Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:15:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
222
223
224
225
226
227
228
[
229
]
230
231
232
233
234
235
236
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5258748 alkalommal)
0 Felhasználó és 264 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
regen
«
Új hozzászólás #11400 Dátum:
2017.07.21 péntek, 00:05:06 »
Létezik, hogy a fl előtti TDCI regenerációs ciklusa leginkább km függő??? Már megszoktam, hogy mindig az érkezés előtti utolsó km-en kezd el regenerálni (miért is???), de ma kb 40km autópálya után, lassú menetben állt neki a gép, épp mielőtt megérkeztünk. KM alapján épp esedékes volt (600km-ként indul a regen), de miért nem lehetett a pályán, menet közben csinálnia?
Örültem, hogy hazaértem, leparkoltam, kiszálltam és éreztem a jellegzetes szagot és jött a pattogás a kipufogó felől.
Gyorsan beindítottam, hogy be tudja fejezni a mókát. Még kb 1 percig ment a regenerálás.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mentatea
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11401 Dátum:
2017.07.21 péntek, 07:33:11 »
Ma reggel az autó közölte, hogy víz van az üzemanyagban (water in fuel). Mivel a belsőégésű motoroknak a víz ritkán barátja, kérdeznék, mielőtt elindulok vele kérdezek: merjek elindulni a szerviz irányába, vagy csak vontatta? Esetleg, ha valaki küzdött már ilyennel, mi lehet a javítás?
Köszi
Naplózva
Mondeo Turnier Mk4 FL 2012/06 2.0TDCI 163LE
Mondeo Turnier Mk5 FL 2021/11 Hybrid
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11402 Dátum:
2017.07.21 péntek, 07:43:51 »
Idézetet írta: Mentatea - 2017.07.21 péntek, 07:33:11
Ma reggel az autó közölte, hogy víz van az üzemanyagban (water in fuel). Mivel a belsőégésű motoroknak a víz ritkán barátja, kérdeznék, mielőtt elindulok vele kérdezek: merjek elindulni a szerviz irányába, vagy csak vontatta? Esetleg, ha valaki küzdött már ilyennel, mi lehet a javítás?
Köszi
Hát nyilván ne menjünk bele most ebbe mélyebben, de mostanában ismét és régebben nagyon ráfűztek a tervezők a víz befecskendezésre (nem a tüzelőanyag helyett, mellé) és igen jók a tapasztalatok.....
Persze neked a gázolajszűrő víztartalmára jelezhet.
Ez mondjuk furcsa ebben a melegben, hogy hogyan tudna víz kicsapódni.
1. Engedd ki a szűrő alján kicsit.
2. Az érzékelő csatlakozóját ellenőrizd kontaktra.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: regen
«
Új hozzászólás #11403 Dátum:
2017.07.21 péntek, 08:48:32 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.07.21 péntek, 00:05:06
Létezik, hogy a fl előtti TDCI regenerációs ciklusa leginkább km függő??? Már megszoktam, hogy mindig az érkezés előtti utolsó km-en kezd el regenerálni (miért is???), de ma kb 40km autópálya után, lassú menetben állt neki a gép, épp mielőtt megérkeztünk. KM alapján épp esedékes volt (600km-ként indul a regen), de miért nem lehetett a pályán, menet közben csinálnia?
Örültem, hogy hazaértem, leparkoltam, kiszálltam és éreztem a jellegzetes szagot és jött a pattogás a kipufogó felől.
Gyorsan beindítottam, hogy be tudja fejezni a mókát. Még kb 1 percig ment a regenerálás.
Sztm igen, ha minden rendben van (DPF telitettsege nem kavar be) akkor kb nekem is megtett tavolsag utan regeneral (600-780km kozott amit tapasztaltam). Nagyon sokszor mentem autopalyan egyenletes tempoval 1100-1300km-rt es ugyan ez volt a szitu azaz nem hinnem, hogy a DPF tele volt es emiatt indult el a regen...
Amennyiben nem a megszokott helyen tankolok (most junius vegen pl) akkor sajna surubben elojon (2x is 230km utan regeneralt), hiszen ebben az esetben szvsz a DPF valoban telitodik a korommal es muszaj kiegetni..
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: regen
«
Új hozzászólás #11404 Dátum:
2017.07.21 péntek, 10:02:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.07.21 péntek, 00:05:06
Létezik, hogy a fl előtti TDCI regenerációs ciklusa leginkább km függő??? Már megszoktam, hogy mindig az érkezés előtti utolsó km-en kezd el regenerálni (miért is???), de ma kb 40km autópálya után, lassú menetben állt neki a gép, épp mielőtt megérkeztünk. KM alapján épp esedékes volt (600km-ként indul a regen), de miért nem lehetett a pályán, menet közben csinálnia?
Örültem, hogy hazaértem, leparkoltam, kiszálltam és éreztem a jellegzetes szagot és jött a pattogás a kipufogó felől.
Gyorsan beindítottam, hogy be tudja fejezni a mókát. Még kb 1 percig ment a regenerálás.
Én is úgy vettem észre, hogy 600km-enként regenerált. Viszont most volt, hogy kiírta hogy eltömődött, és állandóan regenerált. Már előtte is folyamatosan regenerálhatott így visszagondolva, mert rohadt gyorsan felment mindig a vÍzhőfok mutató, és pulzálva gyorsult az autó erősebb gázadásnál, de azt hittem hogy döglődik a pierburg szelep. Kitisztítottuk, töröltem a tanult értékeket, azóta mentem kb. 300km-t és még nem regenerált. Beépítettem a LED-et is az izzító reléjéről leszedve a jelet, szóval kíváncsi leszek, hogy megint 600-ig megyünk-e el vele.
Amúgy amikor Erdélyben voltam, akkor egyszer kiolvastam ,és láttam, hogy 780km-rel ezelőtt regenerált, szóval lehet, hogy mégsem csak km alapú a rendszer.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11405 Dátum:
2017.07.21 péntek, 11:56:20 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2017.06.30 péntek, 11:06:46
Sziasztok,
Úgy 1000-1500 km -enként eltömődik a DPF előtti üzemanyag befecskendező szelepem. Természetesen az ebből adódó hibajelenség a szokásos, nem megy végbe a regen, hibakód P244C stb. Kitakarítom és szépen megy minden tovább. Vélhetően túl sok korom van a rendszerben valami miatt, igaz az izzítókat még nem cseréltem, pedig már kellett volna (ezeket most fogom). A szelepben az izzítógyertya működik. Most szedem ki 3x emiatt...
Valaki találkozott már illetve van ötlete a következő hibajelenség vonatkozásában?
Hi,
hasznos info lehet..
fuel vaporizer glow spark (DPF üzemanyag porlasztó pipa izzítógyertya) -gyári alkatrész- cikkszáma: 1892119
Ára: 13.000 Ft szemben az egész befecskendező pipával melynek a komplett ára: 75.000 Ft
kizárólag felhevítve!! (én 120 fokot mértem) jön ki belőle a gyertya. Erre figyeljen aki ennek cseréjét választja, mert beletörhet a befecskendezőbe és ekkor szinte biztos, hogy a komplett csere kell!
A gyertya kivétele után szintén egy felhevítést követően kompresszorral olyan szintre lehet kitakarítani a pipát ("L" vas) mintha új lenne! + a végén féktisztító
... amennyiben valakinek a fentebbi hibajelenség előfordul.
A gyertyák cseréje után (összes izzító + a DPF izzítója) úgy néz ki megoldódott a probléma. Vélhetően a tisztább és magasabb hőfokot hamarabb éri el az égés a regen közben és nem tömődik el a közvetlen DPF befecskendező pipa.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.21 péntek, 11:59:08 írta BLACKMondeo
»
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11406 Dátum:
2017.07.21 péntek, 17:38:22 »
Sakosnak sikerült, vagy sem?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11407 Dátum:
2017.07.21 péntek, 17:52:21 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.21 péntek, 17:38:22
Sakosnak sikerült, vagy sem?
szerintem csak szettben,30pénz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11408 Dátum:
2017.07.21 péntek, 17:53:29 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.07.20 csütörtök, 21:07:52
A cooler utáni utolsó cső. Függőleges, hosszú.
basszus.van itthon egy tarcsi.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: regen
«
Új hozzászólás #11409 Dátum:
2017.07.21 péntek, 17:58:05 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.07.21 péntek, 00:05:06
Létezik, hogy a fl előtti TDCI regenerációs ciklusa leginkább km függő??? Már megszoktam, hogy mindig az érkezés előtti utolsó km-en kezd el regenerálni (miért is???), de ma kb 40km autópálya után, lassú menetben állt neki a gép, épp mielőtt megérkeztünk. KM alapján épp esedékes volt (600km-ként indul a regen), de miért nem lehetett a pályán, menet közben csinálnia?
Örültem, hogy hazaértem, leparkoltam, kiszálltam és éreztem a jellegzetes szagot és jött a pattogás a kipufogó felől.
Gyorsan beindítottam, hogy be tudja fejezni a mókát. Még kb 1 percig ment a regenerálás.
nem.érzékelő jelek alapján indítja.csak simán copat téged....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11410 Dátum:
2017.07.21 péntek, 21:25:41 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.21 péntek, 17:53:29
basszus.van itthon egy tarcsi.....
Basszus Alf, írhattad volna hamarabb.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11411 Dátum:
2017.07.21 péntek, 21:34:47 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.21 péntek, 17:38:22
Sakosnak sikerült, vagy sem?
Reggel 7-kor volt az Ivanicsnál és a Petrányinál is. De csak jobboldali szett, ami egy vas és két gumicsőből áll. 40-ért.
9-kor nyitott a turbocso.hu, ahol volt raktáron 14-ért csak cső. Egy ismerős 10-11-re ígért utángyártottat egy tízesért.
Végül 8-kor hívtak az Ivanicsból, hogy találtak egy "nem új, de nem bontott" szettet egy 20-asért. Ez utóbbi lett a nyerő. Most van tartalékcsövem is, ha a másik durranna el.
Egyébként a cső cseréje után nem vettem észre semmi változást az autón. Ugyanúgy dobálta a hibakódot minden motorfékezésnél. Valószínűleg nem is tegnap repedt ki az a cső. Így ma eljöttem 500km-t, amikor megint regenerált (az egész motorhiba sztori az előző regen után kezdődött), és ekkor elmúlt a hibakód motorféknél. Már egész megnyugodtam, amikor végül megint dobta, de most sokkal ritkábban. Szóval nem annyira jeladó hiba lesz, hanem valami összetettebb. A lényeg, hogy megy a gép.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11412 Dátum:
2017.07.22 szombat, 08:58:42 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.07.21 péntek, 21:25:41
Basszus Alf, írhattad volna hamarabb.
nem derült még akkor ki, hogy melyik kell....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11413 Dátum:
2017.07.22 szombat, 19:41:37 »
Sziasztok!
Tudom, hogy nem mindig egyértelmű az ok, de kezdek kifogyni az ötletekből.
Mi okozhat kormolódást, ha:
1: turbónyomás megvan, 2,5 bar ingadozás nélkül, csöveken nincs látható kifúlyás
2: prémium üzemanyag van csak tankolva
3: hibakód nincs, a kocsinak van ereje (bár turbó alatti fordulaton elég gyengécske, igaz ebben a tartományban csak sebességet tartok max)
4: álló helyzetben, üresben, gátfröccsre nincs korom.
Már csak attól félek, hogy a turbón át bejut olaj a motorba. Előfordulhat? Illetve ha igen, akkor az nem kékes füstöt adna, mint a benzineseknél és üresben is álló kocsinál?
Köszönök minden segitő ötletet!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11414 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 10:11:26 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.22 szombat, 19:41:37
Sziasztok!
Tudom, hogy nem mindig egyértelmű az ok, de kezdek kifogyni az ötletekből.
Mi okozhat kormolódást, ha:
1: turbónyomás megvan, 2,5 bar ingadozás nélkül, csöveken nincs látható kifúlyás
2: prémium üzemanyag van csak tankolva
3: hibakód nincs, a kocsinak van ereje (bár turbó alatti fordulaton elég gyengécske, igaz ebben a tartományban csak sebességet tartok max)
4: álló helyzetben, üresben, gátfröccsre nincs korom.
Már csak attól félek, hogy a turbón át bejut olaj a motorba. Előfordulhat? Illetve ha igen, akkor az nem kékes füstöt adna, mint a benzineseknél és üresben is álló kocsinál?
Köszönök minden segitő ötletet!
egr szelep.illetve kopott porlasztók....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11415 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 11:29:45 »
Mit jelent ez, hol, mikor? Kipuffon távozik?
(Lehet lemaradtam valamiről)
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.22 szombat, 19:41:37
......
Mi okozhat kormolódást, ha:
......
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11416 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 11:35:41 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.23 vasárnap, 10:11:26
egr szelep.illetve kopott porlasztók....
Egr dugózva van, igy lehet a porlasztó! Annak van valami módja, hogy bemérjék a kopottságát?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11417 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 11:39:18 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.07.23 vasárnap, 11:29:45
Mit jelent ez, hol, mikor? Kipuffon távozik?
(Lehet lemaradtam valamiről)
Igen, a kipuffon keresztül távozik.
Akár alacsony, akár magasabb fokozatnál is, ha elkezdek intenzivebben gyorsitani vagy ha épp padlózom, akkor jól látható kormos felhőt hagyok magam után.
Még azon agyaltam, hogy rég láttam regenerálást, talán segithet egy statikus regen inditás? Illetve utolsó tankolásnál kényszerből molnál tankoltam prémiumot, azelött csakis omwnél kapott prémiumot? Lehet ekkore különbség a magyar és az osztrák olaj között!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11418 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 11:49:21 »
Jól látható korom mennyiség lehetséges ép részecskeszűrőn át ??
A csővéged, ha megnézed, megsimítod újjal, milyen? Van esetleg komolyabb korom lerakódásod ott? Persze nem verda mosás után.
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.23 vasárnap, 11:39:18
Igen, a kipuffon keresztül távozik.
......
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11419 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 11:56:34 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.07.23 vasárnap, 11:49:21
Jól látható korom mennyiség lehetséges ép részecskeszűrőn át ??
A csővéged, ha megnézed, megsimítod újjal, milyen? Van esetleg komolyabb korom lerakódásod ott? Persze nem verda mosás után.
Igen, ezek szerint, bár, hogy ép-e azt nem tudom. És mit jelent egy meghibásodás? Átszakad a szörőrendszere netán belül?
Megnézem ezt a kipuffon majd, de ha nincs rajta lerakodás, akkor az mit jelentene!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11420 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 13:31:25 »
"Előfordulnak olyan esetek amikor a részecskeszűrő tisztítás már nem elegendő , mivel a filter a magas hőfelvétel miatt átég, ebben az esetben a részecskeszűrő filterét cseréljük újra."
Ez csak egy tipp a részemről, de lehet inkább elreped egy hősokktól, ütéstől, olvasható ilyen a neten. De lehet ebbe az esetben már hibakód is keletkezik, de az is lehet nem.
Ez amolyan szivárgás, nem biztos, hogy kimutatja az elektronika még, gondolom. Ha más gyanús dolgot nem tapasztalsz, ne foglalkozz még vele, figyelj!. Ha hosszú ideig nincs regen gyanús eset! Ha sűrű a regen, más más körülmények közt is (<50-100 km, jobb estben sem több ~200km ), szintén gyanúsnak érzem a rendszert!
Üresben, nagy gázadásokra közel sem tud kialakulni olyan nyomásviszony, mint terhelt állapotban, menetben. Az elektronika nem is engedi szabadjára a rendszert, még kettesben is leszabályoz kicsit nálam. Aztán az is lehet, ez sem normális már.
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.23 vasárnap, 11:56:34
Igen, ezek szerint, bár, hogy ép-e azt nem tudom. És mit jelent egy meghibásodás? Átszakad a szörőrendszere netán belül?
Megnézem ezt a kipuffon majd, de ha nincs rajta lerakodás, akkor az mit jelentene!?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.23 vasárnap, 14:19:44 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11421 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 14:31:52 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.07.23 vasárnap, 13:31:25
"Előfordulnak olyan esetek amikor a részecskeszűrő tisztítás már nem elegendő , mivel a filter a magas hőfelvétel miatt átég, ebben az esetben a részecskeszűrő filterét cseréljük újra."
Ez csak egy tipp a részemről, de lehet inkább elreped egy hősokktól, ütéstől, olvasható ilyen a neten. De lehet ebbe az esetben már hibakód is keletkezik, de az is lehet nem.
Ez amolyan szivárgás, nem biztos, hogy kimutatja az elektronika még, gondolom. Ha más gyanús dolgot nem tapasztalsz, ne foglalkozz még vele, figyelj!. Ha hosszú ideig nincs regen gyanús eset! Ha sűrű a regen, más más körülmények közt is (<50-100 km, jobb estben sem több ~200km ), szintén gyanúsnak érzem a rendszert!
Üresben, nagy gázadásokra közel sem tud kialakulni olyan nyomásviszony, mint terhelt állapotban, menetben. Az elektronika nem is engedi szabadjára a rendszert, még kettesben is leszabályoz kicsit nálam. Aztán az is lehet, ez sem normális már.
Értem, akkor figyelés jön. Elötte inditok egy statikus regent, nem árthat, aztán meglátjuk mi lesz. Illetve én is beszerelem a kis relét, ami jelzi a regent, akkor jobban figyelni tudom a sűrűségét.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11422 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 14:56:32 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.23 vasárnap, 11:35:41
Egr dugózva van, igy lehet a porlasztó! Annak van valami módja, hogy bemérjék a kopottságát?
van
www.filepdiesel.hu
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11423 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 15:03:03 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.23 vasárnap, 14:56:32
van
www.filepdiesel.hu
Köszi, irok nekik!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11424 Dátum:
2017.07.24 hétfő, 17:28:59 »
Szevasztok
Meg tudná nekem mondani valaki hogy ehez az alvázszámhoz milyen gázolajszürö van. WF0GXXGBBG8R30967
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11425 Dátum:
2017.07.24 hétfő, 18:36:11 »
Idézetet írta: virag - 2017.07.24 hétfő, 17:28:59
Szevasztok
Meg tudná nekem mondani valaki hogy ehez az alvázszámhoz milyen gázolajszürö van. WF0GXXGBBG8R30967
Finis 1802052
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11426 Dátum:
2017.07.24 hétfő, 18:49:00 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.23 vasárnap, 14:31:52
Értem, akkor figyelés jön. Elötte inditok egy statikus regent, nem árthat, aztán meglátjuk mi lesz. Illetve én is beszerelem a kis relét, ami jelzi a regent, akkor jobban figyelni tudom a sűrűségét.
Nos, tegnap mentem pályán 15percet 3000es fordulaton. Már az első km után rántott egy nagyot, onnantól öblösebb hang, magasabb fogyi, vagyis jött a regen. Már visszatérve városba, láthatóan kevesebb volt a korom mennyisége nagy gáznál.
Ugy látszik nagyon telitődött a DPF, ugyhogy most jön a statikus regen és utána mág egy adag pálya. Kiégetem amennyire lehet, aztán meglátom mi lesz. Remélem valóban csak ennyi a bibi.
Amugy fl elött is jelzi a fed comp ha telitődik a dpf? Ha igen, miként?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11427 Dátum:
2017.07.24 hétfő, 19:06:35 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.24 hétfő, 18:49:00
Nos, tegnap mentem pályán 15percet 3000es fordulaton. Már az első km után rántott egy nagyot, onnantól öblösebb hang, magasabb fogyi, vagyis jött a regen. Már visszatérve városba, láthatóan kevesebb volt a korom mennyisége nagy gáznál.
Ugy látszik nagyon telitődött a DPF, ugyhogy most jön a statikus regen és utána mág egy adag pálya. Kiégetem amennyire lehet, aztán meglátom mi lesz. Remélem valóban csak ennyi a bibi.
Amugy fl elött is jelzi a fed comp ha telitődik a dpf? Ha igen, miként?
Sehol, semelyik nem jelzi a fedcomp ha telítődik a DPF.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11428 Dátum:
2017.07.24 hétfő, 19:31:22 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.24 hétfő, 19:06:35
Sehol, semelyik nem jelzi a fedcomp ha telítődik a DPF.
Értem, akkor azt nem is várom.
A héten bekerül az "Alf led" és akkor már tudom ellenőrizni, hogy hányszor regenerál.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11429 Dátum:
2017.07.24 hétfő, 19:34:22 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.24 hétfő, 19:06:35
Sehol, semelyik nem jelzi a fedcomp ha telítődik a DPF.
Ptodic féle kozerv sem?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11430 Dátum:
2017.07.24 hétfő, 19:37:32 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.24 hétfő, 19:34:22
Ptodic féle kozerv sem?
Ez kizárt dolog, mert nem tudom.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
pityu12
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11431 Dátum:
2017.07.25 kedd, 11:40:19 »
Tapasztalt már valaki olyan jelenséget, hogy néha amikor hidegen beindítom a motort és elindulok vele 1800-as fordulat alatt ha nem gyorsítok hanem tartom a sebességet, akkor rángat. Ha gyorsítok akkor minél nagyobb gázzal teszem ezt , annál kevésbé rángat, 2000 fordulat felett egyenletes haladáskor sem rángat, akármilyen hideg is lehet. Alapjáraton szintén teljesen jó.
Okozhatja ezt kettőstömegű hibája. Nincs semmi hangja a lendkeréknek, csak hidegen terhelésváltásra pattan párat, de azt is ritkán teszi. (persze ettől függetlenül már km alapján cserés lehet/lesz lassan).
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11432 Dátum:
2017.07.25 kedd, 11:49:37 »
Idézetet írta: pityu12 - 2017.07.25 kedd, 11:40:19
Tapasztalt már valaki olyan jelenséget, hogy néha amikor hidegen beindítom a motort és elindulok vele 1800-as fordulat alatt ha nem gyorsítok hanem tartom a sebességet, akkor rángat. Ha gyorsítok akkor minél nagyobb gázzal teszem ezt , annál kevésbé rángat, 2000 fordulat felett egyenletes haladáskor sem rángat, akármilyen hideg is lehet. Alapjáraton szintén teljesen jó.
Okozhatja ezt kettőstömegű hibája. Nincs semmi hangja a lendkeréknek, csak hidegen terhelésváltásra pattan párat, de azt is ritkán teszi. (persze ettől függetlenül már km alapján cserés lehet/lesz lassan).
igen. Az enyém is tudja ezt. Automata, így ott nincs lendkerék.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11433 Dátum:
2017.07.25 kedd, 12:45:02 »
Idézetet írta: pityu12 - 2017.07.25 kedd, 11:40:19
Tapasztalt már valaki olyan jelenséget, hogy néha amikor hidegen beindítom a motort és elindulok vele 1800-as fordulat alatt ha nem gyorsítok hanem tartom a sebességet, akkor rángat. Ha gyorsítok akkor minél nagyobb gázzal teszem ezt , annál kevésbé rángat, 2000 fordulat felett egyenletes haladáskor sem rángat, akármilyen hideg is lehet. Alapjáraton szintén teljesen jó.
Okozhatja ezt kettőstömegű hibája. Nincs semmi hangja a lendkeréknek, csak hidegen terhelésváltásra pattan párat, de azt is ritkán teszi. (persze ettől függetlenül már km alapján cserés lehet/lesz lassan).
Ez ilyen.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11434 Dátum:
2017.07.25 kedd, 12:45:46 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.07.25 kedd, 11:49:37
igen. Az enyém is tudja ezt. Automata, így ott nincs lendkerék.
Nálam is hasonló! Valaki már emlitette itt, hogy ezen tartományban kicsit rángatós a mondeo. Nekem nagyritkán még meleg motornál is elöjön, ha elkapom épp azt a fordulatot és azt a gázerősséget!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11435 Dátum:
2017.07.25 kedd, 16:18:00 »
Sziasztok.
Éppen hazafele tartok egyszer csak azt vettem észre
Hogy gázadáskor valamilyen süvítő hang
Jön, (először bevallom azt hittem a belső ventillátor fúj erősebben ha gázt adok) teljesen olyan hangja
Volt a kocsinak de az ablakot letekerve hallottam
Hogy természetesen a motortérből jön. Erőtlen is lett az autó. Valkinek volt már ilyen? Előre is köszi a segítséget.
Megpróbálunk alánézni ha hazaértem de hátha tudjátok merre keressük a bajt.
Előre is köszi, sziasztok
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11436 Dátum:
2017.07.25 kedd, 16:21:07 »
Idézetet írta: matya007 - 2017.07.25 kedd, 16:18:00
Sziasztok.
Éppen hazafele tartok egyszer csak azt vettem észre
Hogy gázadáskor valamilyen süvítő hang
Jön, (először bevallom azt hittem a belső ventillátor fúj erősebben ha gázt adok) teljesen olyan hangja
Volt a kocsinak de az ablakot letekerve hallottam
Hogy természetesen a motortérből jön. Erőtlen is lett az autó. Valkinek volt már ilyen? Előre is köszi a segítséget.
Megpróbálunk alánézni ha hazaértem de hátha tudjátok merre keressük a bajt.
Előre is köszi, sziasztok
Elmondás alapján ez egy turbócső repedés lehet.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11437 Dátum:
2017.07.25 kedd, 16:33:33 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.07.25 kedd, 16:21:07
Elmondás alapján ez egy turbócső repedés lehet.
Köszi szépen, akkor arra fele keresünk. Valami hasonlóra gondoltam az erőtlenség miatt. Na azt ma nem kapok már sehol
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11438 Dátum:
2017.07.25 kedd, 18:14:33 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.07.25 kedd, 16:21:07
Elmondás alapján ez egy turbócső repedés lehet.
Köszi a segítséget egy a homlokfalnál található gumi cső volt a ludas, két fém cső között van kb 15 centis ez lyukadt ki, ideiglenesen holnapig javítva.
Köszi, szia
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
pityu12
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11439 Dátum:
2017.07.25 kedd, 20:52:52 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.25 kedd, 12:45:46
Nálam is hasonló! Valaki már emlitette itt, hogy ezen tartományban kicsit rángatós a mondeo. Nekem nagyritkán még meleg motornál is elöjön, ha elkapom épp azt a fordulatot és azt a gázerősséget!
Hmm...
Erdekes, akkor mondhatni uj kora ota ilyen? Nem valami kezdodo porlaszto gond?
Naplózva
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11440 Dátum:
2017.07.25 kedd, 21:12:04 »
Sziasztok,
Tudtok abban segíteni, hogy a képen megjelölt csövet hol tudnám beszerezni? Néztem cromax-on, Unixnál nem is találom, hátha valaki vett már valahol ilyet.
Előre is nagyon köszi, sziasztok
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11441 Dátum:
2017.07.25 kedd, 22:11:37 »
Egy
jóárasított
szolenoid szelep?
http://www.ebay.co.uk/itm/Vacuum-Pressure-Converter-Pierburg-FORD-C-MAX-2-0-TDCi-VOLVO-C30-2-0-D-1449602-/361535203980?fits=Car+Make%3AFord&hash=item542d2d6a8c:g:y68AAOSwYmZXEOci
Naplózva
Imádom a dízeleket!
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11442 Dátum:
2017.07.25 kedd, 22:28:18 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.25 kedd, 22:11:37
Egy
jóárasított
szolenoid szelep?
http://www.ebay.co.uk/itm/Vacuum-Pressure-Converter-Pierburg-FORD-C-MAX-2-0-TDCi-VOLVO-C30-2-0-D-1449602-/361535203980?fits=Car+Make%3AFord&hash=item542d2d6a8c:g:y68AAOSwYmZXEOci
Most occsó
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11443 Dátum:
2017.07.26 szerda, 09:17:41 »
Idézetet írta: matya007 - 2017.07.25 kedd, 21:12:04
Sziasztok,
Tudtok abban segíteni, hogy a képen megjelölt csövet hol tudnám beszerezni? Néztem cromax-on, Unixnál nem is találom, hátha valaki vett már valahol ilyet.
Előre is nagyon köszi, sziasztok
tudunk...
Én bemennék egy Ford szalonba (Petrányi Budaörs határozottan ügyes), az alkatrész értékesítő kollégákat keresve. Mondanék egy vin-t, mutatna egy robbantott ábrát. Rámutatnék a csőre és megmondatnám a cikkszámát és az árát. Onnan már kinyílina a világkereskedelem...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11444 Dátum:
2017.07.26 szerda, 10:00:10 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.25 kedd, 22:11:37
Egy
jóárasított
szolenoid szelep?
http://www.ebay.co.uk/itm/Vacuum-Pressure-Converter-Pierburg-FORD-C-MAX-2-0-TDCi-VOLVO-C30-2-0-D-1449602-/361535203980?fits=Car+Make%3AFord&hash=item542d2d6a8c:g:y68AAOSwYmZXEOci
És ebből már hatot eladott ennyiért?
Ez lehet az év üzlete, nem a Mészárosék ügyeskedései....
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11445 Dátum:
2017.07.26 szerda, 13:02:59 »
Idézetet írta: titta - 2017.07.26 szerda, 10:00:10
És ebből már hatot eladott ennyiért?
Ez lehet az év üzlete, nem a Mészárosék ügyeskedései....
Mit csodálkozol, 5-öt te vettél!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11446 Dátum:
2017.07.26 szerda, 13:05:42 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.26 szerda, 13:02:59
Mit csodálkozol, 5-öt te vettél!
Egyébként a gyári kb ezen az áron van, viszont ott adnak hozzá vákuumcsöveket is.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11447 Dátum:
2017.07.26 szerda, 13:46:38 »
Sziasztok,
Pierburg szeleppel és a hibaképeivel kapcsolatban írok.
Vissza olvasva többször is volt már téma, illetve a FAQ részben is egyértelműen le van írva, hogy melyik szelep meghibásodása esetén mi a hibakép (morgó hang vs. hullámzó teljesítmény).
Nálam kissé összekavarodtak a hibaképek. Ugyan is leállításkor az a szelep ad morgó hangot minden alkalommal, amelyik a turbó geometriát vezéreli.
Az tiszta, hogy a szelep kuka (egy évet se bírt), csak érdekességkép írtam le.
Esetleg találkozott már valaki ilyennel?
Üdv BL.
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11448 Dátum:
2017.07.26 szerda, 13:50:40 »
Idézetet írta: bakolaci - 2017.07.26 szerda, 13:46:38
Sziasztok,
Pierburg szeleppel és a hibaképeivel kapcsolatban írok.
Vissza olvasva többször is volt már téma, illetve a FAQ részben is egyértelműen le van írva, hogy melyik szelep meghibásodása esetén mi a hibakép (morgó hang vs. hullámzó teljesítmény).
Nálam kissé összekavarodtak a hibaképek. Ugyan is leállításkor az a szelep ad morgó hangot minden alkalommal, amelyik a turbó geometriát vezéreli.
Az tiszta, hogy a szelep kuka (egy évet se bírt), csak érdekességkép írtam le.
Esetleg találkozott már valaki ilyennel?
Üdv BL.
Bekre Pali, alias GéjSR Tibi elméletben már igen.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11449 Dátum:
2017.07.26 szerda, 16:37:59 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.26 szerda, 13:05:42
Egyébként a gyári kb ezen az áron van, viszont ott adnak hozzá vákuumcsöveket is.
Valóban....
~ 49e a gyári.
Az ebay-es meg 146e (428 font)
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.27 csütörtök, 18:21:57 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
222
223
224
225
226
227
228
[
229
]
230
231
232
233
234
235
236
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ