Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:13:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 240 241 242 243 244 245 246 [247] 248 249 250 251 252 253 254 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263486 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #12300 Dátum: 2017.11.30 csütörtök, 10:21:43 »

A helyzet az, hogy az egyik csúcsnál magas a résolaj a szerelőm szerint, viszont a padon nem bukott ki, hogy rossz lenne a csúcs.
Lehet összefüggés a tünetek és a résolajmennyiségekben jelentkező különbségek közt?

QXWA 140 Lóhoz mibe kerül egy csúcs? Lehet ezeket felújítani?


azt lehet már tudni, hogy milyen fajta?
a siemens-t nem lehet felújítani
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12301 Dátum: 2017.11.30 csütörtök, 10:41:59 »

azt lehet már tudni, hogy milyen fajta?
a siemens-t nem lehet felújítani
Siemens

Őket ismeri valaki? Formax.hu
http://racingbazar.hu/alkatresz/motor/ford_peugeot_volvo_citroen_2.0_siemens_befecskendezo_9657144580

Most beszéltem velük, 45-ért bevizsgálva jegyzőkönyvvel adják

Ha csere akkor ez is olyan mint az MKIII hogy fel kell programozni a csúcsokat?
« Utoljára szerkesztve: 2017.11.30 csütörtök, 10:44:57 írta zsapeti » Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #12302 Dátum: 2017.11.30 csütörtök, 16:41:28 »

2010-es Euro IV-es 2.0 dieselhez milyen EGR szelepet javasoltok? Gyárit nem kívánok venni 150K-ért. Melyik az a márka, amelyik utángyártottban is megbízható?
Most jelenleg le van dugózva, és a csati is lehúzva, kiiktatva az egész.
Köszi!
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12303 Dátum: 2017.11.30 csütörtök, 17:02:11 »

2010-es Euro IV-es 2.0 dieselhez milyen EGR szelepet javasoltok? Gyárit nem kívánok venni 150K-ért. Melyik az a márka, amelyik utángyártottban is megbízható?
Most jelenleg le van dugózva, és a csati is lehúzva, kiiktatva az egész.
Köszi!
kérdezd meg mk2-t mennyiért ad bontottat.Aztán azt is ledugózod és csókolom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #12304 Dátum: 2017.11.30 csütörtök, 17:34:07 »

kérdezd meg mk2-t mennyiért ad bontottat.Aztán azt is ledugózod és csókolom.

Ez eszembe sem jutott, és tényleg!!  taps taps
Köszi!
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #12305 Dátum: 2017.12.01 péntek, 06:08:29 »

2010-es Euro IV-es 2.0 dieselhez milyen EGR szelepet javasoltok? Gyárit nem kívánok venni 150K-ért. Melyik az a márka, amelyik utángyártottban is megbízható?
Most jelenleg le van dugózva, és a csati is lehúzva, kiiktatva az egész.
Köszi!
Nekem 1 hónapja lett cserélve. A régibe 210k van. szorosan mozgott. a szelep tengelynél engede a kipufogógázt a mechanikára.
Újból meat&doria lett berakva. már akkor hibakódot dobott. működni sem volt hajlandó. ez volt 55000,aztán (mivel rendelt a szerelőm másikat is ) delphi lett berakva. Olyan is lett kivéve.58000+munkadíj. Hibátlan.
Naplózva
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #12306 Dátum: 2017.12.01 péntek, 06:40:24 »

Nekem 1 hónapja lett cserélve. A régibe 210k van. szorosan mozgott. a szelep tengelynél engede a kipufogógázt a mechanikára.
Újból meat&doria lett berakva. már akkor hibakódot dobott. működni sem volt hajlandó. ez volt 55000,aztán (mivel rendelt a szerelőm másikat is ) delphi lett berakva. Olyan is lett kivéve.58000+munkadíj. Hibátlan.

Köszi! Nekem is Delphi-t, vagy Febi-t javasoltak. MOst kiiktatva használom, de előbb utóbb venni kell egyet,hogy eltűnjön a hiba a műszerfalról!
Köszi!
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12307 Dátum: 2017.12.01 péntek, 07:48:39 »

Siemens

Őket ismeri valaki? Formax.hu
http://racingbazar.hu/alkatresz/motor/ford_peugeot_volvo_citroen_2.0_siemens_befecskendezo_9657144580

Most beszéltem velük, 45-ért bevizsgálva jegyzőkönyvvel adják

Ha csere akkor ez is olyan mint az MKIII hogy fel kell programozni a csúcsokat?

Ez alapján teljesen értelmetlen szerintem csúcsot venni. 237 ezret futottak a csúcsok
https://kephost.com/image/E3H1

Full tanácstalan vagyok hogy merre tovább...
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #12308 Dátum: 2017.12.01 péntek, 08:58:49 »

Köszi! Nekem is Delphi-t, vagy Febi-t javasoltak. MOst kiiktatva használom, de előbb utóbb venni kell egyet,hogy eltűnjön a hiba a műszerfalról!
Köszi!
Az enyémen Delphi felirat volt, amikor pucoltam, bár nem tudom gyári-e, vagy már cserélték.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12309 Dátum: 2017.12.01 péntek, 09:50:51 »

Ez alapján teljesen értelmetlen szerintem csúcsot venni. 237 ezret futottak a csúcsok
https://kephost.com/image/E3H1

Full tanácstalan vagyok hogy merre tovább...
Mit mértek? Szállítási mennyiséget, visszafolyást? Porlasztási képet, nyitási időket néztek?
Mivel a leírásod alapján csak hidegen problémás, lehet, azért nem jött ki mert nem volt hideg a porlasztó.
A füstölés simán lehet pontatlan időzítésű befecskendezéstől (később nyit, tovább marad nyitva, stb). Erre utalhat, hogy melegedésre megszűnik a füst.
Próbaképp kellene 1db a magas résolajveszteségű helyére.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12310 Dátum: 2017.12.01 péntek, 10:15:25 »

Mit mértek? Szállítási mennyiséget, visszafolyást? Porlasztási képet, nyitási időket néztek?
Mivel a leírásod alapján csak hidegen problémás, lehet, azért nem jött ki mert nem volt hideg a porlasztó.
A füstölés simán lehet pontatlan időzítésű befecskendezéstől (később nyit, tovább marad nyitva, stb). Erre utalhat, hogy melegedésre megszűnik a füst.
Próbaképp kellene 1db a magas résolajveszteségű helyére.

Ennyit tudok ami a papíron is van.
Poharazással másik csúcs tűnt problémásnak, mint amelyik pirosat produkált a bemérésen.

Lehet hülyeséget kérdezek, de nem segíthet ezen ha újra felprogramozzuk a csúcsokat, mint az MKIII-nál? Elméletileg Forscan-nel meg is tudom oldni ezt, nem?

Nem azzal van a bajom, hogy venni kell bele egy csúcsot, hanem az, hogy ha kicseréljük se biztos hogy megoldódik a hiba.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #12311 Dátum: 2017.12.02 szombat, 08:26:52 »

Mióta ledugóztam az EGR-t, első fokozatban kb. 1500-as fordulatnál nincs az addig szokásos, nagyon rövid ideig tartó megtorpanás, mintha símább lenne az elindulás hideg motorral. Lehet csak placebo, de észrevehető. Hmmmm.... nyes
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12312 Dátum: 2017.12.04 hétfő, 07:44:50 »

Mit mértek? Szállítási mennyiséget, visszafolyást? Porlasztási képet, nyitási időket néztek?
Mivel a leírásod alapján csak hidegen problémás, lehet, azért nem jött ki mert nem volt hideg a porlasztó.
A füstölés simán lehet pontatlan időzítésű befecskendezéstől (később nyit, tovább marad nyitva, stb). Erre utalhat, hogy melegedésre megszűnik a füst.
Próbaképp kellene 1db a magas résolajveszteségű helyére.
Nem is tudom hova írjam, humor, érdekes?...

A részletekbe nem megyek bele, de össze lett rakva az autó egyelőre úgy ahogy volt, nem lett benne cserélve semmi.
két reggeli hidegindításom volt és zéró füsttel indul az autó Huh? Sőt, ahogy észrevettem eddig, eltűnt a manőverezéseknél hideg motornál a lefulladási hajlam. Tényleg semmi nem változott, annyi, hogy a csúcsok ki lettek szedve, ki lettek mérve és ugyan oda visszatéve.
Annyit vettem észre, hogy járatva picit a motort, nem olyan stabil az alapjárat, a hangján hallani valamit és picit bemozdul a fordulatszámmérő is.
szerelgetés közben észrevettük, hogy a szűrőházra rámenő csövet ha rátoljuk a szűrőházra, akkor minimális és apró buborékok vannak a csőben, de ha elengedtem, megmozgattam akkor jöttek nagyobb bubik is. Szóval ott tuti tömítetlenség van.
Abban esetleg tud valaki segíteni, hogy a szűrőházfedél tank felőli cupkáján milyen tömítések vannak? Gondolom ott nem a csőben vannak az O gyűrűk, hanem a fedélen lévő apa csatlakozón, így azt talán még könnyebb is cserélni. worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Adam86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99


« Új hozzászólás #12313 Dátum: 2017.12.04 hétfő, 16:31:22 »

Sziasztok!

Nagy gond lehet abból ha az olajcsere 12.000 km után, 12 hónap helyett 14 hónap után lesz megcsinálva? Addig még durván 2.000km megy még bele. Nem szivesen csináltatnám meg külföldön, itthon meg már nem volt időpont a márkaszervizben a hétre (mindig csak oda viszem olajcserére)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12314 Dátum: 2017.12.04 hétfő, 17:23:46 »

Sziasztok!

Nagy gond lehet abból ha az olajcsere 12.000 km után, 12 hónap helyett 14 hónap után lesz megcsinálva? Addig még durván 2.000km megy még bele. Nem szivesen csináltatnám meg külföldön, itthon meg már nem volt időpont a márkaszervizben a hétre (mindig csak oda viszem olajcserére)
nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12315 Dátum: 2017.12.04 hétfő, 17:25:11 »

Nem is tudom hova írjam, humor, érdekes?...

A részletekbe nem megyek bele, de össze lett rakva az autó egyelőre úgy ahogy volt, nem lett benne cserélve semmi.
két reggeli hidegindításom volt és zéró füsttel indul az autó Huh? Sőt, ahogy észrevettem eddig, eltűnt a manőverezéseknél hideg motornál a lefulladási hajlam. Tényleg semmi nem változott, annyi, hogy a csúcsok ki lettek szedve, ki lettek mérve és ugyan oda visszatéve.
Annyit vettem észre, hogy járatva picit a motort, nem olyan stabil az alapjárat, a hangján hallani valamit és picit bemozdul a fordulatszámmérő is.
szerelgetés közben észrevettük, hogy a szűrőházra rámenő csövet ha rátoljuk a szűrőházra, akkor minimális és apró buborékok vannak a csőben, de ha elengedtem, megmozgattam akkor jöttek nagyobb bubik is. Szóval ott tuti tömítetlenség van.
Abban esetleg tud valaki segíteni, hogy a szűrőházfedél tank felőli cupkáján milyen tömítések vannak? Gondolom ott nem a csőben vannak az O gyűrűk, hanem a fedélen lévő apa csatlakozón, így azt talán még könnyebb is cserélni. worship
ugyehogyugye. eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #12316 Dátum: 2017.12.04 hétfő, 20:46:42 »

Az EGR-t kiiktattam, (ledugóztam, elektromos csati lehúzva), de most folyamatosan világít a sárga ENGINE lámpa, és benne maradt a hibakód is a memóriában. Ha nem törlöm, mehetek vele tovább, nem tilt le a vezérlő előbb-utóbb, hogy sárga lámpával járok?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12317 Dátum: 2017.12.04 hétfő, 21:20:45 »

Az EGR-t kiiktattam, (ledugóztam, elektromos csati lehúzva), de most folyamatosan világít a sárga ENGINE lámpa, és benne maradt a hibakód is a memóriában. Ha nem törlöm, mehetek vele tovább, nem tilt le a vezérlő előbb-utóbb, hogy sárga lámpával járok?
Én így használtam a Galaxy-m 1,5 évig és semmi gond nem volt vele  eljen. Eladás előtt visszadugtam a csatit, hibát töröltem és ennyi. (2.0 tdci volt, de PDF nélkül)
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #12318 Dátum: 2017.12.05 kedd, 07:31:10 »

Én így használtam a Galaxy-m 1,5 évig és semmi gond nem volt vele  eljen. Eladás előtt visszadugtam a csatit, hibát töröltem és ennyi. (2.0 tdci volt, de PDF nélkül)

Köszi! Akkor azt hiszem az EGR csere várat magára.  nyes
Igaz, az enyém DPF-es, de szerintem teljesen mindegy, de a PDF-et ez sem olvassa!  nyes nyes
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12319 Dátum: 2017.12.05 kedd, 07:58:52 »

Nem is tudom hova írjam, humor, érdekes?...

A részletekbe nem megyek bele, de össze lett rakva az autó egyelőre úgy ahogy volt, nem lett benne cserélve semmi.
két reggeli hidegindításom volt és zéró füsttel indul az autó Huh? Sőt, ahogy észrevettem eddig, eltűnt a manőverezéseknél hideg motornál a lefulladási hajlam. Tényleg semmi nem változott, annyi, hogy a csúcsok ki lettek szedve, ki lettek mérve és ugyan oda visszatéve.
Annyit vettem észre, hogy járatva picit a motort, nem olyan stabil az alapjárat, a hangján hallani valamit és picit bemozdul a fordulatszámmérő is.
szerelgetés közben észrevettük, hogy a szűrőházra rámenő csövet ha rátoljuk a szűrőházra, akkor minimális és apró buborékok vannak a csőben, de ha elengedtem, megmozgattam akkor jöttek nagyobb bubik is. Szóval ott tuti tömítetlenség van.
Abban esetleg tud valaki segíteni, hogy a szűrőházfedél tank felőli cupkáján milyen tömítések vannak? Gondolom ott nem a csőben vannak az O gyűrűk, hanem a fedélen lévő apa csatlakozón, így azt talán még könnyebb is cserélni. worship

Ezt már esküszöm nem értem. Tegnap délután hazainduláskor már a hangján hallottam indításnál hogy nem stimmel valami és ahogy hátranéztem okádta is a füstöt majd abba hagyta. Mentem vele pár 100 métert és a sulinál már csak másodikra indult el. Nem értem mi romolhatott el ezalatt a 8-10 km alatt, míg beértem reggel a munkahelyre...

Nem lehet, hogy valami tanult paraméter a hibás? Arra gondolok, hogy ugye a kocsival kvázi semmi nem történt, semmi nem lett cserélve, javítva, tisztítva. Viszont az akksisaru le lett véve jó hosszú időre. Ma este ha hazaérek leveszem a sarut és csak holnap reggel rakom vissza. Kíváncsi leszek.
Tegnap forscan-nel néztem de semmi hibakód. Esetleg van valami paraméter amit érdemes még monitorozni?

De bármi ötletet szívesen fogadok.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12320 Dátum: 2017.12.05 kedd, 16:51:30 »

Ezt már esküszöm nem értem. Tegnap délután hazainduláskor már a hangján hallottam indításnál hogy nem stimmel valami és ahogy hátranéztem okádta is a füstöt majd abba hagyta. Mentem vele pár 100 métert és a sulinál már csak másodikra indult el. Nem értem mi romolhatott el ezalatt a 8-10 km alatt, míg beértem reggel a munkahelyre...

Nem lehet, hogy valami tanult paraméter a hibás? Arra gondolok, hogy ugye a kocsival kvázi semmi nem történt, semmi nem lett cserélve, javítva, tisztítva. Viszont az akksisaru le lett véve jó hosszú időre. Ma este ha hazaérek leveszem a sarut és csak holnap reggel rakom vissza. Kíváncsi leszek.
Tegnap forscan-nel néztem de semmi hibakód. Esetleg van valami paraméter amit érdemes még monitorozni?

De bármi ötletet szívesen fogadok.

a levegő probléma gondolom nem lett megoldva. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12321 Dátum: 2017.12.06 szerda, 08:35:57 »

a levegő probléma gondolom nem lett megoldva. Roll Eyes
A levett kábelsaruk nem hozták meg a javulást, de valahol sejtettem hogy ez így lesz...
Nem vagyok róla 100%-ban meggyőződve hogy a levegősödés okozza gondot. Összeszerelés után hozzá se lett nyúlva ahhoz a részhez, csak a csúcsok lettek kiszedve/visszatéve és mégis hibamentes volt a kocsi 2-3 hidegindítás erejéig.
A másik meg hogy néztem a Cromax oldalán és ha jól látom ez kellene nekem:

https://cromax.hu/szurok/szurok/uzemanyagszuro_alkatreszei/gazolajszuro_fedel_ford_focus_2004-2008_32222

Namost  ha tényleg ez a rossz, akkor kb azért a két db 10 forintos O gyűrű miatt van a gond. Ha tényleg így lenne és biztos lennék benne hogy ez a hiba oka, akkor tojnék rá és megvenném huszonezerért, és megnyugodnék hogy rendben a kocsi. De erre nem sok esélyt látok.
Vagy kellene valahonnan egy cseredarab próbára, vagy még az jutott most eszembe, hogy a tank felől jövő csatira ráhúzok egy zsugorcsövet és rámelegítem próbaként
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Adam86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99


« Új hozzászólás #12322 Dátum: 2017.12.06 szerda, 18:58:39 »

nem.
Kösz!
Naplózva
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #12323 Dátum: 2017.12.06 szerda, 19:56:09 »

A levett kábelsaruk nem hozták meg a javulást, de valahol sejtettem hogy ez így lesz...
Nem vagyok róla 100%-ban meggyőződve hogy a levegősödés okozza gondot. Összeszerelés után hozzá se lett nyúlva ahhoz a részhez, csak a csúcsok lettek kiszedve/visszatéve és mégis hibamentes volt a kocsi 2-3 hidegindítás erejéig.
A másik meg hogy néztem a Cromax oldalán és ha jól látom ez kellene nekem:

https://cromax.hu/szurok/szurok/uzemanyagszuro_alkatreszei/gazolajszuro_fedel_ford_focus_2004-2008_32222

Namost  ha tényleg ez a rossz, akkor kb azért a két db 10 forintos O gyűrű miatt van a gond. Ha tényleg így lenne és biztos lennék benne hogy ez a hiba oka, akkor tojnék rá és megvenném huszonezerért, és megnyugodnék hogy rendben a kocsi. De erre nem sok esélyt látok.
Vagy kellene valahonnan egy cseredarab próbára, vagy még az jutott most eszembe, hogy a tank felől jövő csatira ráhúzok egy zsugorcsövet és rámelegítem próbaként


Ennek a a levegősödésnek nem értem a logikai összefüggését azzal, hogy leginkább csak hidegen fűstől.
Erről jut eszembe, neked nyáron egyáltalán nem fűstől, nekem azért néha akkor is van egy kis pamacs indításkor.
Amikor volt az a két indításod füst nélkül, akkor üzem meleg motort állítottál le előtte?
Régebben itt a fórumon szó volt, ezzel kapcsolatban azt hiszem a szívócsőben lévő csappantyú (pillangószelep) megragadásáról is, ami esetleg nem nyit ki indításkor?
Vagy a vákum pumpa nem termel elég gyorsan vákumot a kinyitásához!?
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.06 szerda, 19:57:47 írta maximális » Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
lucky74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #12324 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 08:40:57 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne:
2008. 11. havi 1,8  TDCI Mondeom van, 150e km-rel. Vezérlést mikor illik cserélni? És kb mennyibe fáj?

Köszönöm!
Naplózva

Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #12325 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 09:02:33 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne:
2008. 11. havi 1,8  TDCI Mondeom van, 150e km-rel. Vezérlést mikor illik cserélni? És kb mennyibe fáj?

Köszönöm!
10év/200ekm, de én cserélném a helyedben.
a vezérműszíj nem sok (15-20e), de az alsó kazetta kerül többe (cromaxban vezérműlánc néven fut).
a tied már valószínűleg nem láncos, hanem szíjas.
a szerelőm múltkor cserélt szíjat egy mondeoban 150ekm körül és azt mondta, hogy már nagyon a végét járta, a 200ekm-t biztosan nem bírt volna ki.
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
lucky74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #12326 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 09:27:26 »

10év/200ekm, de én cserélném a helyedben.
a vezérműszíj nem sok (15-20e), de az alsó kazetta kerül többe (cromaxban vezérműlánc néven fut).
a tied már valószínűleg nem láncos, hanem szíjas.
a szerelőm múltkor cserélt szíjat egy mondeoban 150ekm körül és azt mondta, hogy már nagyon a végét járta, a 200ekm-t biztosan nem bírt volna ki.


Köszönöm a választ!
Naplózva

Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12327 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 09:42:57 »

Ennek a a levegősödésnek nem értem a logikai összefüggését azzal, hogy leginkább csak hidegen fűstől.
Erről jut eszembe, neked nyáron egyáltalán nem fűstől, nekem azért néha akkor is van egy kis pamacs indításkor.
Amikor volt az a két indításod füst nélkül, akkor üzem meleg motort állítottál le előtte?
Régebben itt a fórumon szó volt, ezzel kapcsolatban azt hiszem a szívócsőben lévő csappantyú (pillangószelep) megragadásáról is, ami esetleg nem nyit ki indításkor?
Vagy a vákum pumpa nem termel elég gyorsan vákumot a kinyitásához!?
Az egyik füstmentes indításnál a szerelő csak annyit járatta leállítás előtt, hogy szélvédőket leolvassza. Aztán mikor hazamentem vele szombaton és leállítottam üzemmeleg volt. Vasárnap reggel próba (-)X fokban, teljesen füstmentes volt. Le is állítottam egyből szinte. Hétfőn reggel megint csak (-)x fokban füstmentes indulás. Majd bejöttem dolgozni (10 km) üzemmeleg motor leállít, de a délutáni indításnál már újra okádta füstöt jóval 0 fok feletti hőmérsékletnél.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12328 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 11:39:25 »

Az egyik füstmentes indításnál a szerelő csak annyit járatta leállítás előtt, hogy szélvédőket leolvassza. Aztán mikor hazamentem vele szombaton és leállítottam üzemmeleg volt. Vasárnap reggel próba (-)X fokban, teljesen füstmentes volt. Le is állítottam egyből szinte. Hétfőn reggel megint csak (-)x fokban füstmentes indulás. Majd bejöttem dolgozni (10 km) üzemmeleg motor leállít, de a délutáni indításnál már újra okádta füstöt jóval 0 fok feletti hőmérsékletnél.
Alapjárat egyenletes amikor füstöl?
Érdemes lenne indításkor diaggal figyelni az uzemanyag hőmérsékletet, a kompenzációt, kivezérelt uzemanyag mennyiséget. Hátha látszik eltérés valamely paraméterben.
Lehet valamelyik porlasztó bizonyos üzemállapotban nem megfelelően nyit/zár. De ekkor az alapjáraton is látszania kellene. Rá lehetne nézni a leállító csappantyúra is.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12329 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 12:06:02 »

Az egyik füstmentes indításnál a szerelő csak annyit járatta leállítás előtt, hogy szélvédőket leolvassza. Aztán mikor hazamentem vele szombaton és leállítottam üzemmeleg volt. Vasárnap reggel próba (-)X fokban, teljesen füstmentes volt. Le is állítottam egyből szinte. Hétfőn reggel megint csak (-)x fokban füstmentes indulás. Majd bejöttem dolgozni (10 km) üzemmeleg motor leállít, de a délutáni indításnál már újra okádta füstöt jóval 0 fok feletti hőmérsékletnél.
Van ebben DPF? Ha nincs alapjárati egyenetlenség füstöléskor, lehet nem a befecskendezés problémája miatt jut felesleges üzemanyag a kipufogórendszerbe. Ilyen pl akkor lehet (elvi lehetőség) ha valamiért a regen-hez szükséges üzemanyag jut a dpf-re, de az még nem elég meleg.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12330 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 13:29:41 »

Alapjárat egyenletes amikor füstöl?
Érdemes lenne indításkor diaggal figyelni az uzemanyag hőmérsékletet, a kompenzációt, kivezérelt uzemanyag mennyiséget. Hátha látszik eltérés valamely paraméterben.
Lehet valamelyik porlasztó bizonyos üzemállapotban nem megfelelően nyit/zár. De ekkor az alapjáraton is látszania kellene. Rá lehetne nézni a leállító csappantyúra is.
Hangján hallani valami egyenetlenséget, de 800 +/- 20 körül van a diag szerint ha jól emlékszem.
Hétfő reggel rádugtam a diagot és el is mentettem amit mértem indítás közben, de nem vagyok benne biztos, hogy az általad javasolt paraméterek benne voltak.
Abban tudnál segíteni hogy melyek azok a PID-ek amiket érdemes nézni.
Ezt a leállító csappantyút hol találom, meg tudom én nézni hogy helyesen működik-e?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12331 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 13:33:04 »

Van ebben DPF? Ha nincs alapjárati egyenetlenség füstöléskor, lehet nem a befecskendezés problémája miatt jut felesleges üzemanyag a kipufogórendszerbe. Ilyen pl akkor lehet (elvi lehetőség) ha valamiért a regen-hez szükséges üzemanyag jut a dpf-re, de az még nem elég meleg.
Volt benne PDF igen, de ki lett iktatva, SW-sen is ha jól tudom
Korábban itt olvastam valahol, csak már nem találtam meg, hogy abból, hogy a DPF-es PID-ekre mit ír ki, abból lehet következtetni arra, hogy valóban teljesen ki van-e iktatva a DPF sw-esen is.
Valami olyan rémlik hogy akkor nem mutat regen óta eltelt km-t vagy nem tudom. Pedig valaki már egyszer ezt emlékszem hogy megírta itt.
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.08 péntek, 12:39:01 írta zsapeti » Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12332 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 15:44:46 »

Volt benne PDF igen, de ki lett iktatva, SW-sen is.
Korábban itt olvastam valahol, csak már nem találtam meg, hogy abból, hogy a DPF-es PID-ekre mit ír ki, abból lehet következtetni arra, hogy valóban teljesen ki van-e iktatva a DPF sw-esen is.
Valami olyan rémlik hogy akkor nem mutat regen óta eltelt km-t vagy nem tudom. Pedig valaki már egyszer ezt emlékszem hogy megírta itt.
Jaaa....
Az is lehet, hogy a dpf szoftveres kiiktatás mellékhatását látod... pl valamiért kipufogó üzemben is nyom üzemanyagot a hengerekbe bizonyos üzemállapotban.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12333 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 16:23:40 »

Volt benne PDF igen, de ki lett iktatva, SW-sen is.
Korábban itt olvastam valahol, csak már nem találtam meg, hogy abból, hogy a DPF-es PID-ekre mit ír ki, abból lehet következtetni arra, hogy valóban teljesen ki van-e iktatva a DPF sw-esen is.
Valami olyan rémlik hogy akkor nem mutat regen óta eltelt km-t vagy nem tudom. Pedig valaki már egyszer ezt emlékszem hogy megírta itt.
ez felettébb megbonyolítja a helyzetet.
Nálad lett átírva az sw vagy az előző tulajnál?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #12334 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 17:27:19 »

Szerintem rossz irányba kanyarodtatok ezzel a DPF kiiktatással.
Az enyémben sosem volt DPF és ugyan ezt a füstölést csinálja.
Azt esetleg megtudja valaki mondani, hogy a porlasztók ki be szerelése után (Nyomócsövek megbontása) kell valahogy légteleníteni a camon rail csövet.

Az enyém QXWB motoros abban ilyen szűrős a nyomás szabályzó?
http://autoguru360.hu/wp-content/uploads/2017/01/1-3.jpg

Ezt esetleg érdemes elolvasni:
http://autoguru360.hu/2016/09/27/hogyan-teszteld-a-common-rail-rendszer-nyomasszabalyozojat-2/
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12335 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 17:42:37 »

Szerintem rossz irányba kanyarodtatok ezzel a DPF kiiktatással.
Az enyémben sosem volt DPF és ugyan ezt a füstölést csinálja.
Azt esetleg megtudja valaki mondani, hogy a porlasztók ki be szerelése után (Nyomócsövek megbontása) kell valahogy légteleníteni a camon rail csövet.

Az enyém QXWB motoros abban ilyen szűrős a nyomás szabályzó?
http://autoguru360.hu/wp-content/uploads/2017/01/1-3.jpg

Ezt esetleg érdemes elolvasni:
http://autoguru360.hu/2016/09/27/hogyan-teszteld-a-common-rail-rendszer-nyomasszabalyozojat-2/
nem kell légteleníteni.Az alapjárat kb 240-260bar.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12336 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 18:27:51 »

nem kell légteleníteni.
hát? vigyor3 levegővel fog menni? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12337 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 18:29:56 »

hát? vigyor3 levegővel fog menni? vigyor3
a második fordulatra nincs benne levegő.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12338 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 18:31:27 »

a második fordulatra nincs benne levegő.
persze, majd kisimul. aztán meg csodálkozunk, hogy van mindenféle anomália vigyor3 nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12339 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 19:00:40 »

Szerintem rossz irányba kanyarodtatok ezzel a DPF kiiktatással.
Az enyémben sosem volt DPF és ugyan ezt a füstölést csinálja.
Azt esetleg megtudja valaki mondani, hogy a porlasztók ki be szerelése után (Nyomócsövek megbontása) kell valahogy légteleníteni a camon rail csövet.

Az enyém QXWB motoros abban ilyen szűrős a nyomás szabályzó?
http://autoguru360.hu/wp-content/uploads/2017/01/1-3.jpg

Ezt esetleg érdemes elolvasni:
http://autoguru360.hu/2016/09/27/hogyan-teszteld-a-common-rail-rendszer-nyomasszabalyozojat-2/
Lehet.
Honnan tudjuk, hogy ugyan az a füstölés van nálad?  vigyor3
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12340 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 19:36:28 »

Lehet.
Honnan tudjuk, hogy ugyan az a füstölés van nálad?  vigyor3
füst-füst.Ugyan az. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #12341 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 20:44:01 »

Ezt most nem értem?
Mert ugyan azok a tünetek, ebből arra következtetek.
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #12342 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 22:36:37 »

Hali!

A hibád olyan hiba, amely még egyikünknél sem jött elő. Mert ha már volt volna, egyből írnánk rá. Nyilván jó lenne ha rájönnénk mi, hogy mi a hiba, de - ahogy látod - mi is csak tippeket adunk. Szerintem, ha tudod egy napra nélkülözni az autót, akkor este hagyd ott szervizben, indítsák reggel úgy, hogy látják a jelenséget, nézik az értékeket, stb. Nem akarom hirdetni Zoliékat, de annó C-maxomnál egy olyan hibára jöttek rá, amire szinte biztos senki sem... (essmotor). Téged megőrjít, hogy mi lehet az autóval (jogosan), s csak elkeseredsz, amikor nem jön be egy újabb tipp... Szóval szerintem ne tedd próbára az idegeid, hanem egy délelőttre hagyd valahol ott.

 wave


Volt benne PDF igen, de ki lett iktatva, SW-sen is.
Korábban itt olvastam valahol, csak már nem találtam meg, hogy abból, hogy a DPF-es PID-ekre mit ír ki, abból lehet következtetni arra, hogy valóban teljesen ki van-e iktatva a DPF sw-esen is.
Valami olyan rémlik hogy akkor nem mutat regen óta eltelt km-t vagy nem tudom. Pedig valaki már egyszer ezt emlékszem hogy megírta itt.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12343 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 23:11:05 »

Ezt most nem értem?
Mert ugyan azok a tünetek, ebből arra következtetek.
Ettől még akár lehet is a DPF.
Ez akkor lenne mérvadó, ha tudnánk, hogy a te géped is csak pontosan ezekben az üzemállapotokban füstöl.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12344 Dátum: 2017.12.08 péntek, 07:52:58 »

Szerintem rossz irányba kanyarodtatok ezzel a DPF kiiktatással.
Az enyémben sosem volt DPF és ugyan ezt a füstölést csinálja.
Azt esetleg megtudja valaki mondani, hogy a porlasztók ki be szerelése után (Nyomócsövek megbontása) kell valahogy légteleníteni a camon rail csövet.

Az enyém QXWB motoros abban ilyen szűrős a nyomás szabályzó?
http://autoguru360.hu/wp-content/uploads/2017/01/1-3.jpg

Ezt esetleg érdemes elolvasni:
http://autoguru360.hu/2016/09/27/hogyan-teszteld-a-common-rail-rendszer-nyomasszabalyozojat-2/
Nekem a szerelő legutóbb úgy légtelenített, hogy a résolajcsövekről a tankba menő ágat széthúzta és ott megszivta egy nagy fecskendővel.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12345 Dátum: 2017.12.08 péntek, 08:02:07 »

Hali!

A hibád olyan hiba, amely még egyikünknél sem jött elő. Mert ha már volt volna, egyből írnánk rá. Nyilván jó lenne ha rájönnénk mi, hogy mi a hiba, de - ahogy látod - mi is csak tippeket adunk. Szerintem, ha tudod egy napra nélkülözni az autót, akkor este hagyd ott szervizben, indítsák reggel úgy, hogy látják a jelenséget, nézik az értékeket, stb. Nem akarom hirdetni Zoliékat, de annó C-maxomnál egy olyan hibára jöttek rá, amire szinte biztos senki sem... (essmotor). Téged megőrjít, hogy mi lehet az autóval (jogosan), s csak elkeseredsz, amikor nem jön be egy újabb tipp... Szóval szerintem ne tedd próbára az idegeid, hanem egy délelőttre hagyd valahol ott.

 wave


Már két alkalommal azt is észrevettem hogy ha megyek vele pár 100m-t (elugrok a suliba hazafelé a Gyerkőcért) és ha ott indítom újra akkor nehezen, csak másodikra indul. Hétvégén ki fogom próbálni, hogy beindítom, járatom kb 1-2 percet és diaggal nézve próbálom indítani. Csak az lenne nagy segítség ha kapnék tippeket, hogy melyek azok a paraméterek, amiket mindenképp érdemes nézni.
Ma már beszélni fogok megint a szerelőmmel aki a DPF kiiktatást is csinálta, és ha nem jutok előrébb a hétvégén akkor megy vissza hozzá a kocsi.

BTW ez a Zoli kicsoda pontosan és hol tevékenykedik. Én Esztergom környékén lennék.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12346 Dátum: 2017.12.08 péntek, 11:38:14 »

Jövő kedden megy vissza oda kocsi a szerelőhöz

Azt mondta kap egy diagot, izzítást kimérik aztán majd kiderül merre tovább ha nincs semmi... Még soha nem vártam ennyire, hogy egy rohadt hibakód feltűnjön, vagy kigyulladjon valami lámpám. De legalább most nem az van, hogy elviszem szerelőhöz és nem produkál hibát a kocsi. Én már ennek is örülök most...

Ahogy lesz valami infó meg fogom írni mire jutottunk, de addig is ha jönnek ötletek szívesen fogadom.

Nyilván az elején nem fogok tippeket adni a szerelőnek, de ha nem jutunk egyről a kettőre, akkor végigbeszélnénk az általatok feldobott tippeket is, hátha kimaradt valami

 worship

Mást nem írtam fel most a Jézuskának csak egy jól működő autót...  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.08 péntek, 12:32:07 írta zsapeti » Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12347 Dátum: 2017.12.08 péntek, 15:09:34 »

Már két alkalommal azt is észrevettem hogy ha megyek vele pár 100m-t (elugrok a suliba hazafelé a Gyerkőcért) és ha ott indítom újra akkor nehezen, csak másodikra indul. Hétvégén ki fogom próbálni, hogy beindítom, járatom kb 1-2 percet és diaggal nézve próbálom indítani. Csak az lenne nagy segítség ha kapnék tippeket, hogy melyek azok a paraméterek, amiket mindenképp érdemes nézni.
Ma már beszélni fogok megint a szerelőmmel aki a DPF kiiktatást is csinálta, és ha nem jutok előrébb a hétvégén akkor megy vissza hozzá a kocsi.

BTW ez a Zoli kicsoda pontosan és hol tevékenykedik. Én Esztergom környékén lennék.
Ahogy nézem, Danidoki az ESS Motors-ra gondol (Göd).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12348 Dátum: 2017.12.08 péntek, 15:12:17 »

Már két alkalommal azt is észrevettem hogy ha megyek vele pár 100m-t (elugrok a suliba hazafelé a Gyerkőcért) és ha ott indítom újra akkor nehezen, csak másodikra indul. Hétvégén ki fogom próbálni, hogy beindítom, járatom kb 1-2 percet és diaggal nézve próbálom indítani. Csak az lenne nagy segítség ha kapnék tippeket, hogy melyek azok a paraméterek, amiket mindenképp érdemes nézni.
Ma már beszélni fogok megint a szerelőmmel aki a DPF kiiktatást is csinálta, és ha nem jutok előrébb a hétvégén akkor megy vissza hozzá a kocsi.

BTW ez a Zoli kicsoda pontosan és hol tevékenykedik. Én Esztergom környékén lennék.
Ez akár még két külön ügy is lehet. FÉlmelegen nehezen indulás: levegősödés, hidegen fehér füstölés:Huh?

(MK3 TDCi-nél volt olyanom, hogy felújított, nem kalibrált, nem belevaló - szakszerű felújítás... - porlasztókkal 500-700-as alapjárattal indult a gép melegen. Se hibakód, se semmi. Vik ránézett: porlasztó csere. 4 új porlasztóval minden baja elmúlt sajnos. Akkor még 40eFt-ért lehetett venni gyári újat....)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12349 Dátum: 2017.12.08 péntek, 15:36:28 »

Ez akár még két külön ügy is lehet. FÉlmelegen nehezen indulás: levegősödés, hidegen fehér füstölés:Huh?

(MK3 TDCi-nél volt olyanom, hogy felújított, nem kalibrált, nem belevaló - szakszerű felújítás... - porlasztókkal 500-700-as alapjárattal indult a gép melegen. Se hibakód, se semmi. Vik ránézett: porlasztó csere. 4 új porlasztóval minden baja elmúlt sajnos. Akkor még 40eFt-ért lehetett venni gyári újat....)
Hétvégén nézni fogom ezt a kb 1 perc járatás utáni nem indulást, diaggal is.
Nekem ugye a csúcsok be lettek mérve padon és elméletileg jók is voltak az eredmények az egy "alig" pirostól eltekintve.

Jövő héten megy vissza szerelőhöz, ha ott se jutok egyről a kettőre akkor nem tudom hogyan tovább. Elmennék én Gödre is, hisz igazán még messze sincs, csak nehéz lesz ugye kopp hideg motorral odaérni, hogy produkálja is a tüneteket szomoru1

45-ért lehet szerezni bemért csúcsot ebbe is, sőt ha tudnám hogy 100% hogy az a baj akkor lehet nem is sz@roznék használttal. De amíg csak találgatás szintjéig jutnak a szerelők, addig nem szívesen szponzorálom a találgatásokat.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Oldalak: 1 ... 240 241 242 243 244 245 246 [247] 248 249 250 251 252 253 254 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.