Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:57:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 228 229 230 231 232 233 234 [235] 236 237 238 239 240 241 242 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263713 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11700 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 19:13:58 »

Na de azt hogy? Eljut az endoszkóp a kipuff végétől a dobokon keresztül egész a dpfig?

Dehogy.
Szét kell kötni a katalizátor után vagy kicsavarom a hőmérséklet jeladót és a lyukon megy is be az endoszkóp....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11701 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 19:21:27 »

Dehogy.
Szét kell kötni a katalizátor után vagy kicsavarom a hőmérséklet jeladót és a lyukon megy is be az endoszkóp....

Értem! Asszem beszerzek egy ilyen endoszkópot, mert talán van lehetőségem aknára állni, de csak kis időre, annyi talán elég. Ha a hőmérséklet érzékelőt kitekerem ( kis segitséget kérek, hogyan lehet kiszedni ) akkor onnan bedugva mindkét végére bemegy és látni a betétet?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11702 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 21:48:12 »

Hétfőn megyek lambdaszonda cserére a  P2297 - O2 Sensor Out of Range During Deceleration Bank 1, Sensor 1 hibakód miatt. Közben dolgozik bennem a kisördög, hogy mi van, ha nem is az érzékelő rossz. A következők aggasztanak

- a hiba egy regeneráció után jelentkezett először, illetve mindig regeneráció után változott a gyakorisága. A legutóbbi regen óta állandó lett.
- eddig nem zavart, de most kétségeim vannak, hogy mennyire normális, ha a regen alatt a motortérből valamennyi fehér füst jön, amikor pl. lámpánál állok.
- leállítás után enyhe égett szagot érzek. Régebben csak regeneráláskor volt ilyen szag.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11703 Dátum: 2017.08.18 péntek, 09:57:46 »

Elkalandozott a másik irányba a téma, de a kérdés még áll, hogy tudja-e valaki hol és milyen néven keressek szivósorhoz O gyűrűs tömités készletet?   help
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11704 Dátum: 2017.08.18 péntek, 10:19:22 »

Elkalandozott a másik irányba a téma, de a kérdés még áll, hogy tudja-e valaki hol és milyen néven keressek szivósorhoz O gyűrűs tömités készletet?   help
Milyen néven szívósor tömítést?  vigyor3
A gyári sem lehet drága és ott a rajzon meg tudod mutatni hova kell.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11705 Dátum: 2017.08.18 péntek, 11:34:49 »

Milyen néven szívósor tömítést?  vigyor3
A gyári sem lehet drága és ott a rajzon meg tudod mutatni hova kell.


Legutobb 135000ért adtak volna két O gyűrűt a vákuumszivattyúhoz, mert csak azzal együtt adják. Ezután félve megyek márkaszervizbe.  Undecided
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11706 Dátum: 2017.08.18 péntek, 11:36:57 »

Milyen néven szívósor tömítést?  vigyor3


Amugy igen, mert igy hiába keresem, semelyik shopban se találok.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11707 Dátum: 2017.08.18 péntek, 11:45:37 »

Legutobb 135000ért adtak volna két O gyűrűt a vákuumszivattyúhoz, mert csak azzal együtt adják. Ezután félve megyek márkaszervizbe.  Undecided

Nem két O-gyűrűt kaptál volna, hanem egy komplett gyári új vákuumszivattyút.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11708 Dátum: 2017.08.18 péntek, 11:46:46 »

Amugy igen, mert igy hiába keresem, semelyik shopban se találok.

Ezt is sikeresen majd neked a jövőhéten.
Kell a VIN pü-ben majd.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11709 Dátum: 2017.08.18 péntek, 12:18:41 »

Nem két O-gyűrűt kaptál volna, hanem egy komplett gyári új vákuumszivattyút.


Tudom és épp ez a röhej, hogy külön nem adták a gyűrűket. Szerencsére megoldottam máshogy és szuper, de ez akkor is szomorú.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11710 Dátum: 2017.08.18 péntek, 12:22:57 »

Ezt is sikeresen majd neked a jövőhéten.
Kell a VIN pü-ben majd.

Elküldöm ma még azt.  Wink
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11711 Dátum: 2017.08.18 péntek, 13:42:44 »

Ezt is sikeresen majd neked a jövőhéten.
Kell a VIN pü-ben majd.
hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11712 Dátum: 2017.08.18 péntek, 13:43:01 »

Elküldöm ma még azt.  Wink

hova? HRO-ba? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11713 Dátum: 2017.08.18 péntek, 13:57:18 »

hova? HRO-ba? vigyor3
horvátba  eplus2
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11714 Dátum: 2017.08.18 péntek, 14:43:33 »

Inkább csak privibe.  smile
Na, amugy kicsit méricskéltem forscannel. Konkrétan a dpf differenciál nyomás értéket néztem. Álló kocsinál, alapjáraton 3,9, 2000nél 6, felküldve 4000re 15 volt az érték maximuma. Fogalmam sincs sajnos, hogy ezek jó értékek-e!?

Közben, amit eddig nem vettem észre, a 4000es felpörgetésnél, gázelvétel után halk, fordulatszám csökkenéssel együtt elhalkuló sipolás jött a motorból. 2000nél nem hallottam és miközbe nyomom a gázt nem hallatszik. Csak mikor elveszem a gázt. Ez turbóhiba vagy pedig valami kifujásnak a hangja? Előfordulhat a szivósornál ilyen sipoló hang, ahol amugy behalt a tömités sajna!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11715 Dátum: 2017.08.18 péntek, 15:12:55 »

Inkább csak privibe.  smile
Na, amugy kicsit méricskéltem forscannel. Konkrétan a dpf differenciál nyomás értéket néztem. Álló kocsinál, alapjáraton 3,9, 2000nél 6, felküldve 4000re 15 volt az érték maximuma. Fogalmam sincs sajnos, hogy ezek jó értékek-e!?

Közben, amit eddig nem vettem észre, a 4000es felpörgetésnél, gázelvétel után halk, fordulatszám csökkenéssel együtt elhalkuló sipolás jött a motorból. 2000nél nem hallottam és miközbe nyomom a gázt nem hallatszik. Csak mikor elveszem a gázt. Ez turbóhiba vagy pedig valami kifujásnak a hangja? Előfordulhat a szivósornál ilyen sipoló hang, ahol amugy behalt a tömités sajna!?
nekem álló kocsinál alapjáraton 0.9, 2000nél kb 3 és maxon 9.szóval biztos , hogy nincs kiégetve rendesen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11716 Dátum: 2017.08.18 péntek, 15:22:54 »

nekem álló kocsinál alapjáraton 0.9, 2000nél kb 3 és maxon 9.szóval biztos , hogy nincs kiégetve rendesen.

Ami szomoru, hogy 2x 550km-t pályáztam és csináltam egy statikus regent kb 100km-el ezelött. A gép szerint az utolsó regen 560km-el ezelött volt. Valószinüleg már nem képes kiégetni, ugye!? Csak érdekes, hogy ha lyukas (elvileg), akkor miért nem alacsonyak az értékek!?

Na és a sipolás? Arról ötlet?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11717 Dátum: 2017.08.18 péntek, 17:17:09 »

Ami szomoru, hogy 2x 550km-t pályáztam és csináltam egy statikus regent kb 100km-el ezelött. A gép szerint az utolsó regen 560km-el ezelött volt. Valószinüleg már nem képes kiégetni, ugye!? Csak érdekes, hogy ha lyukas (elvileg), akkor miért nem alacsonyak az értékek!?

Na és a sipolás? Arról ötlet?
valamilyen szinten normális.mindig van hangja a turbónak.innen ezt nem lehet megmondani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11718 Dátum: 2017.08.18 péntek, 21:17:10 »

valamilyen szinten normális.mindig van hangja a turbónak.innen ezt nem lehet megmondani.

Értem. Nekem csak uj volt most, eddig erre nem figyeltem fel, igaz nem is bőgettem a motort álló helyzetben.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11719 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 13:32:23 »

Üdv!

Találtam tömitéskészletet a szivósorhoz talán. Mivel alakja a nagynak olyan, illetve 8 db O gyűrűs, ebből következtetek rá.
Szóval a kérdés, hogy ez az tutira?  help

https://cromax.hu/motor/hengerfej_es_alkatreszei/szelepfedel_tomitesei/szlepfedel_tomites_ford_focusc-maxmondeos-maxgalaxykuga_22347

Meg ez?

https://alkatreszek.hu/autotipus/ford_alkatreszek/mondeo/mondeo_iv_turnier_ba7_2007_03/22519/auto_motor_alkatreszek_tomitesek/szelepfedel_tomites_keszlet/osszes_termek/-_1
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.20 vasárnap, 13:41:10 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11720 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 14:18:13 »

Egy megfigyelés a Facelift előtti "regenerálást jelző led" működéséhez.
Tegnap este jöttem hazafelé, mivel az utolsó regenerálás több, mint 600km-rel ezelőtt volt, így figyeltem. El is indult egy regeneráláció (kb. 670km-rel a legutóbbi óta), a led nem világított. Folyamatos 80-100 közötti tempóval tudtam haladni.
Kaptam egy pirosat, és megállás után pár másodperccel a led világított, tehát úgy tűnik alapjáraton mégis csak mennek az izzítók regeneráció közben. Elindulás után a led elaludt, a regeneráció kb. 7km alatt zajlott le.
Így a led arra nem alkalmas, hogy minden regenerálást kijelezzen, de arra igen, hogy ne állítsd le véletlenül, ha épp megérkezel valahova. Persze figyelmesebb felhasználók, amúgy is képesek megállapítani a dolgot, de ha egyszerű megoldást szeretne, és nem szeretné, hogy megszakítsa a regent (pl. sok városi üzem), akkor megéri beépíteni a ledet.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11721 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 15:28:02 »

Egy megfigyelés a Facelift előtti "regenerálást jelző led" működéséhez.
Tegnap este jöttem hazafelé, mivel az utolsó regenerálás több, mint 600km-rel ezelőtt volt, így figyeltem. El is indult egy regeneráláció (kb. 670km-rel a legutóbbi óta), a led nem világított. Folyamatos 80-100 közötti tempóval tudtam haladni.
Kaptam egy pirosat, és megállás után pár másodperccel a led világított, tehát úgy tűnik alapjáraton mégis csak mennek az izzítók regeneráció közben. Elindulás után a led elaludt, a regeneráció kb. 7km alatt zajlott le.
Így a led arra nem alkalmas, hogy minden regenerálást kijelezzen, de arra igen, hogy ne állítsd le véletlenül, ha épp megérkezel valahova. Persze figyelmesebb felhasználók, amúgy is képesek megállapítani a dolgot, de ha egyszerű megoldást szeretne, és nem szeretné, hogy megszakítsa a regent (pl. sok városi üzem), akkor megéri beépíteni a ledet.

A kényszerjárati járásegyenletlenség kiegyenlítése miatt működtek az izzítók. Nem a regeneráció miatt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11722 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 16:07:52 »

A kényszerjárati járásegyenletlenség kiegyenlítése miatt működtek az izzítók. Nem a regeneráció miatt.
eljen Lényeg, hogy jelzi!  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11723 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 16:14:54 »

eljen Lényeg, hogy jelzi!  vigyor3

Ez regenerációtól független motorvezérlői funkció.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11724 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 20:25:57 »

A kényszerjárati járásegyenletlenség kiegyenlítése miatt működtek az izzítók. Nem a regeneráció miatt.
mondod te.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11725 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 20:26:43 »

Ez regenerációtól független motorvezérlői funkció.
faxt.véletlen....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11726 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 12:27:41 »

mondod te.

Pontosan.
A mérnökök meg megírták a szoftvert. vigyor3

Ha szükségesnek tartja a vezérlő, akkor bármikor...azaz bármikor működtetheti az izzítógyertyákat kényszerüzemben. Mert csak ott beszélhetünk járáskiegyenlítésről.


ui: Képzeld, ilyen van azon a motoron is, ahol DPF sincs.  beka3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ati84
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #11727 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 16:48:17 »

Sziasztok!

Leírnám én is egy tapasztalatom a regenerálást jelző ledről.
Az autó: 2012 Mondeo MK4 FL 2.0 TDCI
Múltkor mikor leparkoltam, vettem észre a pillanatnyi fogyasztáson, hogy regenerál, de a led nem világított. Megvártam míg végzett. Majd mikor később ismét útnak indultam, kb. 2 km múlva már világított a led, és a pillanatnyi fogyasztáson láttam, hogy ismét regenerál.
Az lenne a kérdésem, hogy akkor hogyan kell értelmezni ezt a ledet, mert sajnos nekem kb. 120-200 km-enként regenerál a led szerint! (és nem városban használom) De a múltkor elcsíptem, hogy nem csak akkor csinálja. Mi a véleményetek?
Köszi!
Naplózva
Peak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #11728 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 17:27:08 »

Sziasztok!

Leírnám én is egy tapasztalatom a regenerálást jelző ledről.
Az autó: 2012 Mondeo MK4 FL 2.0 TDCI
Múltkor mikor leparkoltam, vettem észre a pillanatnyi fogyasztáson, hogy regenerál, de a led nem világított. Megvártam míg végzett. Majd mikor később ismét útnak indultam, kb. 2 km múlva már világított a led, és a pillanatnyi fogyasztáson láttam, hogy ismét regenerál.
Az lenne a kérdésem, hogy akkor hogyan kell értelmezni ezt a ledet, mert sajnos nekem kb. 120-200 km-enként regenerál a led szerint! (és nem városban használom) De a múltkor elcsíptem, hogy nem csak akkor csinálja. Mi a véleményetek?
Köszi!

Segítenél kérlek, hogy hol található ez a bizonyos LED, amely mutatja mikor regenerál az autó?
Köszönöm!
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi Titanium+ 163LE (2014/9)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11729 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 17:34:01 »

Segítenél kérlek, hogy hol található ez a bizonyos LED, amely mutatja mikor regenerál az autó?
Köszönöm!


Ahová be van építve.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ati84
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #11730 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 17:42:12 »

Segítenél kérlek, hogy hol található ez a bizonyos LED, amely mutatja mikor regenerál az autó?
Köszönöm!

Én építettem be ezen leírás alapján: http://mondeo.hu/index.php?topic=25170.msg0;boardseen#new
Talán itt is hasznos a 10955. hozzászólás: mondeo.hu/index.php?topic=1457.10950
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11731 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 18:40:39 »

Hétfőn megyek lambdaszonda cserére a  P2297 - O2 Sensor Out of Range During Deceleration Bank 1, Sensor 1 hibakód miatt. Közben dolgozik bennem a kisördög, hogy mi van, ha nem is az érzékelő rossz. A következők aggasztanak

- a hiba egy regeneráció után jelentkezett először, illetve mindig regeneráció után változott a gyakorisága. A legutóbbi regen óta állandó lett.
- eddig nem zavart, de most kétségeim vannak, hogy mennyire normális, ha a regen alatt a motortérből valamennyi fehér füst jön, amikor pl. lámpánál állok.
- leállítás után enyhe égett szagot érzek. Régebben csak regeneráláskor volt ilyen szag.
Meglepően könnyen kijött a régi szonda. A csere után azonnal megszűnt a motorhiba jelzés. Úgy tűnik minden rendben, semmi egyéb problémát nem láttunk. kopp-kopp.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11732 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 21:05:11 »

Meglepően könnyen kijött a régi szonda. A csere után azonnal megszűnt a motorhiba jelzés. Úgy tűnik minden rendben, semmi egyéb problémát nem láttunk. kopp-kopp.

 eljen


A rendszer bonyolultabb annál, mintsem jó vagy rossz egy szenzor.
Lásd. pont lambda szondánál létezik az, hogy jól működik, de "lassul" és ezt a vezérlő már észreveszi.

Mondjuk lambda igazából benzines motoroknál fontos és lényeges. Dízelhez is berakták, de értelme semmi.
Viszont hibaüzenetet képes generálni....  levele
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11733 Dátum: 2017.08.22 kedd, 08:25:58 »

eljen


A rendszer bonyolultabb annál, mintsem jó vagy rossz egy szenzor.
Lásd. pont lambda szondánál létezik az, hogy jól működik, de "lassul" és ezt a vezérlő már észreveszi.

Mondjuk lambda igazából benzines motoroknál fontos és lényeges. Dízelhez is berakták, de értelme semmi.
Viszont hibaüzenetet képes generálni....  levele
Ez a szenzor konkrétan rossz volt. Nem lassú, hanem rossz. A jelalak jó volt, csak az amplitúdó lett egyre kisebb. A kimenő jel már nem érte el a 2V-ot tartós motorfék üzemben sem.
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.22 kedd, 08:28:04 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11734 Dátum: 2017.08.22 kedd, 08:30:32 »

Ez a szenzor konkrétan rossz volt. Nem lassú, hanem rossz. A jelalak jó volt, csak az amplitúdó lett egyre kisebb. A kimenő jel már nem érte el a 2V-ot tartós motorfék üzemben sem.

Az egy dolog, hogy rossz jelet adott, de ez a jel egy dízeles autón mit tud változtatni?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11735 Dátum: 2017.08.22 kedd, 10:38:06 »

Az egy dolog, hogy rossz jelet adott, de ez a jel egy dízeles autón mit tud változtatni?
A tulaj pénztárcájának a vastagságát Smiley Még van egy tippem, hogy mit okozhatott, de nem akarom elkiabálni.
Valahol azt olvastam, hogy az EGR működésébe szól bele ez az érzékelő.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11736 Dátum: 2017.08.22 kedd, 10:38:27 »

Üdv!
Volna két kis kérdésem. Az egyik újfent DPF-es, hogy van-e fl elötti mondikban olyan hibajelzés, ami a dpf dugulását jelzi vagy csak simán letilt mikor már nagy a baj?
A másik az, hogy a szivósort le lehet-e venni házilag? És hogy kell-e mást is leszerelni hozzá, mint magát a szivosort, a karter csövet és az egr csövét? Illetve a szelepfedéllel egy egység-e vagy külön levehető? Tömitőgyűrűk cseréje a célom.   wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11737 Dátum: 2017.08.22 kedd, 12:03:29 »

Az egy dolog, hogy rossz jelet adott, de ez a jel egy dízeles autón mit tud változtatni?

Erre utaltam, hogy dízelnél nincs sok értelme lambda szondának, mert ott nem kell/lehet azt figyelni, amit és amiért a benzinesnél.
De beletették, hogy úgy nézzen ki mennyire kontrollált a rendszer.....és el lehessen adni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11738 Dátum: 2017.08.22 kedd, 13:34:45 »

Üdv!
Volna két kis kérdésem. Az egyik újfent DPF-es, hogy van-e fl elötti mondikban olyan hibajelzés, ami a dpf dugulását jelzi vagy csak simán letilt mikor már nagy a baj?
A másik az, hogy a szivósort le lehet-e venni házilag? És hogy kell-e mást is leszerelni hozzá, mint magát a szivosort, a karter csövet és az egr csövét? Illetve a szelepfedéllel egy egység-e vagy külön levehető? Tömitőgyűrűk cseréje a célom.   wave
Motorhibát fog jelezni, ha eltömődöttnek érzi. Nálam már volt rá példa, olyankor alapjáraton 20kPa volt a nyomáskülönbség, menet közben 30 körül, de vészüzemben, amikor nem is lehet nagyon haladni vele.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11739 Dátum: 2017.08.22 kedd, 16:31:31 »

Motorhibát fog jelezni, ha eltömődöttnek érzi. Nálam már volt rá példa, olyankor alapjáraton 20kPa volt a nyomáskülönbség, menet közben 30 körül, de vészüzemben, amikor nem is lehet nagyon haladni vele.

Most bemértem menet közben is, ugy alapjárat 4 sebesség tartásnál 5, kigyorsitásnál 10, 3asban padlógáznál 27re ment fel.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11740 Dátum: 2017.08.22 kedd, 16:36:45 »

Most bemértem menet közben is, ugy alapjárat 4 sebesség tartásnál 5, kigyorsitásnál 10, 3asban padlógáznál 27re ment fel.
Még nem olyan vészes tapasztalataim szerint. Nekem most alapjáraton 0,5 kPa - 1,5 kPa között van, minél többet megyek vele regenerálás óta, annál több. Aztán regennél visszamegy 0,5 körülre. Hosszas padlógáznál nekem is felmegy 20 környékére.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11741 Dátum: 2017.08.22 kedd, 18:42:32 »

Még nem olyan vészes tapasztalataim szerint. Nekem most alapjáraton 0,5 kPa - 1,5 kPa között van, minél többet megyek vele regenerálás óta, annál több. Aztán regennél visszamegy 0,5 körülre. Hosszas padlógáznál nekem is felmegy 20 környékére.

Hát igen, itt a baj, hogy nekem 50km 3000fordulatos pályázás és azalatt lefutott regen utan 5km-el mérve volt 3,9 alapjáraton, vagyis 5-6x akkora a nyomás benne, vagyis igencsak sok korom nem képes már kiégni belőle semmilíen uton módon.  szomoru1
Holnap hivon egy normális dpf tisztitó céget és levetetem velük. Ha ép belül, akkor kitisztittatom, ha nem, akkor legalább tudom, hogy csereérett.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11742 Dátum: 2017.08.22 kedd, 19:19:06 »

Hát igen, itt a baj, hogy nekem 50km 3000fordulatos pályázás és azalatt lefutott regen utan 5km-el mérve volt 3,9 alapjáraton, vagyis 5-6x akkora a nyomás benne, vagyis igencsak sok korom nem képes már kiégni belőle semmilíen uton módon.  szomoru1
Holnap hivon egy normális dpf tisztitó céget és levetetem velük. Ha ép belül, akkor kitisztittatom, ha nem, akkor legalább tudom, hogy csereérett.

Közben kicserélődött az üa. nyomásszabályzó szelep szakadtas kábele ( köszönet Motorcraftnak az alkatrészért ) és mintha uj lenne a moci. Gázadásra igencsak harapós lett. Semmi erővisszaesés és fele annyi korom, ráadásul torpanás és hullámzásmentes gyorsulás, akár padlón is. taps
Még igaz jön egy kis szürke korom, de talán a dpf tisztitása ezt is orvosolja majd.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11743 Dátum: 2017.08.22 kedd, 19:44:08 »

Közben kicserélődött az üa. nyomásszabályzó szelep szakadtas kábele ( köszönet Motorcraftnak az alkatrészért ) és mintha uj lenne a moci. Gázadásra igencsak harapós lett. Semmi erővisszaesés és fele annyi korom, ráadásul torpanás és hullámzásmentes gyorsulás, akár padlón is. taps
Még igaz jön egy kis szürke korom, de talán a dpf tisztitása ezt is orvosolja majd.
Ha most jó a moci, akkor én várnék vele még egy regent. Hátha kikormolódik jobban, gondolom a hibás alkatrész miatt kormolt nagyon, és emiatt kapott az arcába a DPF is.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11744 Dátum: 2017.08.22 kedd, 20:12:29 »

Ha most jó a moci, akkor én várnék vele még egy regent. Hátha kikormolódik jobban, gondolom a hibás alkatrész miatt kormolt nagyon, és emiatt kapott az arcába a DPF is.  vigyor3

Igen, erre gyanakszom én is erősen. Pályán is hiába mentem 1200Kmt a hó elején, minden egyes előzéskor öntötte a kormot, igy esélye se volt tisztulni.  szomoru1
Nemsokára jön a kövi regen, ha a 600as periódust nézem, szóval kiderül mit tud tenni, de szerintem egy tisztitás nem árt azért neki.  smile
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #11745 Dátum: 2017.08.22 kedd, 21:01:35 »

Ilyen adalékkal kapcsolatban van tapasztalat? Minek a rovására teszi a dolgát?

http://jarmualkatresz.com/Uzemanyagadalek-dieselhez-DPF-tisztito-250ml-9994

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11746 Dátum: 2017.08.22 kedd, 21:09:04 »

Ilyen adalékkal kapcsolatban van tapasztalat? Minek a rovására teszi a dolgát?

http://jarmualkatresz.com/Uzemanyagadalek-dieselhez-DPF-tisztito-250ml-9994

Bonca


Ártani nem használ kategória.

Itt egy vicces és jól hangzó mondat, ami egyáltalán nem jó ha így lenne és nem is lehet...blablabla

"Előnye a folyamatos és teljes részecskeszűrő tisztítás – menet közben!" 
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #11747 Dátum: 2017.08.22 kedd, 21:32:01 »


Ártani nem használ kategória.

Itt egy vicces és jól hangzó mondat, ami egyáltalán nem jó ha így lenne és nem is lehet...blablabla

"Előnye a folyamatos és teljes részecskeszűrő tisztítás – menet közben!" 

Főleg arra gondoltam, hogy egy termék, ami csak jót okoz, nekem gyanús. Pl. nem csökkenti a gázolaj kenőképességét? Hogyan csökkenti a korom égési hőmérsékletét 650 fokról 350-re? Mi a hátulütője? Büntetlenül nem lehet ennyire "jó"! Miért nincs egy teszt előtte/utána képekkel?

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11748 Dátum: 2017.08.22 kedd, 21:34:05 »

Főleg arra gondoltam, hogy egy termék, ami csak jót okoz, nekem gyanús. Pl. nem csökkenti a gázolaj kenőképességét? Hogyan csökkenti a korom égési hőmérsékletét 650 fokról 350-re? Mi a hátulütője? Büntetlenül nem lehet ennyire "jó"! Miért nincs egy teszt előtte/utána képekkel?

Bonca

Miről szeretnél képeket?
Jól megcsinált PS képek meggyőznének téged?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #11749 Dátum: 2017.08.22 kedd, 21:37:08 »

Miről szeretnél képeket?
Jól megcsinált PS képek meggyőznének téged?

Igaz, úgyis kétkedve nézném. Gondolom, nincs itt sem olyan, aki készített valamilyen képet előtte, majd utána.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Oldalak: 1 ... 228 229 230 231 232 233 234 [235] 236 237 238 239 240 241 242 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.