Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:42:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5255746 alkalommal)
Gejza és 68 vendég van a témában
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #450 Dátum: 2011.08.24 szerda, 22:07:57 »

A Balogh Tomit én is hagytam egyszer-kétszer nyerni!   nyes
Egyszer talán én is  eplus2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #451 Dátum: 2011.08.24 szerda, 22:11:35 »

Az indítás eléggé belépés-gyanús volt.
És párszor te, párszor meg én győztem. Hát ennyi.

Párson Én, Te meg még páratlanszor sem. vigyor3

Autóval voltunk, így lépni, tehát belépni sem tudtunk. Jobban rajtolok, mint Te, ennyi az egész.

Megtört a nagy Angel legenda, de túl kell élni. hehe  (spec. engem egy c80 cdi gyalázott meg)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #452 Dátum: 2011.08.24 szerda, 22:21:01 »

Párson Én, Te meg még páratlanszor sem. vigyor3

Autóval voltunk, így lépni, tehát belépni sem tudtunk. Jobban rajtolok, mint Te, ennyi az egész.

Megtört a nagy Angel legenda, de túl kell élni. hehe  (spec. engem egy c80 cdi gyalázott meg)

Belépni annyit jelent, hogy előbb indulsz, mint a többiek. Még le sem ment a keze, te már indulsz.
A jobb rajtolást én biz kétségbe vonnám...  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #453 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 06:10:34 »

Biztos rettentő hasznos ez a ki rajtol gyorsabban.   nyes
Angel - Balog Tomi én felajánlom nektek hogy szeptember vége után amikor lemegy ez a sok vacak a nyakamról "Isten Ítéletet" tarthatunk ha igénylitek.   grognon
Ti mondhattok azt amit akartok most, de a gép nem fog hazudni vigyor3 Ha ekkora probléma, hogy ki hogy rajtol akkor szépen rádughatjuk a csatlakozót a gépetekre. Monitoron visszaszámlálás piros lámpa zöld lámpa. Start. 1.) abból úgy is látszani fog hogy kinek mennyi a reakcióideje. 2.) És az is látszani fog ha valaki huncut módon előbb indul mert a gép a fedélzeti számítógépet figyeli, hogy mikor is mozdult meg az autó. 
Most viszont teljesen a témába vágóan megyek inkább betonozni, mert nem szeretném ha széttaposnák a padlófűtéscsöveimet  nyes wave
Naplózva
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #454 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 06:40:50 »

Én hallom a hangján (hangosabb)...:-) Én tényleg nem állok meg vele olyankor, inkább nem is váltok el, csak essünk túl rajta, hagyom pörögni, 2,5-n! :-)

Én a hangján max azt szoktam hallani, hogy néha (főleg pálya után) öblösebben mélyen szól alapjáraton... szóval olyan hangja van, mintha komolyabb motor lenne a lábam alatt...  dübörög szinte.. az lenne az? Smiley

Laci
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #455 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 07:57:57 »

Én a hangján max azt szoktam hallani, hogy néha (főleg pálya után) öblösebben mélyen szól alapjáraton... szóval olyan hangja van, mintha komolyabb motor lenne a lábam alatt...  dübörög szinte.. az lenne az? Smiley

Laci

az.

És bekapcsolnal ventillátorok... no meg büdöset is érezhetsz.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #456 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 22:37:11 »

Van 2.0-ba is DPF nélküli. Sztm is jobb, ha nincs benne, de amennyiben rendesen használod pályázol is nem fog meghibásodni szvsz.
Max eltömődik és azt csak ki kell tisztítani  eplus2 (35e ft tudtommal)

2.0 DPF nélküliről még nem nagyon hallottam...
De persze ez lehet az én hiányosságom is. MIlyen évjárat?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #457 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 22:38:01 »

az.

És bekapcsolnal ventillátorok... no meg büdöset is érezhetsz.

valamint iszonyat hő jön ki az autó alól, főleg hátul, meg a pillanyatnyi fogyasztás az egekben van...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #458 Dátum: 2011.08.26 péntek, 07:53:56 »

2.0 DPF nélküliről még nem nagyon hallottam...
De persze ez lehet az én hiányosságom is. MIlyen évjárat?

Enyém pl az  wave 2007/03  hehe Igaz nem mondeo  Wink
Sok mondeós hirdetésnél sincs bejelölve, persze lehet az eladó hiányossága is, hogy elfelejti a pipát onnan.
Ezt inkább elfelejtik persze a kszenont behúzzák sima halogénes autónál is  falbav
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.26 péntek, 07:57:09 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #459 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 17:32:53 »

Tegnap megvolt a 160e. szerviz Viknél csináltattam, de hivatalosan a pecsét miatt, így, hogy én vittem minden alkatrészt volt 24e. (összes szűrő csere) Persze kapot egy grátisz szoftver frissítést is, így már lett pillanatnyi fogyimérőm is  eljen
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #460 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 21:24:23 »

Tegnap megvolt a 160e. szerviz Viknél csináltattam, de hivatalosan a pecsét miatt, így, hogy én vittem minden alkatrészt volt 24e. (összes szűrő csere) Persze kapot egy grátisz szoftver frissítést is, így már lett pillanatnyi fogyimérőm is  eljen

Ki az anyagbeszerződ?   eplus2
Mondjuk egy kicsit soknak tűnik az anyagár!!!  smile
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #461 Dátum: 2011.09.02 péntek, 08:09:01 »

Ki az anyagbeszerződ?   eplus2
Mondjuk egy kicsit soknak tűnik az anyagár!!!  smile
És a 80e. szervizhez mégtöbb  eplus2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #462 Dátum: 2011.09.02 péntek, 08:12:09 »

Ki az anyagbeszerződ?   eplus2
Mondjuk egy kicsit soknak tűnik az anyagár!!!  smile
Igen elég sok  eplus2 Nekem picit olcsóbbra jött ki ugyan ez igaz pecsét és sw frissítés nélkül    nyes
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.02 péntek, 08:14:44 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #463 Dátum: 2011.09.02 péntek, 11:36:24 »

És a 80e. szervizhez mégtöbb  eplus2

nemáááááááááá  wow1
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
szigiimi
Vendég
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2011.09.10 szombat, 13:25:01 »

Sziasztok. MK4-es mondeóban létezik 115LE 2.0-es tdci motor? 6-os váltóval van szerelve. Miben különbözik ez a 140Le-től?
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.10 szombat, 17:13:07 írta szigiimi » Naplózva
Makrocar
Vendég
« Új hozzászólás #465 Dátum: 2011.09.10 szombat, 21:05:48 »

Sziasztok. MK4-es mondeóban létezik 115LE 2.0-es tdci motor? 6-os váltóval van szerelve. Miben különbözik ez a 140Le-től?
Van 115le 2.0tdci.
miben külömbözik? Azt itt fel sem lehet sorolni. Mindenben!   Mármint a motor,a  karosszéria stimmel vigyor3
Naplózva
szigiimi
Vendég
« Új hozzászólás #466 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 11:12:26 »

Van 115le 2.0tdci.
miben külömbözik? Azt itt fel sem lehet sorolni. Mindenben!   Mármint a motor,a  karosszéria stimmel vigyor3

Pár dolgot azért ha van időd írhatnál. Láncos vagy szíjas motor? Mennyire megbízható a többi tdci-hez képest?
Naplózva
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 17:11:37 »

Tegnap megvolt a 160e. szerviz Viknél csináltattam, de hivatalosan a pecsét miatt, így, hogy én vittem minden alkatrészt volt 24e. (összes szűrő csere) Persze kapot egy grátisz szoftver frissítést is, így már lett pillanatnyi fogyimérőm is  eljen

A pillanatnyi fogyasztás kijelzéséhez mit cseréltek? Mert nekem is csináltak motorvezérlő frissítést, és ettől nem lett ilyenem.. nekem lcd-s a műszerfalam egyébként...

Laca
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 19:50:48 »

A pillanatnyi fogyasztás kijelzéséhez mit cseréltek? Mert nekem is csináltak motorvezérlő frissítést, és ettől nem lett ilyenem.. nekem lcd-s a műszerfalam egyébként...

Laca

Nekem is LCDs sima szoftver frissítés után működött...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #469 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 19:59:01 »

Nekem is LCDs sima szoftver frissítés után működött...

Van ennek valami kifejezett neve? Nekem motorvezérlő software-t frissítettek a múltkor, ennek az LCD-snek mi lehet a neve? Smiley

Laci
Naplózva
lkiss2
Vendég
« Új hozzászólás #470 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 21:48:06 »

Sziasztok,

2 honapja hasznalom a ceges Mondeot IV-et TDCI 140Le. Kenyelmes, szep belulrol, de a motorjatol nem vagyok elszallva a sajat 130Le-s Mondeo 3-hoz kepest. Igaz, hogy sokkal kulturaltabb a hangja, de a gazreakcioja sokkal rosszabb, meg 2000-es fordulatszam felett is. A fogyasztason meg aztan tenyleg elcsodalkoztam. 7,6L ugy, hogy az ut tobb mint fele autopalya 143-mal, tempomattal. Tegnap nezegettem, es ezek voltak a pillanatnyi fogyasztasok tempomattal: 143-nal 9L, 130-nal 7,5L-8L.
Nektek is ilyen a tapasztalatok, vagy az enyemen kellene valamit allitani? Egyaltalan lehet valamit egy 9000km-es auton allitani?

Laci
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #471 Dátum: 2011.09.16 péntek, 08:11:30 »

Sziasztok,

2 honapja hasznalom a ceges Mondeot IV-et TDCI 140Le. Kenyelmes, szep belulrol, de a motorjatol nem vagyok elszallva a sajat 130Le-s Mondeo 3-hoz kepest. Igaz, hogy sokkal kulturaltabb a hangja, de a gazreakcioja sokkal rosszabb, meg 2000-es fordulatszam felett is. A fogyasztason meg aztan tenyleg elcsodalkoztam. 7,6L ugy, hogy az ut tobb mint fele autopalya 143-mal, tempomattal. Tegnap nezegettem, es ezek voltak a pillanatnyi fogyasztasok tempomattal: 143-nal 9L, 130-nal 7,5L-8L.
Nektek is ilyen a tapasztalatok, vagy az enyemen kellene valamit allitani? Egyaltalan lehet valamit egy 9000km-es auton allitani?
Hát igen. Nem megy jobban, de legalább többet fogyaszt  hehe Persze ez természetes, hiszen nagyobb  eljen, szélesebb a gumi  eljen nehezebb és rövidebb a 6-os  szomoru1
Mellesleg még sztm nincs bekopva. 9000km az nagyon kevés.
Majd elindul az és a fogyid is javul  wave Én galaxy-zom igaz nagypapásan, de tudnak ezek fogyasztani, ha akarnak  worship meg, ha te is úgy akarod  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #472 Dátum: 2011.09.16 péntek, 09:30:49 »

Sziasztok,

2 honapja hasznalom a ceges Mondeot IV-et TDCI 140Le. Kenyelmes, szep belulrol, de a motorjatol nem vagyok elszallva a sajat 130Le-s Mondeo 3-hoz kepest. Igaz, hogy sokkal kulturaltabb a hangja, de a gazreakcioja sokkal rosszabb, meg 2000-es fordulatszam felett is. A fogyasztason meg aztan tenyleg elcsodalkoztam. 7,6L ugy, hogy az ut tobb mint fele autopalya 143-mal, tempomattal. Tegnap nezegettem, es ezek voltak a pillanatnyi fogyasztasok tempomattal: 143-nal 9L, 130-nal 7,5L-8L.
Nektek is ilyen a tapasztalatok, vagy az enyemen kellene valamit allitani? Egyaltalan lehet valamit egy 9000km-es auton allitani?

Laci

Ez nagyon sok, 130-nál olyan 6.2-6.5 az elfogadható.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #473 Dátum: 2011.09.16 péntek, 10:14:17 »

Hát nem tudom. A 4-es gyári adata (140 ló) valami 9,5s (0-100). A 3-as, 130 pedig 9,8s. Elég nehéz lenne azt hinni, hogy a 4-es nem megy annyira.
Egyszerűen arról van szó, hogy jobb a futóműve, jobb a hangszigetelése, ugyanaz a sebesség kevesebbnek tűnik, mint a 3-asban.
Igen, a turbó is egy kicsit meg van zabolázva. Nem olyan nyersen jön meg az erő, mint a 3-ban, hanem kultúráltabban, de a görbe alatt ott is megvan a kellő terület.
Szóval becsapja az embert a más sebességérzet. Egyszer hasonlítgattuk a verdáinkat az egyik haverommal. Szerinte az övé megy jobban. Majd megkérdeztem, szerinte most mennyivel megyünk (az enyémben). 120-nál 80-at tippelt. Há mondom... így jogos az érzés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #474 Dátum: 2011.09.16 péntek, 12:28:32 »

Nekem 9,8 vs 9,8 a katalógusaimban.
Sztm nem megy jobban az MK4 ua mint ahogy írtam, de érzésre a hátbavágós MK3 jobb  eljen persze csak az euro 3-as. Én már az euro 4-es MK3-ast sem szerettem. Vezettem +200 lovas 5 hengeres off dízelt euro 5-öt, hát az meg milyen gáz volt.
Emissziós értékek, hogy jobbak legyenek semmi nyersesség nem maradt az autóban. Szabályosan gondolkozik a gázreakción a gép. Aztán persze elindul, de addigra lemegy a nap  :falbav:Remélem Stealt mester nem fogja érezni ugyan ezt  wave
Persze ahogy Alf mondaná kinek a pap kinek meg a neje  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
glutamin
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38



E-mail
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2011.09.16 péntek, 12:38:20 »

Sziasztok!

80e km-nél milyen alkatrészeket szokásos szervizeltetni? (olajcsere, olajszűrő, üzemanyagszűrő, légszűrő)

Egy Fro-ból behozott használt 2008. év eleji Mondeom van. 72e km volt benne, de nagy valószínűséggel állítgattak rajta kicsit és ennél azért többet futott. Márkaszervizbe csak nagyobb munkák miatt hordanám. Egyébként van egy rakat kisebb nagyobb hiba rajta, amiket egyelőre csak írogatok össze és majd sorjában megcsináltatom igén szerint.
Naplózva

Mondi MK4 1.6 tdci
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2011.09.16 péntek, 12:52:31 »

Sziasztok!

80e km-nél milyen alkatrészeket szokásos szervizeltetni? (olajcsere, olajszűrő, üzemanyagszűrő, légszűrő)
Meg pollenszűrő és kész  eljen
72e km az valóban gyanús, ha francia volt! Vezérlésre is nézz rá sztm  integet2
Fakultatív, ha szeretsz szerelgetni: maf, map és egr puculás. Nem árt!
Dpf van a kocsiban?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
glutamin
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38



E-mail
« Új hozzászólás #477 Dátum: 2011.09.16 péntek, 13:09:34 »

Klímát pár hete tisztíttattam és akkor volt pollenszűrőcsere is, így az most nem aktuális. Vezérműszíj, görgők, vízpumpa kombót majd 1-2 hónapon belül szintén beütemezem.

Az első féktárcsák erős fékezésnél beremegtetik a kormányt, úgyhogy azok is valszeg hullámosra kopottak. Mélyebb gödröknél, úthullámoknál a bal első első kerék felüt (ez nekem lengéscsillapító elöregedésre utal). És még sok kis apróság. Szépen apránként rendberakok/rakatok rajta mindent ami nagyon szükséges, de azért nem célom gyári állapotúra hozni.

A leírt 3 betűs cuccokról gőzöm nincs mik. EGR az gondolom a kipufogógáz visszavezető cucc, de a többi...
Naplózva

Mondi MK4 1.6 tdci
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #478 Dátum: 2011.09.16 péntek, 13:11:39 »

Klímát pár hete tisztíttattam és akkor volt pollenszűrőcsere is, így az most nem aktuális. Vezérműszíj, görgők, vízpumpa kombót majd 1-2 hónapon belül szintén beütemezem.

Az első féktárcsák erős fékezésnél beremegtetik a kormányt, úgyhogy azok is valszeg hullámosra kopottak. Mélyebb gödröknél, úthullámoknál a bal első első kerék felüt (ez nekem lengéscsillapító elöregedésre utal). És még sok kis apróság. Szépen apránként rendberakok/rakatok rajta mindent ami nagyon szükséges, de azért nem célom gyári állapotúra hozni.

A leírt 3 betűs cuccokról gőzöm nincs mik. EGR az gondolom a kipufogógáz visszavezető cucc, de a többi...

MAF = légtömegmérő
DPF = részecskeszűrő
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #479 Dátum: 2011.09.16 péntek, 13:14:06 »

MAP az meg a turbónyomást méri  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
lkiss2
Vendég
« Új hozzászólás #480 Dátum: 2011.09.16 péntek, 17:19:28 »

Nekem 9,8 vs 9,8 baa katalógusaimban.
Sztm nem megy jobban az MK4 ua mint ahogy írtam, de érzésre a hátbavágós MK3 jobb  eljen persze csak az euro 3-as. Én már az euro 4-es MK3-ast sem szerettem. Vezettem +200 lovas 5 hengeres off dízelt euro 5-öt, hát az meg milyen gáz volt.
Emissziós értékek, hogy jobbak legyenek semmi nyersesség nem maradt az autóban. Szabályosan gondolkozik a gázreakción a gép. Aztán persze elindul, de addigra lemegy a nap  :falbav:Remélem Stealt mester nem fogja érezni ugyan ezt  wave
Persze ahogy Alf mondaná kinek a pap kinek meg a neje  eljen


Igen, pont ezt erzem en is. Valtaskor pl. hiaba van a valtas utan is 2000 felett a fordulat, kuplungkiengedes utan ahogy megtaposom a gazt, erezhetoen gondolkodik, es csak utana kezd el gyorsulni. Lehet, hogy a gyorsulas mar jobb, mint a reginel, de ez a kis szunet megtori a ritmust. Neha vezetem meg az asszony altal hasznalt harmast, es jol erezheto a kontraszt, pedig az mar az Euro4-es.
Naplózva
szigiimi
Vendég
« Új hozzászólás #481 Dátum: 2011.09.16 péntek, 17:51:51 »

Sziasztok. Senki nem tud nekem segíteni a 115le tdci motorral kapcsolatban? Csak azért érdekel mert nagyon kevés mk4-est látok ezzel a motorral.
Naplózva
glutamin
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38



E-mail
« Új hozzászólás #482 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 21:13:45 »

Eredetileg én is ilyen motorral szerettem volna, de nagyon ritka sajnos, pedig az 1.8-as, 100 lovasnál valószínűleg sokkal szebb a nyomatékleadása. Valaki tudja esetleg hogy ezekben lég vagy vízhűtéses-e a turbó, valamint fix vagy változó geometriás? Annyi kérdésem lenne ezzel a kocsival kapcsolatba, csak lassan tudom sajnos összevadászni az infókat.
Naplózva

Mondi MK4 1.6 tdci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #483 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 21:39:54 »

Eredetileg én is ilyen motorral szerettem volna, de nagyon ritka sajnos, pedig az 1.8-as, 100 lovasnál valószínűleg sokkal szebb a nyomatékleadása. Valaki tudja esetleg hogy ezekben lég vagy vízhűtéses-e a turbó, valamint fix vagy változó geometriás? Annyi kérdésem lenne ezzel a kocsival kapcsolatba, csak lassan tudom sajnos összevadászni az infókat.
suerintem változógeós. nézz rá, ha 2nél több cső megy a középrészre, akkor vízhűtéses
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szigiimi
Vendég
« Új hozzászólás #484 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 21:33:24 »

Sziasztok. Mikor kell vezérműszíjat cserélni? 2.0-ás 85KW tdci MK4. Köszi.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #485 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 21:41:58 »

Sziasztok. Mikor kell vezérműszíjat cserélni? 2.0-ás 85KW tdci MK4. Köszi.
A gyári értékek szerint 180e. írja, ha jól emlékszem
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #486 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 17:23:22 »

Sziasztok. Senki nem tud nekem segíteni a 115le tdci motorral kapcsolatban? Csak azért érdekel mert nagyon kevés mk4-est látok ezzel a motorral.

Szia, nekem ez van beírva a forgalmiba, de annyira megy, hogy el sem hiszem. ez egy peugeot HDI motor. Kérdez, a tapasztalatokat meg tudom osztani.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #487 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 17:27:31 »

Eredetileg én is ilyen motorral szerettem volna, de nagyon ritka sajnos, pedig az 1.8-as, 100 lovasnál valószínűleg sokkal szebb a nyomatékleadása. Valaki tudja esetleg hogy ezekben lég vagy vízhűtéses-e a turbó, valamint fix vagy változó geometriás? Annyi kérdésem lenne ezzel a kocsival kapcsolatba, csak lassan tudom sajnos összevadászni az infókat.

Megnézem neked a hétvégén. emlékeim szerint olaj hűtéses és változó geo-s (legalábbis elektronika van hozzá, alul és felül is húz és nincs luk). Az 1.8-as TDCI a Ford régi diesle (ha jól tudom, ha nem akkor javítsatok ki). ez a 2.0 már peugeot HDI, ráadásúl az újjabb fejlesztés. Az enyém tinanium X aut. Nyáron autópályán, 4-en nyaralási célzattal mentünk horvátba. Autópályán kb 150-eket mentem és 5.5-6.5 között fogyasztott.
Naplózva
tome02
Vendég
« Új hozzászólás #488 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 19:22:07 »

Helló... kb 1 hete vásároltam 1 mondeót a kérdésem annyi lenne, hogy mi a 115 és a 140 lovas 2.0-es dízel között a motorháztető alatt lévő különbség? Vagy csak túrbónyomás kisebb vagy mi a különbség...!?

Az enyém 115 lovas ha minden igaz... Bár annyit olvasgattam ezt a fórumot hogy lassan abban sem vagyok biztos hogy mondeóm van XDDD
(Volt majdnem 1 hetem mire admin megerősítést kapott a regisztrációm...)
Naplózva
szigiimi
Vendég
« Új hozzászólás #489 Dátum: 2011.09.30 péntek, 17:33:28 »

Helló... kb 1 hete vásároltam 1 mondeót a kérdésem annyi lenne, hogy mi a 115 és a 140 lovas 2.0-es dízel között a motorháztető alatt lévő különbség? Vagy csak túrbónyomás kisebb vagy mi a különbség...!?

Az enyém 115 lovas ha minden igaz... Bár annyit olvasgattam ezt a fórumot hogy lassan abban sem vagyok biztos hogy mondeóm van XDDD
(Volt majdnem 1 hetem mire admin megerősítést kapott a regisztrációm...)
Szia. nekem is 2008-as 116Le 2.0-ás mondeóm van.Nem sok van ezzel a motorral szerelve, kevés infó van róla. Próbáltam utánnajárni , hogy mi a különbség, de nem találtam róla infót. Ha megtudsz valamit írd meg légyszíves.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #490 Dátum: 2011.09.30 péntek, 21:34:34 »

Helló... kb 1 hete vásároltam 1 mondeót a kérdésem annyi lenne, hogy mi a 115 és a 140 lovas 2.0-es dízel között a motorháztető alatt lévő különbség? Vagy csak túrbónyomás kisebb vagy mi a különbség...!?

Az enyém 115 lovas ha minden igaz... Bár annyit olvasgattam ezt a fórumot hogy lassan abban sem vagyok biztos hogy mondeóm van XDDD
(Volt majdnem 1 hetem mire admin megerősítést kapott a regisztrációm...)

http://www.talkford.com/topic/153086-technical-differencies-of-85kw-103kw-and-120kw-20tdci-engines/

http://www.thenewmondeo.fordmedia.eu/documents/FordMondeo_EU.pdf

a 38. oldaltól vannak motoradatok.
 Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #491 Dátum: 2011.09.30 péntek, 23:30:15 »


Nagyon jó ez a PDF. Azonban valamit nem értek, kérem magyarázzátok meg. A doksi szerint a 115Le-t nem gyártották automatával. Nekem megis azt mondja a forgalmim, hogy 115Le és automata. Na akkor most mi van? Lehet, hogy 140 pacisom van Smiley Smiley

Ha valaki tud valamit, akkor kérem ossza meg.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #492 Dátum: 2011.09.30 péntek, 23:31:08 »

Nagyon jó ez a PDF. Azonban valamit nem értek, kérem magyarázzátok meg. A doksi szerint a 115Le-t nem gyártották automatával. Nekem megis azt mondja a forgalmim, hogy 115Le és automata. Na akkor most mi van? Lehet, hogy 140 pacisom van Smiley Smiley

Ha valaki tud valamit, akkor kérem ossza meg.

Ha alvázszámot beírod etis-be,mit ír ki? Smiley
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #493 Dátum: 2011.09.30 péntek, 23:36:45 »

Ha alvázszámot beírod etis-be,mit ír ki? Smiley

Köszi
Ez jó 5let volt:

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:     30.01.2008
Gépkocsi típus:     Mondeo 2007-
Karosszéria kialakítás:     kombi
Változat:     60 sorozat
Motor:     Duratorq 2.0L TDCI (130PS)
Váltó:     6-sebességes automata AWF21
Hajtás:     LHD FWD
Emisszió:     E3 Emissions
Légkondicionáló:     Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:     (+)"I"
Fényezés:     Ink blue (metál)
Belső anyag:     New York (A-C)

Szóval, bocsi, 130 pacisom van, nem 115-ös Smiley
A forgalmiban is jól van csak elnézte
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #494 Dátum: 2011.09.30 péntek, 23:45:34 »

Köszi
Ez jó 5let volt:

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:     30.01.2008
Gépkocsi típus:     Mondeo 2007-
Karosszéria kialakítás:     kombi
Változat:     60 sorozat
Motor:     Duratorq 2.0L TDCI (130PS)
Váltó:     6-sebességes automata AWF21
Hajtás:     LHD FWD
Emisszió:     E3 Emissions
Légkondicionáló:     Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:     (+)"I"
Fényezés:     Ink blue (metál)
Belső anyag:     New York (A-C)

Szóval, bocsi, 130 pacisom van, nem 115-ös Smiley
A forgalmiban is jól van csak elnézte

Így akkor megoldódott a probléma Smiley
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #495 Dátum: 2011.10.01 szombat, 09:58:26 »

Ezek a facileftesek adatai 2010 novemberi gyártástól. Előtte lehetett más is.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #496 Dátum: 2011.10.01 szombat, 10:15:59 »

Ezek a facileftesek adatai 2010 novemberi gyártástól. Előtte lehetett más is.

Érdekes, hogy a 2,2-esnek (200) egészen más a váltókiosztása. Jóval hosszabbak a fokozatok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #497 Dátum: 2011.10.01 szombat, 10:19:37 »

Érdekes, hogy a 2,2-esnek (200) egészen más a váltókiosztása. Jóval hosszabbak a fokozatok.
Meg egy kicsit nagyobb a kuplung meg stb meg stb. Nem is mertem novemberben még rendelni mert annyi mindent piszkáktak meg, hogy előbb legyen nekik idejük rendberakni ha valami nem lenne kerek.
Egy dolgot viszont korrektnek tartok. Belepakolják most már mindeggyik verzióba a bömitől hozott ötletet a zárható hűtörrácsot. Ez jó dolog és főleg az hogy egy tömeg autónál csinálják.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #498 Dátum: 2011.10.01 szombat, 10:22:29 »

Meg egy kicsit nagyobb a kuplung meg stb meg stb. Nem is mertem novemberben még rendelni mert annyi mindent piszkáktak meg, hogy előbb legyen nekik idejük rendberakni ha valami nem lenne kerek.
Egy dolgot viszont korrektnek tartok. Belepakolják most már mindeggyik verzióba a bömitől hozott ötletet a zárható hűtörrácsot. Ez jó dolog és főleg az hogy egy tömeg autónál csinálják.

Sokan mondják, hogy az a rács egy pharasztvakítás, de nekem is tetszik. Már a kb 2002-es 320d-ban benne volt.
Gondoljunk csak bele, gurulsz lefelé az alpokban, -20 fokban. Nyitott ráccsal úgy kihűlik a motor a menetszéltől, hogy ihaj. Így meg nem.
És biztos sokkal gyorsabban is melegszik be. Jó dolog az.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2011.10.01 szombat, 10:35:29 »

Sokan mondják, hogy az a rács egy pharasztvakítás, de nekem is tetszik. Már a kb 2002-es 320d-ban benne volt.
Gondoljunk csak bele, gurulsz lefelé az alpokban, -20 fokban. Nyitott ráccsal úgy kihűlik a motor a menetszéltől, hogy ihaj. Így meg nem.
És biztos sokkal gyorsabban is melegszik be. Jó dolog az.
6%-al kisebb légellenálást már lehet érezni. Akinek meg TDCI-je van az tudja hogy télen kell 8-9km míg bemelegszik. Jó dolog az.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.