Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 09:44:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 220 221 222 223 224 225 226 [227] 228 229 230 231 232 233 234 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4720491 alkalommal)
0 Felhasználó és 115 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11300 Dátum: 2017.07.01 szombat, 12:07:52 »

Tegnap hazafele csak megjott a MIL lampa. Ma reggel megint hibatorles dpf tarolt ertek torles es indultam.
Keresztul Dobogokon aztan M3 Hatvanig versenytempoban. Semmi hibakod. Aztan kb 2 ora mulva inditanam de semmi. Vilagit a MIL. Ugyan az a P2002-es kod. Torles utan egybol indult. Megy mint a barom, nincs semmi eszreveheto.
Delutan indulok vissza, remelem nem lesz gond az uton.
Lehet barmi nagyob gond abbol ha torolgetem es igy hasznalom? Jovo heten elviszem valahova szervizbe, ez nem fog magatol rendbe jonni sajnos szomoru1

Mekkora a differenciál nyomás?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #11301 Dátum: 2017.07.01 szombat, 12:25:11 »

Mekkora a differenciál nyomás?
0.0 neha megjelenik a 0.1 kPa
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11302 Dátum: 2017.07.01 szombat, 12:30:14 »

0.0 neha megjelenik a 0.1 kPa

Hát ez olyan, mintha ott sem lenne. Vagyis a P2002 emiatt generálódhat, mert úgy érzi nincs az elvárt torlónyomás sem.
Milyen fordulatszámon nézted?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #11303 Dátum: 2017.07.01 szombat, 12:33:26 »

Hát ez olyan, mintha ott sem lenne. Vagyis a P2002 emiatt generálódhat, mert úgy érzi nincs az elvárt torlónyomás sem.
Milyen fordulatszámon nézted?
Fuggetlen a fordulatszamtol. (Allo helyzetben neztem)
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11304 Dátum: 2017.07.01 szombat, 12:51:00 »

Fuggetlen a fordulatszamtol. (Allo helyzetben neztem)

Nem alapjáraton kell,  de ha nem változik a fordulatszámra, akkor az nem jó.
Szerintem ellenőrizd a differenciálnyomás szenzor és a részecskeszűrő közötti csöveket.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #11305 Dátum: 2017.07.01 szombat, 12:59:33 »

Nem alapjáraton kell,  de ha nem változik a fordulatszámra, akkor az nem jó.
Szerintem ellenőrizd a differenciálnyomás szenzor és a részecskeszűrő közötti csöveket.
Forgattam 2-3000-ig de semmi. Csak allt a kocsi.
Szerintem is az erzekelessel lesz gond es a tevesen mert adatok okozak hibakodot.
Holnap megemelem a kocsit es megnezem.
Lehet belole baj ha tolok bele egy ujabb 100 km-t ma?

Es maxi  worship hogy a szombati ebed mellett segitettel!!!
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #11306 Dátum: 2017.07.01 szombat, 22:35:55 »

Forgattam 2-3000-ig de semmi. Csak allt a kocsi.
Szerintem is az erzekelessel lesz gond es a tevesen mert adatok okozak hibakodot.
Holnap megemelem a kocsit es megnezem.
Lehet belole baj ha tolok bele egy ujabb 100 km-t ma?

Es maxi  worship hogy a szombati ebed mellett segitettel!!!

Gázadásra azért fel kéne mennie többre is. Lehet, hogy a szenzor és a DPF közti gumitömlőkkel van gáz. Szerintem nem lehet baj abból, ha 100km-t így mész, mivel elvileg tegnap nyomtál neki egy statikus regent, nagyon eltömődve nem lehet.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #11307 Dátum: 2017.07.02 vasárnap, 05:51:12 »

Forgattam 2-3000-ig de semmi. Csak allt a kocsi.
Szerintem is az erzekelessel lesz gond es a tevesen mert adatok okozak hibakodot.
Holnap megemelem a kocsit es megnezem.
Lehet belole baj ha tolok bele egy ujabb 100 km-t ma?

Es maxi  worship hogy a szombati ebed mellett segitettel!!!

Nekem ennél a hibakódnál az egyik cső el volt égve a gyári hővédő harisnya alatt.csere után egyből akart regenerálni.Aztán jó is lett.
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #11308 Dátum: 2017.07.03 hétfő, 08:06:23 »

Gázadásra azért fel kéne mennie többre is. Lehet, hogy a szenzor és a DPF közti gumitömlőkkel van gáz. Szerintem nem lehet baj abból, ha 100km-t így mész, mivel elvileg tegnap nyomtál neki egy statikus regent, nagyon eltömődve nem lehet.
Hazaértünk, nem volt semmi pedig újabb rekordidőt futottam. Nyomtam neki a pályán, megmásztam vele Dobogókőt, de semmi. Nem gyulladt ki a lámpa. Indulásnál laptoppal néztem a diff. nyomást de semmi. 0.0, néha felugrott 0,1-re. Még az autópályára való felhajtásnál is néztem, hiába forgattam el akár 3500-ig, akkor se változott semmi. Megnéztem hazaérve, és benne volt a P2002, de MIL nem világított. Ma reggel munkába menet viszont a szokásos helyen enyhe gyorsításnál felvillant. Most már hagyom, ma hívom a szerelőt. Megemeltem a kocsit, de reménytelen akna nélkül ezt megnézni (legalábbis nekem).
Hátha itt az izzítókat is ki tudják cserélni meg a klímakuplungom is elkezdett újra csörögni szomoru1 Jövő héten nyaralás, remélem az alatt meglesz és nem kerül majd egy új autó árába a történet
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11309 Dátum: 2017.07.03 hétfő, 22:00:23 »

Hazaértünk, nem volt semmi pedig újabb rekordidőt futottam. Nyomtam neki a pályán, megmásztam vele Dobogókőt, de semmi. Nem gyulladt ki a lámpa. Indulásnál laptoppal néztem a diff. nyomást de semmi. 0.0, néha felugrott 0,1-re. Még az autópályára való felhajtásnál is néztem, hiába forgattam el akár 3500-ig, akkor se változott semmi. Megnéztem hazaérve, és benne volt a P2002, de MIL nem világított. Ma reggel munkába menet viszont a szokásos helyen enyhe gyorsításnál felvillant. Most már hagyom, ma hívom a szerelőt. Megemeltem a kocsit, de reménytelen akna nélkül ezt megnézni (legalábbis nekem).
Hátha itt az izzítókat is ki tudják cserélni meg a klímakuplungom is elkezdett újra csörögni szomoru1 Jövő héten nyaralás, remélem az alatt meglesz és nem kerül majd egy új autó árába a történet
az egyel lentebbi válaszban lesz a megoldás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11310 Dátum: 2017.07.03 hétfő, 22:13:27 »

az egyel lentebbi válaszban lesz a megoldás.

Már korábban ott volt.

"#11305 Dátum: 2017.07.01 szombat, 12:51:00"
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11311 Dátum: 2017.07.03 hétfő, 22:21:48 »

Már korábban ott volt.

"#11305 Dátum: 2017.07.01 szombat, 12:51:00"
de sehol nem olvastam,hogy meg is nézte volna őket.Pedig majdnem biztosan azért 0 a diferenciál nyomás. vagy lukas a kipufogó.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11312 Dátum: 2017.07.03 hétfő, 22:25:32 »

de sehol nem olvastam,hogy meg is nézte volna őket.Pedig majdnem biztosan azért 0 a diferenciál nyomás. vagy lukas a kipufogó.... vigyor3

"Megemeltem a kocsit, de reménytelen akna nélkül ezt megnézni (legalábbis nekem)."

Végül is nem nézte meg, de megpróbálta....   vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.03 hétfő, 22:30:57 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11313 Dátum: 2017.07.03 hétfő, 22:26:57 »

"Megemeltem a kocsit, de reménytelen akna nélkül ezt megnézni (legalábbis nekem)."

Végül is nem néztem meg, de megpróbálta....   vigyor3
pedig csak neki..... smile

"az egyik cső el volt égve a gyári hővédő harisnya alatt."
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #11314 Dátum: 2017.07.04 kedd, 04:41:52 »

"Megemeltem a kocsit, de reménytelen akna nélkül ezt megnézni (legalábbis nekem)."

Végül is nem nézte meg, de megpróbálta....   vigyor3
Pedig simán látható ha megemeli az ember a kocsi elejét.  worship worship
Csak én nem raktam be 30000ért a gyári csövet,hanem egy sokkal vastagabb,szövetes erősítésűt.aztán rá a hővédő harisnya,és frankó is. azóta legalább 1500km ment bele. most kuplung és KT cserekor ellenőrizve lett, semmi baja a csőnek.
Amúgy meg sem kell emelni ha tudsz "kendácsolni" Cheesy Cheesy

http://kephost.com/images/2017/07/04/17547199_1966369396982945_810288673_o.jpg
http://kephost.com/images/2017/07/04/17547556_1966370916982793_1304560964_o.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.04 kedd, 04:46:46 írta zsolank » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11315 Dátum: 2017.07.04 kedd, 06:57:25 »

Pedig simán látható ha megemeli az ember a kocsi elejét.  worship worship
Csak én nem raktam be 30000ért a gyári csövet,hanem egy sokkal vastagabb,szövetes erősítésűt.aztán rá a hővédő harisnya,és frankó is. azóta legalább 1500km ment bele. most kuplung és KT cserekor ellenőrizve lett, semmi baja a csőnek.
Amúgy meg sem kell emelni ha tudsz "kendácsolni" Cheesy Cheesy

http://kephost.com/images/2017/07/04/17547199_1966369396982945_810288673_o.jpg
http://kephost.com/images/2017/07/04/17547556_1966370916982793_1304560964_o.jpg

Nekem írod?  Cheesy
A hőálló vastagfalu szilikoncső jobb. Arra még a kamu védőháló sem kell. Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #11316 Dátum: 2017.07.04 kedd, 07:38:29 »

Pedig simán látható ha megemeli az ember a kocsi elejét.  worship worship
Csak én nem raktam be 30000ért a gyári csövet,hanem egy sokkal vastagabb,szövetes erősítésűt.aztán rá a hővédő harisnya,és frankó is. azóta legalább 1500km ment bele. most kuplung és KT cserekor ellenőrizve lett, semmi baja a csőnek.
Amúgy meg sem kell emelni ha tudsz "kendácsolni" Cheesy Cheesy

http://kephost.com/images/2017/07/04/17547199_1966369396982945_810288673_o.jpg
http://kephost.com/images/2017/07/04/17547556_1966370916982793_1304560964_o.jpg
Na jó, Rábeszéltetek ma megint megpróbálom vigyor3
Már be van jelentve a kocsi szervizbe, de legalább tudni fogom esetleg, hogy elég ha csak a csövet cserélik a szűrő előtt. Aztán persze ettől még jöhet az, hogy utána a már zárt és javított rendszer egyből fogja dobni hogy megtelt a szűrő.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
momo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



E-mail
« Új hozzászólás #11317 Dátum: 2017.07.04 kedd, 15:38:22 »

Hi All!

Találkoztatok már olyannal, hogy városban a vízhőmérséklet alig akarja elérni a ~85C fokot? (persze nehéz megállapítanom, analóg a kijelző). Ha nagyobb tempóra kapcsolok, pl főútvonal városon kívül, eléri a 88C fokot. HA újból városba tötyögök, akkor megint lejjebb megy a vízhőfok.
Nem kellene ennek fixen 88C fele tartani? A kiegyenlítő tartálynál most melegebb időben annyit vettem észre, hogy a tartályban teljesen tele van hűtőfolyadékkal, ami pl. tavasszal minimumon volt. Persze nem figyelgettem örökké. Tudom, hogy tágul a hőmérséklet hatására a hűtőfolyadék, nade ennyit???

A gép Ford Mondeo MK4 Turnier 2.0 TDCI 163LE.
Naplózva

MK4 Mondeo Tourer 2.0 163LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11318 Dátum: 2017.07.04 kedd, 16:04:46 »

Hi All!

Találkoztatok már olyannal, hogy városban a vízhőmérséklet alig akarja elérni a ~85C fokot? (persze nehéz megállapítanom, analóg a kijelző). Ha nagyobb tempóra kapcsolok, pl főútvonal városon kívül, eléri a 88C fokot. HA újból városba tötyögök, akkor megint lejjebb megy a vízhőfok.
Nem kellene ennek fixen 88C fele tartani? A kiegyenlítő tartálynál most melegebb időben annyit vettem észre, hogy a tartályban teljesen tele van hűtőfolyadékkal, ami pl. tavasszal minimumon volt. Persze nem figyelgettem örökké. Tudom, hogy tágul a hőmérséklet hatására a hűtőfolyadék, nade ennyit???

A gép Ford Mondeo MK4 Turnier 2.0 TDCI 163LE.

Érdekes, hogy említed az analóg kijelzőt (mutatót) és mégis konkrét számokról beszélsz..... Ezt hogyan?
Nyomás alatt van a rendszer, akkor pedig nem tágul.

Nyáron inkább csökkenni szokott a szint az elpárolgás miatt. (egy nyár alatt minimálisat)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #11319 Dátum: 2017.07.04 kedd, 20:21:44 »

Hi All!

Találkoztatok már olyannal, hogy városban a vízhőmérséklet alig akarja elérni a ~85C fokot? (persze nehéz megállapítanom, analóg a kijelző). Ha nagyobb tempóra kapcsolok, pl főútvonal városon kívül, eléri a 88C fokot. HA újból városba tötyögök, akkor megint lejjebb megy a vízhőfok.
Nem kellene ennek fixen 88C fele tartani? A kiegyenlítő tartálynál most melegebb időben annyit vettem észre, hogy a tartályban teljesen tele van hűtőfolyadékkal, ami pl. tavasszal minimumon volt. Persze nem figyelgettem örökké. Tudom, hogy tágul a hőmérséklet hatására a hűtőfolyadék, nade ennyit???

A gép Ford Mondeo MK4 Turnier 2.0 TDCI 163LE.

Nálam egy másik típusú autónál ugyanez a jelenség volt. Termosztátcsere után jó lett.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Molaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #11320 Dátum: 2017.07.05 szerda, 11:10:57 »

Sziasztok !
Tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Egy Mk4 2,0 diesel Mondeom van 200 ezer km-mel. Rövid autópályás gyors menés után sípoló hangot ad a turbó. A szerelő persze nyugtat, hogy sok ilyen diesel ezt csinálja, de a Mondeo nem szokta. Szerinte még nem lötyög annyira. Persze másik újak is így lötyögnek, mondta. Mi a teendő ? Tudtok egy jó turbó felújítót? Ezt a videó találtam a bajról.
 https://www.youtube.com/watch?v=pyjmncgeEeg       Előre is köszönöm a segítséget Laci
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11321 Dátum: 2017.07.05 szerda, 11:43:37 »

Halihó!

Valaki esetleg be tudna linkelni egy cooleren lévő (szemből nézve a bal oldali) levegőcsövet áruló bolt linkjét!? Konkrétan a termék linkjét! Keresem, de se bárdi, se unix, se cromaxnál nem találom.  help
Köszi előre is!  worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #11322 Dátum: 2017.07.05 szerda, 15:34:42 »

Sziasztok !
Tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Egy Mk4 2,0 diesel Mondeom van 200 ezer km-mel. Rövid autópályás gyors menés után sípoló hangot ad a turbó. A szerelő persze nyugtat, hogy sok ilyen diesel ezt csinálja, de a Mondeo nem szokta. Szerinte még nem lötyög annyira. Persze másik újak is így lötyögnek, mondta. Mi a teendő ? Tudtok egy jó turbó felújítót? Ezt a videó találtam a bajról.
 https://www.youtube.com/watch?v=pyjmncgeEeg       Előre is köszönöm a segítséget Laci

Nem jó hír, konkréten szhar. Phusztulófélben vagy turbóilag... Nem akkut a probléma, sokáig el tud még menni, de...

Őket ajánlhatom:

http://www.papturbo.hu/

 wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mentatea
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Új hozzászólás #11323 Dátum: 2017.07.06 csütörtök, 10:33:26 »

Érdekes, hogy említed az analóg kijelzőt (mutatót) és mégis konkrét számokról beszélsz..... Ezt hogyan?
Nyomás alatt van a rendszer, akkor pedig nem tágul.

Nyáron inkább csökkenni szokott a szint az elpárolgás miatt. (egy nyár alatt minimálisat)

Nem konkrétan az esetre reagálva, csak úgy általánosságban: nyomás alatt lévő rendszerben is tágulhat a folyadék, amennyiben van valami amit összenyomjon (jelen esetben a levegő, aminek így nő a nyomása). Ha nincs, amit összenyomjon, és melegíted, akkor is tágul, ami első körben a nyomás növekedéséhez, majd a tartály kipukkadásához vezethet.
Hangsúlyozom: az autóban hamarabb fog felforrni a víz, mintsem akkorát táguljon, hogy az szétnyomja a tágulási tartályt.
Naplózva

Mondeo Turnier Mk4 FL 2012/06 2.0TDCI 163LE
Mondeo Turnier Mk5 FL 2021/11 Hybrid
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11324 Dátum: 2017.07.06 csütörtök, 12:20:59 »

Nem konkrétan az esetre reagálva, csak úgy általánosságban: nyomás alatt lévő rendszerben is tágulhat a folyadék, amennyiben van valami amit összenyomjon (jelen esetben a levegő, aminek így nő a nyomása). Ha nincs, amit összenyomjon, és melegíted, akkor is tágul, ami első körben a nyomás növekedéséhez, majd a tartály kipukkadásához vezethet.
Hangsúlyozom: az autóban hamarabb fog felforrni a víz, mintsem akkorát táguljon, hogy az szétnyomja a tágulási tartályt.


Na én ebbe nem kívánok belemenni részletesen, köszönöm a fizikai órát. A folyadék atomjairól most ne beszéljünk.  zavart2
Melegen nézd meg a kiegyenlítő tartály szintjét, majd csavard le a tartály fedelét. (Zárt hűtőrendszer esetében ennyi a lényeges tudnivaló.)
Meg fog emelkedni a szint, mert a folyadék feletti levegő ellennyomása már nem "tart ellent".
Történetesen azzal kapcsolatosan írtam azt amit, hogy a kérdező jelezte azt, hogy emelkedik a folyadék szint a tartályban. Erre írtam, hogy nem emelkedik, hanem inkább csökken kissé.  wave Vagyis esetében egyértelmű, hogy van valami probléma.

A hűtőfolyadék forráspontja bőven 100°C felett van, mert nyomás alatt van a rendszer. Amiért pedig nem nyomja szét a tartályt az a tágulási szelep a tartály fedelében.
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.06 csütörtök, 12:25:19 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11325 Dátum: 2017.07.06 csütörtök, 20:57:30 »

Sziasztok
Egy 2008-as 2.0 tdci-n DPF regent akarok csinálni.A képen nyíllal megjelöltön kívül mást nem kell csinálni?
https://kephost.com/images/2017/07/06/4masolata.md.jpg
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11326 Dátum: 2017.07.06 csütörtök, 21:41:10 »

Sziasztok
Egy 2008-as 2.0 tdci-n DPF regent akarok csinálni.A képen nyíllal megjelöltön kívül mást nem kell csinálni?
https://kephost.com/images/2017/07/06/4masolata.md.jpg
nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11327 Dátum: 2017.07.06 csütörtök, 22:37:13 »

nem.
Kösz. worship erre számítottam. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11328 Dátum: 2017.07.07 péntek, 16:10:19 »

Sziasztok! Holnap esek neki a cooleren lévő csőnek, hogy miért szivárog/fúj ki. A bilincset mindenképpen cserélem, de ezt még ma megvenném, a kérdés, hogy tudja-e valaki, hogy hanyas bilincs kell oda?  help
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11329 Dátum: 2017.07.07 péntek, 16:27:21 »

Sziasztok! Holnap esek neki a cooleren lévő csőnek, hogy miért szivárog/fúj ki. A bilincset mindenképpen cserélem, de ezt még ma megvenném, a kérdés, hogy tudja-e valaki, hogy hanyas bilincs kell oda?  help
veszel 40-60, 50-70, meg legfeljebb 60-80-ast és valamelyik jólesz vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11330 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 20:39:31 »

Sziasztok!

Kioperáltam a vákuumpumpát, holnap veszek uj gyűrűt és visszateszem. Kivéve láttam egy másik olajszivárgós pontot sajnos, ami talán rosszabb is, mint ez a pumpás. Ehhez kérném a segitségeteket. A képeken bejelölt helyen szivárog a a csövek illesztésénél.  szomoru1
Ezek milyen csövek és miként lehet cserélni azt a bilincset, ami fogja? Ha jól látom nem menetes hanem rugós vagy nem tom milyen, ugyhogy a levétele se lehet olyan egyszerű. Hozzáférni is horror, de talán kivitelezhető.



Itt a nyillal jelölt cső felső csatlakozása:

Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #11331 Dátum: 2017.07.11 kedd, 12:03:05 »

Mostanában lassúnak tűnik nálam a gázreakció (nem mértem, de olyan 1 mp körüli). Nincs hibakódom (Forscannel olvasva sem). Itt a fórumon rákeresve láttam, hogy volt már egy pár cartársnak ilyen problémája, de egyértelmű okot/okokat nem találtam. Akinél javult az vagy egyszerre olyan sok mindenhez nyúlt hozzá, hogy esélytelen, hogy nekifogjak mindnek, vagy vélhetően csak placebo volt a javulás. Kérem, adjatok tippet, mit nézzek a Forscannel, hogy lássam, tényleg lassan reagál-e gázra, vagy csak én lettem türelmetlenebb. (Egyébként akkor nagyon szembetűnő a probléma, amikor emelkedőn indulok, és fékről lelépve mire fog a kuplung a fordulat még sehol sincs és egyre gyakrabban lefullad). Előre is köszi.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Paprika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #11332 Dátum: 2017.07.12 szerda, 13:07:58 »

Kérlek benneteket segítsen valaki rajtam. Mk4 -es 2.0-es TDCI 2010 évi autóm elkezdett rángatni, szaggatni. A jelenség akkor kezdődött amikor mentem vele kb 130 km-t, majd 10 percre megálltam, ezt követően ismét mentem vele 130 km-t. A második úton kezdődött mindjárt az első kilómétereknél a rángatás. Nem csak gyorsítás kor, hanem egyenletes haladásnál is jelentkezett. Az autó elég durván rángatott, csak magasabb fordulatszámon, úgy 3000 felett múlt valamelyest. Talán csak 1-es és 2-es sebességi fokozatban nem csinálta. Ezt követően hazaértem és járattal álló helyzetben kb:5percig és mentem vele, ami jó is volt egy darabig de aztán megint rángatni kezdett. A kocsit nem nyírtam nem mentem vele 140 nél jobban a fenti 260 km-en.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #11333 Dátum: 2017.07.12 szerda, 13:35:11 »

Kérlek benneteket segítsen valaki rajtam. Mk4 -es 2.0-es TDCI 2010 évi autóm elkezdett rángatni, szaggatni. A jelenség akkor kezdődött amikor mentem vele kb 130 km-t, majd 10 percre megálltam, ezt követően ismét mentem vele 130 km-t. A második úton kezdődött mindjárt az első kilómétereknél a rángatás. Nem csak gyorsítás kor, hanem egyenletes haladásnál is jelentkezett. Az autó elég durván rángatott, csak magasabb fordulatszámon, úgy 3000 felett múlt valamelyest. Talán csak 1-es és 2-es sebességi fokozatban nem csinálta. Ezt követően hazaértem és járattal álló helyzetben kb:5percig és mentem vele, ami jó is volt egy darabig de aztán megint rángatni kezdett. A kocsit nem nyírtam nem mentem vele 140 nél jobban a fenti 260 km-en.

Azért ez elég sok mindentől lehet, de ráolvasással meg ötleteléssel nem biztos hogy rá lehet hibázni. Alapjában egy üzemanyag ellátási gond lehet, de fura hogy egyesben és kettesben azt írod nem csinálja. Gázolajszűrő mikor lett cserélve?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11334 Dátum: 2017.07.14 péntek, 12:08:51 »

F11....Elkeserítő.

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/07/14/vegigneztem_ahogy_porra_eg_a_bmw-m/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11335 Dátum: 2017.07.14 péntek, 12:10:01 »

Sziasztok!

A következő, számomra elég fura jelenségre szeretnék okot találni és ebben kérnék segitséget! Előre megjegyzem, hogy semmilyen hibaüzenet nincs, ezért a tanácstalanságom.
A jelenség: álló helyzetből, de akár kis sebességről is, egy hirtelen intenziv kigyorsitásnál a kocsi 1-2-esben nem, majd miután bevált 3-ba, elkezd erősen kormolni és ott meg is lódul és amig 4esbe nem vált, addig kormol. A pierburg új, és nem is hullámzik a gyorsulás. Egyszerűen csak kormol, de csakis 3.-ban. A gázadás erején nem változtatok a gyorsitás közben. A fordulatszám 2200től 3500ig megy fel 3-asban, ott elvált.
Esetleg valaki hasonlót tapasztalt, tudni lehet ennek az okát?  help
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11336 Dátum: 2017.07.14 péntek, 12:50:04 »


Csoporttársam volt...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11337 Dátum: 2017.07.14 péntek, 12:51:55 »

Nyilván nem tekergetett órásat vett, rendszám, leírás alapján s ennek ellenére így járt, ami azért szomorú, főleg a km óra állás miatt is. Reméljük cascoja azért volt rá..., meg Assistance.


 Mondjuk kidu
Csoporttársam volt...  vigyor3
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11338 Dátum: 2017.07.14 péntek, 12:54:46 »

Nyilván nem tekergetett órásat vett, rendszám, leírás alapján s ennek ellenére így járt, ami azért szomorú, főleg a km óra állás miatt is. Reméljük cascoja azért volt rá..., meg Assistance.


 Mondjuk kidu

Mindig simlis volt, simán el tudom képzelni, hogy valami trükkös autó volt. Látod, pont ő, nem perel, nem tesz panaszt... szóval...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11339 Dátum: 2017.07.14 péntek, 15:18:02 »

Hát.... ez nekem is egyből feltűnt... Képzeld, ha a simlisség miatt komolyabb baja lett volna akár Neki, akár másnak...


Mindig simlis volt, simán el tudom képzelni, hogy valami trükkös autó volt. Látod, pont ő, nem perel, nem tesz panaszt... szóval...
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Paprika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #11340 Dátum: 2017.07.14 péntek, 19:35:08 »

Azért ez elég sok mindentől lehet, de ráolvasással meg ötleteléssel nem biztos hogy rá lehet hibázni. Alapjában egy üzemanyag ellátási gond lehet, de fura hogy egyesben és kettesben azt írod nem csinálja. Gázolajszűrő mikor lett cserélve?
Az utazás előtt néhány nappal.
Naplózva
Paprika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #11341 Dátum: 2017.07.14 péntek, 19:43:16 »

Az utazás előtt néhány nappal.
szóval az utazás előtt cserèltèk a gázolaj szűrőt, akkor esett át a kötelező szervízen. Hibakód nincs.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11342 Dátum: 2017.07.14 péntek, 23:14:23 »

Lehet, fel kellene írni a szélvédőre belülről, hogy mi  a teendő felturbósodáskor.  Szerintem ezt kötelező lenne tudnia minden turbódízel tulajnak. Sajnos.
Automatánál hogy lehet befullasztani? Sport módban felkapcsolom 4-be (asszem eddig hagyja az AWF21 álló helyzetben), gyújtás le, satufék?

Nem annyira bonyolult csapágyasra tenni a turbót, szerintem nem kell hozzá semmi "turpiszság". Elég, ha a szükséges óvatos bemelegítés és visszahűtés nem történik meg, már pusztul is a turbó.
Másrészt a legtöbb márkaszervíztől akár lóghat is a turbó, nem veszik észre, vagy ha igen, elintézik egy "mind ilyen" mondással.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11343 Dátum: 2017.07.15 szombat, 13:41:12 »

Lehet, fel kellene írni a szélvédőre belülről, hogy mi  a teendő felturbósodáskor.  Szerintem ezt kötelező lenne tudnia minden turbódízel tulajnak. Sajnos.
Automatánál hogy lehet befullasztani? Sport módban felkapcsolom 4-be (asszem eddig hagyja az AWF21 álló helyzetben), gyújtás le, satufék?

Nem annyira bonyolult csapágyasra tenni a turbót, szerintem nem kell hozzá semmi "turpiszság". Elég, ha a szükséges óvatos bemelegítés és visszahűtés nem történik meg, már pusztul is a turbó.
Másrészt a legtöbb márkaszervíztől akár lóghat is a turbó, nem veszik észre, vagy ha igen, elintézik egy "mind ilyen" mondással.

Mikor kéne észrevenni? Egy általános szerviznél?
Ahhoz megbontás szükséges és kézzel történő tengely lógás vizsgálat. Ilyen nem tartozik egyik átvizsgálásba sem.
Esetleg külön kérésre végzik el, ami plusz idő és munkadíj.


Amelyik dízelnél van shut-off szelep, ott megoldás lehet ha elzárja a motor előtt a levegőt. Attól nincs mese, megáll. Utólagos szelep beépítés és ahogyan a gépeknél a nagy piros gomb, mint vészleállító?  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.16 vasárnap, 09:06:22 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11344 Dátum: 2017.07.15 szombat, 14:24:07 »

Lehet, fel kellene írni a szélvédőre belülről, hogy mi  a teendő felturbósodáskor.  Szerintem ezt kötelező lenne tudnia minden turbódízel tulajnak. Sajnos.
Automatánál hogy lehet befullasztani? Sport módban felkapcsolom 4-be (asszem eddig hagyja az AWF21 álló helyzetben), gyújtás le, satufék?

Nem annyira bonyolult csapágyasra tenni a turbót, szerintem nem kell hozzá semmi "turpiszság". Elég, ha a szükséges óvatos bemelegítés és visszahűtés nem történik meg, már pusztul is a turbó.
Másrészt a legtöbb márkaszervíztől akár lóghat is a turbó, nem veszik észre, vagy ha igen, elintézik egy "mind ilyen" mondással.
automatánál nyitod a motorteret, téped le a szívócsövet, közben már letépted magadról a gatyát-pólót és azzal lefullasztod vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11345 Dátum: 2017.07.15 szombat, 14:24:41 »

Mikor kéne észrevenni? Egy általános szerviznél?
Ahhoz megbontás szükséges és kézzel történő tengely lógás vizsgálat. Ilyen nem tartozik egyik átvizsgálásba sem.
Esetleg külön kérésre végzik el, ami plusz idő és munkadíj.


Amelyik dízelnél van shuf-off szelep, ott megoldás lehet ha elzárja a motor előtt a levegőt. Attól nincs mese, megáll. Utólagos szelep beépítés és ahogyan a gépeknél a nagy piros gomb, mint vészleállító?  vigyor3
jó lesz az shut-nak is eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #11346 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 11:24:50 »

Elég, ha a szükséges óvatos bemelegítés és visszahűtés nem történik meg, már pusztul is a turbó.
Felmerült bennem, hogy mivel egy autópályás tankolás után jött a hiba, talán emberünk egyszerűen egy tempós autópályamenet után egyből leállította a motort a kúton, és ennyi pont elég volt a turbónak.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11347 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 17:41:03 »

Sziasztok!

Fordscanes kérdésem volna. Miután irtam, hogy egy-két hete elkezdett a kocsi erősebben kormolni intenziv gyorsulásnál, ránéztem forscannel, de hibát nem ir semmire. Gondoltam megnézem a turbónyomást, hogy esetleg ott van-e a hiba. A kérdésem az, hogy a MAP szenzor pidjén kivül van-e más, ami a turbónyomással van összefüggésben!?
A másik kérdésem, hogy A motor tüzfal felöli oldalán a turbó alatt van egy müanyag cső elem, ami a motor alá benyulik és előrefelé megy. Annak a csőnek a felső illesztésénél két bilincs fogja azt a (talán) gumi csővet, ami a turbót köti össze ezzel a műanyag elemmel. Ott erős olajosodást láttam legutobb. Gondolom ott szivárog vagy kifuj, de hajlamos rá ez a műanyag (vajon miért kellett műanyag?) elem, hogy kirepedjen vagy az a rövig közdarab!? Köszi előre is a segitséget!  wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11348 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 18:21:29 »

Sziasztok!

Fordscanes kérdésem volna. Miután irtam, hogy egy-két hete elkezdett a kocsi erősebben kormolni intenziv gyorsulásnál, ránéztem forscannel, de hibát nem ir semmire. Gondoltam megnézem a turbónyomást, hogy esetleg ott van-e a hiba. A kérdésem az, hogy a MAP szenzor pidjén kivül van-e más, ami a turbónyomással van összefüggésben!?
A másik kérdésem, hogy A motor tüzfal felöli oldalán a turbó alatt van egy müanyag cső elem, ami a motor alá benyulik és előrefelé megy. Annak a csőnek a felső illesztésénél két bilincs fogja azt a (talán) gumi csővet, ami a turbót köti össze ezzel a műanyag elemmel. Ott erős olajosodást láttam legutobb. Gondolom ott szivárog vagy kifuj, de hajlamos rá ez a műanyag (vajon miért kellett műanyag?) elem, hogy kirepedjen vagy az a rövig közdarab!? Köszi előre is a segitséget!  wave
nincs más,és 2,5bar a max nyomás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11349 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 18:28:35 »

nincs más,és 2,5bar a max nyomás.

Hát kPa-ba méri, ha jól emlékszem, de a diagramos nézetben 100-199ig van az Y tengelyen a skála.
Álló helyzetben felpörgetve 150kPa fölé, mozgásban pedig 180 volt a max.
A skála, ami 199ig van irva, az feljebb vált, ha tullépi a nyomás a 199!? Illetve az vettem észre, hogy minden gázadás elött a nyomás 1bar alá esik kb 0,8ra, majd onnan irány felfele.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Oldalak: 1 ... 220 221 222 223 224 225 226 [227] 228 229 230 231 232 233 234 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.