Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:14:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
239
240
241
242
243
244
245
[
246
]
247
248
249
250
251
252
253
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254086 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12250 Dátum:
2017.11.17 péntek, 09:28:19 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.11.16 csütörtök, 17:49:10
S basszus, ez egyik pillanatról a másikra történt? Mármint, h egyszer csak elkezdett füstölni?
Ahogy hűlt a levegő úgy jött elő
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12251 Dátum:
2017.11.17 péntek, 09:55:50 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.16 csütörtök, 14:18:17
ha nehezen indul,akkor tuti levegő.
Egyszerűen nem értem mi van.
Tegnap reggel percekig füstölt, volt hogy pár óra állás után nem indult, ma meg a tegnapihoz képest alig volt fűst és indult egyből.
Tegnap este még elmentem egy szerelőhöz (Nem mertem lehúzni a csatit a szivattyúházról). Lehúzta a csatit és szemre semmi baja nem volt a két tömítőgyűrűnek, ami benne volt. Tudom, itt nagyon kicsi eltérésekről, esetleges deformáltságok is okozhatnak gondot... De! az volt a furcsa, hogy miután levette a csövet, majd visszatettük, lelégtelenítettük és indítottuk, a szűrőből még komoly mennyiségű levegőt kiszippantott és a motor járásán nem lehetett észre venni semmit és persze fűst sem volt (ez esetben üzem-meleg motorról beszélünk).
Aztán hazaértem, még hagytam kihűlni, meg akartam nézni, hogy van-e izzítás. Széthúztam az izzítókhoz menő csatit és multimétert toltam a csatiba. Közbe diaggal néztem, nem emlékszem pontosan milyen hőmérsékleti PID-et raktam be, de 10 fokot mutatott, és izzítózára a multiméter meg se mozdult egy pillanatra sem. Most vagy nem volt még eléggé áthűlve ehhez a rendszer, vagy rossz helyre tettem a testhez a kábelt, de semmi. Ma reggel erre nem volt időm, ma meg elutazunk, de meg akarom ezt az eshetőséget is nézni jövő héten, hogy kap-e áramot az izzítógyertya. Nem-e a relé sz@r. (offban az halt meg, de ott be se lehetett indítani, csak ha megkopogtattam a relét)
Tegnap este még a diagnál megnéztem csúcsos kiegyensúlyozós PID-eket és alapjáraton 1. - 0,91; 2 - 0,85; 3 - 0,1; 4 - 1,24 értékeket mutatott. Visszaolvastam és ez elméletileg rendben van. Tudom, ez nem sokat árul el, komoly következtetések nem lehet levonni a csúcsok állapotáról, de attól még e-szerint a csúcsok rendben vannak. Felvettem a kapcsolatot egy műhellyel, ahol talán ki tudják mérni a csúcsokat, de ez még pontosítás alatt... Ha egy mód van rá akkor a kevésbé költséges beavatkozás felől szeretnék a drágábbak irányába indulni hogy megtudjam mi a baj
Ha ez a probléma letisztázódik és megoldódik szerintem meg lesz hirdetve az autó. Bármennyire is vigyázok rá és bármennyire is szeretjük, be kell látni, hogy ez a technika nem arra van kitalálva, hogy napi 2X10 km menjek vele, és ritkán kap hosszabb utakat, havonta egyszer meg kb 70 km autópályát
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12252 Dátum:
2017.11.17 péntek, 10:26:18 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.17 péntek, 09:55:50
Egyszerűen nem értem mi van.
Tegnap reggel percekig füstölt, volt hogy pár óra állás után nem indult, ma meg a tegnapihoz képest alig volt fűst és indult egyből.
Tegnap este még elmentem egy szerelőhöz (Nem mertem lehúzni a csatit a szivattyúházról). Lehúzta a csatit és szemre semmi baja nem volt a két tömítőgyűrűnek, ami benne volt. Tudom, itt nagyon kicsi eltérésekről, esetleges deformáltságok is okozhatnak gondot... De! az volt a furcsa, hogy miután levette a csövet, majd visszatettük, lelégtelenítettük és indítottuk, a szűrőből még komoly mennyiségű levegőt kiszippantott és a motor járásán nem lehetett észre venni semmit és persze fűst sem volt (ez esetben üzem-meleg motorról beszélünk).
Aztán hazaértem, még hagytam kihűlni, meg akartam nézni, hogy van-e izzítás. Széthúztam az izzítókhoz menő csatit és multimétert toltam a csatiba. Közbe diaggal néztem, nem emlékszem pontosan milyen hőmérsékleti PID-et raktam be, de 10 fokot mutatott, és izzítózára a multiméter meg se mozdult egy pillanatra sem. Most vagy nem volt még eléggé áthűlve ehhez a rendszer, vagy rossz helyre tettem a testhez a kábelt, de semmi. Ma reggel erre nem volt időm, ma meg elutazunk, de meg akarom ezt az eshetőséget is nézni jövő héten, hogy kap-e áramot az izzítógyertya. Nem-e a relé sz@r. (offban az halt meg, de ott be se lehetett indítani, csak ha megkopogtattam a relét)
Tegnap este még a diagnál megnéztem csúcsos kiegyensúlyozós PID-eket és alapjáraton 1. - 0,91; 2 - 0,85; 3 - 0,1; 4 - 1,24 értékeket mutatott. Visszaolvastam és ez elméletileg rendben van. Tudom, ez nem sokat árul el, komoly következtetések nem lehet levonni a csúcsok állapotáról, de attól még e-szerint a csúcsok rendben vannak. Felvettem a kapcsolatot egy műhellyel, ahol talán ki tudják mérni a csúcsokat, de ez még pontosítás alatt... Ha egy mód van rá akkor a kevésbé költséges beavatkozás felől szeretnék a drágábbak irányába indulni hogy megtudjam mi a baj
Ha ez a probléma letisztázódik és megoldódik szerintem meg lesz hirdetve az autó. Bármennyire is vigyázok rá és bármennyire is szeretjük, be kell látni, hogy ez a technika nem arra van kitalálva, hogy napi 2X10 km menjek vele, és ritkán kap hosszabb utakat, havonta egyszer meg kb 70 km autópályát
galaxyban a hátsó hídon van egy szelep az üzemanyagrenszerben. szerintem az egy visszacsapó lehet, mert azokat sokkal könnyebb légteleníteni mint a mondeokat. biztosra nem tudom, mert még nem néztem bele, hogy mi is az pontosan.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12253 Dátum:
2017.11.18 szombat, 20:58:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.11.17 péntek, 10:26:18
galaxyban a hátsó hídon van egy szelep az üzemanyagrenszerben. szerintem az egy visszacsapó lehet, mert azokat sokkal könnyebb légteleníteni mint a mondeokat. biztosra nem tudom, mert még nem néztem bele, hogy mi is az pontosan.
Nem akarok beleokoskodni, de legjobb tudomásom szerint a csúcs korrekcióknak 1-hez kell igazodniuk, de mindenképpen azonos tartományba lenni...itt azt írod, h 0,85-1,24, kivéve a 3. 0,1...nekem ebből az az üzenet, ott vmi nem oké.
Az én értékeim: 0,98-1,14-0,98-0,89
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Dexter01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12254 Dátum:
2017.11.20 hétfő, 01:59:49 »
Üdv.
Az normális dolog 2.0tdci-nél hogy egyfolytában ingadozik a vízhőfok?
Lassabb, motorfékes szakaszoknál visszább esik, gyorsítósabb, előzhetősebb részeken beáll középre.
Naplózva
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12255 Dátum:
2017.11.20 hétfő, 04:24:22 »
Idézetet írta: Dexter01 - 2017.11.20 hétfő, 01:59:49
Üdv.
Az normális dolog 2.0tdci-nél hogy egyfolytában ingadozik a vízhőfok?
Lassabb, motorfékes szakaszoknál visszább esik, gyorsítósabb, előzhetősebb részeken beáll középre.
Normális.
A Predi féle convers okosítás után, tök jól látható.
Kb 60foktól indul a skálázása a mutatós résznek.a második osztás 70. nekem 71és 78közt mozog. 78 at mutat regeneráció közben is.
Naplózva
Dexter01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12256 Dátum:
2017.11.20 hétfő, 05:40:00 »
Idézetet írta: zsolank - 2017.11.20 hétfő, 04:24:22
Normális.
A Predi féle convers okosítás után, tök jól látható.
Kb 60foktól indul a skálázása a mutatós résznek.a második osztás 70. nekem 71és 78közt mozog. 78 at mutat regeneráció közben is.
Kicsit keveslem üzemi hőfoknak csak azért kérdeztem.
Naplózva
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12257 Dátum:
2017.11.20 hétfő, 07:51:13 »
Idézetet írta: BRoland - 2017.11.18 szombat, 20:58:11
Nem akarok beleokoskodni, de legjobb tudomásom szerint a csúcs korrekcióknak 1-hez kell igazodniuk, de mindenképpen azonos tartományba lenni...itt azt írod, h 0,85-1,24, kivéve a 3. 0,1...nekem ebből az az üzenet, ott vmi nem oké.
Az én értékeim: 0,98-1,14-0,98-0,89
Bocs, elírtam. A 0,1-et elírtam. 0,99...
Most reggel 2 napi állás után egyből indult, 15-20 mp-nyi füstöléssel. A héten kiderül mikor tudja fogadni a szerelő és elindul a hibakeresés
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12258 Dátum:
2017.11.20 hétfő, 10:29:03 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.20 hétfő, 07:51:13
Bocs, elírtam. A 0,1-et elírtam. 0,99...
Most reggel 2 napi állás után egyből indult, 15-20 mp-nyi füstöléssel. A héten kiderül mikor tudja fogadni a szerelő és elindul a hibakeresés
Azzal csinálhatok valami rosszat, ha megpróbálom úgy indítani, hogy széthúzom az izzítógyertyákhoz vezető csatit a szelepfedélnél és úgy próbálom reggel indítani? Csak abban akarok biztos lenni, hogy izzítás nélkül sokkal rosszabb a helyzet, és mondjuk nem a relével van valami.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
maximális
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12259 Dátum:
2017.11.23 csütörtök, 00:06:16 »
Ez a füstöléses dolog engem is érint, ugyan ezeket a tüneteket tapasztalom, bár én a színét kékesnek mondanám.
Én a videódon is kékesnek látom, ezért megkérdeztem a családom többi tagját, hogy ők milyennek látják az autónkból hideg indításkor távozó füstöt és ők legnagyobb meglepetésemre inkább fehérnek mondták.
Ugyhogy szerintem erről ne nyissunk vitát, bár az is lehet pont ebben van a megoldás kulcsa.
Nálam is a hőmérséklet a leglényegesebb a füst nagysága szempontjából, 5-10 Celsius fok alatt kezd jelentősen felerősödni.
Azt hiszem te egy dologra nem panaszkodtál ami nálam is fennáll, hogy a füstölés időtartama alatt (kb. 10-20 másodperc) a motor elég egyenlőtlenül, (tarakírozva) jár, ez a videodon jól hallatszik szerintem.
Régóta keresem a megoldást. Autószerelő a szakmám csak ehhez a márkához nincs típusismeretem, feleslegesen meg nem kezdek alkatrészeket cserélgetni.
Naplózva
S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12260 Dátum:
2017.11.23 csütörtök, 17:09:49 »
Idézetet írta: maximális - 2017.11.23 csütörtök, 00:06:16
Ez a füstöléses dolog engem is érint, ugyan ezeket a tüneteket tapasztalom, bár én a színét kékesnek mondanám.
Én a videódon is kékesnek látom, ezért megkérdeztem a családom többi tagját, hogy ők milyennek látják az autónkból hideg indításkor távozó füstöt és ők legnagyobb meglepetésemre inkább fehérnek mondták.
Ugyhogy szerintem erről ne nyissunk vitát, bár az is lehet pont ebben van a megoldás kulcsa.
Nálam is a hőmérséklet a leglényegesebb a füst nagysága szempontjából, 5-10 Celsius fok alatt kezd jelentősen felerősödni.
Azt hiszem te egy dologra nem panaszkodtál ami nálam is fennáll, hogy a füstölés időtartama alatt (kb. 10-20 másodperc) a motor elég egyenlőtlenül, (tarakírozva) jár, ez a videodon jól hallatszik szerintem.
Régóta keresem a megoldást. Autószerelő a szakmám csak ehhez a márkához nincs típusismeretem, feleslegesen meg nem kezdek alkatrészeket cserélgetni.
nem is biztos, hogy bármi baja van.Hidegen megemeli az alapjárati üzanyomást a rendszer,a töltés is közel maximumon megy,ezért van egy kis ingadozás.Amikor a töltőáram kicsit visszaesik,a járás egyenetlenség megszűnik.Ezért fontos, hogy az akku mindig legyen 100%-os állapotban,főleg télen.A füst ha fehér,simán lehet kondenzvíz ebben a hideg időben.Ha bemelegedett a moci, az alapjárati nyomás is visszaáll.Ekkorra már rendszerint fehér füst sincs.
Szerintem-ezt nem kell ennyire komolyan venni.
A probléma talán kék, vagy fekete füstölésnél keresendő.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.11.23 csütörtök, 17:31:06 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12261 Dátum:
2017.11.23 csütörtök, 17:18:10 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.15 szerda, 14:42:50
Estére megpróbálom valahogy megnézni amihez hozzá lehet férni.
Reggel csináltam egy videót. -1,5 fok volt a készülőfélben lévő kocsibeálló alatt.
https://www.youtube.com/watch?v=y8-tg-GYAew&feature=em-upload_owner
Jó lenne találni valami gázolajos csövet vagy csatlakozót, ami megoldaná ezt a tünetet
most nézem, hogy az akkuddal sincs teljesen rendben valami,ami akár a generátor irányából negatívan érintheti a problémádat.
Indítózáskor égve marad az esp és az ABS lámpád.Ez egyértelműen arra utal,hogy 11-10V alá esik az akkufesz indítózáskor.
Én ezt sem engedném el,sőt mindenképp utánanéznék az akku állapotának.Mielőtt bármi mást csináltatsz az autón,az akkud legyen 100%-os!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12262 Dátum:
2017.11.23 csütörtök, 17:27:39 »
Idézetet írta: maximális - 2017.11.23 csütörtök, 00:06:16
Ez a füstöléses dolog engem is érint, ugyan ezeket a tüneteket tapasztalom, bár én a színét kékesnek mondanám.
Én a videódon is kékesnek látom, ezért megkérdeztem a családom többi tagját, hogy ők milyennek látják az autónkból hideg indításkor távozó füstöt és ők legnagyobb meglepetésemre inkább fehérnek mondták.
Ugyhogy szerintem erről ne nyissunk vitát, bár az is lehet pont ebben van a megoldás kulcsa.
Nálam is a hőmérséklet a leglényegesebb a füst nagysága szempontjából, 5-10 Celsius fok alatt kezd jelentősen felerősödni.
Azt hiszem te egy dologra nem panaszkodtál ami nálam is fennáll, hogy a füstölés időtartama alatt (kb. 10-20 másodperc) a motor elég egyenlőtlenül, (tarakírozva) jár, ez a videodon jól hallatszik szerintem.
Régóta keresem a megoldást. Autószerelő a szakmám csak ehhez a márkához nincs típusismeretem, feleslegesen meg nem kezdek alkatrészeket cserélgetni.
Olvass bele az MK3 TDCi motorok topikba, ott is küzdenek hasonló problémával.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Sik Zsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12263 Dátum:
2017.11.24 péntek, 18:29:48 »
Szeretnék segítséget kérni a probléma megoldásához!!!! Van egy 2 literes tdci 140le ford mondeom mk4-em 170000 km-rel magyarországi végig márka szervizben szervizelt,vezetett szervizkönyvvel, a közel múltban olyan probléma jelentkezett nála, hogy gyorsításkor megtorpant ,ha gázról nem veszem le a lábam valószínűleg le fullad,(A jelenség időszakosan fordul elő) amikor elsőnek tapasztaltam ezt a jelenséget az autó utána soha többet nem volt olyan dinamikus mint előtte, sőt kigyorsításkor enyhe rángatásokat éreztem,első próbálkozásom a hiba megoldására a go szűrő cseréje,majd tisztító adalék alkalmazása volt,hát nem jött be, irány a szerelő, a szerelő le vakolta az egr szelepet, de ez sem oldotta meg a problémám,porlasztók bemérve azok jók, a héten elküldték bemérésre a nagynyomású szivattyút,arról annyi információm van,hogy idegen anyagot nem találtak benne.A diagnosztika kiolvasáskor első pár hétben nem találtunk hiba kódot,viszont az utóbbi kiolvasáskor már dobot hiba üzenetet nyomásszabályzó szelep hiba, most már a autón jelentkezett plusz olyan hiba is,hogy amikor meghúzatom akkor váltásnál mintha rajta hagytam volna a lábam a gázpedálon,meg mintha nyersebb-kerepelőbb lenne a motor hangja,de ezt inkább gyorsításkor tapasztalom.Segítségeteket előre is köszönöm. Zsolt
Naplózva
maximális
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12264 Dátum:
2017.11.24 péntek, 18:51:51 »
Idézetet írta: Sik Zsolt - 2017.11.24 péntek, 18:29:48
Szeretnék segítséget kérni a probléma megoldásához!!!! Van egy 2 literes tdci 140le ford mondeom mk4-em 170000 km-rel magyarországi végig márka szervizben szervizelt,vezetett szervizkönyvvel, a közel múltban olyan probléma jelentkezett nála, hogy gyorsításkor megtorpant ,ha gázról nem veszem le a lábam valószínűleg le fullad,(A jelenség időszakosan fordul elő) amikor elsőnek tapasztaltam ezt a jelenséget az autó utána soha többet nem volt olyan dinamikus mint előtte, sőt kigyorsításkor enyhe rángatásokat éreztem,első próbálkozásom a hiba megoldására a go szűrő cseréje,majd tisztító adalék alkalmazása volt,hát nem jött be, irány a szerelő, a szerelő le vakolta az egr szelepet, de ez sem oldotta meg a problémám,porlasztók bemérve azok jók, a héten elküldték bemérésre a nagynyomású szivattyút,arról annyi információm van,hogy idegen anyagot nem találtak benne.A diagnosztika kiolvasáskor első pár hétben nem találtunk hiba kódot,viszont az utóbbi kiolvasáskor már dobot hiba üzenetet nyomásszabályzó szelep hiba, most már a autón jelentkezett plusz olyan hiba is,hogy amikor meghúzatom akkor váltásnál mintha rajta hagytam volna a lábam a gázpedálon,meg mintha nyersebb-kerepelőbb lenne a motor hangja,de ezt inkább gyorsításkor tapasztalom.Segítségeteket előre is köszönöm. Zsolt
Azt jó lenne tudni, hogy üzemanyag vagy szívócső nyomás?
Naplózva
S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12265 Dátum:
2017.11.24 péntek, 18:54:54 »
Idézetet írta: Sik Zsolt - 2017.11.24 péntek, 18:29:48
Szeretnék segítséget kérni a probléma megoldásához!!!! Van egy 2 literes tdci 140le ford mondeom mk4-em 170000 km-rel magyarországi végig márka szervizben szervizelt,vezetett szervizkönyvvel, a közel múltban olyan probléma jelentkezett nála, hogy gyorsításkor megtorpant ,ha gázról nem veszem le a lábam valószínűleg le fullad,(A jelenség időszakosan fordul elő) amikor elsőnek tapasztaltam ezt a jelenséget az autó utána soha többet nem volt olyan dinamikus mint előtte, sőt kigyorsításkor enyhe rángatásokat éreztem,első próbálkozásom a hiba megoldására a go szűrő cseréje,majd tisztító adalék alkalmazása volt,hát nem jött be, irány a szerelő, a szerelő le vakolta az egr szelepet, de ez sem oldotta meg a problémám,porlasztók bemérve azok jók, a héten elküldték bemérésre a nagynyomású szivattyút,arról annyi információm van,hogy idegen anyagot nem találtak benne.A diagnosztika kiolvasáskor első pár hétben nem találtunk hiba kódot,viszont az utóbbi kiolvasáskor már dobot hiba üzenetet nyomásszabályzó szelep hiba, most már a autón jelentkezett plusz olyan hiba is,hogy amikor meghúzatom akkor váltásnál mintha rajta hagytam volna a lábam a gázpedálon,meg mintha nyersebb-kerepelőbb lenne a motor hangja,de ezt inkább gyorsításkor tapasztalom.Segítségeteket előre is köszönöm. Zsolt
nincs go szivárgás sehol?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12266 Dátum:
2017.11.24 péntek, 19:27:13 »
Idézetet írta: Sik Zsolt - 2017.11.24 péntek, 18:29:48
Szeretnék segítséget kérni a probléma megoldásához!!!! Van egy 2 literes tdci 140le ford mondeom mk4-em 170000 km-rel magyarországi végig márka szervizben szervizelt,vezetett szervizkönyvvel, a közel múltban olyan probléma jelentkezett nála, hogy gyorsításkor megtorpant ,ha gázról nem veszem le a lábam valószínűleg le fullad,(A jelenség időszakosan fordul elő) amikor elsőnek tapasztaltam ezt a jelenséget az autó utána soha többet nem volt olyan dinamikus mint előtte, sőt kigyorsításkor enyhe rángatásokat éreztem,első próbálkozásom a hiba megoldására a go szűrő cseréje,majd tisztító adalék alkalmazása volt,hát nem jött be, irány a szerelő, a szerelő le vakolta az egr szelepet, de ez sem oldotta meg a problémám,porlasztók bemérve azok jók, a héten elküldték bemérésre a nagynyomású szivattyút,arról annyi információm van,hogy idegen anyagot nem találtak benne.A diagnosztika kiolvasáskor első pár hétben nem találtunk hiba kódot,viszont az utóbbi kiolvasáskor már dobot hiba üzenetet nyomásszabályzó szelep hiba, most már a autón jelentkezett plusz olyan hiba is,hogy amikor meghúzatom akkor váltásnál mintha rajta hagytam volna a lábam a gázpedálon,meg mintha nyersebb-kerepelőbb lenne a motor hangja,de ezt inkább gyorsításkor tapasztalom.Segítségeteket előre is köszönöm. Zsolt
Szia!
Turbót vezérlő mágnesszelep esetleg? (érdemes felcserélni a leállító csappantyúéval, mivel ugyanaz a kettő)
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Sik Zsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12267 Dátum:
2017.11.26 vasárnap, 18:14:42 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.24 péntek, 18:54:54
nincs go szivárgás sehol?
Szia köszi a segítséget,nincs go szivárgás,viszont hiba üzenet az van, nyomásszabályzó szelep hiba,(gondolom üzemanyag rendszerről van szó,mert a szerelő a porlasztókat meg a nagynyomású rendszert vizsgálgatja, a porlasztók jók,a nagynyomású szivattyú most van vizsgálaton első infóm róla hogy idegen anyagot nem találtak benne a próbapadi mérés eredményéről még nincs információm)hiba törlés után azonnal visszajön,érdekes,hogy amikor elsőnek tapasztaltam a hibát akkor az első hónapokban nem volt tárolt hiba.
Naplózva
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12268 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 07:56:16 »
Úgy néz ki meghalt (legalább) egy porlasztóm.
Lucas van benne, ezzel lehet kezdeni valamit, vagy csere?
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12269 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 08:12:25 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.27 hétfő, 07:56:16
Úgy néz ki meghalt (legalább) egy porlasztóm.
Lucas van benne, ezzel lehet kezdeni valamit, vagy csere?
az nem siemens?
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12270 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 08:30:14 »
Idézetet írta: G_B - 2017.11.27 hétfő, 08:12:25
az nem siemens?
azt mondta reggel a szerelő hogy ez van ráírva
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12271 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 08:55:47 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.27 hétfő, 07:56:16
Úgy néz ki meghalt (legalább) egy porlasztóm.
Lucas van benne, ezzel lehet kezdeni valamit, vagy csere?
lucas a régebbi neve a delphinek. rég elhagyták a lucas nevet(2000). siemensnek kéne benne lenni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12272 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 09:10:10 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.27 hétfő, 08:30:14
azt mondta reggel a szerelő hogy ez van ráírva
Hány lóerős a paripa, mi a motorkódod?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12273 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 09:15:03 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.11.27 hétfő, 09:10:10
Hány lóerős a paripa, mi a motorkódod?
QXWA --> 140ló
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12274 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 12:37:38 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.27 hétfő, 09:15:03
QXWA --> 140ló
km sok?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12275 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 12:39:15 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.27 hétfő, 12:37:38
km sok?
Nem, csak dízel...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12276 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 12:58:22 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.27 hétfő, 12:37:38
km sok?
237 ezer. És szerintem valós
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12277 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 14:11:39 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.11.27 hétfő, 12:39:15
Nem, csak dízel...
benzinesek se jobbak. nézz meg egy közvelten bevecskendezős injector árát. forma forma a cr dízel és turbós közvetlenes autó fenntartása
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12278 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 14:29:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.11.27 hétfő, 14:11:39
benzinesek se jobbak. nézz meg egy közvelten bevecskendezős injector árát. forma forma a cr dízel és turbós közvetlenes autó fenntartása
Ez csak alfnak szólt, mert állandóan ekézi a benzineseket, meg a hordósra kopással jön.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12279 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 15:00:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.11.27 hétfő, 14:11:39
benzinesek se jobbak. nézz meg egy közvelten bevecskendezős injector árát. forma forma a cr dízel és turbós közvetlenes autó fenntartása
Jól sejtem hogy ezek a csúcsok olyan 70-80 körül vannak / db?
A keresőkbe egyszerűen nem találom az ehhez a motorhoz valót. Meló után megyek a szerelőhöz, meglátjuk mi lesz...
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12280 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 15:17:47 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.27 hétfő, 15:00:44
Jól sejtem hogy ezek a csúcsok olyan 70-80 körül vannak / db?
A keresőkbe egyszerűen nem találom az ehhez a motorhoz valót. Meló után megyek a szerelőhöz, meglátjuk mi lesz...
attól függ, hogy milyen van benne, a lucassal nincs tapasztalatom
a siemens sajnos nem javítható. cserélni lehet gyári újra vagy gyári felújítottra.
előbb bevizsgálásra vittük, az ultrahangos tisztítás után is jobb lett egy picivel, de sajnos kettőt cserélni kellett. nekem felújított ment bele (55e/db + besz.)
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12281 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 15:23:23 »
Idézetet írta: G_B - 2017.11.27 hétfő, 15:17:47
attól függ, hogy milyen van benne, a lucassal nincs tapasztalatom
a siemens sajnos nem javítható. cserélni lehet gyári újra vagy gyári felújítottra.
előbb bevizsgálásra vittük, az ultrahangos tisztítás után is jobb lett egy picivel, de sajnos kettőt cserélni kellett. nekem felújított ment bele (55e/db + besz.)
Köszi az infót!
Jól hangzik így Karácsony előtt
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12282 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 15:36:20 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.27 hétfő, 15:23:23
Köszi az infót!
Jól hangzik így Karácsony előtt
ja, meg a régi bevizsgálása sem volt ám ingyen
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12283 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 17:59:26 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.11.27 hétfő, 14:29:44
Ez csak alfnak szólt, mert állandóan ekézi a benzineseket, meg a hordósra kopással jön.
természetesen.Há' nem,.....há' de!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12284 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 18:02:35 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.27 hétfő, 12:58:22
237 ezer. És szerintem valós
lehet,de az én autóm 4évvel fiatalabb, és ennyi van benne.
Én hiszek egy istent,.....de ezeket az autókat nem bevásárlásra használták. Hacsak nem ismered a teljes előéletét 0-tól.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12285 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 18:03:42 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.11.27 hétfő, 14:29:44
Ez csak alfnak szólt, mert állandóan ekézi a benzineseket, meg a hordósra kopással jön.
hamajd belenyúlsz a benzines turbóba.....majd megtudod az igazi cumit.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12286 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 18:53:12 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.27 hétfő, 18:03:42
hamajd belenyúlsz a benzines turbóba.....majd megtudod az igazi cumit.
Főleg, ha majd azokon is lesz DPF.
Ugyan olyan problémás tud lenni a downsize benzines turbó, mint a tdci.
Nem tudom elképzelni, hogy egy 1.4 benzines turbó tartósan elviseli, ha 1500-2000 között használják. Felkormolódik, hidegüzem, stb.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12287 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 19:00:31 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.11.27 hétfő, 18:53:12
Főleg, ha majd azokon is lesz DPF.
Ugyan olyan problémás tud lenni a downsize benzines turbó, mint a tdci.
Nem tudom elképzelni, hogy egy 1.4 benzines turbó tartósan elviseli, ha 1500-2000 között használják. Felkormolódik, hidegüzem, stb.
Pedig lassan az eu normát csak azzal fogja megkapni.Meg az addblue-val...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12288 Dátum:
2017.11.28 kedd, 07:46:33 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.27 hétfő, 18:02:35
lehet,de az én autóm 4évvel fiatalabb, és ennyi van benne.
Én hiszek egy istent,.....de ezeket az autókat nem bevásárlásra használták. Hacsak nem ismered a teljes előéletét 0-tól.
Itt vettem a fórumon, szerintem valós a km. Javításokról van számlám. Ennél biztosabbra ott akkor nem tudtam menni.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12289 Dátum:
2017.11.28 kedd, 09:42:45 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.27 hétfő, 18:02:35
lehet,de az én autóm 4évvel fiatalabb, és ennyi van benne.
Én hiszek egy istent,.....de ezeket az autókat nem bevásárlásra használták. Hacsak nem ismered a teljes előéletét 0-tól.
nekem 109-nél kellett kettőt cserélni
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12290 Dátum:
2017.11.28 kedd, 09:58:32 »
Idézetet írta: G_B - 2017.11.28 kedd, 09:42:45
nekem 109-nél kellett kettőt cserélni
egynyóc...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12291 Dátum:
2017.11.28 kedd, 10:00:51 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.11.28 kedd, 09:58:32
egynyóc...
ezt az injektor nem tudta
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12292 Dátum:
2017.11.28 kedd, 16:54:10 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.11.28 kedd, 09:58:32
egynyóc...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12293 Dátum:
2017.11.28 kedd, 16:54:30 »
Idézetet írta: G_B - 2017.11.28 kedd, 10:00:51
ezt az injektor nem tudta
deho'nnem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12294 Dátum:
2017.11.28 kedd, 16:54:59 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.28 kedd, 07:46:33
Itt vettem a fórumon, szerintem valós a km. Javításokról van számlám. Ennél biztosabbra ott akkor nem tudtam menni.
csak nem Trekx-é volt?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12295 Dátum:
2017.11.29 szerda, 08:12:14 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.28 kedd, 16:54:59
csak nem Trekx-é volt?
http://mondeo.hu/index.php?topic=22041.0
Úgy néz ki az egyik porlasztó teljesen qka, ma lesz padra téve mind és kiderül.
Tényleg létezik olyan, hogy teljesen menthetetlen? Most azt nem számítva hogy nincs roncsolva, stb...
Ha igen és kell új/felújított abban esetleg nem tudtok segíteni hogy hol érdemes kérdezősködni?
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12296 Dátum:
2017.11.29 szerda, 09:15:17 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.29 szerda, 08:12:14
http://mondeo.hu/index.php?topic=22041.0
Úgy néz ki az egyik porlasztó teljesen qka, ma lesz padra téve mind és kiderül.
Tényleg létezik olyan, hogy teljesen menthetetlen? Most azt nem számítva hogy nincs roncsolva, stb...
Ha igen és kell új/felújított abban esetleg nem tudtok segíteni hogy hol érdemes kérdezősködni?
nekem az egyik annyira kevés üzemanyagot szállított, hogy be sem tudta mérni a gép.
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12297 Dátum:
2017.11.29 szerda, 16:57:44 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.11.29 szerda, 08:12:14
http://mondeo.hu/index.php?topic=22041.0
Úgy néz ki az egyik porlasztó teljesen qka, ma lesz padra téve mind és kiderül.
Tényleg létezik olyan, hogy teljesen menthetetlen? Most azt nem számítva hogy nincs roncsolva, stb...
Ha igen és kell új/felújított abban esetleg nem tudtok segíteni hogy hol érdemes kérdezősködni?
persze, hogy létezik.Ha csak egyet kell cserélni, én a szervízben rendelnék...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12298 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 07:45:04 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.29 szerda, 16:57:44
persze, hogy létezik.Ha csak egyet kell cserélni, én a szervízben rendelnék...
Update:
Padon bemérve mind a 4 csúcs OK.
Őszintén jobban örültem volna neki, ha kiderül hogy egy sz@r és akkor talán megoldódik a dolog.
Szerintetek merre tovább? Szivattyú?
Tényleg semmi más baja nincs, mint az indítás utáni füstölés, meg hogy hidegen néha leáll ha finoman manőverezek vele.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.11.30 csütörtök, 07:50:49 írta zsapeti
»
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12299 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 09:12:33 »
A helyzet az, hogy az egyik csúcsnál magas a résolaj a szerelőm szerint, viszont a padon nem bukott ki, hogy rossz lenne a csúcs.
Lehet összefüggés a tünetek és a résolajmennyiségekben jelentkező különbségek közt?
QXWA 140 Lóhoz mibe kerül egy csúcs? Lehet ezeket felújítani?
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Oldalak:
1
...
239
240
241
242
243
244
245
[
246
]
247
248
249
250
251
252
253
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ