Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 05:01:38
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak: [
1
]
2
3
4
5
6
7
8
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5262814 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
TDCi motorok
«
Dátum:
2009.08.30 vasárnap, 17:59:33 »
TDCi motorok
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1 Dátum:
2009.08.31 hétfő, 14:41:39 »
Nekem 2.2 TDCi-m van és nagyon elégedett vagyok vele.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2 Dátum:
2009.08.31 hétfő, 14:52:58 »
Nekem siemens vezérelt 2.0 tdci-m van, és még nagyon elégedett vagyok Vele.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3 Dátum:
2009.08.31 hétfő, 19:47:00 »
Idézetet írta: baloght - 2009.08.31 hétfő, 14:52:58
Nekem siemens vezérelt 2.0 tdci-m van, és még nagyon elégedett vagyok Vele.
Dettó!
Naplózva
JOCi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4 Dátum:
2009.08.31 hétfő, 19:55:48 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.08.31 hétfő, 19:47:00
Dettó!
Nekem is 2.0 TDCi-m van, 70 ezer km felett, hibamentesen, kényelmesen elvagyunk!
Naplózva
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
zsoel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5 Dátum:
2009.09.01 kedd, 16:23:33 »
Itt mindenki olyan elégedett!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6 Dátum:
2009.09.01 kedd, 16:24:43 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.09.01 kedd, 16:23:33
Itt mindenki olyan elégedett!
ez csak azért lehet mert mondeónk van
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
jocinho7
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7 Dátum:
2009.09.11 péntek, 16:41:44 »
Nekünk 2.0tdci van, egy hete chippeltettük, nagyon jó lett! 170le, 410nm.
Egy 2.5tdi audit szivattam vele a pályán, természetesen németországban..
Naplózva
ReaperGopher
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8 Dátum:
2009.09.12 szombat, 07:46:42 »
Idézetet írta: jocinho7 - 2009.09.11 péntek, 16:41:44
Nekünk 2.0tdci van, egy hete chippeltettük, nagyon jó lett! 170le, 410nm.
Egy 2.5tdi audit szivattam vele a pályán, természetesen németországban..
Kérdés mihez képest lett jó? Tudod mit csináltak az atóddal? Megemelték a CR nyomását. Ne csodálkozz ha idő előtt fogsz EGR-t kettőstömegű lendkereket, kuplungot, csúcsot cserélni. Ezek mellett mindig van lesz autó ami úgyis ott fog hagyni. Így is megéri?
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9 Dátum:
2009.09.12 szombat, 09:12:27 »
Idézetet írta: jocinho7 - 2009.09.11 péntek, 16:41:44
Nekünk 2.0tdci van, egy hete chippeltettük, nagyon jó lett! 170le, 410nm.
Egy 2.5tdi audit szivattam vele a pályán, természetesen németországban..
A kapott adatokat csak saccolták, vagy megmérték az autót?
ha van mérési eredményed, akkor azt szivesen megnézzük!
A 2.0 tdci 2 motorral is kapható nálunk.
A tiéd mekkora teljesítményű volt alapból?
MKIV-ről van szó, ugye?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.12 szombat, 09:16:30 írta zsoel
»
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10 Dátum:
2009.09.12 szombat, 09:14:19 »
Idézetet írta: ReaperGopher - 2009.09.12 szombat, 07:46:42
Kérdés mihez képest lett jó? Tudod mit csináltak az atóddal? Megemelték a CR nyomását. Ne csodálkozz ha idő előtt fogsz EGR-t kettőstömegű lendkereket, kuplungot, csúcsot cserélni. Ezek mellett mindig van lesz autó ami úgyis ott fog hagyni. Így is megéri?
Általában a boxok emelnek "csak" CR nyomást.
A tisztességesen megírt chip legalább 4-6 karaktert állít, illetve hangol össze.
Emel a turbónyomáson, gázpedál érzékenységen, Cr-n, stb....
Akár még jó is lehet az!
Ott van igazságod, ha túlhúzzák a kocsit. Akkor valóban a többi alkatrész rovására megy a nagyobb teljesítmény.
10-15 % tartalék van ezekben a motorokban.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.12 szombat, 09:17:45 írta zsoel
»
Naplózva
ReaperGopher
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11 Dátum:
2009.09.12 szombat, 09:28:13 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.09.12 szombat, 09:14:19
Általában a boxok emelnek "csak" CR nyomást.
A tisztességesen megírt chip legalább 4-6 karaktert állít, illetve hangol össze.
Emel a turbónyomáson, gázpedál érzékenységen, Cr-n, stb....
Akár még jó is lehet az!
Ott van igazságod, ha túlhúzzák a kocsit. Akkor valóban a többi alkatrész rovására megy a nagyobb teljesítmény.
10-15 % tartalék van ezekben a motorokban.
Szerintem már láttam egy párszor chippelt TDCi motort is meg a hatását is. Akár box akár software egy dologgal kapsz nagyobb teljesítmélnyt ha több üzemanyagot nyomsz be. Ehhez vagy becsapod go hőmérséklet értékét vagy megemeled a CR nyomást. A többlet levegő pedig már adódik a többlet üzemanyagból.
Naplózva
mACSman
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12 Dátum:
2009.09.12 szombat, 09:32:14 »
Idézetet írta: ReaperGopher - 2009.09.12 szombat, 09:28:13
Szerintem már láttam egy párszor chippelt TDCi motort is meg a hatását is. Akár box akár software egy dologgal kapsz nagyobb teljesítmélnyt ha több üzemanyagot nyomsz be. Ehhez vagy becsapod go hőmérséklet értékét vagy megemeled a CR nyomást. A többlet levegő pedig már adódik a többlet üzemanyagból.
Úgy látom vágod.
Nincs kedved jönni a talira? Nekem is chippelt az autóm, volna néhány kérdésem.
Naplózva
ReaperGopher
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13 Dátum:
2009.09.12 szombat, 09:35:06 »
Idézetet írta: mACSman - 2009.09.12 szombat, 09:32:14
Úgy látom vágod.
Nincs kedved jönni a talira? Nekem is chippelt az autóm, volna néhány kérdésem.
Most nem mert van egyéb program de a legközelebbire mindenképpen menni akarok, viszek majd egy kicsit komolyabb diag cuccot is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14 Dátum:
2009.09.12 szombat, 09:35:37 »
Idézetet írta: mACSman - 2009.09.12 szombat, 09:32:14
Úgy látom vágod.
Nincs kedved jönni a talira? Nekem is chippelt az autóm, volna néhány kérdésem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mACSman
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15 Dátum:
2009.09.12 szombat, 09:36:25 »
Idézetet írta: ReaperGopher - 2009.09.12 szombat, 09:35:06
Most nem mert van egyéb program de a legközelebbire mindenképpen menni akarok, viszek majd egy kicsit komolyabb diag cuccot is.
Kár....., na majd legközelebb.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16 Dátum:
2009.09.12 szombat, 09:37:53 »
Idézetet írta: ReaperGopher - 2009.09.12 szombat, 09:35:06
Most nem mert van egyéb program de a legközelebbire mindenképpen menni akarok, viszek majd egy kicsit komolyabb diag cuccot is.
Most okt 3.án nem jössz a lurdys(megbeszélős) minire?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ReaperGopher
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17 Dátum:
2009.09.12 szombat, 09:42:44 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.12 szombat, 09:37:53
Most okt 3.án nem jössz a lurdys(megbeszélős) minire?
Aznap hajnalban száll le a gépem a nyaralásból (na jó határeset, hogy nyaralás de ott még nyár van) Így marad a következő alkalom.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18 Dátum:
2009.09.12 szombat, 13:28:25 »
Idézetet írta: JOCi - 2009.08.31 hétfő, 19:55:48
Nekem is 2.0 TDCi-m van, 70 ezer km felett, hibamentesen, kényelmesen elvagyunk!
Már 70e? Akkor az én 110e-emmel sehol sem vagyok... lassan leelőzöl...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 10:22:53 »
Idézetet írta: ReaperGopher - 2009.09.12 szombat, 09:42:44
Aznap hajnalban száll le a gépem a nyaralásból (na jó határeset, hogy nyaralás de ott még nyár van) Így marad a következő alkalom.
Ha hajnalban érkezel, akkor pont odaérnél az aznapi talira!
Naplózva
jocinho7
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 23:50:42 »
MKIV igen
Nem holmi üzemanyag nyomást átbasszuk dologgal meg ellenállással csinált chip...
Lementették az autó összes paraméterét, majd németországba kiküldték aholt átírták a dolgokat benne, majd visszaküldték és úgy rakták fel. 140lovas volt gyárilag. És Magyarország egyik, ha nem a legjobb chippelője csinálta.
Azért én sem bíznám fogalmatlanokra az autómat, meg h 30ért megcsinálom stb.
Ja és nem füstöl a chiptől...
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.13 vasárnap, 23:52:34 írta jocinho7
»
Naplózva
jocinho7
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 23:54:23 »
Idézetet írta: ReaperGopher - 2009.09.12 szombat, 09:28:13
Szerintem már láttam egy párszor chippelt TDCi motort is meg a hatását is. Akár box akár software egy dologgal kapsz nagyobb teljesítmélnyt ha több üzemanyagot nyomsz be. Ehhez vagy becsapod go hőmérséklet értékét vagy megemeled a CR nyomást. A többlet levegő pedig már adódik a többlet üzemanyagból.
Te annyira okosnak érzed magadat hogy hihetetlen...
Érdekes hogy ha ugyanugy megyek vele mint chip előtt, kevesebbet fogyaszt jóval, és megtett kmben is megmutatkozik... sztem olvasgass a chipek után..
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 07:40:26 »
Idézetet írta: jocinho7 - 2009.09.13 vasárnap, 23:50:42
MKIV igen
Nem holmi üzemanyag nyomást átbasszuk dologgal meg ellenállással csinált chip...
Lementették az autó összes paraméterét, majd németországba kiküldték aholt átírták a dolgokat benne, majd visszaküldték és úgy rakták fel. 140lovas volt gyárilag. És Magyarország egyik, ha nem a legjobb chippelője csinálta.
Azért én sem bíznám fogalmatlanokra az autómat, meg h 30ért megcsinálom stb.
Ja és nem füstöl a chiptől...
Én sejtem, hogy melyik cégnél, illetve kinél voltál.
De ha jól sejtem, akkor nincs papírod a chip-elt teljesítményről, csak azt mondták, hogy ennyi lett.
Naplózva
jocinho7
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 14:39:42 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.09.14 hétfő, 07:40:26
Én sejtem, hogy melyik cégnél, illetve kinél voltál.
De ha jól sejtem, akkor nincs papírod a chip-elt teljesítményről, csak azt mondták, hogy ennyi lett.
Igen, de bemérte volna padon ha szerettem volna:) Egyre gondolunk? K. Sz. a monogramja:)
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 20:51:28 »
Idézetet írta: jocinho7 - 2009.09.14 hétfő, 14:39:42
Igen, de bemérte volna padon ha szerettem volna:) Egyre gondolunk? K. Sz. a monogramja:)
Pü ment.
Naplózva
ReaperGopher
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25 Dátum:
2009.09.15 kedd, 15:03:39 »
Idézetet írta: jocinho7 - 2009.09.13 vasárnap, 23:54:23
Te annyira okosnak érzed magadat hogy hihetetlen...
Érdekes hogy ha ugyanugy megyek vele mint chip előtt, kevesebbet fogyaszt jóval, és megtett kmben is megmutatkozik... sztem olvasgass a chipek után..
Az olvasgatást meghagynám az olyanoknak akik még elhiszik hogy a chippelés után kevesebbet eszik az auto. Nekem elég az hogy idövel belekerül a chippesek zöme az adatbázisomba.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26 Dátum:
2009.09.15 kedd, 15:10:20 »
Idézetet írta: ReaperGopher - 2009.09.15 kedd, 15:03:39
Az olvasgatást meghagynám az olyanoknak akik még elhiszik hogy a chippelés után kevesebbet eszik az auto.
Nekem elég az hogy idövel belekerül a chippesek zöme az adatbázisomba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsoel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27 Dátum:
2009.09.15 kedd, 19:36:11 »
Idézetet írta: ReaperGopher - 2009.09.15 kedd, 15:03:39
Az olvasgatást meghagynám az olyanoknak akik még elhiszik hogy a chippelés után kevesebbet eszik az auto. Nekem elég az hogy idövel belekerül a chippesek zöme az adatbázisomba.
Miért? Bontóban dolgozol vagy hol?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28 Dátum:
2009.09.15 kedd, 20:24:28 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.09.15 kedd, 19:36:11
Miért? Bontóban dolgozol vagy hol?
rendorsegen, trafipaxos beosztas
Naplózva
blah blah blah
zsoel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29 Dátum:
2009.09.15 kedd, 20:44:51 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.15 kedd, 20:24:28
rendorsegen, trafipaxos beosztas
Erre gondoltam én is, de rákérdezni nem mertem!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30 Dátum:
2009.09.15 kedd, 21:19:06 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.09.15 kedd, 19:36:11
Miért? Bontóban dolgozol vagy hol?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ReaperGopher
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31 Dátum:
2009.09.15 kedd, 21:40:40 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.09.15 kedd, 19:36:11
Miért? Bontóban dolgozol vagy hol?
Ennyire azért nem hat gyorsan a chippelés, de van velük munka.
Naplózva
ReaperGopher
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32 Dátum:
2009.09.15 kedd, 21:43:47 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.15 kedd, 20:24:28
rendorsegen, trafipaxos beosztas
Gondozó vagyok az idegosztályon. Az elkóborolt ápoltakat próbálom visszaterelni a zárt osztályra, csak ahogy látom egyelőre kevés sikerrel.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33 Dátum:
2009.09.15 kedd, 21:44:30 »
Idézetet írta: ReaperGopher - 2009.09.15 kedd, 21:43:47
Gondozó vagyok az idegosztályon. ...
Akkor te kellesz a moderátorok közé...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34 Dátum:
2009.09.16 szerda, 08:36:02 »
Idézetet írta: ReaperGopher - 2009.09.15 kedd, 21:43:47
Gondozó vagyok az idegosztályon. Az elkóborolt ápoltakat próbálom visszaterelni a zárt osztályra, csak ahogy látom egyelőre kevés sikerrel.
vaaaaaaa
Beutalnek 1-2 (volt)modit kezelesre
Naplózva
blah blah blah
jocinho7
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35 Dátum:
2009.09.16 szerda, 17:47:21 »
Idézetet írta: ReaperGopher - 2009.09.15 kedd, 15:03:39
Az olvasgatást meghagynám az olyanoknak akik még elhiszik hogy a chippelés után kevesebbet eszik az auto. Nekem elég az hogy idövel belekerül a chippesek zöme az adatbázisomba.
Nevetségesnek találom a hozzászólásodat
gondolkozzál már józan ésszel:) ugyanazt az autót mi viszi könnyebben? 140lóerő vagy 170? szerinted melyik erőlködik jobban?
mert szerintem a 170 könnyebben viszi, nem kell annyira erölködnie:) nah szerintem be is fejezheted, mert logikátlanul gondolkozol:)
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.16 szerda, 18:00:55 írta jocinho7
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36 Dátum:
2009.09.16 szerda, 17:49:52 »
Idézetet írta: jocinho7 - 2009.09.16 szerda, 17:47:21
Kérlek módosítsd a hsz-ed!!!!
Ez sértő és személyes!Nem ilyen hangnemben szólított meg téged ő sem!
Köszönöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.16 szerda, 18:15:55 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jocinho7
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37 Dátum:
2009.09.16 szerda, 18:01:12 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.16 szerda, 17:49:52
Kérlek módosítsd a hsz-ed!!!!
Ez sértő és személyes!Nem ilyen hangnemben szólított meg téged ő sem!
Köszönöm!
módosítottam, bocs:)
Naplózva
mACSman
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38 Dátum:
2009.09.16 szerda, 18:03:37 »
Idézetet írta: jocinho7 - 2009.09.16 szerda, 18:01:12
módosítottam, bocs:)
Egyébként chippelt az enyém is és normál körülmények között kevesebbet eszik, ez tény.
De ha oda rúgsz neki akkor viszont eszik a ló!
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.16 szerda, 18:08:36 írta mACSman
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39 Dátum:
2009.09.16 szerda, 18:14:24 »
Idézetet írta: jocinho7 - 2009.09.16 szerda, 18:01:12
módosítottam, bocs:)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jocinho7
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40 Dátum:
2009.09.16 szerda, 18:46:34 »
Idézetet írta: mACSman - 2009.09.16 szerda, 18:03:37
Egyébként chippelt az enyém is és normál körülmények között kevesebbet eszik, ez tény.
De ha oda rúgsz neki akkor viszont eszik a ló!
ez így van
de ha ugyanugy vezetsz vele mint chip előtt, akkor esik a fogyasztása. jó, én is rugdostam neki mostanság, élveztem a ménest
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.16 szerda, 18:50:47 írta jocinho7
»
Naplózva
mACSman
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41 Dátum:
2009.09.16 szerda, 19:08:19 »
Idézetet írta: jocinho7 - 2009.09.16 szerda, 18:46:34
ez így van
de ha ugyanugy vezetsz vele mint chip előtt, akkor esik a fogyasztása. jó, én is rugdostam neki mostanság, élveztem a ménest
A fogyasztást nem nagyon nézem, automata mind2.
Élvezem ahogy megy, ennyi.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42 Dátum:
2009.09.16 szerda, 19:55:01 »
Idézetet írta: jocinho7 - 2009.09.16 szerda, 17:47:21
Nevetségesnek találom a hozzászólásodat
gondolkozzál már józan ésszel:) ugyanazt az autót mi viszi könnyebben? 140lóerő vagy 170? szerinted melyik erőlködik jobban?
mert szerintem a 170 könnyebben viszi, nem kell annyira erölködnie:) nah szerintem be is fejezheted, mert logikátlanul gondolkozol:)
A 170 ló az a csúcs. Te nem abban a tartományban használod. Amúgy nem az a lényeg, hogy hány lovas az autó, hanem hogy abban a tartományban mekkora a hatásfoka. Tehát egy erősebb autó jó nagy sebességnél nem fog annyival többet enni, mint egy kisebb.
És akár az is elképzelhető, hogy itt kevesebbet fogyaszt, mint a kis űrtartalmú.
Viszont azt jó tudni, hogy ahogy növeled a teljesítményt, egyre dúsabb keveréket tolsz be neki, mert a levegő mennyiségének azért van, ami határt szab. Tehát pl egy szívó benzines valószínűleg többet fog enni.
A TD motoroknál más a helyzet. Légfelesleggel dolgoznak, addig lehet több anyagot tolni, amíg meg nem szűnik a légfelesleg. Ha megszűnt, jön a korom, füstöl az autó. Na itt már az üzemanyag elégetlenül a kipuffon távozik - megnőtt a fogyi.
Ha viszont emeled a tnyomást, akkor jobb lesz a hatásfok, de azt sem lehet végtelenségig...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43 Dátum:
2009.09.16 szerda, 22:43:03 »
ooo pedig olyan szepen indult ez a topick annyi szep,kedves,elegedett szavat kelett olvassak,itt egesszen mas ertelmet erztem abban a szoban h feel the diference,muszaj volt igy bedurvulni???
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
zsoel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44 Dátum:
2009.10.09 péntek, 21:40:30 »
Kiváncsi leszek igazán hidegben ez a TDCi motor milyen hamar melegszik fel, és mennyire tudja felfűteni az utasteret.
Korábban, még MKIII dizeleknél nagy eszmefuttatások voltak arról, hogy takarjuk a hűtőt vagy ne takarjuk a hűtőt?
Most meg olvasom, hogy a fullos off BMW-nél hideg esetében gyárilag elfordulnak a hűtő előtti lamellák, ezzel is javítva a felmelegedést.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45 Dátum:
2009.10.10 szombat, 11:07:06 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.10.09 péntek, 21:40:30
Kiváncsi leszek igazán hidegben ez a TDCi motor milyen hamar melegszik fel, és mennyire tudja felfűteni az utasteret.
Korábban, még MKIII dizeleknél nagy eszmefuttatások voltak arról, hogy takarjuk a hűtőt vagy ne takarjuk a hűtőt?
Most meg olvasom, hogy a fullos off BMW-nél hideg esetében gyárilag elfordulnak a hűtő előtti lamellák, ezzel is javítva a felmelegedést.
Igazából a motor melegentartása szempontjából semmi jelentősége nincs, mert a termosztát addíg úgysem enged a hűtőből vizet, amíg nem kell, gondolom a motor környezetének "melegentartása" miatt hogy a motort kívülről ne hűtse a -10 fokos menetszél...valamit biztos számít.
Én soha nem tennék takarót a hűtőm elé, mert nem tudhatja az ember, hogy mikor kell rendesen terhelni a motort, akkor meg hiába van hideg, már kevés a hűtőfelület.
Persze a gyárilag beépített automatikusan nyíló az más.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46 Dátum:
2009.10.10 szombat, 13:09:04 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.10.10 szombat, 11:07:06
Igazából a motor melegentartása szempontjából semmi jelentősége nincs, mert a termosztát addíg úgysem enged a hűtőből vizet, amíg nem kell, gondolom a motor környezetének "melegentartása" miatt hogy a motort kívülről ne hűtse a -10 fokos menetszél...valamit biztos számít.
Én soha nem tennék takarót a hűtőm elé, mert nem tudhatja az ember, hogy mikor kell rendesen terhelni a motort, akkor meg hiába van hideg, már kevés a hűtőfelület.
Persze a gyárilag beépített automatikusan nyíló az más.
Van jelentősége. Ha kinn mondjuk -10 fok van, hiába zár le az összes hűtő, a menetszél simán vissza tudja hűteni a teljesen meleg motort is - kis terhelésnél. Mivel ezeknek a motoroknak kicsi a hulladékhője, ez a letakarás sokat számít. (Anno az egyik ismerősömék gurultak le az alpokból. Nem volt kinn -10-nél hidegebb. És jöttek le pár tíz kilométert, javarészt motorfékkel. Egyszer az egyik nő megszólal, hogy ő fázik... a motor teljesen hideg... nyilván itt az utasfűtés vette el a hőt a motortól. Meg a menetszél.)
Amúgy meg, ha jól láttam, a 320d-ben is van ez a hűtőletakaró-móka.
De én se merném letakarni. Esetleg a felét? Viszont az intercoolert meg ki kell hagyni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47 Dátum:
2009.10.13 kedd, 21:49:32 »
Az MKIV 2.0 TDCi-t tényleg húzzák 170-175lóerőig, de a 410 Nm az egy kicsit sok!
Jó az 380-390 Nm-re is.
Nekem a 2.2 TDCi-t húzták meg 424 Nm-re.
Igaz 460-at ígértek, de attól eléggé elmaradtak... És megmértem gyári állapotban is 158 lóerő és 401 Nm volt.
Most meg lett 175 lóerő meg 424 Nm...
Szerintem enyém nincs túlhúzva, ezt simán el kell viselnie a motornak, főleg, hogy itthon futnak 190 lovas példányok is asszem, itt a klubban.
Naplózva
jocinho7
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #48 Dátum:
2009.10.20 kedd, 16:02:11 »
Idézetet írta: ST220 - 2009.10.13 kedd, 21:49:32
Az MKIV 2.0 TDCi-t tényleg húzzák 170-175lóerőig, de a 410 Nm az egy kicsit sok!
Jó az 380-390 Nm-re is.
Nekem a 2.2 TDCi-t húzták meg 424 Nm-re.
Igaz 460-at ígértek, de attól eléggé elmaradtak... És megmértem gyári állapotban is 158 lóerő és 401 Nm volt.
Most meg lett 175 lóerő meg 424 Nm...
Szerintem enyém nincs túlhúzva, ezt simán el kell viselnie a motornak, főleg, hogy itthon futnak 190 lovas példányok is asszem, itt a klubban.
Fahrzeug PS KW Drehm.
Ford org mod. + org mod. + org mod. +
Mondeo IV 2.0 TDCi 140 140 170 30 103 125 26 320 410 90
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.20 kedd, 16:04:30 írta jocinho7
»
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #49 Dátum:
2009.10.20 kedd, 16:29:21 »
Idézetet írta: ST220 - 2009.10.13 kedd, 21:49:32
Az MKIV 2.0 TDCi-t tényleg húzzák 170-175lóerőig, de a 410 Nm az egy kicsit sok!
Jó az 380-390 Nm-re is.
Nekem a 2.2 TDCi-t húzták meg 424 Nm-re.
Igaz 460-at ígértek, de attól eléggé elmaradtak... És megmértem gyári állapotban is 158 lóerő és 401 Nm volt.
Most meg lett 175 lóerő meg 424 Nm...
Szerintem enyém nincs túlhúzva, ezt simán el kell viselnie a motornak, főleg, hogy itthon futnak 190 lovas példányok is asszem, itt a klubban.
Ugye a 3-as 2.2-ese 360 Nm, ebből lesz 424. Ez 17%.
A 4-es 2.0-ása 320 Nm, ezt felhúzni 410-re... 28%.
Én is sokallom. Anno a haver vett egy olyan boxot, ami a 250 Nm-ret 360-ra módosította... na ja... a papír mindent elbír.
Pedig még grafikon is járt hozzá...
Ki kell mérni, és minden kiderül.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: [
1
]
2
3
4
5
6
7
8
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ