Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:56:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
238
239
240
241
242
243
244
[
245
]
246
247
248
249
250
251
252
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263700 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12200 Dátum:
2017.11.04 szombat, 20:51:54 »
Idézetet írta: BRoland - 2017.10.24 kedd, 23:50:46
Sziasztok,
Hamarosan izzítógyertya csere lesz esedékes...még nálam nem volt cserélve és korábbi tapasztalat sincs, ezért kérdem én, mennyire jellemző a gyertya beletörés MK4 esetében? (tudom 50-50%
)
mitől függhet? van-e vmi trükk?
Szerelő fogja cserélni csak lelkileg felkészülnék rá:)
Üdv
R
Sziasztok
Gondolotam megosztom...
249e km-nél problémamentes volt az izzítógyertya csere...
Viszont mèg mindig nincs izzítás visszajelzö ikon gyújtáskor, ellennem pöcröf indul
Elsőre nem a hibás visszajelző izzóra gondolnék...
Mi jöhet még szóba?
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12201 Dátum:
2017.11.04 szombat, 20:53:25 »
Idézetet írta: BRoland - 2017.11.04 szombat, 20:51:54
Sziasztok
Gondolotam megosztom...
249e km-nél problémamentes volt az izzítógyertya csere...
Viszont mèg mindig nincs izzítás visszajelzö ikon gyújtáskor, ellennem pöcröf indul
Elsőre nem a hibás visszajelző izzóra gondolnék...
Mi jöhet még szóba?
műszertesztben ellenőrizd az izzóját.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12202 Dátum:
2017.11.04 szombat, 21:08:36 »
Idézetet írta: BRoland - 2017.11.04 szombat, 20:51:54
Sziasztok
Gondolotam megosztom...
249e km-nél problémamentes volt az izzítógyertya csere...
Viszont mèg mindig nincs izzítás visszajelzö ikon gyújtáskor, ellennem pöcröf indul
Elsőre nem a hibás visszajelző izzóra gondolnék...
Mi jöhet még szóba?
úgy 20 éve nem a tényleges izzítást jelzik vissza
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12203 Dátum:
2017.11.04 szombat, 23:42:21 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.04 szombat, 20:53:25
műszertesztben ellenőrizd az izzóját.
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12204 Dátum:
2017.11.04 szombat, 23:44:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.11.04 szombat, 21:08:36
úgy 20 éve nem a tényleges izzítást jelzik vissza
Értem...akkor csak annyi kérdésem van, h honnan tudom h minden ok?
Most kivettünk 4 izzítót, abból 2 rossz volt
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12205 Dátum:
2017.11.05 vasárnap, 08:55:54 »
Sziasztok!
Van egy 2006-os S-Max-om, AZWA motorkód. Az lenne a kérdésem, van-e valamilyen 100%-os tuti biztos módja a regen csekkolásának (relére kötött ledes megoldás itt 100 %!-os?). Egyszerűen nem tudom mikor regenel, Forscan szerint nincs gond, de jó lenne tudni (Nincs pillanatnyi fogyim és állítólag nem lehet megcsinálni) mikor regenerál, nem állítanám le közben.
Más: van Bp.-en olyan szaki, aki ki tudná még a hideg előtt cserélni az izzító gyertyát? Már rég megvettem, és jobb lenne újakkal neki menni a télnek...
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12206 Dátum:
2017.11.05 vasárnap, 08:58:51 »
Idézetet írta: Filewalker - 2017.11.05 vasárnap, 08:55:54
Sziasztok!
Van egy 2006-os S-Max-om, AZWA motorkód. Az lenne a kérdésem, van-e valamilyen 100%-os tuti biztos módja a regen csekkolásának (relére kötött ledes megoldás itt 100 %!-os?). Egyszerűen nem tudom mikor regenel, Forscan szerint nincs gond, de jó lenne tudni (Nincs pillanatnyi fogyim és állítólag nem lehet megcsinálni) mikor regenerál, nem állítanám le közben.
Más: van Bp.-en olyan szaki, aki ki tudná még a hideg előtt cserélni az izzító gyertyát? Már rég megvettem, és jobb lenne újakkal neki menni a télnek...
van benne egyáltalán dpf? 2006os galaxy/smax-ban van hogy nincs
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12207 Dátum:
2017.11.05 vasárnap, 18:36:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.11.05 vasárnap, 08:58:51
van benne egyáltalán dpf? 2006os galaxy/smax-ban van hogy nincs
a BTnek is 2006os és nincs neki.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12208 Dátum:
2017.11.05 vasárnap, 19:18:41 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.05 vasárnap, 18:36:45
a BTnek is 2006os és nincs neki.
De az AZWA motorkóduban van
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12209 Dátum:
2017.11.05 vasárnap, 22:29:27 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.05 vasárnap, 18:36:45
a BTnek is 2006os és nincs neki.
hurrá
nem kérdezte senki
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12210 Dátum:
2017.11.05 vasárnap, 22:42:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.11.05 vasárnap, 22:29:27
hurrá
nem kérdezte senki
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12211 Dátum:
2017.11.06 hétfő, 09:02:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.11.05 vasárnap, 08:58:51
van benne egyáltalán dpf? 2006os galaxy/smax-ban van hogy nincs
Etis szerint van, Forscan szerint van, de még soha nem hallottam regenerálni.
Szóval valakinek ötlete? Hogy a bré'-be tudom kontrollálni a regent?
Izzítógyertya cserére van ötletetek? Jobban szeretnék új gyertyákkal nekimenni a télnek, kellene valaki, aki kicseréli...
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12212 Dátum:
2017.11.06 hétfő, 09:18:35 »
Idézetet írta: Filewalker - 2017.11.06 hétfő, 09:02:49
Etis szerint van, Forscan szerint van, de még soha nem hallottam regenerálni.
Szóval valakinek ötlete? Hogy a bré'-be tudom kontrollálni a regent?
Izzítógyertya cserére van ötletetek? Jobban szeretnék új gyertyákkal nekimenni a télnek, kellene valaki, aki kicseréli...
GSR Tibi?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12213 Dátum:
2017.11.06 hétfő, 16:48:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.11.05 vasárnap, 22:29:27
hurrá
nem kérdezte senki
Magát?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12214 Dátum:
2017.11.06 hétfő, 19:16:41 »
Idézetet írta: Filewalker - 2017.11.06 hétfő, 09:02:49
Etis szerint van, Forscan szerint van, de még soha nem hallottam regenerálni.
Szóval valakinek ötlete? Hogy a bré'-be tudom kontrollálni a regent?
Izzítógyertya cserére van ötletetek? Jobban szeretnék új gyertyákkal nekimenni a télnek, kellene valaki, aki kicseréli...
én azzal kezdenék, hogy alánézek, hogy mi a valóság...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12215 Dátum:
2017.11.06 hétfő, 19:17:27 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.06 hétfő, 16:48:16
Magát?
én nem írtam konkrét példát, pedig tudnék
én csak annyit írtam, hogy egyáltalán nem biztos, hogy van benne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12216 Dátum:
2017.11.06 hétfő, 19:23:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.11.06 hétfő, 19:17:27
én nem írtam konkrét példát, pedig tudnék
én csak annyit írtam, hogy egyáltalán nem biztos, hogy van benne
én meg csak annyit, hogy a BT autójában nincs konkrétan.Mi mást lehett ebből érteni?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12217 Dátum:
2017.11.06 hétfő, 19:27:31 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.06 hétfő, 19:23:20
én meg csak annyit, hogy a BT autójában nincs konkrétan.Mi mást lehett ebből érteni?
annyit nem értek hogy hogy jött ide
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12218 Dátum:
2017.11.06 hétfő, 20:05:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.11.06 hétfő, 19:27:31
annyit nem értek hogy hogy jött ide
"van benne egyáltalán dpf? 2006os galaxy/smax-ban van hogy nincs"
Erre írtam, hogy a BT-jében konkrétan nincs.
Majd jött a BT: "De az AZWA motorkóduban van"
Már csak azt nem értem,mit nem értesz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12219 Dátum:
2017.11.06 hétfő, 20:16:49 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.06 hétfő, 20:05:34
"van benne egyáltalán dpf? 2006os galaxy/smax-ban van hogy nincs"
Erre írtam, hogy a BT-jében konkrétan nincs.
Majd jött a BT: "De az AZWA motorkóduban van"
Már csak azt nem értem,mit nem értesz.
Értsétek már meg egymást wazzeeeee'!!!4444négynégynégy
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12220 Dátum:
2017.11.06 hétfő, 22:23:44 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.06 hétfő, 20:05:34
"van benne egyáltalán dpf? 2006os galaxy/smax-ban van hogy nincs"
Erre írtam, hogy a BT-jében konkrétan nincs.
Majd jött a BT: "De az AZWA motorkóduban van"
Már csak azt nem értem,mit nem értesz.
én is tudok olyanról, amiben konkrétan nincs
attól én még alánéznék, hátha szerencséje lesz és nincs alatta
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12221 Dátum:
2017.11.07 kedd, 08:25:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.11.06 hétfő, 22:23:44
én is tudok olyanról, amiben konkrétan nincs
attól én még alánéznék, hátha szerencséje lesz és nincs alatta
Tegyük fel hogy nincs, akkor is írhatja a Forscan, hogy 252 km-el ezelőtt volt sikeres regen?
Elképzelhető?
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
atti1848
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12222 Dátum:
2017.11.07 kedd, 10:55:45 »
Sziasztok.
Tudom, hogy Mondeo forum, de ezelőtt is kaptam kielégítő választ a kérdéseimre. Most is Focus-al kapcsolatban szeretnék kérdezni, de inkább Fojtószelep/pillangószelep és EGR szeleppel kapcsolatos.
Van egy 2012-s Focus mk3 1.6tdci 85kw. Régebben írtam, hogy nyomaték/teljesítmény csökkenést érzékelek az autón. Most úgy van, hogy a befecskendezőket kellene vinnem vizsgálatra, de előtte inkább tisztítással kezdenék. A folytószelep tisztításánál kell-e figyelnem valamire, ha leszerelem, akkor ír be hibakódot vagy esetleg ujra kell-e kalibrálni?
Az EGR szelepet is szeretném tisztítani, de sajnos nem tudom leszedni, ,mert elég erősen oda van "ragadva" , a két csavart, ami tartja leszedtem, de nem merem nagyon feszegetni, hogy kiszedjem. A képen látható, hogy kívülről is eléggé kormos, így gondolom belülről is már ráférne egy takarítás, esetleg a hozzátartoző csövekre. Hogyan tudnám ezt megcsinálni vagy inkább csináltassam valakivel, esetleg valaki aki Budapesten megcsinálná és nem arany árban?
Mit érdemes még tisztítani rajta, ami okozhatja a nyomatékcsökkenést?
:
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12223 Dátum:
2017.11.07 kedd, 19:30:22 »
Idézetet írta: atti1848 - 2017.11.07 kedd, 10:55:45
Sziasztok.
Tudom, hogy Mondeo forum, de ezelőtt is kaptam kielégítő választ a kérdéseimre. Most is Focus-al kapcsolatban szeretnék kérdezni, de inkább Fojtószelep/pillangószelep és EGR szeleppel kapcsolatos.
Van egy 2012-s Focus mk3 1.6tdci 85kw. Régebben írtam, hogy nyomaték/teljesítmény csökkenést érzékelek az autón. Most úgy van, hogy a befecskendezőket kellene vinnem vizsgálatra, de előtte inkább tisztítással kezdenék. A folytószelep tisztításánál kell-e figyelnem valamire, ha leszerelem, akkor ír be hibakódot vagy esetleg ujra kell-e kalibrálni?
Az EGR szelepet is szeretném tisztítani, de sajnos nem tudom leszedni, ,mert elég erősen oda van "ragadva" , a két csavart, ami tartja leszedtem, de nem merem nagyon feszegetni, hogy kiszedjem. A képen látható, hogy kívülről is eléggé kormos, így gondolom belülről is már ráférne egy takarítás, esetleg a hozzátartoző csövekre. Hogyan tudnám ezt megcsinálni vagy inkább csináltassam valakivel, esetleg valaki aki Budapesten megcsinálná és nem arany árban?
Mit érdemes még tisztítani rajta, ami okozhatja a nyomatékcsökkenést?
Szia.
A jobb képen még a fényes cső fogja szerintem(ez nem biztos,de majd megnézem)+ van egy gumigyűrűs tömítés az alsó részen,amit felfelé kell kiemelni.
https://kephost.com/image/EwNm
Amit még pucolni szoktak,a szívósor és még az egr off.
Láttalak a Fóka oldalon,ott tényleg késnek a válaszok nálam is.
off vége.
A részecskeszűrőd nem tömődött el esetleg(ha van).
Vagy talán ide kell feltenni a kérdést legközelebb,szerintem ott is kapunk választ.(nem szólnak az OFF-ért a nagyok
)
http://mondeo.hu/index.php?topic=22683.0
«
Utoljára szerkesztve: 2017.11.07 kedd, 19:37:10 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12224 Dátum:
2017.11.08 szerda, 01:08:40 »
Idézetet írta: Filewalker - 2017.11.07 kedd, 08:25:58
Tegyük fel hogy nincs, akkor is írhatja a Forscan, hogy 252 km-el ezelőtt volt sikeres regen?
Elképzelhető?
láttam már elég sok hülyeséget forscan-an kiírva, szóval előfordulhat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atti1848
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12225 Dátum:
2017.11.08 szerda, 09:29:07 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.11.07 kedd, 19:30:22
Szia.
A jobb képen még a fényes cső fogja szerintem(ez nem biztos,de majd megnézem)+ van egy gumigyűrűs tömítés az alsó részen,amit felfelé kell kiemelni.
https://kephost.com/image/EwNm
Amit még pucolni szoktak,a szívósor és még az egr off.
Láttalak a Fóka oldalon,ott tényleg késnek a válaszok nálam is.
off vége.
A részecskeszűrőd nem tömődött el esetleg(ha van).
Vagy talán ide kell feltenni a kérdést legközelebb,szerintem ott is kapunk választ.(nem szólnak az OFF-ért a nagyok
) http://mondeo.hu/index.php?topic=22683.0
Köszi.
Akkor megpróbálom a másik topicban.
Naplózva
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12226 Dátum:
2017.11.13 hétfő, 08:17:43 »
Mivel a Galaxyban olyan jó helyre sikerült rakni a dolgokat, hogy az izzítók cseréjét szerintem mezei user képtelen megoldani akna és legalább 10 ponton csukló végtag nélkül így elvittem szerelőhöz. 2 napig szívott vele, de kijöttek nagy nehezen (236 ezer km). A tünetek indulás utáni 5-10 mp-ig tartó fehér füst és olykor finom manőverezések alkalmával ad-hoc leállások gázelvétel esetén. Nem vagyok béna, de amikor a munkahelyen azt látják, hogy míg a parkolóhelyről kitolatok 3x kell újraindítani ékes fehér füst kíséretében… Szóval ezek a tünetek és azt reméltem a gyertyacsere megoldja a gondokat. De nem, a füstölés ugyan úgy megmaradt. Az eddigi 2 hidegindításnál és udvarból való kiállásnál nem állt le eddig. A nyáron ki lett herélve a PDF és szoftveresen is ki lett iktatva. Nincs hibakódom, nem próbálkozik ez a része úgy néz ki rendben van. Már tavaly is észre vettem nagy ritkán, hogy van fehéres füst indításkor, ez az ad-hoc hidegen leállás meg mióta megvan a kocsi azóta kísért.
Hibakódom nincs, viszont egy hónapba kb egyszer azt eljátssza, hogy amikor indítózok nem történik semmi, kigyulladnak az ikonok, de ennyi, aztán egy kattanás sincs . Aztán a következő próbálkozásnál indul egyből.
Szerintetek merre tovább? Eddig aki hidegen rövid fehér füsttel kért segítséget mindenkinek az izzító cserét javasoltátok. Nekem ez nem jött be úgy néz ki. („gyári” gyertyák kerültek bele, márkaszervizben vettem). Izzító relé, valamelyik csúcs vacakolgat, egyéb hiba? Amikor matatok a kocsi körül sokszor előfordul hogy hallok egy relét kattanni. Nem tudom ez is normális-e.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12227 Dátum:
2017.11.13 hétfő, 17:39:30 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.13 hétfő, 08:17:43
Mivel a Galaxyban olyan jó helyre sikerült rakni a dolgokat, hogy az izzítók cseréjét szerintem mezei user képtelen megoldani akna és legalább 10 ponton csukló végtag nélkül így elvittem szerelőhöz. 2 napig szívott vele, de kijöttek nagy nehezen (236 ezer km). A tünetek indulás utáni 5-10 mp-ig tartó fehér füst és olykor finom manőverezések alkalmával ad-hoc leállások gázelvétel esetén. Nem vagyok béna, de amikor a munkahelyen azt látják, hogy míg a parkolóhelyről kitolatok 3x kell újraindítani ékes fehér füst kíséretében… Szóval ezek a tünetek és azt reméltem a gyertyacsere megoldja a gondokat. De nem, a füstölés ugyan úgy megmaradt. Az eddigi 2 hidegindításnál és udvarból való kiállásnál nem állt le eddig. A nyáron ki lett herélve a PDF és szoftveresen is ki lett iktatva. Nincs hibakódom, nem próbálkozik ez a része úgy néz ki rendben van. Már tavaly is észre vettem nagy ritkán, hogy van fehéres füst indításkor, ez az ad-hoc hidegen leállás meg mióta megvan a kocsi azóta kísért.
Hibakódom nincs, viszont egy hónapba kb egyszer azt eljátssza, hogy amikor indítózok nem történik semmi, kigyulladnak az ikonok, de ennyi, aztán egy kattanás sincs . Aztán a következő próbálkozásnál indul egyből.
Szerintetek merre tovább? Eddig aki hidegen rövid fehér füsttel kért segítséget mindenkinek az izzító cserét javasoltátok. Nekem ez nem jött be úgy néz ki. („gyári” gyertyák kerültek bele, márkaszervizben vettem). Izzító relé, valamelyik csúcs vacakolgat, egyéb hiba? Amikor matatok a kocsi körül sokszor előfordul hogy hallok egy relét kattanni. Nem tudom ez is normális-e.
levegős go rendszer.pl.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12228 Dátum:
2017.11.14 kedd, 07:22:12 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.13 hétfő, 17:39:30
levegős go rendszer.pl.
Van valami trükk, bármi ennek a kiderítésére? Van valahol olyan csőszakasz, ahol lehet nézni hogy van-e buborék pl.?
Gondolom a tanktól végig kell nézni a csúcsokig minden csövet, csatlakozást.
Csak azt nem értem, hogy a fehér füst az pont a nem elégett GO akar lenni, nem?
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12229 Dátum:
2017.11.14 kedd, 14:26:43 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.14 kedd, 07:22:12
Van valami trükk, bármi ennek a kiderítésére? Van valahol olyan csőszakasz, ahol lehet nézni hogy van-e buborék pl.?
Gondolom a tanktól végig kell nézni a csúcsokig minden csövet, csatlakozást.
Csak azt nem értem, hogy a fehér füst az pont a nem elégett GO akar lenni, nem?
Mennyire fehér a füst? Az el nem égett go inkább szürkés és büdös. A fehér inkább vízgőz a kipufogó rendszerből.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12230 Dátum:
2017.11.14 kedd, 16:01:52 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.11.14 kedd, 14:26:43
Mennyire fehér a füst? Az el nem égett go inkább szürkés és büdös. A fehér inkább vízgőz a kipufogó rendszerből.
Hát ez nem gőz. Ahogy elmúlik a füst átvált gőzbe. És az a jellegzetes büdös szaga is van.
Angol oldalakon kompressziós problémákat is említenek ennél a tünetnél.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12231 Dátum:
2017.11.14 kedd, 21:24:19 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.14 kedd, 16:01:52
Hát ez nem gőz. Ahogy elmúlik a füst átvált gőzbe. És az a jellegzetes büdös szaga is van.
Angol oldalakon kompressziós problémákat is említenek ennél a tünetnél.
sajnos igen, lehet kompresszió gond is.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12232 Dátum:
2017.11.14 kedd, 21:51:41 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.14 kedd, 07:22:12
Van valami trükk, bármi ennek a kiderítésére? Van valahol olyan csőszakasz, ahol lehet nézni hogy van-e buborék pl.?
Gondolom a tanktól végig kell nézni a csúcsokig minden csövet, csatlakozást.
Csak azt nem értem, hogy a fehér füst az pont a nem elégett GO akar lenni, nem?
a szivàrgãsokat szuntesd meg ha van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12233 Dátum:
2017.11.15 szerda, 14:42:50 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.14 kedd, 21:51:41
a szivàrgãsokat szuntesd meg ha van.
Estére megpróbálom valahogy megnézni amihez hozzá lehet férni.
Reggel csináltam egy videót. -1,5 fok volt a készülőfélben lévő kocsibeálló alatt.
https://www.youtube.com/watch?v=y8-tg-GYAew&feature=em-upload_owner
Jó lenne találni valami gázolajos csövet vagy csatlakozót, ami megoldaná ezt a tünetet
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12234 Dátum:
2017.11.15 szerda, 15:02:59 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.15 szerda, 14:42:50
Estére megpróbálom valahogy megnézni amihez hozzá lehet férni.
Reggel csináltam egy videót. -1,5 fok volt a készülőfélben lévő kocsibeálló alatt.
https://www.youtube.com/watch?v=y8-tg-GYAew&feature=em-upload_owner
Jó lenne találni valami gázolajos csövet vagy csatlakozót, ami megoldaná ezt a tünetet
mennyit csal az átlagfogyasztás mérő?
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12235 Dátum:
2017.11.15 szerda, 15:07:54 »
Idézetet írta: G_B - 2017.11.15 szerda, 15:02:59
mennyit csal az átlagfogyasztás mérő?
1 liter, lefelé ofkorsz
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12236 Dátum:
2017.11.15 szerda, 15:17:47 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.15 szerda, 14:42:50
Estére megpróbálom valahogy megnézni amihez hozzá lehet férni.
Reggel csináltam egy videót. -1,5 fok volt a készülőfélben lévő kocsibeálló alatt.
https://www.youtube.com/watch?v=y8-tg-GYAew&feature=em-upload_owner
Jó lenne találni valami gázolajos csövet vagy csatlakozót, ami megoldaná ezt a tünetet
olyat nem fogsz találni, mivel vákum van a rendszerben, nem nyomás. hamarabb jut be a levegő, mint ki a go.
lehet még hajtókargörbülés is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12237 Dátum:
2017.11.15 szerda, 15:34:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.11.15 szerda, 15:17:47
olyat nem fogsz találni, mivel vákum van a rendszerben, nem nyomás. hamarabb jut be a levegő, mint ki a go.
lehet még hajtókargörbülés is
Kompresszió gond, hajtókargörbülés... Jól hangzanak...
Vákuumban megy a GO? Ezt nem igazán értem. Akkor hogy lehet ezt a szivárgást ellenőrizni, amit Alf ír? Cseréljem az összes csövet átlátszó szilikonra?
Este azért átnézek minden csövet, csatlakozást. Csatlakozásokat áthúzkodom ha csavaros a bilincs, a csöveket megmozgatom, hogy nyílnak-e, repedések vannak-e rajtuk.
Csúcsokat tudom valahogy ellenőrizni? (madzagos obd-m van)
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12238 Dátum:
2017.11.15 szerda, 15:40:30 »
Szia,
ha Göd nincs messze, vidd ki Zoliékhoz, alaposak és jók diagnosztikában. (EssMotor).
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.15 szerda, 14:42:50
Estére megpróbálom valahogy megnézni amihez hozzá lehet férni.
Reggel csináltam egy videót. -1,5 fok volt a készülőfélben lévő kocsibeálló alatt.
https://www.youtube.com/watch?v=y8-tg-GYAew&feature=em-upload_owner
Jó lenne találni valami gázolajos csövet vagy csatlakozót, ami megoldaná ezt a tünetet
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12239 Dátum:
2017.11.15 szerda, 15:43:49 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.15 szerda, 15:34:10
Kompresszió gond, hajtókargörbülés... Jól hangzanak...
Vákuumban megy a GO? Ezt nem igazán értem. Akkor hogy lehet ezt a szivárgást ellenőrizni, amit Alf ír? Cseréljem az összes csövet átlátszó szilikonra?
Este azért átnézek minden csövet, csatlakozást. Csatlakozásokat áthúzkodom ha csavaros a bilincs, a csöveket megmozgatom, hogy nyílnak-e, repedések vannak-e rajtuk.
Csúcsokat tudom valahogy ellenőrizni? (madzagos obd-m van)
mivel nincs külön tápszivattyú, hanem a cr pumpa szív így nincs ami kinyomja a go-t (röviden és egyszerűen). tenni kell be átlátszó csövet és nézni, hogy van-e buborék
csúcsokat próbapadon
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12240 Dátum:
2017.11.15 szerda, 15:57:22 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.11.15 szerda, 15:40:30
Szia,
ha Göd nincs messze, vidd ki Zoliékhoz, alaposak és jók diagnosztikában. (EssMotor).
A távolság nem gond, az idő annál inkább. Ahogy kipöfögi magát semmi baja, megy mint a barom.
Egyenlőre átmatatok minden csövet, csatlakozót. Megnézem hol lehet átlátszó csövet belerakni, hogy lássam az-e a gond.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12241 Dátum:
2017.11.15 szerda, 17:29:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.11.15 szerda, 15:43:49
mivel nincs külön tápszivattyú, hanem a cr pumpa szív így nincs ami kinyomja a go-t (röviden és egyszerűen). tenni kell be átlátszó csövet és nézni, hogy van-e buborék
csúcsokat próbapadon
Úgy néz ki Alf tippje lesz a befutó
Nem tudom gyárilag így jön-e ki, de nekem a szűrőtől elmenő cső áttetsző szilikonból van
kb 1 óra állás után beindítva 0 füsttel indult. Aztan felnyitottam a motorháztetőt, és láttam hogy a csőben viszont van buborék.1-2 apró buborék. újra beindítva azán váltakozó intenzitással jött buborék a szűrőházból. amit látok csöveket, csatlakozásokat mind épnek tűnnek. amihez hozzáfértem megnyomkodtam, de nem vettem észre javulást.
Érdemes lehet egy szűrőt cserélnem hátha ott nem jól van már valami?
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12242 Dátum:
2017.11.15 szerda, 18:37:18 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.15 szerda, 17:29:14
Úgy néz ki Alf tippje lesz a befutó
Nem tudom gyárilag így jön-e ki, de nekem a szűrőtől elmenő cső áttetsző szilikonból van
kb 1 óra állás után beindítva 0 füsttel indult. Aztan felnyitottam a motorháztetőt, és láttam hogy a csőben viszont van buborék.1-2 apró buborék. újra beindítva azán váltakozó intenzitással jött buborék a szűrőházból. amit látok csöveket, csatlakozásokat mind épnek tűnnek. amihez hozzáfértem megnyomkodtam, de nem vettem észre javulást.
Érdemes lehet egy szűrőt cserélnem hátha ott nem jól van már valami?
a rámenő gyorcsatlakozókban a 10 ft os Ó gyűrű szokott elrepedezni a go-tól.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12243 Dátum:
2017.11.15 szerda, 20:45:49 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.15 szerda, 17:29:14
Úgy néz ki Alf tippje lesz a befutó
Nem tudom gyárilag így jön-e ki, de nekem a szűrőtől elmenő cső áttetsző szilikonból van
kb 1 óra állás után beindítva 0 füsttel indult. Aztan felnyitottam a motorháztetőt, és láttam hogy a csőben viszont van buborék.1-2 apró buborék. újra beindítva azán váltakozó intenzitással jött buborék a szűrőházból. amit látok csöveket, csatlakozásokat mind épnek tűnnek. amihez hozzáfértem megnyomkodtam, de nem vettem észre javulást.
Érdemes lehet egy szűrőt cserélnem hátha ott nem jól van már valami?
Mindig van apró buborék, az normális.
A videóban szereplő füst viszont levegősödéstől nem lesz, illetve ha levegős lenne, nem így indulna reggel. Szvsz itt valami komolyabb dolog lesz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12244 Dátum:
2017.11.15 szerda, 22:16:01 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.11.15 szerda, 20:45:49
Mindig van apró buborék, az normális.
A videóban szereplő füst viszont levegősödéstől nem lesz, illetve ha levegős lenne, nem így indulna reggel. Szvsz itt valami komolyabb dolog lesz.
Ne legyen igazad
Amikor jár a motor azért egész komoly buborékok is megjelennek és bár nem tudom milyen a szivattyú belső elrendezése, de akár valahol össze is gyűlhet a levegő. Nem tudom, csak parasztlogika...
Holnap reggel megtisztogatom a szűrő csatijait és megprobálom szigszallaggal ideiglenesen leszigetelni. Ha eltűnnek a buborékok ,akkor a csatiknál lesz a gond és a következő hidegindításnál kiderül van-e köze a füstöléshez
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12245 Dátum:
2017.11.15 szerda, 22:17:17 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.15 szerda, 22:16:01
Ne legyen igazad
Amikor jár a motor azért egész komoly buborékok is megjelennek és bár nem tudom milyen a szivattyú belső elrendezése, de akár valahol össze is gyűlhet a levegő. Nem tudom, csak parasztlogika...
Holnap reggel megtisztogatom a szűrő csatijait és megprobálom szigszallaggal ideiglenesen leszigetelni. Ha eltűnnek a buborékok ,akkor a csatiknál lesz a gond és a következő hidegindításnál kiderül van-e köze a füstöléshez
Ne legyen igazam...
De a levegőtől miért lenne kék füst?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12246 Dátum:
2017.11.15 szerda, 22:20:42 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.11.15 szerda, 22:17:17
Ne legyen igazam...
De a levegőtől miért lenne kék füst?
Ez teljesen fehér füst. És a jellegzetes Go szag... Mint amikor csúcsbaja volt az MK3-asomnak
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12247 Dátum:
2017.11.16 csütörtök, 10:28:44 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.15 szerda, 22:16:01
Ne legyen igazad
Amikor jár a motor azért egész komoly buborékok is megjelennek és bár nem tudom milyen a szivattyú belső elrendezése, de akár valahol össze is gyűlhet a levegő. Nem tudom, csak parasztlogika...
Holnap reggel megtisztogatom a szűrő csatijait és megprobálom szigszallaggal ideiglenesen leszigetelni. Ha eltűnnek a buborékok ,akkor a csatiknál lesz a gond és a következő hidegindításnál kiderül van-e köze a füstöléshez
A szűrőről elmenő csatikat lehetetlenség szigetelőszalaggal légmentesen lezárni. Reggel járattam és percekig okádta a fehér füstöt. Hagytam kb egy órát, aztán már csak köszörülve indult el negyedik próbálkozasra.
A szerelőmet hívtam, egyből csúcsok padon bemérését javasolta. Lehet hogy ez lesz a baj, de előtte ezt az o gyűrűs dolgot szeretnem letudni.
Le lehet venni a két csatit a szűrő házáról úgy, hogy utána ne kelljen légteleníteni?
Esetleg lehet tudni ennek az o gyűrűnek a pontos méretét?
Mert lehet csak roncsolással jön ki és jó lenne, ha már szétszedem, akkor ott legyen kéznél.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12248 Dátum:
2017.11.16 csütörtök, 14:18:17 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.16 csütörtök, 10:28:44
A szűrőről elmenő csatikat lehetetlenség szigetelőszalaggal légmentesen lezárni. Reggel járattam és percekig okádta a fehér füstöt. Hagytam kb egy órát, aztán már csak köszörülve indult el negyedik próbálkozasra.
A szerelőmet hívtam, egyből csúcsok padon bemérését javasolta. Lehet hogy ez lesz a baj, de előtte ezt az o gyűrűs dolgot szeretnem letudni.
Le lehet venni a két csatit a szűrő házáról úgy, hogy utána ne kelljen légteleníteni?
Esetleg lehet tudni ennek az o gyűrűnek a pontos méretét?
Mert lehet csak roncsolással jön ki és jó lenne, ha már szétszedem, akkor ott legyen kéznél.
ha nehezen indul,akkor tuti levegő.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12249 Dátum:
2017.11.16 csütörtök, 17:49:10 »
S basszus, ez egyik pillanatról a másikra történt? Mármint, h egyszer csak elkezdett füstölni?
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.16 csütörtök, 10:28:44
A szűrőről elmenő csatikat lehetetlenség szigetelőszalaggal légmentesen lezárni. Reggel járattam és percekig okádta a fehér füstöt. Hagytam kb egy órát, aztán már csak köszörülve indult el negyedik próbálkozasra.
A szerelőmet hívtam, egyből csúcsok padon bemérését javasolta. Lehet hogy ez lesz a baj, de előtte ezt az o gyűrűs dolgot szeretnem letudni.
Le lehet venni a két csatit a szűrő házáról úgy, hogy utána ne kelljen légteleníteni?
Esetleg lehet tudni ennek az o gyűrűnek a pontos méretét?
Mert lehet csak roncsolással jön ki és jó lenne, ha már szétszedem, akkor ott legyen kéznél.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Oldalak:
1
...
238
239
240
241
242
243
244
[
245
]
246
247
248
249
250
251
252
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ