Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 15:16:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 288 289 290 291 292 293 294 [295] 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4707057 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #14700 Dátum: 2023.12.12 kedd, 18:51:34 »

szenzor csal a gyárit at kell rakni
Az a baj hogy a gyari is 70 korul tartotta, sot meg alatta is ha kint mentem vele. Lehet olyan hogy a szenzor jol mutatta  a masikon csak az hamar nyitott? Ezen (uj) meg rosz a szenzor es jokor nyit? Es ahogy irtam ez iden mar a masodik, kulonbozo markaknal.  Esetleg az utangyartott szenzorok nem kompatibilisek az autoval?
« Utoljára szerkesztve: 2023.12.12 kedd, 18:53:06 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #14701 Dátum: 2023.12.12 kedd, 22:48:16 »

nincs ilyen információm.De az akkusarut levehetnéd 15percig,és forscennel alapra állíthatnád pl a PCM-et.Ezeket kipróbálhatod.
Esetleg a mutató tesztét is lefuttathatod a rejtett menüben.... Grin
Persze ma este kipróbáltam mindegyiket. Mutatók működnek, de se az akku saru levétel és az alapra állítás sem segített. Vajon meddig engedi az autót így használni a rendszer? Páromért ezzel mentem összesen 8km-rt 0 km megtehető km mellett és minden működött, de külföldi fórumokon olvastam, hogy valakinek be se indult így vagy menet közben dadogva leállt. Ez utóbbit azért szeretném elkerülni, ha viszem szervízbe.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14702 Dátum: 2023.12.13 szerda, 02:53:07 »

Az a baj hogy a gyari is 70 korul tartotta, sot meg alatta is ha kint mentem vele. Lehet olyan hogy a szenzor jol mutatta  a masikon csak az hamar nyitott? Ezen (uj) meg rosz a szenzor es jokor nyit? Es ahogy irtam ez iden mar a masodik, kulonbozo markaknal.  Esetleg az utangyartott szenzorok nem kompatibilisek az autoval?
eddig a gates-volt az egyedüli amiben pontos volt a szenzor, az összes többiben csalt lefelé
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #14703 Dátum: 2023.12.13 szerda, 17:41:10 »

eddig a gates-volt az egyedüli amiben pontos volt a szenzor, az összes többiben csalt lefelé
Ha ezt hamarabb tudom olyat veszek
Mar mindegy , mostmar csak az a kerdes valyon a regi termosztat rosz volt e, vagy azon is a szenzor a ludas(mondjuk azon kevesebbet is lattam , akar 68-69 C is volt). Mondjuk meg megvan a Focus-bol kivett termosztat is, de az is stabilan 73 korul mozgott mielott lecsereltem. Latom ez a 73 egy magikus szam.... falbav
« Utoljára szerkesztve: 2023.12.17 vasárnap, 07:51:03 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14704 Dátum: 2023.12.13 szerda, 19:28:58 »

Persze ma este kipróbáltam mindegyiket. Mutatók működnek, de se az akku saru levétel és az alapra állítás sem segített. Vajon meddig engedi az autót így használni a rendszer? Páromért ezzel mentem összesen 8km-rt 0 km megtehető km mellett és minden működött, de külföldi fórumokon olvastam, hogy valakinek be se indult így vagy menet közben dadogva leállt. Ez utóbbit azért szeretném elkerülni, ha viszem szervízbe.
azt olvasom,hogy a tank leszedést nem úszod meg,és a szenzor lesz a ludas.
Ám az ellenőrzés megelőzi.Hibakódolvasás. Forscan-el élő adatok közt megkeresed a PCM-ben az üzemanyag mennyiséget vagy szintet.Ha ott sincs jel,akkor a szintjelzőtől nem érkezik.
Vezetékezés ellenőrzése,szakadás vizsgálata.Majd ha nincs hiba a vezetékben,akkor szintjelző csere.Tank le.

De a fordmanual azt is írja,hogy resetelni vagy diagolni kell az Üzemanyag-szivattyú meghajtó modult (FPDM), a szintjelző cserét megelőzően.
Ha dadogva leáll,azt ez a modul okozza,blokkolja a szivattyú működését a szintjel hiánya miatt.
Azt nem tudom,hogy a Forscan erre képes-e,lehet,hogy csak gyári célműszerrel.Nézz rá a forscan-ben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14705 Dátum: 2023.12.13 szerda, 21:30:13 »

azt olvasom,hogy a tank leszedést nem úszod meg,és a szenzor lesz a ludas.
Ám az ellenőrzés megelőzi.Hibakódolvasás. Forscan-el élő adatok közt megkeresed a PCM-ben az üzemanyag mennyiséget vagy szintet.Ha ott sincs jel,akkor a szintjelzőtől nem érkezik.
Vezetékezés ellenőrzése,szakadás vizsgálata.Majd ha nincs hiba a vezetékben,akkor szintjelző csere.Tank le.

De a fordmanual azt is írja,hogy resetelni vagy diagolni kell az Üzemanyag-szivattyú meghajtó modult (FPDM), a szintjelző cserét megelőzően.
Ha dadogva leáll,azt ez a modul okozza,blokkolja a szivattyú működését a szintjel hiánya miatt.
Azt nem tudom,hogy a Forscan erre képes-e,lehet,hogy csak gyári célműszerrel.Nézz rá a forscan-ben.
pcm-ben felesleges keresni, ic-be fut be a jel. fpdm nincs mk4ben
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14706 Dátum: 2023.12.13 szerda, 21:31:18 »

Ha ezt hamarabb tudom olyat veszek worship
Mar mindegy , mostmar csak az a kerdes valyon a regi termosztat rosz volt e, vagy azon is a szenzor a ludas(mondjuk azon kevesebbet is lattam , akar 68-69 C is volt). Mondjuk meg megvan a Focus-bol kivett termosztat is, de az is stabilan 73 korul mozgott mielott lecsereltem. Latom ez a 73 egy magikus szam.... falbav
ha stabilan tartja a hőfokot (+-3celsius) akkor jeladó, ha terhelve felmegy, üresben gurulva visszamegy akkor termosztát
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #14707 Dátum: 2023.12.14 csütörtök, 07:39:01 »

ha stabilan tartja a hőfokot (+-3celsius) akkor jeladó, ha terhelve felmegy, üresben gurulva visszamegy akkor termosztát
A regi terhelve felment , de ahogy levettem a terhelest rogton visszahult akar 68-ra is. Ez a mostani , bar meg nem tudtam letesztelni rendesen, ugy nezem hogy stabilan tartja a 73+- fokot. Persze ha nagyon nyomom feljebb megy , de visszahul erre a 73-ra.  Szoval nehez eldonteni, de majd kicserelem a regirol a homerot lassuk azzal mit mutat.
« Utoljára szerkesztve: 2023.12.17 vasárnap, 07:52:45 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #14708 Dátum: 2023.12.14 csütörtök, 09:47:26 »

azt olvasom,hogy a tank leszedést nem úszod meg,és a szenzor lesz a ludas.
Ám az ellenőrzés megelőzi.Hibakódolvasás. Forscan-el élő adatok közt megkeresed a PCM-ben az üzemanyag mennyiséget vagy szintet.Ha ott sincs jel,akkor a szintjelzőtől nem érkezik.
Vezetékezés ellenőrzése,szakadás vizsgálata.Majd ha nincs hiba a vezetékben,akkor szintjelző csere.Tank le.

De a fordmanual azt is írja,hogy resetelni vagy diagolni kell az Üzemanyag-szivattyú meghajtó modult (FPDM), a szintjelző cserét megelőzően.
Ha dadogva leáll,azt ez a modul okozza,blokkolja a szivattyú működését a szintjel hiánya miatt.
Azt nem tudom,hogy a Forscan erre képes-e,lehet,hogy csak gyári célműszerrel.Nézz rá a forscan-ben.
Koszonet Alf es Zsolt  worship! Sajnos a szintjelzo halott, mert minden esetben ures tankot mutat  szomoru1. A lenyeg, hogy a szerviz befoglalva, ha ideer az alkatresz nemetorszagbol akkor kicserelik szerdan. Csutortokon szeretnek vele hazautazni. Valaki probalt mar belole gazolajat leszivni? Lehetseges? 60 liter lehet benne es van egy 20 literes kannank es gondoltam annyival konnyebb dolga lesz majd a szerviznek, de lehet teljesen felesleges probalkoznom?!   
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14709 Dátum: 2023.12.14 csütörtök, 10:03:12 »

Koszonet Alf es Zsolt  worship! Sajnos a szintjelzo halott, mert minden esetben ures tankot mutat  szomoru1. A lenyeg, hogy a szerviz befoglalva, ha ideer az alkatresz nemetorszagbol akkor kicserelik szerdan. Csutortokon szeretnek vele hazautazni. Valaki probalt mar belole gazolajat leszivni? Lehetseges? 60 liter lehet benne es van egy 20 literes kannank es gondoltam annyival konnyebb dolga lesz majd a szerviznek, de lehet teljesen felesleges probalkoznom?!   
smaxnál egyszer engedtem le belőle.Alul a tank előtt lévő gyors csatit széthúzva lecsorog.Akna kell hozzá.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #14710 Dátum: 2023.12.14 csütörtök, 10:06:36 »

Gondolom eladas elott  Cool

Koszi Alf, de sajnos nincs aknam. Akkor majd a szerviz megoldja Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14711 Dátum: 2023.12.14 csütörtök, 12:42:42 »

Gondolom eladas elott  Cool

Koszi Alf, de sajnos nincs aknam. Akkor majd a szerviz megoldja Wink
nem benzint tankolt bele a feleségem... Shocked
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #14712 Dátum: 2023.12.14 csütörtök, 13:40:05 »

Ertem  Wink S-max-ban nincs benne ez: Ford Easy-Fuel rendszer az egyszerű tankolásért? Nekem a mondinal nem lehet sztm benzines toltopisztollyal tankloni  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14713 Dátum: 2023.12.14 csütörtök, 15:00:47 »

Ertem  Wink S-max-ban nincs benne ez: Ford Easy-Fuel rendszer az egyszerű tankolásért? Nekem a mondinal nem lehet sztm benzines toltopisztollyal tankloni  eljen
nem emlékszem már,4éve eladtam a 2.2-est, az az előző generáció volt. wave
az valahogy úgy volt,hogy a benzines pisztoly a kissebb,és a simán bement a dizil nyílásba...fordítva nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #14714 Dátum: 2023.12.14 csütörtök, 17:29:35 »

nem emlékszem már,4éve eladtam a 2.2-est, az az előző generáció volt. wave
az valahogy úgy volt,hogy a benzines pisztoly a kissebb,és a simán bement a dizil nyílásba...fordítva nem.
Pont az lenne a lényege a Ford megoldásának, hogy ne lehessen a vékonyabbat beledugni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #14715 Dátum: 2023.12.16 szombat, 20:38:23 »

ha stabilan tartja a hőfokot (+-3celsius) akkor jeladó, ha terhelve felmegy, üresben gurulva visszamegy akkor termosztát
Atraktam a regi termosztatrol a szenzort az ujra (persze ujra le kelett venni a termosztatot mert maskep ki meg csak-csak kivettem a homerot, de vissza....na az mar lehetetlen:)....81-82 fokot mutat, be is indult rogton egy regen.  vigyor3
Azert erdekes hogy manapsag hires gyartok nem kepesek kalibralni egy sz..ros homerot.  falbav

Koszonom a tanacsot    worship
« Utoljára szerkesztve: 2023.12.17 vasárnap, 07:47:01 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14716 Dátum: 2023.12.16 szombat, 23:19:49 »

Atraktam a regi termosztatrol a szenzort az ujra (persze ujra le kelett venni a termosztatot mert maskep ki meg csak-csak kivettem a homerot, de vissza....na az mar lehetetlen:)....81-82 fokot mutat, be is indult rogton egy regen.  vigyor3
Azert erdekes hogy manapsag hires gyartok nem kepesek kalibralni egy sz..ros homerot.  falbav

Koszonom a tanacsot   :worship
eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oszi101
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #14717 Dátum: 2023.12.29 péntek, 16:34:28 »

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.
Van egy 2008 -as évjáratú 140 lovas TDCI mondim.Cseréltettem az autóban dpf filtert szenzorokkal csövekkel.Az autóval mentem kb 1200 km -t Kivillant az olajszervíz ikon felhígult az olaj.Tanácskoztunk a szervízel porlasztócsúcs csere.OK kapott 4 vadiúj csúcsot friss olajat.MegInt autózgatok kb 1200 km-t ismét friss olajat kér megint felhígult az olaj.Folyamatosan ellenőriztem az olajszintet 100 km-ként tökéletes volt a szint egész addig amíg be nem kapcsolt a dpf.Kb 4 dl üzemanyagot kever az olajhoz nívópálcához viszonyítom. 90%autópályán használom minimális városi használat.HIbakód nincs a tárolóból ki lehetett olvasni hogy sikertelen regeneráció.Kwik fitt szervízben néznek fogalmuk sincs,Ford hivatalos márkaszervízben szintén.Az autó soha nem csinált ilyet, azóta rossz amióta dpf lett cserélve .Valakivel történt már ilyen? Valakinek lenne bármi ötlete szívesen venném.Segítségeteket előre is köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14718 Dátum: 2023.12.29 péntek, 17:22:29 »

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.
Van egy 2008 -as évjáratú 140 lovas TDCI mondim.Cseréltettem az autóban dpf filtert szenzorokkal csövekkel.Az autóval mentem kb 1200 km -t Kivillant az olajszervíz ikon felhígult az olaj.Tanácskoztunk a szervízel porlasztócsúcs csere.OK kapott 4 vadiúj csúcsot friss olajat.MegInt autózgatok kb 1200 km-t ismét friss olajat kér megint felhígult az olaj.Folyamatosan ellenőriztem az olajszintet 100 km-ként tökéletes volt a szint egész addig amíg be nem kapcsolt a dpf.Kb 4 dl üzemanyagot kever az olajhoz nívópálcához viszonyítom. 90%autópályán használom minimális városi használat.HIbakód nincs a tárolóból ki lehetett olvasni hogy sikertelen regeneráció.Kwik fitt szervízben néznek fogalmuk sincs,Ford hivatalos márkaszervízben szintén.Az autó soha nem csinált ilyet, azóta rossz amióta dpf lett cserélve .Valakivel történt már ilyen? Valakinek lenne bármi ötlete szívesen venném.Segítségeteket előre is köszönöm
nem sikerült a regeneráció.Ahol beszerelték az új(utángyártott) dpf-et,oda vidd vissza.Csináljanak rajta kényszerített regenerációt.Ha nem fut le a regen,addig csinálják gariba,amíg jó nem lesz az autó. Minden bizonnyal a beépített részecskeszűrő körül van a baj.Hőmérséklet érzékelők,nyomáskülönbség szenzor,ezeket élő adatokkal lehet ellenőrizni.Csodálkozom,hogy márkaszervíz se foglalkozott vele komolyan.Diaggal megtalálható mi a probléma.Csak csinálni kell...
Az olajcsere szervízt azért dobja be,mert sok a sikertelen regeneráció-gyakorlatilag nem fut le soha.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #14719 Dátum: 2023.12.29 péntek, 20:12:01 »

Na ma nekem is előjött egy nem várt hiba. Dugóban araszolva elkezdett kelepelni a motor  szomoru1
Hibakód nincs a Carly diagnosztikával. Szerencsére hazahozott. Egyenletesen jár, gyorsul rendesen, de a hangja szörnyű  rinya. Remélem vasárnap kiderül mi a hiba. Ford gyári cuccok megnézzük  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
oszi101
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #14720 Dátum: 2023.12.29 péntek, 20:42:14 »

nem sikerült a regeneráció.Ahol beszerelték az új(utángyártott) dpf-et,oda vidd vissza.Csináljanak rajta kényszerített regenerációt.Ha nem fut le a regen,addig csinálják gariba,amíg jó nem lesz az autó. Minden bizonnyal a beépített részecskeszűrő körül van a baj.Hőmérséklet érzékelők,nyomáskülönbség szenzor,ezeket élő adatokkal lehet ellenőrizni.Csodálkozom,hogy márkaszervíz se foglalkozott vele komolyan.Diaggal megtalálható mi a probléma.Csak csinálni kell...
Az olajcsere szervízt azért dobja be,mert sok a sikertelen regeneráció-gyakorlatilag nem fut le soha.
Köszi a választ Nincs hibakód ezt mondja a szervíz és nem is tudják elképzelni hogy mehet be ennyi gázolaj . Produkálhat egy rosz szenzor is ekkora hibát?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14721 Dátum: 2023.12.29 péntek, 22:21:29 »

Na ma nekem is előjött egy nem várt hiba. Dugóban araszolva elkezdett kelepelni a motor  szomoru1
Hibakód nincs a Carly diagnosztikával. Szerencsére hazahozott. Egyenletesen jár, gyorsul rendesen, de a hangja szörnyű  rinya. Remélem vasárnap kiderül mi a hiba. Ford gyári cuccok megnézzük  eljen
mérjetek turbonyomast is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14722 Dátum: 2023.12.29 péntek, 22:23:39 »

Köszi a választ Nincs hibakód ezt mondja a szervíz és nem is tudják elképzelni hogy mehet be ennyi gázolaj . Produkálhat egy rosz szenzor is ekkora hibát?
hogyne. A tiéd a hengerbe fecskendez go-t a regenhez. Az izzítógyertya hibája is befolyásolja....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #14723 Dátum: 2023.12.30 szombat, 10:05:01 »

mérjetek turbonyomast is.
Megmérjük köszi  Wink Turbócső repedés miatt is lehet ez a kelepelés? Alapjáraton is hallani.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14724 Dátum: 2023.12.30 szombat, 10:15:05 »

Megmérjük köszi  Wink Turbócső repedés miatt is lehet ez a kelepelés? Alapjáraton is hallani.
inkább-talán turbó tengely törés...nekem mk3-nál volt.Zajos volt...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #14725 Dátum: 2023.12.30 szombat, 15:03:57 »

Megmérjük köszi  Wink Turbócső repedés miatt is lehet ez a kelepelés? Alapjáraton is hallani.
Lendkerek? Ha benyomod a kuplungot is hallani? Nalam is kelepel de kuplungra elhalgat vigyor3
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #14726 Dátum: 2023.12.31 vasárnap, 11:11:53 »

Lendkerek? Ha benyomod a kuplungot is hallani? Nalam is kelepel de kuplungra elhalgat vigyor3
Nem az sztm, mert a kuplung benyomásnál is hallani. Remélem hamarosan kiderül a gyári ford diaggal. Mindent megnézünk a turbónyomást is   eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Rozilaci57
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #14727 Dátum: 2024.01.06 szombat, 16:51:44 »

Sziasztok!
Segítségeteket kérném.
 2.0 L Duatorg  Dw 10 C , 120 KW  TXBB motorral szerelt Mondeo mk4-s van.
A hibakód olvasó a következőt írta ki: P269F- kipufogógáz utókezelő izzítógyertya áramkör szakadt.
Kérdésem hol található ez a gyertya? És a motor üzemeltetésre milyen hatással van ?
Köszönöm!
Rózsa László
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14728 Dátum: 2024.01.07 vasárnap, 10:27:42 »

Sziasztok!
Segítségeteket kérném.
 2.0 L Duatorg  Dw 10 C , 120 KW  TXBB motorral szerelt Mondeo mk4-s van.
A hibakód olvasó a következőt írta ki: P269F- kipufogógáz utókezelő izzítógyertya áramkör szakadt.
Kérdésem hol található ez a gyertya? És a motor üzemeltetésre milyen hatással van ?
Köszönöm!
Rózsa László
nincs regeneráció a részecske szűrőben.Vészüzem lesz a vége.
A gyertya minden bizonnyal az autó hasa alatt a dpf dob elejében van.
De lehet a biztije szakadt,ellenőrizd mindkettőt.És lehet a vaporizert is tisztítani kell majd.Ha kézben van,minden egyértelmű lesz.

És tanulmányozd ezeket a cikkeket:

 http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0
http://mondeo.hu/index.php?topic=26794.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #14729 Dátum: 2024.01.11 csütörtök, 21:02:17 »

inkább-talán turbó tengely törés...nekem mk3-nál volt.Zajos volt...
Minden rendben volt a gyári diaggal, így elvittük egy szerelőhöz aki azóta is beteg és nem tudott még hozzányúlni.
Persze én balga nem vettem le a motorburkolatot, mert lehet csak az egyik tűzkarika kifúj a porlasztó alatt és azért van ez a fura hangja. Szerintetek?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #14730 Dátum: 2024.01.12 péntek, 08:12:55 »

Tiszteletem az Uraknak!
Az autó Mondeo mk4, 2008-as, 2,2TDCI.
Két gyors kérdésben szeretnék segítséget kérni:
1. Bizonyos viszonyok között becsörög a motor.
Azt hallottam, hogy ez minden dízelnél így van, normális.
Valóban az, mert a működési metodika adja vagy van valami alkatrész, melynek cseréjével ez orvosolható?

2. Random felvillan a töltés lámpa. Valóban jelezheti a generátor közeledő elhalását?
Köszönöm szépen!
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #14731 Dátum: 2024.01.12 péntek, 09:06:33 »

Nem lehet, hogy a kettőstömegű miatt van? Amikor leállítod pl akkor is csörög?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #14732 Dátum: 2024.01.12 péntek, 10:30:47 »

Nem lehet, hogy a kettőstömegű miatt van? Amikor leállítod pl akkor is csörög?

Leállításkor nem. Menet közben, bizonyos terhelési tartomány / sebesség függvényében.
Inkább csak becsörren, de olyasmi, mint a benzineseknél a detonációs égé esetében vagy mint a régi dízeleknél
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #14733 Dátum: 2024.01.12 péntek, 11:34:40 »

Leállításkor nem. Menet közben, bizonyos terhelési tartomány / sebesség függvényében.
Inkább csak becsörren, de olyasmi, mint a benzineseknél a detonációs égé esetében vagy mint a régi dízeleknél
Értem és sztm ez nem probléma, de biztos, hogy ebben a terhelési tartományban akkor figyelned kell jobban. Nekem is 2008-as 2.2 tdci-m van és nem csörög szvsz, de az biztos, hogy 1.700-as fordulat allat nem szereti az intenzívebb kigyorsításokat és ezert ilyenkor inkább visszaváltok  eljen.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #14734 Dátum: 2024.01.12 péntek, 12:05:52 »

Értem és sztm ez nem probléma, de biztos, hogy ebben a terhelési tartományban akkor figyelned kell jobban. Nekem is 2008-as 2.2 tdci-m van és nem csörög szvsz, de az biztos, hogy 1.700-as fordulat allat nem szereti az intenzívebb kigyorsításokat és ezert ilyenkor inkább visszaváltok  eljen.
Értem és köszönöm!
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14735 Dátum: 2024.01.12 péntek, 14:22:59 »

Minden rendben volt a gyári diaggal, így elvittük egy szerelőhöz aki azóta is beteg és nem tudott még hozzányúlni.
Persze én balga nem vettem le a motorburkolatot, mert lehet csak az egyik tűzkarika kifúj a porlasztó alatt és azért van ez a fura hangja. Szerintetek?

vedd le a burkolatot.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #14736 Dátum: 2024.01.12 péntek, 14:43:53 »

Le kellett volna, de most már nem megoldható sajnos. Visszautaztunk az autó meg odahaza... szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #14737 Dátum: 2024.01.16 kedd, 22:13:29 »

vedd le a burkolatot.....
Szerelő levette a burkolatot és sajna nem a tűzkarikánál fújt ki. Hibakód nincs minden rendben a diag szerint, de a motor csak kelepel.
Megkérdezte, hogy elkezdhetik-e szetszedni?! Sajna nincsennek jó kilátások Sad
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #14738 Dátum: 2024.01.30 kedd, 10:47:46 »

Szeretnék segítséget kérni abban, hogy a turbótól a szívósorig milyen csövek és bilincsek kellenek?

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #14739 Dátum: 2024.01.31 szerda, 08:04:48 »

Tiszteletem az Uraknak!
Az autó '08-as 2.0 TDCI.
Van plusz info.

Tegnap előtt este, M6, 150-es tempó. Motor elkezd rángatni, gyengülni.
Leállósáv, lendületből gurulás közben újra indít, beindul.
Kúton rátankol, pöccre indul.
6-8 km után rángat, leáll.
Önindító teker, nem kapja el. Motor hiba sárgán világít.
Tréler.
Tegnap EGR leszed, lefalaz. Nem indul csak teker.
EGR leszed, kitakarít, falazás megszüntet, pöccre indul.
Kertben pörget, padlógáz, leállít, indít, leállít, indít, pöccre indul.
Próbakör.
Gázadásnál húz, mint a ló, gyorsul, király.
1 km után, menet közben, 50-60 km-es tempónál leáll. Elsőre beindul pöccre, de 3 mp után leáll.
Teker, de nem indul. Motor hiba sárgán világít.
Ma próbálunk egy üzemanyag szűrőt cserélni.
Ennek alapján már lehet tippelni?
Köszönöm szépen!
« Utoljára szerkesztve: 2024.02.01 csütörtök, 08:05:16 írta Caruso » Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
oszi101
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #14740 Dátum: 2024.01.31 szerda, 18:29:09 »

hogyne. A tiéd a hengerbe fecskendez go-t a regenhez. Az izzítógyertya hibája is befolyásolja....
  Na voltam fordéknál sikerült a területi vezetővel beszélnem egy végtelenül segítőkész srác.Rögtön mentünk élő adatokkal és sajna az autó kb 40 kilóméterenként regenerál mint a hülyegyerek.Néztük a nyomásszenzort nem lehetett alaphelyzetbe állítani,és a nyomásra 2000 fordulaton nullát mutatott ami lehetetlen.Két hétre rá kaptam is időpontot a szervízbe gariba ki is cserélték. Megint futottam egy ezrest és megint elkezdte a 40 km enkénti reget.Azt is megfejtettük ha nullázod a Dpf ez 1000 km ig nem fog semmit csinálni ezért nem higul az olaj de utánna aztán reggel rendesen.Na itt tartok jövőhét kedden jön az új filter aztán írom hogy mizu
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #14741 Dátum: 2024.02.01 csütörtök, 10:47:41 »

Nem találtam megfelelő topicot, de aktuális a kérdés.
Van tapasztalat, hogy milyen OBDs hibakiolvasót érdemes vennem, ami működik és nem kell eladni érte a fél vesémet?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #14742 Dátum: 2024.02.01 csütörtök, 11:17:04 »

Nem találtam megfelelő topicot, de aktuális a kérdés.
Van tapasztalat, hogy milyen OBDs hibakiolvasót érdemes vennem, ami működik és nem kell eladni érte a fél vesémet?
Szia!

Forscan + vLinker FS
https://vi.aliexpress.com/item/1005003116796694.html?gatewayAdapt=glo2vnm
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14743 Dátum: 2024.02.02 péntek, 15:02:56 »

Tiszteletem az Uraknak!
Az autó '08-as 2.0 TDCI.
Van plusz info.

Tegnap előtt este, M6, 150-es tempó. Motor elkezd rángatni, gyengülni.
Leállósáv, lendületből gurulás közben újra indít, beindul.
Kúton rátankol, pöccre indul.
6-8 km után rángat, leáll.
Önindító teker, nem kapja el. Motor hiba sárgán világít.
Tréler.
Tegnap EGR leszed, lefalaz. Nem indul csak teker.
EGR leszed, kitakarít, falazás megszüntet, pöccre indul.
Kertben pörget, padlógáz, leállít, indít, leállít, indít, pöccre indul.
Próbakör.
Gázadásnál húz, mint a ló, gyorsul, király.
1 km után, menet közben, 50-60 km-es tempónál leáll. Elsőre beindul pöccre, de 3 mp után leáll.
Teker, de nem indul. Motor hiba sárgán világít.
Ma próbálunk egy üzemanyag szűrőt cserélni.
Ennek alapján már lehet tippelni?
Köszönöm szépen!
hibakód olvasás,célirányos javítás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #14744 Dátum: 2024.02.05 hétfő, 12:13:01 »

Uraim!
Hol található a résolaj cső?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
BZs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #14745 Dátum: 2024.02.07 szerda, 19:51:00 »

Sziasztok,
Autóm 2009-es 2.0 QXBA, és nincs benne DPF. Ki van ütve a regeneráció is a computerből.
Szeretném bele visszarakatni a DPF-et. Azt még nem tudom, hogy bontottat, vagy utángyártottat.

Persze utána a regenerációra is szükség lesz aztán.
Kérdésem az, hogy a regenerálást hogyan lehet újra engedélyezni?
Forscan + Bluetooth ELM327 van, de így első nekifutásra nem találtam benne semmi erre vonatkozót.

Köszönöm!
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14746 Dátum: 2024.02.07 szerda, 20:19:59 »

Sziasztok,
Autóm 2009-es 2.0 QXBA, és nincs benne DPF. Ki van ütve a regeneráció is a computerből.
Szeretném bele visszarakatni a DPF-et. Azt még nem tudom, hogy bontottat, vagy utángyártottat.

Persze utána a regenerációra is szükség lesz aztán.
Kérdésem az, hogy a regenerálást hogyan lehet újra engedélyezni?
Forscan + Bluetooth ELM327 van, de így első nekifutásra nem találtam benne semmi erre vonatkozót.

Köszönöm!
Szia! Utángyártottat kerüld, vagy bontottgyári vagy új gyári. De számíts rá, hogy a dpf mellé a nyomáskülönbség szenzor és a hőmérséklet szenzorok is bejelentkezhetnek egy kis cserére.
Programozás, gyári műszerrel kell visszatölteni az eredeti programot. Fordszervíz, vagy Predi (fb: Predrag Todic), itt: PowerFord, vagy egyéb gyári szontű diaggal rendelkező műhely
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14747 Dátum: 2024.02.08 csütörtök, 10:52:58 »

Uraim!
Hol található a résolaj cső?
a csúcsoknál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BZs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #14748 Dátum: 2024.02.09 péntek, 18:22:39 »

Szia! Utángyártottat kerüld, vagy bontottgyári vagy új gyári. De számíts rá, hogy a dpf mellé a nyomáskülönbség szenzor és a hőmérséklet szenzorok is bejelentkezhetnek egy kis cserére.
Programozás, gyári műszerrel kell visszatölteni az eredeti programot. Fordszervíz, vagy Predi (fb: Predrag Todic), itt: PowerFord, vagy egyéb gyári szontű diaggal rendelkező műhely


Szia!
Köszönöm a választ.
Mi a baj az utángyártott szűrővel?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14749 Dátum: 2024.02.09 péntek, 19:22:44 »

Szia!
Köszönöm a választ.
Mi a baj az utángyártott szűrővel?

semmi, ha a gyári technológiájú kerül bele, csak nem azt szokták venni, mert az pont annyi mint a gyári új
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 288 289 290 291 292 293 294 [295] 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.