Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 02:18:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 225 226 227 228 229 230 231 [232] 233 234 235 236 237 238 239 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4711047 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11550 Dátum: 2017.07.29 szombat, 11:45:36 »

Jól értem, ti dpf-es autóból láttok füstöt kijönni normál használat közben?
jon is. Mire megjartuk olaszorszagot az 1.5tdci euro5 fiesta lokose ugy 4 tenyernyi meretben volt kormos
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #11551 Dátum: 2017.07.29 szombat, 12:27:01 »

jon is. Mire megjartuk olaszorszagot az 1.5tdci euro5 fiesta lokose ugy 4 tenyernyi meretben volt kormos

Euro5-ös motor 1000km-en 5gr szilárd anyagot bocsáthat ki ezt szerintem nem nagyon kéne látni sem a levegőben az autó mögött, sem a lökhárítón. Normálisan működő autónál!
Én láttam már jó pár típus idegen autót, aminek a kipufogó cső vége belülről fém tiszta volt több 10000 km után is.
Ezzel nem vita lavinát szeretnék indítani, csak megkérdőjelezni a dpf szűrő hibátlan meglétét, ahol nagyobb gázadásokra füst látható.
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11552 Dátum: 2017.07.29 szombat, 12:40:29 »

Euro5-ös motor 1000km-en 5gr szilárd anyagot bocsáthat ki ezt szerintem nem nagyon kéne látni sem a levegőben az autó mögött, sem a lökhárítón. Normálisan működő autónál!
Én láttam már jó pár típus idegen autót, aminek a kipufogó cső vége belülről fém tiszta volt több 10000 km után is.
Ezzel nem vita lavinát szeretnék indítani, csak megkérdőjelezni a dpf szűrő hibátlan meglétét, ahol nagyobb gázadásokra füst látható.

Én is láttam BMW-t (Nem keveset.) 160e kilométernél is.
Aztán utána szépen feketedett lassan, ahogy tovább nőtt a km....

A dpf sem tudja örökké, amit az elején....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #11553 Dátum: 2017.07.29 szombat, 13:21:21 »

Én is láttam BMW-t (Nem keveset.) 160e kilométernél is.
Aztán utána szépen feketedett lassan, ahogy tovább nőtt a km....

A dpf sem tudja örökké, amit az elején....

Ebben igazad van!

De ez:

http://www.dpf-reszecskeszuro-tisztitas.hu/wp/wp-content/uploads/2013/10/DPF-r%C3%A9szecske-sz%C5%B1r%C5%91-ut%C3%A1na.jpg

Csak akkor képes a kormot átengedni az előírtnál nagyobb mennyiségben ha már ilyen:

http://kcperformance.eu/images/articles/maintenance/part_02/DPF_Removal_002.jpg
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11554 Dátum: 2017.07.29 szombat, 14:16:59 »


Köszi....hidd el, tudom hogyan néz ki a szűrő.  wave

Ha regeneráció után nem tisztul ki rendesen a szűrő utáni kipufogó rendszer, (az onnan akkor is tud távozni, amikor normál üzemben alacsonyabb a kiáramló kipufogó gáz és mivel lerakódás, így darabos is lehet) így maradhat korom későbbre....
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.29 szombat, 17:27:17 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11555 Dátum: 2017.07.29 szombat, 15:25:23 »

Köszi....hidd el, tudom hogyan néz a szűrő.  wave


És hogy? Kacsingat?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11556 Dátum: 2017.07.29 szombat, 17:28:35 »

És hogy? Kacsingat?  eplus2

Nem, mint egy kormos kémény.... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.29 szombat, 19:26:10 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kzrider
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


kakuk.zoltan@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11557 Dátum: 2017.07.29 szombat, 18:59:08 »

Sziasztok!
Abban szeretném kérni a segítségeteket,hogy mivel lehet a probléma!
Ma megérkeztünk Montenegróba!Út közben azt vettem észre ,hogy ha 5.-be vagy 6.-ba néha 4.-be is ,odaléptem neki a motor kicsit felpörgött és csak utána indult meg!Ha hatodikban volt és rányomtam,hogy gyorsítson fel a megjegyzett sebességre akkor is felpörgött és ki is kapcsolt rögtön a tempomat! Az első három fokozatban nem nagyon vettem észre a jelenséget!
Kuplungal lehet a probléma,hogy kezd elkopni ?Vagy esetleg valami más? Előzésnél kicsit kellemetlen amikor nem indul meg  rögtön!

Előre is köszönöm a kommenteket!
Naplózva

2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11558 Dátum: 2017.07.29 szombat, 19:29:45 »

Sziasztok!
Abban szeretném kérni a segítségeteket,hogy mivel lehet a probléma!
Ma megérkeztünk Montenegróba!Út közben azt vettem észre ,hogy ha 5.-be vagy 6.-ba néha 4.-be is ,odaléptem neki a motor kicsit felpörgött és csak utána indult meg!Ha hatodikban volt és rányomtam,hogy gyorsítson fel a megjegyzett sebességre akkor is felpörgött és ki is kapcsolt rögtön a tempomat! Az első három fokozatban nem nagyon vettem észre a jelenséget!
Kuplungal lehet a probléma,hogy kezd elkopni ?Vagy esetleg valami más? Előzésnél kicsit kellemetlen amikor nem indul meg  rögtön!

Előre is köszönöm a kommenteket!

Csúszik a kuplung.

Ha haza akarsz vele jönni, akkor a nyugodt vezetési stílusra szokj rá gyorsan.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kzrider
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


kakuk.zoltan@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11559 Dátum: 2017.07.29 szombat, 19:33:37 »

Értem! Akkor csak óvatosan próbálok menni majd! De csak ki bírja ezt az 1000km nem ?
Ha cserére kerül a sor akkor elég csak a kuplungot cserélni?

Csúszik a kuplung.

Ha haza akarsz vele jönni, akkor a nyugodt vezetési stílusra szokj rá gyorsan.
Naplózva

2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11560 Dátum: 2017.07.29 szombat, 19:55:29 »

Értem! Akkor csak óvatosan próbálok menni majd! De csak ki bírja ezt az 1000km nem ?
Ha cserére kerül a sor akkor elég csak a kuplungot cserélni?


Kompletten szokták, logikus okokból.
(DMF, kuplungszett, kinyomócsapágy...esetleg hátsó főtengely szimmering, féltengely szimmeringek)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Rebel 35
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #11561 Dátum: 2017.07.29 szombat, 20:00:58 »

Euro5-ös motor 1000km-en 5gr szilárd anyagot bocsáthat ki ezt szerintem nem nagyon kéne látni sem a levegőben az autó mögött, sem a lökhárítón. Normálisan működő autónál!
Én láttam már jó pár típus idegen autót, aminek a kipufogó cső vége belülről fém tiszta volt több 10000 km után is.
Ezzel nem vita lavinát szeretnék indítani, csak megkérdőjelezni a dpf szűrő hibátlan meglétét, ahol nagyobb gázadásokra füst látható.

Nekem most is fémtiszta belül a kipufogó  és 200e felett járok jóval.
Naplózva

2.0 tdci Mondeo kombi Titanium 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11562 Dátum: 2017.07.29 szombat, 20:14:03 »

Euro5-ös motor 1000km-en 5gr szilárd anyagot bocsáthat ki ezt szerintem nem nagyon kéne látni sem a levegőben az autó mögött, sem a lökhárítón. Normálisan működő autónál!
Én láttam már jó pár típus idegen autót, aminek a kipufogó cső vége belülről fém tiszta volt több 10000 km után is.
Ezzel nem vita lavinát szeretnék indítani, csak megkérdőjelezni a dpf szűrő hibátlan meglétét, ahol nagyobb gázadásokra füst látható.
140ekm van benne, nem városi autó volt, mégis ilyen. van róla fotó is, igaz az még kint készült, utána került rá még1x annyi
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11563 Dátum: 2017.07.29 szombat, 20:22:41 »

Nekem most is fémtiszta belül a kipufogó  és 200e felett járok jóval.


A kipufogó rendszer újra cserélési költségében?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Rebel 35
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #11564 Dátum: 2017.07.29 szombat, 21:35:43 »

A kipufogó rendszer újra cserélési költségében?  eplus2

Héten feküdtem alá megnézni  a parkradar csatiját és láttam hogy tök tiszta belül a kipufogó. . Amúgy én sem értem. .
Naplózva

2.0 tdci Mondeo kombi Titanium 2013
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11565 Dátum: 2017.07.29 szombat, 23:00:18 »

Értem! Akkor csak óvatosan próbálok menni majd! De csak ki bírja ezt az 1000km nem ?
Ha cserére kerül a sor akkor elég csak a kuplungot cserélni?


Bőven kibírja, ne izgulj, és lehet hogy egy időre el is múlik a csúszás
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kzrider
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


kakuk.zoltan@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11566 Dátum: 2017.07.30 vasárnap, 06:59:30 »

Köszi már kezdtem aggódni mit kezdek most itt vele!


Bőven kibírja, ne izgulj, és lehet hogy egy időre el is múlik a csúszás
Naplózva

2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
Ata62
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #11567 Dátum: 2017.07.30 vasárnap, 10:35:04 »

Sziasztok!

Érdekes jelenségre lettem figyelmes.1,6 TDCI 115 Le.Menet közben sik terepen 5,de inkább 6-fokozatban úgy 2200 rpm nél tompa(nem csörgö,nem fémes) nem túl hangos kerepelő hang jön a motortérből(mintha valamilyen szelep  kerepelne,nem a motór szelepek)kicsit lejebb veszem a gázt,akkor megszűnik,ha meg fokozatosan emelem a gázt akkor mintha picit erősödne a hang,majd megszűnik.1-4 fokozatban nem tudom előcsalni,meg üresben sem,akárhogy pörgetem is.Klíma nem megy ilyenkor.Hasonló ez a hang,mint mikor ventilátor lapáthoz ér valami.Van valami ötletetek erre?Nem a váltó felől jőn.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11568 Dátum: 2017.07.30 vasárnap, 10:42:14 »

Sziasztok!

Érdekes jelenségre lettem figyelmes.1,6 TDCI 115 Le.Menet közben sik terepen 5,de inkább 6-fokozatban úgy 2200 rpm nél tompa(nem csörgö,nem fémes) nem túl hangos kerepelő hang jön a motortérből(mintha valamilyen szelep  kerepelne,nem a motór szelepek)kicsit lejebb veszem a gázt,akkor megszűnik,ha meg fokozatosan emelem a gázt akkor mintha picit erősödne a hang,majd megszűnik.1-4 fokozatban nem tudom előcsalni,meg üresben sem,akárhogy pörgetem is.Klíma nem megy ilyenkor.Hasonló ez a hang,mint mikor ventilátor lapáthoz ér valami.Van valami ötletetek erre?Nem a váltó felől jőn.
elképzelhető, hogy az üza rendszer nyomásváltozását hallod,de ezt így csak Gyurcsók tudná neked megmondani. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11569 Dátum: 2017.07.30 vasárnap, 12:12:25 »

elképzelhető, hogy az üza rendszer nyomásváltozását hallod,de ezt így csak Gyurcsók tudná neked megmondani. vigyor3

De ő sajnos meghalt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #11570 Dátum: 2017.07.30 vasárnap, 12:13:08 »

Sziasztok,

Tudtok abban segíteni, hogy a képen megjelölt csövet hol tudnám beszerezni? Néztem cromax-on, Unixnál nem is találom, hátha valaki vett már valahol ilyet.

Előre is nagyon köszi, sziasztok
[img width=800 height=600]http://kephost.com/images/2017/07/25/intercoolercso.
Na, nekem pont lett volna egy. Egy hete, amikor nyaralásra indulás előtt turbócsövet vadásztam, egy gyárit szettet szereztem, ami a fekete fémcsőből és a két gumicsőből áll. Nekem a jobboldali kellett. A bekarikázott megmaradt.
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.30 vasárnap, 19:22:22 írta alf® » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #11571 Dátum: 2017.07.30 vasárnap, 12:47:55 »

Na, holnap hajnalban indulnánk nyaralni. Erre ma elkezdett motorhibát dobálni az autó. Hol eltűnik, hol visszajön. Mindig motorfék üzemben jön elő.
Sikerült kiolvasni: P2297 - O2 Sensor Out of Range During Deceleration Bank 1, Sensor 1.
Motor teljesítmény csökkenést nem okoz szerencsére. Forscannal megnézve az oxigén érzékelő működik. Ha nyomom a gázt, akkor kb. 0,2V-ig megy le az érték, motorfékben pedig kiül 2,15V-ra.

Most akkor mi van? Lehet, hogy a 2,15V sok? Vajon mi a limit?
(néha 63,98V-ot is olvas a Forscan, de ez nem esik egybe a hiba jelentkezésével. Szerintem valami olvasási hiba csak)
Érdekes, hogy a hiba kezd elmúlni. Egyre nehezebben jön elő. Most már csak nagyon hosszú motorfékes szakasz végén jön elő. Lehet a turbócső cserének ez valamilyen mellékhatása?
Ha valaki lenne szíves mérne nekem Forscan-nel egy PCM O2S11_V PID értéket? Az érdekelne, hogy milyen tartományban mozog, főleg motorfék üzemben.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ata62
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #11572 Dátum: 2017.07.30 vasárnap, 17:10:39 »

elképzelhető, hogy az üza rendszer nyomásváltozását hallod,de ezt így csak Gyurcsók tudná neked megmondani. vigyor3

Köszi szépen az infót.Sztem is elképzelhető,mivel mechanikusan nem venni észre semmit.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11573 Dátum: 2017.07.30 vasárnap, 19:22:47 »

Na, nekem pont lett volna egy. Egy hete, amikor nyaralásra indulás előtt turbócsövet vadásztam, egy gyárit szettet szereztem, ami a fekete fémcsőből és a két gumicsőből áll. Nekem a jobboldali kellett. A bekarikázott megmaradt.
de az övé szerintem nem olyan.neki nem 2.2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #11574 Dátum: 2017.07.30 vasárnap, 21:32:31 »

de az övé szerintem nem olyan.neki nem 2.2
Tényleg más.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #11575 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 00:01:15 »

Sziasztok!

Az elmúlt néhány napban nekem is beköszönt az Oli Serfice lámpa, olajcsere óta 9000 Km-t mentem, ennek 70 %-a autópálya. Gondoltam lefuttatok egy diagot, ezt kaptam:



Ez hogy lehetséges? Cseréljek olajat?
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11576 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 10:01:55 »

Azt ki tudod olvasni, hogy a regenek között eltelt km mennyi volt? Meg nézz rá az olajszintre is. (Részecskeszűrős a tied?)  wave


Sziasztok!

Az elmúlt néhány napban nekem is beköszönt az Oli Serfice lámpa, olajcsere óta 9000 Km-t mentem, ennek 70 %-a autópálya. Gondoltam lefuttatok egy diagot, ezt kaptam:

[img]http://kephost.com/images/2017/07/30/DPF.jpg

Ez hogy lehetséges? Cseréljek olajat?
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.31 hétfő, 18:49:22 írta alf® » Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #11577 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 16:29:51 »

Én is láttam BMW-t (Nem keveset.) 160e kilométernél is.
Aztán utána szépen feketedett lassan, ahogy tovább nőtt a km....

A dpf sem tudja örökké, amit az elején....

Na ezt most elhiszem!

Pont eddig mendegélnek, mielőtt leégnek!  nyes nyes

Lebeszélnél az N47... motorkódokról is?  vigyor3 vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11578 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 18:36:32 »

Na ezt most elhiszem!

Pont eddig mendegélnek, mielőtt leégnek!  nyes nyes

Lebeszélnél az N47... motorkódokról is?  vigyor3 vigyor3

Le bizony!  Cool
Nézd csak?  https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47#Timing_chain_problems
De előfordul szívószelep a dugattyúban is és olvasd el az Other issues-t is.....
http://i.imgur.com/o2iFEke.jpg

Akkor inkább maradj a psa 2.0-nál.  wave

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11579 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 18:49:12 »

Sziasztok!

Az elmúlt néhány napban nekem is beköszönt az Oli Serfice lámpa, olajcsere óta 9000 Km-t mentem, ennek 70 %-a autópálya. Gondoltam lefuttatok egy diagot, ezt kaptam:

[img]http://kephost.com/images/2017/07/30/DPF.

Ez hogy lehetséges? Cseréljek olajat?
igaza lehet Daninak.Biutosan van DPF-ed? 2006ban még nem volt....lásd BT.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #11580 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 22:15:31 »

Azt ki tudod olvasni, hogy a regenek között eltelt km mennyi volt? Meg nézz rá az olajszintre is. (Részecskeszűrős a tied?)  wave



Természetesen részecskeszűrős, usb-s olvasóm van, a kapcsolós fajta. A "egenek között eltelt km mennyi volt" az melyik PID? Az ADBR?
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11581 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 22:29:19 »

Én az e60 vs e90 vonalig figyelem jobban az 5erek és 3erek sorsát, szerintem a 163 LE-s M47d20 (Facelift előtti) 20d vagy az M54b30 még jó választás lehet. Sajnos előbbinél is szívósort illendő cserélni 200e után (de még mindig nem egy lánccserés, motorkivevős nagyságrendű történet), s nem egy gyorsulóbajnok, de ha már PUG Dw10-zel kell összehasonlítani, nem egy rossz alternatíva.
Benzines fronton M54b30 meg nekem érzetre nagyon jó kis benzinmotor, húz is mindenhol, csak hát nem diesel célra van, nomeg 200/300e felett már csipegeti az olajat. N motorkódtól felfelé már tervezett avultatás az egész. A gond az, hogy az e60/e61 egy betegágy tud lenni, nem is kicsit, az e90 meg nem alternatíva sem az ötöshöz, sem  a Mondeohoz képest. Bocsánat, ha elkalandoztam Smiley



Le bizony!  Cool
Nézd csak?  https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47#Timing_chain_problems
De előfordul szívószelep a dugattyúban is és olvasd el az Other issues-t is.....
http://i.imgur.com/o2iFEke.jpg

Akkor inkább maradj a psa 2.0-nál.  wave


Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #11582 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 22:29:26 »

Természetesen részecskeszűrős, usb-s olvasóm van, a kapcsolós fajta. A "egenek között eltelt km mennyi volt" az melyik PID? Az ADBR?
Az lesz az.  Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #11583 Dátum: 2017.08.01 kedd, 11:41:47 »

igaza lehet Daninak.Biutosan van DPF-ed? 2006ban még nem volt....lásd BT.

Idő közben hazajöttünk vidékről, ma refggel már ezt láttam:



ADBR Pid-et nem tudok olvasni mert nem aktív (gondolom licensz kell hozzá), ma regisztrálok és megnézem.

Viszont az olajszint az maximumom van, cseréltessem?
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11584 Dátum: 2017.08.01 kedd, 14:48:14 »

Ha gondolod, keresd meg PowerFord-ot, neki gyári szoftvere van, egyből megmondja, hogy mik volt az általános km-ek a regenerációk között.
Ha jelzi, hogy oil service, akkor javallt az olajcsere, a 9e km után nem is árt, bár van, aki 20e km-ként cseréli. Biztos volt oil reset csere után?

Szerintem ha túl sokat regenerálna, akkor megemelkedne az olajszinted, a nívópálcán akár 0,5-1 cm-t is.

Hibaüzenetek között nem volt az, hogy "elhasználódott motorolaj" vagy "nem megfelelő motorolaj"?

Üdv.
D.


Idő közben hazajöttünk vidékről, ma refggel már ezt láttam:



ADBR Pid-et nem tudok olvasni mert nem aktív (gondolom licensz kell hozzá), ma regisztrálok és megnézem.

Viszont az olajszint az maximumom van, cseréltessem?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #11585 Dátum: 2017.08.01 kedd, 17:47:17 »

  Hali mindenkinek.

  Sajna meg mindig problemäm van a regeneräcioval, a szerviz sem tudja elinditani. A regeneräciohoz a szükseges höfökot nem tudja elerni max 120 fok amire kepes.
  A szerelö velemenye szerint ja es persze a diag is 300% os telitettseget ir szüröre. Vegyek uj szüröt vagy tisztitassam inkäbb müvi uton olyan ceggel aki ezzel foglalkozik??
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11586 Dátum: 2017.08.01 kedd, 18:31:00 »

  Hali mindenkinek.

  Sajna meg mindig problemäm van a regeneräcioval, a szerviz sem tudja elinditani. A regeneräciohoz a szükseges höfökot nem tudja elerni max 120 fok amire kepes.
  A szerelö velemenye szerint ja es persze a diag is 300% os telitettseget ir szüröre. Vegyek uj szüröt vagy tisztitassam inkäbb müvi uton olyan ceggel aki ezzel foglalkozik??

Nem mindig?  vigyor3

Már múltkor is leírtam, hogy lehet hibás hőmérő szonda az oka. Rá kell mérni lézeres hőmérővel a turbó előtti részre (az ott lévő hőmérő fontos) és megmérni a valós hőmérsékletet, akár kicsit pörgetve vagy terhelés után.
Ha a mért hőmérséklet magasabb (pedig kívül hidegebb is a kipufogó csonk) a vezérlő által érzékelt hőmérséklettel, akkor a hőmérő feltehetően kukás.
Amúgy meg üzem meleg motornál alapjáraton is 150-160 °C a kipufogógáz hőmérséklete.  Tökre nem értem, hogy ezeket a dolgokat az a szerelő miért nem tudja?  fejvakaras
Legalább mostanra már megnézhette volna egy másik jól működő autónál.....
A DPF szint egy számolt adat.
Gondold végig (de ezt is mondtam, mondtuk már korábban is) ha veszel egy új DPF-et, akkor azzal meg fog oldódni a hőmérséklet emelkedés?  Ugye nem! Akkor miért ebben látod a megoldást?

Ki kell szűrni/zárni a hőmérő közölt értékét, hogy plauzibilis vagy nem. Ez a következő lépés.....    (Többször nem írom le.  Cool )
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #11587 Dátum: 2017.08.01 kedd, 20:35:19 »

Nem mindig?  vigyor3

Már múltkor is leírtam, hogy lehet hibás hőmérő szonda az oka. Rá kell mérni lézeres hőmérővel a turbó előtti részre (az ott lévő hőmérő fontos) és megmérni a valós hőmérsékletet, akár kicsit pörgetve vagy terhelés után.
Ha a mért hőmérséklet magasabb (pedig kívül hidegebb is a kipufogó csonk) a vezérlő által érzékelt hőmérséklettel, akkor a hőmérő feltehetően kukás.
Amúgy meg üzem meleg motornál alapjáraton is 150-160 °C a kipufogógáz hőmérséklete.  Tökre nem értem, hogy ezeket a dolgokat az a szerelő miért nem tudja?  fejvakaras
Legalább mostanra már megnézhette volna egy másik jól működő autónál.....
A DPF szint egy számolt adat.
Gondold végig (de ezt is mondtam, mondtuk már korábban is) ha veszel egy új DPF-et, akkor azzal meg fog oldódni a hőmérséklet emelkedés?  Ugye nem! Akkor miért ebben látod a megoldást?

Ki kell szűrni/zárni a hőmérő közölt értékét, hogy plauzibilis vagy nem. Ez a következő lépés.....    (Többször nem írom le.  Cool )

  Az a baj hogy en ertem te mit mondasz, csak nem tudom neki ezt elmagyaräzni. Vagyis elmondta hogy tesztelte a hömeröt is es szerinte mivel a kipufogo gäz nem tud athaladni rendesen ezert nem melegszik fel ahogy kellene. 2500 km el ezelött csinältak mär egy regeneräciot akkor is csak mäsodjära sikerült, de utäna müködött rendesen. fel evel ezelött volt gondom az injektorokkal es a magasnyomäsu pumpaval. oda vezeti vissz, hogy mär akkor tele väghatta koromal es azota nem tisztul ki rendesen.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11588 Dátum: 2017.08.01 kedd, 20:48:31 »

  Az a baj hogy en ertem te mit mondasz, csak nem tudom neki ezt elmagyaräzni. Vagyis elmondta hogy tesztelte a hömeröt is es szerinte mivel a kipufogo gäz nem tud athaladni rendesen ezert nem melegszik fel ahogy kellene. 2500 km el ezelött csinältak mär egy regeneräciot akkor is csak mäsodjära sikerült, de utäna müködött rendesen. fel evel ezelött volt gondom az injektorokkal es a magasnyomäsu pumpaval. oda vezeti vissz, hogy mär akkor tele väghatta koromal es azota nem tisztul ki rendesen.
én mondtam anno, hogy megveszem vigyor3 akkor most nem lennél ilyen gondban vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11589 Dátum: 2017.08.01 kedd, 21:23:42 »

  Az a baj hogy en ertem te mit mondasz, csak nem tudom neki ezt elmagyaräzni. Vagyis elmondta hogy tesztelte a hömeröt is es szerinte mivel a kipufogo gäz nem tud athaladni rendesen ezert nem melegszik fel ahogy kellene. 2500 km el ezelött csinältak mär egy regeneräciot akkor is csak mäsodjära sikerült, de utäna müködött rendesen. fel evel ezelött volt gondom az injektorokkal es a magasnyomäsu pumpaval. oda vezeti vissz, hogy mär akkor tele väghatta koromal es azota nem tisztul ki rendesen.

Tisztázzuk végre, hogy ki melyik hőmérő hőmérsékletéről beszél!  Hogyan tesztelte a hőmérő(ke)t?    Ez a magyar népmesékből egy részlet?
A regen elkezdéséhez a turbó utáni első hőmérő jele a mérvadó. Olyan nincs, hogy az nem melegszik fel a kipufogógáztól. (legfeljebb hamis értéket küld)
Hol nem tud áthaladni a kipufogó gáz rendesen? Ha el lenne nagyon tömődve a DPF, nem menne az autód sem.
A DPF előtt van egy katalizátor is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11590 Dátum: 2017.08.01 kedd, 21:24:05 »

én mondtam anno, hogy megveszem vigyor3 akkor most nem lennél ilyen gondban vigyor3

 nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11591 Dátum: 2017.08.01 kedd, 21:25:30 »

Tisztázzuk végre, hogy ki melyik hőmérő hőmérsékletéről beszél!  Hogyan tesztelte a hőmérő(ke)t?    Ez a magyar népmesékből egy részlet?
A regen elkezdéséhez a turbó utáni első hőmérő jele a mérvadó. Olyan nincs, hogy az nem melegszik fel a kipufogógáztól. (legfeljebb hamis értéket küld)
Hol nem tud áthaladni a kipufogó gáz rendesen? Ha el lenne nagyon tömődve a DPF, nem menne az autód sem.
A DPF előtt van egy katalizátor is.
azt mondtad,többször nem írod le.lehet, elkéne engedni? Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11592 Dátum: 2017.08.01 kedd, 21:35:53 »

azt mondtad,többször nem írod le.lehet, elkéne engedni? Cheesy

Nézd csak meg, mást írtam.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11593 Dátum: 2017.08.01 kedd, 21:41:48 »

Nézd csak meg, mást írtam.
nemmondód? wilting zavart2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ata62
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #11594 Dátum: 2017.08.01 kedd, 21:49:18 »

Sziasztok!
Egy ujabb kérdést szeretnék feltenni.Ma kiváncsiságból ELM-el(ForsCan)ránéztem,hogy van-e tárolt híba.Semmi nincs,csak a karosszéria modult jelzi hibásnak(híbakod az nincs)ezt viszont nem tudom értelmezni.Szerintetek mi lehet ez?Választ előre is köszi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11595 Dátum: 2017.08.01 kedd, 22:06:42 »

Sziasztok!
Egy ujabb kérdést szeretnék feltenni.Ma kiváncsiságból ELM-el(ForsCan)ránéztem,hogy van-e tárolt híba.Semmi nincs,csak a karosszéria modult jelzi hibásnak(híbakod az nincs)ezt viszont nem tudom értelmezni.Szerintetek mi lehet ez?Választ előre is köszi.


Minden rendesen működik? Ha igen, akkor tedd vissza a fiókba az ELM-et és autózz tovább nyugodtan.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ata62
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #11596 Dátum: 2017.08.01 kedd, 22:34:13 »

Minden rendesen működik? Ha igen, akkor tedd vissza a fiókba az ELM-et és autózz tovább nyugodtan.  wave
Köszi a választ.Ígen,minden rendesen működik.
Naplózva
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #11597 Dátum: 2017.08.02 szerda, 09:16:38 »

Sziasztok!
Abban szeretném kérni a segítségeteket,hogy mivel lehet a probléma!
Ma megérkeztünk Montenegróba!Út közben azt vettem észre ,hogy ha 5.-be vagy 6.-ba néha 4.-be is ,odaléptem neki a motor kicsit felpörgött és csak utána indult meg!Ha hatodikban volt és rányomtam,hogy gyorsítson fel a megjegyzett sebességre akkor is felpörgött és ki is kapcsolt rögtön a tempomat! Az első három fokozatban nem nagyon vettem észre a jelenséget!
Kuplungal lehet a probléma,hogy kezd elkopni ?Vagy esetleg valami más? Előzésnél kicsit kellemetlen amikor nem indul meg  rögtön!

Előre is köszönöm a kommenteket!

Szia!

Csúszik a kuplung. Ugyanez volt nekem is még 2-3 éve, akkor azt mondták érdemes ezt együtt cserélni a kettöstömegűvel. Így is lett, összesen 210.000 HUF-ot fizettem.
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #11598 Dátum: 2017.08.02 szerda, 22:54:35 »

Sziasztok!
Egy ujabb kérdést szeretnék feltenni.Ma kiváncsiságból ELM-el(ForsCan)ránéztem,hogy van-e tárolt híba.Semmi nincs,csak a karosszéria modult jelzi hibásnak(híbakod az nincs)ezt viszont nem tudom értelmezni.Szerintetek mi lehet ez?Választ előre is köszi.


Nekem ilyen akkor volt amikor az egyik hatso izzofoglalat testzarlatos lett.
Minden karosszeriamodult bealarmozott, ablakemelő motort is stb, de minden rendben mukodott. Cromaxék vették észre, megcsinaltak aztán azóta nincs. Kb fel eve volt.
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Ata62
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #11599 Dátum: 2017.08.03 csütörtök, 09:25:42 »

Nekem ilyen akkor volt amikor az egyik hatso izzofoglalat testzarlatos lett.
Minden karosszeriamodult bealarmozott, ablakemelő motort is stb, de minden rendben mukodott. Cromaxék vették észre, megcsinaltak aztán azóta nincs. Kb fel eve volt.
Köszi az infót.Ezek szerint a karosszéria modulhoz elektromos dolgok tartoznak,mint pl világitás stb?Érdekelne,hogy karosszéria modul-hoz végül is mik tartoznak,meg úgy általában a modulokhoz.Van ezekről infó ?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 225 226 227 228 229 230 231 [232] 233 234 235 236 237 238 239 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.