Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:59
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
245
246
247
248
249
250
251
[
252
]
253
254
255
256
257
258
259
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263471 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Borg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12550 Dátum:
2018.02.18 vasárnap, 17:03:31 »
Tudom olvasnom kéne, de kérdezni gyorsabb..
2.0 tdci UFBA motornak mennyi a vezérlés intervalluma?
Elég nagy szórást mutat amit eddig hallottam.
60 ezretől 150 ezerig.
üdv
Naplózva
Mondeo 2.0 Tdci Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12551 Dátum:
2018.02.18 vasárnap, 17:12:00 »
Idézetet írta: Borg - 2018.02.18 vasárnap, 17:03:31
Tudom olvasnom kéne, de kérdezni gyorsabb..
2.0 tdci UFBA motornak mennyi a vezérlés intervalluma?
Elég nagy szórást mutat amit eddig hallottam.
60 ezretől 150 ezerig.
üdv
100alatt nem áll meg.az ára.
Az intervallumot írták fentebb.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.02.18 vasárnap, 18:21:35 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12552 Dátum:
2018.02.18 vasárnap, 18:20:08 »
Idézetet írta: Borg - 2018.02.18 vasárnap, 17:03:31
Tudom olvasnom kéne, de kérdezni gyorsabb..
2.0 tdci UFBA motornak mennyi a vezérlés intervalluma?
Elég nagy szórást mutat amit eddig hallottam.
60 ezretől 150 ezerig.
üdv
10 év vagy 200000 km.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
DzZoltan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12553 Dátum:
2018.02.18 vasárnap, 20:00:54 »
Csak azért kérdezném mert a TDDi mondeomban ami csak láncos óra szerinti 330000km-nél tökéletes állapotban van a lánc.
Ennél pedig a 220000km-nél ajánlotta a szerelő hogy cseréljem, holott visszaolvasva mindenki csak a szíjat és görgőkkel cseréli esetleg a vízpumpát.
Vagy ez csak a KLBA motorokra érvényes?
Naplózva
2007.12 2.0 Tdci kombi minden földi jóval.
2006 1.4 Tdci p..cibusz
2001-es 2.0 TDDi kombi, Ghia, 6-seb.+Chip, Navi, tempomat, ülésfűtés stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12554 Dátum:
2018.02.18 vasárnap, 20:08:13 »
Idézetet írta: DzZoltan - 2018.02.18 vasárnap, 20:00:54
Csak azért kérdezném mert a TDDi mondeomban ami csak láncos óra szerinti 330000km-nél tökéletes állapotban van a lánc.
Ennél pedig a 220000km-nél ajánlotta a szerelő hogy cseréljem, holott visszaolvasva mindenki csak a szíjat és görgőkkel cseréli esetleg a vízpumpát.
Vagy ez csak a KLBA motorokra érvényes?
Én úgy tudom, hogy csak az 1.8 TDCI-ben van olyan lánc, amit cserélni kell.
(MK3 TDDI amúgy teljesen más világ, azoknál úgy fél millió km-ig nem kell foglalkozni lánccal.)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
DzZoltan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12555 Dátum:
2018.02.19 hétfő, 09:00:48 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.02.18 vasárnap, 20:08:13
Én úgy tudom, hogy csak az 1.8 TDCI-ben van olyan lánc, amit cserélni kell.
(MK3 TDDI amúgy teljesen más világ, azoknál úgy fél millió km-ig nem kell foglalkozni lánccal.)
Köszönöm a gyors választ.
A vezérműtengelyeket itt lánc köti össze, de állítólag a motor élettartamát ki kell hogy bírja. (Remélem nem úgy, mint ahogy a váltóban sem kell olajat cserélni.)
Egyébként az anyagár még vállalható, de a munkadíj az meredek. Munkaidőben egy nap nem elég rá (állítólag).
Naplózva
2007.12 2.0 Tdci kombi minden földi jóval.
2006 1.4 Tdci p..cibusz
2001-es 2.0 TDDi kombi, Ghia, 6-seb.+Chip, Navi, tempomat, ülésfűtés stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12556 Dátum:
2018.02.19 hétfő, 14:09:09 »
Idézetet írta: DzZoltan - 2018.02.19 hétfő, 09:00:48
Köszönöm a gyors választ.
A vezérműtengelyeket itt lánc köti össze, de állítólag a motor élettartamát ki kell hogy bírja. (Remélem nem úgy, mint ahogy a váltóban sem kell olajat cserélni.)
Egyébként az anyagár még vállalható, de a munkadíj az meredek. Munkaidőben egy nap nem elég rá (állítólag).
Én még nem olvastam, hogy azt a láncot cserélni kellene.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Borg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12557 Dátum:
2018.02.19 hétfő, 21:04:20 »
Idézetet írta: steve78 - 2018.02.18 vasárnap, 18:20:08
10 év vagy 200000 km.
Köszi a választ, már csak azt nem értem, hogy vajon 80 ezernél miért cserélték vezérlést. Most van benne 215 ezer, és 80 ezernél volt először és eddig utoljára is.
De akkor ezek szerint még ráérek foglalkozni vele.
Naplózva
Mondeo 2.0 Tdci Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12558 Dátum:
2018.02.19 hétfő, 21:09:53 »
Idézetet írta: Borg - 2018.02.19 hétfő, 21:04:20
Köszi a választ, már csak azt nem értem, hogy vajon 80 ezernél miért cserélték vezérlést. Most van benne 215 ezer, és 80 ezernél volt először és eddig utoljára is.
De akkor ezek szerint még ráérek foglalkozni vele.
a szíjat 2.0 tdci esetében 200e vagy 10év után kell cserélni.Én nem hinném el azt a cserét 80nál.Az valami kamukázé.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12559 Dátum:
2018.02.20 kedd, 06:28:12 »
Üdv. Nagy szerviznél ezeken kívül vmit kell még cserélni:
- olajcserével kapcsolatos dolgok
- generátor szíj (hosszbordás) és feszítő görgői
- vezérmű szíj, görgőkkel, vizpumpával
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12560 Dátum:
2018.02.20 kedd, 09:22:16 »
Idézetet írta: sinci - 2018.02.20 kedd, 06:28:12
Üdv. Nagy szerviznél ezeken kívül vmit kell még cserélni:
- olajcserével kapcsolatos dolgok
- generátor szíj (hosszbordás) és feszítő görgői
- vezérmű szíj, görgőkkel, vizpumpával
- fékolaj ha nem volt az elmúlt 2 évben cserélve és ESP-s az autó, ha nem az akkor 3 év.
- hűtőfolyadék
- szervóolaj, olajszűrő tisztítása
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
semseyp
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12561 Dátum:
2018.02.20 kedd, 15:43:05 »
Sziasztok!
Pont most értem el én is a 200000-et az 1.8 TDCI -vel. Akkor ha jól olvastam ennél a motornál kell cserélni a láncot is.
A szerelőm mondta, kérdezzek rá a fórumon, hogy kell-e, mert ő úgy tudja nem igazán szokták azt cserélni.
Szóval összegezve,
kellene egy vezérlés szett lánccal
fékolaj
szervó olaj
hűtőfolyadék
Más egyéb?
Köszönöm!
Naplózva
Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12562 Dátum:
2018.02.20 kedd, 16:38:03 »
Idézetet írta: semseyp - 2018.02.20 kedd, 15:43:05
Sziasztok!
Pont most értem el én is a 200000-et az 1.8 TDCI -vel. Akkor ha jól olvastam ennél a motornál kell cserélni a láncot is.
A szerelőm mondta, kérdezzek rá a fórumon, hogy kell-e, mert ő úgy tudja nem igazán szokták azt cserélni.
Szóval összegezve,
kellene egy vezérlés szett lánccal
fékolaj
szervó olaj
hűtőfolyadék
Más egyéb?
Köszönöm!
KOTTA írta korábban, hogy a láncot is cserélni kell.Drágább is lesz ez miatt az anyag költség....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Qulligensz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12563 Dátum:
2018.02.20 kedd, 18:50:08 »
Sziasztok!
Minap nekem is elkezdett "ciceregni" a generátor/feszítőgörgő/hosszbordás szíj felől.Ha bemelegszik akkor kissé elhalkul,de folyamatosan jelen van ez a hang.Jelenleg kinn dolgozom Osztrákban a hegyekben és elég kemény hidegek voltak mostanság és nappal sincs 2-3 om foknál több.A kocsit heti egyszer beindítom ha tudok megyek is vele igaz csak rövid távokat 10-20km-t tudok.Kérdésem az lenne legfőképp a párom megnyugtatására hogy haza tudunk vele így menni majd tavasszal kb 650 km-t kellene vagy cseréltessen idekinn(remélem nem kerül erre sor).Otthon mindenképp esedékes lenne a vezérléssel együtt természetesen.
Köszönöm a válaszokat!!
Naplózva
Mk4 Mondeo Turnier 2.0 TDCI Titanium 08'
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12564 Dátum:
2018.02.20 kedd, 18:54:15 »
Idézetet írta: semseyp - 2018.02.20 kedd, 15:43:05
Sziasztok!
Pont most értem el én is a 200000-et az 1.8 TDCI -vel. Akkor ha jól olvastam ennél a motornál kell cserélni a láncot is.
A szerelőm mondta, kérdezzek rá a fórumon, hogy kell-e, mert ő úgy tudja nem igazán szokták azt cserélni.
Szóval összegezve,
kellene egy vezérlés szett lánccal
fékolaj
szervó olaj
hűtőfolyadék
Más egyéb?
Köszönöm!
Nem rég volt egyik FB-s csoportban egy 1.8, aminél 200-nál csak a szíjat cserélték, aztán nem sokkal később szakadt is a lánc
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12565 Dátum:
2018.02.20 kedd, 19:01:02 »
Idézetet írta: Qulligensz - 2018.02.20 kedd, 18:50:08
Sziasztok!
Minap nekem is elkezdett "ciceregni" a generátor/feszítőgörgő/hosszbordás szíj felől.Ha bemelegszik akkor kissé elhalkul,de folyamatosan jelen van ez a hang.Jelenleg kinn dolgozom Osztrákban a hegyekben és elég kemény hidegek voltak mostanság és nappal sincs 2-3 om foknál több.A kocsit heti egyszer beindítom ha tudok megyek is vele igaz csak rövid távokat 10-20km-t tudok.Kérdésem az lenne legfőképp a párom megnyugtatására hogy haza tudunk vele így menni majd tavasszal kb 650 km-t kellene vagy cseréltessen idekinn(remélem nem kerül erre sor).Otthon mindenképp esedékes lenne a vezérléssel együtt természetesen.
Köszönöm a válaszokat!!
a szabadonfutó cicereghet vagy valamelyik csapágy.Nyugodtan hazajöhetsz,hónapokat kibír valszeg... de azért látatlanban nehéz megítélni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Borg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12566 Dátum:
2018.02.20 kedd, 19:12:57 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.19 hétfő, 21:09:53
a szíjat 2.0 tdci esetében 200e vagy 10év után kell cserélni.Én nem hinném el azt a cserét 80nál.Az valami kamukázé.
Először nekem is gyanús volt, de végig egy helyen volt szervizelve Petrányinál(az összes bejegyzés az övéké a szervizkönyvben, meg utána az elektronikus szerviztörténetben is) szóval hihető a dolog. Csak nem logikus...
Ráadásul ha nem hiszem el, akkor most el kéne mennem sürgősen vezérlést cserélni, mivel most van benne 215e
Lehet fel kéne hívnom Fordékat..
«
Utoljára szerkesztve: 2018.02.20 kedd, 19:14:46 írta Borg
»
Naplózva
Mondeo 2.0 Tdci Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12567 Dátum:
2018.02.20 kedd, 19:37:39 »
Idézetet írta: Borg - 2018.02.20 kedd, 19:12:57
Először nekem is gyanús volt, de végig egy helyen volt szervizelve Petrányinál(az összes bejegyzés az övéké a szervizkönyvben, meg utána az elektronikus szerviztörténetben is) szóval hihető a dolog. Csak nem logikus...
Ráadásul ha nem hiszem el, akkor most el kéne mennem sürgősen vezérlést cserélni, mivel most van benne 215e
Lehet fel kéne hívnom Fordékat..
Pláne indokolatlan,ha egy szakszervíz tesz ilyesmit.Gondolom felvilágosították a gyári előírásról a tulajt ez ügyben...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cini
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 266
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12568 Dátum:
2018.02.25 vasárnap, 13:11:13 »
Segítséget szeretnék kérni. 2013 2000 163 le tdci mk4 automata 175 000 nél volt szervizelve mikor kell a következő? És mikor van a nagy szerviz?Pontosan mit takar és kb anyagilag mi lehet a vége?
Naplózva
1.8 TD 98. kombi 2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12569 Dátum:
2018.02.25 vasárnap, 13:15:25 »
Idézetet írta: cini - 2018.02.25 vasárnap, 13:11:13
Segítséget szeretnék kérni. 2013 2000 163 le tdci mk4 automata 175 000 nél volt szervizelve mikor kell a következő? És mikor van a nagy szerviz?Pontosan mit takar és kb anyagilag mi lehet a vége?
Gyári előírás szerint 20e km a csereperiódus. 200e-nél esedékes a vezérlés+vízpumpa csere.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12570 Dátum:
2018.02.25 vasárnap, 17:46:17 »
Idézetet írta: cini - 2018.02.25 vasárnap, 13:11:13
Segítséget szeretnék kérni. 2013 2000 163 le tdci mk4 automata 175 000 nél volt szervizelve mikor kell a következő? És mikor van a nagy szerviz?Pontosan mit takar és kb anyagilag mi lehet a vége?
Nagyszervíz: összeszűrő + olaj + hűtőközeg + Vezérlés + összesszíj az cirka 250 lesz, ha izzítókat is cseréltetsz, -illik- az még 50k. 200k km-nél esedékes.
Egyébként 20k km vagy 1 év szervízperdódus.
Én 10k km-ként cserélem a levegő + olajszűrőt + olajat magamnak és 20k km-ként márkaszervíz.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12571 Dátum:
2018.02.28 szerda, 13:54:09 »
Sziasztok,
Az elmúlt két nap, reggeli első indításkor kiírta a az autó az "engine preheating" feliratot, viszont az izzítás visszajelző ikon nem jelent meg. Ezzel kell kezdenem valamit? (kb 2 hónapja cserélve lettek az izzító gyertyák).
Convers+ -os az autóm és az elmúlt 3,5 évben kb 4-szer láttam felvillanni az izzítás visszajelző ikont. Ez normális, vagy minden hideg időben történő indításnál látszani kellene? (tavaly a -20 °C-ban egyszer se jelent meg).
Válaszokat, tapasztalatokat előre is köszönöm.
Üdv BL.
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12572 Dátum:
2018.02.28 szerda, 18:49:16 »
Idézetet írta: bakolaci - 2018.02.28 szerda, 13:54:09
Sziasztok,
Az elmúlt két nap, reggeli első indításkor kiírta a az autó az "engine preheating" feliratot, viszont az izzítás visszajelző ikon nem jelent meg. Ezzel kell kezdenem valamit? (kb 2 hónapja cserélve lettek az izzító gyertyák).
Convers+ -os az autóm és az elmúlt 3,5 évben kb 4-szer láttam felvillanni az izzítás visszajelző ikont. Ez normális, vagy minden hideg időben történő indításnál látszani kellene? (tavaly a -20 °C-ban egyszer se jelent meg).
Válaszokat, tapasztalatokat előre is köszönöm.
Üdv BL.
nincs vsszajelzése az izzításnak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12573 Dátum:
2018.02.28 szerda, 20:38:46 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.28 szerda, 18:49:16
nincs vsszajelzése az izzításnak.
Érdekes, az enyémen van.
Egyrészt gyújtás ráadásakor mindig megjelenik az izzítás ikonja, és ilyen hidegekben egy pár másodpercig tovább világít.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12574 Dátum:
2018.02.28 szerda, 20:50:08 »
Idézetet írta: Sakos - 2018.02.28 szerda, 20:38:46
Érdekes, az enyémen van.
Egyrészt gyújtás ráadásakor mindig megjelenik az izzítás ikonja, és ilyen hidegekben egy pár másodpercig tovább világít.
nem sok lehet a konkrét összefüggés.nagyjából 20-25másodpercet izzít.Még akkor is,amikor a malacfarka már nem ég.Nekem is ég gyujtáskor,és elalszik induláskor,Ellenben nekem van ledem,ami a teljes működési tartomány alatt ég.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12575 Dátum:
2018.02.28 szerda, 21:36:33 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.28 szerda, 20:50:08
nem sok lehet a konkrét összefüggés.nagyjából 20-25másodpercet izzít.Még akkor is,amikor a malacfarka már nem ég.Nekem is ég gyujtáskor,és elalszik induláskor,Ellenben nekem van ledem,ami a teljes működési tartomány alatt ég.
+1
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12576 Dátum:
2018.02.28 szerda, 23:30:07 »
S annak szerintetek mi értelme van, hogy míg a Siemens befecskendezős (QXBA) motorkódos autók - információim szerint - mindig izzítanak gyújtás ráadásakor, hogy mennyi ideig azt csak tőletek tudom (van, aki 5 mpet ír, van aki 25 mp-et), ugyanakkor a FL-es, már Delphis PUG motorok +5 fok felett nem izzítanak??
Predi (Power Ford) féle motorvezérlés frissítés ezen nem változtat (nem a tuningra gondolok, hanem a motorvezérlő frissítésére)?
Köszi!!!
Idézetet írta: alf® - 2018.02.28 szerda, 20:50:08
nem sok lehet a konkrét összefüggés.nagyjából 20-25másodpercet izzít.Még akkor is,amikor a malacfarka már nem ég.Nekem is ég gyujtáskor,és elalszik induláskor,Ellenben nekem van ledem,ami a teljes működési tartomány alatt ég.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12577 Dátum:
2018.03.01 csütörtök, 00:18:48 »
Idézetet írta: cini - 2018.02.25 vasárnap, 13:11:13
Segítséget szeretnék kérni. 2013 2000 163 le tdci mk4 automata 175 000 nél volt szervizelve mikor kell a következő? És mikor van a nagy szerviz?Pontosan mit takar és kb anyagilag mi lehet a vége?
Én AZBA motornál (140LE 2.0TDCI) vezérlés (szíj+görgők+hűtőközeg)+hosszbordás szíj cserére, éves karbantartásra (szűrők+olaj+átnézés), fékfolyadék cserére 170eFt körüli ajánlatot kaptam az ESS-től (alkatrész+munka). Ebből ~40eFt az éves szerviz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
lusti23
Vendég
ex-Fordos szerelő Pilisvörösvár
«
Új hozzászólás #12578 Dátum:
2018.03.01 csütörtök, 15:23:54 »
Sziasztok!
Aki tudja esetleg az alábbi autószerelő elérhetőségét Pilisvörösváron, az kérem írja meg:
Balla László, valamikor a Ford Solymárnál dolgozott, de már régóta maszek
BL-Autó Kft elvileg a vállalkozásának a neve, de a neten található 0630999... telefonszám nem az övé, más veszi fel és nem ismeri őt.
ARABIC írt itt róla korábban.
Köszi előre is!
Naplózva
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12579 Dátum:
2018.03.01 csütörtök, 15:26:39 »
Idézetet írta: bakolaci - 2018.02.28 szerda, 13:54:09
Sziasztok,
Az elmúlt két nap, reggeli első indításkor kiírta a az autó az "engine preheating" feliratot, viszont az izzítás visszajelző ikon nem jelent meg. Ezzel kell kezdenem valamit? (kb 2 hónapja cserélve lettek az izzító gyertyák).
Convers+ -os az autóm és az elmúlt 3,5 évben kb 4-szer láttam felvillanni az izzítás visszajelző ikont. Ez normális, vagy minden hideg időben történő indításnál látszani kellene? (tavaly a -20 °C-ban egyszer se jelent meg).
Válaszokat, tapasztalatokat előre is köszönöm.
Üdv BL.
HA neked nincs kikapcolva convers+on a bekapcsolasnal a fordos animacio akkor nem is latod az izzitos ikont, mert kb mire lejar az animacio addigra mar eltunik.
ha kikapcsolod az animaciot menubo akkor egy rovid ideig kell lasd ezekben a hidegekben.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12580 Dátum:
2018.03.01 csütörtök, 17:39:13 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.28 szerda, 18:49:16
nincs vsszajelzése az izzításnak.
De vaaan! Bakker ma reggel rám mosolygott! A hópihe mellett közvetlenül jobbra lakik, 3-4mp világított sárgán a malacfarok...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12581 Dátum:
2018.03.01 csütörtök, 17:46:50 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.03.01 csütörtök, 17:39:13
De vaaan! Bakker ma reggel rám mosolygott! A hópihe mellett közvetlenül jobbra lakik, 3-4mp világított sárgán a malacfarok...
kevés összefüggéssel a valós izzításhoz!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Joe_Purple
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12582 Dátum:
2018.03.01 csütörtök, 20:48:23 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.01 csütörtök, 17:46:50
kevés összefüggéssel a valós izzításhoz!
Sziasztok!
Tényleg nem sok összefüggés lehet, mert hétfőn reggel mínusz 20 fokban próbáltam beindítani a kocsit és akkor is csak kb. 5 másodpercet világított a sárga lámpácska, mint másik reggeli hideg indításkor. Csak most messze volt a pöc-röfftől. Bőven kellett legalább 15 másodperc tekerés az indítómotornak, mire elérte az alapjárati fordulatszámot, utána még legalább félperc mire stabilizálódott az alapjárat. A kérdés, hogy ilyenkor tényleg csak ennyi ideig megy az izzítás vagy csak visszajelző lámpa villágít ilyen rövid ideig? Érdemes ilyen minusz 20 fokban néhányszor izzítani mielőtt elkezdeném tekertetni az indító motorral, mint a régi dízeleknél?
Üdv,
Joe_P
Naplózva
Mondeo Mk4 Tit. 2.0 TDCI 163 le PS 2014
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12583 Dátum:
2018.03.01 csütörtök, 20:51:00 »
Idézetet írta: Joe_Purple - 2018.03.01 csütörtök, 20:48:23
Sziasztok!
Tényleg nem sok összefüggés lehet, mert hétfőn reggel mínusz 20 fokban próbáltam beindítani a kocsit és akkor is csak kb. 5 másodpercet világított a sárga lámpácska, mint másik reggeli hideg indításkor. Csak most messze volt a pöc-röfftől. Bőven kellett legalább 15 másodperc tekerés az indítómotornak, mire elérte az alapjárati fordulatszámot, utána még legalább félperc mire stabilizálódott az alapjárat. A kérdés, hogy ilyenkor tényleg csak ennyi ideig megy az izzítás vagy csak visszajelző lámpa villágít ilyen rövid ideig? Érdemes ilyen minusz 20 fokban néhányszor izzítani mielőtt elkezdeném tekertetni az indító motorral, mint a régi dízeleknél?
Üdv,
Joe_P
Jól működő izzítógyertyáknál ennek nem így kellene működnie. Lehet, hogy egy-két izzítód nem tökéletes.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Joe_Purple
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12584 Dátum:
2018.03.01 csütörtök, 21:14:51 »
Idézetet írta: steve78 - 2018.03.01 csütörtök, 20:51:00
Jól működő izzítógyertyáknál ennek nem így kellene működnie. Lehet, hogy egy-két izzítód nem tökéletes.
Köszi, az izzító gyertyák állapotát hogyan lehet kideríteni? Eddig mindig pöcc-röff volt a télben. Most állt három napot -10 és 20 fok között a hegyekben használat nélkül, utána így indult. Eddig nem gondoltam, hogy ez nem jó, mert a mellettem álló 1 éves Passat is hasonlóan indult. Én eddig a hazai gázolajat okoltam a problémáért
.
Naplózva
Mondeo Mk4 Tit. 2.0 TDCI 163 le PS 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12585 Dátum:
2018.03.01 csütörtök, 21:28:39 »
Idézetet írta: Joe_Purple - 2018.03.01 csütörtök, 20:48:23
Sziasztok!
Tényleg nem sok összefüggés lehet, mert hétfőn reggel mínusz 20 fokban próbáltam beindítani a kocsit és akkor is csak kb. 5 másodpercet világított a sárga lámpácska, mint másik reggeli hideg indításkor. Csak most messze volt a pöc-röfftől. Bőven kellett legalább 15 másodperc tekerés az indítómotornak, mire elérte az alapjárati fordulatszámot, utána még legalább félperc mire stabilizálódott az alapjárat. A kérdés, hogy ilyenkor tényleg csak ennyi ideig megy az izzítás vagy csak visszajelző lámpa villágít ilyen rövid ideig? Érdemes ilyen minusz 20 fokban néhányszor izzítani mielőtt elkezdeném tekertetni az indító motorral, mint a régi dízeleknél?
Üdv,
Joe_P
20 másodpercet izzít kb.Annyit érdemes várni az indítózással.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Joe_Purple
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12586 Dátum:
2018.03.01 csütörtök, 21:52:36 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.01 csütörtök, 21:28:39
20 másodpercet izzít kb.Annyit érdemes várni az indítózással.
Köszi, ez fontos infó. Legközelebb kivárom.
Naplózva
Mondeo Mk4 Tit. 2.0 TDCI 163 le PS 2014
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12587 Dátum:
2018.03.02 péntek, 06:55:20 »
Idézetet írta: Joe_Purple - 2018.03.01 csütörtök, 21:52:36
Köszi, ez fontos infó. Legközelebb kivárom.
Eleg mokasan csinalja, ha jol tudom mar ajtonyitasnal elkezd izzitani es inditas utan is megy, bar visszajelzes nincs. A normal gazolaj -20 korul mar nem a legjobb, ledermed, ilyenkor erdemes premiumot tankolni, azzal jobban indul.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12588 Dátum:
2018.03.02 péntek, 09:42:27 »
Nálam ajtónyitásnál biztos nincs izzítás (ez mondjuk Fl előtti QXBA), mert kedvesem múltkor bepattant reggel az autóba, beült, s egyből indítózott). Volt prüszkölés...
Idézetet írta: titta - 2018.03.02 péntek, 06:55:20
Eleg mokasan csinalja, ha jol tudom mar ajtonyitasnal elkezd izzitani es inditas utan is megy, bar visszajelzes nincs. A normal gazolaj -20 korul mar nem a legjobb, ledermed, ilyenkor erdemes premiumot tankolni, azzal jobban indul.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12589 Dátum:
2018.03.02 péntek, 09:43:22 »
Az izzítást kis füleléssel meg lehet állapítani. Ha 1-es fokozaton megy a befúvás, hallani, ahogy pörög a ventilátor. Ha gyújtásra teszed, egyrészt lehet egy halk kattanást hallani kb. 15 másodperc után (gondolom, az izzító relé), másrészt a ventilátor motornak változik a hangja a kattanás után. Gondolom, egy szivargyújtós feszültségmérőn is lehet látni, mikor izzít.
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12590 Dátum:
2018.03.02 péntek, 09:59:55 »
Idézetet írta: Relhist - 2018.03.01 csütörtök, 00:18:48
Én AZBA motornál (140LE 2.0TDCI) vezérlés (szíj+görgők+hűtőközeg)+hosszbordás szíj cserére, éves karbantartásra (szűrők+olaj+átnézés), fékfolyadék cserére 170eFt körüli ajánlatot kaptam az ESS-től (alkatrész+munka). Ebből ~40eFt az éves szerviz.
Hát nemtudom,nagyon olcsónak tűnik sztem.Abból kiindulva mennyi a szervizdij.
Ez valami akciós lehetett. / egyik ismert autójavitó cég,csak szijcserére összehozott egy 150-et/
persze én se oda vittem végül.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12591 Dátum:
2018.03.02 péntek, 10:36:37 »
Idézetet írta: wofer - 2018.03.02 péntek, 09:59:55
Hát nemtudom,nagyon olcsónak tűnik sztem.Abból kiindulva mennyi a szervizdij.
Ez valami akciós lehetett. / egyik ismert autójavitó cég,csak szijcserére összehozott egy 150-et/
persze én se oda vittem végül.
Ivanicsnál a vezérlés+vízpumpa+átvizsgálás+assistance került kb ennyibe a 2.2-re.
Nyílván az árnál az is számít, hogy milyen alkatrészeket raknak be.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12592 Dátum:
2018.03.02 péntek, 11:32:54 »
Idézetet írta: ReFi - 2018.03.01 csütörtök, 15:26:39
HA neked nincs kikapcolva convers+on a bekapcsolasnal a fordos animacio akkor nem is latod az izzitos ikont, mert kb mire lejar az animacio addigra mar eltunik.
ha kikapcsolod az animaciot menubo akkor egy rovid ideig kell lasd ezekben a hidegekben.
Szia,
Nincs kikapcsolva a kijelzőn a fordos animáció (nem is tudom, hogy kell kikapcsolni). Lehet, hogy azalatt az idő alatt tényleg lefut és azért nem találkozom a malacfarok ikonnal.
Üdv BL.
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12593 Dátum:
2018.03.02 péntek, 11:43:27 »
Idézetet írta: bakolaci - 2018.03.02 péntek, 11:32:54
Szia,
Nincs kikapcsolva a kijelzőn a fordos animáció (nem is tudom, hogy kell kikapcsolni). Lehet, hogy azalatt az idő alatt tényleg lefut és azért nem találkozom a malacfarok ikonnal.
Üdv BL.
Ha angol menud van akkor asszem HELP lesz ott ami mellol ki kell venni az X-et
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12594 Dátum:
2018.03.02 péntek, 14:02:06 »
Idézetet írta: wofer - 2018.03.02 péntek, 09:59:55
Hát nemtudom,nagyon olcsónak tűnik sztem.Abból kiindulva mennyi a szervizdij.
Ez valami akciós lehetett. / egyik ismert autójavitó cég,csak szijcserére összehozott egy 150-et/
persze én se oda vittem végül.
Passz. Számlával, alkatrésszel (elvileg gyári). Vízpumpa csere nincs benne.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12595 Dátum:
2018.03.02 péntek, 19:48:40 »
Idézetet írta: ReFi - 2018.03.02 péntek, 11:43:27
Ha angol menud van akkor asszem HELP lesz ott ami mellol ki kell venni az X-et
Ez már egy frissített Convers+ kijelző?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.03.02 péntek, 20:34:30 írta steve78
»
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12596 Dátum:
2018.03.02 péntek, 20:28:06 »
Idézetet írta: bakolaci - 2018.03.02 péntek, 11:32:54
Szia,
Nincs kikapcsolva a kijelzőn a fordos animáció (nem is tudom, hogy kell kikapcsolni). Lehet, hogy azalatt az idő alatt tényleg lefut és azért nem találkozom a malacfarok ikonnal.
Üdv BL.
Az animáció csak a szöveges előizzítás szöveget takarja el. A malacfarok ikon ott kell legyen már eleve a gyújtás ráadásakor.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12597 Dátum:
2018.03.02 péntek, 20:35:10 »
Idézetet írta: Sakos - 2018.03.02 péntek, 20:28:06
Az animáció csak a
szöveges előizzítás szöveget
takarja el. A malacfarok ikon ott kell legyen már eleve a gyújtás ráadásakor.
Ilyen van?
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12598 Dátum:
2018.03.02 péntek, 21:31:57 »
Idézetet írta: steve78 - 2018.03.02 péntek, 20:35:10
Ilyen van?
Igen van, csak soha nem látod. Mert mire befejezi a Convers az intrót már el is tűnik.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12599 Dátum:
2018.03.03 szombat, 09:17:42 »
Idézetet írta: ReFi - 2018.03.02 péntek, 11:43:27
Ha angol menud van akkor asszem HELP lesz ott ami mellol ki kell venni az X-et
Szia,
Igazad volt, köszi a segítséget. Kivettem az x-et és megjelent az izzitas ikon. Tényleg gyorsan befejezi a visszajelzést, az animáció jóval tovább tart.
Üdv BL.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.03.03 szombat, 09:59:15 írta bakolaci
»
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
Oldalak:
1
...
245
246
247
248
249
250
251
[
252
]
253
254
255
256
257
258
259
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ