Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:41:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 271 272 273 274 275 276 277 [278] 279 280 281 282 283 284 285 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5232347 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Gerge
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #13850 Dátum: 2020.04.28 kedd, 08:05:47 »

Kedves Meg Győző!

Köszönöm a hozzászólást, de sajnos túl sok építő jelleg nem volt benne! Köszönöm, hogy lehülyéztél, és elmondtad, hogy mit kellett volna... Az autó programozásnál annyi történt, hogy nem indít regenerálást.  Minden hibatábla megmaradt, ezért is dobja ki a kódokat. Sajnos az autót nem tudtam letenni, és nem egyből kiiktatni akartam, hanem tisztításra vittem el, de ott mondták, hogy már vége van a DPF-nek, és tisztítják nekem de ugyanúgy *** lehet 1-2000km-en belül. Így hoztam egy valószínűleg rossz döntést... Az ok amiért nem tudott regenerálni, az még mindig valüszínűleg fennáll, így (mint írtam is) ha az autó rendesen működik, akkor már érdemes gondolkodni a "legális" állapot visszaállításán. Addig nem szeretnék még egy DPF-et kinyírni, nem olcsó mulatság!
Kérlek ha segíteni szeretnél, akkor tedd meg, ha csak elmondani milyen hülye vagyok, és mit kellett volna, akkor inkább ne írj!

Köszönöm!
Gergő
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13851 Dátum: 2020.04.28 kedd, 08:53:32 »

Na, ma megint leregel valaki... hehe Tongue
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13852 Dátum: 2020.04.28 kedd, 09:02:36 »

Kedves Meg Győző!

Köszönöm a hozzászólást, de sajnos túl sok építő jelleg nem volt benne! Köszönöm, hogy lehülyéztél, és elmondtad, hogy mit kellett volna... Az autó programozásnál annyi történt, hogy nem indít regenerálást.  Minden hibatábla megmaradt, ezért is dobja ki a kódokat. Sajnos az autót nem tudtam letenni, és nem egyből kiiktatni akartam, hanem tisztításra vittem el, de ott mondták, hogy már vége van a DPF-nek, és tisztítják nekem de ugyanúgy *** lehet 1-2000km-en belül. Így hoztam egy valószínűleg rossz döntést... Az ok amiért nem tudott regenerálni, az még mindig valüszínűleg fennáll, így (mint írtam is) ha az autó rendesen működik, akkor már érdemes gondolkodni a "legális" állapot visszaállításán. Addig nem szeretnék még egy DPF-et kinyírni, nem olcsó mulatság!
Kérlek ha segíteni szeretnél, akkor tedd meg, ha csak elmondani milyen hülye vagyok, és mit kellett volna, akkor inkább ne írj!

Köszönöm!
Gergő

Nem lehülyéztelek, ezt nem írtam sehol.
Amit csináltatok, az volt a hülyeség!
Ott a hiba írod is.... azt kellett volna megcsinálni első körben!!!
Hibát már jelez akkor is, amikor még  "nincs veszve semmi".

Szóval a példámnál maradva a tüskét kell kihúzni a lábadból, nem levágni a lábat.

Az meg megint csak hülyeség volt, hogy egy rossz autót tovább használsz. Ezzel csak tovább ill. többet lehet ártani.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gerge
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #13853 Dátum: 2020.04.28 kedd, 11:20:41 »

A hozzászólásodban megint csak nem volt építő jelleg!
Hozzáteszem nem volt előjele (vagy csak nem egyértelmű)! Az autó amint hibakódot küldött mentem vele a szervizbe. Sajnos éppen vidéről jöttem haza felé, és mikor vittem, már ott tartottunk, hogy az olajban is volt gázolaj. Elötte nem jött hibaüzenet. Annyi volt a jelenség, hogy néha volt egy kis koromszaga... Ez mind január környékén volt, a hibák pedig most kezdtek előjönni! Vitatkozhatunk, hogy mi volt hülyeség, és mi nem, de ismét kérlek, hogy ha van ötleted, és segíteni szeretnél, akkor beszéljünk!

Köszönöm!

UI: Nem fogok leregelni, hátha akad olyan ember is egy ilyen fórumon aki segíteni is szeretne!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13854 Dátum: 2020.04.28 kedd, 11:47:55 »

A hozzászólásodban megint csak nem volt építő jelleg!
Hozzáteszem nem volt előjele (vagy csak nem egyértelmű)! Az autó amint hibakódot küldött mentem vele a szervizbe. Sajnos éppen vidéről jöttem haza felé, és mikor vittem, már ott tartottunk, hogy az olajban is volt gázolaj. Elötte nem jött hibaüzenet. Annyi volt a jelenség, hogy néha volt egy kis koromszaga... Ez mind január környékén volt, a hibák pedig most kezdtek előjönni! Vitatkozhatunk, hogy mi volt hülyeség, és mi nem, de ismét kérlek, hogy ha van ötleted, és segíteni szeretnél, akkor beszéljünk!

Köszönöm!

UI: Nem fogok leregelni, hátha akad olyan ember is egy ilyen fórumon aki segíteni is szeretne!

Építő jelleg?

Úgy látom, még mindig nem megy(ment) át.
Mindkét hozzászólásomban leírtam már, hogy a meglévő hibát .... amit te is írtál "P2033     Kipufogógáz hőmérsékletérzékelő áramkör magas jelszint " kell elhárítani!  Majd egy jó DPF-et felszerelni.
Ennél milyen építőbbet vársz?   Milyen több segítséget így írásban?   Cselekedni kell, nem beszélgetni róla!    Nincs varázsige, amit elmondva minden megjavul.  Roll Eyes
Biztos tudnék segíteni segíteni a javításban, de ahogy írtam korábban.... egy mások által összetákolt, ki tudja min átesett gubanccal nincs kedvem bajlódni...vívni (nem éri meg), hogy de hát miért került/kerülne ennyibe...stb....stb.  Bocs, ezt meg lehet érteni.....sok ilyenbe futottam már, ma már okosabb vagyok és nem folyok bele.
Ha a "pénz nem számít", akkor meg trélerrel olyan szervizbe vitetni, ahol javítanak és nem kendácsolnak és bérelni autót a javítás idejére.
Számomra fura, hogy "nagyon kellett az autó" és akkor tovább megyek vele...hibásan! Ez milyen? Csak nagyobb kárt okozol....
Mindenkinek nagyon kell az autója, azért vette.  Smiley

Azt is írtam már, hogy aki/ahol programozgatták....hát ott illett volna a hibát felismerni és javítani!
Oda kellene első körben visszakocogni és megkérdezni, hogy ugyan miért nem a javítással foglalkoztak?
Nem értenek hozzá? Mégis beleálltak...elég kontár módon.


Abban igazad van, hogy a hibának nincs előjele! A hiba előtti állapot a hibátlanság.   vigyor3

A hibának van jele!
Az olajhígulásra is jelez olajcsere kérelemmel és a sikertelen regenerációra is!    Engine Oil Service ..... Engine Malfunction .... Check Engine ....stb.

« Utoljára szerkesztve: 2020.04.28 kedd, 12:03:35 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13855 Dátum: 2020.04.28 kedd, 14:15:20 »

Sziasztok!

Nekem egy 2.2 TDCI van, de sjanos most nem vagyok elégedett!  Embarrassed
A probléma hibaküdokban:
P2033     Kipufogógáz hőmérsékletérzékelő áramkör magas jelszint
Huh???       A másik hibaküd most nem jut eszebe, de a lambda szonda magas jelszintet jelzett fékezéskor
Néha azt vettem észre, hogy melegen a teljesítményt is elveszi egy kicsit. De azt hallottam, hogy az lehet a hőmérséklet jeladó miatt is.
DPF eldugult, és egyenlőre kiiktatva, kiírva. Ha a hiba pontosan meglesz akkor gondolkodhatunk a visszarakáson.
Volt már valakinek hasonló? Van tippetek mi lehet a baj? Tudtok segíteni?

Előre is köszönöm, ha valaki foglalkozik a problémámmal!
Gergő
Ami miatt a dpf eldugult,az az esetlegesen  túlzott korom, és a regeneráció feltételeinek a hiánya.(rossz esetben a hamutól dugult el, de a dpf kb a motor éllettartamával megegyező ideig bírja,szóval nem olyan hímestojás az.)
Vissza kell állítani a gyári állapotot.Ha az sw-ből írták csak ki a dpf-et,akkor tetesd vissza a gyári sw-t a motorvezérlőre.
Aztán a hőmérséklet szenzor mérése,diagnosztikája, és ha szükséges,cseréje.
Ellenőrizni kell a nyomáskülönbség szenzort is.
Ha megvan a regeneráció feltétele, minden valószínűség szerint,jó esetben regenerálódik a dpf.Ha gyakran indul a regen, érdemes a turbórendszer nyomását és tömörségét ellenőrizni,mert okozhat többlet koromképződést.Mint ahogyan a nem tökéletes porlasztók is.Ha minden más rendben van,azokat is lehet méretni padon.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #13856 Dátum: 2020.04.28 kedd, 19:00:48 »

Ami miatt a dpf eldugult,az az esetlegesen  túlzott korom, és a regeneráció feltételeinek a hiánya.(rossz esetben a hamutól dugult el, de a dpf kb a motor éllettartamával megegyező ideig bírja,szóval nem olyan hímestojás az.)
Vissza kell állítani a gyári állapotot.Ha az sw-ből írták csak ki a dpf-et,akkor tetesd vissza a gyári sw-t a motorvezérlőre.
Aztán a hőmérséklet szenzor mérése,diagnosztikája, és ha szükséges,cseréje.
Ellenőrizni kell a nyomáskülönbség szenzort is.
Ha megvan a regeneráció feltétele, minden valószínűség szerint,jó esetben regenerálódik a dpf.Ha gyakran indul a regen, érdemes a turbórendszer nyomását és tömörségét ellenőrizni,mert okozhat többlet koromképződést.Mint ahogyan a nem tökéletes porlasztók is.Ha minden más rendben van,azokat is lehet méretni padon.


és akkor még ott van a szívótorok elkokszosodása is , meg az egr-é is , azokat is érdemes ellenőrizni , tisztítani ha kell
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Gerge
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #13857 Dátum: 2020.04.28 kedd, 21:52:34 »

Alf, és rstwingo!

Köszönöm a hozzászólást!
Az EGR szelep tisztítása már napirenden volt a hibák előtt is, ha megy szervizbe azt is megcsináltatom. A hőmérséklet érzékelőt kiméretem, ami még aggaszt, hogy a fékezéskor a lambda szonda mitől jelezhet magas jelszintet? Ezt is okozhatja a hőmérséklet szenzor? Szerintetek összefügghet?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13858 Dátum: 2020.04.28 kedd, 22:05:15 »

Alf, és rstwingo!

Köszönöm a hozzászólást!
Az EGR szelep tisztítása már napirenden volt a hibák előtt is, ha megy szervizbe azt is megcsináltatom. A hőmérséklet érzékelőt kiméretem, ami még aggaszt, hogy a fékezéskor a lambda szonda mitől jelezhet magas jelszintet? Ezt is okozhatja a hőmérséklet szenzor? Szerintetek összefügghet?


Fékezéskor a lambda szonda?  vigyor3
Nem sok köze van hozzá.  Roll Eyes

Motorféknél figyeli a lambda szonda jelét.
A lambda szonda az lambda szonda és a hőmérséklet szenzor hőmérséklet szenzor. Semmi közük egymáshoz.

Az EGR-t cserélni kell, ha rossz. Ha "csak" koszos, annak oka van és az okot kell megszüntetni. Vagyis csak egy tisztításnak nem sok értelme van, átmeneti az állapot.

Nekem nem kell megköszönnöd semmit, pedig elég sok dolgot tanácsoltam még így is. De varázsigét nem tudtam adni, nézd el nekem....  hehe




ui: Meg az sem ártana, ha az autód évjáratát nem tartanád titokban. Mert az, hogy 2.2 még nem árul el mindent. Pl. az Euro4 és az Euro5 motorok eltérőek!  wave
« Utoljára szerkesztve: 2020.04.28 kedd, 22:07:31 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gerge
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #13859 Dátum: 2020.04.28 kedd, 23:21:26 »

Kedves Győző!

Kérlek keresd vissza az első válaszomat az első bejegyzésedre! Azzal kezdtem, hogy "Köszönöm a hozzászólást"! A leveleid egyébként lekezelőek, és meg is írod, hogy tudnál segíteni szerelésben, de inkább nem...
"Biztos tudnék segíteni segíteni a javításban, de ahogy írtam korábban.... egy mások által összetákolt, ki tudja min átesett gubanccal nincs kedvem bajlódni...vívni (nem éri meg), hogy de hát miért került/kerülne ennyibe...stb....stb.  Bocs, ezt meg lehet érteni.....sok ilyenbe futottam már, ma már okosabb vagyok és nem folyok bele."
Ha okosabb vagy akkor magadban ítélj el, gondolj amit akarsz, de minek írsz hozzá? Ezek után nem tudom miért vársz köszönetet?
Az hogy "Mindkét hozzászólásomban leírtam már, hogy a meglévő hibát .... amit te is írtál "P2033     Kipufogógáz hőmérsékletérzékelő áramkör magas jelszint " kell elhárítani! " szerintem nem tekinthető igazi "segítségnek". A többiek például leírták, hogy miket kellene ellenőrizni, megnézni. Az segítség! Az hogy az érzékelő rossz cseréld, vagy azért érzékeli ezt mert ez vagy az rossz lehet, ebben látom a segítséget.
Egyébként megint mást kritizálsz mikor azt tanácsolja, hogy tisztítani kellene ezt vagy azt! 
Hogyha van ötleted azt szívesen veszem, de a negatív, lekezelő leveleket kérek mellőzd!

Köszönöm!
Gergő

ui: az autó 2008-as

Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #13860 Dátum: 2020.04.29 szerda, 07:25:09 »



Az EGR-t cserélni kell, ha rossz. Ha "csak" koszos, annak oka van és az okot kell megszüntetni. Vagyis csak egy tisztításnak nem sok értelme van, átmeneti az állapot.



Javíts ki ha nem jó az okfejtésem/gondolat menetem  Wink  angel

Na szóval ha a szívótorok évek alatt elkokszosodik, akkor csökken a légjárat keresztmetszete kevesebb levegőt tud beszívni az autó amely által még jobban kormol
amely a turbót is és az egr-t is eltudja kokszosítani, ami miatt még jobban kormol és emiatt a DPF is de akár a katalizátor is eltud dugulni és ebből lesz a baj

ha jó a gondolat menetem, akkor nekem az jön le belőle, hogy először a megfelelő levegőmennyiséget biztosítsam a motornak a megfelelő működéshez és ha ez megvan jöhet a többi utána
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13861 Dátum: 2020.04.29 szerda, 07:34:57 »

Kedves Győző!

Kérlek keresd vissza az első válaszomat az első bejegyzésedre! Azzal kezdtem, hogy "Köszönöm a hozzászólást"! A leveleid egyébként lekezelőek, és meg is írod, hogy tudnál segíteni szerelésben, de inkább nem...
"Biztos tudnék segíteni segíteni a javításban, de ahogy írtam korábban.... egy mások által összetákolt, ki tudja min átesett gubanccal nincs kedvem bajlódni...vívni (nem éri meg), hogy de hát miért került/kerülne ennyibe...stb....stb.  Bocs, ezt meg lehet érteni.....sok ilyenbe futottam már, ma már okosabb vagyok és nem folyok bele."
Ha okosabb vagy akkor magadban ítélj el, gondolj amit akarsz, de minek írsz hozzá? Ezek után nem tudom miért vársz köszönetet?
Az hogy "Mindkét hozzászólásomban leírtam már, hogy a meglévő hibát .... amit te is írtál "P2033     Kipufogógáz hőmérsékletérzékelő áramkör magas jelszint " kell elhárítani! " szerintem nem tekinthető igazi "segítségnek". A többiek például leírták, hogy miket kellene ellenőrizni, megnézni. Az segítség! Az hogy az érzékelő rossz cseréld, vagy azért érzékeli ezt mert ez vagy az rossz lehet, ebben látom a segítséget.
Egyébként megint mást kritizálsz mikor azt tanácsolja, hogy tisztítani kellene ezt vagy azt!  
Hogyha van ötleted azt szívesen veszem, de a negatív, lekezelő leveleket kérek mellőzd!

Köszönöm!
Gergő

ui: az autó 2008-as



Nem lekezelő, csak nyers és lényegretörő a fogalmazás.
Mondtam, nem várok semmit.
Nem negatív és nem kritizáló mások írására .... Inkább helyesbítő, mert a nálad van konkrét probléma.
Ez megkönnyítő a kezdést és azt kell javítani. Felsorolni minden egyéb hibajelenségrt  nem látom értelmét, csak bezavar .....

« Utoljára szerkesztve: 2020.04.29 szerda, 07:54:17 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #13862 Dátum: 2020.04.29 szerda, 07:49:32 »

Alf, és rstwingo!

Köszönöm a hozzászólást!
Az EGR szelep tisztítása már napirenden volt a hibák előtt is, ha megy szervizbe azt is megcsináltatom. A hőmérséklet érzékelőt kiméretem, ami még aggaszt, hogy a fékezéskor a lambda szonda mitől jelezhet magas jelszintet? Ezt is okozhatja a hőmérséklet szenzor? Szerintetek összefügghet?


Saját magam amatőr szintjén

visszaállítani az eredeti állapotot dpf beszerzése akár bontóból is, visszarakása és visszaírása
hőmérséklet érzékelő kimérése ellenőrzése és ha kell cseréje  https://www.obd-codes.com/p2033
légjáratok kitisztítása (szívótorok és EGR)
turbó ellenőrzése : nem-e lóg a tengely, nincs-e letapadva a geo (javítás,tisztítás ha igen)
és a nem regen miatt lehet még egy olajcserét és olajszűrő cserét is beiktatnék

és innen majd kiderül mi van még
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13863 Dátum: 2020.04.29 szerda, 07:52:58 »

Javíts ki ha nem jó az okfejtésem/gondolat menetem  Wink  angel

Na szóval ha a szívótorok évek alatt elkokszosodik, akkor csökken a légjárat keresztmetszete kevesebb levegőt tud beszívni az autó amely által még jobban kormol
amely a turbót is és az egr-t is eltudja kokszosítani, ami miatt még jobban kormol és emiatt a DPF is de akár a katalizátor is eltud dugulni és ebből lesz a baj

ha jó a gondolat menetem, akkor nekem az jön le belőle, hogy először a megfelelő levegőmennyiséget biztosítsam a motornak a megfelelő működéshez és ha ez megvan jöhet a többi utána

Két vonalon megy a dolog.
Egyik a te levezetésed, mások a konkrét eset.
Lehet nem olvastad, de van konkrét hiba, amivel kapcsolatban írtam is mit eredményezhet.
Innentől kezdve felesleges másról beszélni, még.

De akkor nézzük.
A motor nem szív be levegőt. Ez feltöltős motor. Tehát betolja a turbó a levegőt így a szívó oldali cső leszűkülés - megnő az áramlási sebesség-  nagyon sokáig nem érezhető, mivel mindig több levegő van a csőben mint amennyit a motor kér.
Ha ez nagyon eltolódna valamiért, abból generálódik hibakód. Vagyis ha az van, akkor érdemes ezen a területen nézelődni..

A kormolódás inkább sok hideg üzem, nem megfelelő motorolaj, levegőszűrő eltömődés (pontatlan MAF érték), befecskendező kopás, motor mechanikai hiba eredménye. Aztán lehet még motorszabályzás miatti ok is, ahol más hibás alkatrészek is lehetnek.
 wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4954



E-mail
« Új hozzászólás #13864 Dátum: 2020.04.29 szerda, 11:27:23 »

Motorféknél figyeli a lambda szonda jelét.
Valóban anno az én MK4-em is mindig motorféknél dobta a lambdaszonda hibát. Szondacsere megoldotta.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Gerge
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #13865 Dátum: 2020.04.30 csütörtök, 08:36:17 »

Köszönöm Sakos!
Naplózva
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #13866 Dátum: 2020.05.02 szombat, 05:13:23 »

Üdv.
Valaki meg tudja mondani,hogy mitől eszi a Nyomásátalakító szelepet az autó. UFBA ha minden igaz. 1db van benne. majd félévente 1.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13867 Dátum: 2020.05.02 szombat, 09:56:52 »

Üdv.
Valaki meg tudja mondani,hogy mitől eszi a Nyomásátalakító szelepet az autó. UFBA ha minden igaz. 1db van benne. majd félévente 1.


Eszi?  fejvakaras

Jobb minőségűt kell beszerelni és tovább bírja.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lapis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #13868 Dátum: 2020.05.02 szombat, 23:18:05 »

Sajnos megygyozo csak ennyit tud. Oktatni oktatni. Semmi mögöttes tartalom. Nekem is anno mondott dolgokat, de a valósághoz semmi köze nem volt, a hiba teljesen más volt. Csak ennyit akartam. Lehet anyázni, meg csámcsogni.
Naplózva
Lapis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #13869 Dátum: 2020.05.02 szombat, 23:26:34 »

Igazad van Gerge! Ne is regelj. Al fika is csak ennyit tud. duhos2
Naplózva
Lapis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #13870 Dátum: 2020.05.02 szombat, 23:30:01 »

Gerge! Makita nevű felhasználót keress itt a fórumon, nekem ő nagyon sokat segített. Nem flegma, nem lekezelő. Tényleg segítrni akar nem kioktatni. eljen
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13871 Dátum: 2020.05.03 vasárnap, 00:01:47 »

Sajnos megygyozo csak ennyit tud. Oktatni oktatni. Semmi mögöttes tartalom. Nekem is anno mondott dolgokat, de a valósághoz semmi köze nem volt, a hiba teljesen más volt. Csak ennyit akartam. Lehet anyázni, meg csámcsogni.


Na mi van te soknevő okostojás!
Semmi mögöttes tartalom? Sajnálom, hogy te elég értetlen vagy, erről nem én tehetek!  eplus2
Teljesen más volt a hiba?  Na és mi? Bár tuti nem fogod elmondani.... meg ki tudja mit mondasz.
Azért azzal kapcsolatban ne hazudj már, hogy ha van egy hibakódod, amit nem tudsz...majd én megmondom, hogy mit és hogyan ellenőriz első körben...mivel a fennálló hibát javítjuk először...de nehéz volt megérteni!
A monitor mögül mi mást lehetett volna tenni, hogyan lehet többet segíteni? A távgyógyítás nem létezik.... tudtad?  
Az orvosnak is meg kell vizsgálnia, nem elég ha beszélsz vele....
Szerinted a te véleményedre, kijelentésedre ki fog adni itt? Ne élj illúziókban!
Nem tudsz te semmi...rólam sem, de mégis teszed a kijelentéseket. Ez téged minősít ám és nem felfelé!  taps

Azt is meséld el, hogy elég sokszor leírtam mindent, amit tenned kellett volna!
Csak te nem cselekedtél, hanem hetekig kérdezősködtél, mert neked egy varázsige kellett volna, amit valaki leír és elmondod, aztán megjavul az autód nulla forintért!  taps  nyes

Annyi eszed van, mint az idióta kikitababáknak!  laugh
« Utoljára szerkesztve: 2020.05.03 vasárnap, 00:29:08 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13872 Dátum: 2020.05.03 vasárnap, 00:05:15 »

Gerge! Makita nevű felhasználót keress itt a fórumon, nekem ő nagyon sokat segített. Nem flegma, nem lekezelő. Tényleg segítrni akar nem kioktatni. eljen

Már miért kéne őt kioktatni?
Elég okosak ők, látod egyből szétberhelték a kocsit.... és ahol ezt csinálták, oda kelle visszamenni. Ennyi. Cool
Alap, hogy ahol elbaxták illetve helytelenül próbálták javítgatni az autót, oda kell visszavinni! Hozzák helyre!

Ha elmagyarázom valakinek, hogy miben...hol...és miért hibáztak, az miért kioktatás?

Az a baj, hogy a tefajtád hetekig kérdezősködik, de tenni nem akar semmit! Aztán meg panaszkodik.
Nemhiába zavartak el a Kuga-ddal máshonnan is és nem a Kuga miatt, hanem miattad!  taps  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2020.05.03 vasárnap, 00:12:12 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13873 Dátum: 2020.05.03 vasárnap, 00:07:24 »

Igazad van Gerge! Ne is regelj. Al fika is csak ennyit tud. duhos2


Osztanád itt az észt, ha volna neked is.....
Aztán te is szaladtál egyből leregelni, mint egy hisztis óvodás! Aztán meg más néven vissza evett a fene, hogy okoskodj itt...mert nem kaptál varázsigát! Ja, mert nincs!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #13874 Dátum: 2020.05.03 vasárnap, 04:22:09 »

Eszi?  fejvakaras

Jobb minőségűt kell beszerelni és tovább bírja.
Tisztességes Pierburgot raktam bele. Leállításkor búg megint.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #13875 Dátum: 2020.05.03 vasárnap, 06:28:29 »

Tisztességes Pierburgot raktam bele. Leállításkor búg megint.

Én is cseréltem, gyári szám szerintit vettem és néha rájön akkor fingik , mióta bent van vagy 4x csinálta
valahol olvastam , talán a facen hogy valaki szétszedte teljesen , kitakarította, picit megolajozta a szelepnél a tengelyt és azóta neki tökéletesen működik
ha neked megvannak a régiek, lehet az egyiket meg kellene próbálnod szétszedni és megcsinálni a takarítást és a kenést, hátha neked is jó lesz igy
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #13876 Dátum: 2020.05.03 vasárnap, 08:02:27 »

Én is cseréltem, gyári szám szerintit vettem és néha rájön akkor fingik , mióta bent van vagy 4x csinálta
valahol olvastam , talán a facen hogy valaki szétszedte teljesen , kitakarította, picit megolajozta a szelepnél a tengelyt és azóta neki tökéletesen működik
ha neked megvannak a régiek, lehet az egyiket meg kellene próbálnod szétszedni és megcsinálni a takarítást és a kenést, hátha neked is jó lesz igy
Itt is olvashattad par hozzaszolassal fentebb irtam rola miutan megcsinaltam, de egyesek szerint ez csak kendacs  wave....hozzateszem hogy a masik problemat ( a hullamzo gyorsitast) nem oldotta meg bugas ide vagy oda.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13877 Dátum: 2020.05.03 vasárnap, 09:44:52 »

Igazad van Gerge! Ne is regelj. Al fika is csak ennyit tud. duhos2
Heló!
Te vagy az a p.x.cs "kukás" aki már másodjára fog leregelni?! eplus2 integet2
A  kukások a kukás fórumot zsibbasztják, innen hamar meglesz az utilapu! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13878 Dátum: 2020.05.03 vasárnap, 10:01:19 »

Itt is olvashattad par hozzaszolassal fentebb irtam rola miutan megcsinaltam, de egyesek szerint ez csak kendacs  wave....hozzateszem hogy a masik problemat ( a hullamzo gyorsitast) nem oldotta meg bugas ide vagy oda.

Szerintem funkcióját tekintve inkább működjön jól és adjon hangot leálláskor, mint fordítva.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13879 Dátum: 2020.05.03 vasárnap, 10:04:59 »

Tisztességes Pierburgot raktam bele. Leállításkor búg megint.

Igen. Ezeknél előfordulhat pár hónap után már.
Tudom a gyári nagyon drága, de azokkal nincs probléma. Talán más a minőségi elvárás a gyártó felé.....
Ha egyébként jól működik, ne foglalkozz vele.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #13880 Dátum: 2020.05.04 hétfő, 05:41:10 »

Igen. Ezeknél előfordulhat pár hónap után már.
Tudom a gyári nagyon drága, de azokkal nincs probléma. Talán más a minőségi elvárás a gyártó felé.....
Ha egyébként jól működik, ne foglalkozz vele.  wave
Köszönöm.

Bár a mondimba a 2 gyárit már cseréltem, de abba is 3 hete búgott, azóta semmi.

Smaxba ez úgyfest megint ezt a játékot űzi.
Működésben jónak tűnik, pl gyorsításkor...nem rángatózik...
Naplózva
Tudeszky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13881 Dátum: 2020.05.05 kedd, 10:49:03 »

Sziasztok! Ismét infót szeretnék kérni... Nagyob fordulatnál az autó motorhiba üzenetet ír ki, de ha lassítok néhány km után eltünik az üzenet. Hibakód nincs. Milyen részegységeg okozhatnak ilyen jelenséget? Lehet, hogy csak üza minőség? Előre is köszönöm az infókat!
Naplózva

Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13882 Dátum: 2020.05.05 kedd, 11:07:25 »

Sziasztok! Ismét infót szeretnék kérni... Nagyob fordulatnál az autó motorhiba üzenetet ír ki, de ha lassítok néhány km után eltünik az üzenet. Hibakód nincs. Milyen részegységeg okozhatnak ilyen jelenséget? Lehet, hogy csak üza minőség? Előre is köszönöm az infókat!
HIbakódot kell olvasni.Ha kell,akkor, amikor világít.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tudeszky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13883 Dátum: 2020.05.05 kedd, 11:16:32 »

HIbakódot kell olvasni.Ha kell,akkor, amikor világít.

Próbáltam olvasni, amikor a műszerfalon aktív volt a kiírás, de semmi... Átkapcsolható elm327 és forscan lite amivel próbáltam...
Naplózva

Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13884 Dátum: 2020.05.05 kedd, 11:19:38 »

Próbáltam olvasni, amikor a műszerfalon aktív volt a kiírás, de semmi... Átkapcsolható elm327 és forscan lite amivel próbáltam...
Teljes értékű Foscan-t használj laptoppal.Esetleg töltsd le a kiterjesztett licenszt hozzá.
Ha akkor sem megy,amit kétlek, akkor gyári célműszer valamelyik fordszervízben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13885 Dátum: 2020.05.05 kedd, 11:21:53 »

Próbáltam olvasni, amikor a műszerfalon aktív volt a kiírás, de semmi... Átkapcsolható elm327 és forscan lite amivel próbáltam...
ez mikori évjárat?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tudeszky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13886 Dátum: 2020.05.05 kedd, 11:23:43 »

ez mikori évjárat?
2009-es.
Naplózva

Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
Tudeszky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13887 Dátum: 2020.05.05 kedd, 11:32:09 »

2009-es.
Lehet, hogy célműszeres lesz a vége... Köszi szépen a rámfordított időt!
Naplózva

Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13888 Dátum: 2020.05.05 kedd, 11:42:18 »

Lehet, hogy célműszeres lesz a vége... Köszi szépen a rámfordított időt!
Pedig  a forscan-nek tudnia kell. Na majd mond mi volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tudeszky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13889 Dátum: 2020.05.05 kedd, 11:45:16 »

Pedig  a forscan-nek tudnia kell. Na majd mond mi volt.
Okés, be kell szerezzek egy vezetékes kiolvasót hozzá mert csak kékfogas van, de megírom majd az eredményt:)
Naplózva

Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13890 Dátum: 2020.05.05 kedd, 12:15:18 »

Okés, be kell szerezzek egy vezetékes kiolvasót hozzá mert csak kékfogas van, de megírom majd az eredményt:)
A kékfogas ugyan azt tudja,csak lassabb adatátvitellel. Jóaz,csatlakozz BT-n a laposhoz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13891 Dátum: 2020.05.05 kedd, 15:17:07 »

A kékfogas ugyan azt tudja,csak lassabb adatátvitellel. Jóaz,csatlakozz BT-n a laposhoz.
Rajtam? A laposhoz? pfejjj...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tudeszky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13892 Dátum: 2020.05.05 kedd, 15:23:44 »

Okés, be kell szerezzek egy vezetékes kiolvasót hozzá mert csak kékfogas van, de megírom majd az eredményt:)
Betértem egy Boschcar szervízbe így hirtelen, mert útközben többször volt hibajelzés... Lambda1 értéke kicsúszik a megadott tartományból. A bluetooth kapcsolatot azért ki fogom próbálni, ha a lapost el tudom venni a gyerekektől:) Smiley Smiley
Naplózva

Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
Tudeszky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13893 Dátum: 2020.05.05 kedd, 15:26:21 »

Rajtam? A laposhoz? pfejjj...
Smiley
Naplózva

Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
Tudeszky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13894 Dátum: 2020.05.05 kedd, 15:31:01 »

Betértem egy Boschcar szervízbe így hirtelen, mert útközben többször volt hibajelzés... Lambda1 értéke kicsúszik a megadott tartományból. A bluetooth kapcsolatot azért ki fogom próbálni, ha a lapost el tudom venni a gyerekektől:) Smiley Smiley
Ja, igen a hibaüzenet 3000 fölé pörgetve motorféknél jelentkezik, minden kiolvasásnál a szondára hivatkozott... A vezetékét valami megrágcsálta, viszont van már benne km is, szerintem cserélem. A pill. fogyasztás alapjáraton 0.8 a 0.5 helyett. 3.fokozat gyorsításnál 40-46 litert is jelez:)
Naplózva

Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4954



E-mail
« Új hozzászólás #13895 Dátum: 2020.05.05 kedd, 15:34:30 »

Ja, igen a hibaüzenet 3000 fölé pörgetve motorféknél jelentkezik, minden kiolvasásnál a szondára hivatkozott... A vezetékét valami megrágcsálta, viszont van már benne km is, szerintem cserélem. A pill. fogyasztás alapjáraton 0.8 a 0.5 helyett. 3.fokozat gyorsításnál 40-46 litert is jelez:)
Igen, a lamdbaszonda hiba így jelentkezik. De ez a hiba biztosan kiolvasható ELM-mel is.
A fogyasztás adatokkal nincs gond szerintem, mindkettő normális. A szondahiba miatt amúgy sem nő. Illetve regeneráció közben kb. dupla akkora értékek jelennek meg, de az is normális.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Tudeszky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13896 Dátum: 2020.05.05 kedd, 15:46:24 »

Igen, a lamdbaszonda hiba így jelentkezik. De ez a hiba biztosan kiolvasható ELM-mel is.
A fogyasztás adatokkal nincs gond szerintem, mindkettő normális. A szondahiba miatt amúgy sem nő. Illetve regeneráció közben kb. dupla akkora értékek jelennek meg, de az is normális.
Köszönöm Mindenkinek az infókat! Remélem nem más miatt hisztizik a szonda. Nézegetve az árakat szerintem maradok a Boschnál...
Naplózva

Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13897 Dátum: 2020.05.05 kedd, 18:38:01 »

Rajtam? A laposhoz? pfejjj...
Csak szeretnéd... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #13898 Dátum: 2020.05.09 szombat, 17:22:08 »

Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani, hogy a porlasztó lefogató villáknak a csavarjait mekkora nyomatékkal kell meghúzni? 2010-es 2.0 TDCI UFBA motorkód. Alvázszám: WF0EXXGBBEAU26654.
Előre is köszi!  worship
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Lapis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #13899 Dátum: 2020.05.09 szombat, 18:04:58 »

Szia Győzike. Elmondom én neked a hibát. Ahhoz amit Te mondtál ,semmi köze nem volt. Remélem segíthetek másoknak. A magasnyomásún van a nyomásszabályozó szelep, 24 ezres tétel. A cseréje 45 perc. Ennyi volt a probléma. Ez meg is oldotta a problémát, azóta sem rángat, ugyanis nekem az alap probléma a rángatás volt.  gun
Naplózva
Oldalak: 1 ... 271 272 273 274 275 276 277 [278] 279 280 281 282 283 284 285 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.