Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 02:33:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 222 223 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 235 236 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4711395 alkalommal)
0 Felhasználó és 110 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11400 Dátum: 2017.07.21 péntek, 00:05:06 »

Létezik, hogy a fl előtti TDCI regenerációs ciklusa leginkább km függő??? Már megszoktam, hogy mindig az érkezés előtti utolsó km-en kezd el regenerálni (miért is???), de ma kb 40km autópálya után, lassú menetben állt neki a gép, épp mielőtt megérkeztünk. KM alapján épp esedékes volt (600km-ként indul a regen), de miért nem lehetett a pályán, menet közben csinálnia?Huh?  wow1 wow1 wow1
Örültem, hogy hazaértem, leparkoltam, kiszálltam és éreztem a jellegzetes szagot és jött a pattogás a kipufogó felől.  falbav
Gyorsan beindítottam, hogy be tudja fejezni a mókát. Még kb 1 percig ment a regenerálás.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mentatea
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Új hozzászólás #11401 Dátum: 2017.07.21 péntek, 07:33:11 »

Ma reggel az autó közölte, hogy víz van az üzemanyagban (water in fuel). Mivel a belsőégésű motoroknak a víz ritkán barátja, kérdeznék, mielőtt elindulok vele kérdezek: merjek elindulni a szerviz irányába, vagy csak vontatta? Esetleg, ha valaki küzdött már ilyennel, mi lehet a javítás?
Köszi
Naplózva

Mondeo Turnier Mk4 FL 2012/06 2.0TDCI 163LE
Mondeo Turnier Mk5 FL 2021/11 Hybrid
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11402 Dátum: 2017.07.21 péntek, 07:43:51 »

Ma reggel az autó közölte, hogy víz van az üzemanyagban (water in fuel). Mivel a belsőégésű motoroknak a víz ritkán barátja, kérdeznék, mielőtt elindulok vele kérdezek: merjek elindulni a szerviz irányába, vagy csak vontatta? Esetleg, ha valaki küzdött már ilyennel, mi lehet a javítás?
Köszi


Hát nyilván ne menjünk bele most ebbe mélyebben, de mostanában ismét és régebben nagyon ráfűztek a tervezők a víz befecskendezésre (nem a tüzelőanyag helyett, mellé) és igen jók a tapasztalatok.....  Cool


Persze neked a gázolajszűrő víztartalmára jelezhet.
Ez mondjuk furcsa ebben a melegben, hogy hogyan tudna víz kicsapódni.
1. Engedd ki a szűrő alján kicsit.
2. Az érzékelő csatlakozóját ellenőrizd kontaktra.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11403 Dátum: 2017.07.21 péntek, 08:48:32 »

Létezik, hogy a fl előtti TDCI regenerációs ciklusa leginkább km függő??? Már megszoktam, hogy mindig az érkezés előtti utolsó km-en kezd el regenerálni (miért is???), de ma kb 40km autópálya után, lassú menetben állt neki a gép, épp mielőtt megérkeztünk. KM alapján épp esedékes volt (600km-ként indul a regen), de miért nem lehetett a pályán, menet közben csinálnia?Huh?  wow1 wow1 wow1
Örültem, hogy hazaértem, leparkoltam, kiszálltam és éreztem a jellegzetes szagot és jött a pattogás a kipufogó felől.  falbav
Gyorsan beindítottam, hogy be tudja fejezni a mókát. Még kb 1 percig ment a regenerálás.

Sztm igen, ha minden rendben van (DPF telitettsege nem kavar be) akkor kb nekem is megtett tavolsag utan regeneral (600-780km kozott amit tapasztaltam). Nagyon sokszor mentem autopalyan egyenletes tempoval 1100-1300km-rt es ugyan ez volt a szitu azaz nem hinnem, hogy a DPF tele volt es emiatt indult el a regen...
 
Amennyiben nem a megszokott helyen tankolok (most junius vegen pl) akkor sajna surubben elojon (2x is 230km utan regeneralt), hiszen ebben az esetben szvsz a DPF valoban telitodik a korommal es muszaj kiegetni..
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #11404 Dátum: 2017.07.21 péntek, 10:02:40 »

Létezik, hogy a fl előtti TDCI regenerációs ciklusa leginkább km függő??? Már megszoktam, hogy mindig az érkezés előtti utolsó km-en kezd el regenerálni (miért is???), de ma kb 40km autópálya után, lassú menetben állt neki a gép, épp mielőtt megérkeztünk. KM alapján épp esedékes volt (600km-ként indul a regen), de miért nem lehetett a pályán, menet közben csinálnia?Huh?  wow1 wow1 wow1
Örültem, hogy hazaértem, leparkoltam, kiszálltam és éreztem a jellegzetes szagot és jött a pattogás a kipufogó felől.  falbav
Gyorsan beindítottam, hogy be tudja fejezni a mókát. Még kb 1 percig ment a regenerálás.
Én is úgy vettem észre, hogy 600km-enként regenerált. Viszont most volt, hogy kiírta hogy eltömődött, és állandóan regenerált. Már előtte is folyamatosan regenerálhatott így visszagondolva, mert rohadt gyorsan felment mindig a vÍzhőfok mutató, és pulzálva gyorsult az autó erősebb gázadásnál, de azt hittem hogy döglődik a pierburg szelep. Kitisztítottuk, töröltem a tanult értékeket, azóta mentem kb. 300km-t és még nem regenerált. Beépítettem a LED-et is az izzító reléjéről leszedve a jelet, szóval kíváncsi leszek, hogy megint 600-ig megyünk-e el vele.
Amúgy amikor Erdélyben voltam, akkor egyszer kiolvastam ,és láttam, hogy 780km-rel ezelőtt regenerált, szóval lehet, hogy mégsem csak km alapú a rendszer.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #11405 Dátum: 2017.07.21 péntek, 11:56:20 »

Sziasztok,



Úgy 1000-1500 km -enként eltömődik a DPF előtti üzemanyag befecskendező szelepem. Természetesen az ebből adódó hibajelenség a szokásos, nem megy végbe a regen, hibakód P244C stb. Kitakarítom és szépen megy minden tovább. Vélhetően túl sok korom van a rendszerben valami miatt, igaz az izzítókat még nem cseréltem, pedig már kellett volna (ezeket most fogom). A szelepben az izzítógyertya működik. Most szedem ki 3x emiatt... szomoru1  falbav falbav falbav

Valaki találkozott már illetve van ötlete a következő hibajelenség vonatkozásában?


 wave


Hi,


hasznos info lehet..


fuel vaporizer glow spark (DPF üzemanyag porlasztó pipa izzítógyertya) -gyári alkatrész- cikkszáma: 1892119

Ára: 13.000 Ft szemben  az egész befecskendező pipával melynek a komplett  ára: 75.000 Ft

kizárólag felhevítve!! (én 120 fokot mértem) jön ki belőle a gyertya. Erre figyeljen aki ennek cseréjét választja, mert beletörhet a befecskendezőbe és ekkor szinte biztos, hogy a komplett csere kell!

A gyertya kivétele után szintén egy felhevítést követően kompresszorral olyan szintre lehet kitakarítani a pipát ("L" vas) mintha új lenne! + a végén féktisztító




... amennyiben valakinek a fentebbi hibajelenség előfordul.

A gyertyák cseréje után (összes izzító + a DPF izzítója) úgy néz ki megoldódott a probléma. Vélhetően a tisztább és magasabb hőfokot hamarabb éri el az égés a regen közben és nem tömődik el a közvetlen DPF befecskendező pipa.
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.21 péntek, 11:59:08 írta BLACKMondeo » Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11406 Dátum: 2017.07.21 péntek, 17:38:22 »

Sakosnak sikerült, vagy sem?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11407 Dátum: 2017.07.21 péntek, 17:52:21 »

Sakosnak sikerült, vagy sem?
szerintem csak szettben,30pénz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11408 Dátum: 2017.07.21 péntek, 17:53:29 »

A cooler utáni utolsó cső. Függőleges, hosszú.
basszus.van itthon egy tarcsi..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11409 Dátum: 2017.07.21 péntek, 17:58:05 »

Létezik, hogy a fl előtti TDCI regenerációs ciklusa leginkább km függő??? Már megszoktam, hogy mindig az érkezés előtti utolsó km-en kezd el regenerálni (miért is???), de ma kb 40km autópálya után, lassú menetben állt neki a gép, épp mielőtt megérkeztünk. KM alapján épp esedékes volt (600km-ként indul a regen), de miért nem lehetett a pályán, menet közben csinálnia?Huh?  wow1 wow1 wow1
Örültem, hogy hazaértem, leparkoltam, kiszálltam és éreztem a jellegzetes szagot és jött a pattogás a kipufogó felől.  falbav
Gyorsan beindítottam, hogy be tudja fejezni a mókát. Még kb 1 percig ment a regenerálás.
nem.érzékelő jelek alapján indítja.csak simán copat téged.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #11410 Dátum: 2017.07.21 péntek, 21:25:41 »

basszus.van itthon egy tarcsi..... Roll Eyes
Basszus Alf, írhattad volna hamarabb.  falbav
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #11411 Dátum: 2017.07.21 péntek, 21:34:47 »

Sakosnak sikerült, vagy sem?
Reggel 7-kor volt az Ivanicsnál és a Petrányinál is. De csak jobboldali szett, ami egy vas és két gumicsőből áll. 40-ért.  rinya
9-kor nyitott a turbocso.hu, ahol volt raktáron 14-ért csak cső. Egy ismerős 10-11-re ígért utángyártottat egy tízesért.
Végül 8-kor hívtak az Ivanicsból, hogy találtak egy "nem új, de nem bontott" szettet egy 20-asért. Ez utóbbi lett a nyerő. Most van tartalékcsövem is, ha a másik durranna el.

Egyébként a cső cseréje után nem vettem észre semmi változást az autón. Ugyanúgy dobálta a hibakódot minden motorfékezésnél. Valószínűleg nem is tegnap repedt ki az a cső. Így ma eljöttem 500km-t, amikor megint regenerált (az egész motorhiba sztori az előző regen után kezdődött), és ekkor elmúlt a hibakód motorféknél. Már egész megnyugodtam, amikor végül megint dobta, de most sokkal ritkábban. Szóval nem annyira jeladó hiba lesz, hanem valami összetettebb. A lényeg, hogy megy a gép.


Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11412 Dátum: 2017.07.22 szombat, 08:58:42 »

Basszus Alf, írhattad volna hamarabb.  falbav
nem derült még akkor ki, hogy melyik kell.... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11413 Dátum: 2017.07.22 szombat, 19:41:37 »

Sziasztok!

Tudom, hogy nem mindig egyértelmű az ok, de kezdek kifogyni az ötletekből.  szomoru1
Mi okozhat kormolódást, ha:
1: turbónyomás megvan, 2,5 bar ingadozás nélkül, csöveken nincs látható kifúlyás
2: prémium üzemanyag van csak tankolva
3: hibakód nincs, a kocsinak van ereje (bár turbó alatti fordulaton elég gyengécske, igaz ebben a tartományban csak sebességet tartok max)
4: álló helyzetben, üresben, gátfröccsre nincs korom.

Már csak attól félek, hogy a turbón át bejut olaj a motorba. Előfordulhat? Illetve ha igen, akkor az nem kékes füstöt adna, mint a benzineseknél és üresben is álló kocsinál?
Köszönök minden segitő ötletet!
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11414 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 10:11:26 »

Sziasztok!

Tudom, hogy nem mindig egyértelmű az ok, de kezdek kifogyni az ötletekből.  szomoru1
Mi okozhat kormolódást, ha:
1: turbónyomás megvan, 2,5 bar ingadozás nélkül, csöveken nincs látható kifúlyás
2: prémium üzemanyag van csak tankolva
3: hibakód nincs, a kocsinak van ereje (bár turbó alatti fordulaton elég gyengécske, igaz ebben a tartományban csak sebességet tartok max)
4: álló helyzetben, üresben, gátfröccsre nincs korom.

Már csak attól félek, hogy a turbón át bejut olaj a motorba. Előfordulhat? Illetve ha igen, akkor az nem kékes füstöt adna, mint a benzineseknél és üresben is álló kocsinál?
Köszönök minden segitő ötletet!
egr szelep.illetve kopott porlasztók....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #11415 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 11:29:45 »

Mit jelent ez, hol, mikor? Kipuffon távozik?
(Lehet lemaradtam valamiről) beka3

......
Mi okozhat kormolódást, ha:

......

Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11416 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 11:35:41 »

egr szelep.illetve kopott porlasztók....

Egr dugózva van, igy lehet a porlasztó! Annak van valami módja, hogy bemérjék a kopottságát?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11417 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 11:39:18 »

Mit jelent ez, hol, mikor? Kipuffon távozik?
(Lehet lemaradtam valamiről) beka3


Igen, a kipuffon keresztül távozik.
Akár alacsony, akár magasabb fokozatnál is, ha elkezdek intenzivebben gyorsitani vagy ha épp padlózom, akkor jól látható kormos felhőt hagyok magam után.  szomoru1
Még azon agyaltam, hogy rég láttam regenerálást, talán segithet egy statikus regen inditás? Illetve utolsó tankolásnál kényszerből molnál tankoltam prémiumot, azelött csakis omwnél kapott prémiumot? Lehet ekkore különbség a magyar és az osztrák olaj között!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #11418 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 11:49:21 »

Jól látható korom mennyiség lehetséges ép részecskeszűrőn át ??
A csővéged, ha megnézed, megsimítod újjal, milyen? Van esetleg komolyabb korom lerakódásod ott? Persze nem verda mosás után. beka3
Igen, a kipuffon keresztül távozik.
......
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11419 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 11:56:34 »

Jól látható korom mennyiség lehetséges ép részecskeszűrőn át ??
A csővéged, ha megnézed, megsimítod újjal, milyen? Van esetleg komolyabb korom lerakódásod ott? Persze nem verda mosás után. beka3

Igen, ezek szerint, bár, hogy ép-e azt nem tudom. És mit jelent egy meghibásodás? Átszakad a szörőrendszere netán belül? 
Megnézem ezt a kipuffon majd, de ha nincs rajta lerakodás, akkor az mit jelentene!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #11420 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 13:31:25 »

"Előfordulnak olyan esetek amikor a részecskeszűrő tisztítás már nem elegendő , mivel a filter a magas hőfelvétel miatt átég, ebben az esetben a részecskeszűrő filterét cseréljük újra."
Ez csak egy tipp a részemről, de lehet inkább elreped egy hősokktól, ütéstől, olvasható ilyen a neten. De lehet ebbe az esetben már hibakód is keletkezik, de az is lehet nem.
Ez amolyan szivárgás, nem biztos, hogy kimutatja az elektronika még, gondolom. Ha más gyanús dolgot nem tapasztalsz, ne foglalkozz még vele, figyelj!. Ha hosszú ideig nincs regen gyanús eset! Ha sűrű a regen, más más körülmények közt is (<50-100 km, jobb estben sem több ~200km ), szintén gyanúsnak érzem a rendszert!
Üresben, nagy gázadásokra közel sem tud kialakulni olyan nyomásviszony, mint terhelt állapotban, menetben. Az elektronika nem is engedi szabadjára a rendszert, még kettesben is leszabályoz kicsit nálam.  Aztán az is lehet, ez sem normális már.
 beka3
Igen, ezek szerint, bár, hogy ép-e azt nem tudom. És mit jelent egy meghibásodás? Átszakad a szörőrendszere netán belül?  
Megnézem ezt a kipuffon majd, de ha nincs rajta lerakodás, akkor az mit jelentene!?
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.23 vasárnap, 14:19:44 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11421 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 14:31:52 »

"Előfordulnak olyan esetek amikor a részecskeszűrő tisztítás már nem elegendő , mivel a filter a magas hőfelvétel miatt átég, ebben az esetben a részecskeszűrő filterét cseréljük újra."
Ez csak egy tipp a részemről, de lehet inkább elreped egy hősokktól, ütéstől, olvasható ilyen a neten. De lehet ebbe az esetben már hibakód is keletkezik, de az is lehet nem.
Ez amolyan szivárgás, nem biztos, hogy kimutatja az elektronika még, gondolom. Ha más gyanús dolgot nem tapasztalsz, ne foglalkozz még vele, figyelj!. Ha hosszú ideig nincs regen gyanús eset! Ha sűrű a regen, más más körülmények közt is (<50-100 km, jobb estben sem több ~200km ), szintén gyanúsnak érzem a rendszert!
Üresben, nagy gázadásokra közel sem tud kialakulni olyan nyomásviszony, mint terhelt állapotban, menetben. Az elektronika nem is engedi szabadjára a rendszert, még kettesben is leszabályoz kicsit nálam.  Aztán az is lehet, ez sem normális már.
 beka3

Értem, akkor figyelés jön. Elötte inditok egy statikus regent, nem árthat, aztán meglátjuk mi lesz. Illetve én is beszerelem a kis relét, ami jelzi a regent, akkor jobban figyelni tudom a sűrűségét.  worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11422 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 14:56:32 »

Egr dugózva van, igy lehet a porlasztó! Annak van valami módja, hogy bemérjék a kopottságát?
van www.filepdiesel.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11423 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 15:03:03 »


Köszi, irok nekik!  worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #11424 Dátum: 2017.07.24 hétfő, 17:28:59 »

Szevasztok
Meg tudná nekem mondani valaki hogy ehez az alvázszámhoz milyen gázolajszürö van. WF0GXXGBBG8R30967
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11425 Dátum: 2017.07.24 hétfő, 18:36:11 »

Szevasztok
Meg tudná nekem mondani valaki hogy ehez az alvázszámhoz milyen gázolajszürö van. WF0GXXGBBG8R30967

Finis 1802052
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11426 Dátum: 2017.07.24 hétfő, 18:49:00 »

Értem, akkor figyelés jön. Elötte inditok egy statikus regent, nem árthat, aztán meglátjuk mi lesz. Illetve én is beszerelem a kis relét, ami jelzi a regent, akkor jobban figyelni tudom a sűrűségét.  worship

Nos, tegnap mentem pályán 15percet 3000es fordulaton. Már az első km után rántott egy nagyot, onnantól öblösebb hang, magasabb fogyi, vagyis jött a regen. Már visszatérve városba, láthatóan kevesebb volt a korom mennyisége nagy gáznál.
Ugy látszik nagyon telitődött a DPF, ugyhogy most jön a statikus regen és utána mág egy adag pálya. Kiégetem amennyire lehet, aztán meglátom mi lesz. Remélem valóban csak ennyi a bibi.
Amugy fl elött is jelzi a fed comp ha telitődik a dpf? Ha igen, miként?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11427 Dátum: 2017.07.24 hétfő, 19:06:35 »

Nos, tegnap mentem pályán 15percet 3000es fordulaton. Már az első km után rántott egy nagyot, onnantól öblösebb hang, magasabb fogyi, vagyis jött a regen. Már visszatérve városba, láthatóan kevesebb volt a korom mennyisége nagy gáznál.
Ugy látszik nagyon telitődött a DPF, ugyhogy most jön a statikus regen és utána mág egy adag pálya. Kiégetem amennyire lehet, aztán meglátom mi lesz. Remélem valóban csak ennyi a bibi.
Amugy fl elött is jelzi a fed comp ha telitődik a dpf? Ha igen, miként?

Sehol, semelyik nem jelzi a fedcomp ha telítődik a DPF.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11428 Dátum: 2017.07.24 hétfő, 19:31:22 »

Sehol, semelyik nem jelzi a fedcomp ha telítődik a DPF.

Értem, akkor azt nem is várom.  smile A héten bekerül az "Alf led" és akkor már tudom ellenőrizni, hogy hányszor regenerál.  vigyor3
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11429 Dátum: 2017.07.24 hétfő, 19:34:22 »

Sehol, semelyik nem jelzi a fedcomp ha telítődik a DPF.

Ptodic féle kozerv sem?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11430 Dátum: 2017.07.24 hétfő, 19:37:32 »

Ptodic féle kozerv sem?

Ez kizárt dolog, mert nem tudom.  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #11431 Dátum: 2017.07.25 kedd, 11:40:19 »

Tapasztalt már valaki olyan jelenséget, hogy néha amikor hidegen beindítom a motort és elindulok vele 1800-as fordulat alatt ha nem gyorsítok hanem tartom a sebességet, akkor rángat. Ha gyorsítok akkor minél nagyobb gázzal teszem ezt , annál kevésbé rángat, 2000 fordulat felett egyenletes haladáskor sem rángat, akármilyen hideg is lehet. Alapjáraton szintén teljesen jó.
Okozhatja ezt kettőstömegű hibája. Nincs semmi hangja a lendkeréknek, csak hidegen terhelésváltásra pattan párat, de azt is ritkán teszi. (persze ettől függetlenül már km alapján cserés lehet/lesz lassan).
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11432 Dátum: 2017.07.25 kedd, 11:49:37 »

Tapasztalt már valaki olyan jelenséget, hogy néha amikor hidegen beindítom a motort és elindulok vele 1800-as fordulat alatt ha nem gyorsítok hanem tartom a sebességet, akkor rángat. Ha gyorsítok akkor minél nagyobb gázzal teszem ezt , annál kevésbé rángat, 2000 fordulat felett egyenletes haladáskor sem rángat, akármilyen hideg is lehet. Alapjáraton szintén teljesen jó.
Okozhatja ezt kettőstömegű hibája. Nincs semmi hangja a lendkeréknek, csak hidegen terhelésváltásra pattan párat, de azt is ritkán teszi. (persze ettől függetlenül már km alapján cserés lehet/lesz lassan).
igen. Az enyém is tudja ezt. Automata, így ott nincs lendkerék.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11433 Dátum: 2017.07.25 kedd, 12:45:02 »

Tapasztalt már valaki olyan jelenséget, hogy néha amikor hidegen beindítom a motort és elindulok vele 1800-as fordulat alatt ha nem gyorsítok hanem tartom a sebességet, akkor rángat. Ha gyorsítok akkor minél nagyobb gázzal teszem ezt , annál kevésbé rángat, 2000 fordulat felett egyenletes haladáskor sem rángat, akármilyen hideg is lehet. Alapjáraton szintén teljesen jó.
Okozhatja ezt kettőstömegű hibája. Nincs semmi hangja a lendkeréknek, csak hidegen terhelésváltásra pattan párat, de azt is ritkán teszi. (persze ettől függetlenül már km alapján cserés lehet/lesz lassan).

Ez ilyen.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11434 Dátum: 2017.07.25 kedd, 12:45:46 »

igen. Az enyém is tudja ezt. Automata, így ott nincs lendkerék.

Nálam is hasonló! Valaki már emlitette itt, hogy ezen tartományban kicsit rángatós a mondeo. Nekem nagyritkán még meleg motornál is elöjön, ha elkapom épp azt a fordulatot és azt a gázerősséget!  wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #11435 Dátum: 2017.07.25 kedd, 16:18:00 »

Sziasztok.

Éppen hazafele tartok egyszer csak azt vettem észre
Hogy gázadáskor valamilyen süvítő hang
Jön, (először bevallom azt hittem a belső ventillátor fúj erősebben ha gázt adok) teljesen olyan hangja
Volt a kocsinak de az ablakot letekerve hallottam
Hogy természetesen a motortérből jön. Erőtlen is lett az autó. Valkinek volt már ilyen? Előre is köszi a segítséget.
Megpróbálunk alánézni ha hazaértem de hátha tudjátok merre keressük a bajt.
Előre is köszi, sziasztok
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #11436 Dátum: 2017.07.25 kedd, 16:21:07 »

Sziasztok.

Éppen hazafele tartok egyszer csak azt vettem észre
Hogy gázadáskor valamilyen süvítő hang
Jön, (először bevallom azt hittem a belső ventillátor fúj erősebben ha gázt adok) teljesen olyan hangja
Volt a kocsinak de az ablakot letekerve hallottam
Hogy természetesen a motortérből jön. Erőtlen is lett az autó. Valkinek volt már ilyen? Előre is köszi a segítséget.
Megpróbálunk alánézni ha hazaértem de hátha tudjátok merre keressük a bajt.
Előre is köszi, sziasztok

Elmondás alapján ez egy turbócső repedés lehet.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #11437 Dátum: 2017.07.25 kedd, 16:33:33 »

Elmondás alapján ez egy turbócső repedés lehet.

Köszi szépen, akkor arra fele keresünk. Valami hasonlóra gondoltam az erőtlenség miatt. Na azt ma nem kapok már sehol
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #11438 Dátum: 2017.07.25 kedd, 18:14:33 »

Elmondás alapján ez egy turbócső repedés lehet.
Köszi a segítséget egy a homlokfalnál található gumi cső volt a ludas, két fém cső között van kb 15 centis ez lyukadt ki, ideiglenesen holnapig javítva.

Köszi, szia
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #11439 Dátum: 2017.07.25 kedd, 20:52:52 »

Nálam is hasonló! Valaki már emlitette itt, hogy ezen tartományban kicsit rángatós a mondeo. Nekem nagyritkán még meleg motornál is elöjön, ha elkapom épp azt a fordulatot és azt a gázerősséget!  wave

Hmm...
Erdekes, akkor mondhatni uj kora ota ilyen? Nem valami kezdodo porlaszto gond?
Naplózva
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #11440 Dátum: 2017.07.25 kedd, 21:12:04 »

Sziasztok,

Tudtok abban segíteni, hogy a képen megjelölt csövet hol tudnám beszerezni? Néztem cromax-on, Unixnál nem is találom, hátha valaki vett már valahol ilyet.

Előre is nagyon köszi, sziasztok
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11441 Dátum: 2017.07.25 kedd, 22:11:37 »

Egy jóárasított szolenoid szelep?  nyes

http://www.ebay.co.uk/itm/Vacuum-Pressure-Converter-Pierburg-FORD-C-MAX-2-0-TDCi-VOLVO-C30-2-0-D-1449602-/361535203980?fits=Car+Make%3AFord&hash=item542d2d6a8c:g:y68AAOSwYmZXEOci
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #11442 Dátum: 2017.07.25 kedd, 22:28:18 »


Most occsó
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #11443 Dátum: 2017.07.26 szerda, 09:17:41 »

Sziasztok,

Tudtok abban segíteni, hogy a képen megjelölt csövet hol tudnám beszerezni? Néztem cromax-on, Unixnál nem is találom, hátha valaki vett már valahol ilyet.

Előre is nagyon köszi, sziasztok


tudunk...

Én bemennék egy Ford szalonba (Petrányi Budaörs határozottan ügyes), az alkatrész értékesítő kollégákat keresve. Mondanék egy vin-t, mutatna egy robbantott ábrát. Rámutatnék a csőre és megmondatnám a cikkszámát és az árát. Onnan már kinyílina a világkereskedelem...

 wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #11444 Dátum: 2017.07.26 szerda, 10:00:10 »


És ebből már hatot eladott ennyiért?Huh? Ez lehet az év üzlete, nem a Mészárosék ügyeskedései....  nyes
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11445 Dátum: 2017.07.26 szerda, 13:02:59 »

És ebből már hatot eladott ennyiért?Huh? Ez lehet az év üzlete, nem a Mészárosék ügyeskedései....  nyes

Mit csodálkozol, 5-öt te vettél!  nyes  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11446 Dátum: 2017.07.26 szerda, 13:05:42 »

Mit csodálkozol, 5-öt te vettél!  nyes  eplus2

Egyébként a gyári kb ezen az áron van, viszont ott adnak hozzá vákuumcsöveket is.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bakolaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #11447 Dátum: 2017.07.26 szerda, 13:46:38 »

Sziasztok,

Pierburg szeleppel és a hibaképeivel kapcsolatban írok.
Vissza olvasva többször is volt már téma, illetve a FAQ részben is egyértelműen le van írva, hogy melyik szelep meghibásodása esetén mi a hibakép (morgó hang vs. hullámzó teljesítmény).
Nálam kissé összekavarodtak a hibaképek. Ugyan is leállításkor az a szelep ad morgó hangot minden alkalommal, amelyik a turbó geometriát vezéreli.
Az tiszta, hogy a szelep kuka (egy évet se bírt), csak érdekességkép írtam le.
Esetleg találkozott már valaki ilyennel?

Üdv BL.
Naplózva

2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11448 Dátum: 2017.07.26 szerda, 13:50:40 »

Sziasztok,

Pierburg szeleppel és a hibaképeivel kapcsolatban írok.
Vissza olvasva többször is volt már téma, illetve a FAQ részben is egyértelműen le van írva, hogy melyik szelep meghibásodása esetén mi a hibakép (morgó hang vs. hullámzó teljesítmény).
Nálam kissé összekavarodtak a hibaképek. Ugyan is leállításkor az a szelep ad morgó hangot minden alkalommal, amelyik a turbó geometriát vezéreli.
Az tiszta, hogy a szelep kuka (egy évet se bírt), csak érdekességkép írtam le.
Esetleg találkozott már valaki ilyennel?

Üdv BL.

Bekre Pali, alias GéjSR Tibi elméletben már igen.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11449 Dátum: 2017.07.26 szerda, 16:37:59 »

Egyébként a gyári kb ezen az áron van, viszont ott adnak hozzá vákuumcsöveket is.

Valóban....


~ 49e a gyári.
Az ebay-es meg 146e (428 font)
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.27 csütörtök, 18:21:57 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 222 223 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 235 236 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.