Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:58:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
223
224
225
226
227
228
229
[
230
]
231
232
233
234
235
236
237
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5253696 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11450 Dátum:
2017.07.26 szerda, 16:39:59 »
Idézetet írta: bakolaci - 2017.07.26 szerda, 13:46:38
Sziasztok,
Pierburg szeleppel és a hibaképeivel kapcsolatban írok.
Vissza olvasva többször is volt már téma, illetve a FAQ részben is egyértelműen le van írva, hogy melyik szelep meghibásodása esetén mi a hibakép (morgó hang vs. hullámzó teljesítmény).
Nálam kissé összekavarodtak a hibaképek. Ugyan is leállításkor az a szelep ad morgó hangot minden alkalommal, amelyik a turbó geometriát vezéreli.
Az tiszta, hogy a szelep kuka (egy évet se bírt), csak érdekességkép írtam le.
Esetleg találkozott már valaki ilyennel?
Üdv BL.
Sajnos igen.
A mai alkatrész gyártás abba az irányba mozdult el, hogy sokat kell gyártani és nem pedig jót.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jago1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11451 Dátum:
2017.07.26 szerda, 17:47:32 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.26 szerda, 16:37:59
Valóban....
~ 46e a gyári.
Az ebay-es meg
1
46e (428 font)
46e nem 428font
Naplózva
VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le 6,2l/100km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11452 Dátum:
2017.07.26 szerda, 18:24:17 »
Idézetet írta: Jago1 - 2017.07.26 szerda, 17:47:32
46e nem 428font
Naplózva
Imádom a dízeleket!
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11453 Dátum:
2017.07.26 szerda, 19:08:08 »
Köszi srácok a segítséget megoldódott.
Sziasztok
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11454 Dátum:
2017.07.26 szerda, 20:22:16 »
Jo estet mindenkinek.
Tudna valaki esetleg valami tippet miert nem tudja a diesel szürö regenraciojät vegig csinalni az auto?
1500 km vel ezelött Ford szervizben statikusan tisztitottak ki a reszecske szüröt. egy darabig minden rendben müködött de pär napja Motorstörung jelzest dob miutan a regeneracio befejezödik. Reggel szervizben kezdek, hibakod olvas töröl. rövid idö utan regeneräl, hibakod. Reggel megint szerviz, fönök fejet vakarja stb .... Igy megy mar harmadik napja.
Hibakodot nemtudom pontosan de azt mondja szerelö, hogy a regeneraciohoz szükseges höfok tul alacsony ezert a folyamat megszakadt.
Amint latom fogalmuk sincs mit csinaljanak vele.
Segitseget elöre is köszönöm.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11455 Dátum:
2017.07.26 szerda, 20:31:49 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.07.26 szerda, 20:22:16
Jo estet mindenkinek.
Tudna valaki esetleg valami tippet
miert nem tudja a diesel szürö regenraciojät vegig csinalni az auto
?
1500 km vel ezelött Ford szervizben statikusan tisztitottak ki a reszecske szüröt. egy darabig minden rendben müködött de pär napja Motorstörung jelzest dob miutan a regeneracio befejezödik. Reggel szervizben kezdek, hibakod olvas töröl. rövid idö utan regeneräl, hibakod. Reggel megint szerviz, fönök fejet vakarja stb .... Igy megy mar harmadik napja.
Hibakodot nemtudom pontosan de azt mondja szerelö, hogy a regeneraciohoz szükseges höfok tul alacsony ezert a folyamat megszakadt.
Amint latom fogalmuk sincs mit csinaljanak vele.
Segitseget elöre is köszönöm.
Elég sok oda lehet. Ha nem teljesülnek a szükséges feltételek, nem indít.
Alacsony üzemanyag szint, valamelyik szenzor, jeladó hiba vagy annak értéke nem plauzibilis illetve nem az elvárt módon változik, olyan nagy mértékű az eltömődés, hogy már az autó rendszere önerejéből nem tudja kiégetni.
Nem beszél hülyeséget a szerelő, ha nem jó valamelyik hőmérséklet érzékelő vagy nem melegszik fel eléggé a rendszer, nem indul a regen.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11456 Dátum:
2017.07.26 szerda, 20:39:47 »
Nem gondoltam, hogy hülyeseget beszel. Ök egettek ki 1500 km el ezelött a szüröt a mühelyben szamitogeppel, akor azt mondtak minden ok.
most elindul a regeneräcio csak nem megy vegig! Azt nem tudjak miert kezdi el a regeneraciot ha nem adottak a feltetelek pl a hüfok nem elegendöen magas!
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11457 Dátum:
2017.07.26 szerda, 20:43:10 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.07.26 szerda, 20:39:47
Nem gondoltam, hogy hülyeseget beszel. Ök egettek ki 1500 km el ezelött a szüröt a mühelyben szamitogeppel, akor azt mondtak minden ok.
most elindul a regeneräcio csak nem megy vegig! Azt nem tudjak miert kezdi el a regeneraciot ha nem adottak a feltetelek pl a hüfok nem elegendöen magas!
Ha faceliftes a verda, akkor ezt olvasd el:
http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11458 Dátum:
2017.07.26 szerda, 20:51:01 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.07.26 szerda, 20:39:47
Nem gondoltam, hogy hülyeseget beszel.
Ök egettek ki
1500 km el ezelött a szüröt
a mühelyben
szamitogeppel, akor azt mondtak minden ok.
most elindul a regeneräcio csak nem megy vegig! Azt nem tudjak miert kezdi el a regeneraciot ha nem adottak a feltetelek pl a hüfok nem elegendöen magas!
Első feltétel, szabadban kell csinálni!
Az előbb írtam. Elkezdi, mert adottak a kezdéshez szükséges feltételek. Majd pl. egy hibás szenzor miatt nem érzi a rendszer, hogy az elvárt módon melegedne a rendszer és ezért megszakítja.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11459 Dátum:
2017.07.26 szerda, 21:07:15 »
Hmmm...
Olvasom es gondolkodom. Hasonlo a helyzet, en ugyan ott hagytam az autot, azt gondolom nem mondtak volna ha nem sikeres a regeneräcio. Motor olajat is lecsereltek mondvän anyira fel higul a magas hömerseklet miatt, hogy muszaly cserelni. De akkor meg mindig itt a dilama, hogyan tovabb.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11460 Dátum:
2017.07.26 szerda, 21:11:30 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.07.26 szerda, 21:07:15
Hmmm...
Olvasom es gondolkodom. Hasonlo a helyzet, en ugyan ott hagytam az autot, azt gondolom nem mondtak volna ha nem sikeres a regeneräcio. Motor olajat is lecsereltek mondvän anyira fel higul a magas hömerseklet miatt, hogy muszaly cserelni. De akkor meg mindig itt a dilama, hogyan tovabb.
Nem a magas hőmérséklet miatt hígul fel. Egyébként is a kipufogó melegszik fel....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11461 Dátum:
2017.07.26 szerda, 21:12:40 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.07.26 szerda, 21:07:15
Hmmm...
Olvasom es gondolkodom. Hasonlo a helyzet, en ugyan ott hagytam az autot, azt gondolom nem mondtak volna ha nem sikeres a regeneräcio. Motor olajat is lecsereltek mondvän anyira fel higul a magas hömerseklet miatt, hogy muszaly cserelni. De akkor meg mindig itt a dilama, hogyan tovabb.
Ha alacsony a hőmérséklet, akkor könnyen lehet, hogy ugyanaz a helyzet, mint a leírásban. Meg kéne nézni, egy próbát megér. Ha az rendben van, akkor lehet tovább keresgélni.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11462 Dátum:
2017.07.26 szerda, 21:13:03 »
Kezdjek el szüröt keresni? 160€ ert mar talältam az ebayn
letezik, hogy enyiert van uj!! ??
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11463 Dátum:
2017.07.26 szerda, 21:14:54 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.07.26 szerda, 21:13:03
Kezdjek el szüröt keresni? 160€ ert mar talältam az ebayn
letezik, hogy enyiert van uj!! ??
Ne kezdj el új szűrőt keresni, mert ha nem az a baja, akkor az új is előbb utóbb így fog járni, és kidobott pénz. Ha minden hibátlan, de a szűrő eltömődött, akkor is még megpróbálhatod tisztítani, vagy lecseréled.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11464 Dátum:
2017.07.26 szerda, 21:15:28 »
Reggel jelenesem van a szervizben, meglätjuk meg erti e a nemet agyaval mit akarok neki elmondani, hol keresgeljen!!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11465 Dátum:
2017.07.26 szerda, 21:15:58 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.07.26 szerda, 21:13:03
Kezdjek el szüröt keresni? 160€ ert mar talältam az ebayn
letezik, hogy enyiert van uj!! ??
Kizárt, hogy gyári új.
Az előbbi hozzászólásokból nem jött le neked, hogy nem konkrétan a szűrővel van/lehet a probléma?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11466 Dátum:
2017.07.26 szerda, 21:19:51 »
Nem vagyak szerelö basszus, de mar kapizsgalom. Nem mondtam, hogy gyäri csak, hogy anyiert lättam ujat!
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11467 Dátum:
2017.07.26 szerda, 21:24:19 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.07.26 szerda, 21:19:51
Nem vagyak szerelö basszus, de mar kapizsgalom. Nem mondtam, hogy gyäri csak, hogy anyiert lättam ujat!
Sok tényezőnek kell jónak lennie ahhoz, hogy sikeres legyen egy regeneráció. A mostani hiba az, hogy nem elég magas a hőmérséklet (elmondásod szerint). Ha lecseréled a szűrőt, akkor sem lesz magasabb a hőmérséklet regenerálásnál, így a szűrővel valószínűleg nincsen baj. Azzal akkor lenne baj, hogyha a regenerálás után is nagy lenne a nyomáskülönbség, de ezt más hibakóddal jelezné.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11468 Dátum:
2017.07.26 szerda, 21:25:36 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.07.26 szerda, 21:24:19
Sok tényezőnek kell jónak lennie ahhoz, hogy sikeres legyen egy regeneráció. A mostani hiba az, hogy nem elég magas a hőmérséklet (elmondásod szerint). Ha lecseréled a szűrőt, akkor sem lesz magasabb a hőmérséklet regenerálásnál, így a szűrővel valószínűleg nincsen baj. Azzal akkor lenne baj, hogyha a regenerálás után is nagy lenne a nyomáskülönbség, de ezt más hibakóddal jelezné.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11469 Dátum:
2017.07.26 szerda, 21:26:24 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.07.26 szerda, 21:19:51
Nem vagyak szerelö basszus, de mar kapizsgalom. Nem mondtam, hogy gyäri csak, hogy anyiert lättam ujat!
Ha adsz egy alvázszámot pü-ben, megmondom neked a gyári DPf árát.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11470 Dátum:
2017.07.26 szerda, 21:27:34 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.07.26 szerda, 21:19:51
Nem vagyak szerelö basszus, de mar kapizsgalom. Nem mondtam, hogy gyäri csak, hogy anyiert lättam ujat!
160€ -ért jóformán egy kipufogó dobot sem kapsz. Nemhogy részecskeszűrőt....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11471 Dátum:
2017.07.26 szerda, 21:33:50 »
Ertem. Ma mentem ket varos között 3-4 fokozatban 3000-4000 fordulattal, 40 kilometert, hogy meglegyen a hömerseklet de megsem sikerült.. a szerelö tanacsara gyilkoltam a motor de sajna nem jött be! holnap megyek remelem alä nez mostmär nem csak a szämitogepel baszakszik.
Naplózva
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11472 Dátum:
2017.07.26 szerda, 21:38:56 »
http://www.ebay.de/itm/Dieselpartikelfilter-DPF-Ford-S-Max-Galaxy-Mondeo-IV-2-0-TDCi-/371508118166?hash=item567f9c0296:g:LgEAAOSwP~tW3YgA
van dragb is de enyi szerintem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11473 Dátum:
2017.07.26 szerda, 21:42:12 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.07.26 szerda, 21:33:50
Ertem. Ma mentem ket varos között 3-4 fokozatban 3000-4000 fordulattal, 40 kilometert, hogy meglegyen a hömerseklet de megsem sikerült.. a szerelö tanacsara gyilkoltam a motor de sajna nem jött be! holnap megyek remelem alä nez mostmär nem csak a szämitogepel baszakszik.
Pedig csak a számítógépen látja a folyamatot, szenzor jeleket, hőmérsékleteket....
Az a lényeg, hogy a szenzorok mit mutatnak, mert "azokkal lát" a vezérlő.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11474 Dátum:
2017.07.26 szerda, 21:44:42 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.07.26 szerda, 21:38:56
http://www.ebay.de/itm/Dieselpartikelfilter-DPF-Ford-S-Max-Galaxy-Mondeo-IV-2-0-TDCi-/371508118166?hash=item567f9c0296:g:LgEAAOSwP~tW3YgA
van dragb is de enyi szerintem.
Ejha..... 185€. Ez nem sok érte!
Mondjuk a képen jól néz ki, kérdés mit is kapsz a kezedbe....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11475 Dátum:
2017.07.26 szerda, 22:03:23 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.07.26 szerda, 21:33:50
Ertem. Ma mentem ket varos között 3-4 fokozatban 3000-4000 fordulattal, 40 kilometert, hogy meglegyen a hömerseklet de megsem sikerült.. a szerelö tanacsara gyilkoltam a motor de sajna nem jött be! holnap megyek remelem alä nez mostmär nem csak a szämitogepel baszakszik.
Az a helyzet, hogy elvileg 600 fokon tud kitisztulni, és én rengetegszer néztem már a kipufogógáz hőmérsékletét, de ha kihuzatom 160-ig az addigi fokozatokban, akkor is csak 450 fokra megy fel a hőmérséklet.
Ahogy visszaveszel a tempóból, egyből lehűl 300 környékére, szóval ha nem indít regenerációt, akkor véleményem szerint esélytelen kiégetni menet közben.
Ha elindítja, és tudsz menni normális tempóban, akkor hamar eléri a 600-at, és ott is tartja, ha viszont csak csorogsz vele a városban, akkor nehezebb a dolga.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11476 Dátum:
2017.07.26 szerda, 22:07:19 »
Sok ceg reklamfogasbol arul fel vagy negyed äron az Ebayn gondolvän ha egyszer tölük vettel legközelebb direkt öket keresed. ket honapja vettem 240€ ert komplett gyäri fek szetet elöre, hätra!! Ford dobozban motorcraft logoval rendesen mintha szalonbol rendeltem volna. Azota ujra van fek a kocsin" elötte razott csikorgott minden baja volt. Szoval bevält.
Kicsit eltertem a temätol remelem holnap töbet tudok majd a regeneräciorol, es nem kell megint egy valag penzt ott hagyni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11477 Dátum:
2017.07.26 szerda, 22:09:20 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.07.26 szerda, 22:07:19
Sok ceg reklamfogasbol arul fel vagy negyed äron az Ebayn gondolvän ha egyszer tölük vettel legközelebb direkt öket keresed. ket honapja vettem 240€ ert komplett gyäri fek szetet elöre, hätra!! Ford dobozban motorcraft logoval rendesen mintha szalonbol rendeltem volna. Azota ujra van fek a kocsin" elötte razott csikorgott minden baja volt. Szoval bevält.
Kicsit eltertem a temätol remelem holnap töbet tudok majd a regeneräciorol, es nem kell megint egy valag penzt ott hagyni.
Én ilyesmit biztosan nem mernék neten rendelni.... Féket?
Ott a legkönnyebb eladni az eredetihez megtévesztésig hasonló hamisítványokat!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11478 Dátum:
2017.07.26 szerda, 22:09:26 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.07.26 szerda, 22:07:19
Sok ceg reklamfogasbol arul fel vagy negyed äron az Ebayn gondolvän ha egyszer tölük vettel legközelebb direkt öket keresed. ket honapja vettem 240€ ert komplett gyäri fek szetet elöre, hätra!! Ford dobozban motorcraft logoval rendesen mintha szalonbol rendeltem volna. Azota ujra van fek a kocsin" elötte razott csikorgott minden baja volt. Szoval bevält.
Kicsit eltertem a temätol remelem holnap töbet tudok majd a regeneräciorol, es nem kell megint egy valag penzt ott hagyni.
Ez érdekes, mert a motocraft motocraftos dobozban van, minden más gyári meg Fordosban
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11479 Dátum:
2017.07.26 szerda, 22:10:18 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.07.26 szerda, 22:03:23
Az a helyzet, hogy elvileg 600 fokon tud kitisztulni, és én rengetegszer néztem már a kipufogógáz hőmérsékletét, de ha kihuzatom 160-ig az addigi fokozatokban, akkor is csak 450 fokra megy fel a hőmérséklet.
Ahogy visszaveszel a tempóból, egyből lehűl 300 környékére, szóval ha nem indít regenerációt, akkor véleményem szerint esélytelen kiégetni menet közben.
Ha elindítja, és tudsz menni normális tempóban, akkor hamar eléri a 600-at, és ott is tartja, ha viszont csak csorogsz vele a városban, akkor nehezebb a dolga.
Hol latod menet közben a kipufogogäz höersekletet??
Naplózva
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11480 Dátum:
2017.07.26 szerda, 22:15:17 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.26 szerda, 22:09:20
Én ilyesmit biztosan nem mernék neten rendelni.... Féket?
Ott a legkönnyebb eladni az eredetihez megtévesztésig hasonló hamisítványokat!
http://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-Ford-Bremsen-Kit-Bremsscheiben-Bremsbelage-MONDEO-IV-MK4-bis-12-2014-/172204900125?hash=item2818363f1d:g:5RoAAOSwcL5XNWzj
En gyakran vasärolok itt mert megfizethetö es edig meg nem csalodtam.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11481 Dátum:
2017.07.26 szerda, 22:29:21 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.26 szerda, 22:09:26
Ez érdekes, mert a motocraft motocraftos dobozban van, minden más gyári meg Fordosban
Ezek a piszkok biztos így egyeztek meg.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11482 Dátum:
2017.07.26 szerda, 22:33:56 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.07.26 szerda, 22:15:17
http://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-Ford-Bremsen-Kit-Bremsscheiben-Bremsbelage-MONDEO-IV-MK4-bis-12-2014-/172204900125?hash=item2818363f1d:g:5RoAAOSwcL5XNWzj
En gyakran vasärolok itt mert megfizethetö es edig meg nem csalodtam.
Ez hihetetlen kategória.
Ez az eladó lehet a gyárban raktáros vagy lopott cucc... Kizárt, hogy akárhogyan is kapjon akkora kedvezményt a gyártótól, hogy még neki is hasznot hozva ennyiért eladja!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11483 Dátum:
2017.07.26 szerda, 22:36:12 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.26 szerda, 22:33:56
Ez hihetetlen kategória.
Ez az eladó lehet a gyárban raktáros vagy lopott cucc... Kizárt, hogy akárhogyan is kapjon akkora kedvezményt a gyártótól, hogy még neki is hasznot hozva ennyiért eladja!
vaaaaaaaaaaagy márkaszervízben dolgozó török aki hazaviszi a gyári cucc dobozát, dobál bele valamilyet és eladja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11484 Dátum:
2017.07.26 szerda, 22:38:24 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.26 szerda, 22:33:56
Ez hihetetlen kategória.
Ez az eladó lehet a gyárban raktáros vagy lopott cucc... Kizárt, hogy akárhogyan is kapjon akkora kedvezményt a gyártótól, hogy még neki is hasznot hozva ennyiért eladja!
Most megnéztem az én Fordos áraimat, a Fordos tárcsa+betét előre 50e ft, és ez úgy, hogy 40% a kedvezmény, szóval kicist tényleg túl jó árak
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11485 Dátum:
2017.07.26 szerda, 22:38:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.07.26 szerda, 22:36:12
vaaaaaaaaaaagy márkaszervízben dolgozó török aki hazaviszi a gyári cucc dobozát, dobál bele valamilyet és eladja
Már 133x sikerült neki. De azért a vevő ha kibontja a dobozt és nem a logós betét, tárcsa van benne....akkor nem boldog.
Vagy a közel 500€ spórolásos felhívás örömére már minden mindegy lesz?
Csak pozitív feedback-e van...... ez egy varázsló b+ !
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.26 szerda, 22:45:05 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11486 Dátum:
2017.07.26 szerda, 22:50:07 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.26 szerda, 22:38:37
Már 133x sikerült neki. De azért a vevő ha kibontja a dobozt és nem a logós betét, tárcsa van benne....akkor nem boldog.
Vagy a közel 500€ spórolásos felhívás örömére már minden mindegy lesz?
Csak pozitív feedback-e van...... ez egy varázsló b+ !
küldeni kell ki hozzá 1-2 üres 18T-ás szerelvényt és elhozni tőle mindent
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11487 Dátum:
2017.07.26 szerda, 23:03:14 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.07.26 szerda, 22:10:18
Hol latod menet közben a kipufogogäz höersekletet??
Bluetoothos ELM 327 + Forscan a telefonon.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11488 Dátum:
2017.07.26 szerda, 23:03:48 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.26 szerda, 22:38:24
Most megnéztem az én Fordos áraimat, a Fordos tárcsa+betét előre 50e ft, és ez úgy, hogy 40% a kedvezmény, szóval kicist tényleg túl jó árak
Es a hab a tortän , hogy posta költseg nelkül köldi 24h alatt dhl futäral.
Nem vagyok szakertö, de franko cucc volt a dobozban. a szerelö aki be szerelte azt mondta szerinte eredeti de a szämlät bene felejtettem es ez neki is tul olcsonak tünt.
Naplózva
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11489 Dátum:
2017.07.26 szerda, 23:05:46 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.07.26 szerda, 23:03:14
Bluetoothos ELM 327 + Forscan a telefonon.
Azt nemtudom mi. Olyanom biztos nincs!!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11490 Dátum:
2017.07.26 szerda, 23:13:53 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.07.26 szerda, 23:03:48
Es a hab a tortän , hogy posta költseg nelkül köldi 24h alatt dhl futäral.
Nem vagyok szakertö, de franko cucc volt a dobozban. a szerelö aki be szerelte azt mondta szerinte eredeti de a szämlät bene felejtettem es ez neki is tul olcsonak tünt.
Ne máár!
Még rendes számlát is ad róla?
Ez tényleg egy varázsló vagy ufó vagy tényleg a raktáros a gyárban....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11491 Dátum:
2017.07.26 szerda, 23:24:05 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.26 szerda, 23:13:53
Ne máár!
Még rendes számlát is ad róla?
Ez tényleg egy varázsló vagy ufó vagy tényleg a raktáros a gyárban....
Hät nemtudom ki Ö. Vagy hogyan csinäljak, ha jol tatom hivatalos alkatresz webäruhäz. A szämla is oke volt adoszam minden, nem csak egy quitung.
Azert ök sem varäzslok mert mikor injetor meg a magasnyomäsu pumpa kelett näluk is arany ärban volt!!
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11492 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 09:11:09 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.07.26 szerda, 23:05:46
Azt nemtudom mi. Olyanom biztos nincs!!
Rendeltem innnen:
https://www.aliexpress.com/item/2014-New-Black-MINI-ELM327-Bluetooth-Super-Mini-Elm-327-OBD2-OBDII-ELM-327-V2-1/1310202157.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.dveY2i
Bedugod az OBD csatiba, csatlakozol rá a telóddal, amire letöltöd a FORScan programot, és nézegeted vele az adatokat.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11493 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 09:37:19 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.26 szerda, 22:38:24
Most megnéztem az én Fordos áraimat, a Fordos tárcsa+betét előre 50e ft, és ez úgy, hogy 40% a kedvezmény, szóval kicist tényleg túl jó árak
Hoppszi!
- a gyári tárcsák soha voltak Motocraft dobozban.
- A betétekből is csak az olcsóbbik, ami Motorcraft... A betétek Fordos dobozban vannak, a fényes fehérben. (Mellesleg első Jurid, hátsók Bosch márkák, de Ford logó is van rajtuk)
- Oan gyárinak nevezett betét, amin csak önmagában Ford logó van, niccs. Vagy motorcraft (ezt nem láthatják el Ford logóval) vagy Ford (+ a gyártó, pl.: Bosch, Jurid...stb.) logo van a betéteken.
Kicsit gyanús, de ettől még lehet jó...
Asszem 76 - ért vettem a full (4db) szettet, majd otthon megnézem. Az meg a drágábbik gyári (nem motorcraft, hanem FoMoCo) betéttel nem nagy difi és garanciával tutter.
A motorcraft betétek nekem nem működtek, oan lágy az összetételük, hogy elvetemedett a tárcsám a hőtől... Ment is a kukába.
Monta petrányiguy, hogy vigyem a drágábbat, higgyem el jobban járok.
Ami vicces, hogy cca. 60K km van a szettben, túl sok észrevehető kopás nélkül...
Smivel megérkeztek a szuperúj intelligens okosgummereim is, ezért már nem is kell fékeznem soha többé...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11494 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 09:37:51 »
Hali.
Attól függ, mikor adhatod le az értékelést a vásárlásról.... 1 hétre, hogy kézhez kapod vagy fél év után. Utóbbi nyilván nem...
Sajnos van alkatrész amikor beszereled jó, aztán elszáll...Vagyis a használat utáni értékelésre valószínű kicsi az esély. Ha pld. egy tárcsa hibás, akkor vagy azonnal ráz vagy egy év múlva. Ha fél év vagy egy év múlva kezd el rázni, akkor kevés rá az esély, hogy ezt az értékelésnél érvényesíteni tudd. Nem tudom, Neked mikor került beszerelésre az alkatrész, ha már 2 éve, akkor nem mondtam semmit. Nekem is majdnem egy év kellett ahhoz, hogy a tárcsám tönkremenjen...(gyári Ford, s nem vagyok egyedül) úgy, hogy nem is emlékszem arra, hogy fékeztem volna egy nagyot vagy hirtelen lehűlt volna. Ha a Ferodo-m is tönkremegy, akkor nyilvánvalóan más lesz a baj, mondjuk kerékcsapágy, bár annak is a lógását lehet ellenőrizni. Na, elkanyarodtam a témától, drukkolok, h amit veszel jó legyen hosszú távon!!!
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.07.26 szerda, 23:24:05
Hät nemtudom ki Ö. Vagy hogyan csinäljak, ha jol tatom hivatalos alkatresz webäruhäz. A szämla is oke volt adoszam minden, nem csak egy quitung.
Azert ök sem varäzslok mert mikor injetor meg a magasnyomäsu pumpa kelett näluk is arany ärban volt!!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11495 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 09:41:39 »
Az a durva, ha jobb a minősége, mint amit itthon kapsz gyáriként...
Persze feltételesen mondom ezt a véleményem, mert nem biztos, h a gyári tárcsám volt rossz.
Mindenesetre nem vagyok egyedül a gyári tárcsa esetével...Nem is értem, BT miért nem gyárit vesz....
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.07.27 csütörtök, 09:37:19
Hoppszi!
- a gyári tárcsák soha voltak Motocraft dobozban.
- A betétekből is csak az olcsóbbik, ami Motorcraft... A betétek Fordos dobozban vannak, a fényes fehérben. (Mellesleg első Jurid, hátsók Bosch márkák, de Ford logó is van rajtuk)
- Oan gyárinak nevezett betét, amin csak önmagában Ford logó van, niccs. Vagy motorcraft (ezt nem láthatják el Ford logóval) vagy Ford (+ a gyártó, pl.: Bosch, Jurid...stb.) logo van a betéteken.
Kicsit gyanús, de ettől még lehet jó...
Asszem 76 - ért vettem a full (4db) szettet, majd otthon megnézem. Az meg a drágábbik gyári (nem motorcraft, hanem FoMoCo) betéttel nem nagy difi és garanciával tutter.
A motorcraft betétek nekem nem működtek, oan lágy az összetételük, hogy elvetemedett a tárcsám a hőtől... Ment is a kukába.
Monta petrányiguy, hogy vigyem a drágábbat, higgyem el jobban járok.
Ami vicces, hogy cca. 60K km van a szettben, túl sok észrevehető kopás nélkül...
Smivel megérkeztek a szuperúj intelligens okosgummereim is, ezért már nem is kell fékeznem soha többé...
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11496 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 12:18:50 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.07.27 csütörtök, 09:37:51
Hali.
Attól függ, mikor adhatod le az értékelést a vásárlásról.... 1 hétre, hogy kézhez kapod vagy fél év után. Utóbbi nyilván nem...
Sajnos van alkatrész amikor beszereled jó, aztán elszáll...Vagyis a használat utáni értékelésre valószínű kicsi az esély. Ha pld. egy tárcsa hibás, akkor vagy azonnal ráz vagy egy év múlva. Ha fél év vagy egy év múlva kezd el rázni, akkor kevés rá az esély, hogy ezt az értékelésnél érvényesíteni tudd. Nem tudom, Neked mikor került beszerelésre az alkatrész, ha már 2 éve, akkor nem mondtam semmit. Nekem is majdnem egy év kellett ahhoz, hogy a tárcsám tönkremenjen...(gyári Ford, s nem vagyok egyedül) úgy, hogy nem is emlékszem arra, hogy fékeztem volna egy nagyot vagy hirtelen lehűlt volna. Ha a Ferodo-m is tönkremegy, akkor nyilvánvalóan más lesz a baj, mondjuk kerékcsapágy, bár annak is a lógását lehet ellenőrizni. Na, elkanyarodtam a témától, drukkolok, h amit veszel jó legyen hosszú távon!!!
Hali.
Kb 1 honapja lett be epitve. mäig nincs rä panaszom, amit elöte egy eve tettek bele räzott elöl mär autopälyän feltem fekezni nagyobb sebesegnel.
Utäna neztem az ertekelesnek, en speciel nem tudom elküldeni mert ingyen szällitottäk ki, ezert a kezbesites visszaigazoläsäval automatikusan pozitiv ertekelest küld a rendszer!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.27 csütörtök, 15:46:22 írta Zsolteey
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11497 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 18:25:26 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.26 szerda, 13:05:42
Egyébként a gyári kb ezen az áron van, viszont ott adnak hozzá vákuumcsöveket is.
49e -ért nem járnak vákuum csövek a vákuum szelephez.
Csövekkel 83e környéke.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11498 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 19:18:07 »
Üdv!
A kormolásos témára visszatérve irnék. Azóta hogy irtátok a dpf telitődés voltam pályán egyet, ahol lefutott egy regen, majd tegnap városban volt még egy alig 100km-el a pályás után és lám, máris sokkal kevesebb a korom, szinte már csak egy áttetsző szürke pamacs, ami kijön. Ugy látszik kellett neki a kikormolás és még megyek is pályára, hogy tisztuljon, biztos van még benne anyag.
A lényeg, hogy ha valaki kormol és nem egr vagy nagxobb hiba, akkor menjen ki pályára 130km/h, 3000es fordulat kb 20 percig és voálá.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11499 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 19:28:07 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.27 csütörtök, 19:18:07
Üdv!
A kormolásos témára visszatérve irnék. Azóta hogy irtátok a dpf telitődés voltam pályán egyet, ahol lefutott egy regen, majd tegnap városban volt még egy alig 100km-el a pályás után és lám, máris sokkal kevesebb a korom, szinte már csak egy áttetsző szürke pamacs, ami kijön. Ugy látszik kellett neki a kikormolás és még megyek is pályára, hogy tisztuljon, biztos van még benne anyag.
A lényeg, hogy ha valaki kormol és nem egr vagy nagxobb hiba, akkor menjen ki pályára 130km/h, 3000es fordulat kb 20 percig és voálá.
Vagy indítson egy kényszer regen-t és voálá!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
223
224
225
226
227
228
229
[
230
]
231
232
233
234
235
236
237
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ