Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:21:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 275 276 277 278 279 280 281 [282] 283 284 285 286 287 288 289 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5259292 alkalommal)
0 Felhasználó és 284 vendég van a témában
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #14050 Dátum: 2020.10.18 vasárnap, 14:23:59 »

Sziasztok! Mk IV. Vásárlàsa előtt àllok. Az autó 10 éves, 330000 km van benne. Szerintetek ha vásárlás előtt átvizsgáltatom, akkor fény derülhet a nagyobb költségekkel járó hibàkra? Mi az amit érdemes, és fontos átnèzni mindenféleképpen?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #14051 Dátum: 2020.10.18 vasárnap, 18:21:50 »

Töröltem a kódot, és hajtom tovább. Esetleg egy takarítást megérne megint? Viszont így hogy le van dugózva nem tud koszolódni, nem? Vagy alapból is tud szorulni?
Te hiba törlésén kívül csináltál valamit vele?
Én úgy vettem, hogy le volt dugózva, és így kezdett el szórakozni. Szétszedtem, észrevettem, hogy szorult de tiszta volt.
Járatás után jó lett, de aztán ki lett írva belőle chipelésnél.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Borsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #14052 Dátum: 2020.10.19 hétfő, 11:32:44 »

Sziasztok,

Olyan dologban kérném a segítségeteket, hogy van egy 2008as  Ford Mondeom 2.0 TDCI.

Valamelyik nap elment belőle az erő, de visszajelző nem gyulladt ki.
Kicsit később kidobta a motorkontrollt és hogy kikapcsolt a kipörgésgétlót, és azt folyamatason kikapcsolja menet közben.

p2263 ezt a hubakodot dobta ki, azt mondták alacsony turbonyomás.

A turbó új, pár 10000 km-ert mentem vele.

Valakinek valami ötlete, lehet hogy az elektronika bolondult meg?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14053 Dátum: 2020.10.19 hétfő, 11:47:10 »

Sziasztok,

Olyan dologban kérném a segítségeteket, hogy van egy 2008as  Ford Mondeom 2.0 TDCI.

Valamelyik nap elment belőle az erő, de visszajelző nem gyulladt ki.
Kicsit később kidobta a motorkontrollt és hogy kikapcsolt a kipörgésgétlót, és azt folyamatason kikapcsolja menet közben.

p2263 ezt a hubakodot dobta ki, azt mondták alacsony turbonyomás.

A turbó új, pár 10000 km-ert mentem vele.

Valakinek valami ötlete, lehet hogy az elektronika bolondult meg?
kilukadhatott egy turbócső.Mérni kell turbónyomást menet közben.
Illetve, keress olajos-saras kifújást a gumicső szakaszokon.Laza bilncs...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #14054 Dátum: 2020.10.19 hétfő, 20:20:26 »

“Köszi” a segítséget.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14055 Dátum: 2020.10.19 hétfő, 20:39:39 »

“Köszi” a segítséget.
Ne láss bele az átvizsgáltatásba nagy dolgokat.
Én megnézettem amikor vettük, Ford Solymár, gyakorlatilag egy műszaki vizsgát csináltak vele végig, lámpa, fékpad, lengéscsillapító, rétegmérés. minden szuper, minden szép, ennyi km-rel ilyen szép állapotban alig van autó, stb, épp csak az nem derült ki, hogy a DPF helyén egy cső van, meg üres programsorok...

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Borsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #14056 Dátum: 2020.10.19 hétfő, 20:56:31 »

kilukadhatott egy turbócső.Mérni kell turbónyomást menet közben.
Illetve, keress olajos-saras kifújást a gumicső szakaszokon.Laza bilncs...

Köszönöm szépen a segítséget, minél hamarabb megnézem.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #14057 Dátum: 2020.10.20 kedd, 06:22:03 »

Ne láss bele az átvizsgáltatásba nagy dolgokat.
Én megnézettem amikor vettük, Ford Solymár, gyakorlatilag egy műszaki vizsgát csináltak vele végig, lámpa, fékpad, lengéscsillapító, rétegmérés. minden szuper, minden szép, ennyi km-rel ilyen szép állapotban alig van autó, stb, épp csak az nem derült ki, hogy a DPF helyén egy cső van, meg üres programsorok...



Ezzel egyet értek.
Én  3 napja tudtam meg hogy nekem sincs dpf-m , csak csövem ,pedig már 1 éve nálam van, valahogy ezt a tulaj elfelejtette mondani nekem
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14058 Dátum: 2020.10.20 kedd, 15:05:17 »

Ezzel egyet értek.
Én  3 napja tudtam meg hogy nekem sincs dpf-m , csak csövem ,pedig már 1 éve nálam van, valahogy ezt a tulaj elfelejtette mondani nekem
Üdv a klubban.  falbav

Nálam a polgári per folyamatban van.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #14059 Dátum: 2020.10.20 kedd, 17:51:37 »

Sziasztok!
P0087 hibakód kiolvasva. Miket érdemes ellenőrizni üzemanyag rendszernél?
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14060 Dátum: 2020.10.20 kedd, 18:40:08 »

Sziasztok!
P0087 hibakód kiolvasva. Miket érdemes ellenőrizni üzemanyag rendszernél?
a nyomás szabályzó szelep megérné egy cserét minimum tesztre,ha tudsz szerezni...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #14061 Dátum: 2020.10.20 kedd, 18:48:41 »

a nyomás szabályzó szelep megérné egy cserét minimum tesztre,ha tudsz szerezni...

Sajnos nem tudok, nem lehet valahogy lemérni, hogy ott van e a hiba?
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14062 Dátum: 2020.10.20 kedd, 19:09:15 »

Ezzel egyet értek.
Én  3 napja tudtam meg hogy nekem sincs dpf-m , csak csövem ,pedig már 1 éve nálam van, valahogy ezt a tulaj elfelejtette mondani nekem

én már régóta tudom, hogy az enyémben nincs. eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14063 Dátum: 2020.10.20 kedd, 20:40:57 »

Sajnos nem tudok, nem lehet valahogy lemérni, hogy ott van e a hiba?
elméletileg kellene saját hibakódja lennie,ez egy általános hibakód.
Lehet egy sima szűrő dugulás, és vagy levegősödés is.Ezeket kilehetne zárni-szűrőt cserélni, ha nem volt mostanában.Ha igen,akkor a csatlakozásokban a tömítő gyűrűk cseréje.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #14064 Dátum: 2020.10.24 szombat, 21:43:14 »

Sziasztok.
Ma dobott egy P0489 hibakódot az autóm, a múlt heti P0490 után, de most be is lassult tőle az autó, visszavett a teljesítményből. A 0490 magas jelszintre utal, a 0489 kicsire. Az EGR dugózva van. A 0490-et simán töröltem, és mentem tovább. Töröljem a mai hibát is és közlekedhetek tovább, vagy valami más beavatkozásra is szükség lenne? Cseréljem az EGR-t, vagy csak tisztítsam ki, töröljem a hibát, és mehetek tovább?
Köszönöm előre is a segítséget!
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #14065 Dátum: 2020.10.25 vasárnap, 07:50:45 »

Ma tudtam törölni a vészhelyzet üzemmódot, de megint visszadobta, ezért lehúztam a csatlakozót az EGR-ről, most most megy rendesen, viszont világít a check lámpa.
Ha kicserélem az EGR-t, de marad a dugózás, várható, hogy később megint elődobja ezt a hibát? A dugózás óta eltelt kb. 1,5 év és semmi baja nem volt. Elképzelhető, hogy megint megszorult a szelep, és ez miatt dobja a hibát? Ezért kérdeztem rá az újra, van e értelme cserélni a dugózás mellett?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
siki83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #14066 Dátum: 2020.10.29 csütörtök, 05:30:34 »

Sziasztok, érdeklődnék hozzáértő csoporttagoktól hogy a 2008 évjáratú mondeo mk4 tdci 103kw(140le) ba7 típusú QXBA motorszámú motornak mennyire megbízható a befecskendező rendszere? Illetve van-e esetleg típushibája ennek a motortípusnak, mire érdemes vásárláskor különösöbben figyelni?
Előre is köszönök minden segítséget.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14067 Dátum: 2020.10.29 csütörtök, 06:56:12 »

Sziasztok, érdeklődnék hozzáértő csoporttagoktól hogy a 2008 évjáratú mondeo mk4 tdci 103kw(140le) ba7 típusú QXBA motorszámú motornak mennyire megbízható a befecskendező rendszere? Illetve van-e esetleg típushibája ennek a motortípusnak, mire érdemes vásárláskor különösöbben figyelni?
Előre is köszönök minden segítséget.
megbízható,de mint minden másnál az a jó ha kevés a km.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
siki83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #14068 Dátum: 2020.10.29 csütörtök, 10:33:22 »

megbízható,de mint minden másnál az a jó ha kevés a km.

Köszönöm. A valós 330ekm mennyire számít soknak ennél a típusnál? Kéttömegű már volt cserélve, a befecskendező rendszer teszem azt porlasztók és magasnyomású cserések lehetnek már lassan, mert az a része még eredeti nem volt hozzányúlva.
Köszönöm mégegyszer.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14069 Dátum: 2020.10.29 csütörtök, 11:25:41 »

Köszönöm. A valós 330ekm mennyire számít soknak ennél a típusnál? Kéttömegű már volt cserélve, a befecskendező rendszer teszem azt porlasztók és magasnyomású cserések lehetnek már lassan, mert az a része még eredeti nem volt hozzányúlva.
Köszönöm mégegyszer.
felesleges jósolni. Át kell nézni szakemberrel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #14070 Dátum: 2020.10.29 csütörtök, 11:54:53 »

felesleges jósolni. Át kell nézni szakemberrel.

És a szakember mit néz/hogy állapítja meg a porlasztók, nagynyomású rendszer állapotát?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14071 Dátum: 2020.10.29 csütörtök, 12:29:18 »

És a szakember mit néz/hogy állapítja meg a porlasztók, nagynyomású rendszer állapotát?
van rá lehetőség alapszinten akár diagnosztikaval. Kopott csúcsok ott is látszanak. Nagy lesz a korrekciós tényező.
Ha közöl róla adatot az autó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #14072 Dátum: 2020.10.29 csütörtök, 12:57:07 »

Köszönöm. A valós 330ekm mennyire számít soknak ennél a típusnál? Kéttömegű már volt cserélve, a befecskendező rendszer teszem azt porlasztók és magasnyomású cserések lehetnek már lassan, mert az a része még eredeti nem volt hozzányúlva.
Köszönöm mégegyszer.
Miért gondolod, hogy azért mert eredeti, lassan cserés?
Ismerek ~500.000 km-est is, eredeti még mindig. Nekem 355.000 km-rel szintén. Korrekciós tényezők hasonlók, nem kormol, szépen jár, pöccre indul.
Nyilván tönkremehet bármikor, de minden előjel nélkül azért kevés esély van rá, csak a km miatt ne vesd el az autót.  Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #14073 Dátum: 2020.11.16 hétfő, 07:59:04 »

kilukadhatott egy turbócső.Mérni kell turbónyomást menet közben.
Illetve, keress olajos-saras kifújást a gumicső szakaszokon.Laza bilncs...

Szia euro5 motornál mennyinek kell lennie a turbonyomásnak?
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14074 Dátum: 2020.11.16 hétfő, 10:07:16 »


Szia euro5 motornál mennyinek kell lennie a turbonyomásnak?
pontos értéket nem tudok, de 2,5nek biztosan kell lennie.A 2.2 smaxomon 2,7volt a csúcsbyomás diaggal mérve.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #14075 Dátum: 2020.11.16 hétfő, 19:14:16 »

pontos értéket nem tudok, de 2,5nek biztosan kell lennie.A 2.2 smaxomon 2,7volt a csúcsbyomás diaggal mérve.

Köszönöm !
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Lizmel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #14076 Dátum: 2020.11.17 kedd, 20:38:20 »

Sziasztok!

Segítséget kérnék:
Az autó 2012 évi 120kw TXBA motor! Már harmadszorra Engine malfunction! Regeneráció nem fut le, P244C hibakód! Katalizátor hőmérséklet túl alcsony a regeneráció közben 1. hengersor! Néztem diaggal, olyan 40% körül volt a részecskeszűrő!
Azóta töröltem a hibakódot, használom! Most DPF_LOAD 57%, DPF_SOOT 59%! 3000 fordulatnál 18kpa a differencia nyomás!
Milyen adatokat nézzek még a hiba kiderítésére?

Választ előre is köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14077 Dátum: 2020.11.17 kedd, 21:38:48 »

Sziasztok!

Segítséget kérnék:
Az autó 2012 évi 120kw TXBA motor! Már harmadszorra Engine malfunction! Regeneráció nem fut le, P244C hibakód! Katalizátor hőmérséklet túl alcsony a regeneráció közben 1. hengersor! Néztem diaggal, olyan 40% körül volt a részecskeszűrő!
Azóta töröltem a hibakódot, használom! Most DPF_LOAD 57%, DPF_SOOT 59%! 3000 fordulatnál 18kpa a differencia nyomás!
Milyen adatokat nézzek még a hiba kiderítésére?

Választ előre is köszönöm
diaggal ennyi.
Szedjétek ki a kipufogobol a vaporizert. Ellenőrizni kell az izzítógyertyát, és azt hogy átjárható e az üza cső. Az dugul el rendszerint.
FAQ van 2 cikk is van a műveletről-tanulmanyozd.

http://mondeo.hu/index.php?topic=26794.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lizmel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #14078 Dátum: 2020.11.17 kedd, 22:51:14 »

diaggal ennyi.
Szedjétek ki a kipufogobol a vaporizert. Ellenőrizni kell az izzítógyertyát, és azt hogy átjárható e az üza cső. Az dugul el rendszerint.
FAQ van 2 cikk is van a műveletről-tanulmanyozd.

http://mondeo.hu/index.php?topic=26794.0

Köszönöm
Naplózva
Tudeszky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #14079 Dátum: 2020.11.29 vasárnap, 20:47:08 »

Sziasztok!
Ismét egy kis infó kellene... Tudja-e valaki, hogy az olajzási körben van valahol visszacsapó szelep? Pl. hengerfej, vagy olajszűrőházban? Előre is köszönöm!
Naplózva

Ford Galaxy 2.2 tdci q4wa Panther Black Titanium
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #14080 Dátum: 2020.11.30 hétfő, 20:22:49 »

Sziasztok!

Múlt héten kicseréltem az üzemanyagszűrőt (2006-os S-Max, 2.0 AZWA motorkód). A szűrőház alja így nézett ki:



Kezdjek el spórolni?
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14081 Dátum: 2020.11.30 hétfő, 20:43:34 »

Sziasztok!

Múlt héten kicseréltem az üzemanyagszűrőt (2006-os S-Max, 2.0 AZWA motorkód). A szűrőház alja így nézett ki:

[img width=800 height=450]http://kepkezelo.com/images/vh2acytvi5ro6ceetzcg.jpg[/img

Kezdjek el spórolni?
fogja a mágnes? Műanyag pohár alá....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #14082 Dátum: 2020.11.30 hétfő, 21:04:39 »

fogja a mágnes? Műanyag pohár alá....

Nem próbáltam, kitakarítottam. Szín alapján réznek tűnik.
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #14083 Dátum: 2020.11.30 hétfő, 21:30:14 »

Még valami. Olyan jelenséget produkál az autó, hogy kb 2000-es fordulaton, tartva a gázt, elkezd nagyon finoman rángatni. Ha felengedem a gázt abba hagyja, ha gyorsítok akkor is. Azért cseréltem üa. szűrőt, mert a szűrőtől a szivattyúig menő cső bubis volt. Cseréltem szűrő gumigyűrűt, már nem levegős, de ez a fimon rángatás megmaradt. Mi a bré lehet?
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #14084 Dátum: 2020.12.01 kedd, 08:40:57 »

Még valami. Olyan jelenséget produkál az autó, hogy kb 2000-es fordulaton, tartva a gázt, elkezd nagyon finoman rángatni. Ha felengedem a gázt abba hagyja, ha gyorsítok akkor is. Azért cseréltem üa. szűrőt, mert a szűrőtől a szivattyúig menő cső bubis volt. Cseréltem szűrő gumigyűrűt, már nem levegős, de ez a fimon rángatás megmaradt. Mi a bré lehet?

Engem is erdekelne ha valaki tippet adna...ugyanez a hibajelenseg nalam is megvan es sajnos en is talaltam reszeleket a szuro aljan. Letezik hogy egyik/masik befecskendezo mar nem adagolja rendesen a naftat bizonyos fordulat/teljesitmeny igeny eseten? (szoftware-t frissitettem (kesob tuning is lett benne), turbo nyomasszabalyozot ("pierburg") csereltem, levegosodest nem latok, forscannal a cylinder balance ertekek alapjaraton nem egyformak de 2000-nel beallnak egyformara, kuplungot lendekerekkel egyutt most csereltem....semmi valtozas)
« Utoljára szerkesztve: 2020.12.01 kedd, 08:48:59 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #14085 Dátum: 2020.12.01 kedd, 09:19:57 »

Engem is erdekelne ha valaki tippet adna...ugyanez a hibajelenseg nalam is megvan es sajnos en is talaltam reszeleket a szuro aljan. Letezik hogy egyik/masik befecskendezo mar nem adagolja rendesen a naftat bizonyos fordulat/teljesitmeny igeny eseten? (szoftware-t frissitettem (kesob tuning is lett benne), turbo nyomasszabalyozot ("pierburg") csereltem, levegosodest nem latok, forscannal a cylinder balance ertekek alapjaraton nem egyformak de 2000-nel beallnak egyformara, kuplungot lendekerekkel egyutt most csereltem....semmi valtozas)


Én már arra is gondoltam, hogy a gázpedállal van baj. Az a furcsa, hogy ha odalépek, megy mint a rakéta, nagy baj nem lehet...
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #14086 Dátum: 2020.12.03 csütörtök, 19:58:16 »

Sziasztok!
2010-es, 2.0 diesel (Mondeo)-hoz hol, és milyen EGR szelepet érdemes venni? Sajnos megadta magát, sokadszori takarítás után. Igaz, dugózva van, de már így is dobja az üzeneteket 2 hetente. Tudnátok javasolni márkát, vagy boltot ahol jó árban beszerezhető? Koszolódni nem fog, mert a dugózást nem szüntetem meg, így gondoltam, hogy nem vennék drága, gyárit.
Köszönöm a segítséget!
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14087 Dátum: 2020.12.03 csütörtök, 20:15:25 »

Én már arra is gondoltam, hogy a gázpedállal van baj. Az a furcsa, hogy ha odalépek, megy mint a rakéta, nagy baj nem lehet...

pcm et alapra kellene állítani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14088 Dátum: 2020.12.03 csütörtök, 21:02:24 »

Még valami. Olyan jelenséget produkál az autó, hogy kb 2000-es fordulaton, tartva a gázt, elkezd nagyon finoman rángatni. Ha felengedem a gázt abba hagyja, ha gyorsítok akkor is. Azért cseréltem üa. szűrőt, mert a szűrőtől a szivattyúig menő cső bubis volt. Cseréltem szűrő gumigyűrűt, már nem levegős, de ez a fimon rángatás megmaradt. Mi a bré lehet?


ezt nekem is csinálja, kb 50-60km/h között. aut.váltós, ha kirakom S-be, vagy én váltok vele egyet fel, abbahagyja.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #14089 Dátum: 2020.12.04 péntek, 10:20:43 »

pcm et alapra kellene állítani.

Volt mar tobbszor is, sot ahogy irtam szoft update is volt (most 170-es tuning is van de ugyanugy csinal).
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
janoska
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #14090 Dátum: 2020.12.08 kedd, 09:13:59 »

Sziasztok szeretnék segítséget kérni van egy 2007es Ford Mondeo 4 es egy 9kw 125 lovas, az a jelenség alfen most vagy két három hetehogyha be melegedik az autó akkor bal oldaláról halló ilyen csörgés nyekereg és de nem kopogást meg ilyesmi csak ilyen nyenyerés és nyenyenye, találkozott e már valaki ilyen jelenséggel hogy a szíjfeszítő vagy valami nyöszörög de olyan mélyen halkan csakk idegesítő, szerintetek mit csináljál ezt a hangot ha tudnátok segíteni megköszönném nagyon szépen.ja és dízel az autó.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14091 Dátum: 2020.12.08 kedd, 10:05:07 »

Sziasztok szeretnék segítséget kérni van egy 2007es Ford Mondeo 4 es egy 9kw 125 lovas, az a jelenség alfen most vagy két három hetehogyha be melegedik az autó akkor bal oldaláról halló ilyen csörgés nyekereg és de nem kopogást meg ilyesmi csak ilyen nyenyerés és nyenyenye, találkozott e már valaki ilyen jelenséggel hogy a szíjfeszítő vagy valami nyöszörög de olyan mélyen halkan csakk idegesítő, szerintetek mit csináljál ezt a hangot ha tudnátok segíteni megköszönném nagyon szépen.ja és dízel az autó.

a generátor szíj rendszerben keressétek meg a hibás alkatrészt. Csapágy, feszítő,szabadonfuto,stb....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DPGHenessy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #14092 Dátum: 2020.12.19 szombat, 16:49:22 »

Sziasztok! Nekem egy 2009-es mondeom van. A mai napon az M3-on átmentem egy dilettációs vonalon gyorsítás közben és utána egyszercsak elment a kocsi ereje. Azóta nem gyorsul az autó olyan mint amikor a részecskeszűrő miatt letilt. De az enyémbe nincsen részecskeszűrő már ki lett belezve. Valami ötlet esetleg? Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14093 Dátum: 2020.12.19 szombat, 18:50:00 »

Sziasztok! Nekem egy 2009-es mondeom van. A mai napon az M3-on átmentem egy dilettációs vonalon gyorsítás közben és utána egyszercsak elment a kocsi ereje. Azóta nem gyorsul az autó olyan mint amikor a részecskeszűrő miatt letilt. De az enyémbe nincsen részecskeszűrő már ki lett belezve. Valami ötlet esetleg? Válaszokat előre is köszönöm!
Hibakódolvasás.Felesleges  találgatni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DPGHenessy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #14094 Dátum: 2020.12.19 szombat, 19:30:17 »

Hibakódolvasás.Felesleges  találgatni.
Köszi!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #14095 Dátum: 2020.12.19 szombat, 20:15:19 »

Sziasztok szeretnék segítséget kérni van egy 2007es Ford Mondeo 4 es egy 9kw 125 lovas, az a jelenség alfen most vagy két három hetehogyha be melegedik az autó akkor bal oldaláról halló ilyen csörgés nyekereg és de nem kopogást meg ilyesmi csak ilyen nyenyerés és nyenyenye, találkozott e már valaki ilyen jelenséggel hogy a szíjfeszítő vagy valami nyöszörög de olyan mélyen halkan csakk idegesítő, szerintetek mit csináljál ezt a hangot ha tudnátok segíteni megköszönném nagyon szépen.ja és dízel az autó.


Nyenyerő nyenyerésen nyiszorog?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #14096 Dátum: 2020.12.19 szombat, 20:16:03 »

Sziasztok! Nekem egy 2009-es mondeom van. A mai napon az M3-on átmentem egy dilettációs vonalon gyorsítás közben és utána egyszercsak elment a kocsi ereje. Azóta nem gyorsul az autó olyan mint amikor a részecskeszűrő miatt letilt. De az enyémbe nincsen részecskeszűrő már ki lett belezve. Valami ötlet esetleg? Válaszokat előre is köszönöm!

Próbáld meg, hogy tolass vissza egy dilettációs vonalon, hátha.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14097 Dátum: 2020.12.19 szombat, 20:44:10 »

Próbáld meg, hogy tolass vissza egy dilettációs vonalon, hátha.
Tolasson az M3on?  uglystupid2 nevetes1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #14098 Dátum: 2020.12.19 szombat, 21:03:34 »

Tolasson az M3on?  uglystupid2 nevetes1

De ne a metrón.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14099 Dátum: 2020.12.19 szombat, 21:13:27 »

De ne a metrón.
a dilettációs vonalon lehet, úgy szokott a sok dilettáns is tolatni a pályán. egyre több ilyen hír van wow1
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Oldalak: 1 ... 275 276 277 278 279 280 281 [282] 283 284 285 286 287 288 289 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.