajtok úgy mint egy bolond, szépen megyek vele. A másik indulásnál és menet közbeni gyorsulásnál is jobban húz.
az csippelt
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10796 Dátum:
2017.03.31 péntek, 20:19:46 »
Idézetet írta: atti1848 - 2017.03.31 péntek, 17:02:02
Sziasztok.
Tudom, hogy Mondeo forum, de remélem ti tudtok segíteni:
Egy olyan gondom van a Focussal, hogy egy másik ugyan ilyen motorral felszerelt Focushoz képest gyengének érzem:
Etis alapján:
Másik: 2011 év ___Motor: 1.6L Duratorq CR TC (115PS) - DV6 ; ____ Váltó: 6 fok kézi váltó - B6 ____ Hajtás: LHD FWD ___ Tengely áttétel: nincs megadva
Saját: 2012 év ___Motor: 1.6L Duratorq CR TC (115PS) - DV6; ____ Váltó: 6 fok kézi váltó - B6 ____ Hajtás: LHD FWD ___ Tengely áttétel: 3.61
Olyan mintha nem adná le a 270nm nyomatékot. Nem tudom, hogy valaki Mondeo-nál találkozott-e már ilyennel, hogy mi lehet az oka: turbo, kuplung, részecskeszűrő?? Még annyi a különbség a kettő között, hogy az enyém sokkal többet eszik, saját 6l/100km, másik 5-5.2l/100km, persze tudom, hogy függ a vezetéstől, de nem hajtok úgy mint egy bolond, szépen megyek vele. A másik indulásnál és menet közbeni gyorsulásnál is jobban húz.
az az 0,8-1 liter a sokkal többet?
Szerintem is chippelt, ahogy Alf írta
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
atti1848
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10797 Dátum:
2017.04.01 szombat, 11:43:09 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2017.03.31 péntek, 20:19:46
az az 0,8-1 liter a sokkal többet?
Szerintem is chippelt, ahogy Alf írta
Nem hiszem, hogy chippelt, de engem nem is a fogyasztása zavar a legjobban, hanem, hogy a sajátom gyengének tűnik. Lehet keresek egy ugyan ilyet, mint az enyém és hátha ki tudom próbálni azt is, akkor lenne viszonyítási alapom.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10798 Dátum:
2017.04.01 szombat, 21:14:02 »
Idézetet írta: Matheus90 - 2017.03.30 csütörtök, 21:09:34
Tegnap dobtuk fel a nyári gumit az alufelnire, meg ha már fent volt a kocsi, lepucoltuk kicsit a turbót. Féktisztító visz mindent, nem kérdez vissza:
http://www
.***/images/hdd1/2017/03/30/15720170329_154013.jpg
Ma voltam vele olyan 100km-t, majd itthon megnéztem mi a helyzet:
http://www
.***/images/hdd1/2017/03/30/23620170330_175934.jpg
Már megjelent a csepp a csavarnál. Igaz, tisztítás után húztam kb. 20 foknyit a csavaron. Tényleg csak alig, hátha azért folyik, mert laza. Azóta folyamatosan meg-megtorpan, ha nincs padlógáz, csak közepes terhelés, akkor is. És még be is csikorgott padlóra. Na ott lemondtam róla. Holnap visszaengedem a csavaron azt a 20 fokot, lehet hogy ennyi elég volt, hogy félrehúzzon valamit? Pedig egy vastag gumialátét van alatta, nem?
Lényegében már belenyugodtam, hogy ebből felújítás (ne adj isten, csere) lesz.
A csatlakozó alatt "O" gyűrűs tömítés van. Ez a szívó oldal, amiatt olajos, mert a kartergáz vissza van vezetve a szívóágban, s abban levő olajpára jön ki... (sajnos Mondeo betegség, hogy ott olajos)
Lehetséges hogy falsot szív, emiatt torpan meg...
A turbó utáni gumicsövet FORD-nál csak a műanyag csővel együtt kapni "horror" áron, ellenben Peugeot alkatrész katalógusban megtalálható ez a kis cső külön is, ~3000 Ft-os áron. (lényeg, hogy Peugeot 2.0 hdi, 136 le... amin ugyanilyen turbó van) ÉN már cseréltem, azóta teljesen száraz.
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10799 Dátum:
2017.04.01 szombat, 21:16:02 »
Sziasztok!
Csak egy kis tapasztalatot szeretnék megosztani:
Résolaj visszavezető csatlakozóm egyik eresztett, kijött mellette a gázolaj. Gyári cső ~27 ezer Ft. A csatlakozót kihúztam, s a rajta levő "O" gyűrűt lecseréltem. (Minta alapján vettem másikat). Azóta tökéletes, nem folyat...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Oldalak:
1
...
209
210
211
212
213
214
215
[
216
]
217
218
219
220
221
222
223
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ