Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:41:04
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
269
270
271
272
273
274
275
[
276
]
277
278
279
280
281
282
283
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254767 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
Mihály
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13750 Dátum:
2020.01.09 csütörtök, 22:16:27 »
Sziasztok!
mk4 2010-es 2000tdci 120kw reggeli indításnál 2-3 mp-t jár majd leáll, mind a 4 henger egyszerre beindul majd leáll olyan mintha elfogyna az üza. van amikor 10.re sikerül van hogy elsőre. üza szűrőt cseréltem nincs változás. az autóban 130000km van.
Segitséget kérek merre keressem a hibát.
köszönöm
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13751 Dátum:
2020.01.09 csütörtök, 22:19:13 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2020.01.09 csütörtök, 17:59:54
Egy kis infó,ha diagolsz.
Kiindulásnak :
http://mondeo.hu/index.php?topic=4964.msg1110668#msg1110668
Csak nem mindenhol jó számadatok vannak.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13752 Dátum:
2020.01.09 csütörtök, 22:22:10 »
Idézetet írta: Mihály - 2020.01.09 csütörtök, 22:16:27
Sziasztok!
mk4 2010-es 2000tdci 120kw reggeli indításnál 2-3 mp-t jár majd leáll, mind a 4 henger egyszerre beindul majd leáll olyan mintha elfogyna az üza. van amikor 10.re sikerül van hogy elsőre. üza szűrőt cseréltem nincs változás. az autóban 130000km van.
Segitséget kérek merre keressem a hibát.
köszönöm
Az lehet, hogy cseréltél szűrőt.......a kérdés az, hogy biztosan tömített-e a rendszer és nem levegősödik fel?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mihály
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13753 Dátum:
2020.01.09 csütörtök, 22:32:12 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.09 csütörtök, 22:22:10
Az lehet, hogy cseréltél szűrőt.......a kérdés az, hogy biztosan tömített-e a rendszer és nem levegősödik fel?
szűrő csere előtt is ez volt a baja, a szürőben 10000 km van szervízben volt cserélve
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13754 Dátum:
2020.01.09 csütörtök, 22:37:31 »
Idézetet írta: Mihály - 2020.01.09 csütörtök, 22:32:12
szűrő csere előtt is ez volt a baja, a szürőben 10000 km van szervízben volt cserélve
Ezt most miért írtad le?
Lényegtelen a futott km és az is, hogy hol volt cserélve.
Kiderült, hogy nyilván nem a szűrő csere az ok.
A lényeg itt van:
"....a kérdés az, hogy biztosan tömített-e a rendszer és nem levegősödik fel?"
Meg sem említettem a szűrőt. Elég sok helyen lehet hiba. A motornál kell megnézni, hogy levegős-e.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mihály
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13755 Dátum:
2020.01.09 csütörtök, 22:50:53 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.09 csütörtök, 22:37:31
Ezt most miért írtad le?
Lényegtelen a futott km és az is, hogy hol volt cserélve.
Kiderült, hogy nyilván nem a szűrő csere az ok.
A lényeg itt van:
"....a kérdés az, hogy biztosan tömített-e a rendszer és nem levegősödik fel?"
Meg sem említettem a szűrőt. Elég sok helyen lehet hiba. A motornál kell megnézni, hogy levegős-e.
köszi!
Naplózva
wyzard
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 362
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13756 Dátum:
2020.01.11 szombat, 08:28:27 »
Köszönöm a linket.
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.09 csütörtök, 22:19:13
Csak nem mindenhol jó számadatok vannak.....
Mik a jó számadatok?
Naplózva
2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
atti78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13757 Dátum:
2020.01.16 csütörtök, 13:29:54 »
Sziasztok!
Milyen módon határozható meg biztosan, hogy a lendkerék csereérett?
Illetve szabad e betenni utángyártott (Sachs, Luk) szetteket?
Köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13758 Dátum:
2020.01.16 csütörtök, 13:39:50 »
Idézetet írta: atti78 - 2020.01.16 csütörtök, 13:29:54
Sziasztok!
Milyen módon határozható meg biztosan, hogy a lendkerék csereérett?
Illetve szabad e betenni utángyártott (Sachs, Luk) szetteket?
Köszi
Biztosan?
Le kell szerelni és a rá vonatkozó vizsgálatokat elvégezni.
Valószínűsíteni jellegzetes hang alapján.
A sachs és a luk is gyári beszállító.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
atti78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13759 Dátum:
2020.01.16 csütörtök, 13:49:15 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.16 csütörtök, 13:39:50
Biztosan?
Le kell szerelni és a rá vonatkozó vizsgálatokat elvégezni.
Valószínűsíteni jellegzetes hang alapján.
A sachs és a luk is gyári beszállító.
Vannak jellegzetes tünetek?
Mennyit lehet elmenni egy lendkerékkel?
Jelenség nálam:
- alapjáraton egyre jobban ráz a motor
- gyorsításnál darálós érzésem van
- hangja nincsen
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13760 Dátum:
2020.01.16 csütörtök, 13:52:51 »
Idézetet írta: atti78 - 2020.01.16 csütörtök, 13:49:15
Vannak jellegzetes tünetek?
Mennyit lehet elmenni egy lendkerékkel?
Jelenség nálam:
- alapjáraton egyre jobban ráz a motor
- gyorsításnál darálós érzésem van
- hangja nincsen
Vannak jellegzetes tünetek.
Vezetési stílus és használati körülménytől függ.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13761 Dátum:
2020.01.16 csütörtök, 14:10:38 »
Idézetet írta: atti78 - 2020.01.16 csütörtök, 13:49:15
Vannak jellegzetes tünetek?
Mennyit lehet elmenni egy lendkerékkel?
Jelenség nálam:
- alapjáraton egyre jobban ráz a motor
- gyorsításnál darálós érzésem van
- hangja nincsen
Bocsánat,hogy beleszólok , de szerintem a lendkeréknek a leírtakhoz igen kevés köze van.
kettőstömegünek esetleg csapágynak inkább köze van és esetleg a tárcsának is
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13762 Dátum:
2020.01.16 csütörtök, 14:13:57 »
Idézetet írta: rstwingo - 2020.01.16 csütörtök, 14:10:38
Bocsánat,hogy beleszólok , de szerintem a lendkeréknek a leírtakhoz igen kevés köze van.
kettőstömegünek esetleg csapágynak inkább köze van és esetleg a tárcsának is
A kettőstömegű az nem ugyanaz, mint a lendkerék??
(Merthogy a becsületes neve a kettőstömegű lendkerék)
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13763 Dátum:
2020.01.16 csütörtök, 14:41:14 »
Idézetet írta: Domi - 2020.01.16 csütörtök, 14:13:57
A kettőstömegű az nem ugyanaz, mint a lendkerék??
(Merthogy a becsületes neve a kettőstömegű lendkerék)
Picit utána nézve igazad van
. Én azt hittem a kinyomóba van a rugós csillapítás és nem a lendkerékbe
elnézést kérek, a tévedés jogát fenntartom
«
Utoljára szerkesztve: 2020.01.16 csütörtök, 14:47:59 írta rstwingo
»
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13764 Dátum:
2020.01.16 csütörtök, 15:40:38 »
Idézetet írta: rstwingo - 2020.01.16 csütörtök, 14:41:14
Picit utána nézve igazad van
. Én azt hittem a kinyomóba van a rugós csillapítás és nem a lendkerékbe
elnézést kérek, a tévedés jogát fenntartom
Kinyomócsapágyban rugós csillapítás?
Ott hogyan működne és mit csillapítana?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13765 Dátum:
2020.01.16 csütörtök, 15:46:39 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.16 csütörtök, 15:40:38
Kinyomócsapágyban rugós csillapítás?
Ott hogyan működne és mit csillapítana?
nem látok ott csapágy szót leírva
de szerkezetre gondoltam
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13766 Dátum:
2020.01.16 csütörtök, 15:52:27 »
Idézetet írta: rstwingo - 2020.01.16 csütörtök, 15:46:39
nem látok ott csapágy szót leírva
de szerkezetre gondoltam
Akkor helyesbítek.
Nincs olyan, hogy kinyomó. Az kinyomócsapágy, mert nincs csapágy nélküli kinyomó. (A kétütemű Trabant kuplungjánál volt egy szén karika, csapágy helyett.)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
atti78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13767 Dátum:
2020.01.16 csütörtök, 16:29:20 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.16 csütörtök, 15:52:27
Akkor helyesbítek.
Nincs olyan, hogy kinyomó. Az kinyomócsapágy, mert nincs csapágy nélküli kinyomó. (A kétütemű Trabant kuplungjánál volt egy szén karika, csapágy helyett.)
Visszatérve a kérdésre, akkor a gyorsuláskor daráló/rázó érzés , lehet a kettőstömegű lendkerék állapota miatt?
290 ezer van az autóban, még nem volt cserélve, kuplung sem.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13768 Dátum:
2020.01.16 csütörtök, 16:40:07 »
Idézetet írta: atti78 - 2020.01.16 csütörtök, 16:29:20
Visszatérve a kérdésre, akkor a gyorsuláskor daráló/rázó érzés , lehet a kettőstömegű lendkerék állapota miatt?
290 ezer van az autóban, még nem volt cserélve, kuplung sem.
Nem csak attól, alapjáraton inkább daráló, kattogó a hangja.
De lehet még motor/váltótartó bak is...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
atti78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13769 Dátum:
2020.01.16 csütörtök, 16:42:57 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2020.01.16 csütörtök, 16:40:07
Nem csak attól, alapjáraton inkább daráló, kattogó a hangja.
De lehet még motor/váltótartó bak is...
Hangja még nincs, de visszagondolva, folyamatosan egyre romlik a helyzet, nem hirtelen lett ilyen.
Persze ettől lehet a motortartó bak is
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13770 Dátum:
2020.01.16 csütörtök, 16:46:18 »
Idézetet írta: atti78 - 2020.01.16 csütörtök, 16:29:20
Visszatérve a kérdésre, akkor a gyorsuláskor daráló/rázó érzés , lehet a kettőstömegű lendkerék állapota miatt?
290 ezer van az autóban, még nem volt cserélve, kuplung sem.
Azért nem válaszoltam, mert látatlanban/hallatlanban egy monitor mögül nem tudok (nem is akarok) véleményt mondani.
ui: Alap esetben együtt kell cserélni a DMF-et a kuplung összes alkatrészével együtt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
atti78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13771 Dátum:
2020.01.16 csütörtök, 22:36:07 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.16 csütörtök, 16:46:18
Azért nem válaszoltam, mert látatlanban/hallatlanban egy monitor mögül nem tudok (nem is akarok) véleményt mondani.
ui: Alap esetben együtt kell cserélni a DMF-et a kuplung összes alkatrészével együtt.
Közben kicsit diagnosztizáltam obd-n.
Lambda szonda fix 1.26-os értéke ugye nem normális?
P0130 és P0135 hibakód is van, de check engine Nem világít..
Lehet lambda szonda miatt ennyire rázós a motor??
Milyen lambda szondát lehet a gyári 100 ezres helyett nyugodtan bevállalni?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13772 Dátum:
2020.01.16 csütörtök, 22:52:10 »
Idézetet írta: atti78 - 2020.01.16 csütörtök, 22:36:07
Közben kicsit diagnosztizáltam obd-n.
Lambda szonda fix 1.26-os értéke ugye nem normális?
P0130 és P0135 hibakód is van, de check engine Nem világít..
Lehet lambda szonda miatt ennyire rázós a motor??
Milyen lambda szondát lehet a gyári 100 ezres helyett nyugodtan bevállalni?
Milyen motorról beszélünk? (azon kívül, hogy dízel)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
atti78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13773 Dátum:
2020.01.17 péntek, 05:03:00 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.16 csütörtök, 22:52:10
Milyen motorról beszélünk? (azon kívül, hogy dízel)
2.0 140 LE, EURO 5
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13774 Dátum:
2020.01.17 péntek, 07:28:10 »
Idézetet írta: atti78 - 2020.01.17 péntek, 05:03:00
2.0 140 LE, EURO 5
Ezek lambda szonda áramköri hibák, de ettől nem rázza a motort.
Euro6+ esetében van valós szerepe a lambda szondának.
Cseréld ki és a kuplungot is kompletten lendkerékkel. Egy darabig béke lesz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
atti78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13775 Dátum:
2020.01.17 péntek, 08:14:00 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.17 péntek, 07:28:10
Ezek lambda szonda áramköri hibák, de ettől nem rázza a motort.
Euro6+ esetében van valós szerepe a lambda szondának.
Cseréld ki és a kuplungot is kompletten lendkerékkel. Egy darabig béke lesz.
Jó a Luk/Sachs is, vagy csak a gyári?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13776 Dátum:
2020.01.17 péntek, 08:41:05 »
Idézetet írta: atti78 - 2020.01.17 péntek, 08:14:00
Jó a Luk/Sachs is, vagy csak a gyári?
Utolsó mondat.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg1175522#msg1175522
Naplózva
Imádom a dízeleket!
atti78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13777 Dátum:
2020.01.17 péntek, 10:46:21 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.17 péntek, 08:41:05
Utolsó mondat.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg1175522#msg1175522
Csak azért kérdeztem újra , mert egy szakszervizes ismerősöm, csak a gyárit javasolja, mert állítólag az utángyártott még jobban ráz, mint a gyári rossz
Esetleg rakott valaki be utángyártottat és még van elégedve vele?
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13778 Dátum:
2020.01.17 péntek, 10:59:34 »
Idézetet írta: atti78 - 2020.01.17 péntek, 10:46:21
Csak azért kérdeztem újra , mert egy szakszervizes ismerősöm, csak a gyárit javasolja, mert állítólag az utángyártott még jobban ráz, mint a gyári rossz
Esetleg rakott valaki be utángyártottat és még van elégedve vele?
Nincs Ford kuplung, ők is veszik valahonnan (ez az, amit te gyárinak hívsz). És a Luk meg a Sachs is gyári beszállító, tehát az is "gyári".
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13779 Dátum:
2020.01.17 péntek, 11:01:01 »
Idézetet írta: atti78 - 2020.01.17 péntek, 10:46:21
Csak azért kérdeztem újra , mert egy szakszervizes ismerősöm, csak a gyárit javasolja, mert állítólag az utángyártott még jobban ráz, mint a gyári rossz
Esetleg rakott valaki be utángyártottat és még van elégedve vele?
A Ford nem gyárt lendkereket. Valakitől ő is veszi, pl a Luk vagy a Sachs-tól. Szóval ha e két gyártó termékét veszed, nagy valószínűséggel nem lesz problémád. Ha mégis, akkor
- nem a lendkerék okozta az eredeti problémát.
- gyári hibásat sikerült kifognod (tömeggyártás... ha ritkán is, de előfordul) --> garancia
- szerelési hiba.
Szerk.: Zsiru gyorsabb volt
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
atti78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13780 Dátum:
2020.01.17 péntek, 11:04:24 »
Köszi srácok, Akkor csak annyi a különbség, hogy rárakják a Ford emblémát és 100 ezerrel többet kérnék érte..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13781 Dátum:
2020.01.17 péntek, 11:12:49 »
Idézetet írta: atti78 - 2020.01.17 péntek, 11:04:24
Köszi srácok, Akkor csak annyi a különbség, hogy rárakják a Ford emblémát és 100 ezerrel többet kérnék érte..
Nem csak ennyi.
A Ford a logójával ellátott alkatrészeket szigorúbb minőségi elvárásoknak felelteti meg, mint pl. a beszállító saját márkaként árult termékeit.
Ez nem azt jelenti, hogy a saját márkánév alatti termék rosszabb lehet.
Azt jelenti, hogy a Ford logós esetében sokkal kevesebb a valószínűsége az alkatrész problémának.
Magyarul, megbízhatóbb minőség a Ford logós alkatrész.
Emiatt kerül többe.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13782 Dátum:
2020.01.17 péntek, 11:51:00 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.17 péntek, 11:12:49
Nem csak ennyi.
A Ford a logójával ellátott alkatrészeket szigorúbb minőségi elvárásoknak felelteti meg, mint pl. a beszállító saját márkaként árult termékeit.
Ez nem azt jelenti, hogy a saját márkánév alatti termék rosszabb lehet.
Azt jelenti, hogy a Ford logós esetében sokkal kevesebb a valószínűsége az alkatrész problémának.
Magyarul, megbízhatóbb minőség a Ford logós alkatrész.
Emiatt kerül többe.
Tehát a vaker miatt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13783 Dátum:
2020.01.17 péntek, 12:21:32 »
Idézetet írta: atti78 - 2020.01.17 péntek, 10:46:21
Csak azért kérdeztem újra , mert egy szakszervizes ismerősöm, csak a gyárit javasolja, mert állítólag az utángyártott még jobban ráz, mint a gyári rossz
Esetleg rakott valaki be utángyártottat és még van elégedve vele?
Nekem LUK szett került bele ~5000 km-rel ezelőtt. Eddig jó.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13784 Dátum:
2020.01.17 péntek, 12:35:37 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.17 péntek, 11:12:49
Nem csak ennyi.
A Ford a logójával ellátott alkatrészeket szigorúbb minőségi elvárásoknak felelteti meg, mint pl. a beszállító saját márkaként árult termékeit.
Ez nem azt jelenti, hogy a saját márkánév alatti termék rosszabb lehet.
Azt jelenti, hogy a Ford logós esetében sokkal kevesebb a valószínűsége az alkatrész problémának.
Magyarul, megbízhatóbb minőség a Ford logós alkatrész.
Emiatt kerül többe.
Igen, Hasszán, török vendégmunkás, nagy odafigyeléssel és lelkesedéssel minden egyes darabot kicsomagol és átellenőrzi...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13785 Dátum:
2020.01.17 péntek, 12:39:15 »
Idézetet írta: alf® - 2020.01.17 péntek, 11:51:00
Tehát a vaker miatt.
Te így értelmezted?
Fuss neki újra...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13786 Dátum:
2020.01.17 péntek, 12:41:37 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2020.01.17 péntek, 12:35:37
Igen, Hasszán, török vendégmunkás, nagy odafigyeléssel és lelkesedéssel minden egyes darabot kicsomagol és átellenőrzi...
Nem igazán. Még becsomagolás előtt ellenőrzik!
Asse kizárt, hogy a gépkezelőt Hasszánnak hívják. Ez lényegtelen.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13787 Dátum:
2020.01.17 péntek, 12:44:36 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.17 péntek, 12:41:37
Nem igazán. Még becsomagolás előtt ellenőrzik!
Asse kizárt, hogy a gépkezelőt Hasszánnak hívják. Ez lényegtelen.
Na és ki ellenőrzi? A Ford külön küld egy csapatot?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13788 Dátum:
2020.01.17 péntek, 13:02:25 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2020.01.17 péntek, 12:44:36
Na és ki ellenőrzi? A Ford külön küld egy csapatot?
Most ezen fogunk csámcsogni?
A gyártósor után van minőség osztályozó. Az elfodhatósági határ szűkebb a jobb minőségű alkatrészeknél. Ezt határozata meg a megrendelő.
A szélvédőknél is ugyanez van.
Erről nem kívánok többet karaktert pazarolni.
Mindenki azt vesz, amit akar!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13789 Dátum:
2020.01.17 péntek, 14:15:44 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.17 péntek, 13:02:25
Most ezen fogunk csámcsogni?
A gyártósor után van minőség osztályozó. Az elfodhatósági határ szűkebb a jobb minőségű alkatrészeknél. Ezt határozata meg a megrendelő.
A szélvédőknél is ugyanez van.
Erről nem kívánok többet karaktert pazarolni.
Mindenki azt vesz, amit akar!
Nem csámcsogok, csak legalább te ne nyald már be ezt a fax dumát.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13790 Dátum:
2020.01.17 péntek, 14:43:31 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2020.01.17 péntek, 14:15:44
Nem csámcsogok, csak legalább te ne nyald már be ezt a fax dumát.
Ha ha...
Ne nyaljam be?
Hány alkatrész gyártó üzemben voltál?
Hány gyártósornál voltál?
Hány ottani MEO-ssal beszéltél?
Annyival biztos nem, mint én.
Ezt sem muszáj elhinni, mint ahogy sokmindent. Engem pont nem érdekel.
De sok esetben nem úgy vannak a dolgok, ahogy az Urban Legend mondja.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.02.18 kedd, 11:32:49 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13791 Dátum:
2020.02.18 kedd, 09:49:16 »
2.2 TDCI-nél 200.000 km-nél van vezérlés+vízpumpa csere, ugye? Van még valami más előírás?
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13792 Dátum:
2020.02.18 kedd, 10:09:01 »
Idézetet írta: GKovacs - 2020.02.18 kedd, 09:49:16
2.2 TDCI-nél 200.000 km-nél van vezérlés+vízpumpa csere, ugye? Van még valami más előírás?
Olaj, szűrők.... hosszbordás ékszíj+rendszer elemek. Abban is 200e van, ajánlott.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.02.18 kedd, 10:10:54 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13793 Dátum:
2020.02.18 kedd, 11:09:03 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.17 péntek, 14:43:31
Hány ottani MEO-ssal beszéltél?
Annyinál biztos nem, mint én.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13794 Dátum:
2020.02.18 kedd, 11:24:02 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.18 kedd, 10:09:01
Olaj, szűrők.... hosszbordás ékszíj+rendszer elemek. Abban is 200e van, ajánlott.
Köszi!
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13795 Dátum:
2020.02.18 kedd, 11:35:34 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2020.02.18 kedd, 11:09:03
Ezen mit tapsolsz, Pistike?
Ez a válasz? Bravo!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13796 Dátum:
2020.02.18 kedd, 11:48:47 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.18 kedd, 11:35:34
Ezen mit tapsolsz, Pistike?
Ez a válasz? Bravo!
Be is módosítottad a hozzászólásodat.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13797 Dátum:
2020.02.18 kedd, 12:43:08 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2020.02.18 kedd, 11:48:47
Be is módosítottad a hozzászólásodat.
Ahogy szoktad, ismét a "lényeget" látod....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13798 Dátum:
2020.02.18 kedd, 12:46:24 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.18 kedd, 12:43:08
Ahogy szoktad, ismét a "lényeget" látod....
Azért nem mindegy, hogy egy MEO-snál, vagy egy MEO-ssal beszélgetsz...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
wyzard
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 362
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13799 Dátum:
2020.02.21 péntek, 12:20:45 »
Sziasztok,
Korábban már írtam ezzel kapcsolatban, de azóta sem sikerült a jelenség okára rájönnöm.
Egy 2.2-es, 175 LE-s MK4-es autóra cseréltem a korábbi, MK3-as, 116 LE-s kombimat.
Sikerült eljutnom egy teljesítménymérésre, ahol 150 LE közeli (picivel alatta, ha jól emlékszem) értéket mértek.
Azért vittem el mérésre, mert érzésre olyan volt, mintha a korábbi 116 LE-s, chip-pelt MK3-asban ülnék (nyilván chip után sem közelítette meg a 2.2-es szintjét).
Az autóban 260e km van, és ~90%-ban autópályán volt használva. Nem füstöl, nincs hibakód, nincs vészüzem.
Mindig a gyári előírásoknak megfelelően kapta a karbantartást.
Merre lenne célszerű keresni a jelenség okát? Rendben persze, nem szalonautó, de normális lenne ekkora teljesítmény romlás?
Előre is köszönöm, ha valaki tud építő jellegű ötlettel segíteni.
Naplózva
2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Oldalak:
1
...
269
270
271
272
273
274
275
[
276
]
277
278
279
280
281
282
283
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ