Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:27:27
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
221
222
223
224
225
226
227
[
228
]
229
230
231
232
233
234
235
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5259843 alkalommal)
0 Felhasználó és 307 vendég van a témában
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11350 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 18:31:31 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.16 vasárnap, 18:28:35
Hát kPa-ba méri, ha jól emlékszem, de a diagramos nézetben 100-199ig van az Y tengelyen a skála.
Álló helyzetben felpörgetve 150kPa fölé, mozgásban pedig 180 volt a max.
A skála, ami 199ig van irva, az feljebb vált, ha tullépi a nyomás a 199!? Illetve az vettem észre, hogy minden gázadás elött a nyomás 1bar alá esik kb 0,8ra, majd onnan irány felfele.
Ja és álló helyzetben is kihozható a 2,5bar vagy csak terhelésnél? Illetve Ha pl álló helyzetben megemelem a fordulatot mondjuk 3000re és tartom fixen, akkor a nyomásnak is fixen egy értéken kell állnia a diagrammon, ugye!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11351 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 18:41:58 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.16 vasárnap, 18:31:31
Ja és álló helyzetben is kihozható a 2,5bar vagy csak terhelésnél? Illetve Ha pl álló helyzetben megemelem a fordulatot mondjuk 3000re és tartom fixen, akkor a nyomásnak is fixen egy értéken kell állnia a diagrammon, ugye!?
csak menet közben tudsz nyomást mérni a forscannel házilag.hanincs sebességjel,nincs 1,2nél nagyobb nyomás.
Nem kell azt grafikonon nézni,simán táblázatbna sokkal érthetőbb.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11352 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 18:42:38 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.16 vasárnap, 18:28:35
Hát kPa-ba méri, ha jól emlékszem, de a diagramos nézetben 100-199ig van az Y tengelyen a skála.
Álló helyzetben felpörgetve 150kPa fölé, mozgásban pedig 180 volt a max.
A skála, ami 199ig van irva, az feljebb vált, ha tullépi a nyomás a 199!? Illetve az vettem észre, hogy minden gázadás elött a nyomás 1bar alá esik kb 0,8ra, majd onnan irány felfele.
mozgásban 250 ig felkell mennie.ha nem-az a baj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11353 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 18:51:55 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.16 vasárnap, 18:42:38
mozgásban 250 ig felkell mennie.ha nem-az a baj.
Akkor holnap menet közben megnézem ujra!
Egy kérdés még: ha megyek és 3ba tartok egy 2000es fordulatot, akkor a turbónyomás állandó értéken (2,5bar) kell álljon? Vagy csak ha padlózom és miközben gyorsul, csak akkor van meg a 2,5bar?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.16 vasárnap, 19:02:50 írta ManiMondeo
»
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11354 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 20:26:23 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.16 vasárnap, 18:51:55
Akkor holnap menet közben megnézem ujra!
Egy kérdés még: ha megyek és 3ba tartok egy 2000es fordulatot, akkor a turbónyomás állandó értéken (2,5bar) kell álljon? Vagy csak ha padlózom és miközben gyorsul, csak akkor van meg a 2,5bar?
nem lesz állandó érték,mert folyamatosan változik.A maximumnak kell annyinak lennie.3asban padlózd le,ne csak 2000ig nyomd.
ha mégis a grafikon nézetet használod,az a maximumig fogja emelni a felső tartományhatárt.Tehát ott értelemszerű lesz a maximum nyomás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11355 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 20:36:08 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.16 vasárnap, 20:26:23
nem lesz állandó érték,mert folyamatosan változik.A maximumnak kell annyinak lennie.3asban padlózd le,ne csak 2000ig nyomd.
ha mégis a grafikon nézetet használod,az a maximumig fogja emelni a felső tartományhatárt.Tehát ott értelemszerű lesz a maximum nyomás.
Rendben. Akkor keresek egy hosszu egyenest és lepadlózom. Azért tetszik a grafikon, mert az visszanézhető pontosan. Vagy a sima táblázatos is visszanézhető?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11356 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 21:07:04 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.16 vasárnap, 20:36:08
Rendben. Akkor keresek egy hosszu egyenest és lepadlózom. Azért tetszik a grafikon, mert az visszanézhető pontosan. Vagy a sima táblázatos is visszanézhető?
vissza. alul az idővonalon húzgálhatod a csúszkádat.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11357 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 22:07:26 »
Mentsd le utána!
Bármikor megnézheted, táblázatosan, grafikonosan, műszeresen. Vagy meg is oszthatod, ha valaki izgatottan hajlandó bogarászni rajta.
Ja és üzem-meleg motornál erőltesd a gépet és utána meg a kellő járó motoros pihi leállás előtt. Még ha nem is izzk a rendszer.
Üdv!
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.16 vasárnap, 20:36:08
Rendben. Akkor keresek egy hosszu egyenest és lepadlózom. Azért tetszik a grafikon, mert az visszanézhető pontosan. Vagy a sima táblázatos is visszanézhető?
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11358 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 22:13:19 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.07.16 vasárnap, 22:07:26
Mentsd le utána!
Bármikor megnézheted, táblázatosan, grafikonosan, műszeresen. Vagy meg is oszthatod, ha valaki izgatottan hajlandó bogarászni rajta.
Ja és üzem-meleg motornál erőltesd a gépet és utána meg a kellő járó motoros pihi leállás előtt. Még ha nem is izzk a rendszer.
Üdv!
a maximális turbónyomás napi rutin.pont úgy kell csinálni,mint máskor.ennyire nem nagy dolog ez.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11359 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 01:09:59 »
Napi rutin? 1 kezemen meg tudom számolni, hányszor nyomtam padlót a TDCI-nek. Vagy nem csak akkor van max nyomás?
Idézetet írta: alf® - 2017.07.16 vasárnap, 22:13:19
a maximális turbónyomás napi rutin.pont úgy kell csinálni,mint máskor.ennyire nem nagy dolog ez.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11360 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 07:38:08 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.07.17 hétfő, 01:09:59
Napi rutin? 1 kezemen meg tudom számolni, hányszor nyomtam padlót a TDCI-nek. Vagy nem csak akkor van max nyomás?
Miért csak padló gáznál lenne?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11361 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 10:58:46 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.17 hétfő, 07:38:08
Miért csak padló gáznál lenne?
Engem is érdekelne, hogy mikor van max nyomása? Hányas fordulatnál és csak gyorsitás (intenziv) esetén vagy adott sebesség tartásánál is azon a fordulaton!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11362 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 11:06:42 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.17 hétfő, 10:58:46
Engem is érdekelne, hogy mikor van max nyomása? Hányas fordulatnál és csak gyorsitás (intenziv) esetén vagy adott sebesség tartásánál is azon a fordulaton!?
Amikor a motorvezérlő szükségét érzi.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11363 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 12:47:04 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.07.16 vasárnap, 22:07:26
Mentsd le utána!
Bármikor megnézheted, táblázatosan, grafikonosan, műszeresen. Vagy meg is oszthatod, ha valaki izgatottan hajlandó bogarászni rajta.
Ja és üzem-meleg motornál erőltesd a gépet és utána meg a kellő járó motoros pihi leállás előtt. Még ha nem is izzk a rendszer.
Üdv!
Mindenképpen lementrm, mert legutobb épp elemezni akartam, amikor eltünt és maradt az üres grafikon.
Kiváncsi leszek meglesz-e a kellő nyomás!? Ha nincs, akkor ujabb csővizsgálat.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11364 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 15:58:19 »
Én csak kérdeztem
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.17 hétfő, 07:38:08
Miért csak padló gáznál lenne?
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11365 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 17:00:34 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.07.17 hétfő, 15:58:19
Én csak kérdeztem
nem.nem pedál állás függvénye.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11366 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 20:02:55 »
Na akkor most már tudjuk mikor maximális az a nyomás.
Érzésem szerint hegynek felfelé nyomaték max közelében fordulatot tekintve hamarább felépül a turbónyomás, és nagyobb is lehetne a nyomás, mint gyorsan, nagyobb motor fordulatot elérve repesztve az autópályán.
És gondolom, ha eléri a megengedett max nyomsást, a turbó leszabályzás úgy is kisimítja a nyomás-motorfordulatszám görbét, de csökkenti is akár. Majd a turbó nem bír többet szállítani
Nem csak gázpedál, vagy motorfordulatszám függvénye, sokkal bonyolultabb, így nem is értek hozzá.
Idézetet írta: alf® - 2017.07.17 hétfő, 17:00:34
nem.nem pedál állás függvénye.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11367 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 20:58:54 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.07.17 hétfő, 20:02:55
Nem csak gázpedál, vagy motorfordulatszám függvénye, sokkal bonyolultabb, így nem is értek hozzá.
Így van.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11368 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 21:48:23 »
Megvolt a nyomásmérés. Többször is lepadlóztam, több sebességben is és minden esetben 2,5bar volt a nyomás. Szóval ott nincs gubanc elvileg.
Viszont ma, mikor csatlakoztam a géppel a kocsira, kiirt egy P0089-es hibakódot. Semmi előjele nem volt, tegnap is néztem a hibakódokat, de nem volt benne, motorhiba jelző nem világitott egyszer se és a motorban se észleltem semmit. Egyszerüen csak ott termett ez a hibakód. Lehetséges, hogy a nemrég történt motormosás ( olajosodás miatt kellett ) miatt a csatinál volt egy pillanatnyi érintkezéshiba!? Bár törölni nem tudom, ujraolvasásnál ujra ott van, de mindig azt irja, hogy most épp nem áll fent a hiba az ellenőrzéskor.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11369 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 23:00:48 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.07.17 hétfő, 20:02:55
Na akkor most már tudjuk mikor maximális az a nyomás.
Érzésem szerint hegynek felfelé nyomaték max közelében fordulatot tekintve hamarább felépül a turbónyomás, és nagyobb is lehetne a nyomás, mint gyorsan, nagyobb motor fordulatot elérve repesztve az autópályán.
És gondolom, ha eléri a megengedett max nyomsást, a turbó leszabályzás úgy is kisimítja a nyomás-motorfordulatszám görbét, de csökkenti is akár. Majd a turbó nem bír többet szállítani
Nem csak gázpedál, vagy motorfordulatszám függvénye, sokkal bonyolultabb, így nem is értek hozzá.
Ezt sokkal egyszerűbben leírtam.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg1115943#msg1115943
Amúgy nem így van ahogy logikázol....
A turbó a fordulatszámának egy kis tartományában üzemel csak hasznosan.
Sem alatta sem felette nem működik jól.
Szóval hagyd a motorvezérlőre az irányítást.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11370 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 23:41:06 »
Azért egyben megállapdhatunk, hogy az a motorvezérő valójában szabályozni próbál.
És nem mindig az van amit ő szeretne.
Akkor a turbó olyan mint a Thomas, igaz?
Múltkor a 2 éves fiam kérdezte. Mi ugat? Mondtam a szomszédban pincsi, vagy mi. Visszakérdezett. Fincsi? Mondom p pincsi. Erre. Akkor megesszük? Kérdezte.
Gyermekl mosollyal hülyére vett.
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.17 hétfő, 23:00:48
Ezt sokkal egyszerűbben leírtam.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg1115943#msg1115943
Amúgy nem így van ahogy logikázol....
A turbó a fordulatszámának egy kis tartományában üzemel csak hasznosan.
Sem alatta sem felette nem működik jól.
Szóval hagyd a motorvezérlőre az irányítást.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11371 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 23:48:57 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.07.17 hétfő, 23:41:06
Azért egyben megállapdhatunk, hogy az a motorvezérő valójában szabályozni próbál.
És nem mindig az van amit ő szeretne.
Akkor a turbó olyan mint a Thomas, igaz?
Múltkor a 2 éves fiam kérdezte. Mi ugat? Mondtam a szomszédban pincsi, vagy mi. Visszakérdezett. Fincsi? Mondom p pincsi. Erre. Akkor megesszük? Kérdezte.
Gyermekl mosollyal hülyére vett.
Ebben nem tudok megállapodni.
A motorvezérlő szabályoz is (az eszközeivel) nemcsak próbál.
De, normál üzemben az van, ami "ő" szeretne. (A meghibásodást most hagyjuk.)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11372 Dátum:
2017.07.18 kedd, 00:00:14 »
Akkor nem lenne időfaktor. Normál üzemben "eléri" amit szeretne. Akkor az motor vezérlő és szabályzó nem?
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.17 hétfő, 23:48:57
Ebben nem tudok megállapodni.
A motorvezérlő szabályoz is (az eszközeivel) nemcsak próbál.
De, normál üzemben az van, ami "ő" szeretne. (A meghibásodást most hagyjuk.)
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11373 Dátum:
2017.07.18 kedd, 07:16:11 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.07.18 kedd, 00:00:14
Akkor nem lenne időfaktor. Normál üzemben "eléri" amit szeretne. Akkor az motor vezérlő és szabályzó nem?
Milyen időfaktor?
Van ám fizika is a dologban. Mondjuk amíg felpörög a turbina...stb.
Ez nyilván nem a motorvezérlőtől függ.
Vezérlő, ami kivezérli azt(azokat) a beavatkozó elem(eke)et, ami a szabályozást végrehajtja.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.18 kedd, 07:19:21 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11374 Dátum:
2017.07.18 kedd, 07:47:28 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.17 hétfő, 21:48:23
Megvolt a nyomásmérés. Többször is lepadlóztam, több sebességben is és minden esetben 2,5bar volt a nyomás. Szóval ott nincs gubanc elvileg.
Viszont ma, mikor csatlakoztam a géppel a kocsira, kiirt egy P0089-es hibakódot. Semmi előjele nem volt, tegnap is néztem a hibakódokat, de nem volt benne, motorhiba jelző nem világitott egyszer se és a motorban se észleltem semmit. Egyszerüen csak ott termett ez a hibakód. Lehetséges, hogy a nemrég történt motormosás ( olajosodás miatt kellett ) miatt a csatinál volt egy pillanatnyi érintkezéshiba!? Bár törölni nem tudom, ujraolvasásnál ujra ott van, de mindig azt irja, hogy most épp nem áll fent a hiba az ellenőrzéskor.
Esetleg valaki tud valami biztatót erre!? Rákerestem a hibakódra, de egy találat volt, abban se lett kifejtve sajnos.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
fitipaldi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11375 Dátum:
2017.07.18 kedd, 19:46:15 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.18 kedd, 07:47:28
Esetleg valaki tud valami biztatót erre!? Rákerestem a hibakódra, de egy találat volt, abban se lett kifejtve sajnos.
https://www.obd-codes.com/p0089
Naplózva
MK4 2013. 2.0 140 ... 163
MK4 2008. 2.0 115 le.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11376 Dátum:
2017.07.18 kedd, 19:51:44 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.17 hétfő, 21:48:23
Megvolt a nyomásmérés. Többször is lepadlóztam, több sebességben is és minden esetben 2,5bar volt a nyomás. Szóval ott nincs gubanc elvileg.
Viszont ma, mikor csatlakoztam a géppel a kocsira, kiirt egy P0089-es hibakódot. Semmi előjele nem volt, tegnap is néztem a hibakódokat, de nem volt benne, motorhiba jelző nem világitott egyszer se és a motorban se észleltem semmit. Egyszerüen csak ott termett ez a hibakód. Lehetséges, hogy a nemrég történt motormosás ( olajosodás miatt kellett ) miatt a csatinál volt egy pillanatnyi érintkezéshiba!? Bár törölni nem tudom, ujraolvasásnál ujra ott van, de mindig azt irja, hogy most épp nem áll fent a hiba az ellenőrzéskor.
Álló motornál, gyújtáson nem engedi törölni? Ez furcsa, hiszen akkor ugye nincs nyomás kontroll és ezért nem is lehet hiba benne.
Így próbáltad törölni?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11377 Dátum:
2017.07.18 kedd, 21:02:35 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.18 kedd, 19:51:44
Álló motornál, gyújtáson nem engedi törölni? Ez furcsa, hiszen akkor ugye nincs nyomás kontroll és ezért nem is lehet hiba benne.
Így próbáltad törölni?
Na most megfogtál, mert nem tudom. Épp szervizbe mentem és mikor odaértem, akkor láttam, lehet még járt a motor.
Holnap álló motornál is megteszem, hogy törlöm. Ha sikerül és nem jön vissza, akkor reménykedhetek egy pillanatnyi érintkezés kihagyásban!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11378 Dátum:
2017.07.18 kedd, 21:07:55 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.18 kedd, 21:02:35
Na most megfogtál, mert nem tudom. Épp szervizbe mentem és mikor odaértem, akkor láttam, lehet még járt a motor.
Holnap álló motornál is megteszem, hogy törlöm. Ha sikerül és nem jön vissza, akkor reménykedhetek egy pillanatnyi érintkezés kihagyásban!?
Nem tudok jósolni.
Gázolajszűrő, nyomásszabályzó, elektromos csatlakozás. Ezek közül bármelyikkel lehet probléma.
Ha komoly a gond én fenn áll huzamosabb ideig, tudni fogsz róla!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11379 Dátum:
2017.07.19 szerda, 07:29:58 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.18 kedd, 21:07:55
Nem tudok jósolni.
Gázolajszűrő, nyomásszabályzó, elektromos csatlakozás. Ezek közül bármelyikkel lehet probléma.
Ha komoly a gond én fenn áll huzamosabb ideig, tudni fogsz róla!
Esetleg tudsz egy képet feltölteni arról a nyomásszabályzóról!? Illetve a csatlakozójáról. Meg nézném, befujnám wd40el, hátha csak ennyi a gond.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11380 Dátum:
2017.07.19 szerda, 07:43:20 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.19 szerda, 07:29:58
Esetleg tudsz egy képet feltölteni arról a nyomásszabályzóról!? Illetve a csatlakozójáról. Meg nézném, befujnám wd40el, hátha csak ennyi a gond.
Első körben mi újság a gázolajszűrővel?
(Ha elektromos hiba lenne, akkor a "performance" helyett "circuit fault" lenne a hibaüzenetben.)
A szabályzási probléma lehet (ahogyan korábban is írtam) szűrő dugulás, levegő -akár a FI visszatérőben-, szelep ragadás.
Nézd meg élő adatban a nyomás szabályozást, ha nagyon hullámzik.....akkor előbb utóbb lesz valami.
Megy -még- rendesen, 3000 rpm felett is?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.19 szerda, 07:49:59 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11381 Dátum:
2017.07.19 szerda, 11:36:27 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.19 szerda, 07:43:20
Első körben mi újság a gázolajszűrővel?
(Ha elektromos hiba lenne, akkor a "performance" helyett "circuit fault" lenne a hibaüzenetben.)
A szabályzási probléma lehet (ahogyan korábban is írtam) szűrő dugulás, levegő -akár a FI visszatérőben-, szelep ragadás.
Nézd meg élő adatban a nyomás szabályozást, ha nagyon hullámzik.....akkor előbb utóbb lesz valami.
Megy -még- rendesen, 3000 rpm felett is?
Üzemanyagszűrő 1000km-el ezelött (és amugy 10000ként) lett cserélve. Huz a kocsi, bár tény, hogy elfogy 3000 felett kissé az ereje és kormol is olyankor eléggé. A turbónyomást néztem, 2,5 bar és 4000ig csak 2,3ig megy le ahogy gyorsul a kocsi padlón.
Tudnál adni egy körülbelüli értéket, ami körül kellene mozognia a nyomásnak pl alapjáraton és egy körülbelüli maximumot, amit padlónál el kéne érnie!? Legutobb néztem a nyomást, de ezen értékek nélkül tanácstalan voltam. Annyit tudok, hogy alapjáraton meleg motornál kb 1000kPa volt a min és max közti eltérés! De ma mindenképp ránézek és megirom miket látok.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.19 szerda, 11:39:43 írta ManiMondeo
»
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11382 Dátum:
2017.07.19 szerda, 12:27:49 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.19 szerda, 11:36:27
Üzemanyagszűrő 1000km-el ezelött (és amugy 10000ként) lett cserélve. Huz a kocsi, bár tény, hogy elfogy 3000 felett kissé az ereje és kormol is olyankor eléggé. A turbónyomást néztem, 2,5 bar és 4000ig csak 2,3ig megy le ahogy gyorsul a kocsi padlón.
Tudnál adni egy körülbelüli értéket, ami körül kellene mozognia a nyomásnak pl alapjáraton és egy körülbelüli maximumot, amit padlónál el kéne érnie!? Legutobb néztem a nyomást, de ezen értékek nélkül tanácstalan voltam. Annyit tudok, hogy alapjáraton meleg motornál kb 1000kPa volt a min és max közti eltérés! De ma mindenképp ránézek és megirom miket látok.
Lehet eddig én gondoltam, hogy nyilvánvalóan az üzemanyagnyomásról beszélünk. A hibakód arra vonatkozik, nem a töltőlevegő nyomásra.
Tehát a levegőnyomás figyelésed kb. annyi, mintha azt figyelnéd mikor nagyobb a szélzaj.
A railnyomás ingadozásáról beszéltem korábban, onnan ered a hibaüzenet.
Az ingadozás mértéke kilépett a tűrésmezőből.
Lehet nem mindig, de volt olyan és akkor generálta a hibaüzenetet. Biztosan tudod törölni álló motornál.
Az okokat is leírtam korábban. Attól, hogy új a szűrő még nem biztosíték semmire. Leragadó nyomás szabályzó is lehet, ez ugye szporadikus hiba (az elején biztosan), de lehet levegőbuborék a visszatérő ágban.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11383 Dátum:
2017.07.19 szerda, 13:17:25 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.19 szerda, 12:27:49
Lehet eddig én gondoltam, hogy nyilvánvalóan az üzemanyagnyomásról beszélünk. A hibakód arra vonatkozik, nem a töltőlevegő nyomásra.
Tehát a levegőnyomás figyelésed kb. annyi, mintha azt figyelnéd mikor nagyobb a szélzaj.
A railnyomás ingadozásáról beszéltem korábban, onnan ered a hibaüzenet.
Az ingadozás mértéke kilépett a tűrésmezőből.
Lehet nem mindig, de volt olyan és akkor generálta a hibaüzenetet. Biztosan tudod törölni álló motornál.
Az okokat is leírtam korábban. Attól, hogy új a szűrő még nem biztosíték semmire. Leragadó nyomás szabályzó is lehet, ez ugye szporadikus hiba (az elején biztosan), de lehet levegőbuborék a visszatérő ágban.....
A turbónyomást csak a kormolás miatt irtam.
Ma törlöm és ha nem jön vissza, akkor egyenlőre nem aggodalmaskodok, ha visszajön, akkor előbb egy üzemanyagszűrőt cseréltetek, és légtelenités, hátha valami nem stimm az ujjal, aztán ha nem az, akkor marad a szabályzó. Azt csak cserélni lehet vagy van annak is tisztitási lehetősége esetleg?
Mivel nem irtad, gondolom nincs leirva sehol, hogy mi a normális tartomány a nyomásingadozásnál!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11384 Dátum:
2017.07.19 szerda, 15:29:26 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.19 szerda, 13:17:25
A turbónyomást csak a kormolás miatt irtam.
Ma törlöm és ha nem jön vissza, akkor egyenlőre nem aggodalmaskodok, ha visszajön, akkor előbb egy üzemanyagszűrőt cseréltetek, és légtelenités, hátha valami nem stimm az ujjal, aztán ha nem az, akkor marad a szabályzó. Azt csak cserélni lehet vagy van annak is tisztitási lehetősége esetleg?
Mivel nem irtad, gondolom nincs leirva sehol, hogy mi a normális tartomány a nyomásingadozásnál!?
Gyári hibakeresési leírásban lehetséges, hogy meg van adva. Üzemi feltételekkel. (Nekem ilyen információm nincs.)
Az egyszerű módszer az, hogy ha a tűrésben benne van, akkor nincs hibakód és ha kívül esik -akár rövid időre is- akkor generál hibakódot.
Töröld, használd. Időnként olvasd ki, akár az elején sűrűbben.
A nyomásszabályozó ilyen esetben cserés szokott lenni. Ha sűrűsödik a probléma, akkor szkóppal a szelep áramfelvételét figyelve látható, hogy mikor szorul.
Nézd végig a befecskendezőktől a visszatérő csöveket, hátha látsz valamit ahol pl. levegőt szívhat be.... egy tipp.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.19 szerda, 15:31:24 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11385 Dátum:
2017.07.19 szerda, 15:53:19 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.19 szerda, 15:29:26
Gyári hibakeresési leírásban lehetséges, hogy meg van adva. Üzemi feltételekkel. (Nekem ilyen információm nincs.)
Az egyszerű módszer az, hogy ha a tűrésben benne van, akkor nincs hibakód és ha kívül esik -akár rövid időre is- akkor generál hibakódot.
Töröld, használd. Időnként olvasd ki, akár az elején sűrűbben.
A nyomásszabályozó ilyen esetben cserés szokott lenni. Ha sűrűsödik a probléma, akkor szkóppal a szelep áramfelvételét figyelve látható, hogy mikor szorul.
Nézd végig a befecskendezőktől a visszatérő csöveket, hátha látsz valamit ahol pl. levegőt szívhat be.... egy tipp.
Rendben, átnézem a csöveket is. Köszönöm a segitségedet!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11386 Dátum:
2017.07.20 csütörtök, 05:49:44 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.19 szerda, 15:53:19
Rendben, átnézem a csöveket is. Köszönöm a segitségedet!
Sikerült törölni a hibakódot és eddig nem jött vissza. Lehet tényleg egy pillanatnyi kiesés volt, egyenlőre nem foglalkozom vele, pár naponta ránézek persze.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11387 Dátum:
2017.07.20 csütörtök, 17:55:55 »
Na, holnap hajnalban indulnánk nyaralni. Erre ma elkezdett motorhibát dobálni az autó. Hol eltűnik, hol visszajön. Mindig motorfék üzemben jön elő.
Sikerült kiolvasni: P2297 - O2 Sensor Out of Range During Deceleration Bank 1, Sensor 1.
Motor teljesítmény csökkenést nem okoz szerencsére. Forscannal megnézve az oxigén érzékelő működik. Ha nyomom a gázt, akkor kb. 0,2V-ig megy le az érték, motorfékben pedig kiül 2,15V-ra.
Most akkor mi van? Lehet, hogy a 2,15V sok? Vajon mi a limit?
(néha 63,98V-ot is olvas a Forscan, de ez nem esik egybe a hiba jelentkezésével. Szerintem valami olvasási hiba csak)
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11388 Dátum:
2017.07.20 csütörtök, 19:05:11 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.07.20 csütörtök, 17:55:55
Na, holnap hajnalban indulnánk nyaralni. Erre ma elkezdett motorhibát dobálni az autó. Hol eltűnik, hol visszajön. Mindig motorfék üzemben jön elő.
Sikerült kiolvasni: P2297 - O2 Sensor Out of Range During Deceleration Bank 1, Sensor 1.
Motor teljesítmény csökkenést nem okoz szerencsére. Forscannal megnézve az oxigén érzékelő működik. Ha nyomom a gázt, akkor kb. 0,2V-ig megy le az érték, motorfékben pedig kiül 2,15V-ra.
Most akkor mi van? Lehet, hogy a 2,15V sok? Vajon mi a limit?
(néha 63,98V-ot is olvas a Forscan, de ez nem esik egybe a hiba jelentkezésével. Szerintem valami olvasási hiba csak)
Ki van repedve a turbócső.
Segítséget kérek srácok, hogy hogyan tudnám ezt a problémát holnap reggelig megoldani?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11389 Dátum:
2017.07.20 csütörtök, 19:30:34 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.07.20 csütörtök, 19:05:11
Ki van repedve a turbócső.
Segítséget kérek srácok, hogy hogyan tudnám ezt a problémát holnap reggelig megoldani?
Melyik cső?
Szerintem szakszervíz marad, reggel 7-kor nyitnak, szerintem ott kell kezdened.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11390 Dátum:
2017.07.20 csütörtök, 20:05:12 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.07.20 csütörtök, 19:05:11
Ki van repedve a turbócső.
Segítséget kérek srácok, hogy hogyan tudnám ezt a problémát holnap reggelig megoldani?
Kiveszed, zsírtalanít. Bandázs szalag vastagon, majd erős ragasztószalag.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11391 Dátum:
2017.07.20 csütörtök, 20:05:35 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.20 csütörtök, 19:30:34
Melyik cső?
Szerintem szakszervíz marad, reggel 7-kor nyitnak, szerintem ott kell kezdened.
Nem biztos, hogy van pont raktáron.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11392 Dátum:
2017.07.20 csütörtök, 20:16:46 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.20 csütörtök, 20:05:12
Kiveszed, zsírtalanít. Bandázs szalag vastagon, majd erős ragasztószalag.
Milyen szalag pontosan?
Szürke ducktape van itthon, de olvastam másutt, hogy nem jó megoldás, mert nem bírja a hőt (sem).
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11393 Dátum:
2017.07.20 csütörtök, 20:29:14 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.20 csütörtök, 20:05:35
Nem biztos, hogy van pont raktáron.
Dehogynem. Budaörsi Petrányi, ráadásul nagyker is. Ilyen csövek mindig vannak.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11394 Dátum:
2017.07.20 csütörtök, 20:33:48 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.07.20 csütörtök, 20:16:46
Milyen szalag pontosan?
Szürke ducktape van itthon, de olvastam másutt, hogy nem jó megoldás, mert nem bírja a hőt (sem).
Hát ott akkora hő nincs ám....
Bandázs, ez szövetes és kicsit rugalmas. Ez menjen alulra.
Ez kívülre:
Én már csináltam meg ideiglenesen töltőlevegő csövet, de amikor meg lett az új....gyakorlatilag maradhatott is volna.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11395 Dátum:
2017.07.20 csütörtök, 20:34:45 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.20 csütörtök, 20:29:14
Dehogynem. Budaörsi Petrányi, ráadásul nagyker is. Ilyen csövek mindig vannak.
Még azt sem tudjuk melyik cső...... vagy csak úgy kell kérni, hogy
ilyen
?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11396 Dátum:
2017.07.20 csütörtök, 20:59:53 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.20 csütörtök, 20:33:48
Hát ott akkora hő nincs ám....
Bandázs, ez szövetes és kicsit rugalmas. Ez menjen alulra.
Ez kívülre:
Én már csináltam meg ideiglenesen töltőlevegő csövet, de amikor meg lett az új....gyakorlatilag maradhatott is volna.
Ilyenek vannak itthon, de inkább nem kísérletezek vele.
Inkább megyünk az asszony Jazzével. Ketten elférünk benne, igaz nem egy élmény azzal pályázni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11397 Dátum:
2017.07.20 csütörtök, 21:01:32 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.20 csütörtök, 20:29:14
Dehogynem. Budaörsi Petrányi, ráadásul nagyker is. Ilyen csövek mindig vannak.
Úgy legyen! 7-kor nyit. Ha van nekik, a csere csak 10 perc, és hajrá.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11398 Dátum:
2017.07.20 csütörtök, 21:07:52 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.20 csütörtök, 20:34:45
Még azt sem tudjuk melyik cső...... vagy csak úgy kell kérni, hogy
ilyen
?
A cooler utáni utolsó cső. Függőleges, hosszú.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11399 Dátum:
2017.07.20 csütörtök, 22:58:36 »
Egyébként melyik részen repedt el?
Idézetet írta: Sakos - 2017.07.20 csütörtök, 21:01:32
Úgy legyen! 7-kor nyit. Ha van nekik, a csere csak 10 perc, és hajrá.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Oldalak:
1
...
221
222
223
224
225
226
227
[
228
]
229
230
231
232
233
234
235
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ