Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:48:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 217 218 219 220 221 222 223 [224] 225 226 227 228 229 230 231 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254943 alkalommal)
0 Felhasználó és 99 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11150 Dátum: 2017.06.09 péntek, 06:48:47 »

na most jól megnyugtattál, nekem is onnan jött vigyor3

Nem jelent semmit, beszállító még lehet másik....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Denny05
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #11151 Dátum: 2017.06.09 péntek, 10:05:56 »

Sziasztok. 2000TDCI MK4 mondeom tegnap egy előzèsnèl megtorpant, majd hibaüzenet jelent meg. Engine malfunction. Leàllítàs utàn eltünt az üzenet, de kb 2000es fordulatnàl ùjra jelzett. 3-4hibaüzenet utàn felvillant a motorkòd làmpa. Az autó indul, egyenletesen jàr, felpörög a motor, de terhelèsre előjön az üzenet èn nem megy úgy a kocsi. Holnap viszem hibakòd olvasàsra csak nagyon idegesít mi lehet vele. Valakinek esetleg nem volt ilyen?
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11152 Dátum: 2017.06.09 péntek, 10:07:38 »

Sziasztok. 2000TDCI MK4 mondeom tegnap egy előzèsnèl megtorpant, majd hibaüzenet jelent meg. Engine malfunction. Leàllítàs utàn eltünt az üzenet, de kb 2000es fordulatnàl ùjra jelzett. 3-4hibaüzenet utàn felvillant a motorkòd làmpa. Az autó indul, egyenletesen jàr, felpörög a motor, de terhelèsre előjön az üzenet èn nem megy úgy a kocsi. Holnap viszem hibakòd olvasàsra csak nagyon idegesít mi lehet vele. Valakinek esetleg nem volt ilyen?

Hibakódból majd kiderül. Nekem a koszos EGR beragadása miatt dobott ilyeneket véletlenszerűen. Kipucoltuk, azóta is jó.  Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Denny05
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #11153 Dátum: 2017.06.09 péntek, 10:20:57 »

Hibakódból majd kiderül. Nekem a koszos EGR beragadása miatt dobott ilyeneket véletlenszerűen. Kipucoltuk, azóta is jó.  Wink
Bìzom benne h nekem is csak vmi ilyesmi dolog lesz. Köszi Smiley
Naplózva
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #11154 Dátum: 2017.06.09 péntek, 12:44:09 »

Üdv.Mk4 2.0 140le mondeo-t szeretnék venni napokon belül.A tapasztalatokra lennék kíváncsi miket nézzek az autón és mik a hátulütők.300e km futott autórol van szó.Köszönöm mindenkinek aki megtisztel hozzászólásával és nem azt írja hogy olvasgass a fórumon.

Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11155 Dátum: 2017.06.09 péntek, 13:05:42 »

Bìzom benne h nekem is csak vmi ilyesmi dolog lesz. Köszi Smiley
Majd a hibakóddal gyere vissza, aztán valaki megszakérti.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #11156 Dátum: 2017.06.09 péntek, 13:06:08 »

normál.ha csak ekkor hallod,akkor semmi baj.az új is ilyen.a szerkezétéből adódóan van ez a koppanás a terhelés váltás hatásásra.

Hideg motornál hallom néha nagy ritkán ugyan ezt a pattanó hangot kicsit hangosabban (bár ez a többi zaj hiánya miatt tűnhet annak) főleg téli hidegben. Most nyáron nehéz előcsalni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11157 Dátum: 2017.06.09 péntek, 17:22:56 »

Üdv.Mk4 2.0 140le mondeo-t szeretnék venni napokon belül.A tapasztalatokra lennék kíváncsi miket nézzek az autón és mik a hátulütők.300e km futott autórol van szó.Köszönöm mindenkinek aki megtisztel hozzászólásával és nem azt írja hogy olvasgass a fórumon.


300ekm.....ellenőrizd,hogy nincs-e túl nagy kartel gáz.turbónyomás megvan-e rendesen.fékek futómű,kormánymű.
hátulütők: ha valami xar rajta,az pénzbe fog kerülni.Így azt vagy alkudd bele,vagy kalkulálj egy kis félretett pénzzel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11158 Dátum: 2017.06.10 szombat, 17:42:50 »

Erdekes a szivooldal kormolodasa normalisan mukodo es szoftveresen csalos dizelnel:

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/06/10/igy_tedd_tonkre_az_autod/

19:40 percnel, bocs, ha mar volt...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Denny05
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #11159 Dátum: 2017.06.10 szombat, 17:47:34 »

Nem jelent semmit, beszállító még lehet másik....
Majd a hibakóddal gyere vissza, aztán valaki megszakérti.  vigyor3
Meg is lett a hiba. Légtömegmérő. Féktisztítóval àtfújkàltam, jobb lett mint volt de még mindíg nem jó. Lehet csere lesz.
Naplózva
Csaba8164
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #11160 Dátum: 2017.06.10 szombat, 22:16:51 »

Sziasztok!

Tanácsot kérnék, hátha valaki tudja a választ:

A helyzet a következő, van egy majdnem 5 éves 1.6 TDCi Econetic MOndeo, külföldről hozattam tavalyi évben. AZ elmúlt két hónapban párszor leállt a motor, így elvittem egy szerelőhöz, akit egy jó Fordos ismerősőm javasolt nyugodt szívvel - azaz nem csak úgy bevittem egy ismeretlenhez.
A diagnosztika és a hibaüzenetek után kideürlt, hogy porlasztócsúcs hiba lehet, amit a bevizsgálás be is bizonyított; mind a négy rossz.
A héten ki is lettek cserélve gyárilag felújítottra, de a hibajelenségek a következőek:
- 2200-es fordulaton kicsit megorpan
- folyamatos menetnél (pl: 120-as tempónál) gyorsításkor motorhiba jelenik meg a kijelzőn, ami kb. 2 mp múlva el is tűnik, de a motor épphogy lead némi telejsítményt, ami arra elég, hogy biztonságosan lehúzódjak a leállóba. Újra indítom és mintha semmi nem történt volna megy megint. ÉS persze ugyanezt csinálja utána is. 0-ról való gyorsításnál, kihuzatva nem produkálja a motorhibát.

Visszavittem, és a hibaüzenet alapján magasnyomású rendszerrel lehet gond.
Azt is olvastam, meg modta a szerelő, hogy a porlasztók most "tanulófázisban vannak".

MI lehet a gond, a magasnyomású hiba jelenség mit is jelent?

KÖszi a válaszokat előre is.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11161 Dátum: 2017.06.11 vasárnap, 02:23:00 »

Sziasztok!

Tanácsot kérnék, hátha valaki tudja a választ:

A helyzet a következő, van egy majdnem 5 éves 1.6 TDCi Econetic MOndeo, külföldről hozattam tavalyi évben. AZ elmúlt két hónapban párszor leállt a motor, így elvittem egy szerelőhöz, akit egy jó Fordos ismerősőm javasolt nyugodt szívvel - azaz nem csak úgy bevittem egy ismeretlenhez.
A diagnosztika és a hibaüzenetek után kideürlt, hogy porlasztócsúcs hiba lehet, amit a bevizsgálás be is bizonyított; mind a négy rossz.
A héten ki is lettek cserélve gyárilag felújítottra, de a hibajelenségek a következőek:
- 2200-es fordulaton kicsit megorpan
- folyamatos menetnél (pl: 120-as tempónál) gyorsításkor motorhiba jelenik meg a kijelzőn, ami kb. 2 mp múlva el is tűnik, de a motor épphogy lead némi telejsítményt, ami arra elég, hogy biztonságosan lehúzódjak a leállóba. Újra indítom és mintha semmi nem történt volna megy megint. ÉS persze ugyanezt csinálja utána is. 0-ról való gyorsításnál, kihuzatva nem produkálja a motorhibát.

Visszavittem, és a hibaüzenet alapján magasnyomású rendszerrel lehet gond.
Azt is olvastam, meg modta a szerelő, hogy a porlasztók most "tanulófázisban vannak".

MI lehet a gond, a magasnyomású hiba jelenség mit is jelent?

KÖszi a válaszokat előre is.
kéne a pontos hibakód, amit olyankor kiad

olyan, hogy tanulóüzemmód nincs, az csak leterelés
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11162 Dátum: 2017.06.11 vasárnap, 10:19:12 »

kéne a pontos hibakód, amit olyankor kiad

olyan, hogy tanulóüzemmód nincs, az csak leterelés

Főleg nem a porlasztók (helyesen befecskendezők) tanulnak. A motorvezérlő tud(na) tanulni.




ui: MB dízeleknél van több üzemmódhoz tartozó adaptáció.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11163 Dátum: 2017.06.11 vasárnap, 14:24:10 »

Sziasztok!

Tanácsot kérnék, hátha valaki tudja a választ:

A helyzet a következő, van egy majdnem 5 éves 1.6 TDCi Econetic MOndeo, külföldről hozattam tavalyi évben. AZ elmúlt két hónapban párszor leállt a motor, így elvittem egy szerelőhöz, akit egy jó Fordos ismerősőm javasolt nyugodt szívvel - azaz nem csak úgy bevittem egy ismeretlenhez.
A diagnosztika és a hibaüzenetek után kideürlt, hogy porlasztócsúcs hiba lehet, amit a bevizsgálás be is bizonyított; mind a négy rossz.
A héten ki is lettek cserélve gyárilag felújítottra, de a hibajelenségek a következőek:
- 2200-es fordulaton kicsit megorpan
- folyamatos menetnél (pl: 120-as tempónál) gyorsításkor motorhiba jelenik meg a kijelzőn, ami kb. 2 mp múlva el is tűnik, de a motor épphogy lead némi telejsítményt, ami arra elég, hogy biztonságosan lehúzódjak a leállóba. Újra indítom és mintha semmi nem történt volna megy megint. ÉS persze ugyanezt csinálja utána is. 0-ról való gyorsításnál, kihuzatva nem produkálja a motorhibát.

Visszavittem, és a hibaüzenet alapján magasnyomású rendszerrel lehet gond.
Azt is olvastam, meg modta a szerelő, hogy a porlasztók most "tanulófázisban vannak".

MI lehet a gond, a magasnyomású hiba jelenség mit is jelent?

KÖszi a válaszokat előre is.
az vészüzem.
a nagynyomású hiba szerintem a nagynyomású szivattyú hibája lehet,hiszen az nem lett felújítva, a csúcsok viszont attól mehettek tönkre,hogy a szivattyú televágta őket fémreszelékkel.szóval a nagynyomású szivattyú is felújítás előtt áll(hat).
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #11164 Dátum: 2017.06.11 vasárnap, 17:46:27 »

300ekm.....ellenőrizd,hogy nincs-e túl nagy kartel gáz.turbónyomás megvan-e rendesen.fékek futómű,kormánymű.
hátulütők: ha valami xar rajta,az pénzbe fog kerülni.Így azt vagy alkudd bele,vagy kalkulálj egy kis félretett pénzzel.
Kb. 500e szánok még a gondokra.De ha lehet nem akarom rákölteni.
Naplózva
Csaba8164
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #11165 Dátum: 2017.06.11 vasárnap, 18:18:16 »

az vészüzem.
a nagynyomású hiba szerintem a nagynyomású szivattyú hibája lehet,hiszen az nem lett felújítva, a csúcsok viszont attól mehettek tönkre,hogy a szivattyú televágta őket fémreszelékkel.szóval a nagynyomású szivattyú is felújítás előtt áll(hat).

Koszonom a valaszokat!

Mennyibe kerülhet egy ilyen felújítás, mire számolják meg? Az új porlasztokat nem teheti tönkre 150 km menet alatt? Gondolom kímélve menjek vele - holnap viszem vissza?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11166 Dátum: 2017.06.11 vasárnap, 18:31:56 »

Főleg nem a porlasztók (helyesen befecskendezők) tanulnak. A motorvezérlő tud(na) tanulni.




ui: MB dízeleknél van több üzemmódhoz tartozó adaptáció.
porlasztókról volt kérdés, én arra írtam hogy nincs öntanulás, azt hittem egyértelmű vigyor3

motorvezérlő, váltóvezérlő tud "tanulni" de ahogy írod egyik se injektorral kapcsolatosan
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11167 Dátum: 2017.06.11 vasárnap, 18:46:43 »

porlasztókról volt kérdés, én arra írtam hogy nincs öntanulás, azt hittem egyértelmű vigyor3

motorvezérlő, váltóvezérlő tud "tanulni" de ahogy írod egyik se injektorral kapcsolatosan

Tudom mire írtad.
Befecskendező. Ezt több, mint egy porlasztó. Smiley

Nem azt írtam, hogy nem injektorral kapcsolatosan tanulnak, hanem pont igen. A Merci dízeleknél van több tartomány, ahol adaptáció történik. Az alap IMA kód beírása után is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szabze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #11168 Dátum: 2017.06.11 vasárnap, 19:49:24 »

Sziasztok!
Szeretnék kérdezni a nálam tapasztaltaktól! Egy 2011 évjáratú mk4 1.6TDCI econetik motorral szerelt autóról kérdeznék.
Hidegen pár percig alapjáraton egyenetlen a motor járása (kis zökkenések rángásokat érzek), és füstöl is . A füstölés elöbb megszünik mint az egyenetlen motor járás. Szoktam várni vele pár percet indulás eljött had melegedjen. Ettől függetlenül az autó és a motorja is rendesen müködik.
Valamint az izzítás visszajelzőkről kérdezném, hogy mikor kell jeleznie?
Egy hónapja van meg az autó, de még nem láttam , hogy jelzett volna indítás eljött.
Köszi!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11169 Dátum: 2017.06.11 vasárnap, 19:51:55 »

Sziasztok!
Szeretnék kérdezni a nálam tapasztaltaktól! Egy 2011 évjáratú mk4 1.6TDCI econetik motorral szerelt autóról kérdeznék.
Hidegen pár percig alapjáraton egyenetlen a motor járása (kis zökkenések rángásokat érzek), és füstöl is . A füstölés elöbb megszünik mint az egyenetlen motor járás. Szoktam várni vele pár percet indulás eljött had melegedjen. Ettől függetlenül az autó és a motorja is rendesen müködik.
Valamint az izzítás visszajelzőkről kérdezném, hogy mikor kell jeleznie?
Egy hónapja van meg az autó, de még nem láttam , hogy jelzett volna indítás eljött.
Köszi!

Első körben ellenőrizni kell az izzítógyertyákat, szükség szerint cserélni.

Hiba volt ezt a motort választani.  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szabze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #11170 Dátum: 2017.06.11 vasárnap, 19:58:36 »

A izzító gyertyákat ma délután néztem meg. Egyik sem szakaszt és egyenként kipróbálva 30 A áramfelvétellel indul.
Viszont nem tudtam izzításra bírni az autót indítás eljött! De meleg is volt a motor.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11171 Dátum: 2017.06.11 vasárnap, 20:12:46 »

A izzító gyertyákat ma délután néztem meg. Egyik sem szakaszt és egyenként kipróbálva 30 A áramfelvétellel indul.
Viszont nem tudtam izzításra bírni az autót indítás eljött! De meleg is volt a motor.

Átlagosan a cr +5°C felett nem előizzít. Viszont utána ha szükséges, működteti.

Ha jók az izzítók, akkor befecskendezőket kell elvinni próbapadi bevizsgálásra.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Denny05
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #11172 Dátum: 2017.06.11 vasárnap, 20:17:08 »

A izzító gyertyákat ma délután néztem meg. Egyik sem szakaszt és egyenként kipróbálva 30 A áramfelvétellel indul.
Viszont nem tudtam izzításra bírni az autót indítás eljött! De meleg is volt a motor.
Szia. Én is nemrèg vettem a mondeomat. Igaz az 2.0tdci de ugyan ezt tapasztaltam. Utàaolvastam és azt tudtam meg h hőmérsékletfüggő. Ilyen melegben nem izzìt. Amikor adod rà a gyujtàst figyeld meg h felvillan az izzìtàs fél màsodpercre.
Naplózva
KáZé
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #11173 Dátum: 2017.06.11 vasárnap, 21:58:33 »

Tegnap autópályára történő felhajtás közben elég bő gázzal gyorsítottam, 4-es sebességfokozatot épp elváltottam 120 körül amikor becsippant és motorhibát jelzett a kocsi, valamint letiltott és nem tudtam gyorsítani, csak lassult. Pont be tudtam gurulni egy pihenőbe ahol leállítottam majd ujra beindítottam. Azóta nem jött újra a motorhiba üzenet. Sajnos hiba kódot nem tudok magamnak kiolvasni. Úgy olvastam itt a fórumon, hogy EGR szelep okozhat ilyen problémát. Viszont nem értem, hogy akkor azóta miért nem jött elő? Mi lehet a gond?
Naplózva

Mondeo MK4 kombi (2011), 2.0 fl, 163le, 340nm + chip
szabze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #11174 Dátum: 2017.06.11 vasárnap, 22:14:54 »

Szia. Én is nemrèg vettem a mondeomat. Igaz az 2.0tdci de ugyan ezt tapasztaltam. Utàaolvastam és azt tudtam meg h hőmérsékletfüggő. Ilyen melegben nem izzìt. Amikor adod rà a gyujtàst figyeld meg h felvillan az izzìtàs fél màsodpercre.
Szia!
Már kerestem a műszerfalon, hogy hol van az izzítás visszajelző, de az elmúlt egy hónapban én nem láttam felvillanni. Annyira nem, hogy a helyét sem tudtam, hogy hol kellene néznem. Ma találtam meg közelről lámpával, hogy a fordulatszám mérő mutató tengelye felett középen keresendő. Lehet, hogy nem izzít környezeti hömérséklet miatt utóizzítást meg hiba miatt nem csinál?
 Van értelme kiolvastatni a hivalkodókat?Az adhat erre választ?
Naplózva
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #11175 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 04:12:13 »

Szia!
Már kerestem a műszerfalon, hogy hol van az izzítás visszajelző, de az elmúlt egy hónapban én nem láttam felvillanni. Annyira nem, hogy a helyét sem tudtam, hogy hol kellene néznem. Ma találtam meg közelről lámpával, hogy a fordulatszám mérő mutató tengelye felett középen keresendő. Lehet, hogy nem izzít környezeti hömérséklet miatt utóizzítást meg hiba miatt nem csinál?
 Van értelme kiolvastatni a hivalkodókat?Az adhat erre választ?

Nekem FL elötti 2.0tdci van. Ledeztem az izzítórelét a dpf tisztítás miatt. Van izzítás ilyenkor is. legalább egy percig,miután jár még a motor.de nem jelzi ki a műszerfal
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11176 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 10:38:47 »

Srácok,

QXBA motorkódhoz melyik szíj való? Most 6Pk1846 van fenn (Ford logós), de a programok a 6Pk1842-őt hozzák. Logikus nyilván az előbbi, de azért gondoltam rákérdezek, ha már valaki cserélt.

Köszi!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11177 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 10:44:54 »

Srácok,

QXBA motorkódhoz melyik szíj való? Most 6Pk1846 van fenn (Ford logós), de a programok a 6Pk1842-őt hozzák. Logikus nyilván az előbbi, de azért gondoltam rákérdezek, ha már valaki cserélt.

Köszi!

Nézesd ki gyári, Ford rajzból... lehet Laci be volt tintázva, és az utolsó számot elbaxta...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Peak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #11178 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 10:46:08 »

Kérdés: vajon tényleg olyan zavaróan hangos egy 2.0L TDCi motor egy Mondeoban, mint ahogy a népítéletben egyesek panaszkodnak rá?
A kipróbálás előtt vagyok, szubjektiv támpontokat vadászok, hogy mire figyeljek. Köszönöm! Smiley
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi Titanium+ 163LE (2014/9)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11179 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 10:47:56 »

Kérdés: vajon tényleg olyan zavaróan hangos egy 2.0L TDCi motor egy Mondeoban, mint ahogy a népítéletben egyesek panaszkodnak rá?
A kipróbálás előtt vagyok, szubjektiv támpontokat vadászok, hogy mire figyeljek. Köszönöm! Smiley

Hülyeség. Ülj be más dízelbe is, vagy egy mk3 tdci-be. A dízel alapvetően kerregősebb, de pl. autópályán sokkal halkabb, ott a benzines már üvölt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11180 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 11:27:32 »

Ford gyári rajzot hol találok? Egyszer más részegység kapcsán megtaláltam, de van olyan, hogy - ahogy a BMW-nél az ETK-n - végig tudok menni az egész autón?

Mert pld. Dayco a 1842 és 46-ot, a Conti a 1845-öt hozza. Szerintem így, hogy a Conti a 45-öt hozza, inkább a 46-os gyári méret lesz a nyerő, de tényleg lássuk a rajzot.

Köszi.

D.
Nézesd ki gyári, Ford rajzból... lehet Laci be volt tintázva, és az utolsó számot elbaxta...  eplus2
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11181 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 11:33:43 »

Ford gyári rajzot hol találok? Egyszer más részegység kapcsán megtaláltam, de van olyan, hogy - ahogy a BMW-nél az ETK-n - végig tudok menni az egész autón?

Mert pld. Dayco a 1842 és 46-ot, a Conti a 1845-öt hozza. Szerintem így, hogy a Conti a 45-öt hozza, inkább a 46-os gyári méret lesz a nyerő, de tényleg lássuk a rajzot.

Köszi.

D.

Vannak itt páran, akik hozzáférnek gyári rajzokhoz. De szerintem talán az is működik, hogyha írsz a nagyautós topikba, hogy alvázszám alapján segítsen megnézni melyik való bele.

Egyébként igen, az ecat alvázszám alapján csak azokat az alkatrészeket dobja fel, ami való az autóhoz.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mentatea
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Új hozzászólás #11182 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 11:39:28 »

Kérdés: vajon tényleg olyan zavaróan hangos egy 2.0L TDCi motor egy Mondeoban, mint ahogy a népítéletben egyesek panaszkodnak rá?
A kipróbálás előtt vagyok, szubjektiv támpontokat vadászok, hogy mire figyeljek. Köszönöm! Smiley

A facelift utáni HDI-k már kifejezetten normális hanggal bírnak. Nem hangosak, a korábbi TDCi-kkel összevetve "üvölt" a különbség. Szerintem.
Meg jó az autó hangszigetelése. Wink
Naplózva

Mondeo Turnier Mk4 FL 2012/06 2.0TDCI 163LE
Mondeo Turnier Mk5 FL 2021/11 Hybrid
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #11183 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 11:59:31 »

Srácok,

QXBA motorkódhoz melyik szíj való? Most 6Pk1846 van fenn (Ford logós), de a programok a 6Pk1842-őt hozzák. Logikus nyilván az előbbi, de azért gondoltam rákérdezek, ha már valaki cserélt.

Köszi!

Hátha ez segít: http://mondeo.hu/index.php?topic=24682.0

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11184 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 14:19:17 »

Kérdés: vajon tényleg olyan zavaróan hangos egy 2.0L TDCi motor egy Mondeoban, mint ahogy a népítéletben egyesek panaszkodnak rá?
A kipróbálás előtt vagyok, szubjektiv támpontokat vadászok, hogy mire figyeljek. Köszönöm! Smiley
Nekem az mk1 1.8 benzin után nem tűnik hangosabbnak, bár annak azért szebb hangja volt.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #11185 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 15:05:20 »

Nézesd ki gyári, Ford rajzból... lehet Laci be volt tintázva, és az utolsó számot elbaxta...  eplus2
Csak nem azt feltételezted rólam, hogy én cseréltem ki?  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #11186 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 15:06:46 »

Ford gyári rajzot hol találok? Egyszer más részegység kapcsán megtaláltam, de van olyan, hogy - ahogy a BMW-nél az ETK-n - végig tudok menni az egész autón?

erre gondolsz?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Denny05
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #11187 Dátum: 2017.06.13 kedd, 13:29:37 »

Szia!
Már kerestem a műszerfalon, hogy hol van az izzítás visszajelző, de az elmúlt egy hónapban én nem láttam felvillanni. Annyira nem, hogy a helyét sem tudtam, hogy hol kellene néznem. Ma találtam meg közelről lámpával, hogy a fordulatszám mérő mutató tengelye felett középen keresendő. Lehet, hogy nem izzít környezeti hömérséklet miatt utóizzítást meg hiba miatt nem csinál?
 Van értelme kiolvastatni a hivalkodókat?Az adhat erre választ?

Pròbàlj meg egy led tesztet ,hogy egyàltalàn jò e a visszajelző.
A fedélzeti computer ok gombjàt nyomjad folyamatosan majd eközben add rà a gyujtàst. Ok gombal tudsz léptetni.
Naplózva
Denny05
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #11188 Dátum: 2017.06.13 kedd, 13:37:57 »

Tegnap autópályára történő felhajtás közben elég bő gázzal gyorsítottam, 4-es sebességfokozatot épp elváltottam 120 körül amikor becsippant és motorhibát jelzett a kocsi, valamint letiltott és nem tudtam gyorsítani, csak lassult. Pont be tudtam gurulni egy pihenőbe ahol leállítottam majd ujra beindítottam. Azóta nem jött újra a motorhiba üzenet. Sajnos hiba kódot nem tudok magamnak kiolvasni. Úgy olvastam itt a fórumon, hogy EGR szelep okozhat ilyen problémát. Viszont nem értem, hogy akkor azóta miért nem jött elő? Mi lehet a gond?

Szia.Nekem is ez volt nemrég. Légtömegmérő volt a bűnös. Vedd ki, tisztítsd meg aztàn hàtha.
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11189 Dátum: 2017.06.13 kedd, 23:53:42 »

Ez volt biza! Köszi.

Gyári nevezzük (ETK szerinti) cikkszámot megtaláltam, itt aftermarketben a Contit hozza 6Pk1845-öt, így valószínű, hogy ezt vagy a 46-os veszem, vagy a gyárit Smiley.
 Utóbbi van fenn egyébként, de látok rajta egy kb 2 mm-es sérülés az egyik szélénél, mintha be lenne szakadva egy kicsit. Ugye ezt nem látni, csak ha épp úgy álla a szíj, hogy fent van a hibás rész....


erre gondolsz?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #11190 Dátum: 2017.06.14 szerda, 20:15:49 »

Szia.Nekem is ez volt nemrég. Légtömegmérő volt a bűnös. Vedd ki, tisztítsd meg aztàn hàtha.

Szia, én is így jártam. 1 perc pihi után megint jó 2-3 hétig, majd egyre sűrűbben jött elő a megtorpanás - elgyengülés.
A megoldás EGR szelep kiégetése - 3000-3500 közti tartós folyamatos pörgetés kb 10 Km-en keresztül!
Utána soha nem jött elő  hehe
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
szabze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #11191 Dátum: 2017.06.14 szerda, 21:42:24 »

Pròbàlj meg egy led tesztet ,hogy egyàltalàn jò e a visszajelző.
A fedélzeti computer ok gombjàt nyomjad folyamatosan majd eközben add rà a gyujtàst. Ok gombal tudsz léptetni.
Szia! A kormányon lévő OK gombot kell folyamatosan nyomni miközben gyújtásra kapcsolom a kulccsal? A müszerfalba épített visszajelzőket így egyenként ki lehet próbálni?
Naplózva
szabze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #11192 Dátum: 2017.06.14 szerda, 22:07:26 »

Nekem FL elötti 2.0tdci van. Ledeztem az izzítórelét a dpf tisztítás miatt. Van izzítás ilyenkor is. legalább egy percig,miután jár még a motor.de nem jelzi ki a műszerfal
Szia! Én is feltételeztem, hogy az utó izzítást nem jelzi a müszerfalon. Megtaláltam a motortér jobb oldalán az izzítás vezérlöjét ahonnét egyenként van levezetékezve a négy izzító gyertya. Innét próbáltan ki egyenként a gyertyákat csak rövid ideig és közben mértem az áramfelvételt. De hogy hogyan kell önálló müködésre bírni ezt a vezérlőt még nem tudom. Hideg motor indításakor kellene áramot mérnem a vezérlőnél, de erre  még nem volt időm. Valamint az izzítás vezérlőben nincsenek érintkezők ha nem teljesen nyomtatott áramkörös a belselye. Így nem látható ha kapcsol. A vezérlő kap egy + egy -  és a négy gyertyához tartó négy vezetéket valamint kettő vékony vezetéket. Feltételezem, hogy eszeken keresztül kap valamilyen feszültséget + vagy - de nem mértem találomra próbálgatni.
Naplózva
MM.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #11193 Dátum: 2017.06.14 szerda, 22:18:48 »

Üdv! 2.2 TDCi-n cserélt már valamelyikőtök EGR szelepet? Nem igazan látom hogy fogok hozzáférni...
Naplózva

2009 Mondeo Titanium-S 2.2TDCI (175ps)
szabze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #11194 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 12:26:09 »

Pròbàlj meg egy led tesztet ,hogy egyàltalàn jò e a visszajelző.
A fedélzeti computer ok gombjàt nyomjad folyamatosan majd eközben add rà a gyujtàst. Ok gombal tudsz léptetni.
Köszi az infót! Kipróbáltam és a visszajelző müködik!
Még kérdezném, hogy miket lehet kiolvasni így? Van erről leírás valahol? Nekem az teljesen ismeretlen volt ez eddíg!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11195 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 16:40:09 »

Üdv! 2.2 TDCi-n cserélt már valamelyikőtök EGR szelepet? Nem igazan látom hogy fogok hozzáférni...
szerintem aknáról a tűzfal felől odaférni... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bozokigabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



E-mail
« Új hozzászólás #11196 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 16:51:28 »

Sziasztok!
P2565     Turbófeltöltő töltőnyomás vezérlés helyzet érzékelő áramkör magas jelszint.
Ez pontosan mit jelent és,hogy javítható? Kb. 3 hónap alatt 2x dobott ilyen hibakódot. Előre is köszike!   
Naplózva

mk4 kombi Ghia TXBA
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #11197 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 21:08:16 »


Sziasztok!

Szerintem meg a 4 mm ekkora hosszban semmit sem jelent. A szíjfeszítő ezt tudja korrigálni.

Érdekességképpen: én épp most cseréltettem szíjfeszítőt, és generátor szabadonfutót. A jelenség, cicergő hang kezdetben, később induláskor fémes nyikkanás... A szíjfeszítőnek már nem volt ereje, csere után, lényegesen jobb lett, de végül a generátor szabadonfutó oldotta meg véglegesen a hang eltűnését.

Azóta síri csend, csak diesel "ketyegés", semmi ciripelés...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11198 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 23:21:52 »

Üdv Kolléga,

köszönöm írásod!

Végül 6Pk1845 lett, ez se nem 42, se nem 46. Conti mérete is ez, de végül Gates lett. Benzincsőben soha, de szíjban merem venni, ráadásul nem made in china vagy Italy, hanem Belgium Smiley

A szabadonfutót én is tervezem majdan cserélni a kefékkel együtt, nekem csak télen hidegindításnál van hangja az első 1-2 percben.

Üdv.
D.


Sziasztok!

Szerintem meg a 4 mm ekkora hosszban semmit sem jelent. A szíjfeszítő ezt tudja korrigálni.

Érdekességképpen: én épp most cseréltettem szíjfeszítőt, és generátor szabadonfutót. A jelenség, cicergő hang kezdetben, később induláskor fémes nyikkanás... A szíjfeszítőnek már nem volt ereje, csere után, lényegesen jobb lett, de végül a generátor szabadonfutó oldotta meg véglegesen a hang eltűnését.

Azóta síri csend, csak diesel "ketyegés", semmi ciripelés...

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Denny05
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #11199 Dátum: 2017.06.16 péntek, 11:40:13 »

Köszi az infót! Kipróbáltam és a visszajelző müködik!
Még kérdezném, hogy miket lehet kiolvasni így? Van erről leírás valahol? Nekem az teljesen ismeretlen volt ez eddíg!
Szia. Nincs mit. Én is youtube-on szoktam nézegetni videókat a mondeóról és onnan lestem el
Naplózva
Oldalak: 1 ... 217 218 219 220 221 222 223 [224] 225 226 227 228 229 230 231 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.