Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:27:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
210
211
212
213
214
215
216
[
217
]
218
219
220
221
222
223
224
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254430 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10800 Dátum:
2017.04.01 szombat, 21:20:25 »
Idézetet írta: atti1848 - 2017.03.31 péntek, 17:02:02
Sziasztok.
Tudom, hogy Mondeo forum, de remélem ti tudtok segíteni:
Egy olyan gondom van a Focussal, hogy egy másik ugyan ilyen motorral felszerelt Focushoz képest gyengének érzem:
Etis alapján:
Másik: 2011 év ___Motor: 1.6L Duratorq CR TC (115PS) - DV6 ; ____ Váltó: 6 fok kézi váltó - B6 ____ Hajtás: LHD FWD ___ Tengely áttétel: nincs megadva
Saját: 2012 év ___Motor: 1.6L Duratorq CR TC (115PS) - DV6; ____ Váltó: 6 fok kézi váltó - B6 ____ Hajtás: LHD FWD ___ Tengely áttétel: 3.61
Olyan mintha nem adná le a 270nm nyomatékot. Nem tudom, hogy valaki Mondeo-nál találkozott-e már ilyennel, hogy mi lehet az oka: turbo, kuplung, részecskeszűrő?? Még annyi a különbség a kettő között, hogy az enyém sokkal többet eszik, saját 6l/100km, másik 5-5.2l/100km, persze tudom, hogy függ a vezetéstől, de nem hajtok úgy mint egy bolond, szépen megyek vele. A másik indulásnál és menet közbeni gyorsulásnál is jobban húz.
Sok mindentől lehet hogy nem egyformán megy. Lehet hogy a turbó geometria egyiknél jóval kormosabb, nehezebben működik, emiatt a turbónyomás lassabban épül fel... gyengébb, rosszabb hatásfok alacsony fordulaton -> többlet fogyasztás.
Részecskeszűrő telítettsége, EGR szelep elkoszolódása is nagyban befolyásolhatja a teljesítményt... Szóval nagyon sok tényező lehet, az biztos, hogy a többletfogyasztás a motor hatásfokának csökkenése miatt van... (amit ugye a teljesítményben is megérzel...)
Pl: Nekem mikor új turbó lett, lényegesen dinamikusabb lett az autó már alacsonyabb fordulaton, ezáltal a fogyasztásom is egyből 0,5 litert csökkent...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Gabor8308
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10801 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 20:04:11 »
Sziasztok!
Autóvásárlásra készülök. és ma megnéztem egy autót:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-11009664
A futásteljesítményét már leellenőriztem, az úgy tűnik, hogy rendben van. A tulajdonosa roppant készséges, szívesen elhozza az autót egy átvizsgálásra, egy teljes leinfózásra. Vizuálisan semmilyen különösebben kifogásolható dolgot nem találtam rajta.
Beindítottuk, a járásával semmi gond nem volt, majd leállításkor olyan hangot adott, mint az itt található videó végén (tudom, hogy valami nem stimmel, mert eddig a többi autó nem csinált ilyet):
https://www.youtube.com/watch?v=vv-UtM_fV90
Gázfröccsre enyhe fekete kormot eregetett...az mondta, hogy keveset pályázott vele mostanság (és nem is tűnik hajtósnak az Úr...próbakörön komolyabb gázadásoknál kicsit össze is rezzent)
Óriási gubanc lehet és meneküljek?
Előre is köszönöm a hozzászólásokat!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10802 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 20:10:07 »
Idézetet írta: Gabor8308 - 2017.04.02 vasárnap, 20:04:11
Sziasztok!
Autóvásárlásra készülök. és ma megnéztem egy autót:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-11009664
A futásteljesítményét már leellenőriztem, az úgy tűnik, hogy rendben van. A tulajdonosa roppant készséges, szívesen elhozza az autót egy átvizsgálásra, egy teljes leinfózásra. Vizuálisan semmilyen különösebben kifogásolható dolgot nem találtam rajta.
Beindítottuk, a járásával semmi gond nem volt, majd leállításkor olyan hangot adott, mint az itt található videó végén (tudom, hogy valami nem stimmel, mert eddig a többi autó nem csinált ilyet):
https://www.youtube.com/watch?v=vv-UtM_fV90
Gázfröccsre enyhe fekete kormot eregetett...az mondta, hogy keveset pályázott vele mostanság (és nem is tűnik hajtósnak az Úr...próbakörön komolyabb gázadásoknál kicsit össze is rezzent)
Óriási gubanc lehet és meneküljek?
Előre is köszönöm a hozzászólásokat!
melyikből szűrted ki az óriási gubancot?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10803 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 20:21:50 »
Idézetet írta: Gabor8308 - 2017.04.02 vasárnap, 20:04:11
Sziasztok!
Autóvásárlásra készülök. és ma megnéztem egy autót:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-11009664
A futásteljesítményét már leellenőriztem, az úgy tűnik, hogy rendben van. A tulajdonosa roppant készséges, szívesen elhozza az autót egy átvizsgálásra, egy teljes leinfózásra. Vizuálisan semmilyen különösebben kifogásolható dolgot nem találtam rajta.
Beindítottuk, a járásával semmi gond nem volt, majd leállításkor olyan hangot adott, mint az itt található videó végén (tudom, hogy valami nem stimmel, mert eddig a többi autó nem csinált ilyet):
https://www.youtube.com/watch?v=vv-UtM_fV90
Gázfröccsre enyhe fekete kormot eregetett...az mondta, hogy keveset pályázott vele mostanság (és nem is tűnik hajtósnak az Úr...próbakörön komolyabb gázadásoknál kicsit össze is rezzent)
Óriási gubanc lehet és meneküljek?
Előre is köszönöm a hozzászólásokat!
A videó végén, ha jól sejtem a pierburg szelep "fingik"! Ez egy 12ezer forintos tétel. Az hogy megtorpan nagyobb gázadásra, azt okozhatja akár a másik pierburg szelep, ami a turbót szabályozza. Igy még "csak" 24ezernél tartunk, mert otthon is lehet cserélni.
A füstölést okozhatja már több minden is: lehet egr hiba, lehet a turbó csövének kilukadása, de akár a turbó hibája is. Lehet csak a pierburg szelep hibája miatti késői turbónyitás okozza (nekem ez volt pl).
Az, hogy valós-e a km, nos aki hiszi, hiszi, aki nem, az nem.
De az ára, ugy hogy egy 2009es alapfelszereltségű trendről beszélünk nekem eltulzottnak tünik. Én a valódi Titánium-X-et vettem, ami szintén 2009es és automata (állitólagos) 170ezerrel, 2,2millióért egy éve!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.02 vasárnap, 20:27:04 írta ManiMondeo
»
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Gabor8308
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10804 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 20:32:50 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.02 vasárnap, 20:10:07
melyikből szűrted ki az óriási gubancot?
Nekem leginkabb a hang vol gyanus...
Naplózva
optikal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10805 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 20:34:16 »
Idézetet írta: Gabor8308 - 2017.04.02 vasárnap, 20:04:11
Sziasztok!
Autóvásárlásra készülök. és ma megnéztem egy autót:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-11009664
A futásteljesítményét már leellenőriztem, az úgy tűnik, hogy rendben van. A tulajdonosa roppant készséges, szívesen elhozza az autót egy átvizsgálásra, egy teljes leinfózásra. Vizuálisan semmilyen különösebben kifogásolható dolgot nem találtam rajta.
Beindítottuk, a járásával semmi gond nem volt, majd leállításkor olyan hangot adott, mint az itt található videó végén (tudom, hogy valami nem stimmel, mert eddig a többi autó nem csinált ilyet):
https://www.youtube.com/watch?v=vv-UtM_fV90
Gázfröccsre enyhe fekete kormot eregetett...az mondta, hogy keveset pályázott vele mostanság (és nem is tűnik hajtósnak az Úr...próbakörön komolyabb gázadásoknál kicsit össze is rezzent)
Óriási gubanc lehet és meneküljek?
Előre is köszönöm a hozzászólásokat!
Ugyan ez a felszereltség az enyém is és a mutató 182 ezernél volt és igy került 2.2-be.
Naplózva
2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Gabor8308
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10806 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 20:41:17 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.04.02 vasárnap, 20:21:50
A videó végén, ha jól sejtem a pierburg szelep "fingik"! Ez egy 12ezer forintos tétel. Az hogy megtorpan nagyobb gázadásra, azt okozhatja akár a másik pierburg szelep, ami a turbót szabályozza. Igy még "csak" 24ezernél tartunk, mert otthon is lehet cserélni.
A füstölést okozhatja már több minden is: lehet egr hiba, lehet a turbó csövének kilukadása, de akár a turbó hibája is. Lehet csak a pierburg szelep hibája miatti késői turbónyitás okozza (nekem ez volt pl).
Az, hogy valós-e a km, nos aki hiszi, hiszi, aki nem, az nem.
De az ára, ugy hogy egy 2009es alapfelszereltségű trendről beszélünk nekem eltulzottnak tünik. Én a valódi Titánium-X-et vettem, ami szintén 2009es és automata (állitólagos) 170ezerrel, 2,2millióért egy éve!
Megtorpanast en nem ereztem.
Azt szeretnem megtudni csupan, hogy erdemes lenne raszanni idot es penzt, hogy atnezettessem szakemberekkel, vagy ezeknek a jelensegeknek a tudataban, inkabb hagyjam az autot...
Az arbol nem akar engedni a tulaj...de egy megfelelo kp-s ajanlatra szerintem megvaltozhat a velemenye.
Ha jol sejtem a javaslatod ezek alapjan az lenne, hogy engedjem ezt el inkabb...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10807 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 20:49:06 »
Idézetet írta: Gabor8308 - 2017.04.02 vasárnap, 20:32:50
Nekem leginkabb a hang vol gyanus...
az a hang kevesebb mint egy fél tank üzemanyag árából javítható.de miután belinkeltél egy videót is,abból azért ez is kiderül,hogy a Pierburg szelep cserés.Nem a motort,csak egy vákumszelepet kell(ene) cserélni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gabor8308
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10808 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 20:52:53 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.02 vasárnap, 20:49:06
az a hang kevesebb mint egy fél tank üzemanyag árából javítható.de miután belinkeltél egy videót is,abból azért ez is kiderül,hogy a Pierburg szelep cserés.Nem a motort,csak egy vákumszelepet kell(ene) cserélni...
Fogalmam sincs mi az a Pierburg szelep es a vakumszelepekrol sem rendelkezem komoly ismeretekkel. A kerdesem celja az volt, hogy felmerjem a gond nagysagat.
Koszonom szepen!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10809 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 20:53:40 »
Idézetet írta: Gabor8308 - 2017.04.02 vasárnap, 20:41:17
Megtorpanast en nem ereztem.
Azt szeretnem megtudni csupan, hogy erdemes lenne raszanni idot es penzt, hogy atnezettessem szakemberekkel, vagy ezeknek a jelensegeknek a tudataban, inkabb hagyjam az autot...
Az arbol nem akar engedni a tulaj...de egy megfelelo kp-s ajanlatra szerintem megvaltozhat a velemenye.
Ha jol sejtem a javaslatod ezek alapjan az lenne, hogy engedjem ezt el inkabb...
8éves autó.nem szalonállapot,de ezek a hibák nem jelentenek semmit.Olyan nem találsz,amihez nem kell nyúlni.
Csak azt akarom sugallni,hogy ne ítélj apró hibák miatt fehéren vagy feketén.Inkább vigyél magaddal hozzáértő embert,és ne akard megvenni az első utót.
Soha ne szeress bele első látásra,és alkudj szemtelenül.Akkor a hibákra is tudsz költeni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10810 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 20:55:48 »
Idézetet írta: Gabor8308 - 2017.04.02 vasárnap, 20:04:11
Sziasztok!
Autóvásárlásra készülök. és ma megnéztem egy autót:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-11009664
A futásteljesítményét már leellenőriztem, az úgy tűnik, hogy rendben van. A tulajdonosa roppant készséges, szívesen elhozza az autót egy átvizsgálásra, egy teljes leinfózásra. Vizuálisan semmilyen különösebben kifogásolható dolgot nem találtam rajta.
Beindítottuk, a járásával semmi gond nem volt, majd leállításkor olyan hangot adott, mint az itt található videó végén (tudom, hogy valami nem stimmel, mert eddig a többi autó nem csinált ilyet):
https://www.youtube.com/watch?v=vv-UtM_fV90
Gázfröccsre enyhe fekete kormot eregetett...az mondta, hogy keveset pályázott vele mostanság (és nem is tűnik hajtósnak az Úr...próbakörön komolyabb gázadásoknál kicsit össze is rezzent)
Óriási gubanc lehet és meneküljek?
Előre is köszönöm a hozzászólásokat!
ettől olcsóbban viheted a mi 2008asunkat, igaz, ebben 208ekm van vezetett szervízkönyvvel
ja és friss olajcserével és pierburg szeleppel
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10811 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 20:56:02 »
Idézetet írta: Gabor8308 - 2017.04.02 vasárnap, 20:52:53
Fogalmam sincs mi az a Pierburg szelep es a vakumszelepekrol sem rendelkezem komoly ismeretekkel. A kerdesem celja az volt, hogy felmerjem a gond nagysagat.
Koszonom szepen!
az nem baj.senki nem úgy születik.Csak nem ettől lesz rossz vagy jó az autó amit néztél..Például kopoghatna a futómű is egy 3e ft-os kutyacsont miatt,de nem lehetne rámondani,hogy menekülni kéne ez miatt az autótól.Csak ennyi az összefüggés.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gabor8308
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10812 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 21:03:08 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.02 vasárnap, 20:53:40
8éves autó.nem szalonállapot,de ezek a hibák nem jelentenek semmit.Olyan nem találsz,amihez nem kell nyúlni.
Csak azt akarom sugallni,hogy ne ítélj apró hibák miatt fehéren vagy feketén.Inkább vigyél magaddal hozzáértő embert,és ne akard megvenni az első utót.
Soha ne szeress bele első látásra,és alkudj szemtelenül.Akkor a hibákra is tudsz költeni.
Termeszetesen belekalkulalom azt, hogy nehany dolgot rendbe rakatok. Csak kerulni szeretnem egy ujabb nagyobb csalodast. Elozo autom ismerostol vasarolt kocsi volt, valos futassal, de fel ev alatt nem kis penzeket tettem bele es elegem lett...nagyon erzekeny vagyok jelenleg minden neszre es roppant boldog lennek ha olyan autot talalnek magamnak, amivel nem idegelem hulyere magam.
Azert persze bevallom, hogy megorultem, hogy vegre egy nem behozott leinfozhatatlan autot talaltam...
De nem is ez az elso, amit megneztem...viszont az elso aminel felmerult bennem, hogy megnezetnem szakikkal.
Naplózva
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10813 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 21:03:52 »
Lehet az én autómmal van baj, most direkt meg is néztem megint, már korábban is "gyanús" volt. (160 000)
Nekem hátul a gépből semmi látható nem jön ki. De még a kipufogó vége sem kormos ahogy benyúlok újjal.
Egyszer egy regen 1/3 -ánál kb láttam egy kékes pamacsot gyorsításkor.
Több autón láttam viszont, hogy írgalmatlan, vagy csak mértékkel, de igen kormos a cső vége.
Akkor most mi a a helyzet, ha már van DPF.
Idézetet írta: Gabor8308 - 2017.04.02 vasárnap, 20:04:11
Sziasztok!
Autóvásárlásra készülök. és ma megnéztem egy autót:
.......
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Gabor8308
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10814 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 21:05:11 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.02 vasárnap, 20:56:02
az nem baj.senki nem úgy születik.Csak nem ettől lesz rossz vagy jó az autó amit néztél..Például kopoghatna a futómű is egy 3e ft-os kutyacsont miatt,de nem lehetne rámondani,hogy menekülni kéne ez miatt az autótól.Csak ennyi az összefüggés.
Vilagos
Mas kinja nem volt ezen a nyoszorgesen meg az enyhe kormolason kivul....
Naplózva
Gabor8308
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10815 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 21:08:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.02 vasárnap, 20:55:48
ettől olcsóbban viheted a mi 2008asunkat, igaz, ebben 208ekm van vezetett szervízkönyvvel
ja és friss olajcserével és pierburg szeleppel
Koszi az ajanlatot!
Az automata kizaro ok (a hozzaszolasod aljan levo autoleirasbol gyanitom, hogy arrol lenne szo)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10816 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 21:12:14 »
Idézetet írta: Gabor8308 - 2017.04.02 vasárnap, 21:08:16
Koszi az ajanlatot!
Az automata kizaro ok (a hozzaszolasod aljan levo autoleirasbol gyanitom, hogy arrol lenne szo)
kb annyi megcsináltatni az automatát, mint meg lendkerekezni, kuplungozni egy kéziváltóst
kényelemben meg nem kicsi a különbség
ja, meg váltóban is most volt olaj frissítve
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10817 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 21:18:08 »
Idézetet írta: Gabor8308 - 2017.04.02 vasárnap, 21:05:11
Vilagos
Mas kinja nem volt ezen a nyoszorgesen meg az enyhe kormolason kivul....
akkor nézz meg másik autót,tedd ezt talonba.lehet,hogy visszatérsz még hozzá,és ez lesz az etalon....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gabor8308
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10818 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 21:20:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.02 vasárnap, 21:12:14
kb annyi megcsináltatni az automatát, mint meg lendkerekezni, kuplungozni egy kéziváltóst
kényelemben meg nem kicsi a különbség
ja, meg váltóban is most volt olaj frissítve
Egyszeruen nem szeretem az automatakat. Nem a szervizelesetol tartok
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10819 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 21:22:55 »
Idézetet írta: Gabor8308 - 2017.04.02 vasárnap, 21:20:37
Egyszeruen nem szeretem az automatakat. Nem a szervizelesetol tartok
Pedig klubbon belül is vannak megbízhatóbbak,mint a piacon.pl:
http://mondeo.hu/index.php?topic=25085.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gabor8308
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10820 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 21:26:46 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.02 vasárnap, 21:18:08
akkor nézz meg másik autót,tedd ezt talonba.lehet,hogy visszatérsz még hozzá,és ez lesz az etalon....
Ja, lehet ez lesz egyelore
Koszi!
Es jovok meg zsibbaszto kerdesekkel - nem kell aggodni!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10821 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 21:29:03 »
Idézetet írta: Gabor8308 - 2017.04.02 vasárnap, 21:26:46
Ja, lehet ez lesz egyelore
Koszi!
Es jovok meg zsibbaszto kerdesekkel - nem kell aggodni!
nem baj a zsibbasztás-megszoktuk GSR-től.Csak ne digitálisan keress autót.Igen vagy nem.Pl ha defektes, akkor ne legyen nem.Érted?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10822 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 21:32:45 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.02 vasárnap, 21:29:03
nem baj a zsibbasztás-megszoktuk GSR-től.Csak ne digitálisan keress autót.Igen vagy nem.Pl ha defektes, akkor ne legyen nem.Érted?
Azoknak zsibbasztó bármi is, akik szemellenzősek és elragadta őket a fórum(csorda)szellem és szerintük csakis az az igaz és mindenek felett álló.....amit sokan mondanak, írnak és esküsznek rá!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Gabor8308
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10823 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 21:38:20 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.02 vasárnap, 21:29:03
nem baj a zsibbasztás-megszoktuk GSR-től.Csak ne digitálisan keress autót.Igen vagy nem.Pl ha defektes, akkor ne legyen nem.Érted?
Hat bevallom a vegere bekavarodtam, de asszem a lenyeg atjott...
Naplózva
Gabor8308
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10824 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 21:39:56 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.02 vasárnap, 21:22:55
Pedig klubbon belül is vannak megbízhatóbbak,mint a piacon.pl:
http://mondeo.hu/index.php?topic=25085.0
Ohh koszonom...ugyan nemileg budzse folott van a javasolt modell, de a forumnak ezt a reszet meg nem tanulmanyoztam (my bad).
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10825 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 21:40:39 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.02 vasárnap, 21:32:45
Azoknak zsibbasztó bármi is, akik szemellenzősek és elragadta őket a fórum(csorda)szellem és szerintük csakis az az igaz és mindenek felett álló.....amit sokan mondanak, írnak és esküsznek rá!
én egyedül nem vagyok csorda.és mindig igazat mondok.kivéve amikor kamuzok.Na akkor én sem.
Neked szimplán üldözésimániád van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10826 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 22:20:23 »
Idézetet írta: Gabor8308 - 2017.04.02 vasárnap, 21:08:16
Koszi az ajanlatot!
Az automata kizaro ok (a hozzaszolasod aljan levo autoleirasbol gyanitom, hogy arrol lenne szo)
Automata kizáró ok, nekem a manuális a kizáró ok. Ne hitvitázzunk, mert már ezerszer be lett bizonyítva, hogy nem nagyobb rizikó az automata, mint a manuális.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10827 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 22:56:31 »
Blau4kombi (aki egyébként már a nevemet bitorolja, mert a blau4kombit én vettem meg) autóját ( amit Alf is belinkelt) én biztos megnézném. Az általad linkelt autóhoz képest szerintem igencsak "jobb" vétel, mind állapotot, mind felszereltséget illetően. Blau4-é nem fingik (és így is eléldegél), sőt talán most cserélték a hangot adó alkatrészt
.
Ja, meg kapsz hozzá új első, garanciális féket, új szélvédőt, s ha nagyon dícséred az autóját meg megsimogatod a kutyusát, még tetőcsomagtartót is. Ismert előéletű autó, megbízható tulajdonostól, a Champion miatt még egy kicsit egyedi is. És már Faceliftes. Meg ülésfűtéses, mert Laci nem szereti a hideget alulról
Ps.: Ha elmegy Laci, kérem a %-ot
Idézetet írta: Gabor8308 - 2017.04.02 vasárnap, 21:26:46
Ja, lehet ez lesz egyelore
Koszi!
Es jovok meg zsibbaszto kerdesekkel - nem kell aggodni!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Gabor8308
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10828 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 23:14:47 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2017.04.02 vasárnap, 22:20:23
Automata kizáró ok, nekem a manuális a kizáró ok. Ne hitvitázzunk, mert már ezerszer be lett bizonyítva, hogy nem nagyobb rizikó az automata, mint a manuális.
Nem a riziko miatt nem szeretnek automatat, hanem azert, mert jobban kedvelem a kezi valtot.
Egy masodpercig nem volt vita ezen
Naplózva
Gabor8308
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10829 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 23:24:58 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.04.02 vasárnap, 22:56:31
Blau4kombi (aki egyébként már a nevemet bitorolja, mert a blau4kombit én vettem meg) autóját ( amit Alf is belinkelt) én biztos megnézném. Az általad linkelt autóhoz képest szerintem igencsak "jobb" vétel, mind állapotot, mind felszereltséget illetően. Blau4-é nem fingik (és így is eléldegél), sőt talán most cserélték a hangot adó alkatrészt
.
Ja, meg kapsz hozzá új első, garanciális féket, új szélvédőt, s ha nagyon dícséred az autóját meg megsimogatod a kutyusát, még tetőcsomagtartót is. Ismert előéletű autó, megbízható tulajdonostól, a Champion miatt még egy kicsit egyedi is. És már Faceliftes. Meg ülésfűtéses, mert Laci nem szereti a hideget alulról
Ps.: Ha elmegy Laci, kérem a %-ot
...es arban is jelentosen folotte van
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10830 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 06:47:36 »
Idézetet írta: Gabor8308 - 2017.04.02 vasárnap, 23:24:58
...es arban is jelentosen folotte van
Ez tény. Az ár megbeszélés kérdése. A kor és egyéb dolgok pedig tények. Pontos összehasonlításba nem mennék bele. Ha érdekel Bleki, hívjál!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10831 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 08:27:48 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.04.02 vasárnap, 22:56:31
Ps.: Ha elmegy Laci, kérem a %-ot
Mi ez? Ez valami szexhirdetés?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10832 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 08:33:45 »
Idézetet írta: Gabor8308 - 2017.04.02 vasárnap, 23:24:58
...es arban is jelentosen folotte van
Hát azért az a 300ezer nem olyan jelentős, pláne, hogy 3 évvel fiatalabb kocsit kapsz, aminek valóban ismerheted az előéletét. Itt van az a pont, amikor lehet olcsobb, de nagy bajok lesznek ( nem feltétlen ), vagy kicsit drágább, de nem kell hozzányulni jó ideig. Az előző kocsiddal szívtál, ha jól olvastam, akkor ne emiatt a 300ezer miatt legyen megint szívás!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Izzitogyertya TDCI
«
Új hozzászólás #10833 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 09:54:06 »
Sziasztok,
Sztm most telen engem is utolert az izzitogyertya problema.
Erdekes, hogy nem tapasztaltam semmi rendellenesseget, mert futott garazsbol indul az auto, de felmentuk eszakra sielni es meg -6-ban is tette a dolgat, de 2 reggel is hidegebb volt -9 -10 fok na ott mar csak tobbszori inditozasra kapta el. Meg is lepodtem ez a par fok mar szamit?
A lenyeg, hogy a 9 eves gyertyakat most nyaron kicserelem es probakent levettem a legszelsot, hogy megnezzem mire szamithatok. Nagyon konnyen kijott meg is lepodtem(mint Alfnak) es gyari NGK-s volt benne..
Az uzemanyag szuro alattiakhoz meg be kell ruhaznom valami hosszu telefonos fogora, ahogy Alf irta nelkuluk nem megy
Udv, bb
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Gabor8308
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10834 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 11:00:26 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.04.03 hétfő, 08:33:45
Hát azért az a 300ezer nem olyan jelentős, pláne, hogy 3 évvel fiatalabb kocsit kapsz, aminek valóban ismerheted az előéletét. Itt van az a pont, amikor lehet olcsobb, de nagy bajok lesznek ( nem feltétlen ), vagy kicsit drágább, de nem kell hozzányulni jó ideig. Az előző kocsiddal szívtál, ha jól olvastam, akkor ne emiatt a 300ezer miatt legyen megint szívás!
Teljesen jogos, és abszolút egyetértek, de akkor is átlépi az ára a limitemet. Az autó persze vitathatatlanul szép.
Nem sürgős szerencsére a vásárlás, ráérek keresgélni.
Azért lehet megnézem valamelyik nap...pláne ennyi ajánlgatás után... vagy mindenki százalékot kap az eladás után?
Naplózva
atti1848
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10835 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 11:07:32 »
Idézetet írta: mondeofan - 2017.04.01 szombat, 21:20:25
Sok mindentől lehet hogy nem egyformán megy. Lehet hogy a turbó geometria egyiknél jóval kormosabb, nehezebben működik, emiatt a turbónyomás lassabban épül fel... gyengébb, rosszabb hatásfok alacsony fordulaton -> többlet fogyasztás.
Részecskeszűrő telítettsége, EGR szelep elkoszolódása is nagyban befolyásolhatja a teljesítményt... Szóval nagyon sok tényező lehet, az biztos, hogy a többletfogyasztás a motor hatásfokának csökkenése miatt van... (amit ugye a teljesítményben is megérzel...)
Pl: Nekem mikor új turbó lett, lényegesen dinamikusabb lett az autó már alacsonyabb fordulaton, ezáltal a fogyasztásom is egyből 0,5 litert csökkent...
Köszönöm, ez korrekt válasz.
Hova érdemes elvinni Budapesten belül, hogy megnézessem, pl, ha Turbó tisztítást kell csináltatnom vagy EGR szelep csere vagy tisztítás ?. Érdemes időközönként a turbót tisztíttatni vagy hogyan kell karban tartani? Mennyibe kerülne egy EGR szelep csere? Sajnos nem értek ezekhez ezért szeretném megtudni.
Köszönöm.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.03 hétfő, 11:12:11 írta atti1848
»
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10836 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 11:18:12 »
No. Ha elmész egy autót venni ( és most tekintsünk el a konkrét autóktól), azért számítsd ki - hozzávetőlegesen, akár egy szervizajánlat alapján - , hogy melyikre mennyit kell költeni. Így lehet, hogy nem 300e Ft. lesz a differencia. Csak nem a vételárban lesz a diffi, hanem a vételt követő 6 hónapon belüli ráköltések összegében. (Nem tudom, hogy pld. a belinkelt autóhoz adnak-e téligumi szettet felnistől, meg éves autópálya matricát, mert ez is azért már 6 számjegyű összeg.). Nyugi, én is kaptam savat, amikor belinkeltem 1-1 autót, aztán beláttam, jobb, ha fórumos autót veszek, amit más is ajánl. Így vettem én is Blau
-tól autót.
Mindenesetre, ami füstől, meg fingva áll le, arra biztos kell költeni
. A füstölés lehet, hogy tényleg a kevés használat, de ha az én autómat a feleségem használja településen belül sokat leállítva és újraindulva, akkor sem füstül. És az a konkrét autó, amit belinkeltél az egy "Alap Trend", a felszereltségben biztos van eltérés, az évjáraton túl. A lényeg, hogy amig nálad a vételár, addig Te vagy az Úr. Utána nem. Azt vedd meg ami Neked tetszik és SOKAT nézz meg, hogy legyen viszonyítási alapod.
Idézetet írta: Gabor8308 - 2017.04.03 hétfő, 11:00:26
Teljesen jogos, és abszolút egyetértek, de akkor is átlépi az ára a limitemet. Az autó persze vitathatatlanul szép.
Nem sürgős szerencsére a vásárlás, ráérek keresgélni.
Azért lehet megnézem valamelyik nap...pláne ennyi ajánlgatás után... vagy mindenki százalékot kap az eladás után?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.03 hétfő, 11:25:20 írta danidoki
»
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Gabor8308
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10837 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 11:31:45 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.04.03 hétfő, 11:18:12
No. Ha elmész egy autót venni ( és most tekintsünk el a konkrét autóktól), azért számítsd ki - hozzávetőlegesen, akár egy szervizajánlat alapján - , hogy melyikre mennyit kell költeni. Így lehet, hogy nem 300e Ft. lesz a differencia. Csak nem a vételárban lesz a diffi, hanem a vételt követő 6 hónapon belüli ráköltések összegében.
Mindenesetre, ami füstől, meg fingva áll le, arra biztos kell költeni
. És az a konkrét autó, amit belinkeltél az egy "Alap Trend". A lényeg, hogy amig nálad a vételár, addig Te vagy az Úr. Utána nem.
Kalkulálok ezzel. Ezért kérdeztem meg, hogy pl ennek a problémának az orvoslása milyen költségekkel járhat.
Azon a konkrét autón már túl vagyok.
Nem várom én, hogy a fórumtagok válasszanak helyettem és megmondják mi a tuti...csak igyekszem minél több infót begyűjteni és ismereteim, illetve a tárcámhoz képest a legjobb döntést meghozni. Nem az a típusú vásárló vagyok azért, aki odamegy és rábök egyre, mert szép a színe - pedig kreatív szakmában dolgozom.
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10838 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 11:33:44 »
Idézetet írta: Gabor8308 - 2017.04.03 hétfő, 11:31:45
Kalkulálok ezzel. Ezért kérdeztem meg, hogy pl ennek a problémának az orvoslása milyen költségekkel járhat.
Azon a konkrét autón már túl vagyok.
Nem várom én, hogy a fórumtagok válasszanak helyettem és megmondják mi a tuti...csak igyekszem minél több infót begyűjteni és ismereteim, illetve a tárcámhoz képest a legjobb döntést meghozni. Nem az a típusú vásárló vagyok azért, aki odamegy és rábök egyre, mert szép a színe - pedig kreatív szakmában dolgozom.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10839 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 14:01:56 »
Idézetet írta: atti1848 - 2017.04.03 hétfő, 11:07:32
Köszönöm, ez korrekt válasz.
Hova érdemes elvinni Budapesten belül, hogy megnézessem, pl, ha Turbó tisztítást kell csináltatnom vagy EGR szelep csere vagy tisztítás ?. Érdemes időközönként a turbót tisztíttatni vagy hogyan kell karban tartani? Mennyibe kerülne egy EGR szelep csere? Sajnos nem értek ezekhez ezért szeretném megtudni.
Köszönöm.
Szia!
Maga a turbó leszerelését bármelyik autószerelő meg tudja csinálni, nem ördöngőség. Azt hogy szétszedi-e avagy sem, azt már szerelő válogatja. Ha olyan helyre viszed ahova sok VW dieselt hordanak, biztosan rutinos a szétszedésben, jellemző betegség a PDTDI-nél a geoemtria lekormolódása, szétszedéssel, tisztítással szokták orvosolni... (youtube is tele van iylen videókkal)
Ezzel rosszat nem teszel, biztosan jobb lesz tőle az autó... Egyúttal az EGR szelepet is érdemes kipucoltatni, nem tart sokáig... A szerelő meg amúgy is átnézi az egészet, lehetséges talál még más "rendellenességet" is...
A turbó szétszedését lehet nem az első lépcsőben fogja vállalni, mert az a legnagyobb munka, s ha van más oka is a gyengeségenek akkor lehet nem is kell hozzányúlni... Még egy fontos dolog ! A turbót vezérlő vákuumszelep is lehet "gyengécske", a kopottságtól. 2.0 Tdci esetében felcserélhető a másik vákuumszeleppel , ami a leállító csappantyút vezérli. (az a kevesebb működés miatt kevésbé elhasználódott). A két szelep teljesen azonos.
Remélem tudtam segíteni !
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
atti1848
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10840 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 14:53:22 »
Idézetet írta: mondeofan - 2017.04.03 hétfő, 14:01:56
Szia!
Maga a turbó leszerelését bármelyik autószerelő meg tudja csinálni, nem ördöngőség. Azt hogy szétszedi-e avagy sem, azt már szerelő válogatja. Ha olyan helyre viszed ahova sok VW dieselt hordanak, biztosan rutinos a szétszedésben, jellemző betegség a PDTDI-nél a geoemtria lekormolódása, szétszedéssel, tisztítással szokták orvosolni... (youtube is tele van iylen videókkal)
Ezzel rosszat nem teszel, biztosan jobb lesz tőle az autó... Egyúttal az EGR szelepet is érdemes kipucoltatni, nem tart sokáig... A szerelő meg amúgy is átnézi az egészet, lehetséges talál még más "rendellenességet" is...
A turbó szétszedését lehet nem az első lépcsőben fogja vállalni, mert az a legnagyobb munka, s ha van más oka is a gyengeségenek akkor lehet nem is kell hozzányúlni... Még egy fontos dolog ! A turbót vezérlő vákuumszelep is lehet "gyengécske", a kopottságtól. 2.0 Tdci esetében felcserélhető a másik vákuumszeleppel , ami a leállító csappantyút vezérli. (az a kevesebb működés miatt kevésbé elhasználódott). A két szelep teljesen azonos.
Remélem tudtam segíteni !
Üdv.: Peti
Nagyon köszönöm. Felveszem a kapcsolat egy szerelővel, aki már csinált ilyet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Izzitogyertya TDCI
«
Új hozzászólás #10841 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 18:59:22 »
Idézetet írta: Trekxc - 2017.04.03 hétfő, 09:54:06
Sziasztok,
Sztm most telen engem is utolert az izzitogyertya problema.
Erdekes, hogy nem tapasztaltam semmi rendellenesseget, mert futott garazsbol indul az auto, de felmentuk eszakra sielni es meg -6-ban is tette a dolgat, de 2 reggel is hidegebb volt -9 -10 fok na ott mar csak tobbszori inditozasra kapta el. Meg is lepodtem ez a par fok mar szamit?
A lenyeg, hogy a 9 eves gyertyakat most nyaron kicserelem es probakent levettem a legszelsot, hogy megnezzem mire szamithatok. Nagyon konnyen kijott meg is lepodtem(mint Alfnak) es gyari NGK-s volt benne..
Az uzemanyag szuro alattiakhoz meg be kell ruhaznom valami hosszu telefonos fogora, ahogy Alf irta nelkuluk nem megy
Udv, bb
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Izzitogyertya TDCI
«
Új hozzászólás #10842 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 19:20:22 »
Idézetet írta: Trekxc - 2017.04.03 hétfő, 09:54:06
Sziasztok,
Sztm most telen engem is utolert az izzitogyertya problema.
Erdekes, hogy nem tapasztaltam semmi rendellenesseget, mert futott garazsbol indul az auto, de felmentuk eszakra sielni es meg -6-ban is tette a dolgat, de 2 reggel is hidegebb volt -9 -10 fok na ott mar csak tobbszori inditozasra kapta el. Meg is lepodtem ez a par fok mar szamit?
A lenyeg, hogy a 9 eves gyertyakat most nyaron kicserelem es probakent levettem a legszelsot, hogy megnezzem mire szamithatok. Nagyon konnyen kijott meg is lepodtem(mint Alfnak) es gyari NGK-s volt benne..
Az uzemanyag szuro alattiakhoz meg be kell ruhaznom valami hosszu telefonos fogora, ahogy Alf irta nelkuluk nem megy
Udv, bb
2 perc alatt kifordítható a szűrőház a helyéről
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Izzitogyertya TDCI
«
Új hozzászólás #10843 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 19:21:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.03 hétfő, 19:20:22
2 perc alatt kifordítható a szűrőház a helyéről
a telefonos fogót akkor sem ússza meg.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Izzitogyertya TDCI
«
Új hozzászólás #10844 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 20:13:19 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.03 hétfő, 19:21:58
a telefonos fogót akkor sem ússza meg.
az ok, de akkor nem kell 2-3 csuklós fél méteres fogó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Izzitogyertya TDCI
«
Új hozzászólás #10845 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 20:17:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.03 hétfő, 20:13:19
az ok, de akkor nem kell 2-3 csuklós fél méteres fogó
nem találom,hol volt szó ilyenről?
A fogó azért kell,mert nagyon kicsi a hely,és mélyre kell bekapatni,és a vezetéket sem lehet mással le fel tenni a gyertyára.
Vagy kell egy 3éves gyerekkéz....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10846 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 20:37:46 »
Helló!
Tudna valaki olyan ebay-es linket adni, ahol biztosan az autóhoz való EGR lezáró lemezt tudnék vásárolni?
Köszi!
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10847 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 20:40:05 »
Idézetet írta: steve78 - 2017.04.03 hétfő, 20:37:46
Helló!
Tudna valaki olyan ebay-es linket adni, ahol biztosan az autóhoz való EGR lezáró lemezt tudnék vásárolni?
Köszi!
http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-valve-blanking-plate-Ford-2-0-TDCi-Mk4-Mondeo-C-Max-S-Max-Focus-Kuga-Galaxy-/111437402852
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10848 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 20:41:22 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.03 hétfő, 20:40:05
http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-valve-blanking-plate-Ford-2-0-TDCi-Mk4-Mondeo-C-Max-S-Max-Focus-Kuga-Galaxy-/111437402852
Na ez szerintem pont nem. Mert az övé euro5-ös... faceliftes...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10849 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 20:41:55 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.03 hétfő, 20:40:05
http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-valve-blanking-plate-Ford-2-0-TDCi-Mk4-Mondeo-C-Max-S-Max-Focus-Kuga-Galaxy-/111437402852
, Bár ez az eladó nem postáz Magyarországra.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Oldalak:
1
...
210
211
212
213
214
215
216
[
217
]
218
219
220
221
222
223
224
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ