Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:56:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 247 248 249 250 251 252 253 [254] 255 256 257 258 259 260 261 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263700 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #12650 Dátum: 2018.03.17 szombat, 08:57:22 »

Mielőtt nekiálltam volna diagolni, átnéztem a vezetékeket a fojtószelepház és a Pierburg környékén, és úgy tűnik megvan a ludas: az elülső - azaz a fojtószelepet állító - Pierburg egyik vezetéke sajnos pont a csatlakozó tövében el van szakadva. Szívás, mert így rátoldani sem tudok, le kellene vágnom a csatit, kiszedni belőle a kábelvég tüskét és ha lehet megmenteni (vagy szerezni egyet) és rákrimpelni a vezetékre, aztán toldás és vissza. Mivel szoptam már országosat off autón az ilyen kébelvégekkel, inkább most nem állnék neki. Nemsokára úgyis megyek az ESS Motorhoz más okból is, úgyhogy meghagyom nekik ezt a nemes feladatot.

Mitől szakad el egy kábel egy rögzített helyen?

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12651 Dátum: 2018.03.17 szombat, 08:59:02 »

Mitől szakad el egy kábel egy rögzített helyen?

Bonca
mert éppen az környéke volt babrálva korábban
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #12652 Dátum: 2018.03.17 szombat, 11:30:32 »

Tervezett elavulás része.  taps  eplus2
 levele
 beka3

Mitől szakad el egy kábel egy rögzített helyen?

Bonca
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #12653 Dátum: 2018.03.17 szombat, 13:44:38 »

Sziasztok! Kompresszió méréssel foglalkozik e valaki Pesten?
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #12654 Dátum: 2018.03.17 szombat, 14:52:22 »

Mielőtt nekiálltam volna diagolni, átnéztem a vezetékeket a fojtószelepház és a Pierburg környékén, és úgy tűnik megvan a ludas: az elülső - azaz a fojtószelepet állító - Pierburg egyik vezetéke sajnos pont a csatlakozó tövében el van szakadva. Szívás, mert így rátoldani sem tudok, le kellene vágnom a csatit, kiszedni belőle a kábelvég tüskét és ha lehet megmenteni (vagy szerezni egyet) és rákrimpelni a vezetékre, aztán toldás és vissza. Mivel szoptam már országosat off autón az ilyen kébelvégekkel, inkább most nem állnék neki. Nemsokára úgyis megyek az ESS Motorhoz más okból is, úgyhogy meghagyom nekik ezt a nemes feladatot.
Nem vészes az ilyen javítás. Szedd ki a csatiból az érintkezőt és forraszd rá  a vezetéket így ha seales a vezeték a seal  is menthető( még a vágókonnektoros apró érintkezők is javíthatók házilag). Minden vezetéken lévő érintkező kiszedhető roncslás nélkül  kivétel  ha nem férsz hozzá vagy ha nem tudod hogy kell. A forrasztás meg jobb mint a gáztömör crimpelés.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #12655 Dátum: 2018.03.17 szombat, 16:51:27 »

Mikor mész hozzájuk?

Mielőtt nekiálltam volna diagolni, átnéztem a vezetékeket a fojtószelepház és a Pierburg környékén, és úgy tűnik megvan a ludas: az elülső - azaz a fojtószelepet állító - Pierburg egyik vezetéke sajnos pont a csatlakozó tövében el van szakadva. Szívás, mert így rátoldani sem tudok, le kellene vágnom a csatit, kiszedni belőle a kábelvég tüskét és ha lehet megmenteni (vagy szerezni egyet) és rákrimpelni a vezetékre, aztán toldás és vissza. Mivel szoptam már országosat off autón az ilyen kébelvégekkel, inkább most nem állnék neki. Nemsokára úgyis megyek az ESS Motorhoz más okból is, úgyhogy meghagyom nekik ezt a nemes feladatot.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kisherczeg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #12656 Dátum: 2018.03.18 vasárnap, 06:40:26 »

Sziasztok
Ma menet közben kiírta az autó hogy “motorstörung” azaz motor hiba,
Motorleállás. /német autó/A kijelzőn egy nagy motor jel,de nem volt változás a motor teljesítményébe. Erővesztés nélkül haladt tovább.Naná rám hozta a frászt!!
 Megálltam a parkolóba, hogy megnézzem mi történik, de semmi. 2 perc mulva a hibaüzenet is eltűnt kijelzőről .Hétfőn viszem szervizbe hátha ki olvasnak valamit. Szerintetek mi lesz a gond??
Autó:2009 2.2 diesel mondi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12657 Dátum: 2018.03.18 vasárnap, 09:19:56 »

Sziasztok
Ma menet közben kiírta az autó hogy “motorstörung” azaz motor hiba,
Motorleállás. /német autó/A kijelzőn egy nagy motor jel,de nem volt változás a motor teljesítményébe. Erővesztés nélkül haladt tovább.Naná rám hozta a frászt!!
 Megálltam a parkolóba, hogy megnézzem mi történik, de semmi. 2 perc mulva a hibaüzenet is eltűnt kijelzőről .Hétfőn viszem szervizbe hátha ki olvasnak valamit. Szerintetek mi lesz a gond??
Autó:2009 2.2 diesel mondi

a diagnosztika fogja megmondani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SanyiMondeo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #12658 Dátum: 2018.03.18 vasárnap, 11:22:52 »

Sziasztok!
Két éve használok egy 1.8TDCI (QYBA) autót. Az alábbi problémára keresem a választ:
Meleg motor hőmérsékletnél sem mutat 45 foknál többet a digitális vízhőmérő. Meleg motor leállítása után újra beindítva
felmegy 60-65 fokra, de utána vissza is hűl. Hideg motor indításakor, amikor pl. +8 fok van akkor -5 fokosnak mutatja a vízhőmérsékletet.
Termosztát volt cserélve. Az egyik szerelő vízhőfok jeladó hibára gondolt?
Egyébként az autó alapjárata rendben, nem nőtt meg a fogyasztás, hidegben is rendben indul, utastér fűtése is tökéletes gyorsan bemelegszik.
 
Naplózva

Ford Mondeo, Ghia, 1.8 Tdci, 125LE, 6 Sebesség, 4 Ajtó, 2008 Év.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12659 Dátum: 2018.03.18 vasárnap, 12:09:21 »

Sziasztok!
Két éve használok egy 1.8TDCI (QYBA) autót. Az alábbi problémára keresem a választ:
Meleg motor hőmérsékletnél sem mutat 45 foknál többet a digitális vízhőmérő. Meleg motor leállítása után újra beindítva
felmegy 60-65 fokra, de utána vissza is hűl. Hideg motor indításakor, amikor pl. +8 fok van akkor -5 fokosnak mutatja a vízhőmérsékletet.
Termosztát volt cserélve. Az egyik szerelő vízhőfok jeladó hibára gondolt?
Egyébként az autó alapjárata rendben, nem nőtt meg a fogyasztás, hidegben is rendben indul, utastér fűtése is tökéletes gyorsan bemelegszik.
 
A hengerfej hőmérsékletét méri.Az viszont lehetetlen, hogy mínuszba menne,ugyanis 40 fokig nem mér semmit.
Biztosan jó értéken nézel?
Lépj be  a teszt üzemmódba.
gyujtás nélkül a kormányon ok gomb nyomva tart,majd gyujtás és addig amíg a műszerek kilengenek tart.Aztán lépkedsz a le fel az értékek között.Ott lesz a hf hőfok is.
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.18 vasárnap, 12:11:05 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SanyiMondeo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #12660 Dátum: 2018.03.18 vasárnap, 12:29:51 »

A hengerfej hőmérsékletét méri.Az viszont lehetetlen, hogy mínuszba menne,ugyanis 40 fokig nem mér semmit.
Biztosan jó értéken nézel?
Lépj be  a teszt üzemmódba.
gyujtás nélkül a kormányon ok gomb nyomva tart,majd gyujtás és addig amíg a műszerek kilengenek tart.Aztán lépkedsz a le fel az értékek között.Ott lesz a hf hőfok is.

Convers műszerfalam van, ami magyarosítva van, így digitálisan írja ki a mínusz fokot. Természetesen tudom hogy a manuális
hőmérő kb. 60 fokig nem mozdul ki.
Naplózva

Ford Mondeo, Ghia, 1.8 Tdci, 125LE, 6 Sebesség, 4 Ajtó, 2008 Év.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12661 Dátum: 2018.03.18 vasárnap, 15:10:36 »

Convers műszerfalam van, ami magyarosítva van, így digitálisan írja ki a mínusz fokot. Természetesen tudom hogy a manuális
hőmérő kb. 60 fokig nem mozdul ki.
.én a műszertesztet mondom, hogy 40fokig 2csíkot jelez.De neked mit mutat a műszertesztben?
illetve diaggal lehetne összahasonlító mérést csinálni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #12662 Dátum: 2018.03.18 vasárnap, 17:06:26 »

Mikor mész hozzájuk?

március 26. 12:30
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #12663 Dátum: 2018.03.18 vasárnap, 17:10:49 »

Mitől szakad el egy kábel egy rögzített helyen?

Bonca
Ahogy alf is írja, sokszor volt mostanában babrálva, az elmúlt 8-10 hónapban vagy 3-4 alkalommal cserélgettem azt a Pierburg szelepet (korábban is volt már egyszer cserélve, aztán múlt májusban a régi végleg bekrepált, újakat vettem. Az új bírta 3-4 hónapig, úgyhogy akkor megint csere, aztán amikor pár hónapja előjött egy hiba, akkor megint csere, legutóbb pedig egy hete fojtószeleptisztításhoz ismét le lett szedve). Szóval annak ellenére, hogy ez kifejezetten könnyen bontható elég sokszor le-fel lett húzgálva.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #12664 Dátum: 2018.03.18 vasárnap, 17:22:24 »

Nem vészes az ilyen javítás. Szedd ki a csatiból az érintkezőt és forraszd rá  a vezetéket így ha seales a vezeték a seal  is menthető( még a vágókonnektoros apró érintkezők is javíthatók házilag). Minden vezetéken lévő érintkező kiszedhető roncslás nélkül  kivétel  ha nem férsz hozzá vagy ha nem tudod hogy kell. A forrasztás meg jobb mint a gáztömör crimpelés.
Elég rossz a kézügyességem, de persze ha az életem múlna rajta, megcsinálnám. Meg ha már úgyis megyek a szervizbe, akkor egyben ezt is le tudom - csak ezért mondjuk nem vinném el.
Azért sem szeretném én nagy kedvvel megbontani, mert több másik kábellel együtt vannak ezek a vezetékek egy kábelvezetőben, és max 3-4 cm-re jön ki ebből és rögtön ott a csatlakozó. Vagyis meg kellene vágnom a kábelvezetőt, hogy elegendő hosszú vezetékhez férjek hozzá a javításhoz. A két vezeték közül a másik még nem szakadt, így ott helyben kellene szétszednem a stekkert, úgy már nem biztos, hogy olyan könnyű lepattinatni a felső részét, majd hátrafelé valahogy kiszenvedni a tüskét. És még akkor jönne az, hogy elég nagy-e a luk a stekkerben ahhoz, hogy a forrasztással együtt is visszamenjen a helyére, vagy ha úgy már túl vastag (sajnos jártam már így off autónál) - a gyári krimpelést valahogy le kell fejtsem és újrakrimpeljem a vezetékre. Ha közben sérül a tüske, akkor meg vakarhatom a fejem, hogy keresek bontottan kábelt/tüskét, vagy veszek a Fordnál (van egy fogadásom, hogy már a kérdést sem értenék meg 10-ből 8 szakszervizben).
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #12665 Dátum: 2018.03.18 vasárnap, 18:42:15 »

Írtam egy Pm-et!

március 26. 12:30
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Kómi79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #12666 Dátum: 2018.03.19 hétfő, 08:35:58 »

Üdv mindenkinek!
Köszönöm szépen a befogadást!
2017. áprilisától voltam boldog tulajdonosa egy 2013-as 2.0 TDCI S-Maxnak (UFWA motor kódú), míg 1 hete meg nem adta magát. falbav A motor 4-es hengerének hajtókar csapágya kiolvadt, roncsolva a főtengelyt és a hajtókart is, valamint kárt tett a hengerben is.
Tudna vki olyan gépműhelyt ajánlani, ahol már sikerrel újíttatott?
Vagy fűzött, félmotort, EURO5-öst eladót?
És ezt a kis csavart találtam a olajteknőben, tudja vki honnan származik?
csavar...
http://www.flickr.com  ide feltöltöd, a linket bemásolod a hsz-edbe.


Köszi!
Szóval erről a csavarról van szó.
https://ibb.co/dmj0Hx
https://www.flickr.com/photos/163509838@N08/26022052307/in/dateposted-public/
https://www.flickr.com/photos/163509838@N08/39084921590/in/dateposted-public/
https://www.flickr.com/photos/163509838@N08/40186433024/in/dateposted-public/
Ha vki tud róla infót, ne tartsa magában!  smile
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.19 hétfő, 09:08:46 írta Kómi79 » Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12667 Dátum: 2018.03.19 hétfő, 10:34:09 »

Csak elvi kérdés, mert biztos semmi köze hidegindulásos füstölésemhez, de mióta elhoztam megint  falbav a szerelőtől nem füstöl Lips Sealed

Két hete vasárnap a feszítőgörgő miatt rohadtam le, majd rá 3 napra mint kiderült a klímakompresszor szíjtárcsája hullott darabokra. Széttépve a 6 nappal korábban felrakott vadi új szíjat és szétcseszve a pár hónapja cserélt klímakuplungot. A kompresszornak semmi baja nem volt, csak az öntvény része hullott darabokra, ami tartotta a szíjtárcsát. Valószínű, hogy a széthullo feszítőgörgő adott egy rendeset a kompresszor tárcsájának és ennyit bírt még. Probléma megoldva, vadi új Hella kompresszor került a helyére, mert árban nem sokkal jött ki többre, mint a lutri használt. De nem is ez a lényeg. Mikor vitte klímáshoz a kocsit a szerelő, irdatlanul elkezdett dőlni a résolajcsoveknél a GO. Hazaért, kicserélte az O gyűrűt. Azóta két hidegindításon vagyok túl, de ki sem merem mondani, hogy nem füstölt egy cseppet sem Lips Sealed. Olvastam pont most volt téma a III-as TDCi-knél, hogy ott levegősödik vissza. Létezhet ez? Hogy résolajcsőnél levegősödik vissza? Amikor a levegősödéssel küzdöttem ott nem volt semmi levegő Huh?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12668 Dátum: 2018.03.19 hétfő, 11:06:13 »

Csak elvi kérdés, mert biztos semmi köze hidegindulásos füstölésemhez, de mióta elhoztam megint  falbav a szerelőtől nem füstöl Lips Sealed

Két hete vasárnap a feszítőgörgő miatt rohadtam le, majd rá 3 napra mint kiderült a klímakompresszor szíjtárcsája hullott darabokra. Széttépve a 6 nappal korábban felrakott vadi új szíjat és szétcseszve a pár hónapja cserélt klímakuplungot. A kompresszornak semmi baja nem volt, csak az öntvény része hullott darabokra, ami tartotta a szíjtárcsát. Valószínű, hogy a széthullo feszítőgörgő adott egy rendeset a kompresszor tárcsájának és ennyit bírt még. Probléma megoldva, vadi új Hella kompresszor került a helyére, mert árban nem sokkal jött ki többre, mint a lutri használt. De nem is ez a lényeg. Mikor vitte klímáshoz a kocsit a szerelő, irdatlanul elkezdett dőlni a résolajcsoveknél a GO. Hazaért, kicserélte az O gyűrűt. Azóta két hidegindításon vagyok túl, de ki sem merem mondani, hogy nem füstölt egy cseppet sem Lips Sealed. Olvastam pont most volt téma a III-as TDCi-knél, hogy ott levegősödik vissza. Létezhet ez? Hogy résolajcsőnél levegősödik vissza? Amikor a levegősödéssel küzdöttem ott nem volt semmi levegő Huh?
Ha a résolajcsőnél levegősödik, attól szerintem nem fog füstölni. Az enyémen már 2x volt folyás a résolajcső-porlasztó találkozásnál (+1x az MK3-nál), állt a gázolaj a 4-es majd 1-es hengernél a szelepfedélen. Egyszer sem füstölt, nem volt indulás baja.
Ellenben szerintem az enyém is levegősödik, méghozzá ott, ahol a motor elején a tankról/szűrőről jövő csövek csatlakoznak a szivattyúra menő átlátszó csövekhez. Az ott alacsony nyomású szakasz, a szivattyú szívja a naftát, így ott nem jön ki a go, hanem a levegő megy be. Az enyémen ez akkor válik súlyossá, ha hegyre megyek vele (pl. felmegyek 1700m-re) és ott leállítom pár napig. Az első indításnál annyira levegős, hogy el sem indul, aztán meg füstöl 5-10mp-ig. Később már rendben van.
Lehet, hogy teljesen hülyeség, amit írok, de máshogy nem tudom összerakni a dolgot. Néztem itthon egy hét állás után és látszottak apró buborékok a szivattyúra menő átlátszó csőben indítás előtt/után egy rövid ideig. Ettől független rendesen indult. 
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12669 Dátum: 2018.03.19 hétfő, 11:27:26 »

Ha a résolajcsőnél levegősödik, attól szerintem nem fog füstölni. Az enyémen már 2x volt folyás a résolajcső-porlasztó találkozásnál (+1x az MK3-nál), állt a gázolaj a 4-es majd 1-es hengernél a szelepfedélen. Egyszer sem füstölt, nem volt indulás baja.
Ellenben szerintem az enyém is levegősödik, méghozzá ott, ahol a motor elején a tankról/szűrőről jövő csövek csatlakoznak a szivattyúra menő átlátszó csövekhez. Az ott alacsony nyomású szakasz, a szivattyú szívja a naftát, így ott nem jön ki a go, hanem a levegő megy be. Az enyémen ez akkor válik súlyossá, ha hegyre megyek vele (pl. felmegyek 1700m-re) és ott leállítom pár napig. Az első indításnál annyira levegős, hogy el sem indul, aztán meg füstöl 5-10mp-ig. Később már rendben van.
Lehet, hogy teljesen hülyeség, amit írok, de máshogy nem tudom összerakni a dolgot. Néztem itthon egy hét állás után és látszottak apró buborékok a szivattyúra menő átlátszó csőben indítás előtt/után egy rövid ideig. Ettől független rendesen indult. 

Akkor szerintem érdemes lenne levenni a szűrő fedelét és igazítani a gumitömítésen. Mikor nekem levegős volt akkor cseréltem szűrőt, és mikor kivettem a régi tömítést, látszott hogy meg volt csavarodva a helyén. Szerintem csak ennyi baja volt. Lehet amikor cserélték nem kenték be GO-val és ahogy tekerték rá megcsavarodott a helyén. A csere óta nulla bubi van a csőben.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12670 Dátum: 2018.03.19 hétfő, 15:59:17 »

Akkor szerintem érdemes lenne levenni a szűrő fedelét és igazítani a gumitömítésen. Mikor nekem levegős volt akkor cseréltem szűrőt, és mikor kivettem a régi tömítést, látszott hogy meg volt csavarodva a helyén. Szerintem csak ennyi baja volt. Lehet amikor cserélték nem kenték be GO-val és ahogy tekerték rá megcsavarodott a helyén. A csere óta nulla bubi van a csőben.
Kösz a tippet.
A résolajcsővel együtt gázolajszűrőt is cseréltek, úgyhogy csak remélni tudom, hogy jól rakták vissza.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12671 Dátum: 2018.03.19 hétfő, 17:33:55 »

Csak elvi kérdés, mert biztos semmi köze hidegindulásos füstölésemhez, de mióta elhoztam megint  falbav a szerelőtől nem füstöl Lips Sealed

Két hete vasárnap a feszítőgörgő miatt rohadtam le, majd rá 3 napra mint kiderült a klímakompresszor szíjtárcsája hullott darabokra. Széttépve a 6 nappal korábban felrakott vadi új szíjat és szétcseszve a pár hónapja cserélt klímakuplungot. A kompresszornak semmi baja nem volt, csak az öntvény része hullott darabokra, ami tartotta a szíjtárcsát. Valószínű, hogy a széthullo feszítőgörgő adott egy rendeset a kompresszor tárcsájának és ennyit bírt még. Probléma megoldva, vadi új Hella kompresszor került a helyére, mert árban nem sokkal jött ki többre, mint a lutri használt. De nem is ez a lényeg. Mikor vitte klímáshoz a kocsit a szerelő, irdatlanul elkezdett dőlni a résolajcsoveknél a GO. Hazaért, kicserélte az O gyűrűt. Azóta két hidegindításon vagyok túl, de ki sem merem mondani, hogy nem füstölt egy cseppet sem Lips Sealed. Olvastam pont most volt téma a III-as TDCi-knél, hogy ott levegősödik vissza. Létezhet ez? Hogy résolajcsőnél levegősödik vissza? Amikor a levegősödéssel küzdöttem ott nem volt semmi levegő Huh?
ott vissza tud levegősödni és folyamatosan.Rosszabb esetben olyan mértékű levegő kerül be, hogy le is áll a motor.Simán az szivat téged.De ezt már korábban kizártad,bár ha nem szivárog,nehéz észrevenni...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #12672 Dátum: 2018.03.19 hétfő, 18:46:10 »

(van egy fogadásom, hogy már a kérdést sem értenék meg 10-ből 8 szakszervizben).
Háááát ez pedig komoly probléma.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12673 Dátum: 2018.03.20 kedd, 08:46:28 »

ott vissza tud levegősödni és folyamatosan.Rosszabb esetben olyan mértékű levegő kerül be, hogy le is áll a motor.Simán az szivat téged.De ezt már korábban kizártad,bár ha nem szivárog,nehéz észrevenni...
Megnyugodtam, csodák nincsenek. Tegnap melóból hazainduláskor füstölt. zavart2
Ma reggel -1 fokban viszont megint tökéletesen indult.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #12674 Dátum: 2018.03.20 kedd, 16:57:37 »

Háááát ez pedig komoly probléma.
Ez már eléggé offtopic, de kikívánkozik belőlem, ha szóba került.
Az off autómat szereltem pár hónapja (Renault), utólag tettem bele gyárival megegyező külső hőmérőt. A jobb tükörbe kellett beletenni, majd onnan a kábelt levinni az ajtócsatlakozóba, gyárilag odáig minden kábelezés elő volt készítve a benti kijelzőig. Csak tüske kellett volna nekem az ajtócsati stekkerébe. Leírás és fénykép alapján sem tudták 3 szakszervizben sem, hogy mire van szükségem, alvázszám alapján sem. Több napnyi fórumozás után szereztem gyári szerelési kézikönyvből pontos Renault cikkszámot, 20 percig (!) pötyögött az ember a gyári rendszerben, mire ez alapján sikerült beazonosítania, hogy miről beszélek. Megrendelték, majd egy hét múlva, amikor megjött kiderült, hogy az emberünk egy utód-cikkszámot rendelt meg és a tüske rossz, bár mint utólag kiderült a programja pontosan mutatta ennek a méretét és már ott látszott, hogy az 2.5mm-es nem pedig 1.5mm-es, ami nekem kell (az olvasott információk értelmezése ezek szerint nem alapkövetelmény egy szervizben). A végén az egyik melós volt olyan jófej és ajánlotta, hogy a Ripca.hu-n nézzem meg és ott vettem olyat, ami méretben jó (nem tökéletes, nem gyári kialakítású, drága is, de a célnak épp megfelel).
Elnézést a nem a topikhoz tartozó ömlengésért, de nekem - gyártótól függetlenül - egyre inkább úgy tűnik, hogy a szakszervizek csak az olajcseréhez, meg a semmit nem érő 32 pontos átvizsgáláshoz értenek, amiért 120 ezret elkérnek 10 ezer km-enként.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #12675 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 16:37:04 »

Sziasztok!

Ez a fütyülő hang normális? https://www.youtube.com/watch?v=xrfcnfotQpw

Munkatársam mondeoja csinálja, inkább csak hidegben hallani.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12676 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 17:06:17 »

Sziasztok!

Ez a fütyülő hang normális? https://www.youtube.com/watch?v=xrfcnfotQpw

Munkatársam mondeoja csinálja, inkább csak hidegben hallani.
nem igazán.Turbónyomást kellene mérni,meg a tengely lógását kellene csekkolni a turbónál.Illetve a lapátok kopását,a házba beleérést...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #12677 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 17:10:28 »

nem igazán.Turbónyomást kellene mérni,meg a tengely lógását kellene csekkolni a turbónál.Illetve a lapátok kopását,a házba beleérést...

Mindent leellenőriztek. Nincs kotyogás, házba nem ér bele.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12678 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 18:41:56 »

Mindent leellenőriztek. Nincs kotyogás, házba nem ér bele.
akkor az is lehet, hogy csapágyhang.lekell a szíjat dobni és úgy kipróbálni,ha megszűnik a hang,lehet is keresni a hibás csapágyat.
Hozzáteszem, ha a vezérléstől jön a hang akkor azt nehéz lesz diagnosztizálni,hacsak nem azt nem nehéz kideríteni,hogy melyik irányból jön a hang.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #12679 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 18:44:06 »

akkor az is lehet, hogy csapágyhang.lekell a szíjat dobni és úgy kipróbálni,ha megszűnik a hang,lehet is keresni a hibás csapágyat.
Hozzáteszem, ha a vezérléstől jön a hang akkor azt nehéz lesz diagnosztizálni,hacsak nem azt nem nehéz kideríteni,hogy melyik irányból jön a hang.

Turbóból jön, az tuti
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12680 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 18:47:54 »

Turbóból jön, az tuti
A nyomás ha megvan a 2,5bar akkor az így fog megdögleni.A füst felöli oldalt is lehet ellenőrizni, hogy beleér-e a lapát a házba,csak ahhoz lekell szerelni a katalizátort a leömlőről.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12681 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 19:28:58 »

Sziasztok!

Ez a fütyülő hang normális? https://www.youtube.com/watch?v=xrfcnfotQpw

Munkatársam mondeoja csinálja, inkább csak hidegben hallani.

A kipufogód nem lukas?

Vagy valahol a levegő rendszer?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #12682 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 20:06:50 »

A kipufogód nem lukas?

Vagy valahol a levegő rendszer?

Nem sajnos. Munkatársamé a kocsi. De az én Mk3-am is ilyen hangot ad.
Akkor valószínű középrész felújítás lesz belőle?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #12683 Dátum: 2018.03.23 péntek, 14:44:59 »

Helló, helló!


1./ Predi betette a Convers+-ba azt a funkciót, hogy pontosan látom, hány fokos a hűfővíz. Nos, nekem kinti 9 fokban 73 fokig ment fel, ott megállt. Volt benne autópálya emelkedő és városok közöttji 80-90, utána pedig kertesházasutcás csorgás. Ez így rendben van? Majd mikor kint 40 fok lesz, akkor megy fel 80-90 fokra vagy a termosztátom nem tökéletes? Láttam, h volt mér téma az S-max/Galaxy topicban, de ott végül aki cserélt termosztátot, nem tudom, h mit ért el.

2./ Ugyancsak a Convers upgrade miatt látom a töltést, amely használat közben 14.3 - 14.5, ami gondolom teljesen jó. Viszont amikor indítózom, s elindul a motor, úgy 4-5 másodpercig a töltés csak 11.3-11.5, utána kezd szépen felkúszni, s úgy 10-15 mp után lesz 14.3-14.4.  Ez azért van, mert bekapcsolja az izzítókat indítás után is, vagy akksi már nem tökéletes?

Köszi!!!!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12684 Dátum: 2018.03.23 péntek, 16:16:46 »

Helló, helló!


1./ Predi betette a Convers+-ba azt a funkciót, hogy pontosan látom, hány fokos a hűfővíz. Nos, nekem kinti 9 fokban 73 fokig ment fel, ott megállt. Volt benne autópálya emelkedő és városok közöttji 80-90, utána pedig kertesházasutcás csorgás. Ez így rendben van? Majd mikor kint 40 fok lesz, akkor megy fel 80-90 fokra vagy a termosztátom nem tökéletes? Láttam, h volt mér téma az S-max/Galaxy topicban, de ott végül aki cserélt termosztátot, nem tudom, h mit ért el.

2./ Ugyancsak a Convers upgrade miatt látom a töltést, amely használat közben 14.3 - 14.5, ami gondolom teljesen jó. Viszont amikor indítózom, s elindul a motor, úgy 4-5 másodpercig a töltés csak 11.3-11.5, utána kezd szépen felkúszni, s úgy 10-15 mp után lesz 14.3-14.4.  Ez azért van, mert bekapcsolja az izzítókat indítás után is, vagy akksi már nem tökéletes?

Köszi!!!!

Kellett neked szoftvert frissíttetni  hehe hehe
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12685 Dátum: 2018.03.23 péntek, 16:47:05 »

Helló, helló!


1./ Predi betette a Convers+-ba azt a funkciót, hogy pontosan látom, hány fokos a hűfővíz. Nos, nekem kinti 9 fokban 73 fokig ment fel, ott megállt. Volt benne autópálya emelkedő és városok közöttji 80-90, utána pedig kertesházasutcás csorgás. Ez így rendben van? Majd mikor kint 40 fok lesz, akkor megy fel 80-90 fokra vagy a termosztátom nem tökéletes? Láttam, h volt mér téma az S-max/Galaxy topicban, de ott végül aki cserélt termosztátot, nem tudom, h mit ért el.

2./ Ugyancsak a Convers upgrade miatt látom a töltést, amely használat közben 14.3 - 14.5, ami gondolom teljesen jó. Viszont amikor indítózom, s elindul a motor, úgy 4-5 másodpercig a töltés csak 11.3-11.5, utána kezd szépen felkúszni, s úgy 10-15 mp után lesz 14.3-14.4.  Ez azért van, mert bekapcsolja az izzítókat indítás után is, vagy akksi már nem tökéletes?

Köszi!!!!
1.mikor lesz kint 40 fok?  Roll Eyes
2. teljesen rendben van.úgy van ahogy mondod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12686 Dátum: 2018.03.23 péntek, 18:17:39 »

Helló, helló!


1./ Predi betette a Convers+-ba azt a funkciót, hogy pontosan látom, hány fokos a hűfővíz. Nos, nekem kinti 9 fokban 73 fokig ment fel, ott megállt. Volt benne autópálya emelkedő és városok közöttji 80-90, utána pedig kertesházasutcás csorgás. Ez így rendben van? Majd mikor kint 40 fok lesz, akkor megy fel 80-90 fokra vagy a termosztátom nem tökéletes? Láttam, h volt mér téma az S-max/Galaxy topicban, de ott végül aki cserélt termosztátot, nem tudom, h mit ért el.

2./ Ugyancsak a Convers upgrade miatt látom a töltést, amely használat közben 14.3 - 14.5, ami gondolom teljesen jó. Viszont amikor indítózom, s elindul a motor, úgy 4-5 másodpercig a töltés csak 11.3-11.5, utána kezd szépen felkúszni, s úgy 10-15 mp után lesz 14.3-14.4.  Ez azért van, mert bekapcsolja az izzítókat indítás után is, vagy akksi már nem tökéletes?

Köszi!!!!


Kellett ez az információvihar neked?  eplus2 eplus2 eplus2 Most találni fogsz még 10-15 anomáliát!

 wave wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12687 Dátum: 2018.03.23 péntek, 18:21:24 »

1.mikor lesz kint 40 fok?  Roll Eyes
2. teljesen rendben van.úgy van ahogy mondod.


Július 22.  hehe
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #12688 Dátum: 2018.03.23 péntek, 19:14:42 »

Izzítógyertyában kellene segítség. A QXBA motorkódra hoz 10-es és 8-as menetet is. Melyik méret a jó? Milyen gyártmány ajánlott? Kell-e valami spéci anyag az új gyertya menetére?

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #12689 Dátum: 2018.03.23 péntek, 22:50:20 »

Köszönöm Nektek! worship worship
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kisherczeg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #12690 Dátum: 2018.03.24 szombat, 20:42:01 »

Tudna nekem valaki abban segíteni, hogy az
U0167es hibakód mit takar?
A szervíz aztmondta, hogy nem komoly, nyugodtan mehetek tovább, törölték a hibát! Tudni kell, hogy az autómba a navi, a rádióval nem működik, hamarosan javíttatva lesz. Azt mondta a szervizes ember, hogy onnan jön a hibaüzenet. Lefényképeztem a monitort amin olvasni lehetett a hibát. Megpróbálom feltölteni, hogy megmutassam.
Naplózva
kisherczeg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #12691 Dátum: 2018.03.24 szombat, 20:45:35 »

Hogyan tudok képet feltölteni??
Boccs a béna kérdésért.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12692 Dátum: 2018.03.24 szombat, 20:56:42 »

Hogyan tudok képet feltölteni??
Boccs a béna kérdésért.

imgbb.com, feltöltöd a képet, a kapott linket beilleszted ide.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12693 Dátum: 2018.03.24 szombat, 20:57:34 »

Hogyan tudok képet feltölteni??
Boccs a béna kérdésért.
Kèphost.com

« Utoljára szerkesztve: 2018.03.24 szombat, 20:59:08 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kisherczeg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #12694 Dátum: 2018.03.24 szombat, 21:10:04 »

Sikerült azt hiszem,
http://ibb.co/gfN8En
Köszönöm a segítséget
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12695 Dátum: 2018.03.24 szombat, 22:31:39 »

Sikerült azt hiszem,
http://ibb.co/gfN8En
Köszönöm a segítséget
kommunikációs probléma a lekérdezés során.Valóban nem komoly probléma.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kisherczeg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #12696 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 07:35:38 »

kommunikációs probléma a lekérdezés során.Valóban nem komoly probléma.

Alf!! worship
 worship
Naplózva
kisherczeg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #12697 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 07:40:07 »

Tényleg okozhat ilyen hibaüzenetet egy bedöglött rádió? Remélem”csak” ez a baj!
Naplózva
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #12698 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 16:17:54 »

Megnyugodtam, csodák nincsenek. Tegnap melóból hazainduláskor füstölt. zavart2
Ma reggel -1 fokban viszont megint tökéletesen indult.

Nem tankoltál véletlenül hazafelé menet, vagy tekerted le az üzemanyag betöltő sapkát?
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #12699 Dátum: 2018.03.26 hétfő, 18:10:14 »

Izzítógyertyában kellene segítség. A QXBA motorkódra hoz 10-es és 8-as menetet is. Melyik méret a jó? Milyen gyártmány ajánlott? Kell-e valami spéci anyag az új gyertya menetére?

Bonca

A petrányinál vettem végül. Meglepő módon 3700 Ft-ért.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Oldalak: 1 ... 247 248 249 250 251 252 253 [254] 255 256 257 258 259 260 261 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.