Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:02:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
254
255
256
257
258
259
260
[
261
]
262
263
264
265
266
267
268
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263576 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13000 Dátum:
2018.06.06 szerda, 21:06:40 »
Idézetet írta: alf® - 2018.06.06 szerda, 20:36:32
jah,így már megvan a fordéknál is. https://ford.7zap.com/hu/car/39/6.42049/31/1567/15699/68642/#9D350
és még kapható is egy húszasé...
http://www.alkatresz.fordpetranyi.hu/cikkszam-kereso/?query=1697508&filter=1
Nekem is van ilyen,belevan fröccsöntve a csőbe az érzékelő.Nem lehet külön cserézni.
Kéne a jeladón ellenállást mérni,nem e csak a kábele szakadt vagy kontakthibás.
Ha lesz időm a 7végén megnézem az élő adatok közt, hogy van-e konkrét értéke,ami olvasható is.
Rendben köszönöm .....Az Ivanicsnál Fehérváron van egy készleten ott kedvezménnyel 18 ha jól tudom. De láttad ott a kezemben és nem beöntve és mégsem külön van
«
Utoljára szerkesztve: 2018.06.06 szerda, 21:11:03 írta Bigzotya
»
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13001 Dátum:
2018.06.06 szerda, 21:12:59 »
Idézetet írta: Bigzotya - 2018.06.06 szerda, 21:06:40
Rendben köszönöm .....Az Ivanicsnál Fehérváron van egy készleten ott kedvezménnyel 18 ha jól tudom. De láttad ott a kezemben és nem beöntve és mégsem külön van
ezen nem csodálkozom. Az függőleges turbócsövet is csak szettben adják 1 cikkszáma van.külön nem kapható,pedig 3 db a szett.Jah és kedves 47e ft.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13002 Dátum:
2018.06.06 szerda, 21:18:45 »
Idézetet írta: alf® - 2018.06.06 szerda, 21:12:59
ezen nem csodálkozom. Az függőleges turbócsövet is csak szettben adják 1 cikkszáma van.külön nem kapható,pedig 3 db a szett.Jah és kedves 47e ft.
Ebay-en van 35 Euroért postával.
https://www.ebay.de/itm/Genuine-Land-Rover-Fuel-Filter-to-Fuel-Pump-LR023064/302761650660?epid=1213799011&hash=item467e0029e4:g:gNcAAOSwBXhbF66d
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13003 Dátum:
2018.06.06 szerda, 21:22:29 »
Idézetet írta: beikes - 2018.06.06 szerda, 21:18:45
Ebay-en van 35 Euroért postával.
https://www.ebay.de/itm/Genuine-Land-Rover-Fuel-Filter-to-Fuel-Pump-LR023064/302761650660?epid=1213799011&hash=item467e0029e4:g:gNcAAOSwBXhbF66d
és az miből derül ki, hogy ez a fordhoz is jó?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13004 Dátum:
2018.06.07 csütörtök, 05:11:46 »
Idézetet írta: alf® - 2018.06.06 szerda, 21:22:29
és az miből derül ki, hogy ez a fordhoz is jó?
Innen másoltam ki a linkjét, pár hozzászólással feljebbről.
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13005 Dátum:
2018.06.07 csütörtök, 06:59:25 »
Idézetet írta: beikes - 2018.06.07 csütörtök, 05:11:46
Innen másoltam ki a linkjét, pár hozzászólással feljebbről.
igen,én is néztem.az is lehet, hogy ugyan az,de mi van ha mégsem.nem érdemes egy húszast kockáztatni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13006 Dátum:
2018.06.07 csütörtök, 07:00:50 »
Idézetet írta: alf® - 2018.06.07 csütörtök, 06:59:25
igen,én is néztem.az is lehet, hogy ugyan az,de mi van ha mégsem.nem érdemes egy húszast kockáztatni.
35*320=?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13007 Dátum:
2018.06.07 csütörtök, 07:01:51 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.06.07 csütörtök, 07:00:50
35*320=?
vedd meg.Te biztos vagy benne, hogy fordhoz is jó?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13008 Dátum:
2018.06.07 csütörtök, 09:02:36 »
Idézetet írta: Bigzotya - 2018.06.06 szerda, 21:06:40
Rendben köszönöm .....Az Ivanicsnál Fehérváron van egy készleten ott kedvezménnyel 18 ha jól tudom. De láttad ott a kezemben és nem beöntve és mégsem külön van
Kérdezd meg Nagyautot, hátha tud rá jobb árat mondani.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13009 Dátum:
2018.06.07 csütörtök, 09:12:37 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.06.07 csütörtök, 09:02:36
Kérdezd meg Nagyautot, hátha tud rá jobb árat mondani.
A Petrányi alkatrész shopnál sokkal xarabb árai vannak. És az még nem is a vége a dolgoknak...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13010 Dátum:
2018.06.07 csütörtök, 10:09:13 »
Idézetet írta: alf® - 2018.06.07 csütörtök, 07:01:51
vedd meg.Te biztos vagy benne, hogy fordhoz is jó?
Nem, egyáltalán nem vagyok biztos benne. De abban igen, hogy 35*320 az nem 20000.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13011 Dátum:
2018.06.07 csütörtök, 10:20:52 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.06.07 csütörtök, 10:09:13
Nem, egyáltalán nem vagyok biztos benne. De abban igen, hogy 35*320 az nem 20000.
ha nem jó akkor lehet egy ezres is,akkor sem jó b+...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13012 Dátum:
2018.06.07 csütörtök, 10:26:03 »
Márkán belül kell keresni hasonlót, nem márkán kívül!
Feltehetően ott az alkatrészek tulajdonságai azonosak.
Például 2.0 EB alacsony nyomású üa nyomásmérő szenzor Mondeo esetében csak a csővel együtt kapható 65-ért. 2.0 EB Smax-nál ugyanez kapható külön a szenzor is 15-ért.
Egy NTC vagy PTC hőmérséklet jeladónál azért könnyű ellenőrizni, hogy plauzibilis hőfokot küld illetve a hőmérsékletnek megfelelő értéket.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.06.07 csütörtök, 10:28:30 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13013 Dátum:
2018.06.07 csütörtök, 13:25:55 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.06.07 csütörtök, 10:26:03
Márkán belül kell keresni hasonlót, nem márkán kívül!
Feltehetően ott az alkatrészek tulajdonságai azonosak.
Például 2.0 EB alacsony nyomású üa nyomásmérő szenzor Mondeo esetében csak a csővel együtt kapható 65-ért. 2.0 EB Smax-nál ugyanez kapható külön a szenzor is 15-ért.
Egy NTC vagy PTC hőmérséklet jeladónál azért könnyű ellenőrizni, hogy plauzibilis hőfokot küld illetve a hőmérsékletnek megfelelő értéket.
Ez a motor is peugeot az alkatrészei meg pl a hőmérséklet érzékelője a land rover freelander 2 ben van u. az.
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13014 Dátum:
2018.06.07 csütörtök, 14:33:41 »
Idézetet írta: Bigzotya - 2018.06.07 csütörtök, 13:25:55
Ez a motor is peugeot az alkatrészei meg pl a hőmérséklet érzékelője a land rover freelander 2 ben van u. az.
Hasonló, maradjunk ennyiben.
Ráadásul ha valamilyen alkatrész teljesen ugyanúgy néz ki, a tulajdonságai és/vagy jellemzői még lehetnek eltérőek.
Más vezérlő és/vagy szoftver van pl. Ford-ban, Volvo-ban, Peugeot-ban, Mazdában, Citroen-ben.....még ha a motor látszólag hasonló is, de még mechanikai paraméterek is lehetnek eltérőek, de kívülről ugyanúgy néz ki pl. a motorblokk. Ezáltal már lehet akár már lehet az érzékelő tartományai, értékei ...stb.
Persze elképzelhető, hogy valami teljesen egyforma. De ha már ott van a kicsi lehetőség, hogy mégsem....akkor az pont elég!
Szerintem!
ui: Mondjuk ha ennyire biztos van a dolgodban, akkor nem értem miért kérsz tanácsot. Vedd meg azt, ami szerinted jó és ennyi!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.06.07 csütörtök, 18:17:01 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13015 Dátum:
2018.06.07 csütörtök, 17:20:17 »
Idézetet írta:
ui: Mondjuk ha ennyire biztos van a dolgodban, akkor nem értem miért kérsz tanácsot. Vedd meg azt, ami szerinted jó és ennyi!
[/quote
Ez az hogy nem biztos mi lehet a gond és mivel az alábbi szólások hasonló gondok ezért próbáljuk kideríteni mi az .
Mert a erőt elveszi az tuti és nálam a Delphi az az üzemanyag hőmérséklet jeladót írta ki P0168 kóddal.
A többi sorstárs nem tudom mennyire nyúlt bele de én ott keresgélek. ....Pl. lehúztam ma a stekkert és semmi változás egészen addig míg újra nem indítottam ...na akkor dobta be az enginet. És azóta felhúzza magát indításkor mint aki afrikába készűl....vagyis nehezzen indúl. Gondolom mert bent van a hiba!!! Nos ez szerintem arra utal hogy az a kis érzékelő melegen rossz üzit ad meg és ezért ugyan azt produkálja mint mikor le volt húzva róla. Tehát !! jöhet a csővel egyben lévő érzékelő és majd meglátjuk mi sül ki.
Ui: A tanács kérés az nem mire vonatkozott hanem hogy hol lehet és lehet e külön venni jeladót!!
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13016 Dátum:
2018.06.07 csütörtök, 18:08:37 »
Idézetet írta: Bigzotya - 2018.06.07 csütörtök, 17:20:17
[quote author=
ui: Mondjuk ha ennyire biztos van a dolgodban, akkor nem értem miért kérsz tanácsot. Vedd meg azt, ami szerinted jó és ennyi!
Ez az hogy nem biztos mi lehet a gond és mivel az alábbi szólások hasonló gondok ezért próbáljuk kideríteni mi az .
Mert a erőt elveszi az tuti és nálam a Delphi az az üzemanyag hőmérséklet jeladót írta ki P0168 kóddal.
A többi sorstárs nem tudom mennyire nyúlt bele de én ott keresgélek. ....Pl. lehúztam ma a stekkert és semmi változás egészen addig míg újra nem indítottam ...na akkor dobta be az enginet. És azóta felhúzza magát indításkor mint aki afrikába készűl....vagyis nehezzen indúl. Gondolom mert bent van a hiba!!! Nos ez szerintem arra utal hogy az a kis érzékelő melegen rossz üzit ad meg és ezért ugyan azt produkálja mint mikor le volt húzva róla. Tehát !! jöhet a csővel egyben lévő érzékelő és majd meglátjuk mi sül ki.
Ui: A tanács kérés az nem mire vonatkozott hanem hogy hol lehet és lehet e külön venni jeladót!!
Mekkora volt a kijelzett üzemanyaghőmérséklet? Nekem ilyen 45-50 fokot jelez. Mondjuk az enyémben nincs hibakód.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.06.07 csütörtök, 18:14:37 írta beikes
»
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13017 Dátum:
2018.06.07 csütörtök, 18:10:12 »
Idézetet írta: Bigzotya - 2018.06.07 csütörtök, 17:20:17
[quote author=
ui: Mondjuk ha ennyire biztos van a dolgodban, akkor nem értem miért kérsz tanácsot. Vedd meg azt, ami szerinted jó és ennyi!
Ez az hogy nem biztos mi lehet a gond és mivel az alábbi szólások hasonló gondok ezért próbáljuk kideríteni mi az .
Mert a erőt elveszi az tuti és nálam a Delphi az az üzemanyag hőmérséklet jeladót írta ki P0168 kóddal.
A többi sorstárs nem tudom mennyire nyúlt bele de én ott keresgélek. ....Pl. lehúztam ma a stekkert és semmi változás egészen addig míg újra nem indítottam ...na akkor dobta be az enginet. És azóta felhúzza magát indításkor mint aki afrikába készűl....vagyis nehezzen indúl. Gondolom mert bent van a hiba!!!
Nos ez szerintem arra utal hogy az a kis érzékelő melegen rossz üzit ad meg és ezért ugyan azt produkálja mint mikor le volt húzva róla.
Tehát !! jöhet a csővel egyben lévő érzékelő és majd meglátjuk mi sül ki.
Ui: A tanács kérés az nem mire vonatkozott hanem hogy hol lehet és lehet e külön venni jeladót!!
Ennek olvastad az utolsó mondatát?
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg1146081#msg1146081
Ezt kellene első körben ellenőrizni. Ha nincs egyértelműen kimutatható hiba (bár remélhetőleg észrevehető rendellenesség), akkor:
- Törölni kell minden hibakódot.
- Használat közben (mondjuk ez laptoppal macerásabb, mint egy OBD kütyüvel, ami logolni is tud) néhány a jelenséggel kapcsolatos értéket logolni kell. Amikor jelentkezik a hiba, utána elemezni a felvett értékeket.
- Látható lesz a vészüzembe kerülés és akkor a kiválasztott pillanathoz hozzátartozó jeladók értékei. Itt megfigyelhető, hogy pl. az üzemanyag hőmérséklet hová jutott az indulás óta és az normális-e. De ugye látni lehet más értékeket is, amiket együtt felvesz.
- Szoftvere válogatja, hogy meghatározza-e a vészüzembe kerülés kiváltó okát.
A kiemelt rész.
Ez nem így van. Lehúzott (ergo szakadt) érzékelő esetén vagy alacsony hőmérsékletre ugrik vagy egy beállított hőmérsékletre, amit erre az esetre beprogramoztak.
Melegen pedig a melegedéssel arányosan a "meleg" irányba változik az értéke a szenzornak.
Ha hibás a szenzor és egy bizonyos hőmérsékletnél szakadást mutat (V.A.G. ECT-k szeretnek ilyet csinálni), akkor abban a pillanatban akár kerülhet is limp home üzemmódba az autó és amint tovább melegszik a hőmérséklet, elképzelhető, hogy már valós értéket mutat.
Ezt bizony oszcilloszkóppal lehet kimutatni, mert ha pár ms ideig történik ez a "baki", azt egyik diag szoftver sem fogja kimutatni, mert több a mintavételezési ideje.
Adj egy alvázszámot, keresgélek...hátha.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.06.07 csütörtök, 18:22:44 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13018 Dátum:
2018.06.07 csütörtök, 18:30:14 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.06.07 csütörtök, 18:10:12
Ennek olvastad az utolsó mondatát?
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg1146081#msg1146081
Adj egy alvázszámot, keresgélek...hátha.
WF0EXXGBBECB52567
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13019 Dátum:
2018.06.07 csütörtök, 20:52:19 »
Idézetet írta: Bigzotya - 2018.06.07 csütörtök, 18:30:14
WF0EXXGBBECB52567
Nem jártam sikerrel.
Érdemes végigmenni azokon, amiket írtam.
Ha a vizsgálatok eredményei is a hőmérséklet szenzor hibájára utalnak, na akkor kell venni szenzort. Ebben az esetben én nem sajnálnám azt a ~22e forintot, ennyi.
Ha ez megnyugtat, akkor más típusokban ahol szintén csővel együtt kapható ott jóval drágább ez az alkatrész!
Valamint ez nem tétel úgy, hogy ugye a dízel miatt
rengeteget
spórolsz. Szóval csak ki kell venni egy keveset a malacperselyből!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13020 Dátum:
2018.06.10 vasárnap, 06:56:45 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.06.07 csütörtök, 20:52:19
Nem jártam sikerrel.
:
Valamint ez nem tétel úgy, hogy ugye a dízel miatt
rengeteget
spórolsz. Szóval csak ki kell venni egy keveset a malacperselyből!
Én igen mert úgy nézem működik az új NTC termisztorral ami csak 300ft lett volna ha nem találok a házban
Majd délután megyek hosszabban is de már ezen a 30km en is ki szokott jönni a hiba.
Köszi a segítséget és tanácsokat.
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13021 Dátum:
2018.06.10 vasárnap, 17:35:14 »
Idézetet írta: Bigzotya - 2018.06.10 vasárnap, 06:56:45
Én igen mert úgy nézem működik az új NTC termisztorral ami csak 300ft lett volna ha nem találok a házban
Majd délután megyek hosszabban is de már ezen a 30km en is ki szokott jönni a hiba.
Köszi a segítséget és tanácsokat.
Ezek szerint továbbra sem figyelted a gázolaj hőmérsékletét illetve az értéket, amit küld a szenzor....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13022 Dátum:
2018.06.11 hétfő, 20:39:32 »
Akinek van már tapasztalata DPF szürő szoftveres alaphelyzetbe állításról, regen után, csere után, tisztíttatás után, kérdezném tisztelettel!
Vagy a szakértőket!
Korábban az FORSCAN kiolvasott érték
DPF_SOOT_LD-DPF
~(20-24)%-100%
futott, regenkor persze lefelé.
Amikor Forscan-nal alaphelyzetbe állítottam egy tökéletesen lefutott regen után 0%,0%
a rendszer így állt be,
~34%-100%
Most ki lett takaríttatva a hamu a DPF-ben, a műhely alaphelyzetbe állította a szűrő elektronikát SOOT:9%, LOAD:20% tudtam én már kiolvasni rövid használat után
majd a rendszer ismét így állt be,
~34%-100%
Ti mit tapasztaltatok?
Rövidíti-e a ciklus kilométert, hogy a skálázás 20-100% helyett 34-100% közt futkorászik? Persze elvi azonos használatot feltételezve.
Vagy ez az érték is csak egy viszonylagos jelzés értékű adat?
Vajon van-e valami elvárt rutin művelet alaphelyzetbe állítást követően, amivel pozitívabb megítélés alá kerül a tiszta szűrő a rendszernek. Pl. önadaptációig lehetőleg hosszú utas, közepes tempós használat, v. ....
«
Utoljára szerkesztve: 2018.06.12 kedd, 19:01:50 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13023 Dátum:
2018.06.13 szerda, 21:56:51 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2018.06.11 hétfő, 20:39:32
Akinek van már tapasztalata DPF szürő szoftveres alaphelyzetbe állításról, regen után, csere után, tisztíttatás után, kérdezném tisztelettel!
Vagy a szakértőket!
Korábban az FORSCAN kiolvasott érték
DPF_SOOT_LD-DPF
~(20-24)%-100%
futott, regenkor persze lefelé.
Amikor Forscan-nal alaphelyzetbe állítottam egy tökéletesen lefutott regen után 0%,0%
a rendszer így állt be,
~34%-100%
Most ki lett takaríttatva a hamu a DPF-ben, a műhely alaphelyzetbe állította a szűrő elektronikát SOOT:9%, LOAD:20% tudtam én már kiolvasni rövid használat után
majd a rendszer ismét így állt be,
~34%-100%
Ti mit tapasztaltatok?
Rövidíti-e a ciklus kilométert, hogy a skálázás 20-100% helyett 34-100% közt futkorászik? Persze elvi azonos használatot feltételezve.
Vagy ez az érték is csak egy viszonylagos jelzés értékű adat?
Vajon van-e valami elvárt rutin művelet alaphelyzetbe állítást követően, amivel pozitívabb megítélés alá kerül a tiszta szűrő a rendszernek. Pl. önadaptációig lehetőleg hosszú utas, közepes tempós használat, v. ....
amugy van barmi panaszod a kocsival?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13024 Dátum:
2018.06.13 szerda, 22:35:31 »
Hibakódmentes.
9,5 - 10,7 l/100km a fogyasztás, 130-150km-enként regenek, 3200km re olajcserét ír
t. Ami meg is volt természetesen. Most igaz nem kifejezetten hosszúkat megyünk. De tisztított szűrő mellett sincs komolyabb változás, a fogyasztás meg inkább 10 feletti lett. Érezhetően jobban megy most azért. De ezek szerint eddig sem volt 170000-el nagyon eltömődve a szűrő, dP értékek sem nagyon változtak, nem rosszak. De akkor miért a nagyobb fogyasztás, miért sűrű a regen? Sajnos hosszú úttal nem tudtam még kipróbálni a takarított szűrőt. Az EGR-t nem tudom ideiglenesen kiiktatni lemezzel, így azt nem tudom vizsgálni. Valami olyan gondot sejtek, ami még nem generál hibát. Ha például nem zár rendesen az EGR, nem tudom milyen mérvű esetben dob már hibát. Üzemanyag nyomás rendben 380-~1600bar, követi a megkívánt értéket, dpf szerviz szerint a befecskendezők rendben, turbó nyomás rendben 1-2.55, esetleges kifújást hátul nem tudok nézni, vákuumba viszont nem megy, mérnem kell még egyszer hosszabb motorféküzemet, a lambda értékeknek nem tudom milyennek kell lennie. Indításnál jó darabig 1, majd felmegy 2 re és szinte csak ennyit mutat, marad. Olajat láthatóan nem fogyaszt, nem füstöl egyáltalán, viszont hígul. pöcre indul hidegen, melegen, fagyosan.
(Most ennyi jut eszembe.) Pillanatnyi fogyasztás néha érdekes, van hogy 4,5-5,6, de van amikor 7, 8,5 litert mutat hasonló körülmények közt. Nem tudtam összefüggést találni még.
Idézetet írta: ReFi - 2018.06.13 szerda, 21:56:51
amugy van barmi panaszod a kocsival?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.06.13 szerda, 23:09:06 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13025 Dátum:
2018.06.14 csütörtök, 00:55:29 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2018.06.13 szerda, 22:35:31
Hibakódmentes.
9,5 - 10,7 l/100km a fogyasztás, 130-150km-enként regenek, 3200km re olajcserét ír
t. Ami meg is volt természetesen. Most igaz nem kifejezetten hosszúkat megyünk. De tisztított szűrő mellett sincs komolyabb változás, a fogyasztás meg inkább 10 feletti lett. Érezhetően jobban megy most azért. De ezek szerint eddig sem volt 170000-el nagyon eltömődve a szűrő, dP értékek sem nagyon változtak, nem rosszak. De akkor miért a nagyobb fogyasztás, miért sűrű a regen? Sajnos hosszú úttal nem tudtam még kipróbálni a takarított szűrőt. Az EGR-t nem tudom ideiglenesen kiiktatni lemezzel, így azt nem tudom vizsgálni. Valami olyan gondot sejtek, ami még nem generál hibát. Ha például nem zár rendesen az EGR, nem tudom milyen mérvű esetben dob már hibát. Üzemanyag nyomás rendben 380-~1600bar, követi a megkívánt értéket, dpf szerviz szerint a befecskendezők rendben, turbó nyomás rendben 1-2.55, esetleges kifújást hátul nem tudok nézni, vákuumba viszont nem megy, mérnem kell még egyszer hosszabb motorféküzemet, a lambda értékeknek nem tudom milyennek kell lennie. Indításnál jó darabig 1, majd felmegy 2 re és szinte csak ennyit mutat, marad. Olajat láthatóan nem fogyaszt, nem füstöl egyáltalán, viszont hígul. pöcre indul hidegen, melegen, fagyosan.
(Most ennyi jut eszembe.) Pillanatnyi fogyasztás néha érdekes, van hogy 4,5-5,6, de van amikor 7, 8,5 litert mutat hasonló körülmények közt. Nem tudtam összefüggést találni még.
egy 7 személyes , 2.2L-es 200LE-s kocsinal teljesen realis ez a fogyasztas a korulmenyeket tekintve. azt irod rovid tavokon hasznalod, ennek fenyeben a regen periodus meg es az olajcsere jelzes sem meglepo. Euro hanyas?
nincs itt gond, regenek is lemennek, sztem engedd el a dolgot.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13026 Dátum:
2018.06.14 csütörtök, 06:25:40 »
EURO 5. És nem is a fogyasztás zavar. Bár köze nincs ügye ahhoz amit rá hazudnak. Néha elengedem. De azért ez vicc, hogy a környezetvédelmi megoldások miatt, amit meggyőződésből támogatok, egyet értek vele, az autók tulajdonképpen teljesen haza vannak vágva. Ráadásul azokat sem teljesítik így sem. Köszönöm meglátásod!
Idézetet írta: ReFi - 2018.06.14 csütörtök, 00:55:29
egy 7 személyes , 2.2L-es 200LE-s kocsinal teljesen realis ez a fogyasztas a korulmenyeket tekintve. azt irod rovid tavokon hasznalod, ennek fenyeben a regen periodus meg es az olajcsere jelzes sem meglepo. Euro hanyas?
nincs itt gond, regenek is lemennek, sztem engedd el a dolgot.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13027 Dátum:
2018.06.14 csütörtök, 06:49:11 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2018.06.14 csütörtök, 06:25:40
EURO 5. És nem is a fogyasztás zavar. Bár köze nincs ügye ahhoz amit rá hazudnak. Néha elengedem. De azért ez vicc, hogy a környezetvédelmi megoldások miatt, amit meggyőződésből támogatok, egyet értek vele, az autók tulajdonképpen teljesen haza vannak vágva. Ráadásul azokat sem teljesítik így sem. Köszönöm meglátásod!
Egy valamit nem ertek. Az adatok alapjan ez mar a faceliftes motor, vagyis a dpf-be befecskendezve regeneral. Amikor a magasabb pillanatnyi fogyasztas adatokat latod es nem indokolja gyorsitas, emelkedo miatti terhes, akkor lehet epp a regen fut. Viszont ezeknel a motoroknal nem higulhatna az olaj. Nekem az elmult 118ezer km alatt meg sose volt hamarabb olajcsere mert kerte volna, igaz a harmadik szerviz ota 10000-kent megy olajcserere. De sose emelkedett az olajszint. Az nem lehet hogy olajcsere utan nem lett nullazva es emiatt jelzett ilyen hamar?
Amugy a rovid tavu hasznalatot nem nagyon szeretik a dizelek, ilyen esetben indokolt a magasabb fogyasztas. Az enyem csak egy kombi mondi, 163 pacival es nincs tojas a gazpedal alatt, de atlagban 6.7 literrel jarok. Meg kellene nezned egy hosszabb uton, szerintem 8-9 korul kellene lennie az atlagodnak, persze nem autopalya 160nal teljes terhelessel...
A sok regent is a rovid tavos hasznalat valthatja ki.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13028 Dátum:
2018.06.14 csütörtök, 07:30:55 »
(9,7 lett tankolással a döcögős városi.)
Volt korábban, hogy nem lett 0 va az olajcserekor, most eloző cserekor megtettem, meg a mostani cserénél is. Majd meglatjuk. Korábban 8,3 volt az autópálya, országút vegyes. Legnagyobb regenközti távolság 400km volt. Most erre nincs adatom. A Dpf regent látom. Az utóbefecskendezėsest esetleg telefonon hőmérséklet alapján, vagy álló helyzetben műszerfalon pillananyi fogyasztás. Ez is híggít sajnos sok regen esetén. Motor megállítása, majd hamar újra indítása után szerintem többet eszik, mintha nem lett volna leállítva. Melegedési szakaszt csinál, pedig nem nagyon hül ki a motor. Ilyenkor a lamba szabályzás is újra indul. Nem lenne jó autómata star-stop motor.
Idézetet írta: titta - 2018.06.14 csütörtök, 06:49:11
Egy valamit nem ertek. Az adatok alapjan ez mar a faceliftes motor, vagyis a dpf-be befecskendezve regeneral. Amikor a magasabb pillanatnyi fogyasztas adatokat latod es nem indokolja gyorsitas, emelkedo miatti terhes, akkor lehet epp a regen fut. Viszont ezeknel a motoroknal nem higulhatna az olaj. Nekem az elmult 118ezer km alatt meg sose volt hamarabb olajcsere mert kerte volna, igaz a harmadik szerviz ota 10000-kent megy olajcserere. De sose emelkedett az olajszint. Az nem lehet hogy olajcsere utan nem lett nullazva es emiatt jelzett ilyen hamar?
Amugy a rovid tavu hasznalatot nem nagyon szeretik a dizelek, ilyen esetben indokolt a magasabb fogyasztas. Az enyem csak egy kombi mondi, 163 pacival es nincs tojas a gazpedal alatt, de atlagban 6.7 literrel jarok. Meg kellene nezned egy hosszabb uton, szerintem 8-9 korul kellene lennie az atlagodnak, persze nem autopalya 160nal teljes terhelessel...
A sok regent is a rovid tavos hasznalat valthatja ki.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.06.19 kedd, 10:35:40 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13029 Dátum:
2018.06.19 kedd, 12:08:09 »
Sziasztok!
Lecserélném nemsokára az Mk3 Mondeomat Mk4-re.
Mennyire kell félni a 140LE-s QXBA motorkódos dízelektől? Ez ugye nem Delphi hanem siemens rendszerű (Piezos?). Mennyire kényes?
Futásteljesítményben mennyi a sok?(Tudom állapotot kell nézni)
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13030 Dátum:
2018.06.19 kedd, 15:12:59 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.06.19 kedd, 12:08:09
Sziasztok!
Lecserélném nemsokára az Mk3 Mondeomat Mk4-re.
Mennyire kell félni a 140LE-s QXBA motorkódos dízelektől? Ez ugye nem Delphi hanem siemens rendszerű (Piezos?). Mennyire kényes?
Futásteljesítményben mennyi a sok?(Tudom állapotot kell nézni)
Köszönöm!
300 felett már sok...de teljesen megbízható,fényévekkel,mint az mk3.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13031 Dátum:
2018.06.19 kedd, 16:02:26 »
Idézetet írta: alf® - 2018.06.19 kedd, 15:12:59
300 felett már sok...de teljesen megbízható,fényévekkel,mint az mk3.
Mikor volt a facelift váltás? A műszerfal összefügg vele vagy az felszereltség függő?
Kívülről amelyik krómosabb rácsot kapott az az újabb?
A porlasztók állapotát kell nézni, vagy lehet nézni?
Mikre kell figyelni vásárlásnál?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13032 Dátum:
2018.06.19 kedd, 16:15:29 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.06.19 kedd, 16:02:26
Mikor volt a facelift váltás? A műszerfal összefügg vele vagy az felszereltség függő?
Kívülről amelyik krómosabb rácsot kapott az az újabb?
A porlasztók állapotát kell nézni, vagy lehet nézni?
Mikre kell figyelni vásárlásnál?
2010 vége környékén. 2011-től keresve nem nagyon futsz bele már FL előttibe.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13033 Dátum:
2018.06.19 kedd, 16:45:33 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.06.19 kedd, 16:02:26
Mikor volt a facelift váltás? A műszerfal összefügg vele vagy az felszereltség függő?
Kívülről amelyik krómosabb rácsot kapott az az újabb?
A porlasztók állapotát kell nézni, vagy lehet nézni?
Mikre kell figyelni vásárlásnál?
2010.04től nagyjából-asszem
A tit-s nek más a belső design biztosan.A converz az felszereltség függő,és a rács is.
A diagot rákell dugni.Nem minden autó közöl adatokat a csúcsokról.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13034 Dátum:
2018.06.19 kedd, 17:03:55 »
Idézetet írta: alf® - 2018.06.19 kedd, 16:45:33
2010.04től nagyjából-asszem
A tit-s nek más a belső design biztosan.A converz az felszereltség függő,és a rács is.
A diagot rákell dugni.Nem minden autó közöl adatokat a csúcsokról.
nem
A motorokat előbb váltották mínt ahogy a facelift bejött.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13035 Dátum:
2018.06.19 kedd, 17:24:57 »
Idézetet írta: alf® - 2018.06.19 kedd, 16:45:33
2010.04től nagyjából-asszem
A tit-s nek más a belső design biztosan.A converz az felszereltség függő,és a rács is.
A diagot rákell dugni.
Nem minden autó közöl adatokat a csúcsokról.
Ez mit jelent? Vagy miért?
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13036 Dátum:
2018.06.19 kedd, 17:44:41 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.06.19 kedd, 17:03:55
nem
A motorokat előbb váltották mínt ahogy a facelift bejött.
de.
már volt motor 2009 év végén ami az újabb befecskendezéssel regenerált,ettől a hivatalos fl akkor is azzal a dátummal jött ki.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13037 Dátum:
2018.06.19 kedd, 17:47:15 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.06.19 kedd, 17:24:57
Ez mit jelent? Vagy miért?
Köszönöm!
diagoltam fl előtti és utáni autókat,de nem tudom mi lehet az összefüggés,talán az is felszereltség függő,de nem minden verzió közöl a diagprogrammal korrelciós értékeket.Az is lehet, hogy az autó sw verziójától függ.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trilok
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13038 Dátum:
2018.06.19 kedd, 19:40:20 »
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy az autó P0087 es hibakódot dob ki. És ez azt produkálja hogy melegen nem indul be az autó. Indítózik de nem indul be. Ha lehűl a motor kb 1-2 óra alatt akkor nagy nehezen beindul és utánna teljesen jól megy is minden. Az üzemanyag nyomás szelepet cseréltük már. Mi lehet a baj? Hibakód P0087. Régota fennálló már a hiba. Hozzáértők hozzászólását várom. Vagy olyan ötleteket ami ezt segít megoldani. Köszönöm!!
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13039 Dátum:
2018.06.19 kedd, 20:27:54 »
Idézetet írta: alf® - 2018.06.19 kedd, 17:44:41
de.
már volt motor 2009 év végén ami az újabb befecskendezéssel regenerált,ettől a hivatalos fl akkor is azzal a dátummal jött ki.
Motorilag mi változott? QXBA csak az újaknál volt? Vagy mivel lett másabb a befecskendezés?
Köszönöm az összes választ!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13040 Dátum:
2018.06.19 kedd, 21:17:20 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.06.19 kedd, 20:27:54
Motorilag mi változott? QXBA csak az újaknál volt? Vagy mivel lett másabb a befecskendezés?
Köszönöm az összes választ!
a legszembetűnőbb a regenerálás módjának a megváltoztatása,de biztosan van más is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13041 Dátum:
2018.06.19 kedd, 21:22:36 »
Idézetet írta: alf® - 2018.06.19 kedd, 21:17:20
a legszembetűnőbb a regenerálás módjának a megváltoztatása,de biztosan van más is.
Motorkódból derül ki? Az újabb a jobb gondolom?
Amire van egy külön topic hogy a 140LE-ből 163LE csinálható az a QXBA motorkódra vonatkozik, vagy még azon belül mást is kell nézni?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13042 Dátum:
2018.06.19 kedd, 21:23:14 »
Idézetet írta: Trilok - 2018.06.19 kedd, 19:40:20
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy az autó P0087 es hibakódot dob ki. És ez azt produkálja hogy melegen nem indul be az autó. Indítózik de nem indul be. Ha lehűl a motor kb 1-2 óra alatt akkor nagy nehezen beindul és utánna teljesen jól megy is minden. Az üzemanyag nyomás szelepet cseréltük már. Mi lehet a baj? Hibakód P0087. Régota fennálló már a hiba. Hozzáértők hozzászólását várom. Vagy olyan ötleteket ami ezt segít megoldani. Köszönöm!!
Van néhány dolog ami okozhatja.Az egyszerűtől a drágáig.Akár egy eldugult üza szűrő,egy eresztő Ó gyűrű a szívóoldalon.
De lehet a beszorult nyomásszabályzó is,a nagynyomású kopása, és vagy nyitott állapotban ragadt pcsúcs.Megkell keresni a hibát.Ezt nem nagyon szeretik a mai "cseréljük" szerelők.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13043 Dátum:
2018.06.19 kedd, 21:25:16 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.06.19 kedd, 21:22:36
Motorkódból derül ki? Az újabb a jobb gondolom?
Amire van egy külön topic hogy a 140LE-ből 163LE csinálható az a QXBA motorkódra vonatkozik, vagy még azon belül mást is kell nézni?
évjáratból is kiderül,és az alvázszámból.Etis megmondja.
Igen az a fészlift topik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13044 Dátum:
2018.06.19 kedd, 21:49:21 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.06.19 kedd, 21:22:36
Motorkódból derül ki? Az újabb a jobb gondolom?
Amire van egy külön topic hogy a 140LE-ből 163LE csinálható az a QXBA motorkódra vonatkozik, vagy még azon belül mást is kell nézni?
qxba még a régi, abból nem lehet gyári 163ast csinálni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13045 Dátum:
2018.06.19 kedd, 21:49:48 »
Idézetet írta: alf® - 2018.06.19 kedd, 21:17:20
a legszembetűnőbb a regenerálás módjának a megváltoztatása,de biztosan van más is.
izzítás vezérlő ha van a jobb első toronynál, akkor "fl" motoros
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13046 Dátum:
2018.06.20 szerda, 05:15:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.06.19 kedd, 21:49:21
qxba még a régi, abból nem lehet gyári 163ast csinálni
Melyik az új motorkódú?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13047 Dátum:
2018.06.20 szerda, 05:28:23 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.06.20 szerda, 05:15:18
Melyik az új motorkódú?
Ja már látom, na ilyet nem találtam abban az árkategóriában amit keresek.
Az új motorok már Delphi rendszerűek és Euro5-ösek.
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13048 Dátum:
2018.06.20 szerda, 08:31:21 »
Ez mennyire igaz? (Diesel Gödöllő honlapja)
Siemens
Katasztrófa. Főleg a Peugeot és a Ford használja. Rettenetesen gagyi elektronika. Ha egy injektor meghibásodik akkor tönkre vágja elektromosan a többit, és Az ECU-nak is megadja a kegyelemdöfést. Valószínűleg kb. 45Ft-ból lehetett volna védelmet szerelni bele de mérnökök valószínűleg csak szabadidős tevékenységből terveztek diesel befecskendező rendszert.
Javítástechnológia nincs, borsos alkatrész árak vannak. Az elektronikus hiba mellett a delphi rendszerhez hasonlóan spénesedésre hajlamos a nagynyomású szivattyú. A szivattyú javítása, kissé akadozó alkatrész ellátás mellett megoldottnak mondható.
Elképesztően gagyi, mintha a kínai piacon akarnánk minőséget venni. Maradtak volna inkább az orvosi műszerek gyártásánál.
Én nem találtam eddig egy rossz leírást se ezen kívül
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Trilok
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13049 Dátum:
2018.06.20 szerda, 12:42:07 »
Idézetet írta: alf® - 2018.06.19 kedd, 21:23:14
Van néhány dolog ami okozhatja.Az egyszerűtől a drágáig.Akár egy eldugult üza szűrő,egy eresztő Ó gyűrű a szívóoldalon.
De lehet a beszorult nyomásszabályzó is,a nagynyomású kopása, és vagy nyitott állapotban ragadt pcsúcs.Megkell keresni a hibát.Ezt nem nagyon szeretik a mai "cseréljük" szerelők.
Hát igen. Nekem is ez a bajom. Sok mindent kicseréltünk már benne. De még nem találtuk meg a hibát. De ha Szigetszentmiklós környékén valaki tud megbízható szerelőt aki érti is a Fordokat akkor azt megköszönném.
Naplózva
Oldalak:
1
...
254
255
256
257
258
259
260
[
261
]
262
263
264
265
266
267
268
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ