Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 05:03:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 289 290 291 292 293 294 295 [296] 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5253185 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14750 Dátum: 2024.02.09 péntek, 20:13:10 »

Szia!
Köszönöm a választ.
Mi a baj az utángyártott szűrővel?

Szia!
Göd, ESS szervíz. Nagyon sok rossz tapasztaltuk volt utángyártott szűrővel, de az Mk4 fb csoportban is sokan szenvednek az ugy. szűrőkkel.
Én gyárit rakattam bele, és nincs vele problémám kb 40e km óta.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Rozilaci57
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #14751 Dátum: 2024.02.16 péntek, 19:31:55 »

Sziasztok!

Segítségeteket kérném.
A kijelzőn jelzést kaptam, hogy forduljak szervizhez azonnal. Ezt az üzenetet az OK gombbal eltudom tüntetni, de minden indításnál feljön.
kiolvastuk a hibakódot: P253F00-2F  a motorolaj nem megfelelő. Lecseréltem az olajat, de a jelzés továbbra is
megjelenik minden indításkor. Hogyan tudnám eltüntetni? És miért jelenik meg ez a felszólítás?
Sokszor a kiolvasáskor ez a kód is megjelenik: P165:07-28 a rácselzáró teljesítménye / beragadt.
Ez mit jelent?

Köszönettel!
Rozilaci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14752 Dátum: 2024.02.16 péntek, 20:16:23 »

Sziasztok!

Segítségeteket kérném.
A kijelzőn jelzést kaptam, hogy forduljak szervizhez azonnal. Ezt az üzenetet az OK gombbal eltudom tüntetni, de minden indításnál feljön.
kiolvastuk a hibakódot: P253F00-2F  a motorolaj nem megfelelő. Lecseréltem az olajat, de a jelzés továbbra is
megjelenik minden indításkor. Hogyan tudnám eltüntetni? És miért jelenik meg ez a felszólítás?
Sokszor a kiolvasáskor ez a kód is megjelenik: P165:07-28 a rácselzáró teljesítménye / beragadt.
Ez mit jelent?

Köszönettel!
Rozilaci
ha az olajcsere intervallumot kell törölni,az fék gáz pedál lenyomásával a gyújtás rá adásával nullazhato.
Az a grill rács hibája lesz a hűtő előtt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Rozilaci57
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #14753 Dátum: 2024.02.17 szombat, 11:46:41 »

ha az olajcsere intervallumot kell törölni,az fék gáz pedál lenyomásával a gyújtás rá adásával nullázhato.
Az a grill rács hibája lesz a hűtő előtt.

Az olajcsere intervallumot töröltem, bár a figyelmeztetés nem erről szólt. A figyelmeztetés ezután is fenn áll minden indításkor. A grill rácsot megnézem .
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14754 Dátum: 2024.02.17 szombat, 12:25:29 »

Az olajcsere intervallumot töröltem, bár a figyelmeztetés nem erről szólt. A figyelmeztetés ezután is fenn áll minden indításkor. A grill rácsot megnézem .
Ha gyakran sikertelen a regeneráció,akkor is érkezik ilyen hibaüzenet.
Indíts egy kényszerített regen-t,ha lefut oké,ha nem,megvan a hiba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Valkof
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #14755 Dátum: 2024.03.02 szombat, 16:24:51 »

Üdv.
Kérnék egy kis segítséget.
Mk4 TDCI 2.0 a hármas porlasztónál szökik a résolaj.
Kérdés: le tudom cserélni a csöveket, a szívosor leszedés nélkül, vagy mindenképp rendeltek hozzá tömítést is?
Köszönöm mindenkinek.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI qxba
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #14756 Dátum: 2024.03.03 vasárnap, 16:39:52 »

Sziasztok! Lenne egy problémám! Igaz nem Mondeo,deFord! A lányom vett magának egy 1.4 tdci fiestat 2011-es évjárat. A probléma a következő, hideg motornál mikor még csak vagy 3 percet ketyegett alap járaton, a fordulatszámot megemelem 2000-re és elengedem a gázpedált, egy nagy fehér füstöt dob a kipufogó! Ez milyen hibára utal szerintetek?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14757 Dátum: 2024.03.03 vasárnap, 17:50:09 »

Sziasztok! Lenne egy problémám! Igaz nem Mondeo,deFord! A lányom vett magának egy 1.4 tdci fiestat 2011-es évjárat. A probléma a következő, hideg motornál mikor még csak vagy 3 percet ketyegett alap járaton, a fordulatszámot megemelem 2000-re és elengedem a gázpedált, egy nagy fehér füstöt dob a kipufogó! Ez milyen hibára utal szerintetek?
arra,hogy hidegen ne rúgd neki.... Cheesy
Csak hideg a kipufogó rendszer és minden más is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #14758 Dátum: 2024.03.03 vasárnap, 18:08:42 »

Köszi Alf! Akkor elvileg nincs semmi baja?! Nem szoktuk hidegen gyilkolni!  Wink Ezt úgy vettük észre,hogy a hétvégén ki lett herélve a DPF ,és egy kicsit meg pöcköltük a gázpedált! Akkor vettük észre a fehér füstöt,de csak ha magasabb fordulatról engedttük hirtelen vissza alapjáratra!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14759 Dátum: 2024.03.03 vasárnap, 19:42:39 »

Köszi Alf! Akkor elvileg nincs semmi baja?! Nem szoktuk hidegen gyilkolni!  Wink Ezt úgy vettük észre,hogy a hétvégén ki lett herélve a DPF ,és egy kicsit meg pöcköltük a gázpedált! Akkor vettük észre a fehér füstöt,de csak ha magasabb fordulatról engedttük hirtelen vissza alapjáratra!
az,hogy semmi baja....ez még nem az...
Miért lett offolva a dpf? Kár volt...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #14760 Dátum: 2024.03.03 vasárnap, 20:04:17 »

Mert teljesen el volt tömődve,és az autó 90%-ban csak városban van használva rövid távon!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #14761 Dátum: 2024.03.18 hétfő, 14:20:02 »

Milyen utángyártott turbó töltő csővel van jó tapasztalat? Maxgear-t senkinek nem ajánlom.

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2024.03.18 hétfő, 15:32:36 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14762 Dátum: 2024.03.18 hétfő, 17:19:08 »

Milyen utángyártott turbó töltő csővel van jó tapasztalat? Maxgear-t senkinek nem ajánlom.

Bonca
kínai.aliexpress.mk3.2,2smax.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #14763 Dátum: 2024.03.19 kedd, 07:03:08 »

Milyen utángyártott turbó töltő csővel van jó tapasztalat? Maxgear-t senkinek nem ajánlom.

Bonca

Megveszel bármilyet és bandázs szallaggal betekered és egy örökélet lesz meg kettő
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #14764 Dátum: 2024.03.20 szerda, 08:11:14 »

Feltettem a Maxgear gyártmányt. Többször lehetett/kellett utánahúzni a bilincseknek, mert szétkenődött alatta a a cső. A legkisebb darab átmérője 1 centivel volt kisebb, mint a csonk, ahova rá kellett húzni. Ennyit nem tudtam tágítani rajta, mert már kezdett repedezni a cső. A képen a csonk, a gyári cső és az utángyártott:



Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2024.03.20 szerda, 08:18:01 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #14765 Dátum: 2024.03.21 csütörtök, 08:36:26 »

Szerelő levette a burkolatot és sajna nem a tűzkarikánál fújt ki. Hibakód nincs minden rendben a diag szerint, de a motor csak kelepel.
Megkérdezte, hogy elkezdhetik-e szetszedni?! Sajna nincsennek jó kilátások Sad
Egyik hidrotőke adta meg magát ezért kelepelt a motor. 2,5 hónapig tartott ez a hibafeltárás  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #14766 Dátum: 2024.03.21 csütörtök, 09:15:01 »

Érdemes mind a 16-ot kicserélni szerintetek? Gondolom igen, így 233e km-nél és 16 évesen...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14767 Dátum: 2024.03.21 csütörtök, 22:09:16 »

Érdemes mind a 16-ot kicserélni szerintetek? Gondolom igen, így 233e km-nél és 16 évesen...
szét lehet szedni 16x is, csak nem lesz gazdaságos vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #14768 Dátum: 2024.03.22 péntek, 14:41:54 »

szét lehet szedni 16x is, csak nem lesz gazdaságos vigyor3
Erre gondoltam én is és mind a 16 cserélve lesz  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #14769 Dátum: 2024.03.23 szombat, 21:41:33 »

Erre gondoltam én is és mind a 16 cserélve lesz  eljen
Nem egy nagy tétel… bár felszorozva 16-al, elég szarul hangzik. INA csinál ilyetneket is.
De mitől adja meg magát egy hidrotőke?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #14770 Dátum: 2024.03.24 vasárnap, 09:52:43 »

Nem egy nagy tétel… bár felszorozva 16-al, elég szarul hangzik. INA csinál ilyetneket is.
De mitől adja meg magát egy hidrotőke?
Mechanikusan ment tönkre, van benne egy rugó és az tört el. Sajnos nem az olaj furata tömítődött el, mert utána olvasgattam és azt pl lehet tisztítani akár adalékkal is   wow1
Nem nagy tétel egyébként  worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
BZs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #14771 Dátum: 2024.04.25 csütörtök, 10:45:02 »

Sziasztok,

2009-es évjárat, 2.0 QXBA motorkód. Van benne 467000 km. Mennyire kockázatos vállalkozás az izzítógyertyák cseréje?
Mekkora valószínűséggel szakad be?
Előző tulajnak nincs tudomása arról, hogy cserélték volna valaha.


Köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14772 Dátum: 2024.04.25 csütörtök, 16:39:29 »

Sziasztok,

2009-es évjárat, 2.0 QXBA motorkód. Van benne 467000 km. Mennyire kockázatos vállalkozás az izzítógyertyák cseréje?
Mekkora valószínűséggel szakad be?
Előző tulajnak nincs tudomása arról, hogy cserélték volna valaha.


Köszi!
50-50%.... Cheesy
Ha nem próbálod ki,sosem tudod meg.Fel kell készülni lelkiekben.Nomeg szakmailag... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #14773 Dátum: 2024.05.06 hétfő, 11:52:04 »

Sziasztok,

2009-es évjárat, 2.0 QXBA motorkód. Van benne 467000 km. Mennyire kockázatos vállalkozás az izzítógyertyák cseréje?
Mekkora valószínűséggel szakad be?
Előző tulajnak nincs tudomása arról, hogy cserélték volna valaha.


Köszi!

375.000 km-nél cseréltem. Az M10-es menet, kevésbé rizikós, mint az M8-as. Csere előtt pár csepp motorolajat tegyél a gyertyák tövéhez, és használd az autót egy hétig. Utána cseréld a gyertyákat meleg motornál. Nekem gond nélkül kijött mind a 4.

1:45-től https://www.youtube.com/watch?v=BYjyPuhbx-4

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2024.05.06 hétfő, 11:58:31 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #14774 Dátum: 2024.05.08 szerda, 12:04:34 »

Sziasztok, mennyibe kerül most egy új bosch porlasztó 2,2-es 175 lovas tdci-hez? 150 ezres ajanlat az sztm nem valami jo?! Allítólag valami elektronika ment benne tönkre, és ez nem javítható??? szomoru1 Köszi  worship
« Utoljára szerkesztve: 2024.05.08 szerda, 14:48:30 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #14775 Dátum: 2024.05.08 szerda, 21:52:23 »

Sziasztok, mennyibe kerül most egy új bosch porlasztó 2,2-es 175 lovas tdci-hez? 150 ezres ajanlat az sztm nem valami jo?! Allítólag valami elektronika ment benne tönkre, és ez nem javítható??? szomoru1 Köszi  worship
Cikkszám?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #14776 Dátum: 2024.05.08 szerda, 22:08:11 »

Cikkszám?
Bosch 0445115025
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #14777 Dátum: 2024.05.09 csütörtök, 18:07:07 »

Sziasztok !

EURO 5, EURO 6 és EURO 6,2. motorokhoz alkalmazható
ismeri ezt a szerkezetet valaki, esetleg van már valakinek használatben ?  Tapasztalat, stb érdekelne...

https://www.dpfkapi.cz/dpf-indicator-ford-hu wave
« Utoljára szerkesztve: 2024.05.09 csütörtök, 19:38:07 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14778 Dátum: 2024.05.09 csütörtök, 20:44:10 »

Sziasztok !

EURO 5, EURO 6 és EURO 6,2. motorokhoz alkalmazható
ismeri ezt a szerkezetet valaki, esetleg van már valakinek használatben ?  Tapasztalat, stb érdekelne...

https://www.dpfkapi.cz/dpf-indicator-ford-hu wave
még nem láttam ilyet. Akár tudhatja is,csak jó drága,hogy kipróbálja az ember.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #14779 Dátum: 2024.05.09 csütörtök, 21:03:19 »

még nem láttam ilyet. Akár tudhatja is,csak jó drága,hogy kipróbálja az ember.
Van Csehországban több ismerősöm hátha tud valamit erről a szerkezetről ...adhoc próbának tényleg drága
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #14780 Dátum: 2024.05.09 csütörtök, 23:14:22 »

Sziasztok !

EURO 5, EURO 6 és EURO 6,2. motorokhoz alkalmazható
ismeri ezt a szerkezetet valaki, esetleg van már valakinek használatben ?  Tapasztalat, stb érdekelne...

https://www.dpfkapi.cz/dpf-indicator-ford-hu wave

Mk4 esetében van egyezerűbb megoldás, nem? A kis piros led kivezetése az ablaktörlőhöz?
Ha meg eur6 és felette, azaz mk5/smax mk2, tehát ahol sync2 vagy sync3 van, akkor damian’s box.

https://www.fmods.net/community/viewtopic.php?t=1195
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14781 Dátum: 2024.05.10 péntek, 07:32:53 »

Mk4 esetében van egyezerűbb megoldás, nem? A kis piros led kivezetése az ablaktörlőhöz?
Ha meg eur6 és felette, azaz mk5/smax mk2, tehát ahol sync2 vagy sync3 van, akkor damian’s box.

https://www.fmods.net/community/viewtopic.php?t=1195
ez viszont sokkal bonyolultabb megépíteni és installni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #14782 Dátum: 2024.05.10 péntek, 08:00:58 »

ez viszont sokkal bonyolultabb megépíteni és installni.
Dehogy. Meg tudod venni a kütyüt összeépítve Damian-tól. A beépítés meg nem olyan nagy móka, egy vezetéket kell elhúzni az apim hátuljához. Kb fél óra.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #14783 Dátum: 2024.05.28 kedd, 11:01:46 »

Sziasztok!

Hidegen "üget" 2000-es fordulat alatt. Melegen is érezni. Gyorsítás rendben van, egyenletesen húz, nem füstöl, nincs hibakód. Melyik élőadatot lenne célszerű monitorozni? Esetleg valakinek jelentkezett már ilyen probléma?

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2024.07.15 hétfő, 14:06:18 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #14784 Dátum: 2024.07.02 kedd, 11:12:33 »

1.8 TDCI 125 Le Mondeo 2007-es.
3 évvel ezelőtt 290ezer km-nel hengerfej felújítás vezérlés csere.
Kb. Fél éve vettem észre hogy eltűnik a víz a tartályból. Foltot nyomot sehol nem látok. Teljesen kiszámíthatatlan, hogy mikor mennyi víz tűnik el, talán a terhelés igénybevétel ami befolyásolta. Normális tempóval haladva mindegy mennyi km sosem fogy. Ha kicsit tempósabban megyek akár rövid távon, akár hosszún akkor eszi a vizet. Voltam vele nyomás próbán sehol nem nyomta ki a vizet. Pár napja autópályán tartósan átlag 150 km/h klíma mellett kb. 200 km után hirtelen megindult a vízhőfok 120ra... Megálltam leállósávban. Láttam az autó jobb első hátsó kereke tiszta víz, a jobb első dob lemez is, jobb elől alul mindenhol víz, a motortérben is szemből nézve bal oldalon minden vizes. A tartályban a víz szint rendben volt, a víz cső teljesen puha össze nyomható. Fél órát álltam és vártam vissza hűlt közben majdnem 3 liter vizet rá kellett öntenem. Tovább mentem javasolta szerelő hogy 100 km/h felett ne menjek és klíma se menjen. Így mentem tovább még kb 30  kmt. Ezt követően állt az autó kb 5 órát, víz szint rendben volt elindultam vele haza szintén autópálya kb 240 km a távolság ebből 30 km lehetett Budapest városban. Pályán tempomat 110-120 km/h-val mentem klíma nélkül 36 fokban javaslatra... Haza értem minden gond nélkül. Láttam pár víz foltot a motor térben szemből nézve bal oldalon, illetve a jobb első kerék dob lemezén meg spirál rugón kicsit. A tartályt hallgatva kicsit "bugyorgott" a víz.
Most 325ezer km van az autóban. Létezik hogy hengerfejes megint és fel kell újítani ? Vagy teljesen más lehet a gond? Meddig tudok / szabad vele így közlekedni ? Egyik szerelő azt mondta kezdodleges a probléma, a másik azt hogy használjam tovább, a másik meg azt hogy hengerfej felújítás ismét...
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14785 Dátum: 2024.07.02 kedd, 16:46:27 »

1.8 TDCI 125 Le Mondeo 2007-es.
3 évvel ezelőtt 290ezer km-nel hengerfej felújítás vezérlés csere.
Kb. Fél éve vettem észre hogy eltűnik a víz a tartályból. Foltot nyomot sehol nem látok. Teljesen kiszámíthatatlan, hogy mikor mennyi víz tűnik el, talán a terhelés igénybevétel ami befolyásolta. Normális tempóval haladva mindegy mennyi km sosem fogy. Ha kicsit tempósabban megyek akár rövid távon, akár hosszún akkor eszi a vizet. Voltam vele nyomás próbán sehol nem nyomta ki a vizet. Pár napja autópályán tartósan átlag 150 km/h klíma mellett kb. 200 km után hirtelen megindult a vízhőfok 120ra... Megálltam leállósávban. Láttam az autó jobb első hátsó kereke tiszta víz, a jobb első dob lemez is, jobb elől alul mindenhol víz, a motortérben is szemből nézve bal oldalon minden vizes. A tartályban a víz szint rendben volt, a víz cső teljesen puha össze nyomható. Fél órát álltam és vártam vissza hűlt közben majdnem 3 liter vizet rá kellett öntenem. Tovább mentem javasolta szerelő hogy 100 km/h felett ne menjek és klíma se menjen. Így mentem tovább még kb 30  kmt. Ezt követően állt az autó kb 5 órát, víz szint rendben volt elindultam vele haza szintén autópálya kb 240 km a távolság ebből 30 km lehetett Budapest városban. Pályán tempomat 110-120 km/h-val mentem klíma nélkül 36 fokban javaslatra... Haza értem minden gond nélkül. Láttam pár víz foltot a motor térben szemből nézve bal oldalon, illetve a jobb első kerék dob lemezén meg spirál rugón kicsit. A tartályt hallgatva kicsit "bugyorgott" a víz.
Most 325ezer km van az autóban. Létezik hogy hengerfejes megint és fel kell újítani ? Vagy teljesen más lehet a gond? Meddig tudok / szabad vele így közlekedni ? Egyik szerelő azt mondta kezdodleges a probléma, a másik azt hogy használjam tovább, a másik meg azt hogy hengerfej felújítás ismét...
ez nem múlik el mint egy megfázás...ezt javíttatnod kell.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #14786 Dátum: 2024.07.02 kedd, 23:14:35 »

ez nem múlik el mint egy megfázás...ezt javíttatnod kell.

Nyilván nem múlik el. Laikus vagyok mert távol áll tőlem az autószerelés. De egyben biztos vagyok sosem a hiba okát keresik meg és javítják meg. Hanem valami  "fő" alkatrészt cserélnek aztán lesz ami lesz. Ha nem hengerfej ez hanem valami akármi bármi más zavart be akkor megint befigyel egy "értelmetlen" hengerfej felújítás, és egy hónapig nincs autóm...
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #14787 Dátum: 2024.07.03 szerda, 06:46:24 »

1.8 TDCI 125 Le Mondeo 2007-es.
3 évvel ezelőtt 290ezer km-nel hengerfej felújítás vezérlés csere.
Kb. Fél éve vettem észre hogy eltűnik a víz a tartályból. Foltot nyomot sehol nem látok. Teljesen kiszámíthatatlan, hogy mikor mennyi víz tűnik el, talán a terhelés igénybevétel ami befolyásolta. Normális tempóval haladva mindegy mennyi km sosem fogy. Ha kicsit tempósabban megyek akár rövid távon, akár hosszún akkor eszi a vizet. Voltam vele nyomás próbán sehol nem nyomta ki a vizet. Pár napja autópályán tartósan átlag 150 km/h klíma mellett kb. 200 km után hirtelen megindult a vízhőfok 120ra... Megálltam leállósávban. Láttam az autó jobb első hátsó kereke tiszta víz, a jobb első dob lemez is, jobb elől alul mindenhol víz, a motortérben is szemből nézve bal oldalon minden vizes. A tartályban a víz szint rendben volt, a víz cső teljesen puha össze nyomható. Fél órát álltam és vártam vissza hűlt közben majdnem 3 liter vizet rá kellett öntenem. Tovább mentem javasolta szerelő hogy 100 km/h felett ne menjek és klíma se menjen. Így mentem tovább még kb 30  kmt. Ezt követően állt az autó kb 5 órát, víz szint rendben volt elindultam vele haza szintén autópálya kb 240 km a távolság ebből 30 km lehetett Budapest városban. Pályán tempomat 110-120 km/h-val mentem klíma nélkül 36 fokban javaslatra... Haza értem minden gond nélkül. Láttam pár víz foltot a motor térben szemből nézve bal oldalon, illetve a jobb első kerék dob lemezén meg spirál rugón kicsit. A tartályt hallgatva kicsit "bugyorgott" a víz.
Most 325ezer km van az autóban. Létezik hogy hengerfejes megint és fel kell újítani ? Vagy teljesen más lehet a gond? Meddig tudok / szabad vele így közlekedni ? Egyik szerelő azt mondta kezdodleges a probléma, a másik azt hogy használjam tovább, a másik meg azt hogy hengerfej felújítás ismét...



Alapjáraton vagy valaki 1500-2000-s fordulaton tartva az autot és megnyomod a vizcsövet és nem kemény akkor nem hiszem hogy hengerfejes lenne +
olajbeöntő sapkát is megnézheted hogy nem e habos a széle illetve a viztartály sapkáját levéve ha nem bugyborékol a viz, akkor szintén nem lehet hengerfejes.

vizvesztés akár a tartály sapkájának romlásától is lehet, nem tartja a nyomást és igy eltud párologni, és ez ugye füg a sebességtő terheléstől. /legolcsóbb javitás/
Nálam is tünt turbó csere után, azt hittem valamelyik csövet raktam össze rosszul illetve a közös tömités enged át, de nem igazán foglalkoztam vele és a végén meg kiderült ,
hogy még jó hogy nem ugrottam neki, mert vezérlés cserénél derült ki, hogy a vizpumpánál folyt a viz és el is párolgot ezért nem láttam sehol nyomát,azóta nics vizveszteségem
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #14788 Dátum: 2024.07.03 szerda, 19:40:54 »



Alapjáraton vagy valaki 1500-2000-s fordulaton tartva az autot és megnyomod a vizcsövet és nem kemény akkor nem hiszem hogy hengerfejes lenne +
olajbeöntő sapkát is megnézheted hogy nem e habos a széle illetve a viztartály sapkáját levéve ha nem bugyborékol a viz, akkor szintén nem lehet hengerfejes.

vizvesztés akár a tartály sapkájának romlásától is lehet, nem tartja a nyomást és igy eltud párologni, és ez ugye füg a sebességtő terheléstől. /legolcsóbb javitás/
Nálam is tünt turbó csere után, azt hittem valamelyik csövet raktam össze rosszul illetve a közös tömités enged át, de nem igazán foglalkoztam vele és a végén meg kiderült ,
hogy még jó hogy nem ugrottam neki, mert vezérlés cserénél derült ki, hogy a vizpumpánál folyt a viz és el is párolgot ezért nem láttam sehol nyomát,azóta nics vizveszteségem

Utoljára intercooler cső cserém volt az nem tudom bezavart e... Ez volt tavaly év végén azóta nem kellett javítani semmi mást szerencsére.
A víz cső puha volt amikor elnyomta a vizet. Utána kemény amikor használtam. Tegnap mentem vele kb 25-30 km-t aztán megálltam és puha volt a cső. A víz tartály sapkát nem vettem le de hallgatva bugyorog a víz...
Amúgy korábban lehet nem írtam az olaj szintet nézem mindig az teljesen rendben van nem változik.
Amúgy ha lecsavarom a víztartály kupakot általában vissza emelkedik a szint jóval. Olykor pisszen jó nagyot, olykor nem, de van amikor a víz szint se jön feljebb. Ez teljesen össze vissza van , nem tudtam megfigyelni mikor melyik jelenség jön elő....

Ha minden jól megy holnap valamit rá tesznek a víz tartályra valami folyadékos akármit ami elméletileg kimutatja hogy van e a hűtőrendszerben CO2. A technika mennyire megbízható nem tudom...
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14789 Dátum: 2024.07.07 vasárnap, 11:58:50 »

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.2.0 120kw 2014 mondeom indulás után( kb 10km)nagyon füstöl,mintha nem hagyná abba a regenerálást.Ezt folytatja is leállítását,indítás után kezdi előrről.Cseréltek turbót ,dpf-et illetve generátort,motorvezerlőt .
Hegyre felfelé menettel gyorsitasnal "előre menet korlátozva "üzenet jelenik meg.Mi lehet még a hiba?
Vagy tudtok ajánlani valakit aki tud is ebben nekem érdemben segíteni?(P0002:84-28 a hiba jel)
« Utoljára szerkesztve: 2024.07.07 vasárnap, 13:31:06 írta cini » Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14790 Dátum: 2024.07.13 szombat, 15:44:18 »

Senki semmi?


Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.2.0 120kw 2014 mondeom indulás után( kb 10km)nagyon füstöl,mintha nem hagyná abba a regenerálást.Ezt folytatja is leállítását,indítás után kezdi előrről.Cseréltek turbót ,dpf-et illetve generátort,motorvezerlőt .
Hegyre felfelé menettel gyorsitasnal "előre menet korlátozva "üzenet jelenik meg.Mi lehet még a hiba?
Vagy tudtok ajánlani valakit aki tud is ebben nekem érdemben segíteni?(P0002:84-28 a hiba jel)
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #14791 Dátum: 2024.07.13 szombat, 17:49:08 »

Senki semmi?


Szia
Nem tudom hogy segit e, de leirom nalam mikor regeneralt allandoan: az uncsim autojan (1.6 TDCI-MK4) egy PCM frissites utan kiderult hogy valaki elotte kiirta a DPF-et, ami a frissites utan visszajott ugye es 1000 Km-kent kenyszeresen regeneralt (a DPF belseje persze ures mint kiderult, ezert nem igazan volt mit regeneralni).  1000km -kent kitoroltem neki a DPF adaptacios ertekeit es megszunt a fustoles, persze utana ujrakezdi. Mivel latom nalad volt cserelve szinte minden, en egy rosz DPF-re tudok gondolni ha tenyleg regeneral.
A hibakod ugye Fuel Volume Regulator Control Circuit Range/Performance, aminek lehet eleg sok oka, a levegos uzemanyag rendszertol kezdve, a Rail nyomas szenzoron, illetve a magasnyomasu  uzemanyag szabalyozojan keresztul, az 1-4 injektorok  meghibasodasaig barmi. Sajnos azt csak szervizben fogjak neked megmondani, bar a levegos uzemanyagrendszert te is lathatod ha kis boburekok szaladgalnak az uzemanyagcsoben ami a pompara megy.
« Utoljára szerkesztve: 2024.07.13 szombat, 17:53:03 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14792 Dátum: 2024.07.15 hétfő, 07:37:08 »

Köszönöm!

Szia
Nem tudom hogy segit e, de leirom nalam mikor regeneralt allandoan: az uncsim autojan (1.6 TDCI-MK4) egy PCM frissites utan kiderult hogy valaki elotte kiirta a DPF-et, ami a frissites utan visszajott ugye es 1000 Km-kent kenyszeresen regeneralt (a DPF belseje persze ures mint kiderult, ezert nem igazan volt mit regeneralni).  1000km -kent kitoroltem neki a DPF adaptacios ertekeit es megszunt a fustoles, persze utana ujrakezdi. Mivel latom nalad volt cserelve szinte minden, en egy rosz DPF-re tudok gondolni ha tenyleg regeneral.
A hibakod ugye Fuel Volume Regulator Control Circuit Range/Performance, aminek lehet eleg sok oka, a levegos uzemanyag rendszertol kezdve, a Rail nyomas szenzoron, illetve a magasnyomasu  uzemanyag szabalyozojan keresztul, az 1-4 injektorok  meghibasodasaig barmi. Sajnos azt csak szervizben fogjak neked megmondani, bar a levegos uzemanyagrendszert te is lathatod ha kis boburekok szaladgalnak az uzemanyagcsoben ami a pompara megy.
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
JeGy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #14793 Dátum: 2024.07.24 szerda, 11:17:29 »

Sziasztok!

Segítséget, véleményt szeretnék kérni "P00BD" hibakóddal kapcsolatban. Jelentése: A MAF levegő-tömeg / légáramlás érzékelő szerint túl magas a légáramlás (kívül esik az ECU-ban tárolt, várhatóan meghatározott tartományon).
Az utóbbi pár napban kb. 80-100 km-es sebességgel haladva megjelenik az "Engine Malfunction" üzenet a Mondeom kijelzőjén, illetve ilyenkor a motor csökkentett teljesítményre kapcsol.
A hibakód kiolvasásakor csak ez az egy üzenet (P00BD) található, más nem. A hiba fennállásakor az alapjárat továbbra is rendben van, a motor nem füstöl, pöccre indul. Újraindítás után pedig az autó ismét normális teljesítményen üzemel (addig amíg újra be nem dobja a hibakódot).
Az MAF szenzor vezetékei és a csatlakozók rendben vannak; a szenzor először meg lett tisztítva, majd ki is lett cserélve egy próbakör erejéig. A levegőbevezető csőszakasz nem lyukas, a légszűrőház nem sérült, tömített.
Az említett hiba mégis renszeresen visszatér. (Mondeo MK4, 2.0 TDCI, 140LE)
Van-e valakinek tapasztalata, ötlete ezzel a (rejtőzködő) hibával kapcsolatban?
« Utoljára szerkesztve: 2024.07.24 szerda, 19:02:26 írta JeGy » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14794 Dátum: 2024.07.24 szerda, 19:01:01 »

Sziasztok!

Segítséget, véleményt szeretnék kérni P00BD hibakóddal kapcsolatban.
Az utóbbi pár napban kb. 80-100 km-es sebességge haladva megjelenik az "Engine Malfunction" üzenet a Mondeom kijelzőjén, illetve a motor csökkentett teljesítményre kapcsol.
A hibakód kiolvasásakor csak ez az egy üzenet (P00BD) tárolódik el, más nem. A hiba fennállásakor az alapjárat egyébként rendben van, a motor nem füstöl, pöccre indul. Újraindítás után a motor ismét normális teljesítményen üzemel (egy darabig).
Az eredeti MAF szenzor vezetékei, csatlakozók rendben vannak, a szenzor először meg lett tisztítva, majd ki is lett cserélve egy próbakör erejéig. A levegőbevezető csőszakasz, légszűróház nem sérült, tömített. A hiba mégis renszeresen visszatér. (Mondeo MK4, 2.0 TDCI, 140LE)
Van-e valakinek tapasztalata, ötlete ezzel a (rejtőzködő) hibával kapcsolatban?
csak tippek vannak.Mivel diagoltál? Valami komolyabbal nem ártana, lehet ott még más is. A regeneráció lefut rendesen?
Élő adatokat kell nézni a MAF-on menet közben,hogy milyen adatoknál dobja a hibát.
Elég sokminden okozhatja,látom sokmindent már kizártál.A testvezeték szakadása vagy magas ellenállása is okozhatja,nem tudom hogyan mértétek ki a kábelét(?).
De van egy kipufogó oldali hiba is,ami okozhatja,ha a katalizátor eltömődött és visszafojtja a rendszert.Macerás tesztelni....
Mekkora a DPF en a nyomáskülönbség? A nyomáskülönbség szenzoron nincsenek a csövek szétmenve?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
JeGy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #14795 Dátum: 2024.07.24 szerda, 19:14:32 »

csak tippek vannak.Mivel diagoltál? Valami komolyabbal nem ártana, lehet ott még más is. A regeneráció lefut rendesen?
Élő adatokat kell nézni a MAF-on menet közben,hogy milyen adatoknál dobja a hibát.
Elég sokminden okozhatja,látom sokmindent már kizártál.A testvezeték szakadása vagy magas ellenállása is okozhatja,nem tudom hogyan mértétek ki a kábelét(?).
De van egy kipufogó oldali hiba is,ami okozhatja,ha a katalizátor eltömődött és visszafojtja a rendszert.Macerás tesztelni....
Mekkora a DPF en a nyomáskülönbség? A nyomáskülönbség szenzoron nincsenek a csövek szétmenve?

Köszönöm a gyors választ.
Ford szervizben (országosan ismert) néztek rá laptoppal a hibatárolóra, de egy óra nyomozás után nem derült ki semmi új, csak az említett kódot találták.
(Kicsit tanácstalannak tűntek, nem találkoztak még ilyennel, ezért kértem ötleteket a fórumtagoktól, hátha legközelebb a helyes irányba lehet majd vizsgálódni. Wink)
Élő adatokat még nem néztek, de az elektromos hibát nagyjából kizárták. Köszönöm a tippeket, következő szerviz-látogatáskor megemlítem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14796 Dátum: 2024.07.24 szerda, 20:48:26 »

Köszönöm a gyors választ.
Ford szervizben (országosan ismert) néztek rá laptoppal a hibatárolóra, de egy óra nyomozás után nem derült ki semmi új, csak az említett kódot találták.
(Kicsit tanácstalannak tűntek, nem találkoztak még ilyennel, ezért kértem ötleteket a fórumtagoktól, hátha legközelebb a helyes irányba lehet majd vizsgálódni. Wink)
Élő adatokat még nem néztek, de az elektromos hibát nagyjából kizárták. Köszönöm a tippeket, következő szerviz-látogatáskor megemlítem.
bp-n van egy jó diagnoszta a Lurdy házzal szembeni ford szervízben.Keresd Németh Viktort.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
JeGy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #14797 Dátum: 2024.07.25 csütörtök, 10:31:38 »

bp-n van egy jó diagnoszta a Lurdy házzal szembeni ford szervízben.Keresd Németh Viktort.

Köszönöm a tippet. Hallottam már róla, de úgy tudtam, ő "csak" autóvillamossággal foglalkozik a cégnél.
Ha nem sikerül megoldani a problémát, megkeresem.
(Bosszantó és időrabló egy ilyen előzmény nélküli és egyelőre semmihez sem köthető hiba egy karbantartott, megkímélt használatú autónál falbav )
Naplózva
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #14798 Dátum: 2024.07.27 szombat, 02:41:29 »

Sziasztok!

2.0 vagy 2.2 tdci? Ki melyikre esküszik? Gondolom fogyasztás miatt jobb választás lehet a 2.0, viszont azért az a 200 ló meg 420nm nyomaték csábító a 2.2-nél. Alapvetően budapesti használatra vennék, néha autópályára. Melyik tűri jobban a városi használatot, illetve melyik a megbízhatóbb? Vagy kb ugyanaz a kettő csak a hengerűrtartalom az eltérő. Kézi váltóval vennék egy faceliftelt modellt.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #14799 Dátum: 2024.07.27 szombat, 12:24:47 »

Sziasztok!

2.0 vagy 2.2 tdci? Ki melyikre esküszik? Gondolom fogyasztás miatt jobb választás lehet a 2.0, viszont azért az a 200 ló meg 420nm nyomaték csábító a 2.2-nél. Alapvetően budapesti használatra vennék, néha autópályára. Melyik tűri jobban a városi használatot, illetve melyik a megbízhatóbb? Vagy kb ugyanaz a kettő csak a hengerűrtartalom az eltérő. Kézi váltóval vennék egy faceliftelt modellt.
"a 200 ló meg 420nm nyomaték csábító a 2.2-nél" Akkor meg nem mindegy az a pár deci?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 289 290 291 292 293 294 295 [296] 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.