Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:54:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 246 247 248 249 250 251 252 [253] 254 255 256 257 258 259 260 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263693 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #12600 Dátum: 2018.03.03 szombat, 10:59:12 »

Szia,

Igazad volt, köszi a segítséget. Kivettem az x-et és megjelent az izzitas ikon. Tényleg gyorsan befejezi a visszajelzést, az animáció jóval tovább tart.

Üdv BL.

nincsmit
Naplózva

ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #12601 Dátum: 2018.03.03 szombat, 10:59:56 »

Ez már egy frissített Convers+ kijelző?

igen, ilyesmi a felextrazott magyaritott menu
Naplózva

Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12602 Dátum: 2018.03.03 szombat, 11:34:42 »

Passz. Számlával, alkatrésszel (elvileg gyári). Vízpumpa csere nincs benne.
Tévedtem, van benne vízpumpa. Számla szerint:
Vezérmű szett vízpumpával bto 77eFt+25,5eFt munkadíj.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #12603 Dátum: 2018.03.03 szombat, 13:19:52 »

igen, ilyesmi a felextrazott magyaritott menu

És ezt még mindig csak powerford csinálja?
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12604 Dátum: 2018.03.03 szombat, 17:05:36 »

Szia,

Igazad volt, köszi a segítséget. Kivettem az x-et és megjelent az izzitas ikon. Tényleg gyorsan befejezi a visszajelzést, az animáció jóval tovább tart.

Üdv BL.
A tiédben nem ilyen az ikon? Ez látszik az animációtól függetlenül is.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
bakolaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #12605 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 15:59:25 »

A tiédben nem ilyen az ikon? Ez látszik az animációtól függetlenül is.

Szia,

Nekem is ilyen az animációs ikon, de mégsem jelenik meg az izzítás visszajelzés. Mint írtam az előzőekben, az elmúlt 3,5 évben kb 3-szor jelent meg. Most, hogy kikapcsoltam a "help" funkciók, minden indításnál látom a visszajelzést.

Üdv BL.
Naplózva

2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12606 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 21:46:24 »

Szia,

Nekem is ilyen az animációs ikon, de mégsem jelenik meg az izzítás visszajelzés. Mint írtam az előzőekben, az elmúlt 3,5 évben kb 3-szor jelent meg. Most, hogy kikapcsoltam a "help" funkciók, minden indításnál látom a visszajelzést.

Üdv BL.
Ezt nem értem. Gyújtás ráadásakor nincs ott lenn a malacfarok, ahogy a képen látható? Ha meg kikapcsolod az animációt, akkor meg ott van? Az ikonoknak nincs köze az animációhoz, csak a szöveges kiírásoknak.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
bakolaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #12607 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 22:51:24 »

Ezt nem értem. Gyújtás ráadásakor nincs ott lenn a malacfarok, ahogy a képen látható? Ha meg kikapcsolod az animációt, akkor meg ott van? Az ikonoknak nincs köze az animációhoz, csak a szöveges kiírásoknak.

Szia,
A logikát én sem értem, de így van, ahogy Te is leírtad. Ma többször is kipróbáltam, ha a help menü be van kapcsolva, akkor nincs malacfarok, ha kikapcsolom a help menüt, akkor pedig minden indításnál megjelenik.
Naplózva

2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
bajnokpityu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #12608 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 08:16:05 »

P0299:85-24
Kód: P0299 - Turbó/kompresszor kevés nyomás
További hibakódok:
 - A jel a megengedhető tartományon felül


P0299:00-2C===
Kód: P0299 - Turbó/kompresszor kevés nyomás
Állapot:
 - DTC folyamatban - a lekérdezés idején szakaszosan jelentkezik

Ugyanahhoz a km óraálláshoz bejegyezve. Pieburgra gyanakszom, szerintetek?
 
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #12609 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 18:22:05 »

Ezt nem értem. Gyújtás ráadásakor nincs ott lenn a malacfarok, ahogy a képen látható? Ha meg kikapcsolod az animációt, akkor meg ott van? Az ikonoknak nincs köze az animációhoz, csak a szöveges kiírásoknak.
Nekem úgy van help menüvel, hogy 2-3mp-ig látszanak az ikonok, aztán az animációnál nem, majd megint igen. Persze az animáció után már a malacfarok sehol sincs.





Help menü nélkül meg mindig látszik.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12610 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 19:37:55 »

Nekem úgy van help menüvel, hogy 2-3mp-ig látszanak az ikonok, aztán az animációnál nem, majd megint igen. Persze az animáció után már a malacfarok sehol sincs.



Help menü nélkül meg mindig látszik.
[img]http://www.kephost.com/images/2018/03/05/20180305_091733.md.jpg
a féklámpa hiba rendszerint kontakt az izzó érintkezőinél. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #12611 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 19:39:33 »

a féklámpa hiba rendszerint kontakt az izzó érintkezőinél. vigyor3
Köszi!
Ennek nincs baja, csak nem szereti a rendszer a ledet, de működik.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12612 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 19:39:42 »

P0299:85-24
Kód: P0299 - Turbó/kompresszor kevés nyomás
További hibakódok:
 - A jel a megengedhető tartományon felül


P0299:00-2C===
Kód: P0299 - Turbó/kompresszor kevés nyomás
Állapot:
 - DTC folyamatban - a lekérdezés idején szakaszosan jelentkezik

Ugyanahhoz a km óraálláshoz bejegyezve. Pieburgra gyanakszom, szerintetek?
 
egy lukas turbócső is okozhatja.érdemes lenne menet közben mérni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12613 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 19:40:31 »

Köszi!
Ennek nincs baja, csak nem szereti a rendszer a ledet, de működik.  vigyor3
nekem az agyamra menne.olyan ledet vegyél ami nem jelez hibát a canbus-on.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #12614 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 19:55:18 »

nekem az agyamra menne.olyan ledet vegyél ami nem jelez hibát a canbus-on.
Eltűnik pár másodperc alatt, szóval nem izgat.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
bajnokpityu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #12615 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 20:01:58 »

egy lukas turbócső is okozhatja.érdemes lenne menet közben mérni.

melyik paramétert? intake pressure, számitott nyomaték rendben van, és erős is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12616 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 20:12:21 »

melyik paramétert? intake pressure, számitott nyomaték rendben van, és erős is.
MAP
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12617 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 20:13:17 »

Eltűnik pár másodperc alatt, szóval nem izgat.
de minden gyujtásráadásakor bimbammol és kiírja.az már elég.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #12618 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 20:41:23 »

de minden gyujtásráadásakor bimbammol és kiírja.az már elég.... nyes
Ez nem bimbammol, mint pl. a nyitott csomagtér meg hasonlók.  vigyor3
Kiírja, addig nem nézek oda, aztán indulás.  nyes
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12619 Dátum: 2018.03.06 kedd, 17:10:48 »

Ez nem bimbammol, mint pl. a nyitott csomagtér meg hasonlók.  vigyor3
Kiírja, addig nem nézek oda, aztán indulás.  nyes
...magas az ingerküszöböd... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bajnokpityu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #12620 Dátum: 2018.03.06 kedd, 21:01:20 »

MAP

3 map nyomásérték van. gondolom az intake kell, a szivósoré. 23x kPa, tehát 1.3barral tölt padlón. Eléggé úgy tűnik, h oké.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12621 Dátum: 2018.03.06 kedd, 21:24:04 »

3 map nyomásérték van. gondolom az intake kell, a szivósoré. 23x kPa, tehát 1.3barral tölt padlón. Eléggé úgy tűnik, h oké.

Nem kevés az?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12622 Dátum: 2018.03.06 kedd, 21:31:53 »

3 map nyomásérték van. gondolom az intake kell, a szivósoré. 23x kPa, tehát 1.3barral tölt padlón. Eléggé úgy tűnik, h oké.
250 nek megkell lennie.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12623 Dátum: 2018.03.07 szerda, 11:05:43 »

Szerintem kb 1 hónapja nem tudtam fórumozni, de azért addig sem unatkoztam a kocsival. Igyekszem visszaolvasni ahogy lesz időm.
Addig is életemben először robbantam le és hagyott úgy kocsi, hogy vontatni kellett.

Röviden és tömören Budaörsre menet az M1-en valami tompa kopogás a kocsi alól. Nem volt semmi hiba üzenet, semmi változás a kocsi viselkedésében, tükörben nem látszott semmi. Gondoltam biztos valami jégtömb hullott csak le valahonnan. Aztán Dechatlonból induláskor éktelen csikorgással indult a kocsi, és elkezdett akadozni a szervo, még a parkolóban megálltam, ment minden görgő amit láttam, szíj forgott. Autópályát nem mertem bevállalni, az 1-esen elindultam Zsámbék felé és szép lassan jöttek a hibaüzenetek (töltés, ESP, minden világított, sárga felkiáltójel, engine nem világított), a kormányrásegítés is végleg elment. 4 Gyerekkel nem volt más választásom, szíj forgott mentem tovább, fűtést, világítást lekapcsoltam, az se fogyasszon ha nincs töltés. Aztán a motorhang is megváltozott, ugrált mint a bakkecske. Zsámbék után a műszerfal is meghalt, majd még kb 10 km és már fehér füstöt húztunk magunk után. Gyorsan leállítottam és akkor már lötyögött a szíj és szerintem az szorult be valahova és füstölt, mert leállítás után már nem volt semmi. Viszont aztán már be sem indult, gyújtás sem volt, úgyhogy vontatás. (egész izgalmas volt a szerpentines rész mindenféle rásegítés nélkül). Sötétbe tettem le a kocsit a szerelőnél, nem tudtam nagyon átnézni.
A legrosszabbra készültem, de tegnap reggel kezdte a szerelő és délben már hívott, hogy kész. A feszítőgörgő hullott szét (valószínű azt hallottam az M1-en) és még a szétmállott görgőn futott egy darabig a szíj. Úgyhogy úgy néz ki ez a probléma megoldódott, de amit nem értek, hogy ha diesel autóról beszélünk, akkor kb 20 km alatt hogy tud úgy meghalni, hogy be sem indul ha minden fogyasztót lekapcsoltam amit csak lehetett. Akksim jó. Miután leállítottam se kép se hang. Bő fél óra múlva mikor elkezdtek vontatni ment az elakadásjelző, de pár perc múlva az is elment. Nem értem.

Más…

A füstölésem továbbra is megvan, viszont a múlt heti hidegek hoztak érdekes fejleményeket. -5 fok alatt a kocsi úgy indult és ment hidegen, mint a nagykönyvben. Se füst, és mintha picit az alapjárat is magasabb lett volna és stabil. Lehet olyan hogy egyszerűen az a hőm. szenzor ad fals értéket ami felelős az izzítás vezérléséért és a hideg üzemű motorvezérlés aktiválásáért (ha van egyáltalán ilyen). Ma +3-ban megint füst…
Lehet tudni hogy melyik érzékelő adja ezt a jelet? Ahogy néztem a fojtószelepnél is van egy ilyen érzékelő meg talán a hengerfejben is. Lehet ezeket diaggal nézni? Mert ha mondjuk az van hogy egy éjszakai állás után 0 fokban valami mondjuk +6-ot mér akkor az gyanús…

Csak egy ötlet, de jó lenne a végére járni ennek is.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
bajnokpityu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #12624 Dátum: 2018.03.07 szerda, 12:26:17 »

250 nek megkell lennie.

Szelep cserélve, 260-ig megy. Kérdés, hogy ha gyárira, ill. pierburgra cseréltük, akkor tényleg újra kell kalibrálni computerrel? A kocsi jól megy, massziv padlózások alkalmával, hegynek fel se dobott hibát.
Naplózva
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #12625 Dátum: 2018.03.07 szerda, 12:30:34 »

Más…

A füstölésem továbbra is megvan,
sw update-nek nem lenne értelme?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12626 Dátum: 2018.03.07 szerda, 17:09:42 »

Szelep cserélve, 260-ig megy. Kérdés, hogy ha gyárira, ill. pierburgra cseréltük, akkor tényleg újra kell kalibrálni computerrel? A kocsi jól megy, massziv padlózások alkalmával, hegynek fel se dobott hibát.
nem kell kaibrálni semmit rajta.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12627 Dátum: 2018.03.07 szerda, 17:14:54 »

Szerintem kb 1 hónapja nem tudtam fórumozni, de azért addig sem unatkoztam a kocsival. Igyekszem visszaolvasni ahogy lesz időm.
Addig is életemben először robbantam le és hagyott úgy kocsi, hogy vontatni kellett.

Röviden és tömören Budaörsre menet az M1-en valami tompa kopogás a kocsi alól. Nem volt semmi hiba üzenet, semmi változás a kocsi viselkedésében, tükörben nem látszott semmi. Gondoltam biztos valami jégtömb hullott csak le valahonnan. Aztán Dechatlonból induláskor éktelen csikorgással indult a kocsi, és elkezdett akadozni a szervo, még a parkolóban megálltam, ment minden görgő amit láttam, szíj forgott. Autópályát nem mertem bevállalni, az 1-esen elindultam Zsámbék felé és szép lassan jöttek a hibaüzenetek (töltés, ESP, minden világított, sárga felkiáltójel, engine nem világított), a kormányrásegítés is végleg elment. 4 Gyerekkel nem volt más választásom, szíj forgott mentem tovább, fűtést, világítást lekapcsoltam, az se fogyasszon ha nincs töltés. Aztán a motorhang is megváltozott, ugrált mint a bakkecske. Zsámbék után a műszerfal is meghalt, majd még kb 10 km és már fehér füstöt húztunk magunk után. Gyorsan leállítottam és akkor már lötyögött a szíj és szerintem az szorult be valahova és füstölt, mert leállítás után már nem volt semmi. Viszont aztán már be sem indult, gyújtás sem volt, úgyhogy vontatás. (egész izgalmas volt a szerpentines rész mindenféle rásegítés nélkül). Sötétbe tettem le a kocsit a szerelőnél, nem tudtam nagyon átnézni.
A legrosszabbra készültem, de tegnap reggel kezdte a szerelő és délben már hívott, hogy kész. A feszítőgörgő hullott szét (valószínű azt hallottam az M1-en) és még a szétmállott görgőn futott egy darabig a szíj. Úgyhogy úgy néz ki ez a probléma megoldódott, de amit nem értek, hogy ha diesel autóról beszélünk, akkor kb 20 km alatt hogy tud úgy meghalni, hogy be sem indul ha minden fogyasztót lekapcsoltam amit csak lehetett. Akksim jó. Miután leállítottam se kép se hang. Bő fél óra múlva mikor elkezdtek vontatni ment az elakadásjelző, de pár perc múlva az is elment. Nem értem.

Más…

A füstölésem továbbra is megvan, viszont a múlt heti hidegek hoztak érdekes fejleményeket. -5 fok alatt a kocsi úgy indult és ment hidegen, mint a nagykönyvben. Se füst, és mintha picit az alapjárat is magasabb lett volna és stabil. Lehet olyan hogy egyszerűen az a hőm. szenzor ad fals értéket ami felelős az izzítás vezérléséért és a hideg üzemű motorvezérlés aktiválásáért (ha van egyáltalán ilyen). Ma +3-ban megint füst…
Lehet tudni hogy melyik érzékelő adja ezt a jelet? Ahogy néztem a fojtószelepnél is van egy ilyen érzékelő meg talán a hengerfejben is. Lehet ezeket diaggal nézni? Mert ha mondjuk az van hogy egy éjszakai állás után 0 fokban valami mondjuk +6-ot mér akkor az gyanús…

Csak egy ötlet, de jó lenne a végére járni ennek is.

a kocsi külső hőmérője a külső levegő hőmérsékletét méri.ezt jeleníti meg a műszerfalon.
A MAF-ban van egy belépő hűmérséklet érzékelő(talán IAT)
És a MAP-ban is van egy a cooler után szintén egy hőérzékelő.
Van még asszem egy hengerfej hőmérsélet érzékelő.
Ezeket azért lehet tesztelni,és diagolni. Bár mindnek van szerepe a vezérlésben,elég nehéz elcsípni egy ilyen hibát.Saját hibakódja van mindnek,ha rendellenesen üzemel.

Hidegen megemeli a rendszer az üzanyomást.Azért érezted kisimulva  a motor járását.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bajnokpityu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #12628 Dátum: 2018.03.07 szerda, 18:23:08 »

nem kell kaibrálni semmit rajta.

Köszönöm a megerősítést!  worship
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12629 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 08:44:41 »

sw update-nek nem lenne értelme?
Ezt annyira nem szeretném mert DPF körül már történtek dolgok
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12630 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 08:57:53 »

a kocsi külső hőmérője a külső levegő hőmérsékletét méri.ezt jeleníti meg a műszerfalon.
A MAF-ban van egy belépő hűmérséklet érzékelő(talán IAT)
És a MAP-ban is van egy a cooler után szintén egy hőérzékelő.
Van még asszem egy hengerfej hőmérsélet érzékelő.
Ezeket azért lehet tesztelni,és diagolni. Bár mindnek van szerepe a vezérlésben,elég nehéz elcsípni egy ilyen hibát.Saját hibakódja van mindnek,ha rendellenesen üzemel.

Hidegen megemeli a rendszer az üanyomást.Azért érezted kisimulva  a motor járását.

Ma reggel az összes hőmérsékletet tartalmazó PID-et betettem és hát indítózás előtt szórtak az értékek. Műszerfal talán 3 fokot mutatott de a PID-ek 2 és 9 fok közt szórtak úgy, hogy tegnap du 1/4 5-kor állítottam le a kocsit.
Aztán ahogy beindítottam a beszívott levegő hőm.-e (ami talán a legmagasabb volt 9 fok) szép lassan elindult lefelé egész 2 fokig. Közben persze füstölés és érezhetően nem egyenletes alapjárat.

Biztos volt már, de tudnátok adni egy alapjárati üa nyomást ilyen 1-2 fok körüli kinti hőmérséklethez? Megnézném az enyém mennyi amikor füstöl. Ahogy nézem nagy mínuszok már nem lesznek, nem fogok tudni hibamentes indítást diagolni.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12631 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 09:00:02 »



Röviden és tömören Budaörsre menet az M1-en valami tompa kopogás a kocsi alól. Nem volt semmi hiba üzenet, semmi változás a kocsi viselkedésében, tükörben nem látszott semmi. Gondoltam biztos valami jégtömb hullott csak le valahonnan. Aztán Dechatlonból induláskor éktelen csikorgással indult a kocsi, és elkezdett akadozni a szervo, még a parkolóban megálltam, ment minden görgő amit láttam, szíj forgott. Autópályát nem mertem bevállalni, az 1-esen elindultam Zsámbék felé és szép lassan jöttek a hibaüzenetek (töltés, ESP, minden világított, sárga felkiáltójel, engine nem világított), a kormányrásegítés is végleg elment. 4 Gyerekkel nem volt más választásom, szíj forgott mentem tovább, fűtést, világítást lekapcsoltam, az se fogyasszon ha nincs töltés. Aztán a motorhang is megváltozott, ugrált mint a bakkecske. Zsámbék után a műszerfal is meghalt, majd még kb 10 km és már fehér füstöt húztunk magunk után. Gyorsan leállítottam és akkor már lötyögött a szíj és szerintem az szorult be valahova és füstölt, mert leállítás után már nem volt semmi. Viszont aztán már be sem indult, gyújtás sem volt, úgyhogy vontatás. (egész izgalmas volt a szerpentines rész mindenféle rásegítés nélkül). Sötétbe tettem le a kocsit a szerelőnél, nem tudtam nagyon átnézni.
A legrosszabbra készültem, de tegnap reggel kezdte a szerelő és délben már hívott, hogy kész. A feszítőgörgő hullott szét (valószínű azt hallottam az M1-en) és még a szétmállott görgőn futott egy darabig a szíj. Úgyhogy úgy néz ki ez a probléma megoldódott, de amit nem értek, hogy ha diesel autóról beszélünk, akkor kb 20 km alatt hogy tud úgy meghalni, hogy be sem indul ha minden fogyasztót lekapcsoltam amit csak lehetett. Akksim jó. Miután leállítottam se kép se hang. Bő fél óra múlva mikor elkezdtek vontatni ment az elakadásjelző, de pár perc múlva az is elment. Nem értem.




Fater mk4-esén hullott szét a szíjfeszítő valamikor ősszel, ő hazajött vele Pécsről és még el is tudtam vinni a szervízbe, ott nem szorult meg a szíj, csak kicsit lobogott.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12632 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 09:01:01 »

Ezt annyira nem szeretném mert DPF körül már történtek dolgok

Szerintem a füstölés problémája ebből származik.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12633 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 09:53:54 »

Szerintem a füstölés problémája ebből származik.
esélyes, hiszen arra lett a rendszer felépítve-kitalálva...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kómi79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #12634 Dátum: 2018.03.11 vasárnap, 19:37:44 »

Üdv mindenkinek!
Köszönöm szépen a befogadást!
2017. áprilisától voltam boldog tulajdonosa egy 2013-as 2.0 TDCI S-Maxnak (UFWA motor kódú), míg 1 hete meg nem adta magát. falbav A motor 4-es hengerének hajtókar csapágya kiolvadt, roncsolva a főtengelyt és a hajtókart is, valamint kárt tett a hengerben is.
Tudna vki olyan gépműhelyt ajánlani, ahol már sikerrel újíttatott?
És ezt a kis csavart találtam a olajteknőben, tudja vki honnan származik?

...sajnos nem tudom a képet feltölteni, tud vki segíteni?
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.11 vasárnap, 19:52:30 írta Kómi79 » Naplózva
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #12635 Dátum: 2018.03.11 vasárnap, 20:37:42 »

Sziasztok!

P02E9 hibakódom van.
Előtte P02E2 volt, a korábbi tapasztalatok alapján a fojtószelepet behúzó Pierburgot cseréltem, meg a fojtószelepházat a benne lévő 2 szenzorral kitisztítottam (alig volt benne valami, csak a falon egy kis filmszerű fekete trutyi). A P02E2 eltűnt, de lett helyette a P02E9. Mi lehet a gond?
Az EGR lefalazva, ha ez számít valamit most.

(Adalék: a leállítás utáni fingás a vadi új Pierburggal sem szűnt meg. A hang közben kézzel megfogva egyik Pierburg sem rezeg, és úgy is tűnik, mintha a hang valahonnan a motortérben mélyebbről jönne, nem a szelepekből.)
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12636 Dátum: 2018.03.11 vasárnap, 22:10:17 »

Üdv mindenkinek!
Köszönöm szépen a befogadást!
2017. áprilisától voltam boldog tulajdonosa egy 2013-as 2.0 TDCI S-Maxnak (UFWA motor kódú), míg 1 hete meg nem adta magát. falbav A motor 4-es hengerének hajtókar csapágya kiolvadt, roncsolva a főtengelyt és a hajtókart is, valamint kárt tett a hengerben is.
Tudna vki olyan gépműhelyt ajánlani, ahol már sikerrel újíttatott?
És ezt a kis csavart találtam a olajteknőben, tudja vki honnan származik?

...sajnos nem tudom a képet feltölteni, tud vki segíteni?

csavar...
http://www.flickr.com  ide feltöltöd, a linket bemásolod a hsz-edbe.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #12637 Dátum: 2018.03.14 szerda, 10:38:19 »

Sziasztok!

Erre nincs senkinek ötlete?

Köszi!

Sziasztok!

P02E9 hibakódom van.
Előtte P02E2 volt, a korábbi tapasztalatok alapján a fojtószelepet behúzó Pierburgot cseréltem, meg a fojtószelepházat a benne lévő 2 szenzorral kitisztítottam (alig volt benne valami, csak a falon egy kis filmszerű fekete trutyi). A P02E2 eltűnt, de lett helyette a P02E9. Mi lehet a gond?
Az EGR lefalazva, ha ez számít valamit most.

(Adalék: a leállítás utáni fingás a vadi új Pierburggal sem szűnt meg. A hang közben kézzel megfogva egyik Pierburg sem rezeg, és úgy is tűnik, mintha a hang valahonnan a motortérben mélyebbről jönne, nem a szelepekből.)
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12638 Dátum: 2018.03.14 szerda, 14:03:03 »

Sziasztok!

Erre nincs senkinek ötlete?

Köszi!


a hiba a folytó szelep helyzetérzékelőjétől jön.tisztítsd meg a csatlakozást,és vedd le az akkusarut 2percre.Az egr dugó is okozhatja amúgy...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #12639 Dátum: 2018.03.14 szerda, 17:17:39 »

Köszönöm!
Az melyik szenzor lesz? Mert én 2 szenzort kiszedtem, kitakarítottam, kontaktsprével befújtam az elektromos csatlakozásaikat is. Az egyik egy hosszabb, a fojtószelepbe benyúló, szerintem az IAT, a másik meg csak egy kis műanyag pöcökszerű csővégecske szerű valami, de ha jól gondolom ez utóbbi sem a helyzetérzékelő.

Az EGR pedig 2017 augusztus óta van ledugózva, de ez a hiba csak mostanában jött elő.


a hiba a folytó szelep helyzetérzékelőjétől jön.tisztítsd meg a csatlakozást,és vedd le az akkusarut 2percre.Az egr dugó is okozhatja amúgy...

Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12640 Dátum: 2018.03.14 szerda, 17:37:25 »

Köszönöm!
Az melyik szenzor lesz? Mert én 2 szenzort kiszedtem, kitakarítottam, kontaktsprével befújtam az elektromos csatlakozásaikat is. Az egyik egy hosszabb, a fojtószelepbe benyúló, szerintem az IAT, a másik meg csak egy kis műanyag pöcökszerű csővégecske szerű valami, de ha jól gondolom ez utóbbi sem a helyzetérzékelő.

Az EGR pedig 2017 augusztus óta van ledugózva, de ez a hiba csak mostanában jött elő.


pedig ott a baj,amit babráltál.

https://www.obd-codes.com/p02e9
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #12641 Dátum: 2018.03.14 szerda, 17:49:29 »

pedig ott a baj,amit babráltál.

https://www.obd-codes.com/p02e9

Ezt olvastam, itt a DIAFPS szenzorra utalgat, amire én olyan Google találatokat kapok, mint a MAF szenzor, ami viszont nem itt, hanem a légszűrőház után van (az a lapos cucc, ami a kintről beszívott levegő tömegáramát méri). Amúgy ezt is kitakarítottam pár hete (spec. MAF szenzor tisztító sprével), de nem  változott semmi.

Amit említettél, a helyzetérzékelő, az hol található a fojtószelepházon?
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12642 Dátum: 2018.03.14 szerda, 17:52:18 »

Ezt olvastam, itt a DIAFPS szenzorra utalgat, amire én olyan Google találatokat kapok, mint a MAF szenzor, ami viszont nem itt, hanem a légszűrőház után van (az a lapos cucc, ami a kintről beszívott levegő tömegáramát méri). Amúgy ezt is kitakarítottam pár hete (spec. MAF szenzor tisztító sprével), de nem  változott semmi.

Amit említettél, a helyzetérzékelő, az hol található a fojtószelepházon?
figyu.Elmed nincs forscennel?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #12643 Dátum: 2018.03.14 szerda, 17:57:19 »

de van. programozni valamiért nem tudok vele, de diagolni (DTC olvasás, törlés, live diag stb.) megy. Mit nézzek?


figyu.Elmed nincs forscennel?
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12644 Dátum: 2018.03.14 szerda, 18:02:09 »

de van. programozni valamiért nem tudok vele, de diagolni (DTC olvasás, törlés, live diag stb.) megy. Mit nézzek?


keress a PCM ben a folytószelepre pideket,illetve a maf-ra.Olvass hibakódot amit a forscan kiír.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #12645 Dátum: 2018.03.14 szerda, 18:21:11 »

keress a PCM ben a folytószelepre pideket,illetve a maf-ra.Olvass hibakódot amit a forscan kiír.

OK, köszi, ránézek.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
nagyartur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #12646 Dátum: 2018.03.15 csütörtök, 18:10:38 »

Sziasztok! Kene egy kis segítség. 2.0 tdci 140 le (QXBA) mondeonk az utobbi időben rángat. Alapjárat darabos, remegős. Terhelésnél (mondjuk dombon felfelé) kis gáznál kb 2 ezres fordulat környékén is "bedadog", kicsit olyan mint benzinesnél az égéskimaradás, de másképp szépen megy.  Füstölni nem füstöl és szépen is húz, simán indul, ezért porlasztóra nem gyanakszom. Most van benne 175ezer km. Üzemanyagszűrő 30 ezrenként cserélve van. Most kapott friss olajat plusz szűrőket. Valakinek valami ötlet? Előre is köszönöm és kellemes hosszú hétvéget mindenkinek!
Naplózva
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #12647 Dátum: 2018.03.15 csütörtök, 22:26:04 »

Gázolajszűrő csere után rendesen le lett légtelenítve a rendszer?

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #12648 Dátum: 2018.03.16 péntek, 20:58:01 »

keress a PCM ben a folytószelepre pideket,illetve a maf-ra.Olvass hibakódot amit a forscan kiír.
Mielőtt nekiálltam volna diagolni, átnéztem a vezetékeket a fojtószelepház és a Pierburg környékén, és úgy tűnik megvan a ludas: az elülső - azaz a fojtószelepet állító - Pierburg egyik vezetéke sajnos pont a csatlakozó tövében el van szakadva. Szívás, mert így rátoldani sem tudok, le kellene vágnom a csatit, kiszedni belőle a kábelvég tüskét és ha lehet megmenteni (vagy szerezni egyet) és rákrimpelni a vezetékre, aztán toldás és vissza. Mivel szoptam már országosat off autón az ilyen kébelvégekkel, inkább most nem állnék neki. Nemsokára úgyis megyek az ESS Motorhoz más okból is, úgyhogy meghagyom nekik ezt a nemes feladatot.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12649 Dátum: 2018.03.16 péntek, 22:16:19 »

Mielőtt nekiálltam volna diagolni, átnéztem a vezetékeket a fojtószelepház és a Pierburg környékén, és úgy tűnik megvan a ludas: az elülső - azaz a fojtószelepet állító - Pierburg egyik vezetéke sajnos pont a csatlakozó tövében el van szakadva. Szívás, mert így rátoldani sem tudok, le kellene vágnom a csatit, kiszedni belőle a kábelvég tüskét és ha lehet megmenteni (vagy szerezni egyet) és rákrimpelni a vezetékre, aztán toldás és vissza. Mivel szoptam már országosat off autón az ilyen kébelvégekkel, inkább most nem állnék neki. Nemsokára úgyis megyek az ESS Motorhoz más okból is, úgyhogy meghagyom nekik ezt a nemes feladatot.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 246 247 248 249 250 251 252 [253] 254 255 256 257 258 259 260 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.