Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:42:38
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
274
275
276
277
278
279
280
[
281
]
282
283
284
285
286
287
288
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254808 alkalommal)
0 Felhasználó és 106 vendég van a témában
wyzard
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 362
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14000 Dátum:
2020.09.24 csütörtök, 23:56:59 »
Idézetet írta: alf® - 2020.09.24 csütörtök, 22:29:57
nem tűnik nagy bajnak.
Az egyik egy kuplung relé áramköri hiba, a másik meg az O2 szenzor bejelzett motorfék üzembe,kilépett a tartományból.
Szerintem töröld,ha tudod,és mehetsz.Ha nen tudod,az sem baj.Esetleg vedd le az akkusarut 15perce, hátha törlődik.
Köszönöm a tanácsot, megpróbálkozom reggel a törléssel.
Naplózva
2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
wyzard
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 362
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14001 Dátum:
2020.09.24 csütörtök, 23:57:55 »
Idézetet írta: Sakos - 2020.09.24 csütörtök, 23:01:40
Valószínűleg lambda szondát kell majd cserélni ha motorfék üzemben dobálja ezt a hibát. Menni nyugodtan lehet vele nem okoz semmit.
Köszönöm neked is, megpróbálom megfigyelni, hogy mikor jön a hiba, aztán ha megjöttem szerelő.
Naplózva
2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14002 Dátum:
2020.09.28 hétfő, 22:32:15 »
Sziasztok,
mennyire vágja haza a motort (2.2), ha 120ezer km alatt nem cserélnek benne gázolajszűrőt?
Vagy ha pl csak egyszer cseréltek, azaz 60ezernél?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14003 Dátum:
2020.09.29 kedd, 00:08:52 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.09.28 hétfő, 22:32:15
Sziasztok,
mennyire vágja haza a motort (2.2), ha 120ezer km alatt nem cserélnek benne gázolajszűrőt?
Vagy ha pl csak egyszer cseréltek, azaz 60ezernél?
60 az előírás
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14004 Dátum:
2020.09.29 kedd, 08:10:10 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.09.28 hétfő, 22:32:15
Sziasztok,
mennyire vágja haza a motort (2.2), ha 120ezer km alatt nem cserélnek benne gázolajszűrőt?
Vagy ha pl csak egyszer cseréltek, azaz 60ezernél?
a motort semennyire. Az üza rendszerben okozhat gondot.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14005 Dátum:
2020.09.29 kedd, 08:17:40 »
Idézetet írta: alf® - 2020.09.29 kedd, 08:10:10
a motort semennyire. Az üza rendszerben okozhat gondot.
Igen, de törvényszerűen okoz is? És ha igen, hogy lehet megállapítani?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14006 Dátum:
2020.09.29 kedd, 08:22:39 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.09.29 kedd, 08:17:40
Igen, de törvényszerűen okoz is? És ha igen, hogy lehet megállapítani?
A 60e az előírt csereperiódus. Abba pedig nem látsz bele, hogy esetleg átment-e valami a szűrőn és okozott-e kopást. Ha tényleg 120e van az autóban (?) akkor emiatt nincs különösebb okod aggódni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
quazanic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14007 Dátum:
2020.09.29 kedd, 09:23:09 »
Idézetet írta: quazanic - 2020.08.28 péntek, 09:17:29
Ha ismét jön a hiba, megvan az irány, köszi
sziasztok, múlt héten az izzítógyertya sikeresen cserélve és csak az. Azóta szépen lefut a regen akár álló helyzetben is.
A vaporizer egy évvel ezelőtti tisztítva lett, 1 év után is teljesen szabadon átjárható, megvizsgáltuk a szerelővel.
Dpfman a csinálta, ügyes, gyors és olcsó, és még kávét is kaptam
szóval nálam (eddig) P2263 - turbócső és egr; P269 vaporizer izzítógertya
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14008 Dátum:
2020.09.29 kedd, 09:26:20 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.09.29 kedd, 08:17:40
Igen, de törvényszerűen okoz is? És ha igen, hogy lehet megállapítani?
tipikus jól kiképzett mondeos kérdések...
Nem új autót veszel,hanem használtat. Annyira kopott, amennyire egy ennyit futott lehet. Nem okozott gondot az sem,ha 120alatt 2x cserélték. Annyi az előírás. De jó kutakon tankolva nem megy tele szeméttel,csak ha kannáznak hajóból...
Azt kérdezted?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14009 Dátum:
2020.09.29 kedd, 10:13:48 »
Idézetet írta: alf® - 2020.09.29 kedd, 09:26:20
tipikus jól kiképzett mondeos kérdések...
Nem új autót veszel,hanem használtat. Annyira kopott, amennyire egy ennyit futott lehet. Nem okozott gondot az sem,ha 120alatt 2x cserélték. Annyi az előírás. De jó kutakon tankolva nem megy tele szeméttel,csak ha kannáznak hajóból...
Azt kérdezted?
Nem értek én ezekhez a sz@r kényes dízelekhez(sem).
Szóval 175ezer, de nincs leellenőrizhető szervizmúlt, és a tulaj se tudja hogy mikor volt cserélve, ő csak leadta hogy csinálják amit kell.(elvileg)
«
Utoljára szerkesztve: 2020.09.29 kedd, 10:20:38 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
varcsa77
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14010 Dátum:
2020.09.29 kedd, 11:55:29 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.09.29 kedd, 10:13:48
Nem értek én ezekhez a sz@r kényes dízelekhez(sem).
Szóval 175ezer, de nincs leellenőrizhető szervizmúlt, és a tulaj se tudja hogy mikor volt cserélve, ő csak leadta hogy csinálják amit kell.(elvileg)
Ha tuti a kilométer akkor csinálsz egy kis szervizt (olaj, olajszűrő, levegő és pollenszűrő) na és az üzemanyagszűrő és élvezed az autót. 200-nál meg majd jöhet a vezérlés csere. De ha nem vagy biztos a kilométerben (sem), akkor azt is lehet most cserélni és utána 20 ezernként a többit. Alkudd bele az árba.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14011 Dátum:
2020.09.29 kedd, 16:02:41 »
Idézetet írta: varcsa77 - 2020.09.29 kedd, 11:55:29
Ha tuti a kilométer akkor csinálsz egy kis szervizt (olaj, olajszűrő, levegő és pollenszűrő) na és az üzemanyagszűrő és élvezed az autót. 200-nál meg majd jöhet a vezérlés csere. De ha nem vagy biztos a kilométerben (sem), akkor azt is lehet most cserélni és utána 20 ezernként a többit. Alkudd bele az árba.
Én biztos nem várnék 200-ig a vezérlés cserével. Egyből megcsináltatnám. A sajátomon is ekörül csináűltattam meg. kb. egy 100-as márkaszervizben. Gari miatt jó ha ott csináltatja az ember.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
varcsa77
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14012 Dátum:
2020.09.30 szerda, 13:27:14 »
Idézetet írta: Sakos - 2020.09.29 kedd, 16:02:41
Én biztos nem várnék 200-ig a vezérlés cserével. Egyből megcsináltatnám. A sajátomon is ekörül csináűltattam meg. kb. egy 100-as márkaszervizben. Gari miatt jó ha ott csináltatja az ember.
Kinek hogyan tetszik. Én nem szoktam elöbb cseréltetni semmit az előírtnál.
Naplózva
Bajkonur
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14013 Dátum:
2020.09.30 szerda, 15:13:51 »
Idézetet írta: varcsa77 - 2020.09.30 szerda, 13:27:14
Kinek hogyan tetszik. Én nem szoktam elöbb cseréltetni semmit az előírtnál.
Pedig nem érdemes nagyon kiszámolni,amikor a vízpumpa is a vezérlésen van... korábban off-os automnál 120e helyett 100e-nél csere,és a szerelőm úgy fogalmazott:a kezében esett szét a vízpumpa.. De a mostani autómban is kb 30e-nél garis v.pumpa csere,de igazad van,kinek,hogy tetszik.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14014 Dátum:
2020.09.30 szerda, 15:50:13 »
Idézetet írta: varcsa77 - 2020.09.30 szerda, 13:27:14
Kinek hogyan tetszik. Én nem szoktam elöbb cseréltetni semmit az előírtnál.
Másik csoportban van, aki 6e km-enként cserél olajat, és 60e km-enként vezérlést, mert hogy ez ennyit bír.
Fékeket is cseréli 30%-os kopás körül, mert utána már biztos csökken a hatás, és hallott már olyat, akinek fékezés közben szétrobbant a tárcsa, ő ezt nem várja meg...
Nem vagyok egy GreenPeace aktivista, de ez nekem pont olyan, mint egy almát vagy egy pizzat csak félig megenni, a másik felét meg kidobni. Feleslegesen vesszük, és így termeltetjük a plusz dolgokat. Én az olajcserét 15-20e km között csináltatom, a vezérlés cserét 200.640 km-nél ejtettem meg, a féket is akkor cserélem, ha már 10% alatt van a betét, és a tárcsa is vállas, stb. És ettől nem gondolom, hogy ártanék a kocsinak, vagy hogy ne lenne jól karbantartott, csak nem cserélek feleslegesen olyan dolgokat, amik még teljesen jók.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Tibike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14015 Dátum:
2020.09.30 szerda, 16:57:29 »
Sziasztok! Még új vagyok ebben a fórumos dologban, úgyhogy nem biztos, hogy jó helyre írok, de elnézést
Kérném a segítségetek, hátha járt már valaki úgy mint én!
2011-es Mondeo 2.2 tdci. Menet közben a generátor tengelyéről félig lecsúszott a szíjtárcsa, és szépen levezette magáról a szíjat! A motor egyből leállt, mert még a főtengely jeladó is leesett (gondolom leverte a bordásszíj.
Annyi előzménye volt az esetnek, hogy néha alacsonyabb fordulaton valami nyikorgott! Nem tudtam pontosan mi lehet az...
Van esetleg valakinek hasonló élménye?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14016 Dátum:
2020.09.30 szerda, 17:14:36 »
Idézetet írta: Domi - 2020.09.30 szerda, 15:50:13
Másik csoportban van, aki 6e km-enként cserél olajat, és 60e km-enként vezérlést, mert hogy ez ennyit bír.
Fékeket is cseréli 30%-os kopás körül, mert utána már biztos csökken a hatás, és hallott már olyat, akinek fékezés közben szétrobbant a tárcsa, ő ezt nem várja meg...
Nem vagyok egy GreenPeace aktivista, de ez nekem pont olyan, mint egy almát vagy egy pizzat csak félig megenni, a másik felét meg kidobni. Feleslegesen vesszük, és így termeltetjük a plusz dolgokat. Én az olajcserét 15-20e km között csináltatom, a vezérlés cserét 200.640 km-nél ejtettem meg, a féket is akkor cserélem, ha már 10% alatt van a betét, és a tárcsa is vállas, stb. És ettől nem gondolom, hogy ártanék a kocsinak, vagy hogy ne lenne jól karbantartott, csak nem cserélek feleslegesen olyan dolgokat, amik még teljesen jók.
Hát ez már mazochizmus. És tök felesleg,ahogy mondod.Paranormális.
A mai szintetikus olajak kenőhatása nem sokat változik nagyon sok km alatt sem(értsd hogy a 20e km sokszorosa).Ami miatt cserélni szükséges,mert a folyamatosan keletkező korom és a szilárdanyag szenyeződések miatt nem tud többet leválasztani a szűrő,mint amit a gyári csereperiódus alatt tud.Kockázatos lenne, ha a szűrő átszakadna, vagy eldugulna.Ezért az előírt csereperiódus.Ha valaki annyira parázik, 10e kmenként elegendő
lenne
az olajszűrőt lecserélnie.Igen, épp azért, hogy a "nem keletkező" hulladék olajjal védje a környezetet ,így nem cserél feleslegesen félidőben.
Fék. Van kopásjelző. Ha a gyártó felelősséget vállal a hibátlan működésért a kopásjelzőig, miért cserélné bárki korábban? Javaslatot tehet és tesz is a szervíz, de nem a jóindulatból, hanem azért, mert ebből él.És tudja, hogy a sok madárra, a biztonságra hivatkozva simán lehet hatni,ésmár nyilik is a pénztárca.
A jól karbantartott autó nem azért jól karbantartott,ha valaki lecserél pl egy hibátlan kettőstömegűt 100e kmnél.
A hitvitába pedig kár belemenni.Az a jó karbantartott autó,amit az előírt periódus alatt cserélik a szükséges alkatrészeket.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.09.30 szerda, 17:20:22 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14017 Dátum:
2020.09.30 szerda, 17:19:23 »
Idézetet írta: Tibike - 2020.09.30 szerda, 16:57:29
Sziasztok! Még új vagyok ebben a fórumos dologban, úgyhogy nem biztos, hogy jó helyre írok, de elnézést
Kérném a segítségetek, hátha járt már valaki úgy mint én!
2011-es Mondeo 2.2 tdci. Menet közben a generátor tengelyéről félig lecsúszott a szíjtárcsa, és szépen levezette magáról a szíjat! A motor egyből leállt, mert még a főtengely jeladó is leesett (gondolom leverte a bordásszíj.
Annyi előzménye volt az esetnek, hogy néha alacsonyabb fordulaton valami nyikorgott! Nem tudtam pontosan mi lehet az...
Van esetleg valakinek hasonló élménye?
nem jellemző hiba. Talán a szabadonfutó hullhatott szét ha az van rajta.Nincs rajta sok mindent agyalni.Sajnos ez van. Gondolom javíttatod és már gurulsz is tovább.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
varcsa77
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14018 Dátum:
2020.09.30 szerda, 18:33:37 »
Idézetet írta: Domi - 2020.09.30 szerda, 15:50:13
Másik csoportban van, aki 6e km-enként cserél olajat, és 60e km-enként vezérlést, mert hogy ez ennyit bír.
Fékeket is cseréli 30%-os kopás körül, mert utána már biztos csökken a hatás, és hallott már olyat, akinek fékezés közben szétrobbant a tárcsa, ő ezt nem várja meg...
Nem vagyok egy GreenPeace aktivista, de ez nekem pont olyan, mint egy almát vagy egy pizzat csak félig megenni, a másik felét meg kidobni. Feleslegesen vesszük, és így termeltetjük a plusz dolgokat. Én az olajcserét 15-20e km között csináltatom, a vezérlés cserét 200.640 km-nél ejtettem meg, a féket is akkor cserélem, ha már 10% alatt van a betét, és a tárcsa is vállas, stb. És ettől nem gondolom, hogy ártanék a kocsinak, vagy hogy ne lenne jól karbantartott, csak nem cserélek feleslegesen olyan dolgokat, amik még teljesen jók.
Mostmár tudom kitől kell kölcsönkérni
. Amikor az MK4-ben megszólalt a betét két a szerelő csak annyit mondott ne aggódj, az egészet kifizetted nem? 170 körül volt az mk4ben mikor megvettem és böcsülettel mindent megkapott tőlem a pár év alatt. 20 ezrenként vittem szervízre és pont. 400 fölött volt benne mikor eladtam és még gyári volt a kettőstömegű is. Itt az MK5-nél is ezt az intervallumot tartom megfelelőnek. A 30-at soknak érzem én is.
Naplózva
Márk993
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14019 Dátum:
2020.09.30 szerda, 21:33:11 »
Sziasztok a véleményetekre lenénk kiváncsi! Van egy kiszemelt 2011Ford Mondeo 1.6 Tdci motoral! A motora lenénk kíváncsi fökép hogy mennyire jok mert az 1.8 rol találtam bejegyzéseket hogy nemjó!!! Válaszokat elöre is köszönöm
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14020 Dátum:
2020.09.30 szerda, 21:40:40 »
Idézetet írta: Márk993 - 2020.09.30 szerda, 21:33:11
Sziasztok a véleményetekre lenénk kiváncsi! Van egy kiszemelt 2011Ford Mondeo 1.6 Tdci motoral! A motora lenénk kíváncsi fökép hogy mennyire jok mert az 1.8 rol találtam bejegyzéseket hogy nemjó!!! Válaszokat elöre is köszönöm
1.6TDCI = 1.6HDI
hibátlanok, nyugodtan, nincs velük gond. Nem aszfaltszaggatók, de jók.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14021 Dátum:
2020.09.30 szerda, 21:42:24 »
Idézetet írta: Márk993 - 2020.09.30 szerda, 21:33:11
Sziasztok a véleményetekre lenénk kiváncsi! Van egy kiszemelt 2011Ford Mondeo 1.6 Tdci motoral! A motora lenénk kíváncsi fökép hogy mennyire jok mert az 1.8 rol találtam bejegyzéseket hogy nemjó!!! Válaszokat elöre is köszönöm
Nem most vettél egy 2.0 TDCi-t?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Márk993
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14022 Dátum:
2020.09.30 szerda, 21:54:04 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.09.30 szerda, 21:42:24
Nem most vettél egy 2.0 TDCi-t?
De és visszavitem a váltoval kapcsolatos problémák miadt!!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14023 Dátum:
2020.09.30 szerda, 21:56:16 »
Idézetet írta: Márk993 - 2020.09.30 szerda, 21:54:04
De és visszavitem a váltoval kapcsolatos problémák miadt!!
És simán visszavették? Vagy itt is van 14nap elállási lehetőség?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Márk993
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14024 Dátum:
2020.09.30 szerda, 21:59:57 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.09.30 szerda, 21:56:16
És simán visszavették? Vagy itt is van 14nap elállási lehetőség?
Igen az elado egyböl belement a visszautalásba es megis történt
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14025 Dátum:
2020.09.30 szerda, 22:04:11 »
Idézetet írta: Márk993 - 2020.09.30 szerda, 21:59:57
Igen az elado egyböl belement a visszautalásba es megis történt
írtam pü-t
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Tibike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14026 Dátum:
2020.09.30 szerda, 22:12:45 »
Idézetet írta: alf® - 2020.09.30 szerda, 17:19:23
nem jellemző hiba. Talán a szabadonfutó hullhatott szét ha az van rajta.Nincs rajta sok mindent agyalni.Sajnos ez van. Gondolom javíttatod és már gurulsz is tovább.
Köszi a választ!!!
Valószínű az a hibás. Még a tengelyen az éket is elnyírta a tárcsa! Megjön a fizu és már csináljuk is
Azt olvastam, meg egy szerelő rokonom azt mondta, hogy alulról jobb kivenni a generátort.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14027 Dátum:
2020.09.30 szerda, 22:24:23 »
Idézetet írta: Tibike - 2020.09.30 szerda, 22:12:45
Köszi a választ!!!
Valószínű az a hibás. Még a tengelyen az éket is elnyírta a tárcsa! Megjön a fizu és már csináljuk is
Azt olvastam, meg egy szerelő rokonom azt mondta, hogy alulról jobb kivenni a generátort.
Tudtommal a szabadonfutó cseréhez nem kell kivenni a generátort,hacsak nem nagyobb a baj.
Kicsit visszautalva a korábbi diskurzusra, én egyből cseréltettem a szabadonfutót mikor megszólalt. A szerelő nem is hitte,hogy az a rossz, de kiszerelve egyértelmű volt. De nem is hullott szét.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zozo1975
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14028 Dátum:
2020.10.01 csütörtök, 20:19:07 »
Üdv. Tagok.
EGR szelep cserén estünk át.
Azóta megjelent a P1335 hibakód.
Valakinek valami ötlet?
Alany egy 2008-as 2.0 TDCI MONDEO MK4.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14029 Dátum:
2020.10.01 csütörtök, 20:52:47 »
Idézetet írta: Zozo1975 - 2020.10.01 csütörtök, 20:19:07
Üdv. Tagok.
EGR szelep cserén estünk át.
Azóta megjelent a P1335 hibakód.
Valakinek valami ötlet?
Alany egy 2008-as 2.0 TDCI MONDEO MK4.
biztos hozzávaló került bele?Illetve tudja az autó, hogy új egr került bele?
P1335 EGR Position Sensor Minimum/Maximum Stop Performance
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14030 Dátum:
2020.10.05 hétfő, 20:35:59 »
Sziasztok,
a 2.2-nek van valami gyengesége, típushibája a 2.0-val szemben? Vagy nyugodtan vehető a 2.2 is?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14031 Dátum:
2020.10.05 hétfő, 20:49:57 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.10.05 hétfő, 20:35:59
Sziasztok,
a 2.2-nek van valami gyengesége, típushibája a 2.0-val szemben? Vagy nyugodtan vehető a 2.2 is?
Az se mindegy melyik MK..de a magam részéről azt tudom mondani, a 2.2. vizpumpa hátul van a a vezérléssel,
mig a 2.0. oldalt külön...alapból plusz 1l. a fogyi de az nem vészes mert a plusz LE kárpótlás érte.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14032 Dátum:
2020.10.05 hétfő, 20:55:18 »
Idézetet írta: wofer - 2020.10.05 hétfő, 20:49:57
Az se mindegy melyik MK..de a magam részéről azt tudom mondani, a 2.2. vizpumpa hátul van a a vezérléssel,
mig a 2.0. oldalt külön...alapból plusz 1l. a fogyi de az nem vészes mert a plusz LE kárpótlás érte.
MK4 topikba írtam, szóval nyilván arra értettem a kérdést. Esetleg annyival egészíteném ki, hogy a faceliftes, 200lovas változat. Bár nem tudom hogy ott van-e egyáltalán eltérés, vagy csak szoftveresen más.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14033 Dátum:
2020.10.06 kedd, 09:44:32 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.10.05 hétfő, 20:55:18
MK4 topikba írtam, szóval nyilván arra értettem a kérdést. Esetleg annyival egészíteném ki, hogy a faceliftes, 200lovas változat. Bár nem tudom hogy ott van-e egyáltalán eltérés, vagy csak szoftveresen más.
Van, egyik euro4 másik euro5 besorolású, más a motor.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14034 Dátum:
2020.10.07 szerda, 13:12:32 »
Generátorról a gyári szabadonfutó hogyan jön le? Az eleje olyan mintha ki lenne öntve.
Olyannak kellene lennie, mint az utángyártottak ricnis és belül torx/imbusz?
Vagy mindenképpen ki kell szerelni a generátort a helyéről?
2.0 Tdci Euro5, szervosz elektromos.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14035 Dátum:
2020.10.07 szerda, 14:50:46 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2020.10.07 szerda, 13:12:32
Generátorról a gyári szabadonfutó hogyan jön le? Az eleje olyan mintha ki lenne öntve.
Olyannak kellene lennie, mint az utángyártottak ricnis és belül torx/imbusz?
Vagy mindenképpen ki kell szerelni a generátort a helyéről?
2.0 Tdci Euro5, szervosz elektromos.
az porvedo. Ugyan olyan.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14036 Dátum:
2020.10.07 szerda, 16:50:21 »
Idézetet írta: alf® - 2020.10.07 szerda, 14:50:46
az porvedo. Ugyan olyan.
Köszönöm
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14037 Dátum:
2020.10.09 péntek, 20:08:25 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.10.05 hétfő, 20:35:59
Sziasztok,
a 2.2-nek van valami gyengesége, típushibája a 2.0-val szemben? Vagy nyugodtan vehető a 2.2 is?
Szóval? Semmi nyűgje, baja, hibája nincs a 2.0-val szemben?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14038 Dátum:
2020.10.12 hétfő, 09:31:47 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.10.09 péntek, 20:08:25
Szóval? Semmi nyűgje, baja, hibája nincs a 2.0-val szemben?
Semmi extra a szokásos dízeles allűrökön túl: EGR, kéttömegű, használatfüggően DPF.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14039 Dátum:
2020.10.12 hétfő, 20:29:14 »
Idézetet írta: alf® - 2020.10.07 szerda, 14:50:46
az porvedo. Ugyan olyan.
Abban még tudsz segíteni, hogy Milyen méretű kulcs kell a tengelybe? Illetve Torx vagy imbusz(ezesetben gondolom 6os).
A ricnis célszerszám megvan
Köszönöm
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14040 Dátum:
2020.10.13 kedd, 16:06:36 »
Sziasztok! Következő történt ma velem: indítás után 4-5 másodperccel leállt az autó. Próbáltam újraindítani,önindító teker, de semmi, nem indul. Valakinek, valami ötlete?
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14041 Dátum:
2020.10.13 kedd, 16:13:39 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2020.10.13 kedd, 16:06:36
Sziasztok! Következő történt ma velem: indítás után 4-5 másodperccel leállt az autó. Próbáltam újraindítani,önindító teker, de semmi, nem indul. Valakinek, valami ötlete?
Üzenet, hibajel?
Naplózva
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14042 Dátum:
2020.10.13 kedd, 16:36:36 »
Nem világít hibajelzés és nincs üzenet . Hibakód kiolvasás majd napokban lesz.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.10.13 kedd, 17:05:56 írta Ohyeah
»
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14043 Dátum:
2020.10.13 kedd, 21:19:20 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2020.10.13 kedd, 16:06:36
Sziasztok! Következő történt ma velem: indítás után 4-5 másodperccel leállt az autó. Próbáltam újraindítani,önindító teker, de semmi, nem indul. Valakinek, valami ötlete?
így jártam kb. két hónapja. Nézzétek meg hogy kap-e üzemanyagot. Nálam az üzemanyag szűrőházat kellett cserélni, mert valahol falshot szívott, levegősödött. Hibakódom nem volt.
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14044 Dátum:
2020.10.15 csütörtök, 16:08:54 »
Azóta voltam vele szerelőnél, de obd csatlakozóban nincs áram, egyszerüen nem lehet csatlakozni. nem tudom, hogy vezérlő vagy kábel probléma lehet e.Valaki tudna e ebben segíteni? Tudtok e ajánlani valakit aki jártas ebben, valami jó autovillamossági szakembert? Elöre is köszönöm segítségeteket! help
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14045 Dátum:
2020.10.15 csütörtök, 17:28:12 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2020.09.13 vasárnap, 14:53:05
Sziasztok!
Mitől lehet, hogy amikor beindul a motor akkor koppan egyet valami?
Csak abban a pillanatban, néha ékszíj csúszási hang is társul hozzá.
Eléggé hallható és a beindulás olyan durva.
Semmi füst, semmi rángatás, szép alapjárat.
Leállításnál semmi, lendkerék nem rég cserélve, indítás benyomott kuplunggal mert gombos.
Euro5 motor
Köszönöm
Ez a hang is a szabadonfutó/hosszbordás szíj feszítő miatt volt.
Ma kicseréltem a generátor szabadonfutóját (össze volt állva, viszont picit minden irányban lötyögött), kicseréltem a szíjat és a rugós feszítőjét.
Minden durva hang megszűnt, már nagyon durva hangja volt alapjáraton is, nem csak beinduláskor.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14046 Dátum:
2020.10.16 péntek, 13:45:54 »
Szisztok!
Ma dobott egy P0490 hibakódot a 2.0TDCI Mondeom. Korábban már volt problémám az EGR-el, akkor ki lett takatítva, majd ezt követően ledugóztam. Ez kb. 30.000 km-el ezelőtt volt, azóta semmi hibát nem jelzett. Most dobta a hibát, de semmit nem vettem észre teljesítményben, semmi másban. Mit csináljak vele? Csak simán töröljem a hibát és mehet tovább?
Köszi előre is a segítséget!
Üdv.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
Zozo1975
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14047 Dátum:
2020.10.16 péntek, 18:48:04 »
Üdv. Tagok.
EGR szelep cserém volt. Alphelyzetbe lett állítva az új EGR. Majd jött a P1335 kód visszaállítás után. Csere előtt nem volt hibakódom. Visszatettük a régit de a hibakód még mindíg jelen.
Olvastam külföldi fórumokat és hibás rossz az egr szelep. Azért dobja a kódot.
Valakinek volt már ilyen problémája esetleg? Ha igen mi volt a megoldás?
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14048 Dátum:
2020.10.17 szombat, 17:07:36 »
Idézetet írta: sinci - 2020.10.16 péntek, 13:45:54
Szisztok!
Ma dobott egy P0490 hibakódot a 2.0TDCI Mondeom. Korábban már volt problémám az EGR-el, akkor ki lett takatítva, majd ezt követően ledugóztam. Ez kb. 30.000 km-el ezelőtt volt, azóta semmi hibát nem jelzett. Most dobta a hibát, de semmit nem vettem észre teljesítményben, semmi másban. Mit csináljak vele? Csak simán töröljem a hibát és mehet tovább?
Köszi előre is a segítséget!
Üdv.
Szia!
Figyeli a szelep mozgását az elektronika, attól függetlenül, hogy ledugóztad. Nekem ugyanezt csinálta, akadt picit a szelep mozgása.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14049 Dátum:
2020.10.18 vasárnap, 11:56:59 »
Idézetet írta: xrobe - 2020.10.17 szombat, 17:07:36
Szia!
Figyeli a szelep mozgását az elektronika, attól függetlenül, hogy ledugóztad. Nekem ugyanezt csinálta, akadt picit a szelep mozgása.
Töröltem a kódot, és hajtom tovább. Esetleg egy takarítást megérne megint? Viszont így hogy le van dugózva nem tud koszolódni, nem? Vagy alapból is tud szorulni?
Te hiba törlésén kívül csináltál valamit vele?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
Oldalak:
1
...
274
275
276
277
278
279
280
[
281
]
282
283
284
285
286
287
288
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ