Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:21:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 277 278 279 280 281 282 283 [284] 285 286 287 288 289 290 291 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5255416 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #14150 Dátum: 2021.02.14 vasárnap, 10:31:50 »

Sziasztok!  wave Sikerült megvennem életem első dízeles autóját, ami egy mk4-es Mondeo 2007, 2.0 tdci, 103 kw. Most van benne 207.000 km és szeretnék vezérlést cseréltetni rajta, mert nem tudni mikor volt az utolsó (ha volt  miaz ). Ha jól tudom szíjas a vezérlése, de van láncos szakasza is. Ha valaki meg tudná mondani hogy ez így van-e, és hogy kell-e cserélni a láncot is azt nagyon megköszönném. És ha kell milyen időközönként/km-erenként esedékes a vezérmű szíj/lánc csere. Bocsi ha hülyeséget beszélek, nem értek hozzá, eddig csak sima láncos autóim voltak. Előre is örök hálám a segítségért!  worship

A FAQ-ban van egy leírás róla.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #14151 Dátum: 2021.02.14 vasárnap, 14:11:38 »

Sziasztok! Mitől lehet az, hogy a kormányon lévő menü választógombbal nagyon sokszor csak fölfelé lehet léptetni?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14152 Dátum: 2021.02.14 vasárnap, 15:42:56 »

Sziasztok! Mitől lehet az, hogy a kormányon lévő menü választógombbal nagyon sokszor csak fölfelé lehet léptetni?
kontakt hibás a gombsor.

http://mondeo.hu/index.php?topic=29079.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #14153 Dátum: 2021.02.19 péntek, 20:03:23 »

Sziasztok!

Kicseréltetem a DPF-től vezető gumi csövet, ami a nyomáskülönbség szenzorig megy. A gyári csőhöz adtak egy DPF nyomáskülönbség szenzort is. Kérdés, hogy ha a szenzort is kicseréltetem, akkor kell-e törölni a tanult értékeit a szenzornak vagy csak akkor kellene törölni, ha a régi szenzor rossz? Tehát még jól működőt cserélnék újra.
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14154 Dátum: 2021.02.19 péntek, 21:10:29 »

Sziasztok!

Kicseréltetem a DPF-től vezető gumi csövet, ami a nyomáskülönbség szenzorig megy. A gyári csőhöz adtak egy DPF nyomáskülönbség szenzort is. Kérdés, hogy ha a szenzort is kicseréltetem, akkor kell-e törölni a tanult értékeit a szenzornak vagy csak akkor kellene törölni, ha a régi szenzor rossz? Tehát még jól működőt cserélnék újra.
csinálj egy PCM resetet.De a DPF rendszer  tárolt adatait is lehet resetelni asszem...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #14155 Dátum: 2021.02.19 péntek, 22:30:04 »

csinálj egy PCM resetet.De a DPF rendszer  tárolt adatait is lehet resetelni asszem...

Van DPF pressure sensor learned value reset is Forscan-ben csak kérdés hogy szükséges -e törölni, ha egy jól működő(csak régi) szenzort cserélek egy újra?  Huh?
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #14156 Dátum: 2021.02.20 szombat, 06:29:07 »

Van DPF pressure sensor learned value reset is Forscan-ben csak kérdés hogy szükséges -e törölni, ha egy jól működő(csak régi) szenzort cserélek egy újra?  Huh?

Ha az újat rakod be, reseteld le.
Ha a régi marad benne és alaphelyzetbe állítod akkor azt fogja "újként" kezelni.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #14157 Dátum: 2021.02.20 szombat, 09:58:51 »

Ha az újat rakod be, reseteld le.
Ha a régi marad benne és alaphelyzetbe állítod akkor azt fogja "újként" kezelni.

rendben, köszönöm!
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
kisherczeg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #14158 Dátum: 2021.02.20 szombat, 20:30:07 »

Sziasztok
Lehet amatőr a kérdés, de ti többet tudtok a motorokról mint én!
Szeretném megtudni hogy kb. mennyi pénzt tegyek félre, ha 2.2-es175 LE-s motor elromlik!
Értem ezalatt a kettős tömegűt vagy porlasztócsúcsok vagy hát ki tudja mi jöhet. Jelenlegi km amit futott 260 000km, 2009 évjárat!
A nagy kérdés az lenne hogy autócsere most, vagy inkább tegyek félre és majd megjavítjuk!
Szuper kocsi szívesen megtartanánk csak ugye az ész érvek mellett kéne döntenünk.
Periodikus olajcserék természetesen voltak,izzítógyertya ,Bordás ékszíj stb. tehát apróságok voltak cserélve, de nagyobb gond még nem jött ki.
Mindenkinek köszönöm a választ!
Naplózva
Damate
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #14159 Dátum: 2021.02.21 vasárnap, 09:26:46 »

Sziasztok!

Van egy 2007-es 1.8 tdci mondeom, ami reggel hidegindításkor beindul jár egy kicsit (pár másodperc) majd leáll, utána alig lehet beindítani, általában csak többszöri hosszabb indítózásra.
Túl vagyunk az üzemanyagrendszer levegősödésének felülvizsgálatán, a magasnyomású szivattyú nyomásérzékelőjének a cseréjén. Menet közben sosem állt még le, mindig az indítás a probléma.
Nem szeretnék belebonyolódni egy magasnyomású szivattyú és az injektorok felújításába, ha csak feltétlen nem szükséges.
Én valami tömítésre gondolok, mert a hibaüzenet alapján a rail nyomás alacsony, és szinte csak hidegben jön elő ez a probléma, de olyankor nagyon.
Valakinek volt hasonló, vagy valami ötlet esetleg?

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14160 Dátum: 2021.02.21 vasárnap, 09:30:23 »

Sziasztok!

Van egy 2007-es 1.8 tdci mondeom, ami reggel hidegindításkor beindul jár egy kicsit (pár másodperc) majd leáll, utána alig lehet beindítani, általában csak többszöri hosszabb indítózásra.
Túl vagyunk az üzemanyagrendszer levegősödésének felülvizsgálatán, a magasnyomású szivattyú nyomásérzékelőjének a cseréjén. Menet közben sosem állt még le, mindig az indítás a probléma.
Nem szeretnék belebonyolódni egy magasnyomású szivattyú és az injektorok felújításába, ha csak feltétlen nem szükséges.
Én valami tömítésre gondolok, mert a hibaüzenet alapján a rail nyomás alacsony, és szinte csak hidegben jön elő ez a probléma, de olyankor nagyon.
Valakinek volt hasonló, vagy valami ötlet esetleg?


fel levegősödik  a rendszer valahol.Áttetsző cső beszerelése segít detektálni a buborékokat a szűrőnél.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Damate
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #14161 Dátum: 2021.02.21 vasárnap, 09:36:54 »

fel levegősödik  a rendszer valahol.Áttetsző cső beszerelése segít detektálni a buborékokat a szűrőnél.

Igen, a szerelő is erre gyanakodott kezdetektől fogva és minden hibajelenséget magyarázna, de majdnem egy hétig csak ezt vizsgálta és nem talált semmit. Ennek ellenére is úgy látod, hogy érdemes újra nekifutni ennek?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14162 Dátum: 2021.02.21 vasárnap, 09:53:34 »

Igen, a szerelő is erre gyanakodott kezdetektől fogva és minden hibajelenséget magyarázna, de majdnem egy hétig csak ezt vizsgálta és nem talált semmit. Ennek ellenére is úgy látod, hogy érdemes újra nekifutni ennek?
mindenképpen.Egy 10ft-os Ó gyűrű is okozhat ekkora problémát,és marha nehéz konkrétan megtalálni.Ezért az összeset cserélni kell viton minőségűre.
A szűrőig az összes csatlakozóban érdemes kicserélni , akár milyen állapotban vannak.Áttetsző cső segít...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Damate
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #14163 Dátum: 2021.02.21 vasárnap, 10:30:15 »

mindenképpen.Egy 10ft-os Ó gyűrű is okozhat ekkora problémát,és marha nehéz konkrétan megtalálni.Ezért az összeset cserélni kell viton minőségűre.
A szűrőig az összes csatlakozóban érdemes kicserélni , akár milyen állapotban vannak.Áttetsző cső segít...

Rendben, köszönöm, akkor próbálkozunk. Szerinted a magasnyomású szivattyúban fellelhető tömítések is okozhatják ezt a hibát? Csak mert a szerelőm a szivíttyú felújításban látja a megoldást.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14164 Dátum: 2021.02.21 vasárnap, 12:40:46 »

Rendben, köszönöm, akkor próbálkozunk. Szerinted a magasnyomású szivattyúban fellelhető tömítések is okozhatják ezt a hibát? Csak mert a szerelőm a szivíttyú felújításban látja a megoldást.
első körben semmiképp.Lehúzás.Az Ó gyűrű cserebere meg nem lóvé a szerelőnek...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #14165 Dátum: 2021.03.18 csütörtök, 13:32:52 »

Sziasztok!
P2263 hibakód. Turbó: nyitott állásban beragadt. Mitorhiba jelző fény, esp fény jelez. Illetve engine malfunction, plusz diesel filter overloaded. Dpf tisztítás megvolt. Ezek után is maradtak jelzések. Gazadásra reagál, de nincs erő,  p2263 kód maradt. Egr is cserélve lett. Mit tanácsoltok?
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14166 Dátum: 2021.03.18 csütörtök, 14:06:27 »

Sziasztok!
P2263 hibakód. Turbó: nyitott állásban beragadt. Mitorhiba jelző fény, esp fény jelez. Illetve engine malfunction, plusz diesel filter overloaded. Dpf tisztítás megvolt. Ezek után is maradtak jelzések. Gazadásra reagál, de nincs erő,  p2263 kód maradt. Egr is cserélve lett. Mit tanácsoltok?
ez azért már nem az otthon megoldom kategória
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14167 Dátum: 2021.03.18 csütörtök, 14:19:14 »

Sziasztok!
P2263 hibakód. Turbó: nyitott állásban beragadt. Mitorhiba jelző fény, esp fény jelez. Illetve engine malfunction, plusz diesel filter overloaded. Dpf tisztítás megvolt. Ezek után is maradtak jelzések. Gazadásra reagál, de nincs erő,  p2263 kód maradt. Egr is cserélve lett. Mit tanácsoltok?
Amit megtud nézni a szerelőd,az  a turbó vezérlő. Ha elektromos,akkor az elektronikát lekötni és megpróbálni  mozgatni a lapátokat.
Ha  vákumos,akkor  okozhatja a  vákumlabda hibája.Ha  tönkrement, maradhatott teljesen meghúzott állapotban a mozgatórúd.Nyilván nem tudom,hogy vákumos  vagy elektromos a turbód....ellenőrizni kell,ami van.
Esetleg  beszorultak a turbó lapátjai a füst oldalon,és azért van a hibakód.Ebben az esetben a turbót lekell szedni,és megtisztítani,majd az okot is megszűntetni,ami miatt túlzott korom termelődik.Persze  ez már a következő lépés, de ha nem mentek tovább,előfordulat,hogy néhány hét múlva újra előjön ugyan ez a hiba.Nem véletlenül telt meg a DPF sem.Az is lehet, hogy a regenerációval sincs minden rendben.De már az is egy következő nyitott téma,amit ellenőrizni nem árt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fordmondeomk42010tdci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #14168 Dátum: 2021.04.19 hétfő, 11:27:17 »

Jónapot Kívánok Mindenkinek !
előre is elnézést kérek ha már volt ilyesmiről szó, de teljesen tanácstalan vagyok, hátha itt kapok választ
Adott egy 2010 ford mondeo mk4 2.0 diesel automata váltóval
Fogalmam sincs mire, de változó intervallumban változó sebességnél kidobja az " engine malfunction " hibajelenséget, vészüzembe áll, csekk lámpa nem ég, de obd2 vel kiolvasva, p00BD kódot hoz, ami elvileg valami maf  "A"  kör környékére utal,
a másik hiba amit észre vettem hogy megállásnál, akár piroslámpa akár a kúton várakozás közben egyenletlenül jár a motor állóhelyzetben, az alapjárattal nincs minden rendben, illetve a következő és egyben utolsó hiba jelenség amit tapasztaltam, hogy hidegben gyorsításnál kettes, hármas sebességben (autómata váltó) csattogó hangot ad, nem tudom mire vélni(égés kimaradás?!) mert utána napközben bármikor beindítva nem csinálja ezt a jelenséget
Előre is köszönöm a válaszokat !
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14169 Dátum: 2021.04.19 hétfő, 11:30:18 »

Jónapot Kívánok Mindenkinek !
előre is elnézést kérek ha már volt ilyesmiről szó, de teljesen tanácstalan vagyok, hátha itt kapok választ
Adott egy 2010 ford mondeo mk4 2.0 diesel automata váltóval
Fogalmam sincs mire, de változó intervallumban változó sebességnél kidobja az " engine malfunction " hibajelenséget, vészüzembe áll, csekk lámpa nem ég, de obd2 vel kiolvasva, p00BD kódot hoz, ami elvileg valami maf  "A"  kör környékére utal,
a másik hiba amit észre vettem hogy megállásnál, akár piroslámpa akár a kúton várakozás közben egyenletlenül jár a motor állóhelyzetben, az alapjárattal nincs minden rendben, illetve a következő és egyben utolsó hiba jelenség amit tapasztaltam, hogy hidegben gyorsításnál kettes, hármas sebességben (autómata váltó) csattogó hangot ad, nem tudom mire vélni(égés kimaradás?!) mert utána napközben bármikor beindítva nem csinálja ezt a jelenséget
Előre is köszönöm a válaszokat !
Javasolt egy rendes hibakód olvasás.Minimum laptop+forscan+elm327
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fordmondeomk42010tdci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #14170 Dátum: 2021.04.19 hétfő, 11:46:59 »

Javasolt egy rendes hibakód olvasás.Minimum laptop+forscan+elm327


Elm327-el lett kiolvasva + torque pro-val ami nyilván nem egy laptop+forscan, de talán kiindulási alapnak ér valamit
elm327-el kiolvasva dobta a P00BD kódot
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14171 Dátum: 2021.04.19 hétfő, 11:56:34 »


Elm327-el lett kiolvasva + torque pro-val ami nyilván nem egy laptop+forscan, de talán kiindulási alapnak ér valamit
elm327-el kiolvasva dobta a P00BD kódot
forscan ingyenes,szerezz egy laptopot.Még kiindulási alapnak sem elég a torque...

Mk4 mindent eltárol, ha van engine mailfunction.Csak megfelelő eszköz kell a kiolvasáshoz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lapis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #14172 Dátum: 2021.04.29 csütörtök, 13:55:15 »

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy a dpf szűrőn mennyi a megfelelő nyomás ami még jó. A másik pedig, hogy forscannal nézve, a dpf nyomáskülönbségem alapjáraton ugrál 0és egész 29 kpa között. Most volt dpf cserélve, nyomáskülülönbségmérővel együtt, ki is lett nullázva. A csövek is jók. Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
VLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #14173 Dátum: 2021.05.29 szombat, 22:42:34 »

Sziasztok!

Van egy 2011-es évjáratú mondeom 2.0 tdci 140 lovas motorral manuális váltóval, és már egy ideje 1-2 sebességben tapasztalom, hogy rángat, van úgy, hogy 3-4-ben is de azt nem lehet annyira érezni. Valamint alacsony fordulaton és sebességnél ringat-hintázik a kocsi, ami gázadásra mrgszűnik. Tudja valaki mi lehet a gond, volt már valakinek ilyen gondja?

Köszönöm
Naplózva
Lapis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #14174 Dátum: 2021.06.11 péntek, 19:55:09 »

Itt aztán van élet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14175 Dátum: 2021.06.11 péntek, 20:17:09 »

Itt aztán van élet.
Miért gondolod,hogy ugyan azoknak az értékeknek kellene lenni az autódnak,mint  egy mondeónak?Semmit nem segített volna az sem,ha kaptál volna bármiféle  infót mondeóról.Sőt.Csak félrevezet.Sem sw-ben sem hw-ben nem egyeznek. wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lapis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #14176 Dátum: 2021.06.13 vasárnap, 11:29:44 »

Azért, ha már ítál, leírhattad volna a mondeo értékeit. Csak úgy összehasonlítás képpen.
Köszi.
Naplózva
Lapis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #14177 Dátum: 2021.06.13 vasárnap, 11:30:14 »

ÍRTÁL.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14178 Dátum: 2021.06.13 vasárnap, 12:43:30 »

Azért, ha már ítál, leírhattad volna a mondeo értékeit. Csak úgy összehasonlítás képpen.
Köszi.
Nincsenek fix értékek.Azaz ciklikusan nő és csökken,és a megfelelő üzemódhoz megfelelő értékeknek kell lenniük.
Smaxnál alapjáraton regenerálás után 1-2kpa  kissebb fordulaton 12,de terhelés alatt feljebb is megy 35-60kpa is.
Ez nyomáskülönbség.Ahogy telítődik a dpf,nőnek az értékek.Ha az értékek és a feltételek fennálnak,indul a regeneráció.
Majd a regen után a lecsökkent értékekkel működik ismét a rendszer.
És a ciklusok így követik egymást nagy vonalakban.

De a pcm minden tipusban más és más szoftverrel, és hw-el működnek így neked ezek az értékek semmit nem érnek.

De ugye az eredeti  sw is vissza lett téve az autóra,nem csak a dpf,meg a ny.különbség mérő...  Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lapis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #14179 Dátum: 2021.06.13 vasárnap, 19:54:08 »

Köszi amúgy, ez így már közelebb hozott kicsit, nekem is kb ezek az értékek. Igen, minden vissza lett állítva gyárira, és teljesen jól működik. Regenerál ahogy kell. Forscannal mindent meg tudok nézni. Még 1 kérdés. Ha esetleg lesz időd, 1 pár mondatot tuningboxról mondj már légyszi. Érdemes e ? Nem okoz e túlzott füstölést, stb...
 Köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14180 Dátum: 2021.06.13 vasárnap, 22:05:42 »

Köszi amúgy, ez így már közelebb hozott kicsit, nekem is kb ezek az értékek. Igen, minden vissza lett állítva gyárira, és teljesen jól működik. Regenerál ahogy kell. Forscannal mindent meg tudok nézni. Még 1 kérdés. Ha esetleg lesz időd, 1 pár mondatot tuningboxról mondj már légyszi. Érdemes e ? Nem okoz e túlzott füstölést, stb...
 Köszi.
Jobb az írt tuning.Keresd sásdon Szabó Robit.
http://www.pdchiptuning.hu/kapcsolat/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sanya52
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #14181 Dátum: 2021.06.27 vasárnap, 11:05:31 »

Sziasztok.Még csak pár napja vagyok fórumos,és mondeo 2.0 tdci tulajdonos,de máris egy
SOS segítségre lenne szükségem,mert holnap indulnánk nyaralni,és Mondika megmakacsolta magát.Először csak úgy menet közben kigyulladt a műszerfalon egy csúsz-
káló autót jelző ikon,és mindig előjőn egy bizonyos sebességnél.Következő indítás után pedig kigyulladt a motor engine lámpa,a teljesítmény visszaesett,és nem is alszik el a következő
indítás után sem.Tudom,hogy vasárnap,és ocsmány meleg van,de nem tudna nekem valaki
segíteni.Előzmény:tegnap olajat,olajszűrőt,légszűrőt cseréltem,de úgy néz ki,minden a helyén van.Budapesti vagyok ( xl.ker. ),de bárhová elmennék akár este is egy kis segítségért.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14182 Dátum: 2021.06.27 vasárnap, 13:28:15 »

Sziasztok.Még csak pár napja vagyok fórumos,és mondeo 2.0 tdci tulajdonos,de máris egy
SOS segítségre lenne szükségem,mert holnap indulnánk nyaralni,és Mondika megmakacsolta magát.Először csak úgy menet közben kigyulladt a műszerfalon egy csúsz-
káló autót jelző ikon,és mindig előjőn egy bizonyos sebességnél.Következő indítás után pedig kigyulladt a motor engine lámpa,a teljesítmény visszaesett,és nem is alszik el a következő
indítás után sem.Tudom,hogy vasárnap,és ocsmány meleg van,de nem tudna nekem valaki
segíteni.Előzmény:tegnap olajat,olajszűrőt,légszűrőt cseréltem,de úgy néz ki,minden a helyén van.Budapesti vagyok ( xl.ker. ),de bárhová elmennék akár este is egy kis segítségért.
Az esp hibajelző gyulladt ki.Talán az egyik abs jeladót nem látja az autó,de lehet más is.Diaggal kilehet deríteni, de javítani 1 nap alatt holnapig kizárt.
Diagban este 8 után talán tudnék segíteni halásztelken.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sanya52
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #14183 Dátum: 2021.06.27 vasárnap, 13:41:19 »

Az esp hibajelző gyulladt ki.Talán az egyik abs jeladót nem látja az autó,de lehet más is.Diaggal kilehet deríteni, de javítani 1 nap alatt holnapig kizárt.
Diagban este 8 után talán tudnék segíteni halásztelken.
Naplózva
Sanya52
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #14184 Dátum: 2021.06.27 vasárnap, 13:47:33 »

Üdv.Egy életre hálás leszek,ha este segítesz egy diaggal,hogy el merjek-e indulni vele
holnap.Vettem én egy ELM 327-et,de nem bírom rávenni,hogy csatlakozzon az autóhoz.
Azt vissza fogom vinni.Hogyan tudhatom meg,hova menjek este?Küldesz egy üzit priviben,vagy a +36-30-9410-615-ös számra?Előre is köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14185 Dátum: 2021.06.27 vasárnap, 16:22:32 »

Üdv.Egy életre hálás leszek,ha este segítesz egy diaggal,hogy el merjek-e indulni vele
holnap.Vettem én egy ELM 327-et,de nem bírom rávenni,hogy csatlakozzon az autóhoz.
Azt vissza fogom vinni.Hogyan tudhatom meg,hova menjek este?Küldesz egy üzit priviben,vagy a +36-30-9410-615-ös számra?Előre is köszi.
dobok 1sms-t estére...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #14186 Dátum: 2021.06.29 kedd, 13:51:35 »

Sziasztok.
Gondolkodoba estem h a jo oreg tddi t egy tdci re cserelnem, persze mk4 szériában.
Mik a gyerekbetegségei az autonak?
Mire erdemes figyelni?
Egr t ki lehet iktatni a rendszerbő dpf el egyűtt (már amelyikben van)?
Nagynyomású itt kevébé bajos mint az mk3 ban?
Porlasztóknak a cseréje/javitása milyen gyakori?
Elektromos problémák jellemzőek a szériára?
Előre is köszönöm!
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14187 Dátum: 2021.06.29 kedd, 14:24:40 »

Sziasztok.Még csak pár napja vagyok fórumos,és mondeo 2.0 tdci tulajdonos,de máris egy
SOS segítségre lenne szükségem,mert holnap indulnánk nyaralni,és Mondika megmakacsolta magát.Először csak úgy menet közben kigyulladt a műszerfalon egy csúsz-
káló autót jelző ikon,és mindig előjőn egy bizonyos sebességnél.Következő indítás után pedig kigyulladt a motor engine lámpa,a teljesítmény visszaesett,és nem is alszik el a következő
indítás után sem.Tudom,hogy vasárnap,és ocsmány meleg van,de nem tudna nekem valaki
segíteni.Előzmény:tegnap olajat,olajszűrőt,légszűrőt cseréltem,de úgy néz ki,minden a helyén van.Budapesti vagyok ( xl.ker. ),de bárhová elmennék akár este is egy kis segítségért.

Nem volt mostanában futómű állítás? Szerintem nincs összhangban az egyenesfutás és a kormány állása.
Vagyis az autó azt látja, hogy egyformák a jelek a 4 keréknél, de a kormány meg 3 fokra jobbra áll.
Azért csak egy adott sebesség felett, mert ott jön ki egy adott szint feletti hiba.
Van olyan gumis, aki ezt tudja állítani.

Szerintem nem ABS jeladó lesz, mert az sokkal hamarabb hibát ad, mondjuk rögtön.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14188 Dátum: 2021.06.29 kedd, 14:46:51 »

Nem volt mostanában futómű állítás? Szerintem nincs összhangban az egyenesfutás és a kormány állása.
Vagyis az autó azt látja, hogy egyformák a jelek a 4 keréknél, de a kormány meg 3 fokra jobbra áll.
Azért csak egy adott sebesség felett, mert ott jön ki egy adott szint feletti hiba.
Van olyan gumis, aki ezt tudja állítani.

Szerintem nem ABS jeladó lesz, mert az sokkal hamarabb hibát ad, mondjuk rögtön.
ennél sokkal triviálisabb volt a probléma . De túl van rajta. Ügyes volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14189 Dátum: 2021.06.29 kedd, 17:07:21 »

ennél sokkal triviálisabb volt a probléma . De túl van rajta. Ügyes volt.

Mi volt az?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #14190 Dátum: 2021.06.29 kedd, 18:09:21 »

Mi volt az?

Ismét a fórumon?  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14191 Dátum: 2021.06.29 kedd, 18:23:04 »

Mi volt az?
lecsúszott és összekevert vakumcsovek. Majd a helyére kerültek és Csák a motor kontroll lámpa hibajelet kellett törölni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14192 Dátum: 2021.06.29 kedd, 18:39:47 »

Sziasztok.
Gondolkodoba estem h a jo oreg tddi t egy tdci re cserelnem, persze mk4 szériában.
Mik a gyerekbetegségei az autonak?
Mire erdemes figyelni?
Egr t ki lehet iktatni a rendszerbő dpf el egyűtt (már amelyikben van)?
Nagynyomású itt kevébé bajos mint az mk3 ban?
Porlasztóknak a cseréje/javitása milyen gyakori?
Elektromos problémák jellemzőek a szériára?
Előre is köszönöm!
Kiiktatni ki lehet, ugye az enyémben sincs, se dpf se működö egr...
Minnyá elgondolkozok, hogy eladóvá válik, mert kb 1M ből állítanák helyre a Fordnál...

Amúgy stabilabbak sokkal mint az Mk3, üa rendszer sokkkkal tovább bírja, mint az elődőknél.
Elektromos nyűgök..., passz, nem nagyon olvasok róla, hogy több lenne, mint mk3 nál.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #14193 Dátum: 2021.06.30 szerda, 08:23:28 »

lecsúszott és összekevert vakumcsovek. Majd a helyére kerültek és Csák a motor kontroll lámpa hibajelet kellett törölni.

Csák?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14194 Dátum: 2021.06.30 szerda, 08:58:50 »

Csák?  hehe
Brazilosan... csak. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14195 Dátum: 2021.07.04 vasárnap, 09:22:05 »

Sziasztok!
Az EGR-t csak kicserélem, törlöm a hibakódokat és boldogság van vagy kell valami párosítás, szoftver frissítés?
2009, 2.0 dízel, 290e km.
Úgy tűnik, hogy a motor tengelye kikopott, szorul, nehezen mozog. Folyamatos csekkendzsinn, néha engine malfunction felugrik az esp-vel. Hibakód is az EGR-re utal.
Cromaxnál szoktam vásárolni egyébként, ott van Delphi raktáron. Vagy van más tippetek?
Kösz.
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14196 Dátum: 2021.07.04 vasárnap, 10:17:44 »

Sziasztok!
Az EGR-t csak kicserélem, törlöm a hibakódokat és boldogság van vagy kell valami párosítás, szoftver frissítés?
2009, 2.0 dízel, 290e km.
Úgy tűnik, hogy a motor tengelye kikopott, szorul, nehezen mozog. Folyamatos csekkendzsinn, néha engine malfunction felugrik az esp-vel. Hibakód is az EGR-re utal.
Cromaxnál szoktam vásárolni egyébként, ott van Delphi raktáron. Vagy van más tippetek?
Kösz.
diaggal alaphelyzetbe kell állítani az egr adatokat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #14197 Dátum: 2021.07.06 kedd, 10:18:02 »

Üdv Urak.
2010 es 2.0 tdci, QXBA. EU4 a vas.

Szombaton mentem egy húzósat pályán, 2k környékén. maj páyláról lejöttem, és fehérvér környékén nekiállt regenerálni.
maj ezután haza idultunk amikor vége volt a napnak. Tegnap pedig ujból regenerált.
Forscan szerint végzett.Ninvcs megszakított regen.
Ellenben alapjárati dpf nyomáskülönbség 3,3kPa. 2350rpmnél pedig 4,6kPa.
ezek megfelelő értékek?
Hibakód nincs, menni megy remndesen. de mint ha túl hamar regenerálna újabban.
Mire szá,mítsak?
Köszi.
Zs
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14198 Dátum: 2021.07.06 kedd, 10:27:16 »

Üdv Urak.
2010 es 2.0 tdci, QXBA. EU4 a vas.

Szombaton mentem egy húzósat pályán, 2k környékén. maj páyláról lejöttem, és fehérvér környékén nekiállt regenerálni.
maj ezután haza idultunk amikor vége volt a napnak. Tegnap pedig ujból regenerált.
Forscan szerint végzett.Ninvcs megszakított regen.
Ellenben alapjárati dpf nyomáskülönbség 3,3kPa. 2350rpmnél pedig 4,6kPa.
ezek megfelelő értékek?
Hibakód nincs, menni megy remndesen. de mint ha túl hamar regenerálna újabban.
Mire szá,mítsak?
Köszi.
Zs
szia. Terhelésen magasabbnak kellene lennie,20-30ra is felmegy. Talán kilukadhatott a gumicsove a nyom.kül.erzekelonek.
Ellenőrizd a tuzfalon.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #14199 Dátum: 2021.07.06 kedd, 11:58:17 »

szia. Terhelésen magasabbnak kellene lennie,20-30ra is felmegy. Talán kilukadhatott a gumicsove a nyom.kül.erzekelonek.
Ellenőrizd a tuzfalon.
Köszönöm.

2017 ben 190e nél volt cserélve a cső,mert elégett. De akkor dobott hibát.
Most viszont semmi hiba. Csak feltűnt a sűrűbb regenerálás.
Talán ez a második alkalom ,hogy 200km után regenerál.
De hibakód egyelőre nincs.
Aláfekszek. De nem tudom elérem e a csövet kicserélni.
Köszönöm.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 277 278 279 280 281 282 283 [284] 285 286 287 288 289 290 291 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.