Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:09:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
271
272
273
274
275
276
277
[
278
]
279
280
281
282
283
284
285
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5253971 alkalommal)
0 Felhasználó és 83 vendég van a témában
Gerge
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13850 Dátum:
2020.04.28 kedd, 08:05:47 »
Kedves Meg Győző!
Köszönöm a hozzászólást, de sajnos túl sok építő jelleg nem volt benne! Köszönöm, hogy lehülyéztél, és elmondtad, hogy mit kellett volna... Az autó programozásnál annyi történt, hogy nem indít regenerálást. Minden hibatábla megmaradt, ezért is dobja ki a kódokat. Sajnos az autót nem tudtam letenni, és nem egyből kiiktatni akartam, hanem tisztításra vittem el, de ott mondták, hogy már vége van a DPF-nek, és tisztítják nekem de ugyanúgy *** lehet 1-2000km-en belül. Így hoztam egy valószínűleg rossz döntést... Az ok amiért nem tudott regenerálni, az még mindig valüszínűleg fennáll, így (mint írtam is) ha az autó rendesen működik, akkor már érdemes gondolkodni a "legális" állapot visszaállításán. Addig nem szeretnék még egy DPF-et kinyírni, nem olcsó mulatság!
Kérlek ha segíteni szeretnél, akkor tedd meg, ha csak elmondani milyen hülye vagyok, és mit kellett volna, akkor inkább ne írj!
Köszönöm!
Gergő
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13851 Dátum:
2020.04.28 kedd, 08:53:32 »
Na, ma megint leregel valaki...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13852 Dátum:
2020.04.28 kedd, 09:02:36 »
Idézetet írta: Gerge - 2020.04.28 kedd, 08:05:47
Kedves Meg Győző!
Köszönöm a hozzászólást, de sajnos túl sok építő jelleg nem volt benne! Köszönöm, hogy lehülyéztél, és elmondtad, hogy mit kellett volna... Az autó programozásnál annyi történt, hogy nem indít regenerálást. Minden hibatábla megmaradt, ezért is dobja ki a kódokat. Sajnos az autót nem tudtam letenni, és nem egyből kiiktatni akartam, hanem tisztításra vittem el, de ott mondták, hogy már vége van a DPF-nek, és tisztítják nekem de ugyanúgy *** lehet 1-2000km-en belül. Így hoztam egy valószínűleg rossz döntést... Az ok amiért nem tudott regenerálni, az még mindig valüszínűleg fennáll, így (mint írtam is) ha az autó rendesen működik, akkor már érdemes gondolkodni a "legális" állapot visszaállításán. Addig nem szeretnék még egy DPF-et kinyírni, nem olcsó mulatság!
Kérlek ha segíteni szeretnél, akkor tedd meg, ha csak elmondani milyen hülye vagyok, és mit kellett volna, akkor inkább ne írj!
Köszönöm!
Gergő
Nem lehülyéztelek, ezt nem írtam sehol.
Amit csináltatok, az volt a hülyeség!
Ott a hiba írod is.... azt kellett volna megcsinálni első körben!!!
Hibát már jelez akkor is, amikor még "nincs veszve semmi".
Szóval a példámnál maradva a tüskét kell kihúzni a lábadból, nem levágni a lábat.
Az meg megint csak hülyeség volt, hogy egy rossz autót tovább használsz. Ezzel csak tovább ill. többet lehet ártani.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Gerge
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13853 Dátum:
2020.04.28 kedd, 11:20:41 »
A hozzászólásodban megint csak nem volt építő jelleg!
Hozzáteszem nem volt előjele (vagy csak nem egyértelmű)! Az autó amint hibakódot küldött mentem vele a szervizbe. Sajnos éppen vidéről jöttem haza felé, és mikor vittem, már ott tartottunk, hogy az olajban is volt gázolaj. Elötte nem jött hibaüzenet. Annyi volt a jelenség, hogy néha volt egy kis koromszaga... Ez mind január környékén volt, a hibák pedig most kezdtek előjönni! Vitatkozhatunk, hogy mi volt hülyeség, és mi nem, de ismét kérlek, hogy ha van ötleted, és segíteni szeretnél, akkor beszéljünk!
Köszönöm!
UI: Nem fogok leregelni, hátha akad olyan ember is egy ilyen fórumon aki segíteni is szeretne!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13854 Dátum:
2020.04.28 kedd, 11:47:55 »
Idézetet írta: Gerge - 2020.04.28 kedd, 11:20:41
A hozzászólásodban megint csak nem volt építő jelleg!
Hozzáteszem nem volt előjele (vagy csak nem egyértelmű)! Az autó amint hibakódot küldött mentem vele a szervizbe. Sajnos éppen vidéről jöttem haza felé, és mikor vittem, már ott tartottunk, hogy az olajban is volt gázolaj. Elötte nem jött hibaüzenet. Annyi volt a jelenség, hogy néha volt egy kis koromszaga... Ez mind január környékén volt, a hibák pedig most kezdtek előjönni! Vitatkozhatunk, hogy mi volt hülyeség, és mi nem, de ismét kérlek, hogy ha van ötleted, és segíteni szeretnél, akkor beszéljünk!
Köszönöm!
UI: Nem fogok leregelni, hátha akad olyan ember is egy ilyen fórumon aki segíteni is szeretne!
Építő jelleg?
Úgy látom, még mindig nem megy(ment) át.
Mindkét hozzászólásomban leírtam már, hogy a meglévő hibát .... amit te is írtál
"P2033 Kipufogógáz hőmérsékletérzékelő áramkör magas jelszint "
kell elhárítani! Majd egy jó DPF-et felszerelni.
Ennél milyen építőbbet vársz? Milyen több segítséget így írásban? Cselekedni kell, nem beszélgetni róla! Nincs varázsige, amit elmondva minden megjavul.
Biztos tudnék segíteni segíteni a javításban, de ahogy írtam korábban.... egy mások által összetákolt, ki tudja min átesett gubanccal nincs kedvem bajlódni...vívni (nem éri meg), hogy de hát miért került/kerülne ennyibe...stb....stb. Bocs, ezt meg lehet érteni.....sok ilyenbe futottam már, ma már okosabb vagyok és nem folyok bele.
Ha a "pénz nem számít", akkor meg trélerrel olyan szervizbe vitetni, ahol javítanak és nem kendácsolnak és bérelni autót a javítás idejére.
Számomra fura, hogy "nagyon kellett az autó" és akkor tovább megyek vele...hibásan! Ez milyen? Csak nagyobb kárt okozol....
Mindenkinek nagyon kell az autója, azért vette.
Azt is írtam már, hogy aki/ahol programozgatták....hát ott illett volna a hibát felismerni és javítani!
Oda kellene első körben visszakocogni és megkérdezni, hogy ugyan miért nem a javítással foglalkoztak?
Nem értenek hozzá? Mégis beleálltak...elég kontár módon.
Abban igazad van, hogy a hibának nincs előjele! A hiba előtti állapot a hibátlanság.
A hibának van jele!
Az olajhígulásra is jelez olajcsere kérelemmel és a sikertelen regenerációra is! Engine Oil Service ..... Engine Malfunction .... Check Engine ....stb.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.04.28 kedd, 12:03:35 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13855 Dátum:
2020.04.28 kedd, 14:15:20 »
Idézetet írta: Gerge - 2020.04.27 hétfő, 22:01:13
Sziasztok!
Nekem egy 2.2 TDCI van, de sjanos most nem vagyok elégedett!
A probléma hibaküdokban:
P2033 Kipufogógáz hőmérsékletérzékelő áramkör magas jelszint
?? A másik hibaküd most nem jut eszebe, de a lambda szonda magas jelszintet jelzett fékezéskor
Néha azt vettem észre, hogy melegen a teljesítményt is elveszi egy kicsit. De azt hallottam, hogy az lehet a hőmérséklet jeladó miatt is.
DPF eldugult, és egyenlőre kiiktatva, kiírva. Ha a hiba pontosan meglesz akkor gondolkodhatunk a visszarakáson.
Volt már valakinek hasonló? Van tippetek mi lehet a baj? Tudtok segíteni?
Előre is köszönöm, ha valaki foglalkozik a problémámmal!
Gergő
Ami miatt a dpf eldugult,az az esetlegesen túlzott korom, és a regeneráció feltételeinek a hiánya.(rossz esetben a hamutól dugult el, de a dpf kb a motor éllettartamával megegyező ideig bírja,szóval nem olyan hímestojás az.)
Vissza kell állítani a gyári állapotot.Ha az sw-ből írták csak ki a dpf-et,akkor tetesd vissza a gyári sw-t a motorvezérlőre.
Aztán a hőmérséklet szenzor mérése,diagnosztikája, és ha szükséges,cseréje.
Ellenőrizni kell a nyomáskülönbség szenzort is.
Ha megvan a regeneráció feltétele, minden valószínűség szerint,jó esetben regenerálódik a dpf.Ha gyakran indul a regen, érdemes a turbórendszer nyomását és tömörségét ellenőrizni,mert okozhat többlet koromképződést.Mint ahogyan a nem tökéletes porlasztók is.Ha minden más rendben van,azokat is lehet méretni padon.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13856 Dátum:
2020.04.28 kedd, 19:00:48 »
Idézetet írta: alf® - 2020.04.28 kedd, 14:15:20
Ami miatt a dpf eldugult,az az esetlegesen túlzott korom, és a regeneráció feltételeinek a hiánya.(rossz esetben a hamutól dugult el, de a dpf kb a motor éllettartamával megegyező ideig bírja,szóval nem olyan hímestojás az.)
Vissza kell állítani a gyári állapotot.Ha az sw-ből írták csak ki a dpf-et,akkor tetesd vissza a gyári sw-t a motorvezérlőre.
Aztán a hőmérséklet szenzor mérése,diagnosztikája, és ha szükséges,cseréje.
Ellenőrizni kell a nyomáskülönbség szenzort is.
Ha megvan a regeneráció feltétele, minden valószínűség szerint,jó esetben regenerálódik a dpf.Ha gyakran indul a regen, érdemes a turbórendszer nyomását és tömörségét ellenőrizni,mert okozhat többlet koromképződést.Mint ahogyan a nem tökéletes porlasztók is.Ha minden más rendben van,azokat is lehet méretni padon.
és akkor még ott van a szívótorok elkokszosodása is , meg az egr-é is , azokat is érdemes ellenőrizni , tisztítani ha kell
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Gerge
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13857 Dátum:
2020.04.28 kedd, 21:52:34 »
Alf, és rstwingo!
Köszönöm a hozzászólást!
Az EGR szelep tisztítása már napirenden volt a hibák előtt is, ha megy szervizbe azt is megcsináltatom. A hőmérséklet érzékelőt kiméretem, ami még aggaszt, hogy a fékezéskor a lambda szonda mitől jelezhet magas jelszintet? Ezt is okozhatja a hőmérséklet szenzor? Szerintetek összefügghet?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13858 Dátum:
2020.04.28 kedd, 22:05:15 »
Idézetet írta: Gerge - 2020.04.28 kedd, 21:52:34
Alf, és rstwingo!
Köszönöm a hozzászólást!
Az EGR szelep tisztítása már napirenden volt a hibák előtt is, ha megy szervizbe azt is megcsináltatom. A hőmérséklet érzékelőt kiméretem, ami még aggaszt, hogy a fékezéskor a lambda szonda mitől jelezhet magas jelszintet? Ezt is okozhatja a hőmérséklet szenzor? Szerintetek összefügghet?
Fékezéskor a lambda szonda?
Nem sok köze van hozzá.
Motorféknél figyeli a lambda szonda jelét.
A lambda szonda az lambda szonda és a hőmérséklet szenzor hőmérséklet szenzor. Semmi közük egymáshoz.
Az EGR-t cserélni kell, ha rossz. Ha "csak" koszos, annak oka van és az okot kell megszüntetni. Vagyis csak egy tisztításnak nem sok értelme van, átmeneti az állapot.
Nekem nem kell megköszönnöd semmit, pedig elég sok dolgot tanácsoltam még így is. De varázsigét nem tudtam adni, nézd el nekem....
ui: Meg az sem ártana, ha az autód évjáratát nem tartanád titokban. Mert az, hogy 2.2 még nem árul el mindent. Pl. az Euro4 és az Euro5 motorok eltérőek!
«
Utoljára szerkesztve: 2020.04.28 kedd, 22:07:31 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Gerge
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13859 Dátum:
2020.04.28 kedd, 23:21:26 »
Kedves Győző!
Kérlek keresd vissza az első válaszomat az első bejegyzésedre! Azzal kezdtem, hogy "Köszönöm a hozzászólást"! A leveleid egyébként lekezelőek, és meg is írod, hogy tudnál segíteni szerelésben, de inkább nem...
"Biztos tudnék segíteni segíteni a javításban, de ahogy írtam korábban.... egy mások által összetákolt, ki tudja min átesett gubanccal nincs kedvem bajlódni...vívni (nem éri meg), hogy de hát miért került/kerülne ennyibe...stb....stb. Bocs, ezt meg lehet érteni.....sok ilyenbe futottam már, ma már okosabb vagyok és nem folyok bele."
Ha okosabb vagy akkor magadban ítélj el, gondolj amit akarsz, de minek írsz hozzá? Ezek után nem tudom miért vársz köszönetet?
Az hogy "Mindkét hozzászólásomban leírtam már, hogy a meglévő hibát .... amit te is írtál "P2033 Kipufogógáz hőmérsékletérzékelő áramkör magas jelszint " kell elhárítani! " szerintem nem tekinthető igazi "segítségnek". A többiek például leírták, hogy miket kellene ellenőrizni, megnézni. Az segítség! Az hogy az érzékelő rossz cseréld, vagy azért érzékeli ezt mert ez vagy az rossz lehet, ebben látom a segítséget.
Egyébként megint mást kritizálsz mikor azt tanácsolja, hogy tisztítani kellene ezt vagy azt!
Hogyha van ötleted azt szívesen veszem, de a negatív, lekezelő leveleket kérek mellőzd!
Köszönöm!
Gergő
ui: az autó 2008-as
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13860 Dátum:
2020.04.29 szerda, 07:25:09 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.04.28 kedd, 22:05:15
Az EGR-t cserélni kell, ha rossz. Ha "csak" koszos, annak oka van és az okot kell megszüntetni. Vagyis csak egy tisztításnak nem sok értelme van, átmeneti az állapot.
Javíts ki ha nem jó az okfejtésem/gondolat menetem
Na szóval ha a szívótorok évek alatt elkokszosodik, akkor csökken a légjárat keresztmetszete kevesebb levegőt tud beszívni az autó amely által még jobban kormol
amely a turbót is és az egr-t is eltudja kokszosítani, ami miatt még jobban kormol és emiatt a DPF is de akár a katalizátor is eltud dugulni és ebből lesz a baj
ha jó a gondolat menetem, akkor nekem az jön le belőle, hogy először a megfelelő levegőmennyiséget biztosítsam a motornak a megfelelő működéshez és ha ez megvan jöhet a többi utána
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13861 Dátum:
2020.04.29 szerda, 07:34:57 »
Idézetet írta: Gerge - 2020.04.28 kedd, 23:21:26
Kedves Győző!
Kérlek keresd vissza az első válaszomat az első bejegyzésedre! Azzal kezdtem, hogy "Köszönöm a hozzászólást"! A leveleid egyébként lekezelőek, és meg is írod, hogy tudnál segíteni szerelésben, de inkább nem...
"Biztos tudnék segíteni segíteni a javításban, de ahogy írtam korábban.... egy mások által összetákolt, ki tudja min átesett gubanccal nincs kedvem bajlódni...vívni (nem éri meg), hogy de hát miért került/kerülne ennyibe...stb....stb. Bocs, ezt meg lehet érteni.....sok ilyenbe futottam már, ma már okosabb vagyok és nem folyok bele."
Ha okosabb vagy akkor magadban ítélj el, gondolj amit akarsz, de minek írsz hozzá? Ezek után nem tudom miért vársz köszönetet?
Az hogy "Mindkét hozzászólásomban leírtam már, hogy a meglévő hibát .... amit te is írtál "P2033 Kipufogógáz hőmérsékletérzékelő áramkör magas jelszint " kell elhárítani! " szerintem nem tekinthető igazi "segítségnek". A többiek például leírták, hogy miket kellene ellenőrizni, megnézni. Az segítség! Az hogy az érzékelő rossz cseréld, vagy azért érzékeli ezt mert ez vagy az rossz lehet, ebben látom a segítséget.
Egyébként megint mást kritizálsz mikor azt tanácsolja, hogy tisztítani kellene ezt vagy azt!
Hogyha van ötleted azt szívesen veszem, de a negatív, lekezelő leveleket kérek mellőzd!
Köszönöm!
Gergő
ui: az autó 2008-as
Nem lekezelő, csak nyers és lényegretörő a fogalmazás.
Mondtam, nem várok semmit.
Nem negatív és nem kritizáló mások írására .... Inkább helyesbítő, mert a nálad van konkrét probléma.
Ez megkönnyítő a kezdést és azt kell javítani. Felsorolni minden egyéb hibajelenségrt nem látom értelmét, csak bezavar .....
«
Utoljára szerkesztve: 2020.04.29 szerda, 07:54:17 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13862 Dátum:
2020.04.29 szerda, 07:49:32 »
Idézetet írta: Gerge - 2020.04.28 kedd, 21:52:34
Alf, és rstwingo!
Köszönöm a hozzászólást!
Az EGR szelep tisztítása már napirenden volt a hibák előtt is, ha megy szervizbe azt is megcsináltatom. A hőmérséklet érzékelőt kiméretem, ami még aggaszt, hogy a fékezéskor a lambda szonda mitől jelezhet magas jelszintet? Ezt is okozhatja a hőmérséklet szenzor? Szerintetek összefügghet?
Saját magam amatőr szintjén
visszaállítani az eredeti állapotot dpf beszerzése akár bontóból is, visszarakása és visszaírása
hőmérséklet érzékelő kimérése ellenőrzése és ha kell cseréje
https://www.obd-codes.com/p2033
légjáratok kitisztítása (szívótorok és EGR)
turbó ellenőrzése : nem-e lóg a tengely, nincs-e letapadva a geo (javítás,tisztítás ha igen)
és a nem regen miatt lehet még egy olajcserét és olajszűrő cserét is beiktatnék
és innen majd kiderül mi van még
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13863 Dátum:
2020.04.29 szerda, 07:52:58 »
Idézetet írta: rstwingo - 2020.04.29 szerda, 07:25:09
Javíts ki ha nem jó az okfejtésem/gondolat menetem
Na szóval ha a szívótorok évek alatt elkokszosodik, akkor csökken a légjárat keresztmetszete kevesebb levegőt tud beszívni az autó amely által még jobban kormol
amely a turbót is és az egr-t is eltudja kokszosítani, ami miatt még jobban kormol és emiatt a DPF is de akár a katalizátor is eltud dugulni és ebből lesz a baj
ha jó a gondolat menetem, akkor nekem az jön le belőle, hogy először a megfelelő levegőmennyiséget biztosítsam a motornak a megfelelő működéshez és ha ez megvan jöhet a többi utána
Két vonalon megy a dolog.
Egyik a te levezetésed, mások a konkrét eset.
Lehet nem olvastad, de van konkrét hiba, amivel kapcsolatban írtam is mit eredményezhet.
Innentől kezdve felesleges másról beszélni, még.
De akkor nézzük.
A motor nem szív be levegőt. Ez feltöltős motor. Tehát betolja a turbó a levegőt így a szívó oldali cső leszűkülés - megnő az áramlási sebesség- nagyon sokáig nem érezhető, mivel mindig több levegő van a csőben mint amennyit a motor kér.
Ha ez nagyon eltolódna valamiért, abból generálódik hibakód. Vagyis ha az van, akkor érdemes ezen a területen nézelődni..
A kormolódás inkább sok hideg üzem, nem megfelelő motorolaj, levegőszűrő eltömődés (pontatlan MAF érték), befecskendező kopás, motor mechanikai hiba eredménye. Aztán lehet még motorszabályzás miatti ok is, ahol más hibás alkatrészek is lehetnek.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13864 Dátum:
2020.04.29 szerda, 11:27:23 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.04.28 kedd, 22:05:15
Motorféknél figyeli a lambda szonda jelét.
Valóban anno az én MK4-em is mindig motorféknél dobta a lambdaszonda hibát. Szondacsere megoldotta.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Gerge
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13865 Dátum:
2020.04.30 csütörtök, 08:36:17 »
Köszönöm Sakos!
Naplózva
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13866 Dátum:
2020.05.02 szombat, 05:13:23 »
Üdv.
Valaki meg tudja mondani,hogy mitől eszi a Nyomásátalakító szelepet az autó. UFBA ha minden igaz. 1db van benne. majd félévente 1.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13867 Dátum:
2020.05.02 szombat, 09:56:52 »
Idézetet írta: zsolank - 2020.05.02 szombat, 05:13:23
Üdv.
Valaki meg tudja mondani,hogy mitől eszi a Nyomásátalakító szelepet az autó. UFBA ha minden igaz. 1db van benne. majd félévente 1.
Eszi?
Jobb minőségűt kell beszerelni és tovább bírja.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lapis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13868 Dátum:
2020.05.02 szombat, 23:18:05 »
Sajnos megygyozo csak ennyit tud. Oktatni oktatni. Semmi mögöttes tartalom. Nekem is anno mondott dolgokat, de a valósághoz semmi köze nem volt, a hiba teljesen más volt. Csak ennyit akartam. Lehet anyázni, meg csámcsogni.
Naplózva
Lapis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13869 Dátum:
2020.05.02 szombat, 23:26:34 »
Igazad van Gerge! Ne is regelj. Al fika is csak ennyit tud.
Naplózva
Lapis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13870 Dátum:
2020.05.02 szombat, 23:30:01 »
Gerge! Makita nevű felhasználót keress itt a fórumon, nekem ő nagyon sokat segített. Nem flegma, nem lekezelő. Tényleg segítrni akar nem kioktatni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13871 Dátum:
2020.05.03 vasárnap, 00:01:47 »
Idézetet írta: Lapis - 2020.05.02 szombat, 23:18:05
Sajnos megygyozo csak ennyit tud. Oktatni oktatni. Semmi mögöttes tartalom. Nekem is anno mondott dolgokat, de a valósághoz semmi köze nem volt, a hiba teljesen más volt. Csak ennyit akartam. Lehet anyázni, meg csámcsogni.
Na mi van te soknevő okostojás!
Semmi mögöttes tartalom? Sajnálom, hogy te elég értetlen vagy, erről nem én tehetek!
Teljesen más volt a hiba? Na és mi? Bár tuti nem fogod elmondani.... meg ki tudja mit mondasz.
Azért azzal kapcsolatban ne hazudj már, hogy ha van egy hibakódod, amit nem tudsz...majd én megmondom, hogy mit és hogyan ellenőriz első körben...mivel a fennálló hibát javítjuk először...de nehéz volt megérteni!
A monitor mögül mi mást lehetett volna tenni, hogyan lehet többet segíteni? A távgyógyítás nem létezik.... tudtad?
Az orvosnak is meg kell vizsgálnia, nem elég ha beszélsz vele....
Szerinted a te véleményedre, kijelentésedre ki fog adni itt? Ne élj illúziókban!
Nem tudsz te semmi...rólam sem, de mégis teszed a kijelentéseket. Ez téged minősít ám és nem felfelé!
Azt is meséld el, hogy elég sokszor leírtam mindent, amit tenned kellett volna!
Csak te nem cselekedtél, hanem hetekig kérdezősködtél, mert neked egy varázsige kellett volna, amit valaki leír és elmondod, aztán megjavul az autód nulla forintért!
Annyi eszed van, mint az idióta kikitababáknak!
«
Utoljára szerkesztve: 2020.05.03 vasárnap, 00:29:08 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13872 Dátum:
2020.05.03 vasárnap, 00:05:15 »
Idézetet írta: Lapis - 2020.05.02 szombat, 23:30:01
Gerge! Makita nevű felhasználót keress itt a fórumon, nekem ő nagyon sokat segített. Nem flegma, nem lekezelő. Tényleg segítrni akar nem kioktatni.
Már miért kéne őt kioktatni?
Elég okosak ők, látod egyből szétberhelték a kocsit.... és ahol ezt csinálták, oda kelle visszamenni. Ennyi.
Alap, hogy ahol elbaxták illetve helytelenül próbálták javítgatni az autót, oda kell visszavinni! Hozzák helyre!
Ha elmagyarázom valakinek, hogy miben...hol...és miért hibáztak, az miért kioktatás?
Az a baj, hogy a tefajtád hetekig kérdezősködik, de tenni nem akar semmit! Aztán meg panaszkodik.
Nemhiába zavartak el a Kuga-ddal máshonnan is és nem a Kuga miatt, hanem miattad!
«
Utoljára szerkesztve: 2020.05.03 vasárnap, 00:12:12 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13873 Dátum:
2020.05.03 vasárnap, 00:07:24 »
Idézetet írta: Lapis - 2020.05.02 szombat, 23:26:34
Igazad van Gerge! Ne is regelj. Al fika is csak ennyit tud.
Osztanád itt az észt, ha volna neked is.....
Aztán te is szaladtál egyből leregelni, mint egy hisztis óvodás! Aztán meg más néven vissza evett a fene, hogy okoskodj itt...mert nem kaptál varázsigát! Ja, mert nincs!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13874 Dátum:
2020.05.03 vasárnap, 04:22:09 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.05.02 szombat, 09:56:52
Eszi?
Jobb minőségűt kell beszerelni és tovább bírja.
Tisztességes Pierburgot raktam bele. Leállításkor búg megint.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13875 Dátum:
2020.05.03 vasárnap, 06:28:29 »
Idézetet írta: zsolank - 2020.05.03 vasárnap, 04:22:09
Tisztességes Pierburgot raktam bele. Leállításkor búg megint.
Én is cseréltem, gyári szám szerintit vettem és néha rájön akkor fingik , mióta bent van vagy 4x csinálta
valahol olvastam , talán a facen hogy valaki szétszedte teljesen , kitakarította, picit megolajozta a szelepnél a tengelyt és azóta neki tökéletesen működik
ha neked megvannak a régiek, lehet az egyiket meg kellene próbálnod szétszedni és megcsinálni a takarítást és a kenést, hátha neked is jó lesz igy
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13876 Dátum:
2020.05.03 vasárnap, 08:02:27 »
Idézetet írta: rstwingo - 2020.05.03 vasárnap, 06:28:29
Én is cseréltem, gyári szám szerintit vettem és néha rájön akkor fingik , mióta bent van vagy 4x csinálta
valahol olvastam , talán a facen hogy valaki szétszedte teljesen , kitakarította, picit megolajozta a szelepnél a tengelyt és azóta neki tökéletesen működik
ha neked megvannak a régiek, lehet az egyiket meg kellene próbálnod szétszedni és megcsinálni a takarítást és a kenést, hátha neked is jó lesz igy
Itt is olvashattad par hozzaszolassal fentebb irtam rola miutan megcsinaltam, de egyesek szerint ez csak kendacs
....hozzateszem hogy a masik problemat ( a hullamzo gyorsitast) nem oldotta meg bugas ide vagy oda.
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13877 Dátum:
2020.05.03 vasárnap, 09:44:52 »
Idézetet írta: Lapis - 2020.05.02 szombat, 23:26:34
Igazad van Gerge! Ne is regelj. Al fika is csak ennyit tud.
Heló!
Te vagy az a p.x.cs "kukás" aki már másodjára fog leregelni?!
A kukások a kukás fórumot zsibbasztják, innen hamar meglesz az utilapu!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13878 Dátum:
2020.05.03 vasárnap, 10:01:19 »
Idézetet írta: toby_as - 2020.05.03 vasárnap, 08:02:27
Itt is olvashattad par hozzaszolassal fentebb irtam rola miutan megcsinaltam, de egyesek szerint ez csak kendacs
....hozzateszem hogy a masik problemat ( a hullamzo gyorsitast) nem oldotta meg bugas ide vagy oda.
Szerintem funkcióját tekintve inkább működjön jól és adjon hangot leálláskor, mint fordítva.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13879 Dátum:
2020.05.03 vasárnap, 10:04:59 »
Idézetet írta: zsolank - 2020.05.03 vasárnap, 04:22:09
Tisztességes Pierburgot raktam bele. Leállításkor búg megint.
Igen. Ezeknél előfordulhat pár hónap után már.
Tudom a gyári nagyon drága, de azokkal nincs probléma. Talán más a minőségi elvárás a gyártó felé.....
Ha egyébként jól működik, ne foglalkozz vele.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13880 Dátum:
2020.05.04 hétfő, 05:41:10 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.05.03 vasárnap, 10:04:59
Igen. Ezeknél előfordulhat pár hónap után már.
Tudom a gyári nagyon drága, de azokkal nincs probléma. Talán más a minőségi elvárás a gyártó felé.....
Ha egyébként jól működik, ne foglalkozz vele.
Köszönöm.
Bár a mondimba a 2 gyárit már cseréltem, de abba is 3 hete búgott, azóta semmi.
Smaxba ez úgyfest megint ezt a játékot űzi.
Működésben jónak tűnik, pl gyorsításkor...nem rángatózik...
Naplózva
Tudeszky
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13881 Dátum:
2020.05.05 kedd, 10:49:03 »
Sziasztok! Ismét infót szeretnék kérni... Nagyob fordulatnál az autó motorhiba üzenetet ír ki, de ha lassítok néhány km után eltünik az üzenet. Hibakód nincs. Milyen részegységeg okozhatnak ilyen jelenséget? Lehet, hogy csak üza minőség? Előre is köszönöm az infókat!
Naplózva
Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13882 Dátum:
2020.05.05 kedd, 11:07:25 »
Idézetet írta: Tudeszky - 2020.05.05 kedd, 10:49:03
Sziasztok! Ismét infót szeretnék kérni... Nagyob fordulatnál az autó motorhiba üzenetet ír ki, de ha lassítok néhány km után eltünik az üzenet. Hibakód nincs. Milyen részegységeg okozhatnak ilyen jelenséget? Lehet, hogy csak üza minőség? Előre is köszönöm az infókat!
HIbakódot kell olvasni.Ha kell,akkor, amikor világít.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tudeszky
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13883 Dátum:
2020.05.05 kedd, 11:16:32 »
Idézetet írta: alf® - 2020.05.05 kedd, 11:07:25
HIbakódot kell olvasni.Ha kell,akkor, amikor világít.
Próbáltam olvasni, amikor a műszerfalon aktív volt a kiírás, de semmi... Átkapcsolható elm327 és forscan lite amivel próbáltam...
Naplózva
Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13884 Dátum:
2020.05.05 kedd, 11:19:38 »
Idézetet írta: Tudeszky - 2020.05.05 kedd, 11:16:32
Próbáltam olvasni, amikor a műszerfalon aktív volt a kiírás, de semmi... Átkapcsolható elm327 és forscan lite amivel próbáltam...
Teljes értékű Foscan-t használj laptoppal.Esetleg töltsd le a kiterjesztett licenszt hozzá.
Ha akkor sem megy,amit kétlek, akkor gyári célműszer valamelyik fordszervízben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13885 Dátum:
2020.05.05 kedd, 11:21:53 »
Idézetet írta: Tudeszky - 2020.05.05 kedd, 11:16:32
Próbáltam olvasni, amikor a műszerfalon aktív volt a kiírás, de semmi... Átkapcsolható elm327 és forscan lite amivel próbáltam...
ez mikori évjárat?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tudeszky
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13886 Dátum:
2020.05.05 kedd, 11:23:43 »
Idézetet írta: alf® - 2020.05.05 kedd, 11:21:53
ez mikori évjárat?
2009-es.
Naplózva
Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
Tudeszky
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13887 Dátum:
2020.05.05 kedd, 11:32:09 »
Idézetet írta: Tudeszky - 2020.05.05 kedd, 11:23:43
2009-es.
Lehet, hogy célműszeres lesz a vége... Köszi szépen a rámfordított időt!
Naplózva
Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13888 Dátum:
2020.05.05 kedd, 11:42:18 »
Idézetet írta: Tudeszky - 2020.05.05 kedd, 11:32:09
Lehet, hogy célműszeres lesz a vége... Köszi szépen a rámfordított időt!
Pedig a forscan-nek tudnia kell. Na majd mond mi volt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tudeszky
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13889 Dátum:
2020.05.05 kedd, 11:45:16 »
Idézetet írta: alf® - 2020.05.05 kedd, 11:42:18
Pedig a forscan-nek tudnia kell. Na majd mond mi volt.
Okés, be kell szerezzek egy vezetékes kiolvasót hozzá mert csak kékfogas van, de megírom majd az eredményt:)
Naplózva
Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13890 Dátum:
2020.05.05 kedd, 12:15:18 »
Idézetet írta: Tudeszky - 2020.05.05 kedd, 11:45:16
Okés, be kell szerezzek egy vezetékes kiolvasót hozzá mert csak kékfogas van, de megírom majd az eredményt:)
A kékfogas ugyan azt tudja,csak lassabb adatátvitellel. Jóaz,csatlakozz BT-n a laposhoz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13891 Dátum:
2020.05.05 kedd, 15:17:07 »
Idézetet írta: alf® - 2020.05.05 kedd, 12:15:18
A kékfogas ugyan azt tudja,csak lassabb adatátvitellel. Jóaz,csatlakozz BT-n a laposhoz.
Rajtam? A laposhoz? pfejjj...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tudeszky
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13892 Dátum:
2020.05.05 kedd, 15:23:44 »
Idézetet írta: Tudeszky - 2020.05.05 kedd, 11:45:16
Okés, be kell szerezzek egy vezetékes kiolvasót hozzá mert csak kékfogas van, de megírom majd az eredményt:)
Betértem egy Boschcar szervízbe így hirtelen, mert útközben többször volt hibajelzés... Lambda1 értéke kicsúszik a megadott tartományból. A bluetooth kapcsolatot azért ki fogom próbálni, ha a lapost el tudom venni a gyerekektől:)
Naplózva
Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
Tudeszky
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13893 Dátum:
2020.05.05 kedd, 15:26:21 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2020.05.05 kedd, 15:17:07
Rajtam? A laposhoz? pfejjj...
Naplózva
Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
Tudeszky
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13894 Dátum:
2020.05.05 kedd, 15:31:01 »
Idézetet írta: Tudeszky - 2020.05.05 kedd, 15:23:44
Betértem egy Boschcar szervízbe így hirtelen, mert útközben többször volt hibajelzés... Lambda1 értéke kicsúszik a megadott tartományból. A bluetooth kapcsolatot azért ki fogom próbálni, ha a lapost el tudom venni a gyerekektől:)
Ja, igen a hibaüzenet 3000 fölé pörgetve motorféknél jelentkezik, minden kiolvasásnál a szondára hivatkozott... A vezetékét valami megrágcsálta, viszont van már benne km is, szerintem cserélem. A pill. fogyasztás alapjáraton 0.8 a 0.5 helyett. 3.fokozat gyorsításnál 40-46 litert is jelez:)
Naplózva
Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13895 Dátum:
2020.05.05 kedd, 15:34:30 »
Idézetet írta: Tudeszky - 2020.05.05 kedd, 15:31:01
Ja, igen a hibaüzenet 3000 fölé pörgetve motorféknél jelentkezik, minden kiolvasásnál a szondára hivatkozott... A vezetékét valami megrágcsálta, viszont van már benne km is, szerintem cserélem. A pill. fogyasztás alapjáraton 0.8 a 0.5 helyett. 3.fokozat gyorsításnál 40-46 litert is jelez:)
Igen, a lamdbaszonda hiba így jelentkezik. De ez a hiba biztosan kiolvasható ELM-mel is.
A fogyasztás adatokkal nincs gond szerintem, mindkettő normális. A szondahiba miatt amúgy sem nő. Illetve regeneráció közben kb. dupla akkora értékek jelennek meg, de az is normális.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Tudeszky
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13896 Dátum:
2020.05.05 kedd, 15:46:24 »
Idézetet írta: Sakos - 2020.05.05 kedd, 15:34:30
Igen, a lamdbaszonda hiba így jelentkezik. De ez a hiba biztosan kiolvasható ELM-mel is.
A fogyasztás adatokkal nincs gond szerintem, mindkettő normális. A szondahiba miatt amúgy sem nő. Illetve regeneráció közben kb. dupla akkora értékek jelennek meg, de az is normális.
Köszönöm Mindenkinek az infókat! Remélem nem más miatt hisztizik a szonda. Nézegetve az árakat szerintem maradok a Boschnál...
Naplózva
Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13897 Dátum:
2020.05.05 kedd, 18:38:01 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2020.05.05 kedd, 15:17:07
Rajtam? A laposhoz? pfejjj...
Csak szeretnéd...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13898 Dátum:
2020.05.09 szombat, 17:22:08 »
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani, hogy a porlasztó lefogató villáknak a csavarjait mekkora nyomatékkal kell meghúzni? 2010-es 2.0 TDCI UFBA motorkód. Alvázszám: WF0EXXGBBEAU26654.
Előre is köszi!
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Lapis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13899 Dátum:
2020.05.09 szombat, 18:04:58 »
Szia Győzike. Elmondom én neked a hibát. Ahhoz amit Te mondtál ,semmi köze nem volt. Remélem segíthetek másoknak. A magasnyomásún van a nyomásszabályozó szelep, 24 ezres tétel. A cseréje 45 perc. Ennyi volt a probléma. Ez meg is oldotta a problémát, azóta sem rángat, ugyanis nekem az alap probléma a rángatás volt.
Naplózva
Oldalak:
1
...
271
272
273
274
275
276
277
[
278
]
279
280
281
282
283
284
285
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ