Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:05:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 269 270 271 272 273 274 275 [276] 277 278 279 280 281 282 283 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263594 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
Mihály
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #13750 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 22:16:27 »

Sziasztok!

mk4 2010-es 2000tdci 120kw reggeli indításnál 2-3 mp-t jár majd leáll, mind a 4 henger egyszerre beindul majd leáll olyan mintha elfogyna az üza. van amikor 10.re sikerül van hogy elsőre. üza szűrőt cseréltem nincs változás. az autóban 130000km van.
Segitséget kérek merre keressem a hibát.

köszönöm
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13751 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 22:19:13 »

Egy kis infó,ha diagolsz.
Kiindulásnak :
http://mondeo.hu/index.php?topic=4964.msg1110668#msg1110668
 wave


Csak nem mindenhol jó számadatok vannak.....  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13752 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 22:22:10 »

Sziasztok!

mk4 2010-es 2000tdci 120kw reggeli indításnál 2-3 mp-t jár majd leáll, mind a 4 henger egyszerre beindul majd leáll olyan mintha elfogyna az üza. van amikor 10.re sikerül van hogy elsőre. üza szűrőt cseréltem nincs változás. az autóban 130000km van.
Segitséget kérek merre keressem a hibát.

köszönöm


Az lehet, hogy cseréltél szűrőt.......a kérdés az, hogy biztosan tömített-e a rendszer és nem levegősödik fel?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mihály
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #13753 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 22:32:12 »


Az lehet, hogy cseréltél szűrőt.......a kérdés az, hogy biztosan tömített-e a rendszer és nem levegősödik fel?


szűrő csere előtt is ez volt a baja, a szürőben 10000 km van szervízben volt cserélve
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13754 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 22:37:31 »

szűrő csere előtt is ez volt a baja, a szürőben 10000 km van szervízben volt cserélve

Ezt most miért írtad le?
Lényegtelen a futott km és az is, hogy hol volt cserélve.
Kiderült, hogy nyilván nem a szűrő csere az ok.

A lényeg itt van:
"....a kérdés az, hogy biztosan tömített-e a rendszer és nem levegősödik fel?"

Meg sem említettem a szűrőt. Elég sok helyen lehet hiba. A motornál kell megnézni, hogy levegős-e. wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mihály
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #13755 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 22:50:53 »

Ezt most miért írtad le?
Lényegtelen a futott km és az is, hogy hol volt cserélve.
Kiderült, hogy nyilván nem a szűrő csere az ok.

A lényeg itt van:
"....a kérdés az, hogy biztosan tömített-e a rendszer és nem levegősödik fel?"

Meg sem említettem a szűrőt. Elég sok helyen lehet hiba. A motornál kell megnézni, hogy levegős-e. wave


köszi!
Naplózva
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #13756 Dátum: 2020.01.11 szombat, 08:28:27 »

Köszönöm a linket.


Csak nem mindenhol jó számadatok vannak.....  wave

Mik a jó számadatok?  vigyor3
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
atti78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #13757 Dátum: 2020.01.16 csütörtök, 13:29:54 »

Sziasztok!

Milyen módon határozható meg biztosan, hogy a lendkerék csereérett?
Illetve szabad e betenni utángyártott (Sachs, Luk) szetteket?

Köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13758 Dátum: 2020.01.16 csütörtök, 13:39:50 »

Sziasztok!

Milyen módon határozható meg biztosan, hogy a lendkerék csereérett?
Illetve szabad e betenni utángyártott (Sachs, Luk) szetteket?

Köszi


Biztosan?

Le kell szerelni és a rá vonatkozó vizsgálatokat elvégezni.
Valószínűsíteni jellegzetes hang alapján.

A sachs és a luk is gyári beszállító.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
atti78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #13759 Dátum: 2020.01.16 csütörtök, 13:49:15 »

Biztosan?

Le kell szerelni és a rá vonatkozó vizsgálatokat elvégezni.
Valószínűsíteni jellegzetes hang alapján.

A sachs és a luk is gyári beszállító.

Vannak jellegzetes tünetek?
Mennyit lehet elmenni egy lendkerékkel?

Jelenség nálam:
- alapjáraton egyre jobban ráz a motor
- gyorsításnál darálós érzésem van
- hangja nincsen
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13760 Dátum: 2020.01.16 csütörtök, 13:52:51 »

Vannak jellegzetes tünetek?
Mennyit lehet elmenni egy lendkerékkel?

Jelenség nálam:
- alapjáraton egyre jobban ráz a motor
- gyorsításnál darálós érzésem van
- hangja nincsen


Vannak jellegzetes tünetek.
Vezetési stílus és használati körülménytől függ.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #13761 Dátum: 2020.01.16 csütörtök, 14:10:38 »

Vannak jellegzetes tünetek?
Mennyit lehet elmenni egy lendkerékkel?

Jelenség nálam:
- alapjáraton egyre jobban ráz a motor
- gyorsításnál darálós érzésem van
- hangja nincsen


Bocsánat,hogy beleszólok , de szerintem a lendkeréknek a leírtakhoz igen kevés köze van.

kettőstömegünek esetleg csapágynak inkább köze van és esetleg a tárcsának is
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #13762 Dátum: 2020.01.16 csütörtök, 14:13:57 »

Bocsánat,hogy beleszólok , de szerintem a lendkeréknek a leírtakhoz igen kevés köze van.

kettőstömegünek esetleg csapágynak inkább köze van és esetleg a tárcsának is
A kettőstömegű az nem ugyanaz, mint a lendkerék??  Undecided (Merthogy a becsületes neve a kettőstömegű lendkerék)
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #13763 Dátum: 2020.01.16 csütörtök, 14:41:14 »

A kettőstömegű az nem ugyanaz, mint a lendkerék??  Undecided (Merthogy a becsületes neve a kettőstömegű lendkerék)

Picit utána nézve igazad van  worship. Én azt hittem a kinyomóba van a rugós csillapítás és nem a lendkerékbe

elnézést kérek, a tévedés jogát fenntartom falbav
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.16 csütörtök, 14:47:59 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13764 Dátum: 2020.01.16 csütörtök, 15:40:38 »

Picit utána nézve igazad van  worship. Én azt hittem a kinyomóba van a rugós csillapítás és nem a lendkerékbe

elnézést kérek, a tévedés jogát fenntartom falbav

Kinyomócsapágyban rugós csillapítás?
Ott hogyan működne és mit csillapítana?

 zavart2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #13765 Dátum: 2020.01.16 csütörtök, 15:46:39 »

Kinyomócsapágyban rugós csillapítás?
Ott hogyan működne és mit csillapítana?

 zavart2

nem látok ott csapágy szót leírva  eplus2
de szerkezetre gondoltam
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13766 Dátum: 2020.01.16 csütörtök, 15:52:27 »

nem látok ott csapágy szót leírva  eplus2
de szerkezetre gondoltam

Akkor helyesbítek.  vigyor3
Nincs olyan, hogy kinyomó. Az kinyomócsapágy, mert nincs csapágy nélküli kinyomó. (A kétütemű Trabant kuplungjánál volt egy szén karika, csapágy helyett.)  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
atti78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #13767 Dátum: 2020.01.16 csütörtök, 16:29:20 »

Akkor helyesbítek.  vigyor3
Nincs olyan, hogy kinyomó. Az kinyomócsapágy, mert nincs csapágy nélküli kinyomó. (A kétütemű Trabant kuplungjánál volt egy szén karika, csapágy helyett.)  Cool

Visszatérve a kérdésre, akkor a gyorsuláskor daráló/rázó érzés , lehet a kettőstömegű lendkerék állapota miatt?
290 ezer van az autóban, még nem volt cserélve, kuplung sem.

Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13768 Dátum: 2020.01.16 csütörtök, 16:40:07 »

Visszatérve a kérdésre, akkor a gyorsuláskor daráló/rázó érzés , lehet a kettőstömegű lendkerék állapota miatt?
290 ezer van az autóban, még nem volt cserélve, kuplung sem.



Nem csak attól, alapjáraton inkább daráló, kattogó a hangja.

De lehet még motor/váltótartó bak is...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
atti78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #13769 Dátum: 2020.01.16 csütörtök, 16:42:57 »

Nem csak attól, alapjáraton inkább daráló, kattogó a hangja.

De lehet még motor/váltótartó bak is...

Hangja még nincs, de visszagondolva, folyamatosan egyre romlik a helyzet, nem hirtelen lett ilyen.
Persze ettől lehet a motortartó bak is Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13770 Dátum: 2020.01.16 csütörtök, 16:46:18 »

Visszatérve a kérdésre, akkor a gyorsuláskor daráló/rázó érzés , lehet a kettőstömegű lendkerék állapota miatt?
290 ezer van az autóban, még nem volt cserélve, kuplung sem.



Azért nem válaszoltam, mert látatlanban/hallatlanban egy monitor mögül nem tudok (nem is akarok) véleményt mondani.  Cool



ui: Alap esetben együtt kell cserélni a DMF-et a kuplung összes alkatrészével együtt.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
atti78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #13771 Dátum: 2020.01.16 csütörtök, 22:36:07 »

Azért nem válaszoltam, mert látatlanban/hallatlanban egy monitor mögül nem tudok (nem is akarok) véleményt mondani.  Cool



ui: Alap esetben együtt kell cserélni a DMF-et a kuplung összes alkatrészével együtt.  wave

Közben kicsit diagnosztizáltam obd-n.
Lambda szonda fix 1.26-os értéke ugye nem normális?
P0130 és P0135 hibakód is van, de check engine Nem világít..

Lehet lambda szonda miatt ennyire rázós a motor??
Milyen lambda szondát lehet a gyári 100 ezres helyett nyugodtan bevállalni?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13772 Dátum: 2020.01.16 csütörtök, 22:52:10 »

Közben kicsit diagnosztizáltam obd-n.
Lambda szonda fix 1.26-os értéke ugye nem normális?
P0130 és P0135 hibakód is van, de check engine Nem világít..

Lehet lambda szonda miatt ennyire rázós a motor??
Milyen lambda szondát lehet a gyári 100 ezres helyett nyugodtan bevállalni?


Milyen motorról beszélünk? (azon kívül, hogy dízel)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
atti78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #13773 Dátum: 2020.01.17 péntek, 05:03:00 »


Milyen motorról beszélünk? (azon kívül, hogy dízel)

2.0 140 LE, EURO 5
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13774 Dátum: 2020.01.17 péntek, 07:28:10 »

2.0 140 LE, EURO 5

Ezek lambda szonda áramköri hibák, de ettől nem rázza a motort.
Euro6+ esetében van valós szerepe a lambda szondának.

Cseréld ki és a kuplungot is kompletten lendkerékkel. Egy darabig béke lesz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
atti78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #13775 Dátum: 2020.01.17 péntek, 08:14:00 »

Ezek lambda szonda áramköri hibák, de ettől nem rázza a motort.
Euro6+ esetében van valós szerepe a lambda szondának.

Cseréld ki és a kuplungot is kompletten lendkerékkel. Egy darabig béke lesz.

Jó a Luk/Sachs is, vagy csak a gyári?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13776 Dátum: 2020.01.17 péntek, 08:41:05 »

Jó a Luk/Sachs is, vagy csak a gyári?

Utolsó mondat.  wave


http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg1175522#msg1175522
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
atti78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #13777 Dátum: 2020.01.17 péntek, 10:46:21 »


Csak azért kérdeztem újra , mert egy szakszervizes ismerősöm, csak a gyárit javasolja, mert állítólag az utángyártott még jobban ráz, mint a gyári rossz Smiley

Esetleg rakott valaki be utángyártottat és még van elégedve vele?
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #13778 Dátum: 2020.01.17 péntek, 10:59:34 »

Csak azért kérdeztem újra , mert egy szakszervizes ismerősöm, csak a gyárit javasolja, mert állítólag az utángyártott még jobban ráz, mint a gyári rossz Smiley

Esetleg rakott valaki be utángyártottat és még van elégedve vele?
Nincs Ford kuplung, ők is veszik valahonnan (ez az, amit te gyárinak hívsz). És a Luk meg a Sachs is gyári beszállító, tehát az is "gyári".
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13779 Dátum: 2020.01.17 péntek, 11:01:01 »

Csak azért kérdeztem újra , mert egy szakszervizes ismerősöm, csak a gyárit javasolja, mert állítólag az utángyártott még jobban ráz, mint a gyári rossz Smiley

Esetleg rakott valaki be utángyártottat és még van elégedve vele?

A Ford nem gyárt lendkereket. Valakitől ő is veszi, pl a Luk vagy a Sachs-tól. Szóval ha e két gyártó termékét veszed, nagy valószínűséggel nem lesz problémád. Ha mégis, akkor
- nem a lendkerék okozta az eredeti problémát.
- gyári hibásat sikerült kifognod (tömeggyártás... ha ritkán is, de előfordul) --> garancia
- szerelési hiba.

Szerk.: Zsiru gyorsabb volt  vigyor3
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
atti78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #13780 Dátum: 2020.01.17 péntek, 11:04:24 »

Köszi srácok, Akkor csak annyi a különbség, hogy rárakják a Ford emblémát és 100 ezerrel többet kérnék érte.. Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13781 Dátum: 2020.01.17 péntek, 11:12:49 »

Köszi srácok, Akkor csak annyi a különbség, hogy rárakják a Ford emblémát és 100 ezerrel többet kérnék érte.. Smiley

Nem csak ennyi.
A Ford a logójával ellátott alkatrészeket szigorúbb minőségi elvárásoknak felelteti meg, mint pl. a beszállító saját márkaként árult termékeit.
Ez nem azt jelenti, hogy a saját márkánév alatti termék rosszabb lehet.
Azt jelenti, hogy a Ford logós esetében sokkal kevesebb a valószínűsége az alkatrész problémának.
Magyarul, megbízhatóbb minőség a Ford logós alkatrész.
Emiatt kerül többe.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13782 Dátum: 2020.01.17 péntek, 11:51:00 »

Nem csak ennyi.
A Ford a logójával ellátott alkatrészeket szigorúbb minőségi elvárásoknak felelteti meg, mint pl. a beszállító saját márkaként árult termékeit.
Ez nem azt jelenti, hogy a saját márkánév alatti termék rosszabb lehet.
Azt jelenti, hogy a Ford logós esetében sokkal kevesebb a valószínűsége az alkatrész problémának.
Magyarul, megbízhatóbb minőség a Ford logós alkatrész.
Emiatt kerül többe.
Tehát a vaker miatt. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #13783 Dátum: 2020.01.17 péntek, 12:21:32 »

Csak azért kérdeztem újra , mert egy szakszervizes ismerősöm, csak a gyárit javasolja, mert állítólag az utángyártott még jobban ráz, mint a gyári rossz Smiley

Esetleg rakott valaki be utángyártottat és még van elégedve vele?
Nekem LUK szett került bele ~5000 km-rel ezelőtt. Eddig jó.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13784 Dátum: 2020.01.17 péntek, 12:35:37 »

Nem csak ennyi.
A Ford a logójával ellátott alkatrészeket szigorúbb minőségi elvárásoknak felelteti meg, mint pl. a beszállító saját márkaként árult termékeit.
Ez nem azt jelenti, hogy a saját márkánév alatti termék rosszabb lehet.
Azt jelenti, hogy a Ford logós esetében sokkal kevesebb a valószínűsége az alkatrész problémának.
Magyarul, megbízhatóbb minőség a Ford logós alkatrész.
Emiatt kerül többe.

Igen, Hasszán, török vendégmunkás, nagy odafigyeléssel és lelkesedéssel minden egyes darabot kicsomagol és átellenőrzi...  taps hehe eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13785 Dátum: 2020.01.17 péntek, 12:39:15 »

Tehát a vaker miatt. vigyor3

Te így értelmezted?
Fuss neki újra...  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13786 Dátum: 2020.01.17 péntek, 12:41:37 »

Igen, Hasszán, török vendégmunkás, nagy odafigyeléssel és lelkesedéssel minden egyes darabot kicsomagol és átellenőrzi...  taps hehe eplus2

Nem igazán. Még becsomagolás előtt ellenőrzik!  nyes
Asse kizárt, hogy a gépkezelőt Hasszánnak hívják. Ez lényegtelen.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13787 Dátum: 2020.01.17 péntek, 12:44:36 »

Nem igazán. Még becsomagolás előtt ellenőrzik!  nyes
Asse kizárt, hogy a gépkezelőt Hasszánnak hívják. Ez lényegtelen.  hehe


Na és ki ellenőrzi? A Ford külön küld egy csapatot?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13788 Dátum: 2020.01.17 péntek, 13:02:25 »

Na és ki ellenőrzi? A Ford külön küld egy csapatot?

Most ezen fogunk csámcsogni?

A gyártósor után van minőség osztályozó. Az elfodhatósági határ szűkebb a jobb minőségű alkatrészeknél. Ezt határozata meg a megrendelő.
A szélvédőknél is ugyanez van.

Erről nem kívánok többet karaktert pazarolni.
Mindenki azt vesz, amit akar!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13789 Dátum: 2020.01.17 péntek, 14:15:44 »

Most ezen fogunk csámcsogni?

A gyártósor után van minőség osztályozó. Az elfodhatósági határ szűkebb a jobb minőségű alkatrészeknél. Ezt határozata meg a megrendelő.
A szélvédőknél is ugyanez van.

Erről nem kívánok többet karaktert pazarolni.
Mindenki azt vesz, amit akar!  wave

Nem csámcsogok, csak legalább te ne nyald már be ezt a fax dumát.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13790 Dátum: 2020.01.17 péntek, 14:43:31 »

Nem csámcsogok, csak legalább te ne nyald már be ezt a fax dumát.



Ha ha...
Ne nyaljam be?  laugh
Hány alkatrész gyártó üzemben voltál?
Hány gyártósornál voltál?
Hány ottani MEO-ssal beszéltél?

Annyival biztos nem, mint én.



Ezt sem muszáj elhinni, mint ahogy sokmindent. Engem pont nem érdekel.  Cool
De sok esetben nem úgy vannak a dolgok, ahogy az Urban Legend mondja.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.18 kedd, 11:32:49 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #13791 Dátum: 2020.02.18 kedd, 09:49:16 »

2.2 TDCI-nél 200.000 km-nél van vezérlés+vízpumpa csere, ugye? Van még valami más előírás?
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13792 Dátum: 2020.02.18 kedd, 10:09:01 »

2.2 TDCI-nél 200.000 km-nél van vezérlés+vízpumpa csere, ugye? Van még valami más előírás?

Olaj, szűrők.... hosszbordás ékszíj+rendszer elemek. Abban is 200e van, ajánlott.
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.18 kedd, 10:10:54 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13793 Dátum: 2020.02.18 kedd, 11:09:03 »


Hány ottani MEO-ssal beszéltél?

Annyinál biztos nem, mint én.



 taps taps taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #13794 Dátum: 2020.02.18 kedd, 11:24:02 »

Olaj, szűrők.... hosszbordás ékszíj+rendszer elemek. Abban is 200e van, ajánlott.

Köszi!
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13795 Dátum: 2020.02.18 kedd, 11:35:34 »

taps taps taps

Ezen mit tapsolsz, Pistike?  hehe
Ez a válasz? Bravo!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13796 Dátum: 2020.02.18 kedd, 11:48:47 »

Ezen mit tapsolsz, Pistike?  hehe
Ez a válasz? Bravo!

Be is módosítottad a hozzászólásodat.  hehe hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13797 Dátum: 2020.02.18 kedd, 12:43:08 »

Be is módosítottad a hozzászólásodat.  hehe hehe

Ahogy szoktad, ismét a "lényeget" látod....  taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13798 Dátum: 2020.02.18 kedd, 12:46:24 »

Ahogy szoktad, ismét a "lényeget" látod....  taps

Azért nem mindegy, hogy egy MEO-snál, vagy egy MEO-ssal beszélgetsz...  eplus2 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #13799 Dátum: 2020.02.21 péntek, 12:20:45 »

Sziasztok,

Korábban már írtam ezzel kapcsolatban, de azóta sem sikerült a jelenség okára rájönnöm.
Egy 2.2-es, 175 LE-s MK4-es autóra cseréltem a korábbi, MK3-as, 116 LE-s kombimat.
Sikerült eljutnom egy teljesítménymérésre, ahol 150 LE közeli (picivel alatta, ha jól emlékszem) értéket mértek.

Azért vittem el mérésre, mert érzésre olyan volt, mintha a korábbi 116 LE-s, chip-pelt MK3-asban ülnék (nyilván chip után sem közelítette meg a 2.2-es szintjét).
Az autóban 260e km van, és ~90%-ban autópályán volt használva. Nem füstöl, nincs hibakód, nincs vészüzem.
Mindig a gyári előírásoknak megfelelően kapta a karbantartást.

Merre lenne célszerű keresni a jelenség okát? Rendben persze, nem szalonautó, de normális lenne ekkora teljesítmény romlás?

Előre is köszönöm, ha valaki tud építő jellegű ötlettel segíteni.  worship
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Oldalak: 1 ... 269 270 271 272 273 274 275 [276] 277 278 279 280 281 282 283 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.