Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:11:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 238 239 240 241 242 243 244 [245] 246 247 248 249 250 251 252 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263481 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #12200 Dátum: 2017.11.04 szombat, 20:51:54 »

Sziasztok,

Hamarosan izzítógyertya csere lesz esedékes...még nálam nem volt cserélve és korábbi tapasztalat sincs, ezért kérdem én, mennyire jellemző a gyertya beletörés MK4 esetében? (tudom 50-50% Smiley)
mitől függhet? van-e vmi trükk?
Szerelő fogja cserélni csak lelkileg felkészülnék rá:)

Üdv
R

Sziasztok
Gondolotam megosztom...
249e km-nél problémamentes volt az izzítógyertya csere...
Viszont mèg mindig nincs izzítás visszajelzö ikon gyújtáskor, ellennem pöcröf indul
Elsőre nem a hibás visszajelző izzóra gondolnék...
Mi jöhet még szóba?

Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12201 Dátum: 2017.11.04 szombat, 20:53:25 »

Sziasztok
Gondolotam megosztom...
249e km-nél problémamentes volt az izzítógyertya csere...
Viszont mèg mindig nincs izzítás visszajelzö ikon gyújtáskor, ellennem pöcröf indul
Elsőre nem a hibás visszajelző izzóra gondolnék...
Mi jöhet még szóba?


műszertesztben ellenőrizd az izzóját.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12202 Dátum: 2017.11.04 szombat, 21:08:36 »

Sziasztok
Gondolotam megosztom...
249e km-nél problémamentes volt az izzítógyertya csere...
Viszont mèg mindig nincs izzítás visszajelzö ikon gyújtáskor, ellennem pöcröf indul
Elsőre nem a hibás visszajelző izzóra gondolnék...
Mi jöhet még szóba?


úgy 20 éve nem a tényleges izzítást jelzik vissza
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #12203 Dátum: 2017.11.04 szombat, 23:42:21 »

műszertesztben ellenőrizd az izzóját.

 eljen
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #12204 Dátum: 2017.11.04 szombat, 23:44:52 »

úgy 20 éve nem a tényleges izzítást jelzik vissza

Értem...akkor csak annyi kérdésem van, h honnan tudom h minden ok?
Most kivettünk 4 izzítót, abból 2 rossz volt
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #12205 Dátum: 2017.11.05 vasárnap, 08:55:54 »

Sziasztok!

Van egy 2006-os S-Max-om, AZWA motorkód. Az lenne a kérdésem, van-e valamilyen 100%-os tuti biztos módja a regen csekkolásának (relére kötött ledes megoldás itt 100 %!-os?). Egyszerűen nem tudom mikor regenel, Forscan szerint nincs gond, de jó lenne tudni (Nincs pillanatnyi fogyim és állítólag nem lehet megcsinálni) mikor regenerál, nem állítanám le közben.

Más: van Bp.-en olyan szaki, aki ki tudná még a hideg előtt cserélni az izzító gyertyát? Már rég megvettem, és jobb lenne újakkal neki menni a télnek...
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12206 Dátum: 2017.11.05 vasárnap, 08:58:51 »

Sziasztok!

Van egy 2006-os S-Max-om, AZWA motorkód. Az lenne a kérdésem, van-e valamilyen 100%-os tuti biztos módja a regen csekkolásának (relére kötött ledes megoldás itt 100 %!-os?). Egyszerűen nem tudom mikor regenel, Forscan szerint nincs gond, de jó lenne tudni (Nincs pillanatnyi fogyim és állítólag nem lehet megcsinálni) mikor regenerál, nem állítanám le közben.

Más: van Bp.-en olyan szaki, aki ki tudná még a hideg előtt cserélni az izzító gyertyát? Már rég megvettem, és jobb lenne újakkal neki menni a télnek...
van benne egyáltalán dpf? 2006os galaxy/smax-ban van hogy nincs
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12207 Dátum: 2017.11.05 vasárnap, 18:36:45 »

van benne egyáltalán dpf? 2006os galaxy/smax-ban van hogy nincs
a BTnek is 2006os és nincs neki.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12208 Dátum: 2017.11.05 vasárnap, 19:18:41 »

a BTnek is 2006os és nincs neki.

De az AZWA motorkóduban van
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12209 Dátum: 2017.11.05 vasárnap, 22:29:27 »

a BTnek is 2006os és nincs neki.
hurrá vigyor3 nem kérdezte senki vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12210 Dátum: 2017.11.05 vasárnap, 22:42:32 »

hurrá vigyor3 nem kérdezte senki vigyor3

 taps taps nyes nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #12211 Dátum: 2017.11.06 hétfő, 09:02:49 »

van benne egyáltalán dpf? 2006os galaxy/smax-ban van hogy nincs

Etis szerint van, Forscan szerint van, de még soha nem hallottam regenerálni.

Szóval valakinek ötlete? Hogy a bré'-be tudom kontrollálni a regent?

Izzítógyertya cserére van ötletetek? Jobban szeretnék új gyertyákkal nekimenni a télnek, kellene valaki, aki kicseréli...
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12212 Dátum: 2017.11.06 hétfő, 09:18:35 »

Etis szerint van, Forscan szerint van, de még soha nem hallottam regenerálni.

Szóval valakinek ötlete? Hogy a bré'-be tudom kontrollálni a regent?

Izzítógyertya cserére van ötletetek? Jobban szeretnék új gyertyákkal nekimenni a télnek, kellene valaki, aki kicseréli...

GSR Tibi?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12213 Dátum: 2017.11.06 hétfő, 16:48:16 »

hurrá vigyor3 nem kérdezte senki vigyor3
Magát? hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12214 Dátum: 2017.11.06 hétfő, 19:16:41 »

Etis szerint van, Forscan szerint van, de még soha nem hallottam regenerálni.

Szóval valakinek ötlete? Hogy a bré'-be tudom kontrollálni a regent?

Izzítógyertya cserére van ötletetek? Jobban szeretnék új gyertyákkal nekimenni a télnek, kellene valaki, aki kicseréli...
én azzal kezdenék, hogy alánézek, hogy mi a valóság...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12215 Dátum: 2017.11.06 hétfő, 19:17:27 »

Magát? hehe
én nem írtam konkrét példát, pedig tudnék vigyor3

én csak annyit írtam, hogy egyáltalán nem biztos, hogy van benne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12216 Dátum: 2017.11.06 hétfő, 19:23:20 »

én nem írtam konkrét példát, pedig tudnék vigyor3

én csak annyit írtam, hogy egyáltalán nem biztos, hogy van benne
én meg csak annyit, hogy a BT autójában nincs konkrétan.Mi mást lehett ebből érteni? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12217 Dátum: 2017.11.06 hétfő, 19:27:31 »

én meg csak annyit, hogy a BT autójában nincs konkrétan.Mi mást lehett ebből érteni? Roll Eyes
annyit nem értek hogy hogy jött ide vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12218 Dátum: 2017.11.06 hétfő, 20:05:34 »

annyit nem értek hogy hogy jött ide vigyor3
"van benne egyáltalán dpf? 2006os galaxy/smax-ban van hogy nincs"
Erre írtam, hogy a BT-jében konkrétan nincs.

Majd jött a BT: "De az AZWA motorkóduban van"

Már csak azt nem értem,mit nem értesz. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12219 Dátum: 2017.11.06 hétfő, 20:16:49 »

"van benne egyáltalán dpf? 2006os galaxy/smax-ban van hogy nincs"
Erre írtam, hogy a BT-jében konkrétan nincs.

Majd jött a BT: "De az AZWA motorkóduban van"

Már csak azt nem értem,mit nem értesz. nyes

Értsétek már meg egymást wazzeeeee'!!!4444négynégynégy  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12220 Dátum: 2017.11.06 hétfő, 22:23:44 »

"van benne egyáltalán dpf? 2006os galaxy/smax-ban van hogy nincs"
Erre írtam, hogy a BT-jében konkrétan nincs.

Majd jött a BT: "De az AZWA motorkóduban van"

Már csak azt nem értem,mit nem értesz. nyes
én is tudok olyanról, amiben konkrétan nincs vigyor3

attól én még alánéznék, hátha szerencséje lesz és nincs alatta
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #12221 Dátum: 2017.11.07 kedd, 08:25:58 »

én is tudok olyanról, amiben konkrétan nincs vigyor3

attól én még alánéznék, hátha szerencséje lesz és nincs alatta

Tegyük fel hogy nincs, akkor is írhatja a Forscan, hogy 252 km-el ezelőtt volt sikeres regen?



Elképzelhető?
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
atti1848
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #12222 Dátum: 2017.11.07 kedd, 10:55:45 »

Sziasztok.

Tudom, hogy Mondeo forum, de ezelőtt is kaptam kielégítő választ a kérdéseimre. Most is Focus-al kapcsolatban szeretnék kérdezni, de inkább Fojtószelep/pillangószelep és EGR szeleppel kapcsolatos.

Van egy 2012-s Focus mk3 1.6tdci 85kw. Régebben írtam, hogy nyomaték/teljesítmény csökkenést érzékelek az autón. Most úgy van, hogy a befecskendezőket kellene vinnem vizsgálatra, de előtte inkább tisztítással kezdenék. A folytószelep tisztításánál kell-e figyelnem valamire, ha leszerelem, akkor ír be hibakódot vagy esetleg ujra kell-e kalibrálni?

Az EGR szelepet is szeretném tisztítani, de sajnos nem tudom leszedni, ,mert elég erősen oda van "ragadva" , a két csavart, ami tartja leszedtem, de nem merem nagyon feszegetni, hogy kiszedjem. A képen látható, hogy kívülről is eléggé kormos, így gondolom belülről is már ráférne egy takarítás, esetleg a hozzátartoző csövekre. Hogyan tudnám ezt megcsinálni vagy inkább csináltassam valakivel, esetleg valaki aki Budapesten megcsinálná és nem arany árban?

Mit érdemes még tisztítani rajta, ami okozhatja a nyomatékcsökkenést?

:
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12223 Dátum: 2017.11.07 kedd, 19:30:22 »

Sziasztok.

Tudom, hogy Mondeo forum, de ezelőtt is kaptam kielégítő választ a kérdéseimre. Most is Focus-al kapcsolatban szeretnék kérdezni, de inkább Fojtószelep/pillangószelep és EGR szeleppel kapcsolatos.

Van egy 2012-s Focus mk3 1.6tdci 85kw. Régebben írtam, hogy nyomaték/teljesítmény csökkenést érzékelek az autón. Most úgy van, hogy a befecskendezőket kellene vinnem vizsgálatra, de előtte inkább tisztítással kezdenék. A folytószelep tisztításánál kell-e figyelnem valamire, ha leszerelem, akkor ír be hibakódot vagy esetleg ujra kell-e kalibrálni?

Az EGR szelepet is szeretném tisztítani, de sajnos nem tudom leszedni, ,mert elég erősen oda van "ragadva" , a két csavart, ami tartja leszedtem, de nem merem nagyon feszegetni, hogy kiszedjem. A képen látható, hogy kívülről is eléggé kormos, így gondolom belülről is már ráférne egy takarítás, esetleg a hozzátartoző csövekre. Hogyan tudnám ezt megcsinálni vagy inkább csináltassam valakivel, esetleg valaki aki Budapesten megcsinálná és nem arany árban?

Mit érdemes még tisztítani rajta, ami okozhatja a nyomatékcsökkenést?

Szia.
A jobb képen még a fényes cső fogja szerintem(ez nem biztos,de majd megnézem)+ van egy gumigyűrűs tömítés az alsó részen,amit felfelé kell kiemelni.
https://kephost.com/image/EwNm
Amit még pucolni szoktak,a szívósor és még az egr off.
Láttalak a Fóka oldalon,ott tényleg késnek a válaszok nálam is. eplus2
off vége. vigyor3
A részecskeszűrőd nem tömődött el esetleg(ha van).
Vagy talán ide kell feltenni a kérdést legközelebb,szerintem ott is kapunk választ.(nem szólnak az OFF-ért a nagyok  eplus2 eplus2 eplus2 )   http://mondeo.hu/index.php?topic=22683.0
« Utoljára szerkesztve: 2017.11.07 kedd, 19:37:10 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12224 Dátum: 2017.11.08 szerda, 01:08:40 »

Tegyük fel hogy nincs, akkor is írhatja a Forscan, hogy 252 km-el ezelőtt volt sikeres regen?


Elképzelhető?
láttam már elég sok hülyeséget forscan-an kiírva, szóval előfordulhat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atti1848
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #12225 Dátum: 2017.11.08 szerda, 09:29:07 »

Szia.
A jobb képen még a fényes cső fogja szerintem(ez nem biztos,de majd megnézem)+ van egy gumigyűrűs tömítés az alsó részen,amit felfelé kell kiemelni.
https://kephost.com/image/EwNm
Amit még pucolni szoktak,a szívósor és még az egr off.
Láttalak a Fóka oldalon,ott tényleg késnek a válaszok nálam is. eplus2
off vége. vigyor3
A részecskeszűrőd nem tömődött el esetleg(ha van).
Vagy talán ide kell feltenni a kérdést legközelebb,szerintem ott is kapunk választ.(nem szólnak az OFF-ért a nagyok  eplus2 eplus2 eplus2 )   http://mondeo.hu/index.php?topic=22683.0

Köszi.

Akkor megpróbálom a másik topicban. Smiley
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12226 Dátum: 2017.11.13 hétfő, 08:17:43 »

Mivel a Galaxyban olyan jó helyre sikerült rakni a dolgokat, hogy az izzítók cseréjét szerintem mezei user képtelen megoldani akna és legalább 10 ponton csukló végtag nélkül így elvittem szerelőhöz. 2 napig szívott vele, de kijöttek nagy nehezen (236 ezer km). A tünetek indulás utáni 5-10 mp-ig tartó fehér füst és olykor finom manőverezések alkalmával ad-hoc leállások gázelvétel esetén. Nem vagyok béna, de amikor a munkahelyen azt látják, hogy míg a parkolóhelyről kitolatok 3x kell újraindítani ékes fehér füst kíséretében… Szóval ezek a tünetek és azt reméltem a gyertyacsere megoldja a gondokat. De nem, a füstölés ugyan úgy megmaradt. Az eddigi 2 hidegindításnál és udvarból való kiállásnál nem állt le eddig. A nyáron ki lett herélve a PDF és szoftveresen is ki lett iktatva. Nincs hibakódom, nem próbálkozik ez a része úgy néz ki rendben van. Már tavaly is észre vettem nagy ritkán, hogy van fehéres füst indításkor, ez az ad-hoc hidegen leállás meg mióta megvan a kocsi azóta kísért.
Hibakódom nincs, viszont egy hónapba kb egyszer azt eljátssza, hogy amikor indítózok nem történik semmi, kigyulladnak az ikonok, de ennyi, aztán egy kattanás sincs . Aztán a következő próbálkozásnál indul egyből.

Szerintetek merre tovább? Eddig aki hidegen rövid fehér füsttel kért segítséget mindenkinek az izzító cserét javasoltátok. Nekem ez nem jött be úgy néz ki. („gyári” gyertyák kerültek bele, márkaszervizben vettem). Izzító relé, valamelyik csúcs vacakolgat, egyéb hiba? Amikor matatok a kocsi körül sokszor előfordul hogy hallok egy relét kattanni. Nem tudom ez is normális-e.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12227 Dátum: 2017.11.13 hétfő, 17:39:30 »

Mivel a Galaxyban olyan jó helyre sikerült rakni a dolgokat, hogy az izzítók cseréjét szerintem mezei user képtelen megoldani akna és legalább 10 ponton csukló végtag nélkül így elvittem szerelőhöz. 2 napig szívott vele, de kijöttek nagy nehezen (236 ezer km). A tünetek indulás utáni 5-10 mp-ig tartó fehér füst és olykor finom manőverezések alkalmával ad-hoc leállások gázelvétel esetén. Nem vagyok béna, de amikor a munkahelyen azt látják, hogy míg a parkolóhelyről kitolatok 3x kell újraindítani ékes fehér füst kíséretében… Szóval ezek a tünetek és azt reméltem a gyertyacsere megoldja a gondokat. De nem, a füstölés ugyan úgy megmaradt. Az eddigi 2 hidegindításnál és udvarból való kiállásnál nem állt le eddig. A nyáron ki lett herélve a PDF és szoftveresen is ki lett iktatva. Nincs hibakódom, nem próbálkozik ez a része úgy néz ki rendben van. Már tavaly is észre vettem nagy ritkán, hogy van fehéres füst indításkor, ez az ad-hoc hidegen leállás meg mióta megvan a kocsi azóta kísért.
Hibakódom nincs, viszont egy hónapba kb egyszer azt eljátssza, hogy amikor indítózok nem történik semmi, kigyulladnak az ikonok, de ennyi, aztán egy kattanás sincs . Aztán a következő próbálkozásnál indul egyből.

Szerintetek merre tovább? Eddig aki hidegen rövid fehér füsttel kért segítséget mindenkinek az izzító cserét javasoltátok. Nekem ez nem jött be úgy néz ki. („gyári” gyertyák kerültek bele, márkaszervizben vettem). Izzító relé, valamelyik csúcs vacakolgat, egyéb hiba? Amikor matatok a kocsi körül sokszor előfordul hogy hallok egy relét kattanni. Nem tudom ez is normális-e.

levegős go rendszer.pl.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12228 Dátum: 2017.11.14 kedd, 07:22:12 »

levegős go rendszer.pl.
worship
Van valami trükk, bármi ennek a kiderítésére? Van valahol olyan csőszakasz, ahol lehet nézni hogy van-e buborék pl.?
Gondolom a tanktól végig kell nézni a csúcsokig minden csövet, csatlakozást.
Csak azt nem értem, hogy a fehér füst az pont a nem elégett GO akar lenni, nem?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12229 Dátum: 2017.11.14 kedd, 14:26:43 »

worship
Van valami trükk, bármi ennek a kiderítésére? Van valahol olyan csőszakasz, ahol lehet nézni hogy van-e buborék pl.?
Gondolom a tanktól végig kell nézni a csúcsokig minden csövet, csatlakozást.
Csak azt nem értem, hogy a fehér füst az pont a nem elégett GO akar lenni, nem?
Mennyire fehér a füst? Az el nem égett go inkább szürkés és büdös. A fehér inkább vízgőz a kipufogó rendszerből. 
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12230 Dátum: 2017.11.14 kedd, 16:01:52 »

Mennyire fehér a füst? Az el nem égett go inkább szürkés és büdös. A fehér inkább vízgőz a kipufogó rendszerből. 
Hát ez nem gőz. Ahogy elmúlik a füst átvált gőzbe. És az a jellegzetes büdös szaga is van.
Angol oldalakon kompressziós problémákat is említenek ennél a tünetnél.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12231 Dátum: 2017.11.14 kedd, 21:24:19 »

Hát ez nem gőz. Ahogy elmúlik a füst átvált gőzbe. És az a jellegzetes büdös szaga is van.
Angol oldalakon kompressziós problémákat is említenek ennél a tünetnél.

sajnos igen, lehet kompresszió gond is.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12232 Dátum: 2017.11.14 kedd, 21:51:41 »

worship
Van valami trükk, bármi ennek a kiderítésére? Van valahol olyan csőszakasz, ahol lehet nézni hogy van-e buborék pl.?
Gondolom a tanktól végig kell nézni a csúcsokig minden csövet, csatlakozást.
Csak azt nem értem, hogy a fehér füst az pont a nem elégett GO akar lenni, nem?
a szivàrgãsokat szuntesd meg ha van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12233 Dátum: 2017.11.15 szerda, 14:42:50 »

a szivàrgãsokat szuntesd meg ha van.

Estére megpróbálom valahogy megnézni amihez hozzá lehet férni.
Reggel csináltam egy videót. -1,5 fok volt a készülőfélben lévő kocsibeálló alatt.

https://www.youtube.com/watch?v=y8-tg-GYAew&feature=em-upload_owner

Jó lenne találni valami gázolajos csövet vagy csatlakozót, ami megoldaná ezt a tünetet szomoru1
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #12234 Dátum: 2017.11.15 szerda, 15:02:59 »

Estére megpróbálom valahogy megnézni amihez hozzá lehet férni.
Reggel csináltam egy videót. -1,5 fok volt a készülőfélben lévő kocsibeálló alatt.

https://www.youtube.com/watch?v=y8-tg-GYAew&feature=em-upload_owner

Jó lenne találni valami gázolajos csövet vagy csatlakozót, ami megoldaná ezt a tünetet szomoru1

mennyit csal az átlagfogyasztás mérő?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12235 Dátum: 2017.11.15 szerda, 15:07:54 »

mennyit csal az átlagfogyasztás mérő?
1 liter, lefelé ofkorsz smile
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12236 Dátum: 2017.11.15 szerda, 15:17:47 »

Estére megpróbálom valahogy megnézni amihez hozzá lehet férni.
Reggel csináltam egy videót. -1,5 fok volt a készülőfélben lévő kocsibeálló alatt.

https://www.youtube.com/watch?v=y8-tg-GYAew&feature=em-upload_owner

Jó lenne találni valami gázolajos csövet vagy csatlakozót, ami megoldaná ezt a tünetet szomoru1

olyat nem fogsz találni, mivel vákum van a rendszerben, nem nyomás. hamarabb jut be a levegő, mint ki a go.

lehet még hajtókargörbülés is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12237 Dátum: 2017.11.15 szerda, 15:34:10 »

olyat nem fogsz találni, mivel vákum van a rendszerben, nem nyomás. hamarabb jut be a levegő, mint ki a go.

lehet még hajtókargörbülés is
Kompresszió gond, hajtókargörbülés... Jól hangzanak...
Vákuumban megy a GO? Ezt nem igazán értem. Akkor hogy lehet ezt a szivárgást ellenőrizni, amit Alf ír? Cseréljem az összes csövet átlátszó szilikonra?

Este azért átnézek minden csövet, csatlakozást. Csatlakozásokat áthúzkodom ha csavaros a bilincs, a csöveket megmozgatom, hogy nyílnak-e, repedések vannak-e rajtuk.

Csúcsokat tudom valahogy ellenőrizni? (madzagos obd-m van)
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #12238 Dátum: 2017.11.15 szerda, 15:40:30 »

Szia,

ha Göd nincs messze, vidd ki Zoliékhoz, alaposak és jók diagnosztikában. (EssMotor).



Estére megpróbálom valahogy megnézni amihez hozzá lehet férni.
Reggel csináltam egy videót. -1,5 fok volt a készülőfélben lévő kocsibeálló alatt.

https://www.youtube.com/watch?v=y8-tg-GYAew&feature=em-upload_owner

Jó lenne találni valami gázolajos csövet vagy csatlakozót, ami megoldaná ezt a tünetet szomoru1

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12239 Dátum: 2017.11.15 szerda, 15:43:49 »

Kompresszió gond, hajtókargörbülés... Jól hangzanak...
Vákuumban megy a GO? Ezt nem igazán értem. Akkor hogy lehet ezt a szivárgást ellenőrizni, amit Alf ír? Cseréljem az összes csövet átlátszó szilikonra?

Este azért átnézek minden csövet, csatlakozást. Csatlakozásokat áthúzkodom ha csavaros a bilincs, a csöveket megmozgatom, hogy nyílnak-e, repedések vannak-e rajtuk.

Csúcsokat tudom valahogy ellenőrizni? (madzagos obd-m van)

mivel nincs külön tápszivattyú, hanem a cr pumpa szív így nincs ami kinyomja a go-t (röviden és egyszerűen). tenni kell be átlátszó csövet és nézni, hogy van-e buborék

csúcsokat próbapadon

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12240 Dátum: 2017.11.15 szerda, 15:57:22 »

Szia,

ha Göd nincs messze, vidd ki Zoliékhoz, alaposak és jók diagnosztikában. (EssMotor).



A távolság nem gond, az idő annál inkább. Ahogy kipöfögi magát semmi baja, megy mint a barom.
Egyenlőre átmatatok minden csövet, csatlakozót. Megnézem hol lehet átlátszó csövet belerakni, hogy lássam az-e a gond.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12241 Dátum: 2017.11.15 szerda, 17:29:14 »

mivel nincs külön tápszivattyú, hanem a cr pumpa szív így nincs ami kinyomja a go-t (röviden és egyszerűen). tenni kell be átlátszó csövet és nézni, hogy van-e buborék
csúcsokat próbapadon
Úgy néz ki Alf tippje lesz a befutó taps taps taps
Nem tudom gyárilag így jön-e ki, de nekem a szűrőtől elmenő cső áttetsző szilikonból van wow1
kb 1 óra állás után beindítva 0 füsttel indult. Aztan felnyitottam a motorháztetőt, és láttam hogy a csőben viszont van buborék.1-2 apró buborék. újra beindítva azán váltakozó intenzitással jött buborék a szűrőházból. amit látok csöveket, csatlakozásokat mind épnek tűnnek. amihez hozzáfértem megnyomkodtam, de nem vettem észre javulást.
Érdemes lehet egy szűrőt cserélnem hátha ott nem jól van már valami?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12242 Dátum: 2017.11.15 szerda, 18:37:18 »

Úgy néz ki Alf tippje lesz a befutó taps taps taps
Nem tudom gyárilag így jön-e ki, de nekem a szűrőtől elmenő cső áttetsző szilikonból van wow1
kb 1 óra állás után beindítva 0 füsttel indult. Aztan felnyitottam a motorháztetőt, és láttam hogy a csőben viszont van buborék.1-2 apró buborék. újra beindítva azán váltakozó intenzitással jött buborék a szűrőházból. amit látok csöveket, csatlakozásokat mind épnek tűnnek. amihez hozzáfértem megnyomkodtam, de nem vettem észre javulást.
Érdemes lehet egy szűrőt cserélnem hátha ott nem jól van már valami?
a rámenő gyorcsatlakozókban a 10 ft os Ó gyűrű szokott elrepedezni a go-tól.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12243 Dátum: 2017.11.15 szerda, 20:45:49 »

Úgy néz ki Alf tippje lesz a befutó taps taps taps
Nem tudom gyárilag így jön-e ki, de nekem a szűrőtől elmenő cső áttetsző szilikonból van wow1
kb 1 óra állás után beindítva 0 füsttel indult. Aztan felnyitottam a motorháztetőt, és láttam hogy a csőben viszont van buborék.1-2 apró buborék. újra beindítva azán váltakozó intenzitással jött buborék a szűrőházból. amit látok csöveket, csatlakozásokat mind épnek tűnnek. amihez hozzáfértem megnyomkodtam, de nem vettem észre javulást.
Érdemes lehet egy szűrőt cserélnem hátha ott nem jól van már valami?

Mindig van apró buborék, az normális.

A videóban szereplő füst viszont levegősödéstől nem lesz, illetve ha levegős lenne, nem így indulna reggel. Szvsz itt valami komolyabb dolog lesz.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12244 Dátum: 2017.11.15 szerda, 22:16:01 »

Mindig van apró buborék, az normális.

A videóban szereplő füst viszont levegősödéstől nem lesz, illetve ha levegős lenne, nem így indulna reggel. Szvsz itt valami komolyabb dolog lesz.
Ne legyen igazad szomoru1
Amikor jár a motor azért egész komoly buborékok is megjelennek és bár nem tudom milyen a szivattyú belső elrendezése, de akár valahol össze is gyűlhet a levegő. Nem tudom, csak parasztlogika...
Holnap reggel megtisztogatom a szűrő csatijait és megprobálom szigszallaggal ideiglenesen leszigetelni. Ha eltűnnek a buborékok ,akkor a csatiknál lesz a gond és a következő hidegindításnál kiderül van-e köze a füstöléshez
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12245 Dátum: 2017.11.15 szerda, 22:17:17 »

Ne legyen igazad szomoru1
Amikor jár a motor azért egész komoly buborékok is megjelennek és bár nem tudom milyen a szivattyú belső elrendezése, de akár valahol össze is gyűlhet a levegő. Nem tudom, csak parasztlogika...
Holnap reggel megtisztogatom a szűrő csatijait és megprobálom szigszallaggal ideiglenesen leszigetelni. Ha eltűnnek a buborékok ,akkor a csatiknál lesz a gond és a következő hidegindításnál kiderül van-e köze a füstöléshez
Ne legyen igazam...

De a levegőtől miért lenne kék füst?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12246 Dátum: 2017.11.15 szerda, 22:20:42 »

Ne legyen igazam...

De a levegőtől miért lenne kék füst?
Ez teljesen fehér füst. És a jellegzetes Go szag... Mint amikor csúcsbaja volt az MK3-asomnak
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12247 Dátum: 2017.11.16 csütörtök, 10:28:44 »

Ne legyen igazad szomoru1
Amikor jár a motor azért egész komoly buborékok is megjelennek és bár nem tudom milyen a szivattyú belső elrendezése, de akár valahol össze is gyűlhet a levegő. Nem tudom, csak parasztlogika...
Holnap reggel megtisztogatom a szűrő csatijait és megprobálom szigszallaggal ideiglenesen leszigetelni. Ha eltűnnek a buborékok ,akkor a csatiknál lesz a gond és a következő hidegindításnál kiderül van-e köze a füstöléshez
A szűrőről elmenő csatikat lehetetlenség szigetelőszalaggal légmentesen lezárni. Reggel járattam és percekig okádta a fehér füstöt. Hagytam kb egy órát, aztán már csak köszörülve indult el negyedik próbálkozasra.
A szerelőmet hívtam, egyből csúcsok padon bemérését javasolta. Lehet hogy ez lesz a baj, de előtte ezt az o gyűrűs dolgot szeretnem letudni.
Le lehet venni a két csatit a szűrő házáról úgy, hogy utána  ne kelljen légteleníteni?
Esetleg lehet tudni ennek az o gyűrűnek a pontos méretét?
Mert lehet csak roncsolással jön ki és jó lenne, ha már szétszedem, akkor ott legyen kéznél.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12248 Dátum: 2017.11.16 csütörtök, 14:18:17 »

A szűrőről elmenő csatikat lehetetlenség szigetelőszalaggal légmentesen lezárni. Reggel járattam és percekig okádta a fehér füstöt. Hagytam kb egy órát, aztán már csak köszörülve indult el negyedik próbálkozasra.
A szerelőmet hívtam, egyből csúcsok padon bemérését javasolta. Lehet hogy ez lesz a baj, de előtte ezt az o gyűrűs dolgot szeretnem letudni.
Le lehet venni a két csatit a szűrő házáról úgy, hogy utána  ne kelljen légteleníteni?
Esetleg lehet tudni ennek az o gyűrűnek a pontos méretét?
Mert lehet csak roncsolással jön ki és jó lenne, ha már szétszedem, akkor ott legyen kéznél.
ha nehezen indul,akkor tuti levegő.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #12249 Dátum: 2017.11.16 csütörtök, 17:49:10 »

S basszus, ez egyik pillanatról a másikra történt? Mármint, h egyszer csak elkezdett füstölni?


A szűrőről elmenő csatikat lehetetlenség szigetelőszalaggal légmentesen lezárni. Reggel járattam és percekig okádta a fehér füstöt. Hagytam kb egy órát, aztán már csak köszörülve indult el negyedik próbálkozasra.
A szerelőmet hívtam, egyből csúcsok padon bemérését javasolta. Lehet hogy ez lesz a baj, de előtte ezt az o gyűrűs dolgot szeretnem letudni.
Le lehet venni a két csatit a szűrő házáról úgy, hogy utána  ne kelljen légteleníteni?
Esetleg lehet tudni ennek az o gyűrűnek a pontos méretét?
Mert lehet csak roncsolással jön ki és jó lenne, ha már szétszedem, akkor ott legyen kéznél.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Oldalak: 1 ... 238 239 240 241 242 243 244 [245] 246 247 248 249 250 251 252 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.