Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:13:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 273 274 275 276 277 278 279 [280] 281 282 283 284 285 286 287 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263486 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13950 Dátum: 2020.06.22 hétfő, 05:57:33 »

Na kész a lánc és a feszítő csere, viszont ahogy melegszik a motor, előjön a hangja ismét, valószínű felesleges volt a csere. .. Lehet, hogy olajnyomás gondom lesz.
Akkor nem cserélem Cheesy Nálam is ez van.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Tudeszky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13951 Dátum: 2020.06.22 hétfő, 06:26:55 »

Akkor nem cserélem Cheesy Nálam is ez van.
A napokban szétnézek az olajszivattyú körül és megírom, hogy mi van... Bízok benne, hogy ott a gond és nem mondjuk a turbónál.
Naplózva

Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13952 Dátum: 2020.06.22 hétfő, 14:44:26 »

A napokban szétnézek az olajszivattyú körül és megírom, hogy mi van... Bízok benne, hogy ott a gond és nem mondjuk a turbónál.
Turbót kizárnám, hogy az miatt van hangja a vezérműláncnak
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Tudeszky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13953 Dátum: 2020.06.22 hétfő, 18:47:34 »

Turbót kizárnám, hogy az miatt van hangja a vezérműláncnak

Arra gondoltam, hogy esetleg ott szökik el a szükséges olajnyomás....
Naplózva

Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #13954 Dátum: 2020.06.22 hétfő, 21:35:11 »

Arra gondoltam, hogy esetleg ott szökik el a szükséges olajnyomás....

Szerintem ebben az esetben az olaj is szökne vele együtt.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Tudeszky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13955 Dátum: 2020.06.22 hétfő, 23:13:25 »

Szerintem ebben az esetben az olaj is szökne vele együtt.
Bár nem tudom, meddig normális a felhordott olaj, de azért nem áll a csövekbe...
Naplózva

Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
Tudeszky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13956 Dátum: 2020.06.25 csütörtök, 22:06:24 »

A napokban szétnézek az olajszivattyú körül és megírom, hogy mi van... Bízok benne, hogy ott a gond és nem mondjuk a turbónál.
Az olajszivattyú szűrője sem volt szennyezet, ismételt olaj, szűrőcsere, de semmi komolyabb változás. Viszont van egy kis olajcsík a turbó - katalizátor csatlakozásnál. Érdekesség:az olajszivattyú láncának nincs semmi feszítője. Nemtom, mi lehet az olajnyomással, talán a 320e km :vigyor3
Naplózva

Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
Tudeszky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13957 Dátum: 2020.06.30 kedd, 21:21:32 »

Az olajszivattyú szűrője sem volt szennyezet, ismételt olaj, szűrőcsere, de semmi komolyabb változás. Viszont van egy kis olajcsík a turbó - katalizátor csatlakozásnál. Érdekesség:az olajszivattyú láncának nincs semmi feszítője. Nemtom, mi lehet az olajnyomással, talán a 320e km :vigyor3
Esetleg nem tudjátok, hogy a láncfeszítő olajcsatornáját fel kell-e tölteni, mert azt nem csináltam meg... Köszi szépen  előre is!
Naplózva

Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13958 Dátum: 2020.06.30 kedd, 21:50:53 »

Esetleg nem tudjátok, hogy a láncfeszítő olajcsatornáját fel kell-e tölteni, mert azt nem csináltam meg... Köszi szépen  előre is!

Mivel?
Másodpercek alatt ott az olajnyomás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tudeszky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13959 Dátum: 2020.06.30 kedd, 22:53:17 »

Mivel?
Másodpercek alatt ott az olajnyomás.
Köszönöm a választ! Beindítás után pár percig csendes teljesen a lánc, emiatt sejtettem, hogy van ott olaj, viszont melegen sem csörög, inkább futászaj hallatszik,mintha csökkenne az olajzás. Erre a motorkódra lehet ez jellemző? A feszítő másabb mint a 2.0-nak.Tudok esetleg megnézni valamit, vagy engedjem el?
Naplózva

Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13960 Dátum: 2020.06.30 kedd, 23:07:04 »

Köszönöm a választ! Beindítás után pár percig csendes teljesen a lánc, emiatt sejtettem, hogy van ott olaj, viszont melegen sem csörög, inkább futászaj hallatszik,mintha csökkenne az olajzás. Erre a motorkódra lehet ez jellemző? A feszítő másabb mint a 2.0-nak.Tudok esetleg megnézni valamit, vagy engedjem el?


Egy dízel motornál nem sok értelme van a közelében hallgatózni!  eplus2
Hát te nem semmi vagy....  futászaj...csökkenne az olajozás? Minek az olajozása csökken?  Te ilyeneket hallasz?  zavart2 
A motorkódra jellemző? Az egy betűsor, arra legfeljebb a betű forma a jellemző.  wave

Ja, engedd el és vegyél egy benzinest. Akkor talán nem hallgatózol.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tudeszky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13961 Dátum: 2020.06.30 kedd, 23:31:55 »


Egy dízel motornál nem sok értelme van a közelében hallgatózni!  eplus2
Hát te nem semmi vagy....  futászaj...csökkenne az olajozás? Minek az olajozása csökken?  Te ilyeneket hallasz?  zavart2 
A motorkódra jellemző? Az egy betűsor, arra legfeljebb a betű forma a jellemző.  wave

Ja, engedd el és vegyél egy benzinest. Akkor talán nem hallgatózol.  hehe

Van egy kis benzinesem, lehet, hogy az kényeztette el a fülem :smile:Simán csak attól tojok, hogy összeomlik alattam  nyes Bele is törődtem, hajtom inkább nyes
Naplózva

Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13962 Dátum: 2020.07.01 szerda, 10:07:58 »

Sziasztok ! Segítség kellene hogy 2.0 tdci 2014 mondeóban mijen gó szűrő van?
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13963 Dátum: 2020.07.01 szerda, 10:27:12 »

Sziasztok ! Segítség kellene hogy 2.0 tdci 2014 mondeóban mijen gó szűrő van?

Nézd meg.
A motortérben vagy a hátsó futómű előtt /felett.
Innen Mi nem látjuk,.
Vagy a "mijen" mire vonatkozik? Gyártóra?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13964 Dátum: 2020.07.01 szerda, 10:37:43 »

Sziasztok ! Segítség kellene hogy 2.0 tdci 2014 mondeóban mijen gó szűrő van?

2014-esben elöl van, szemből nézve a motor elején bal oldalt. Nézd meg

Méretére figyelj a rendelésnél, mert más mint a hátul lévő. Ha 2014-es szerint rendeled akkor jó lesz.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #13965 Dátum: 2020.07.01 szerda, 19:06:25 »

Sziasztok ! Segítség kellene hogy 2.0 tdci 2014 mondeóban mijen gó szűrő van?

Én ezt rendeltem az enyémbe 2012-s , ez jó a tiedbe is
https://www.autodoc.hu/mann-filter/7280121
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Balcsix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #13966 Dátum: 2020.08.11 kedd, 12:55:16 »

Sziasztok! Tévedésből a szerelőm beszállítója 0W-30 -as olajat hozott, és olajcserekor arra lett cserélve az 5W-30 helyett. Én akkor tudatosultam erről amikor visszaadta a szerelő a megmaradt olajat.
A probléma csak az, hogy azóta már mentem vele 1300-1500 kilométert.
Ennyi idő alatt okozhatott valami problémát?
Az autó egy Mondeo Mk4 2.2 TDCi 2011-es (200 lovas).
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #13967 Dátum: 2020.08.11 kedd, 15:41:14 »

Sziasztok! Tévedésből a szerelőm beszállítója 0W-30 -as olajat hozott, és olajcserekor arra lett cserélve az 5W-30 helyett. Én akkor tudatosultam erről amikor visszaadta a szerelő a megmaradt olajat.
A probléma csak az, hogy azóta már mentem vele 1300-1500 kilométert.
Ennyi idő alatt okozhatott valami problémát?
Az autó egy Mondeo Mk4 2.2 TDCi 2011-es (200 lovas).

Semmi baja nem lesz, max Szibériába is mehetsz nyugodtan, mert már bírja a minus 40 fokot is az olaj
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #13968 Dátum: 2020.08.11 kedd, 18:15:40 »

Sziasztok! Tévedésből a szerelőm beszállítója 0W-30 -as olajat hozott, és olajcserekor arra lett cserélve az 5W-30 helyett. Én akkor tudatosultam erről amikor visszaadta a szerelő a megmaradt olajat.
A probléma csak az, hogy azóta már mentem vele 1300-1500 kilométert.
Ennyi idő alatt okozhatott valami problémát?
Az autó egy Mondeo Mk4 2.2 TDCi 2011-es (200 lovas).
Ez így kevés info - megfelel az előírt szabványnak?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #13969 Dátum: 2020.08.11 kedd, 18:56:15 »

Sziasztok! Tévedésből a szerelőm beszállítója 0W-30 -as olajat hozott, és olajcserekor arra lett cserélve az 5W-30 helyett. Én akkor tudatosultam erről amikor visszaadta a szerelő a megmaradt olajat.
A probléma csak az, hogy azóta már mentem vele 1300-1500 kilométert.
Ennyi idő alatt okozhatott valami problémát?
Az autó egy Mondeo Mk4 2.2 TDCi 2011-es (200 lovas).
Az még jobb is lehet, mint az 5w-30.
http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-1-4-viszkozitas-0w-5w-10w-kenes-lubrikacio-suruseg.html
http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-oil-viszkozitas-mazda-0w-5w-10w.html
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Balcsix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #13970 Dátum: 2020.08.11 kedd, 19:53:30 »

Semmi baja nem lesz, max Szibériába is mehetsz nyugodtan, mert már bírja a minus 40 fokot is az olaj

Rendben, köszönöm!
Naplózva
Heineken76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #13971 Dátum: 2020.08.23 vasárnap, 18:51:09 »

Sziasztok!
Adot egy 2.0tdci 2014.08 havi mondeó.A problémám a következő.2000-2500 ford között bejön egy hiba üzenet.Engine service now.Ezzen a fordulaton megtorpan.De csak 4-5-6 sebességi fokozatba.Az 1-2-3 forgathatomakkár meddig semmi.A hibakód tól magas beszivott levegő hőmérséklet .Van amikor megtorpan és nem engedi gyorsulni az autót és van amikor megtorpanás után ugyanúgy megy tovább mintha mi se történt volna.Egy barátomnak van egy úgyan ilyen autója és vele átcseréltük a pierburg szelepet semmi a hiba fen ál.Kicseréltük a levegő szürő utáni érzékelőt ugyan az és még a levegő hűtő utáni csőbe lévő érzékelőt de hiába .A hiba fent ál. Valakinek lenne valami ötlrte h mit nézzek meg.Ja és valakinek nincs véletlenül egy robbantot rajza erröl a motorról? A válaszokat előre is köszönöm sziasztok!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13972 Dátum: 2020.08.23 vasárnap, 20:39:51 »

Sziasztok!
Adot egy 2.0tdci 2014.08 havi mondeó.A problémám a következő.2000-2500 ford között bejön egy hiba üzenet.Engine service now.Ezzen a fordulaton megtorpan.De csak 4-5-6 sebességi fokozatba.Az 1-2-3 forgathatomakkár meddig semmi.A hibakód tól magas beszivott levegő hőmérséklet .Van amikor megtorpan és nem engedi gyorsulni az autót és van amikor megtorpanás után ugyanúgy megy tovább mintha mi se történt volna.Egy barátomnak van egy úgyan ilyen autója és vele átcseréltük a pierburg szelepet semmi a hiba fen ál.Kicseréltük a levegő szürő utáni érzékelőt ugyan az és még a levegő hűtő utáni csőbe lévő érzékelőt de hiába .A hiba fent ál. Valakinek lenne valami ötlrte h mit nézzek meg.Ja és valakinek nincs véletlenül egy robbantot rajza erröl a motorról? A válaszokat előre is köszönöm sziasztok!

Egr?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
quazanic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #13973 Dátum: 2020.08.27 csütörtök, 11:35:44 »

Hát ezek után biztos nem fogom. Most várom a hibát és irány a szerviz.
A hibákról egyébként valami ötlet?

Sziasztok

a P2263 hiba eltűnt, azóta megtettem 16k km-t prémium üzemanyaggal tankolva hibamentesen. Egy hónapja 150-es tempónál hatalmas erős sziszegő hang, motorhiba, csökkentett mód, kilyukadt a turbócső, -> szervíz, cserélték. Majd folyamatosan ismét előjött a P2263 hibakód, ami szokás szerint eltűnt ha újra indítottam az autót. Elvittem egy autóvillamosságishoz, ő sem látta a hibát, mondta hogy akkor hozzam ha van hibakód (hibával mentem hozzá, csak az autót leállítottam, mikor leparkoltam. pf...)
Szóval irány a turbó szervíz erzsébeten, ahol végre sikeresen produkálta a hibát. A turbó nem hibás, de EGR szelep csere kellett, utána hibamentes volt az autó, míg haza nem értem (30 km). Leparkoltam, erre álló helyzetben alapjáraton motorhibalámpa be, p269F hibakód. Ma reggelre a hiba eltűnt, hibamentesen pályáztam 100 km-t.

Valami ötlet?
« Utoljára szerkesztve: 2020.08.27 csütörtök, 12:13:31 írta quazanic » Naplózva
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #13974 Dátum: 2020.08.27 csütörtök, 12:20:31 »

Sziasztok

a P2263 hiba eltűnt, azóta megtettem 16k km-t prémium üzemanyaggal tankolva hibamentesen. Egy hónapja 150-es tempónál hatalmas erős sziszegő hang, motorhiba, csökkentett mód, kilyukadt a turbócső, -> szervíz, cserélték. Majd folyamatosan ismét előjött a P2263 hibakód, ami szokás szerint eltűnt ha újra indítottam az autót. Elvittem egy autóvillamosságishoz, ő sem látta a hibát, mondta hogy akkor hozzam ha van hibakód (hibával mentem hozzá, csak az autót leállítottam, mikor leparkoltam. pf...)
Szóval irány a turbó szervíz erzsébeten, ahol végre sikeresen produkálta a hibát. A turbó nem hibás, de EGR szelep csere kellett, utána hibamentes volt az autó, míg haza nem értem (30 km). Leparkoltam, erre álló helyzetben alapjáraton motorhibalámpa be, p269F hibakód. Ma reggelre a hiba eltűnt, hibamentesen pályáztam 100 km-t.

Valami ötlet?

Vaporizer?
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
quazanic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #13975 Dátum: 2020.08.27 csütörtök, 13:41:23 »

Vaporizer?

arra gyanakszom én is, bár októberben tisztították a vaporizert és a DPF-et is a P244C hibakód (a hőmérséklet túl alacsony a részecskeszűrő regenerálásához) miatt, azóta a regennel nem volt gond.
Valószínűleg a turbócső lyukadás és EGR probléma miatt jobban elkoszolódott a rendszer.
Ma lesz még egy 100 km pályás szakaszom, meglátjuk mi történik; ahogy olvasom a p269F hiba inkább elektromos meghibásodás, mint egy sima "dugulás". A motortéri biztik rendben vannak, szóval a hiba máshol lesz.
Naplózva
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #13976 Dátum: 2020.08.27 csütörtök, 14:23:52 »

arra gyanakszom én is, bár októberben tisztították a vaporizert és a DPF-et is a P244C hibakód (a hőmérséklet túl alacsony a részecskeszűrő regenerálásához) miatt, azóta a regennel nem volt gond.
Valószínűleg a turbócső lyukadás és EGR probléma miatt jobban elkoszolódott a rendszer.
Ma lesz még egy 100 km pályás szakaszom, meglátjuk mi történik; ahogy olvasom a p269F hiba inkább elektromos meghibásodás, mint egy sima "dugulás". A motortéri biztik rendben vannak, szóval a hiba máshol lesz.

A vaporizer izzító gyertyája?
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #13977 Dátum: 2020.08.28 péntek, 07:10:54 »

Üdv. Műszaki vizsga előtt átnézettem az autómat,és sajnos a szerelő a váltónál  szivárgást, "olajsárt" vélt felfedezni, ott ahol a két fél váltó csatlakozik. NEm csöpög, csak olajos, és a kosz megragad rajta. Ez mennyire jellent problémát egy közeljövőben tervezett külföldi út előtt? A szerelő szerint ráérek a következő olajcserekor szétszedetni a váltót,és megjavíttatni. Nem a szimeringeknél szivárog, hanem (ahogy magyarázta nekem) a  kettő fél csatlakozásakor. Alánéztem és hát koszosnak koszos. Ő nem vállalt a szerelést, mert szét kell bontani a váltót.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
quazanic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #13978 Dátum: 2020.08.28 péntek, 08:46:17 »

A vaporizer izzító gyertyája?

találtam a fórumban erre vonatkozó leírást, valószínűleg az lesz, bár ahogy olvastam külön nem cserélhető. A tegnapi második etap 100 km pályázás ismét hiba nélkül teljesült.
Huh?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13979 Dátum: 2020.08.28 péntek, 08:58:55 »

találtam a fórumban erre vonatkozó leírást, valószínűleg az lesz, bár ahogy olvastam külön nem cserélhető. A tegnapi második etap 100 km pályázás ismét hiba nélkül teljesült.
Huh?
tudod cserélni.   http://mondeo.hu/index.php?topic=26794.0
« Utoljára szerkesztve: 2020.08.28 péntek, 09:03:04 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
quazanic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #13980 Dátum: 2020.08.28 péntek, 09:17:29 »

tudod cserélni.   http://mondeo.hu/index.php?topic=26794.0

 worship
Ha ismét jön a hiba, megvan az irány, köszi
Naplózva
Zozo1975
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #13981 Dátum: 2020.09.02 szerda, 19:40:39 »

Üdv. Tagok!
2008-as 2.0 tdci mk4-em van.
Van egy P003A hibakódom.
Volt már valakinek ilyenben része? Ha igen mit cseréltek hozzá.
Vagy merre induljak meg a hiba feltárásával.
Naplózva
herczegzo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #13982 Dátum: 2020.09.08 kedd, 12:56:33 »

Üdv. Tagok!
2008-as 2.0 tdci mk4-em van.
Van egy P003A hibakódom.
Volt már valakinek ilyenben része? Ha igen mit cseréltek hozzá.
Vagy merre induljak meg a hiba feltárásával.

Szia!
Nekem már volt, nem is egyszer:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg1180668#msg1180668
Naplózva

UFDB 2.0 TDCI
Thamér Németh
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #13983 Dátum: 2020.09.10 csütörtök, 20:02:50 »

Sziasztok!
Adot egy 2.0tdci 2014.08 havi mondeó.A problémám a következő.2000-2500 ford között bejön egy hiba üzenet.Engine service now.Ezzen a fordulaton megtorpan.De csak 4-5-6 sebességi fokozatba.Az 1-2-3 forgathatomakkár meddig semmi.A hibakód tól magas beszivott levegő hőmérséklet .Van amikor megtorpan és nem engedi gyorsulni az autót és van amikor megtorpanás után ugyanúgy megy tovább mintha mi se történt volna.Egy barátomnak van egy úgyan ilyen autója és vele átcseréltük a pierburg szelepet semmi a hiba fen ál.Kicseréltük a levegő szürő utáni érzékelőt ugyan az és még a levegő hűtő utáni csőbe lévő érzékelőt de hiába .A hiba fent ál. Valakinek lenne valami ötlrte h mit nézzek meg.Ja és valakinek nincs véletlenül egy robbantot rajza erröl a motorról? A válaszokat előre is köszönöm sziasztok!
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13984 Dátum: 2020.09.13 vasárnap, 14:53:05 »

Sziasztok!

Mitől lehet, hogy amikor beindul a motor akkor koppan egyet valami?
Csak abban a pillanatban, néha ékszíj csúszási hang is társul hozzá.
Eléggé hallható és a beindulás olyan durva.
Semmi füst, semmi rángatás, szép alapjárat.

Leállításnál semmi, lendkerék nem rég cserélve, indítás benyomott kuplunggal mert gombos.

Euro5 motor


Köszönöm
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
csababogyos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #13985 Dátum: 2020.09.14 hétfő, 21:52:36 »

Sziasztok! 2011-es 140 lóerős Mondeomon elérkezett a várva várt kuplung és kettőstömegű lendkerék csere. A szervíztől 270000 forintos ajánlatot kaptam a kuplung szettre es a lendkerék szettre, LUK márkájú. Mi a véleményetek erről az árról?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 tdci 140 le, 2011
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13986 Dátum: 2020.09.14 hétfő, 22:01:34 »

Sziasztok! 2011-es 140 lóerős Mondeomon elérkezett a várva várt kuplung és kettőstömegű lendkerék csere. A szervíztől 270000 forintos ajánlatot kaptam a kuplung szettre es a lendkerék szettre, LUK márkájú. Mi a véleményetek erről az árról?
ha ebben benne van a 2db gyári kihajtás szimering, váltóolaj, főtengely szimering, meg amik még kellenek akkor kb reális
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sdeli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #13987 Dátum: 2020.09.16 szerda, 12:38:56 »

Sziasztok,

Olyan hibajelenséggek szembesültem a napokban, hogy az egyik reggel (kb 13 oC volt a külső hőmérséklet) indítás után kb 20 másodperccel leállt a 2.0 TdCi motor és ezután már nem sikerült beindítani.
Délután simán beindult, majd másnap is töbsször. Harmadnap reggel ugyanezt eljátszotta (beindul, majd kb. 20 mp múlva leáll), de ezután már nem sikerült beindítani. Egy darabig próbálkozott az indítással, aztán folyamatosan világított az izzítás jelzés és Engine malfunction üzenetet dobott és csak kattogás hallatszott, meg sem próbálta forgatni az indító motort.
Szombaton akksi ellenőrzés és csere (épp volt kéznél egy töltött 70 Ah-s akksim) közben észleltem, hogy gyújtás ráadásánál extra kattogások hallatszanak a motortérből és mintha egy szivattyú is dolgozott volna ezerrel...
Az akssi csere sem oldotta meg a problémát (nyilván, de egy próbát megért).
Vasárnap az akksi visszacsere előtt, ahogy kinyitottam a vezető oldali ajtót, ismát veszett relé kattogást hallottam a motortérből. Hallás és tapintás alapján a motortéri biztosíték táblán az F15-ös (indító motor relé) melletti szürke színű relé kattogott. Ezt kivettem, visszaraktam (gyönyörű fémtiszták voltak a csatlakozó felületek), majd a többi relét is megmozgattam finoman. Ezután 1-2 indítási kisérletre beindult. Vasárnaptól tegnapig ment gond nélkül, majd ma reggel ismét eljátszotta a nem indítást. Motorháztető fel, relé megmozgat, indítás ok.
Elvittem ma hibakóód olvasásra. 1-es lambda szonda fűtés hibát jelzett.

Okozhatja a lambda szonda hibája az indítási nehézségeket, illetve az indítás utáni leállást?

Tapasztaltatok hasonló problémát?

Számítok a tapasztalatotokra!
Üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13988 Dátum: 2020.09.16 szerda, 12:52:18 »

Sziasztok,

Olyan hibajelenséggek szembesültem a napokban, hogy az egyik reggel (kb 13 oC volt a külső hőmérséklet) indítás után kb 20 másodperccel leállt a 2.0 TdCi motor és ezután már nem sikerült beindítani.
Délután simán beindult, majd másnap is töbsször. Harmadnap reggel ugyanezt eljátszotta (beindul, majd kb. 20 mp múlva leáll), de ezután már nem sikerült beindítani. Egy darabig próbálkozott az indítással, aztán folyamatosan világított az izzítás jelzés és Engine malfunction üzenetet dobott és csak kattogás hallatszott, meg sem próbálta forgatni az indító motort.
Szombaton akksi ellenőrzés és csere (épp volt kéznél egy töltött 70 Ah-s akksim) közben észleltem, hogy gyújtás ráadásánál extra kattogások hallatszanak a motortérből és mintha egy szivattyú is dolgozott volna ezerrel...
Az akssi csere sem oldotta meg a problémát (nyilván, de egy próbát megért).
Vasárnap az akksi visszacsere előtt, ahogy kinyitottam a vezető oldali ajtót, ismát veszett relé kattogást hallottam a motortérből. Hallás és tapintás alapján a motortéri biztosíték táblán az F15-ös (indító motor relé) melletti szürke színű relé kattogott. Ezt kivettem, visszaraktam (gyönyörű fémtiszták voltak a csatlakozó felületek), majd a többi relét is megmozgattam finoman. Ezután 1-2 indítási kisérletre beindult. Vasárnaptól tegnapig ment gond nélkül, majd ma reggel ismét eljátszotta a nem indítást. Motorháztető fel, relé megmozgat, indítás ok.
Elvittem ma hibakóód olvasásra. 1-es lambda szonda fűtés hibát jelzett.

Okozhatja a lambda szonda hibája az indítási nehézségeket, illetve az indítás utáni leállást?

Tapasztaltatok hasonló problémát?

Számítok a tapasztalatotokra!
Üdv
nem okozhatja. Nem is veszi figyelembe inditozaskor. Nem lehet hogy van ac pumpad és az hol megy hol nem?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sdeli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #13989 Dátum: 2020.09.17 csütörtök, 13:24:09 »

nem okozhatja. Nem is veszi figyelembe inditozaskor. Nem lehet hogy van ac pumpad és az hol megy hol nem?

Igazából nem tudom...
Ha üzemanyag ellátási probléma lenne, akkor nem az lenne a jelenség, hogy forgatja-forgatja-forgatja az önindító, de nem indul be a motor?
Ehelyett nekem azt csinálja, hogy mintha köhögne a motor, mintha fordulna 1-1 fél-egész fordulatot az önindító, pár tized mp csend, majd újra...
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #13990 Dátum: 2020.09.17 csütörtök, 13:42:51 »

Igazából nem tudom...
Ha üzemanyag ellátási probléma lenne, akkor nem az lenne a jelenség, hogy forgatja-forgatja-forgatja az önindító, de nem indul be a motor?
Ehelyett nekem azt csinálja, hogy mintha köhögne a motor, mintha fordulna 1-1 fél-egész fordulatot az önindító, pár tized mp csend, majd újra...
A 20 másodperc utáni leállás meg az indításkori kattogás és épp csak megfrogatás két különböző dolognak tűnik.

Ha indítózáskor csak kattogást hallasz, az általában akku probléma. Mérjetek feszültséget az akkusarukon indítózás közben. Az is lehet, hogy az akku jó, de valahol van egy rossz érintkezés. De ehhez mérni kell. Műszer hiányában pár sikertelen indítózás után kézzel tapogasd végig a vastag kábelek csatlakozásait. Ha valahol érezhető melegedés van, ott a baj.
Amúgy ha már megtaláltad az indítómotor relét, miért nem azt vizsgáltad meg?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13991 Dátum: 2020.09.17 csütörtök, 14:25:10 »

Igazából nem tudom...
Ha üzemanyag ellátási probléma lenne, akkor nem az lenne a jelenség, hogy forgatja-forgatja-forgatja az önindító, de nem indul be a motor?
Ehelyett nekem azt csinálja, hogy mintha köhögne a motor, mintha fordulna 1-1 fél-egész fordulatot az önindító, pár tized mp csend, majd újra...
ajaj. A motor áll le 20 sec után vagy az indító motor?
Lehetnél konkrétabb.
Amennyiben az indító motorra gondolsz, az akku vagy testkabel hiba lehet, esetleg az indito motor halt meg. Akkut vizsgalni kell, esetleg terhelo villaval is. Inditozasnal nem eshet 10v alá a feszültség.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sdeli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #13992 Dátum: 2020.09.17 csütörtök, 18:56:44 »

A 20 másodperc utáni leállás meg az indításkori kattogás és épp csak megfrogatás két különböző dolognak tűnik.

Ha indítózáskor csak kattogást hallasz, az általában akku probléma. Mérjetek feszültséget az akkusarukon indítózás közben. Az is lehet, hogy az akku jó, de valahol van egy rossz érintkezés. De ehhez mérni kell. Műszer hiányában pár sikertelen indítózás után kézzel tapogasd végig a vastag kábelek csatlakozásait. Ha valahol érezhető melegedés van, ott a baj.
Amúgy ha már megtaláltad az indítómotor relét, miért nem azt vizsgáltad meg?

Az indítómotor relét már csak utólag, az innen, az oldalról letöltött doksiban találtam meg, ahol a “kattogós” relét próbáltam beazonosítani :-)
Naplózva
sdeli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #13993 Dátum: 2020.09.17 csütörtök, 19:08:08 »

ajaj. A motor áll le 20 sec után vagy az indító motor?
Lehetnél konkrétabb.
Amennyiben az indító motorra gondolsz, az akku vagy testkabel hiba lehet, esetleg az indito motor halt meg. Akkut vizsgalni kell, esetleg terhelo villaval is. Inditozasnal nem eshet 10v alá a feszültség.

Bocs, lehet kissé tényleg zavaros volt a leírásom.
Szóval a dízel motor állt le 20 mp után.
Mivel kulcs nélküli az indítás, a Start gomb megnyomása után történtek a titokzatos események, kattogások.
De ami számomra igazán furcsa volt (és ami alapján rátaláltam a “kattogó” relére), hogy néha gombnyomás nélkül, pl az ajtónyitásra is beindult a kattogás.

Megkaptam ma egy guru telefonszámát, akihez egy nagy hazai kamionos cég szerelői szoktak fordulni azokkal a problémákkal, amikkel már ők sem boldogulnak az űrtechnikával felszerelt műhelyben. Hátha...
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #13994 Dátum: 2020.09.17 csütörtök, 19:43:31 »

Bocs, lehet kissé tényleg zavaros volt a leírásom.
Szóval a dízel motor állt le 20 mp után.
Mivel kulcs nélküli az indítás, a Start gomb megnyomása után történtek a titokzatos események, kattogások.
De ami számomra igazán furcsa volt (és ami alapján rátaláltam a “kattogó” relére), hogy néha gombnyomás nélkül, pl az ajtónyitásra is beindult a kattogás.

Megkaptam ma egy guru telefonszámát, akihez egy nagy hazai kamionos cég szerelői szoktak fordulni azokkal a problémákkal, amikkel már ők sem boldogulnak az űrtechnikával felszerelt műhelyben. Hátha...
Szerintem nem kell ide guru, amíg az alap dolgok nem lettek ellenőrizve.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mehabe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #13995 Dátum: 2020.09.22 kedd, 17:19:56 »

Áve
Üdvözlet mindenkinek!
Vásároltam egy  mk4 2015/5 2.0tdci140 le modelt titanium felszereltséggel.
Egyedül parkoló kamera nincs benne,a navira rá tudom csatlakoztatni vagy visszapillantos megoldás jobb?
Illetve menüt magyarositani szeretném plusz olvastam chipelés nélkül is lehet állítani a teljesítményen.(máshol is olvastam videóban láttam hogy 4-5-6ban megtorpan.)
A maximum 163le vagy lehet jobban is ami nem árt a motornak még?
Fehérvár-Tatabánya környékén megbízható szakit tudtok ?(esetleg pest is beeshet )
VÁLASZOKAT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!! vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13996 Dátum: 2020.09.22 kedd, 18:42:15 »

Áve
Üdvözlet mindenkinek!
Vásároltam egy  mk4 2015/5 2.0tdci140 le modelt titanium felszereltséggel.
Egyedül parkoló kamera nincs benne,a navira rá tudom csatlakoztatni vagy visszapillantos megoldás jobb?
Illetve menüt magyarositani szeretném plusz olvastam chipelés nélkül is lehet állítani a teljesítményen.(máshol is olvastam videóban láttam hogy 4-5-6ban megtorpan.)
A maximum 163le vagy lehet jobban is ami nem árt a motornak még?
Fehérvár-Tatabánya környékén megbízható szakit tudtok ?(esetleg pest is beeshet )
VÁLASZOKAT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!! vigyor3
http://mondeo.hu/index.php?topic=18523.msg924612#msg924612
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #13997 Dátum: 2020.09.24 csütörtök, 21:55:47 »

Sziasztok,

Holnap reggel utaznék néhány órát az autóval (MKIV 2008, 2.2 TDCi) és mással nem igazán tudom megoldani, erre az imént, miután a garázsba leálltam Engine Malfunction jelzést láttam a kijelzőn.
Az alábbi hibakódokat találtam (olcsó kiolvasó, semmi komolyabb, ha számít bármit is):


Az autó rendszeresen karbantartott és van szerelő, akihez már egy ideje hordom (reggel 7-kor indulnék és előtte már nincs időm elvinni hozzá, meg így hirtelen valószínűleg rá sem ér), úgyhogy nem távorvoslást kérnék és én sem fogok nekiállni barkácsolni, de annyit jó lenne tudnom, hogy ilyen hibakódokkal neki lehet-e futni egy 2 * 2 órás távnak, vagy inkább ne? Különösebb jelenség eddig nem volt, sem vészüzem sem egyéb.

Előre is köszönöm, ha valakinek van rá ötlete.
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13998 Dátum: 2020.09.24 csütörtök, 22:29:57 »

nem tűnik nagy bajnak.
Az egyik egy kuplung relé áramköri hiba, a másik meg az O2 szenzor bejelzett motorfék üzembe,kilépett a tartományból.
Szerintem töröld,ha tudod,és mehetsz.Ha nen tudod,az sem baj.Esetleg vedd le az akkusarut 15perce, hátha törlődik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #13999 Dátum: 2020.09.24 csütörtök, 23:01:40 »

Valószínűleg lambda szondát kell majd cserélni ha motorfék üzemben dobálja ezt a hibát.  Menni nyugodtan lehet vele nem okoz semmit.
« Utoljára szerkesztve: 2020.09.25 péntek, 08:09:43 írta alf® » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 273 274 275 276 277 278 279 [280] 281 282 283 284 285 286 287 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.